od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Červen v roce 2010
  • Zobrazuji 92 zaznamu.
  • 2.6.2010 18:01Hanka
    Markéta: já sem Čipovi dávala listy od pampelišek a žrala mi je v pohodě jinak ovoce a zeleninu taky miluje a sežere snad vechno kromě mrkve tu moc nemusí, ale miluje třeba banány. Někdy nechce žrát to co nezná, ale když ji to nechám chvíli v kleci zvědavost ji přemůže a začne to olizovat a většinou to i sní :))
    - - - - -
    přidala sem zase nějaké fotečky :))
    2.6.2010 21:36Karrol
    Hanka: Roztomilej :)
    3.6.2010 20:51Hanka
    https://www.kralici.cz/burunduci/alba.asp?a=79
    5.6.2010 12:38killah
    Čaute, nevím ale asi máme nemocného vevera, leží na budce, moc se nehýbe, zkoušel jsem mu šahat na čumák, tak se zdá být celkem teplý, rajče snědl.....je fakt že jsme byl teď nemocný, tak nevím jestly něco od mě nechytl....nemáte s tím někdo zkušenosti?
    - - - - -
    jo a včera měl o poznání světlejší bobky než jindy
    5.6.2010 13:45Karrol
    killah: Já bych teda šla na veterinu...
    6.6.2010 16:37killah
    tak v pohodě....odpoledne už byl fit
    10.6.2010 18:03joudik
    Ahooj..tak vsechny zdravime...uz jsme si mysleli, ze zadnou poradnou diskuzi nenajdeme :O)...nas malej broucek se jmenuje Gerbik - bydlime vsichni v Anglii, v Birminghamu...mame ho dva roky, a byl to s nim rok driny, nez jsme ho dostali do stadia domaciho milacka ...
    ...je absolutne super, posloucha na zavolani, mazli se, a mimo "zimni" obdobi nekousne ani ciziho..i kdyz kohokoliv ciziho napred pekne prozkoumava :O).....
    ..do ruky jde chytit kdykoliv, zvednout ze zeme anebo ho prevalit na zada a pekne drbat na brisku to je normalka...
    ..nedavame mu teda ale vubec zadne moucne cervy ani nic "zivyho"...v podstate jen normalni zeleninu, ruzne orisky a pak samozrejme kupovane vitaminove smesi :O)...
    10.6.2010 19:15Karrol
    joudik: Vítáme vás :)
    10.6.2010 19:43joudik
    Karrol - diky :) se zajmem tu diskuzi cteme, je videt, ze mate svoje milacky radi, tak se pokusime dat sem nejake fotky a videa toho naseho :) jinak jsme se chteli zeptat, jestli se opravdu nemaji strihat drapky - Gerbik byl dva roky v pohode,ale ted se nam zda,ze ty drapky ma celkem dlouhe, o vsechno se zachytava a pak zuri ..
    10.6.2010 19:45Karrol
    joudik: My jsme nikdy nestříhali, ani si nedovedu představit, že by se nechali :)) Nechcete se zaregistrovat?
    10.6.2010 19:55joudik
    karrol: ja myslim,ze zaregistrovani jsme - anebo jsme se puvodne registrovali pres kralicky - tak nevim, jestli to plati i na tuhle diskuzi
    - - - - -
    karrol: tak jsme nas zaregistrovala i tady - chtela jsem se jeste zeptat, jestli ti cervi jsou do vyzivy nezbytni?
    10.6.2010 20:32Karrol
    joudik: My je taky nedáváme často, ale aspoň sušený by to občas chtělo.
    10.6.2010 20:36Joudik
    karol: jen aby po nich nebyl agresivni .. jinak syry papa a taky obcas zmrzlinu a jogurty..jsem tak moc rada,ze se nam podarilo najit tuto diskusi, je videt, ze jste tady opravdovi milovnici burunduku :) to je super, dozvidam se tu spoustu novych zajimavosti :)a mam se taky s kym podelit o toho naseho malyho :)
    10.6.2010 21:35Karrol
    joudik: To nás těší :)
    11.6.2010 19:29Hanka
    ahoj zdravím všechny chtěla sem se zeptat jak vaše veverušky snáší to horko. Ta moje je hodně unavená a taková nějaký přešlá :(( dneska sem ji radši dala na balkón kde byla ve stínku a ještě na ni trochu pofukovalo takže byla taková spokojenější a vyloženě si ten větřík užívala :))

    Joudik: ahoj taky tě tady vítám :))
    11.6.2010 20:18Karrol
    Hanka: Čiko se chová vpodstatě normálně, ale Kiki je taky taková unavená a taky mi přijde taková vylekanější, ale to nevim, jestli souvisí s horkem.
    11.6.2010 21:47Camille
    Hanka: Larinka si na to sluníčko, blázen, ještě schválně lehá:-D Se vyhřívá:-D
    12.6.2010 12:56Hanka
    Camille: no tak to Čip vždycky před sluníčkem zalízá je ji chudákovi horko, ale dneska je trošku chladněji tak je celá štastná :))
    13.6.2010 18:27Evelínka
    Joudik: vítej! My taky červy nedáváme, oni nám je vůbec nežerou ani jeden, nevím proč:-(

    Hanka: my máme veverčáky ted na balkoně, tam je ve stínu celkem chládek, leží rozvalení a je jim evidentně vedro:-(. Tedy kromě Amálky, která nevylízá měsíc z budku, jestli se krytí zadařilo, tak by už asi měla mít i miminko-a, ale nechceme ji v budce rušit. Ale zvědavá, jestli se něco se narodilo, jsem hrozně, ani to nemůžu vydržet:-)))
    - - - - -
    Tak to je fakt gól, právě jsem psala, jak se nemůžu dočkat miminek.
    A jsou tadýýýýýýý:-)))))))).
    Akorát jsme je čekali od Amálky a má je nečekaně Eliška o které jsme si mysleli, že nezabřezla.
    Manžel šel právě čistit boudičku a jak ji otevřel, tak jsme nevěřili svým očím, 4-5 kvíkajících holátek:-))).
    Nešahali jsme na ně, hned po vyfocení jsme boudičku zavřeli, tak snad je Eliška neodvrhne.
    Je ale zajímavé, že na ní nebylo nic poznat, vůbec žádné bříško, změna chování a navíc pořád lítá venku....
    https://www.kralici.cz/burunduci/alba.asp?a=81
    13.6.2010 21:23Hanka
    Evelínka: ty jsou rozkošné :)) jinak Čipince už je líp dneska se ochladilo trošku takže už je to lepší :))
    13.6.2010 22:15Evelínka
    Hani díky! Jsme rádi, že je Čipince lépe, chudáci zvířátka trpí stejně jako lidi a ještě ty kožichy k tomu, uff...
    14.6.2010 13:47Hanka
    Evelínka: no já jim teda rozhodně nezávidím, ale zrovna dneska bych byla radši kdyby ji bylo vedro :)) od rána totiž zase "zpívá" :)) no zajímalo by mě kdy už konečně přestane :))
    14.6.2010 17:09joudik
    Evelinka: My kdyz jsme si malyho porizovali, tak nam chovatelka o cervech vubec nic nerikala a musim rict, ze Gerbicek je uplne v pohode, ale samozrejme nechci nic zanedbat.. Chtela jsem se zeptat, jestli je Cipinka pritulna, protoze nas Gerbik je uplne super a ochoceny, tak jsem si rikala,jestli to treba neni tim,ze je vegetarian :)

    A co se tyce tepla, tak se v nem vyziva, pekne si hovi na houpacce a sluni se :) ale vsimla jsem si,ze ted pousti vic chlupu z kozisku..

    Jinak miminka jsou supeeer a nadherny.. :)
    - - - - -
    Evelinka :) Omlouvam se, Amalka :)
    14.6.2010 17:21Evelínka
    joudik: ahojky, neomlouvej se, těch jmen je na zapamatování hodně:-)).
    Děkujeme za pochvalu miminek, snad vše dobře dopadne.
    Ano, Amálka je velmi přítulná, nejvíc ze všech, je super. Vůbec neutíká, nekouše, jak se otevřou dvířka voliéry tak hned šup po ruce za krk, leze do rukávu, vše zkoumá, nechá se chytit.
    Jestli má na to vliv vegetariánství, tak to vůbec netuším, ale asi nee:-)).
    Ale s Čendou je to horší, ten je více bázlivej, chvíli trvá než vyleze a to většinou jen za úplatek.
    Bude to spíš tím, z jakých jsou podmínek, od jakého chovatele a v jakém věku se začali ochočovat.
    14.6.2010 20:17AníMarí
    Ahoj,
    tak jsem přidala nějaké nové fotky Emilky. :)
    Je vážně skvělá - pořád se chce mazlit, už papá i zrní a pořád všechno zkoumá.
    Pokud se chcete podívat, mrkněte:
    https://www.kralici.cz/burunduci/alba.asp?a=82
    https://www.kralici.cz/burunduci/alba.asp?a=83
    https://www.kralici.cz/burunduci/alba.asp?a=84
    14.6.2010 21:15Hanka
    AníMarí: je hezoučká :))

    potřebovala bych troch poradit Čipinka se pořád kouše už asi měsíc a vypadá to jako by měla blechu (kouše se z jednoho místa na úplně jiné) už si nevíme rady koupila sem ji dokonce sperj proti parazitům, ale chudákovi to moc nemohlo kouše se pořád :(( už nevím co s ní mám dělat tak sem uvažovala, že ji vyměním celou klec i s domečkem a vším co má uvnitř a nahradím ji to něčím novým, ale bojím se co to s ní udělá :(( aby to zase nebyl moc velký šok :((
    14.6.2010 22:40Cappy
    Hanka: a máš tam nějakou misku s hlínou? třeba mu chybí koupat se, proto se kouše
    15.6.2010 09:05Evelínka
    Hanka: mě tohle dělalo morče, myslela jsem, že má nějaké kožní parazity (všenky apod. nebyli vidět a stříkaní Arpalitem nepomáhalo - spíše naopak), ale veterinář naznal, že má vysušenou kůži, tak nám bylo doporučeno koupat ho v Nizoralu a tělíčko promazávat dětským olejem. Mastné morče vypadalo otřesně, ale za 14 dnů bylo po problému. U burunduka si koupání apod. ale nedovedu dost dobře představit....
    15.6.2010 11:49Hanka
    díky moc za rady misku s hlínou nemáme takže určitě zkusíme :)) možná by to pomohlo i kdyby měla vysušenou kůži, ale můžu zkusit i nějaký olejček ve spreji možná by to šlo i když nevím jestli by si to nechtěla olizovat a neublížilo ji to no prvni když tak tu hlínu :))
    15.6.2010 14:08Evelínka
    Hanka: raději bych nejdřív zkusila tu hlínu. Kdyby to nepomohlo asi bych zavolala někam na veter., kde rozumí malým hlodavcům, třeba existuje něco ve spreji nebo ti dají nějakou radu. Myslím, že to koupíní a olej u burunduka je asi nereálná věc.
    18.6.2010 14:08Dzejnny
    zdravíčko, jak to tak čtu, tak vidím, že je máte opravdu rádi:) chtěla bych se vás zeptat jestli je to všechno bez problémů??co se týče výchovy, nepořádku z klece, bo hluku?a hlavně jestli jej máte v bytě a doma ještě nějaký jiný zvířátko ??předem děkuji za odpověď!!:)zvažuju totiž, že bych si ho chtěla taky moc pořídit, tak se chci poptat vlastníků:)měj te se hezky
    - - - - -
    A ještě jeden dotaz pro Evelínku: nebudete prodávat jedno mimčo??:)holčičku??
    18.6.2010 19:30Evelínka
    Dzejnny: jestli vše dobře dopadne a bude tam nějaká holčička navíc (máme již 2 rezervace) tak ano.
    18.6.2010 20:04Camille
    Dzejnny: Přečti si informace v horní liště a pak teprve se rozhodni, jestli je pro tebe burunduk to pravé zvíře. Musíš počítat s tím, že pořízení domácího mazlíčka nikdy není bez problémů. U burunkuka mohou být potíže s ochočováním (pokud máš měsíční mládě a dokrmuješ ho, tak se toto riziko zmenšuje). Ochočování a vzájemné zvykání si zabere někdy spoustu času.
    Jinak veverky žádný velký hluk nedělají, pouze několikrát do roka vydávají třeba i celý den v kuse vábící zvuky. Nepořádek většinou nedělají, jen musíš vzít v potaz, že když se probíhají v pokoji, rozlouskají ti burák třeba na pohovce. Některé veverky jsou čistotnější a čurají do klece, jiné méně čistotné...
    Tím tě nechci nějak odradit, veverky jsou skvělá zvířátka:-) Ale vždycky je lepší si uvědomit všechna pro a proti, než třeba potom koupě litovat.
    19.6.2010 12:55Markéta
    Ahojda, u naší Šišky se objevily lysinky v zadní části těla (asi tak 3), nepozorovala jsem žádné nadměrné škrábání ani kousání. Nevíte čím to je???Je hrozně bázlivá, takže fakt nevim jak bych ji dopravila na veterinu:(((
    19.6.2010 16:40lida
    Ahoj, hodně jsem toho o burunducích přečetla a rozhodla se, že si jednoho pořídím. Nikde se však nemohu dočíst, zda když ho pustím byť pod dozorem, bude kousat kabely? Díky za odpověď.
    19.6.2010 17:07Karrol
    lida: Je dost pravděpodobný, že bude.
    21.6.2010 07:53Barcicic
    lida : nám to ani jeden nedělá...
    21.6.2010 09:58Evelínka
    lida: my jsme kabely jednoduše schovali a nemají co okusovat.
    21.6.2010 10:43Camille
    lida: No ono to je tak, že veverka si ti třeba i delší dobu nemusí kabelů všímat a pak jednoho dne je může rozcupovat na malinký kousky. My jsme kabely okamžitě po pořízení buru obalili chráničema, ale stejně se nám čas od času stane, že třeba veverka ten chránič prokouše a do drátu si hryzne.
    To může být pro ni i smrtelné nebezpečí, takže vždycky musíš kabely před burundukem zabezpečit co nejlépe to jde.
    21.6.2010 10:51Karrol
    lida: Naprosto souhlasím s Evelínkou a Camille.
    22.6.2010 21:16Evelínka
    Dnes jsme měli trochu drámo, zjistili jsme, že je z neznámého důvodu vlká budka s miminkama (zda byla pročůraná, zapařená...fakt nevíme), bohužel po nakouknutí měli mimča velmi vlhko i uvnitř. Tak jsme je stěhovali do jiné budky, měli jsme strach co na to jejich mamina, ale zdá se v pohodě, hned si to v nové boudičce uspořádala a o mimča se nadále dobře stará, kupodivu ji to nijak nestresovalo (mě asi víc). Snad to dopadne dobře.
    Pár fotek miminek, ještě jsou slepá:
    https://www.kralici.cz/burunduci/alba.asp?a=85
    23.6.2010 13:09Cappy
    Evelínka: nádherní plyšáčci :)) beztak se jí ta budka už nelíbila, tak to udělala schválně, chtěla novou :))
    23.6.2010 17:29Karrol
    Evelínka: Krása :) Hlavně, ať to dobře dopadne :) Nemohla bejt pročůraná?
    23.6.2010 20:41Evelínka
    Cappy: jj, vypadají jak medvídci:-)).
    Karrol: asi ano, ale fatk hodně. Už to mělo náběh na plíseň, fakt nás to překvapilo.
    23.6.2010 21:37Karrol
    Evelínka: No hlavně, že jsou ok :)
    24.6.2010 07:33Evelínka
    Karrol: snad ano, doufám, že se nic nestane, po tom, co jsme je museli přendat. Ale zatím vše vypadá v poho.
    24.6.2010 12:22Hanka
    Evelínka: taky přeju ať vše dobře dopadne
    24.6.2010 15:23Barcicic
    evelínka: Jsou maximálně boží!!! hned bych si je vzala domu :-)
    24.6.2010 21:41Mamo
    lida: kdzy mame Chipa pusteneho, porad ho mame pod dohledem a neustale mu davame nejake to ovoce, seminka, zeleninu atd...tak si nejakych kabelu ani nevsimne a spokojene beha po dome...(omlouvam se ze pisu bez hacku a carek ale nejak se nam pokazila klavesnice) :)
    25.6.2010 10:33Barcici
    Zdravím mam takový problém, u jedné vevrky se mi stává že najednou je úplně mimo..začne se klepat neudrží se na nohou a načepýří se..ale zase když jí dám jídlo okamžitě žere i pije a po chvilce je zase v pohodě. a stává se to taky z chvilky na chivku ted akorát jí mam nepřítovmnou na sobě a před pár minutama lítala po kleci....nerozumím tomu....díky za radu
    25.6.2010 13:16Evelínka
    Barcici: já tedy netuším, co by to mohlo být, ale určitě bych zavolala na veterinu (kde se zabývají drobnýma zvířátkama) a požádala aspoň o rady.
    25.6.2010 13:55Karrol
    Barcici: Taky bych šla na veterinu.
    25.6.2010 15:30Barcici
    horší je že během hodnky je zase v pohodě....ted už zase běhá po hleci jako kdyby nic...
    25.6.2010 17:30Evelínka
    Barcici: třeba je to nějaký záchvat, něco jí chybí, já fakt nevím, rozhodně bych to řešila s veterinářem.
    25.6.2010 19:37Daluška
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na co slouží veverkám hlína v kleci.
    25.6.2010 20:02Hanka
    Barcici: já bych taky radši šla na tu veterinu, jak říká Evelínka možná ji něco chybí a má to zrovna v tom žrádle proto se třeba přestane klepat, ale rozhodně bych to řešila s tím veterinářem nechci stašit, ale mohlo by se to i zhoršit
    - - - - -
    Daluška: vevrky v ní hrabou a válí se je to pro ně taková koupel, u mojí veverky pomohla třeba proti škrábání asi měla suchou kůžičku
    26.6.2010 10:18Markéta
    Ahoj lidi,
    naše veverka má asi tři menší lysinky v zadní části těla. Nepozoruji nadměrné škrábání ani kousání. Četla jsem, že příčinou může být výměna srsti, ale není moc pozdě?? Nevíte, co jinbého by to mohlo být? dík za odpověď
    26.6.2010 11:18Karrol
    Markéta: Může to možná být tou obměnou. Pokud se nijak neškrábe a tak.
    26.6.2010 16:15Barcici
    Markéta : naše se taky obměňovala ale spíš jsme to viděli na na ocásku.
    26.6.2010 19:14AníMarí
    Ahoj, mám problém s burundučkou. Nevím, jak je to možné, ale dělá pořád ty samé pohyby v kleci (běhá z místa A na místo B). Vím, že by to mohl způsobovat nedostatek místa, ale za a) je ještě maličká (2 měsíce) a za b) má klec 100x100x60cm.
    Jakmile ji pustím ven, je v pořádku. Vážně se zdá, že je to tím místem, ale přijde mi to divné.
    Nevíte, čím by to jinak mohlo být?
    26.6.2010 19:24Karrol
    AníMarí: Já myslim, že to je určitě místem. Naše Kiki to dělala v normální kleci taky, až ve voliéře přestala.
    26.6.2010 21:13Barcici
    anímarí : přesně souhlasím s karrol, to samé mi dělal čipík tak jsme postavili voliéru a už je v pohodě ted budu stavit pro druhou burundučku páč jí klec také moc nesedí...jestli to není tím otevřeným prostorem nevím...
    26.6.2010 23:01Georgina
    AniMari, neboj se, jsou to potvůrky a hrají divadlo.. chtějí ven..a vědí, že to zapůsobí.. naše taky běhají a to mají obrovský prostor..volierku..
    27.6.2010 08:50Camille
    AníMarí: Nooo, tak to bych tedy neřekla (jako Georgina) že hrají divadlo... Myslím, že v tomhle případě je to jasně z nedostatku prostoru. Určitě to chce buď pouštět třeba na celý den do místnosti a zavírat jen na noc, nebo pořídit velkou voliéru.
    27.6.2010 09:54Hanka
    Camille: já si nemyslím, že je to zese tak nutné jí pořizovat větší klec já mám taky jen takovou klec a Čipinka je v pohodě je chce prostě upoutat pozornost a zvlášť pokud zjistila, že jak takhle začne běhat ji pustíte. Podle mě to není vůbec problém
    27.6.2010 10:11Camille
    Hanka: V odborné literatuře se klec metr na metr uvádí jako minimum. Podle mě je tohle klasická ukázka stereotypního chování z nedostaku prostoru. Však já taky neradím, že se musí nutně pořizovat nová klec, ale aspoň by se měla veverka víc pouštět, aby jí z toho prostoru nehráblo. Je fakt, že slečna nepsala, jak často buru pouští proběhnout a na jak dlouho. Je možné, že ty své Čipince umožňuješ výběh častěji, a proto je v pohodě. My jsme naši Laru měli zpočátku také zavřenou v kleci podobné velikosti a ona pořád lomcovala mřížemi a hopsala z místa na místo. Pak, když se trochu ochočila, tak jsme ji začali pouštět na celý den a dnes už je úplně volně po pokoji - i přes noc. A myslím, že je tak nejšťastnější.
    27.6.2010 10:15AníMarí
    Díky za odpovědi. No ale ona má vážně docela velkou klec (viz alba) a ve všední den jí pouštím hned, jak přijdu ze školy a o víkendu běhá celé dny. Ale jakmile ji jen na 5 minut zavřu, už běhá.
    27.6.2010 10:19Camille
    AníMarí: Tak když ji pouštíš takhle často, tak to na tom asi něco bude...třeba vážně chce jen upoutat pozornost:-) Tak to si prostě musí zvyknout, že někdy musí být zavřená:-D
    - - - - -
    Koukala jsem do alba a klec sice není nijak velká, ale máš ji teda krááásně vybavenou - to je veveří ráj:-D
    27.6.2010 10:30AníMarí
    Camille: Jsi skvělá, moc díky. Snažím se, aby byla spokojená. Já si taky myslím, že je to tímhle, protože když je někdo z rodiny doma, tak běhá v pokoji pořád. A ty jí máš puštěnou celý den a noc? To musí být hrozně spokojená, taky bych to časem mohla zavést, jenže bych se bála, že mi uteče.
    27.6.2010 10:38Camille
    AníMarí: No jasně, my jsme ji samozřejmě taky ze začátku pouštěli jen pod dohledem. Ale pak se začala v kleci vztekat, tak jsme jí zabezpečili pokoj tak, aby nemohla skoro nic provést (stejně ale čas od času něco zničí). Máme mřížku z pletiva v okně a ona strašně ráda na ní visí a vyhlíží ven:-D
    Teď je puštěná pořád - ve dne i v noci - vždycky si navečer sama zaleze a ráno může volně zase vyhupsnout. I když pořád není nijak ukázkově ochočená, myslím, že teď už jsme si zvykli my i ona:-)
    Dokonce jí můžeme nechat i pár dní samotnou, když jedeme pryč.
    Ta tvoje je ještě maličká, ale časem to určitě půjde nechávat ji běhat volně.
    27.6.2010 10:51AníMarí
    Camille: No tak to je skvělý, to určitě udělám, ale až trochu povyroste, to je pravda. Jo, ty okna také budu muset zabezpečit. Květináče jsou pro ní 7mé nebe, ale už jsem do nich dala kameny a Emča má smůlu. Kabely zatím neřeší, ale musím s nimi také něco udělat. Jinak je to snad v pohodě. Moc díky za skvělý nápad, asi by mi to v životě nesecvaklo. :D
    27.6.2010 11:00Camille
    AníMarí: No tak každý to takhle určitě nedělá, ale jestli máš tu možnost a doma to nikomu nevadí, tak je to ideální:-)
    Jinak na kabely můžu poradit třeba z Hornabchu takové ty kroucné chrániče, nebo klasické husí krky:
    http://www.aunika.com/Auto-elekto-instalacni-material/Ohebne-hadice-husi-krky/, nejlepší jsou z Ikey (ty už jsou naříznuté, takže jde lehce kabel vložit). Jinak myslím, ž ty kabely by chtěly něčím zajistit, i když nemáš buru puštěnou pořád. Nikdy nevíš, kdy se rozhodne do toho hryznout - a to by pak bylo ošklivý.
    Co se týče kytek, tak ty my projistotu u Lary v pokoji žádné nemáme (protože si nejsme jistí, které kytky jsou pro veverky jedovaté). Ale kameny jsou dobrý nápad, aspoň nebude rozhrabávat hlínu;-)
    No a pokud máte plastová okna, tak existují síťky proti hmyzu, ty by měly stačit a odolat i veveřím zubům. My jsme si mřížku z pletiva na králičí kotce sami vyrobili.
    27.6.2010 11:21AníMarí
    Camille: Jůů, ty jsi hodná - teď už vím, co s těma kabelama dělat a jak je zabezpečit. No právě, už to chce, zrovna dneska asi pojedeme něco sehnat.
    S tím oknem - sítě jsou dobrý nápad, už jsem o nich uvažovala, jenže vážně nevím.. aby je nepřekousala, ty mřížky by byly lepší, ale pak si ve vlastním pokoji budu připadat jako ve vězení. :D
    Ale určitě jedno z toho vyberu.
    27.6.2010 12:15Hanka
    AníMarí: sítě jsou skvělé já je mám taky a moje veverka po nich strašně ráda lozí a aspoň nemusím mít zavřené okno hlavně v létě :)) Já nemám takové ty staré sítě to bych se taky asi bála, že mi je prokouše, ale nějaké drátěné, jak říká Camille na ty plastové okna jsou různé jen si vybrat :)) a když se podíváš na moje fotky mám ji tam i vyfocenou a ani mi nepříjde, že tam něco mám :))
    27.6.2010 12:42AníMarí
    Hanka: A jo, už to vidím. Ehm, tedy nevidím, vážně to vypadá, jako by tam nic nebylo. Tak to je super, to se hodí. Zrovna půjdu a kouknu se na internetu, kde jakou sehnat.
    Právě, s tím vedrem je to pitomé. Kvůli té zvířeně mám okno jen na větračku, takže je to tu docela v pasti. A moc děkuju! :)
    27.6.2010 13:12Hanka
    AníMarí: Není zač ony ty síťky jsou výborná věc a když ještě nejsou skoro vidět je to ještě lepší :))
    27.6.2010 13:48AníMarí
    Hanka: No jasně. A už jsem na internetu na nějaké koukala a vypadá to fakt dobře. Navíc budu moct večer svítit a v noci nebudu poštípaná. :)
    27.6.2010 14:29Hanka
    AníMarí: jo to je další velké plus :))
    28.6.2010 11:47Evelínka
    Prosím zkušené chovatele o rady, ať neuděláme kopanec.... Už máme pro miminka nachystané pidi lahvičky na krmení, ale pro jistotu se chci zeptat, čím vším jste miminka dokrmovali. Mám nachystané dětské výživy, naředíme kondenzované mléko jak uvádí literatura a odkaz tady na diskuzi.
    Můj vet. mi říkal, že by zkusil sušené kočičí mléko (s tím jsem měla úspěch při dokrmování morčat) a nebo Actimel. Co myslíte?
    Děkuji za odpověď!
    28.6.2010 12:49Karrol
    Evelínka: To usšený kočičí mlíko jsme dávali. Pak taky piškoty namočený do mlíka. Nebo banány, ty jsou měkký. Actimel jsme nezkoušeli, ale proč ne. Každopádně pokud by nechtěly z lahvičky zkuste jim i strkat čumáčky do mističek.
    28.6.2010 12:57Evelínka
    Karrol: moc děkuji za odpověď! Říkala jsem si, že se raději poradím a ujistím, než jim nějak ublížit.
    Právě s těma lahvičkama moc nevím co na to burundučata, např. do morčáků jsme je nedostali, ale parádně fungovaly inj. stříkačky. Ještě jednou díky! Budu postupně informovat:-).
    28.6.2010 13:39Karrol
    Evelínka: Vy je chcete odstavovat v měsíci? Nevim, jestli by to vaše mamina brala, ale u nás se dobře osvědčilo, když jsme to ve 4 týdnech začali kombinovat, krmili jsme je my, brali je k sobě apod., ale jednou denně je ještě krmila mamina :)
    28.6.2010 14:27Evelínka
    Karrol: nene, odstavovat nee, asi jsem se blbě vyjádřila. Máme to v plánu jako vy. Chceme, aby je krmila mamina i my (nedělá jí problém, že je bereme do ruky, tak toho chceme využít). A aby se lépe ochočili, tak právě pátrám po tom dokrmování. Necháme je u mamy a my je budeme párkrát za den vytahovat a "ochočovat".
    Všude se píše, že když je budeme při tom chování krmit, tak že si líp zvyknou na člověka.
    28.6.2010 14:34Karrol
    Evelínka: Jj, já myslim, že to je nejlepší způsob :) Ideální, když mamina spolupracuje :)
    28.6.2010 14:47Evelínka
    Karrol: zatím ano, snad ji to nepřestane bavit a nezadáví nás:-). Ale překvapilo mě, jak takový mrňata už dokážou skákat.
    28.6.2010 14:52Cappy
    Evelínka: už se chystáte dokrkmovat? tak to je bezva, že mamině to nevadí, že je berete do ruk.. jen jestli mamina potom nebude chtít dokrmovat taky, když budete dávat takové dobroty :))
    28.6.2010 15:03Evelínka
    Cappy: ano, už se připravujeme:-). No, přiznám se, že maminu dokrmujeme taky, teda spíš uplácíme za to, že si malý poslední dny můžeme brát do ruky. Ale je trochu macecha, když miminka vracíme do boudičky, tak se na ně ani nejde podívat zda jsou v pořádku, ale žebrá o výživu a nic jinýho jí nezajímá a až se nažere, tak teprve jde za mimčama.... Nejvíc jí chutná jablečná dětská výživa, mám pocit, že jí má větší spotřebu než synáček:-)).
    28.6.2010 15:11Karrol
    Evelínka: Jo, to znám, když jsme je měli poprvý a vyndávali jsme je z boudičky, tak se nám rozskákali po celý kleci a to byl teda moment překvapení :)) Jo jo, Kikinka si taky vždycky to papání užívá :))
    28.6.2010 15:14Evelínka
    Karrol: no právě :-)), sotva otevřeli očka, jsou takový pruhovaný nikde nic a najednou takovej skok, jsem měla málem infarkt...
    28.6.2010 15:15Karrol
    Evelínka: Jo, je s nima sranda a když jsou pak větší a utečou, je úžasná zábava je nahánět :)))
    28.6.2010 18:04Barcici
    zdravím mam dotaz, za boha se teda nemůžu registrovat, prostě to nejde a po přihlášení mi píše neznámí uživatel....asi něco dělám špatně bo nevím:(
    30.6.2010 16:56Evelínka
    Dnešní krmení miminek: https://www.kralici.cz/burunduci/alba.asp?a=86