od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Říjen v roce 2012
  • Zobrazuji 228 zaznamu.
  • 15.10.2012 20:54Fludara
    Plánujete si pořídit kočičího kamaráda nebo už kočičku doma máte? Podělte se o zkušenosti s vašimi čtyřnohými miláčky! :-)
    16.10.2012 18:24Ivka
    Ahoooj. Sem Ivka a chtěla bych Vám představit mojí malou Amirku .. Tak tady je její album https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=6
    16.10.2012 20:18Kočička
    ahoj jmenuju se terka a máme 3 kočky.https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?mode=prehled&uid=6
    16.10.2012 20:32Alkeran
    Vítáme vás na kočičí diskuzi. Můžete si zde vyměňovat názory, zkušenosti, zážitky a rady ohledně problémů s vašimi čtyřnohými kočičími miláčky.
    16.10.2012 22:54PRINCEZNA BECKY
    Ahoj. Jsem Verča a jsem strašně šťastná, že už jsou tyhle stránky založeny!!! Alba čičinek dodám později.
    16.10.2012 23:40Babouci
    Konečně se dočkaly i kočičky, mám moc velkou radost.
    17.10.2012 07:13PRINCEZNA BECKY
    Babouci já taky!!! :-)
    - - - - -
    Jak tak na to koukám, jsem tu snad jediná kdo nemá nějaká vzácná plemena kočiček!!! Ale mě to neva, protože obyč mám nejradši!!! :-)
    17.10.2012 07:41terezkarat
    Ahoj, jmenuju se Terka pořízení kočičky teprve plánujeme :)
    17.10.2012 08:52Nicky
    Ahoj všichni,
    jsem moc ráda za založení této diskuse. Mám doma úplně obyčejnou kočičku (mourovatou, tříletou, kastrovanou samici, výrazně menšího vzrůstu), takže Becky, nejsi jediná :)
    - - - - -
    terezkarat: jsi to ty? :)
    17.10.2012 09:06Jarkamich
    Ahojky taky mám obyčejnou venkovní 2 letou kočičku a teď jsme našli venku malinká koťátka tak kdyby jste věděli z okolí Teplic o nikom kdo má zájem o koťátko .... já si je vzít domů nemůžu a za chvilku bude zima
    17.10.2012 10:26Deby
    Jarkamich - dej sem fotku kotátek a já se pokusím přemluvit rodiče alespoň na jedno. Kde jsou teď?
    17.10.2012 10:54Jarkamich
    Deby: jsou v areálu lázní nijaké foto pořídím .... a pak ho sem dám :)
    17.10.2012 11:23Modrá Lentilka
    Zdravím všechny! Jsem ráda, že se konečně udělala diskuze o kočkách :-)
    Tady se můžete podívat na naše tři kočičky :
    Filinka
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=13
    Leontýnka https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=12
    Vendulka https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=11
    Kočky a kamarádi https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=14
    Koťátka - vrh L https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=15
    vrh M https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=16
    vrh N https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=17
    Kočky a venkovní sýkorky https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=18
    - - - - -
    Moc chválím adminy. Je vidět, že jste na kočičí diskuzi pěkně zapracovali :-) Koukala jsem už asi do všech sekcí. A snad mi jen v sekci - Nemoci chybí kočičí alergie. Naše Vendulka má alergii na mléčné výrobky. A tak by bylo dobré, kdyby tam o tom byla alespoň zmíňka. Nezkušení majitelé kočičky, pak nebudou vědět co jejich kočičku trápí. Projevuje se to hlavně škrábáním u uší.
    http://www.miciny.cz/clanky/kocici-nemoci-47/uz-i-kocky-mohou-mit-alergii-na-potravu-4753/
    Doktor nám na to vždycky dává Claritine, který ihned zabírá. V neléčeném případě, to může zajít až takto : http://files.veterinatrutnov.cz/200000147-6405e64fff/Potravn%C3%AD%20alergie.JPG
    17.10.2012 11:52Fludara
    Modrá lentilka na nemocech se pracuje :-), budeme to ještě doplňovat, vč. obrázků plemen (nejlépe od místních uživatelů).
    17.10.2012 12:19Modrá Lentilka
    Fludara - Ok, už se těším :-)
    17.10.2012 13:09Bettyz
    Taktéž zdravím, velmi mě těší, že je už také diskuze koček, snad se mohu taky připojit - vlastním nalezence (s fotkami se brzy pochlubím), nikoliv čistokrevné kočičáky. Tak tedy pěkný den =)
    17.10.2012 14:23Charlie
    Ahoj! Tak jsem se zrovna registroval :) Je super, že je už i stránka o číčách :-)
    17.10.2012 14:29Katinec
    Zdravím všechny kočkomilce, jsem moc ráda, že je tu konečně i kočičí diskuze.:)
    A zároveň přikládám pár fotek našeho ragdollího "miminka" Mondíka.
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=19
    17.10.2012 14:31Fludara
    Katinec no krásný kousek!:)
    17.10.2012 14:43Katinec
    Fludara - No kousek to opravdu je, už má skorem 6kg a to je to ještě kotě.:-D Holt naše malé miminko.:-)
    Na fotká byl ještě prcek, teď už je z něj pan kocour.:)
    - - - - -
    http://img.kralici.com/kocky/alba/08cf7a8c8e2410760258.jpg
    Tak jsem ještě přidala jednu novější fotku, kde už je vidět, jak nám Mondík pěkně povyrostl.:-D
    17.10.2012 14:47Micka a Mourek
    Ahojky , 1. nové album mojich kočičáků https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=21 tak se podívejte :-))
    17.10.2012 14:47Fludara
    Katinec tak to je opravdu kus kocoura!
    17.10.2012 15:00Micka a Mourek
    a ještě jedno album https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=22
    - - - - -
    a další https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=23
    17.10.2012 15:03Charlie
    Pár foteček mojí milované :-) https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=20
    17.10.2012 15:56PRINCEZNA BECKY
    Nicky bezva.:-)
    - - - - -
    Ahoj. V kolika se dávají kastrovat koťata. Máme kluka a holku a už jsou celkem velký, tak 4-6 měsíců a o další koťátka bychom se nemohli postarat. Do sz, prosím.
    17.10.2012 15:59Modrá Lentilka
    PRINCEZNA BECKY - Raději ještě počkejte. Doporučuje se to od 7 měsíců do roka. Více viz zde :
    http://jamis-kocky.net/clanky/kastrace2.php?cislo_clanku=62
    http://www.vetcentrum.cz/stodulky/lekar/812/kastrace-kocky
    http://www.modrykocour.cz/kastrace.htm
    17.10.2012 16:01Fludara
    Princezna Becky názor na kastrace takhle malých koťat je sporný. Já osobně bych se určitě poradila s veterinářem a domluvila se s ním. Pokud je možnost, tak bych vysledovala první říji u kočičky a kocoura separovala tak, aby ke kočce v žádném případě nemohl a po první říji bych se domluvila na kastraci. Je to v zájmu kočičky i vás.
    17.10.2012 16:11Modrá Lentilka
    Jinak souhlasím s Fludarou. My jsme kastrovali Leontýnku po první říji asi v necelém roce a celá kastrace dopadla výborně a kočička se těší dobrému zdraví.
    17.10.2012 16:20Žvejka
    Ahoj chtěla bych se zeptat jestli když si to tu tak čtu jestli tu můžu být také.No chováme jednoho kocourka venku a staráme se o něj ale není to domácí kočka,no.
    17.10.2012 16:23Modrá Lentilka
    Žvejka - To je na tobě. Jestli máš kocourka rád, budeš mu třeba dělat alba a podělíš se s námi o svoje zkušenosti či zážitky, tak proč ne :-)
    Neznám tě z morčecí diskuze?
    17.10.2012 16:25Žvejka
    Ano jsem také like morčat
    - - - - -
    A vlastně psů,koček i rybiček =)
    - - - - -
    A ještě něco,jsem holka
    17.10.2012 16:25Modrá Lentilka
    Jé, tak tu vítej! :-)
    17.10.2012 17:00Martafon12
    Zdravím :)
    mám na Vás jeden dotaz,čím se dají úspěšně vyhubit blechy u kočky??
    Děkuji.
    17.10.2012 17:07Fludara
    Martafon12 např. "Frontline combo spot on cat" je na blechy. Je to pipeta, která se kape za krk. Slouží i jako prevence.
    17.10.2012 17:07Modrá Lentilka
    Martafon12 - Dobrý je stronghold pro koťata či dospělé kočky. Je to podle toho, kolik tvoje kočka váží a podle toho se jí to dává. http://klece-hlodavce.heureka.cz/ferplast-rabbit-100-de-luxe-101-5x53x33-5-cm/

    Kdo máte zájem, tak koukněte na moje šelmičky :-DDD
    http://www.youtube.com/watch?v=3E0gttvB_3A&feature=youtu.be
    http://www.youtube.com/watch?v=fL5xZ6S5d2o&feature=youtu.be
    http://www.youtube.com/watch?v=2Ml-5fZlcZA&feature=youtu.be
    http://www.youtube.com/watch?v=iL2LbvIvHb8&feature=youtu.be

    Můžu se zeptat administrátorů jestli mají pro kočičí diskuzi nějaký banner, který bych si mohla umístit na mých stránkách?
    17.10.2012 17:10Fludara
    Modrá lentilka poptám se webmastera. Ale myslím, že banner je jenom na zdejší shop.
    17.10.2012 17:20Bára
    Ahoj i já se k Vám ráda přidám a rovnou se zeptám, kterými granulemi kočky krmíte? Zkoušel jste někdo Orijen, konkrétně fish? www.pacamac.cz/krmivo-pro-kocky-orijen-6-fish-cat-sid-2029-detail
    17.10.2012 17:33Fludara
    Bára my krmíme Pro Planem pro koťata, máme odzkoušeno Brit care kitten ( to se neujalo vůbec) a Cat chow kitten (kočky snědí, ale vede Pro Plan).
    17.10.2012 17:35Modrá Lentilka
    Bára - Našim nejvíce jede Roayl Canin, nebo Sanabelle.
    http://www.zoohit.cz/shop/premiove_znacky/royal_canin?gclid=CMvzy4GwiLMCFYFY3godVwcAdg
    http://www.zoohit.cz/shop/kocky/granule/senabelle/dospele_kocky/121558
    - - - - -
    Fludara - Děkuji, byla bych moc ráda :-)
    17.10.2012 17:40Fludara
    Royal canin jsme měli jako vzorek od chovatelky, takže to mělo taky úspěch.
    - - - - -
    - ááá ještě vzorek z čekárny u veta, Perfect Fit a First class. Oboje s úspěchem. Ale to máme jenom na obměnu, nekupujeme to jako stálé krmivo.
    17.10.2012 17:44Modrá Lentilka
    Ještě jedno album. Z dnešního pozorování a číhání na ptáčky :
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=24
    Toto je pro ně prostě nejlepší zábava, kam se na ptáky hrabe ukazovadlo z výstavy :-D
    17.10.2012 17:46Bára
    Tak u nás Brit care kočkám moc nejede, Royal Canin jsme zkoušeli a granule zmizely v cukuletu. Momentálně krmíme granulemi Arden Grange.
    17.10.2012 17:46Modrá Lentilka
    U nás se taky Brit Care moc neujal. Spíše roayl canin a sanabella :-))
    17.10.2012 17:50Bára
    Modrá Lentilka - Pěkné fotky, naše Athéna taky ráda sedí u okna a pozoruje.
    17.10.2012 17:56Modrá Lentilka
    Bára - No, my máme ještě birmu Vendulku. Ale té jsou ptáci, kteří si klidně sednou před ní skrze okno úplně jedno. To jen rusky rády číhají :-))
    17.10.2012 18:03Bára
    Modá Lentilka - Mě se vždy ruské kočky líbily, ale nakonec po dohodě s mužem jsme se rozhodli pro britku. Jsou ruské kočky také tak rezervované a klidné?
    17.10.2012 18:04Wichi
    Zdravím,chci se zeptat má zhruba dvouměsíční kotátko-kocourka. Tak nějak se provokují s činčilkou,taky samečkem. Může jít jen o to že jen si zvyká kocourek na nové prostředí a zvykne si na činčilku,nebo se budou pořád provokovat?
    17.10.2012 18:12Modrá Lentilka
    Bára - Tak to vůbec ne. Když si na vás zvyknou, tak jsou super mazlíčci. Ale když řádí, no to je něco. Lítají sem a tam, honí se a skáčí na televizi, na nejvyšší stěnu v obýváku a klidně i na rám okna. To pro ně není žádný problém, ale brnkačka :-))
    17.10.2012 18:14lula5
    Modrá Lentilka-obdivuji jak se u Vás ta zvířata všecky v pohodě snáší...
    17.10.2012 18:16Modrá Lentilka
    britky jsou asi jako birmy. Takové nešiky, co? To naše Vendulka birma je hodně neohrabaná a nešikovná. Když jsme si ji přinesli, tak pořád padala i z křesla tou mezerou na ruky, jak se válela :-)
    - - - - -
    lula5 - Děkuji. No, kočičky byli první. A morčátka, králíci i ježečci si na ně v pohodě zvykli.
    17.10.2012 18:20lula5
    Modrá Lentilka-Myslím, že moc lidí takovou idilku nemá:-)Já mám kočku bez PP britku a ta nevím možná je s něčím stříklá je drobnější a svižná a pak máme kocoura ten má PP a 7kg:-) a ten když skákal z okna tak si zlomil chrupavku....jeto naše střívko, ale asi taky proto, že je velikej a těžkej.
    17.10.2012 18:23PRINCEZNA BECKY
    Flaudara a Modrá Lentilka děkuju. Nevím jak to vyřešíme. Předěláváme barák tak kočindy bydlí u sousedů v zahradním domku. Tak nevím jak je oddělit, aby než bychom nechali holčičku kastrovat neměla malé. Nějak to vyřešíme. A nevíte kolik tak stojí kastrace 2 holek a 1 kluka???
    17.10.2012 18:30lula5
    PRINCEZNA BECKY-já nechávala kočku kastrovat asi v 7 měsících.To by znamenalo, že by ji kocourek ještě nestihnul nakrýt.Kocourům to trvá déle
    17.10.2012 19:07PRINCEZNA BECKY
    Díkyy.
    17.10.2012 19:08Fludara
    Princezna Becky to je dost individuální. Nám nabízeli kastraci u kočky za 900,- , u kocoura by to bylo levnější. Ale známí na vet platili kastraci za 1600,- u kočky a asi za 1000,- u kocoura.
    17.10.2012 19:09PRINCEZNA BECKY
    Nevíte prosím někdo kolik stojí kastrace pro 2 holky a 1 klučíka???
    17.10.2012 19:10Modrá Lentilka
    Princezna Becky - My taky za kastraci kočky dali do 2000 kč.
    17.10.2012 19:15PRINCEZNA BECKY
    Fludara děkuju.
    - - - - -
    Modrá Lentilka díky.
    - - - - -
    A v kolika se kočky očkují a odčervují??? A kolik to asi tak stojí???
    17.10.2012 19:18terezkarat
    Nicky - jj jsem to já :)
    17.10.2012 19:21Modrá Lentilka
    Princezna Becky - Odčervují se už jako koťátka a očkují už od 9 týdnu věku. Více http://www.sweetnozzles.unas.cz/rady/rady_kocka_10.html
    17.10.2012 19:29Bára
    Modrá Lentilka - Jj, jsou. Většinou ani moc aktivity neprojevuje, ale když dojde na krmení hrabe se k misce jako první. :-)) Ono stačí otevřít lednici a už se lísá :-D
    17.10.2012 19:31PRINCEZNA BECKY
    Děkuji. Jenže my je našli tak před 14 dněma a tak myslíte, že se dají naočkovat i ve věku 4-5 měsíců??? A odčervit tedy co nejdříve???
    17.10.2012 19:31Ivka
    Tady je ještě odkaz na stránky mojí ragdollky Amirky . http://www.amira.estranky.cz Tak jestli chcete tak nakoukněte ..
    17.10.2012 19:31Bára
    Obě jsou zvyklé že každé ráno v 7.00 dostávají kapsičku a když si náhodou dovolíme zaspat dávají to dost hlasitě najevo. :-)
    17.10.2012 19:39PRINCEZNA BECKY
    Může se kočkám dát obojek??? Neuškrtí se na něm???
    17.10.2012 19:39Modrá Lentilka
    Princezna becky - tady dole http://myveterina.webnode.cz/ockovani/
    17.10.2012 19:51PRINCEZNA BECKY
    Děkuji.
    17.10.2012 20:00Kočička
    co si myslíte že je bertík za plemeno? já teda myslím že je to kříženec britský modrý kočky.
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=9
    17.10.2012 21:21ovec
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=26 Tak se taky připojuji :) Náš kocourek Macek :)
    17.10.2012 21:30Bettyz
    Tak naše kočiny.. chybí mi album patého, Maťafouse, ale ten je vyloženě venkovní a vyhýbá se kontaktu.
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=25 Matylda
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=27 Míša
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=28 Marvin
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=29 Mončičák
    18.10.2012 11:03Oldřiška
    Ahoj, se přidávám s fotkami našeho útulkáče Alexe https://www.kralici.cz/alba.asp?kocouralex
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/alba.asp?a=19480
    18.10.2012 11:34Fludara
    Oldřiška taky máme kočičku z depozita, resp. kotě :)
    18.10.2012 12:50Katinec
    Wichi - Pravděpodobnější je, že kočičáka nikdy nepřestane bavit činčilku provokovat. Malé zvířátko v něm zkrátka spouští lovecký instinkt. Určitě bych je nenechávala spolu samotné, aby nebyla činčilka stresovaná, kočičák jí také může nechtěně drápkem ublížit.
    U nás koček neustále zlobí králíka, občas dost intenzivně, že už ho musím okřiknout. Sice na něj nevytahuje drápky, ale i tak je to pro ušáka stres.
    Předešlý kočičák byl s králíkem kamarád, navzájem se obskakovali, králík miloval kocoura a naopak, ale s tímhle už to bohužel takové není, takže když je ušoun puštěný, musím kočeka hlídat, aby ho nenapadaly lumpárny.:)
    - - - - -
    PRINCEZNA BECKY - Určitě bych nechala časem kastrovat oba, kor jestli je máte v bytě. U kocourka se tím omezí touhy po toulání a značkování a u kočičky přestanou otrané říje, které jí akorát vyčerpávají a sníží se riziko nádorových onemocnění mléčné žlázy a pohlavního ústrojí v pozdějším věku.
    Co se obojku týče, kočičky ho samozřejmě mít mohou, ale pouze speciální, který má pojistku právě pro případ toho, že se kočička někde zachytí. Při určitém zatížení, tuším kolem 2kg, se obojek samovolně otevře a tím pádem nehrozí, že by se kočička někde uškrtila. Úplně malým koťátkům bych tedy asi nedávala ani tento obojek, protože bych se bála, že ještě nejsou dostatečně silná, aby byla schopná ho otevřít. U dospělé, nebo větší kočičky už bych se ale nebála.:)
    - - - - -
    Mondíkova alba.:)
    http://katinec.rajce.idnes.cz/Navsteva_v_ChS_Ragstet_-_01.04.2012/
    http://katinec.rajce.idnes.cz/Navsteva_u_Mondi_04.05.2012/
    http://katinec.rajce.idnes.cz/Monda_-_12.06.2012/
    http://katinec.rajce.idnes.cz/Monda_-_14.07.2012/
    - - - - -
    http://katinec.rajce.idnes.cz/Kubik/
    A abych nezapoměla na mé zlatíčko Kubíčka, o kterého jsme bohužel loni před Vánoci přišli.:(
    - - - - -
    http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.474813019196458.113770.100000032913884&type=3
    A jedno Mondíkovo aktuálnější.:)
    18.10.2012 13:40PRINCEZNA BECKY
    Katinec děkuju!!! :-)
    18.10.2012 14:32Angor
    Tak jsem tu už také a přidávám naše příšerky:
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=30
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=31
    18.10.2012 15:52Kočička
    díky všem kdo mi poradil že je bertíek ruská modrá kočka .
    18.10.2012 16:01KocourJack
    Ahoj nedávno jsem našla kocourka, který už je malinko odrostlejší a je tu problém, se kterým jsem se ještě nesetkala. Když si kocourka přivinu k sobě přisaje se mi ke krku, začne příst a saje jako kdyby se snažil pít od mámy (dokonce mi dělá cucfleky). Ale podle velikosti je už skoro dospělej odnaučí se to? Nedá s tím pokoj ani když člověk spí a při tom se fakt spát nedá:-D Děkuji za odpověď
    18.10.2012 16:05Katinec
    Angor ahojky, příšerky jsou opravdu krásný a jak si pěkně rozumí s Amy.:)
    To u nás musím kočeka od Berti neustále odhánět, nedá mu pokoj. Už kolikrát neví, kam se má před kočičákem schovat:)
    18.10.2012 16:39Pája W
    Ahojky všichni kočkomilové. Super že tady vznikla diskuze o kočkách :-)
    Tak přidávám taky pár foteček naší Májky :-)
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=32
    18.10.2012 16:58Katinec
    Pája W - Je nádherně zbarvená, takovouhle krásnou "želvičku" jsem ještě neviděla.:-)
    18.10.2012 16:59Fludara
    Pája W není na prodej? :-P
    18.10.2012 17:11Kočička
    kocour jack- to dělá uplně stejně bert ale sisince taky by mě zajímalo jak to odnaučit už je docela velkej
    18.10.2012 17:25Pája W
    Fludara tu bych neprodala ani za milión :-D
    - - - - -
    Katinec když jsem jí viděla v inzerátu tak jsem se zamilovala.
    18.10.2012 17:46Fludara
    Pája W a za dva ? :-P :-)))
    18.10.2012 17:50Pája W
    Fludara ne-e :-)
    18.10.2012 18:06Vendi
    Pája W.: je vážně krásná, ta tvoje micinka :)
    18.10.2012 18:07Arnika
    Ahoj všichni kočičáci, konečně je tu diskuze i pro naše kočičí miláčky - jupííí :)
    Časem sem určitě dodám nějaké fotečky, abych se taky pochlubila naší krasavicí :)
    18.10.2012 19:21Micka a Mourek
    Ahojky , naše kočičky jsou jako pejsci ! Chodi za námi a když jsou za "teritorem" a my je chceme chceme chytit tak nás vedou domů !!!! Neviměnila bych ani za nic na světě!!!!
    - - - - -
    album naši Micky
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=33
    18.10.2012 20:23Angor
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=31
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=30

    - dodala jsem další fotky

    Katinec:
    No jo, my taky musíme mít všechnu zvířenu-:) řekla bych že nejlepší kombinace není kočka + kočka nebo králík + králík, ale kočka + králík - rozumí si nejlépe-:)
    19.10.2012 08:21Jarkamich
    Angor: tak kočka a králík jde :) jen kdyby kočka netoužila po tom jít ušákům na záchůdek a králíci pak na něj prozměnu nechoděj :)
    19.10.2012 08:34Katinec
    Angor - Asi tak, no.:)

    Jarkamich - He, he, to je přesně náš problém, Bertík má záchůdek v rohu pod šuplíky pod stolem, výška od země je tak maximálně 25 cm, záchod je akorát na toho našeho pidi kilového králíka a ten náš 6ti kilový blbeček se tam stejnak vždycky vcucne, což absolutně netuším jak se mu to daří aniž by něco neudělal vedle a už několikrát se tam králíkovi vyčůral a vykadil.:-D Chudák Berťa pak sedí vedle záchoda jako buchta a nechce jít dovnitř, když tam má naděláno, což se mu ani nedivím.:)
    19.10.2012 08:47Jarkamich
    Katinec : Jo to muj blbounek už má i ve svým záchůdku dřevěný pelety protože ty jsou prostě lepší .... protože mi potřebujem všechno co maj ostatní :) ještě že je jinom doma a nechytá rozumy i od jinud :)
    19.10.2012 10:33Bettyz
    Moje zkušenost s užíváním kočičího záchodu je, že jsme museli jeden přidělat potom, co jedna z koček - samozřejmě ta polodlouhosrstá - se rozhodla, že v záchodu bude spát. %)
    19.10.2012 10:42Angor
    Jarkamich, Katinec:
    Jj, i u nás se občas "nehoda" stane, že kočka využije králičí wc a to poznám hned, protože králíková už tam nevleze. Jinak samozřejmě číča chodí venku, nehoda je jednou za čas, když to přes noc nevydrží.
    19.10.2012 10:43Katinec
    Angor - Tak u nás to není nehoda, ale zcela záměrný podlý tah namířený jak na králíka, tak i na mě.:-DD
    19.10.2012 10:48Angor
    Katinec:
    No u nás podlé tahy dělá králík se zaměřením na kočku (teda samozřejmě ne na tu "svojí", to je kámoška). Ale když byl u nás nalezenec, tak to byl masakr a Wilda, ta radši jen rychle proběhne kolem (Wilda k nám chodí jen na "dobré granule" - TOTW canyon river - jediný granule, co jí Nikča, odmítala i Orijen a Acanu, ještě tak pozřela AG, ale tyhle jí normálně, jen se ted musí o ně dělit). Je to legrace, když přijdou baštit obě, protože se nesnášejí, ale chut je silnější, tak jsou schopné už i žrát kousek od sebe.
    19.10.2012 12:10Percy
    Hned vyuziju tehle diskuze a ptam se, jak mam zhruba trimesicni kote naucit, ze mistnost neni jeden velky zachod, ale ta hezka bednicka v rohu te mistnosti. Neni v byte, ale kocky maji svoji mistnost, kde maji umozneno volne chodit ven na zahradu.
    19.10.2012 12:19Jarkamich
    Percy: tak s tim neporadím , já jsem přinesla 4 týdenní kotě, které k mému překvapení od začátku chodí pouze do záchůdku
    19.10.2012 13:54Angor
    Percy:
    No já taky nikdy ještě nezažila kočku, která by nechodila na záchod "automaticky" a to jsme jich měli už hromady a chodily i ven.
    - - - - -
    Percy:
    Jo, možná mě napadla špatná podestýlka - nelíbí se kotěti.
    19.10.2012 14:59Modrá Lentilka
    Percy - To je divné. Ale pokud je to nějaká divoká kočka z venku, která nikdy nebyla doma a teprve jste si ji přinesli, tak si asi bude muset na wc zvyknout a taky se tam naučit chodit. Napadá mě, pokud máte další kočku, která chodí na wc, dejte ji ke kotěti a koťátko to od té další třeba odkouká. Víc také neporadím. My používáme zverlit super jemný a kočky i my jsme s ním naprosto spokojeni. http://steliva-a-toalety-pro-kocky.heureka.cz/zverlit-super-jemna-6kg/
    19.10.2012 15:35Zuzvik
    Dobrý den mám kočku které bolí ouška a nakoncich ouškách nemá srst co by jí pomohlo??
    19.10.2012 15:58Pája W
    Percy jak se kočka naučí chodit na záchod ven tak pak doma už se moc nevydělá.
    Já to vidím u nás.

    Jinak jsem teď koupila tuto podestýlku
    http://www.spokojenypes.cz/podestylky/brit-care-podestylka-ultra-fresh-10kg?id=67500
    a Mája tam chodí naní spát :-D Jinak je super.Akorát se nedá splachovat do wc :-(
    - - - - -
    Zuzvik asi bude potřeba veterinář.Jestli jí bolejí ouška tak může mít zánět a nebo nějakou nemoc.Třeba jako ušní svrab.
    19.10.2012 18:40Percy
    Kote je se starsim kocourem a je to kote zvykle od mala navenek, tak snad se to nauci. Ono prave je to prvni kocour co nechodi na zachudek automaticky.
    19.10.2012 18:42Micka a Mourek
    Ahoj , žerou kočky kosti ? prosím do SZ
    19.10.2012 19:07Fludara
    Micka a Mourek já bych jim kosti nedávala. Není to strava, kterou by museli nutně mít.
    - - - - -
    Percy to je divné, naše tři kočky když jsem je vysadila poprvé u nás na toaletu, tak během půl dne pochopily, co a jak.
    19.10.2012 19:12Micka a Mourek
    Fludara - já jim dala kuře
    19.10.2012 19:15Modrá Lentilka
    Micka a Mourek - Určitě NE! Z kostí můžou mít akorát zažívací potíže - průjem, zácpu... Raději kup kočičce jako pamlsek tuňáka, nasaď jí trávu, vitamínové tyčinky, nebo dobré dropsy.
    http://www.rajkrmiv.cz/pamlsky-a-pochoutky-pro-kocky/
    http://www.anbio.cz/pamlsky/294-kocici-tycinky-s-rybou-3-ks.html
    http://www.zoohit.cz/shop/kocky/snacky_svacinky
    http://www.spokojenypes.cz/pochoutky/
    Osobně doporučuji vitamínové tyčinky od Vitakraftu http://www.zoohit.cz/shop/kocky/snacky_svacinky/pasty/dalsi_speciality/274981 nebo gimpetu
    http://gimborn.heureka.cz/krmivo-a-vitaminy-pro-kocky/
    - - - - -
    Kuřecí vařené maso, mají kočky moc rádi. Ale kosti jim opravdu nedávej, akorát bys jím tímto uškodila.
    19.10.2012 19:15Jarkamich
    Percy : ještě me napadá jestli mu nevadí ten druhý kocour .... brácha měl dvě kočky a každá musela mít svůj záchod a čistej jinak šli jinam
    19.10.2012 19:17Modrá Lentilka
    Naše kočky mají aspoň 5 záchůdků. 2 v obýváku, 1 v chodbě a 2 v ložnici. Je opravdu lepší, kdyby byl wc v každé místnosti.
    19.10.2012 19:30Kočička
    to asi jo když máte dum plný čičinek :-D
    19.10.2012 19:31Micka a Mourek
    Já mám kočky venku
    19.10.2012 20:18Percy
    Jarmarich no jeto vazne jeste kote, spis to vidim, ze proste neni zvykle. Ja je nemam klasicky doma, ale prevazne venku u domu. Nemam tak moznost vycihat si moment, kdy kote spusti na velkou.

    Micka kosti se kockam nedavaji, jednak jim to dela zazivaci potize a jednak hrozi zapichnuti hrotu do jicnu ci jinde po ceste. Dej jim radsi kousek masa nebo kvalitni konzervu.
    19.10.2012 21:52Pája W
    Percy tak to zkoušej každý den dávat ho do wc.I několikrát za den.A myslím že během pár dnů pochopí co tam má dělat :-)
    20.10.2012 10:47Karrol
    Ahoj, tak jsem ráda, že už máme i diskuzi o kočkách :) Představuju vám našeho 3 a půl letého kocourka Kulíška,kterej nás zrovna nedávno pokousal při očkování :)) https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=34
    20.10.2012 11:43Fludara
    Co kočka za noc dokáže: https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=35 :/ :-))
    20.10.2012 15:14Charlie
    Ahoj, tak jsem přidal nějaké fotky našich kočiček :) budu rád za komentíky...
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=36
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=20
    20.10.2012 22:38sphynx kočka
    pěkné
    21.10.2012 08:03Micka a Mourek
    Fludaro - to u nás bylo horší
    21.10.2012 11:20sphynx kočka
    Kdo má doma ještě sphynx kočky...??
    21.10.2012 12:16Katinec
    Fludara - Moc pěkné album, ony ty odpadky určitě tááák krásně voněly.:-DD
    21.10.2012 13:03ZhuZhu
    Od kdy se může kotěti podávat konzerva??
    21.10.2012 13:07Charlie
    Prosím Vás, co vznikne ze spojení britská modrá kočka a britský lila kocour? Je to žádané spojení nebo z toho vznikne nějaká NS barva?Děkuji
    21.10.2012 15:06Fludara
    ZhuZhu ty kotěcí bych tak tipla od doby, kdy začínají koťata přijímat tuhou stravu. Ale spíš bych se přiklonila zatím k vařenému nekořeněnému masu.
    21.10.2012 16:22Katinec
    Charlie - Pokud chceš kočky chovat, ne jen množit, měl bys znát základy jejich genetiky a chovat kočky s PP pod klubem.
    Dělat roztomilá koťátka může každý, svědčí o tom i počty nechtěných koček v útulcích a vyhozených na ulici.
    Jinak z tohoto spojení budou koťátka modrá. Pokud oba rodiče nesou gen pro čokoládovou a lila, mohou se ve vrhu objevit i lila koťátka.
    21.10.2012 16:48ZhuZhu
    Fludara-děkuji za odpověd.
    21.10.2012 16:58Charlie
    katinec, díky, ale stačily mi jen ty poslední věty... Určitě nechci kočky chovat, už jen kvůli tomu že koupit jednu takovou papírovou, je jak jeden plat... toto bude její první vrh a pak půjde na kastraci, takže určitě nebudeme mít prcky vícekrát... Navíc prcky(jelikož jich na poprvé moc nemají) nějakou si chci nechat a pak rodina, takže budu vědět kam jdou a určitě se neboj že vy takový krasavci šly do útulku :-/
    21.10.2012 22:48Bettyz
    Měla bych otázku, ten náš nejmladší kocour aktuálně spí venku a nemůže být v domě ani na chvilku, stačí ani ne 20 min a vyčurá se kde nemá. Je to problém, protože značkuje? Nebo je to tím, že jako malý nikdy nebyl v domě (narodil se u známé u hospodářství) a tak neví jak se chovat?
    21.10.2012 23:01Babouci
    Ahoj, má tady někdo zkušenosti s akupunkturou nebo fyzioterapii u kočiček?
    22.10.2012 08:34Katinec
    Charlie - Je to samozřejmě Tvá věc a koneckonců mě to může být jedno, jen zkrátka nechápu důvod toho, proč mít koťata, když to není s nějakým chovatelským záměrem a cílem a pod ofiko klubem.
    Mít jednou koťátka, aby si kočička a kocourek užili a páníčkové se pomazlili s roztomiloučkými prcky není důvod. Kočičce to nic nedá, naopak vezme, nehledě na možná ryzika s tím spojená.
    Ale jak už jsem psala, mě to může být jedno a tím i končím. Hádat se tu určitě nehodlám, jen jsem vyjádřila svůj názor na neopodstatněné množení koček, kterých je všude plno a nikdo o ně nemá zájem.
    - - - - -
    Bettyz - Nejspíš je to proto, že na to zkrátka není zvyklý. Jeho máma ho nenaučila chodit na kočičí záchod, protože na něj nejspíš sama nikdy nechodila. Předpokládám, že byla též venkovní, zvyklá dělat potřebu kdekoliv, kde jí to přišlo vhodné.
    Protože koťátka odkoukávají vše od mámy, i to, jak a hlavně kam chodit na záchod, tak se to kocourek nemohl naučit.
    Můžeš ho zkusit trénovat na kočičí záchod, i když asi chvíli potrvá, než to kočičák pochopí bez občasné nehody.
    22.10.2012 10:22Karrol
    Katinec: Myslím, že když někdo má koťata bez všech těch věcí, který píšeš, ale nedopustí, aby se dostali do špatných rukou nebo útulku, tak to není ani trochu problém. To taky zakážeš lidem mít děti, který nemají dostatečně urozenej původ, protože je hodně dětí v dětskejch domovech? :D Šlechtění, papírování, já to nikdy nepochopila... Hodně vyšlechtěnejch zvířat je nemocnejch, já jsme pro přirozený podmínky.
    22.10.2012 10:36Bettyz
    Katinec: On když byl v místnosti se záchodem, tak tam chodil. Jako spíše nechápu, že je třeba 2 hodiny venku, pak jej na půlhodinu dám do domu a on se musí vyčůrat na nábytek =/ Ty 2 starší kočky co chtějí chodit do domu a my je pouštíme nikdy nic takového nedělali a to ten jeden určitě taky nezažil výchovu v domě. Ty jsou třeba s náma i 4 hodiny v domě a když potřebují se ,,vyvenčit" tak jdou ke dveřím a mňouknou. A prcek je doma ani ne půlhodiny a už je nebezpečí, že někde něco počůrá.
    22.10.2012 10:51Katinec
    Karrol - Ale já nikomu nic nezakazuji, ať si každý dělá co chce, jen jsem na to napsala svůj názor. A to, že má někdo koťátka, hezky se o ně stará a hledá jim zodpovědné majitele ještě neznamená, že ta koťátka, nebo jejich koťátka, neskončí někde v útulku, nebo hůř. A kolik těch kočiček z "přírodních podmínek" končí právě takhle, ale hlavně, že jsou, že ano. Zrovna máme jedno takové koťátko vedle v baráku, očividně prázdninová hračka pro děti, která už omrzela.

    Samozřejmě i mezi Chovatelskými stanicemi se najdou dobré a špatné.

    A ano, někteří lidé by opravdu udělali lépe, kdyby se dále nerozmnožovali, ale to už je trochu mimo téma.
    - - - - -
    Bettyz - A opravdu čůrá, nebo spíš značkuje? Tam by pak měla pomoct kastrace, i když jestli kočičák už "parfémuje" tak nemusí mít úspěch ani ta.
    22.10.2012 10:55Karrol
    Katinec: Taky jen říkám svůj názor ;) Já si samozřejmě nemyslim, že by se měli kočky rozmnožovat úplně volně, my doma měli jednoho nalezence asi 15 let a teď máme 2 další. Ale nechápu, proč kočka, která má papíry je lidsky cennější než kočka bez nich. Nejlepší by asi bylo je zavřít doma, protože nám to tak víc vyhovuje, nemusíme se bát, že se zatoulají, že se jim něco stane, že se rozmnoží... Uděláme z nich plyšáky, co se jen válejí na gauči a absolutně jim odebereme přirozený podmínky, zajímalo by mě jen, co by nám o tom řekli, kdyby mohly... Ale to je fuk, končím, asi si na tohle budu muset zvyknout, nicméně sama se podle toho chovat odmítám.
    22.10.2012 11:01Katinec
    Karrol - Nemusíš kočky zavírat doma, aby se nemnožily, bohatě stačí, nechat je kastrovat. Pak si mohou běhat venku, jak se jim zlíbí.
    22.10.2012 11:02Karrol
    Katinec: To taky dělám ;)
    22.10.2012 11:09Fludara
    My před Vánoci budeme kastrovat Ufi, už u ní proběhla první říje (a opravdu to bylo otravné pro obě strany) a to má teprva 6 měsíců, ale veterinář řekl, že už může. Tak jsme rádi, že to stihneme do konce roku i když Ufi nikdy běhat po venku nebude, takže kocour nehrozí.
    - - - - -
    - a teda vyjde to na 900,- kdyby chtěl nekdo vědět.
    22.10.2012 11:17Bettyz
    Flaudara: to plně chápu, ta říje je otravná, i když v něčem je to úsměvné - naše Matylda byla vždy divoch a během říje z ní najednou byla mazlivá kočka. Po říji zase začala kousat %)
    A pro info, v Příboře kastrace kočky výjde tuším na 900 - 1100 Kč (přesně už si nepamatuju). Kocour kolem 500 - 600,- Kč. Plánujeme toho nejmladšího ,,opičáka" kastrovat po Vánocích, někdy v lednu, to bude mít 8 měsíců a doufáme, že leden je ještě ta klidnější doba (před sodomou gomorou co mají kočky na jaře) =D
    22.10.2012 11:25Katinec
    Karrol - Tak je to samozřejmě jen dobře, taky jsme měli kočičáka kastrovaného a ten současný půjde hned, jak na to bude mít věk.
    A není to tak, že kočka s PP je lidsky cenněší, v první řadě je to živý tvor a mělo by se s ním tak zacházet. Bohužel pro některé lidi není problém vyhodit na ulici jakoukoliv kočku, je jedno, jestli je s PP, nebo ne. Ale u těch papírových je zkrátka menší pravděpodobnost, protože ta počáteční investice nebývá malá. Kdežto u kočičky, kterou někdo rozmnožil bez uvážení a koťátka rozdal je to některým "lidem" jedno, kočka nic nestála, tak jí vyhodíme na ulici, v lepším přípádě skončí v útulku, v horším se jí někdo zbaví radikálnějším způsobem.
    To nikomu nevadí ty inzeráty "Darujeme koťátka, naší kočičce se narodilo 5 krásných koťátek, dáme jen do dobrých rukou ...." Ale co s nimi je, když se neudají, to už nikdo neví kde pak chudinky skončí.
    - - - - -
    Fludara - Předpokládám, že v Brně chodíte na vet na FVU.
    Cenově to vychází hezky, nám řekl vet za kastraci kocoura zhruba 800, - 900,-
    22.10.2012 11:27Bettyz
    Katinec: osobně mám radši kočky bez PP, křížence z toho důvodu, že se nemusím bát, když je pouštím ven - u takové britské třeba bych se bála, že mi ji někdo chytne a odnese si ji domů. Nejsem zastánce držení kočky v bytě (až na případy, kdy kočka je vážně spokojená a ven se bojí), protože si myslím, že jsou šťastnější, když mohou zakusit dobrodružství v podobě svých soukromých procházek po venku a domů se pak vracejí si odpočinout, mazlit se s člověkem. Ale chápu, že někdy to neumožňuje prostředí (rušná cesta v blízkosti), ale pak si říkám, jestli ta kočka není nešťastná, když je celý život zavřená.
    22.10.2012 11:27Fludara
    Katinec no právě chodíme na veterinu v Komíně. Jsme tam spokojení, ale při vážnějších problémech bychom jeli na VFU.
    22.10.2012 11:28Karrol
    Katinec: Charlie ale přece psal, že si jedno nechá a zbytek rodina, takže asi ví moc dobře, že budou v pořádku. Podle mě prostě papíry jistotu nedávají. Samozřejmě, že mi ty inzeráty vadí, když jsem byla malá, tak jsem dokonce donutila rodiče dovézt 2 koťátka z chalppy, protože jsem zjistila, že je soused chce utopit. Jen mi přišlo, že podle toho co Charlie psal, on není zrovna ten případ a proto je zbytečný mu odpovídat timhle způsobem.
    22.10.2012 11:29Michala
    zdravím kočkomily, chci se zeptat, je tu někdo, kdo nenakupuje pro kočky ve zverimexu, ale v masně? Psa jsem granulema také nekrmila, svoje dřívější kočky taky ne. Nyní mám opět dvě miciny (aktuálně sedmitýdenní) a na granulích stejně jako jejich předchůdci živé nebudou, to je jisté. Ale je fakt, že v případě koček jsem dosud krmila tak nějak intuitivně, všechno možné od sardinek přes kuřecí maso až po jatýrka, více či méně adlibitní množství. nicméně- klidně bych tomu dala trochu řád a načerpala inspiraci ohledně krmení klasickou stravou třeba tady od někoho z vás, pokud je mezi vámi nějaký ,,ne-granulář", nebo uvítám odkaz na nějaký zajímavý článek.
    22.10.2012 11:29Karrol
    Bettyz: Naprosto souhlasím :)
    22.10.2012 11:35Fludara
    Katinec no právě už sleduju inzeráty na kočky s PP, které někdo vyhodil. Teď byla tříletá mainská mývalí s PP na bazoši, nějaká paní z depozita v HK ji darovala. A hodně často ti chovatelé przní chovy tím, že jim třebas "nechtěně" zabřezne bengálská kočka s domácím kocourem apod. hrůzy. Nebo matka s PP a otec neznámý, to je taky fajn...
    - - - - -
    - a další mainská tentokrát z Brna byla možná taky s PP, ale údajně týraná hlady a málem ji někdo vyhodil. Už byla zamluvená když jsme na ni volali. Ale taky vypadala čistokrevně. Lidi jsou blázni i v tomhle směru.
    22.10.2012 11:36Bettyz
    Musím se pochlubit, jaký jsem měla dnes úžasný budíček, přišel od venku ten náš tříletý Marvin a již tradičně mě kolem 7 ráno budil mňoukáním u postele a pak si vedle mé hlavy lehl na polštář jako správný plyšák a tak jsme spolu spali =)) Je fajn, že když do něj nechtěně ze spaní žďouchnu tak nekouše, nesyčí, buď si lehne o kousek dál, nebo odejde =))
    22.10.2012 11:57Percy
    Karrol ale tys vubec nepochopila co tim chtela Katinec rict. Tady nejde o PP a o prirozeny stav veci - ten je mimochodem stejne mimo, pac je to domestikovany druh, ze ano.

    Jde o to, ze ta kocka kotata proste nepotrebuje, ac ma majitelka zajisteno, kam pujdou, a s chovem to nema nic spolecneho. A vztekejte se jak chcete, ale chov je rehole a ma sva pravidla. O tom, ze ani PP u kohokoliv nejsen u kocek nezajistuje rozumneho majitele, ktery se zodpovedne a radne postara, je jen truchlivym dovetkem cele veci. Je to zkratka o loidech a jejich zodpovednosti. Skoda, ze u zvirat taky neexistuje nejak listina prav a svobod, jako u cloveka. Nikdo by se nepozastavoval nad tim, jak osoba, ktera sotva uzivi sebe, ma osm deti, protoze ji to proste nemuzete zakazat. A prave kvuli vrcholne nezodpovednosti, jsou plne utulky, lesy s privazanymi zviraty a dalsi zverstva. S puvodem to nijak nesouvisi a s prirozenymi podminkami taky ne.
    22.10.2012 12:52Michala
    Percy: teda teď jsem zase asi něco nepochopila já..... mě ten tvůj příspěvek připadá spíš v souladu s tím co píše Karrol, než opačně:))
    - - - - -
    každý by měl být zodpovědný za to, co má doma, ne? Když chci děti, asi bych měla být schopná je vychovat a uživit. Když chci koťata, tak bych asi měla být schopná se o ně postarat a zajistit jim pak nové zodpovědné majitele. Ne? Tečka konec. Takové ty mírně fašounské cancy okolo (kdo smí, kdo nesmí, za jakým vyšším účelem lze množit, za jakým trapně nízkým naopak nelze) snad nejsou vůbec potřeba.
    - - - - -
    přece Charliemu nebudete nadávat za to, že jeho soused topí nechtěná koťata... obrazně řečeno.
    22.10.2012 12:53Karrol
    To se vyvinulo víc než jsem čekala :)) No každopádně já myslim, že se všichni shodneme na tom, že chceme, aby se kočičky měly co nejlíp a nikdo je neutrácel, nevyhazoval apod. ;)
    22.10.2012 13:14Katinec
    Karrol - To už taky bylo myšleno všeobecně, ne jako odpověď na to, co psal Charlie.
    - - - - -
    Fludara - Bohužel, v dnešní době už ani to, že je kočka papírová a tudíš její pořizovací cena nebyla nejmenší, nebrání lidem v tom, aby se jí zbavili. Pro plno lidí je to zkrátka jen Kočka.
    - - - - -
    Bettyz - Právě z toho důvodu našeho kocoura nepouštím a ani bych ho nikdy ven nepustila. A nepouštěla jsem ani toho, kterého jsme měli před tím, a ten nebyl s PP, byl to obyč polodlouhosrstý kocourek od kamarádky, jejichž kočička také měla roztomilá koťátka. Nechali jí 3, zbytek zabili.
    Ona kočka co nezná, to jí nechybí, nesedí za oknem a neříká si, sakra, proč jen já nemůžu jít ven.
    22.10.2012 13:17Bettyz
    Katinec: Moje zkušenost je taková, že jsme měli na privátě kastrovaného kocoura, kterého jsme nepouštěli ven. Kousal nás, útočil na nás, nebyl mazlivý. Myslím, že dům se zahradou by mu seděl lépe a zklidnil by se. Nakonec jsme jej darovali od spolubydlící znamé znamému.. no moc zpráv o něm od té doby nemám, ale věřím, že se má na vesnici lépe.
    22.10.2012 13:18Katinec
    Bettyz - A odkud kočičák byl?
    22.10.2012 13:23Bettyz
    Katinec: z útulku, ale předchozí spolubydlící jej brali jako kotě..nevím 4-5 měsíční?
    22.10.2012 13:34Percy
    Michala jen jsem reagovala na to haneni zvirat s PP. Neni to povysovani, jak mnozi vnimaji. Jen by to melo fungovat jako zaruka urcite kvality chovu a zodpovedneho pristupu chovatele. Bohuzel chs neni zadna zaruka, ze se tak deje a to, ze ma nekdo obycejne kocky, neznamena, ze neni zodpovedny. Ale kdyz vidim, kolik tu lita kocek napolodivoko, ktere nikomu nepatri, tak by byla urcita selekce na miste.

    Karrol urcite. Kocky jsou uzasna stvoreni narozdil od nekterych lidi :o).
    22.10.2012 13:42Katinec
    Bettyz - To je právě ono, kocourek pocházel z neznámého prostředí, neví se, kde vyrůstal, jak se k němu do té doby, než se do útulku dostal, lidé chovali. Mohl mít špatné zkušenosti, to prostě nikdy nevíš. Mohl si nést agresivitu už od rodičů, mohl mít nějakou nemoc a trpět bolestí, aniž by o tom někdo věděl, právě proto, že se nejdnalo o kontrolovaný PP chov, kde by měli být rodiče pečlivě vybíraní jak podle exteriéru, tak hlavně podle zdraví a povahy. Agresivní kočky v PP chovu nemají co dělat a mohou být sebekrásnější. Bohužel, i zde se najdou vyjímky, což je o to smutnější.
    22.10.2012 13:46Michala
    Percy: hmm, to ano. Jenže takoví lidé, kteří by se měli trochu chytit pod krkem, těžko chodí třeba sem na diskuze a tak.. připadá mi pak nefér se tady navážet do někoho kdo si chce udělat radost jedním vrhem koťat, má představu co s nimi udělá, a jen se přijde k tomu na něco zeptat. Je to v globálu docela směšné, tady se diskutéři div nepozabíjí, ale bez ohledu na jejich názory na pár jednotlivostí jsou to lidé kteří zodpovědní jsou a mají své mazlíčky rádi a postarají se. I Katinec, i Charlie. Ti kteří tady všem leží v žaludku jsou trochu někde jinde.
    - - - - -
    nicméně, ještě mnohem fajnovější diskuze by se mohla rozvinout na téma ,,co kočka nezná, to jí nechybí, takže mám zavřené kočky doma" :))) měla jsem docela silné nutkání přispět, ale vzhledem k tomu že tu jsem první den, hned nechci být za nějakého agresivního diskutéra:))) byla bych raději kdyby mi někdo zodpověděl můj nevinný dotaz ohledně krmení masem;) opravdu tu nikdo nekrmí masem?
    22.10.2012 14:00Katinec
    Michala - V tom máš bohužel pravdu. Ti, kterých se to nejvíc týká sem ani nepáchnou a i kdyby, tak si stejnak nenechají nic vymluvit.
    Ale vem si to, že by si každý, kdo má doma kočičku a kocourka udělal byť jen jeden vrh jen tak pro radost, což podle mne není důvod kočky dál množit, ať jsou papírové, nebo ne.
    Každé seberoztomilejší koťátko jednou vyroste a už pro někoho roztomiloučké nebude, a běda, kdyby náhodou začalo být nějak nemocné a musely se za něj vydávat peníze. A kde pak takové ubohé zvířátko skončí??
    Už bych to ukončila, každý má svůj názor, já ho nikomu neberu a ač na to mám názor jiný, tak nemá cenu se dohadovat. Charliemu jsem na jeho dotaz odpověděla a zbytek je na něm.:)
    - - - - -
    Michala - Klidně přispěj, ráda se dozvím něco nového.:)

    Jinak jestli myslíš BARF pro kočky, tak s tím zkušenosti nemám, vím, že se Barfem krmí hlavně pesani, u čičin to asi zatím není tak rozšířené.
    22.10.2012 14:17Karrol
    Percy: S ukončením souhlasím, jen bych to ještě ráda uzavřela tím, že kočky s PP rozhodně nehaním, já to prostě podle toho nerozlišuju. Každá kočka je osobnost a mně osobně je prostě jedno, jestli PP má nebo ne, to je celý :)
    Michala: No máš recht, já už za něj asi jsem :))
    22.10.2012 14:27Katinec
    Jinak mě osobně tato dikuze přijde velice mírná a v poklidném duchu, zažila jsem mnohem horší a podotýkám, nebylo to z mé iniciativy, byla jsem jen nezůčastněný divák.:))
    22.10.2012 14:31Fludara
    Katinec stačí mrknout třebas na potkany a tak ...:-))
    22.10.2012 14:34Katinec
    Fludara - Asi tak.:-)
    22.10.2012 14:36Michala
    Katinec: myslela jsem všeobecně krmení klasickou stravou, tedy ne granulema. Třeba se někdo ozve. Jinak co se týče mé touhy přispět k tématu pouštění nebo nepouštění koček ven- ona ta diskuze asi k ničemu nepovede a nic nového se samozřejmě nedozvíš... asi tak jako já se nedozvím nic nového od tebe. ale je fakt, že takováto témata svádí k tomu o nich psát:) obojí (pouštět i nepouštět) má nějaké výhody a nějaké nevýhody které jsou absolutně neoddiskutovatelné (třeba že v obýváku mi auto kočku nepřejede ani mi ji nikdo neukradne).. no a pro jeden tábor jsou důležitější jedny výhody jednoho řešení, pro druhý tábor zase ty druhé. Osobně jsem z opačného tábora než ty, připadá mi že kočka chovaná doma zblbne (dost omezené podněty... občas návštěva, občas výměna kočkolitu, občas nové škrabadlo.. a jinak dvacet zdravých let strávených na pár čtverečných metrech, popř. na gauči.... nevím v čem by to mělo být pro kočku super). Život kočky která má volný přístup ven je rozhodně pestřejší a zastávám názor že kočka by si vybrala toto. ,,Životnost" takových koček je holt menší protože nebezpečí je více, to je holý fakt. Ale můžou si zalovit, dle libosti se vyřádit, šplhat na stromy a trávit dny na čerstvém vzduchu a na sluníčku. Doma když se kočka trochu ,,rozjede" tak akorát dostane sprda že něco shodí a rozbije:)
    22.10.2012 14:46Katinec
    Michala - Samozřejmě je mi jasné, že každá kočka by byla venku šťastnější a není to tak, že bych kocoura nepouštěla ven z nějakého osobního popudu, ale mám o něj prostě strach. Nedovedu si představit, že bych ho nechala venku samotného, nevěděla, co s ním je, jestli se mu něco nestalo, někdo mu neublížil a tak. Nehledě na to, že ta naše trubička se venku bojí a jistě by se nechal přejet prvním autem, které by jelo kolem. Prostě bych na to neměla nervy, bála bych se i o obyč čičinky, která by byla moje, není to jen tím, že je kocour nějaký fóón:), tudíš ho pouštět nebudu, aby si neumazal pacičky.
    Jediné, kde chodí koček venku je na chatě na zahradě, tam naštěstí nemá touhy jít jinam, mimo zahradu.
    - - - - -
    *čičinku:)
    22.10.2012 14:48Angor
    Michala:
    My to kombinujeme - když je maso, tak se baští maso (rozhodně neřešíme nějaké přemražování, když je čerstvé, tak mají čestvé, když rozmražené, tak rozmražené), jo a nekupujeme nějaké maso pro kočky, ale dostávají odřezky od nás - kuřecí, krůtí, vepřové, hovězí, někdy jim masně koupím jatýrka třeba. No a jelikož jsou to kočky polovenkovní, tak si uloví nějakého toho ptáčky, myšky sice taky chytí, ale nepapají, nosí je na rohožku před dveře, aby se pochlubily-:)
    Jinak kočka "polovenkovní" a bytová - dost podstatný rozdíl. Bytové kočky, co znám, jsou spíš takové zombie. Neznám bytovou kočku, která by byla normální.
    22.10.2012 14:55Percy
    Michala krmim na stridacku, at jsou kocky zvykle, ne ze bych jim drzela barf dietu, ale proste kdyzje maso, tak proc jim ho nedat. Dostavaji kureci (ne kosti), verpove, kruti i rybicky. Pon tom se vzdycky zaprasi.
    22.10.2012 15:23Fludara
    Angor s tím přemražováním bych si moc nezahrávala. Ono odčervovat každé 3 měsíce není zrovna nejlepší a ideální pro zdraví koček. Kor u polovenkovních, tam bych se bála, co ještě v zažívacím traktu přitáhne taková kočka, co si loví i sama venku.
    - - - - -
    Holky nemáte nějaký tip na to, jak přežít říji u kočky? Už třetí noc nespíme, protože Arletty vříská jak na lesi a nemíní přestat ani když ji okřikneme. Já osobně už sem zoufalá, chceme ji na chov, ostatní dvě frajerky půjdou na kastrace. Takže pokud tohle bude ještě tak 2x než necháme Loty nakrýt, tak se zblázním :-( Třeba nějaká zaručená rada? Nepomohlo ani vykázání do jiné místnosti, nic. Zní to asi strašně sobecky, ale člověk vstává nebo chodí do práce a celou noc okřikuje kočku místo spánku.
    - - - - -
    Taky nám ji atakuje Flu, asi si chce hrát nebo nevím, ale jde jí po krku a dělá strašné alotria, zatímco Loty vříská.
    22.10.2012 16:15Modrá Lentilka
    Fludara - Leda špunty do uší :-)
    Michala - Já doporučuji Gourmet konzervy. Ať už to jsou paštiky, nebo chutné kousky masa, tak našim kočkám vždycky moc chutná!
    http://www.svetkocicek.cz/konzervy-gourmet/
    22.10.2012 18:51Percy
    Fludara to mas zacvik na lidske miminko a rada je na to jedina, jen to prezit az ji to prejde :o)
    22.10.2012 19:48Pája W
    Když je maso přemražené tak se není čeho bát.
    Kočka je masožravec.Já bych volila raději kapsičky atd kde je více masa v obsahu. Gourmet má jen 8%masa zbytek bude obilí....
    - - - - -
    Teda samo že přemražené maso je neškodné pokud je kočka jen doma.
    23.10.2012 21:10Katinec
    Pája W - Jj, Mončičákovi dávám Almo Nature konzervy, tam je jen maso se šťávičkou. Jsou sice nehorázně drahé, na to jaká je to pidikonzerva, ale co bych pro tu naší chlupatou potvoru:) neudělala.:)
    23.10.2012 21:53Charlie
    Všem, kteří tady pochybují o některých chovatelích... Já chovám hromadu zvířat- od achatin, přes potkany, morčata atd. po želvy. Jelikož kočička bude prvorodička, nepočítám že by ve vrhu byly 4 mláďata, stát se to může ale je to málo pravděpodobné. Když to dobře dopadne a budou aspoň 2 mláďátka, tak si jedno nechám, druhé půjde příbuzným a třetí, když bude půjde taky k příbuzným. Nejsou to malé děti, ale dospělí a tak budou mít určitou zodpovědnost. Kocourka nám půjčí jedna moc seriozní pani. Nemyslím si, kdyby měla pochyby o jednání s mláďaty, tak že by nám kočičku nakryly... Takže ty, který jsou proti mě, nechejte své názory pro sebe a starejte si o své kočky. Já taky budu mít za prcky zodpovědnost a vím co dělam, takže nějaké pomlouvání a narážení nepotřebuji. Jestli to odminům bude vadit, ať to smažou- píši jen názory...
    23.10.2012 22:56Alkeran
    Charlie co se týče pravděpodobnosti počtu koťat u prvorodičky tak se nedá říct, jestli jich bude méně. Je to hodně vázané na to, z kolika koťat pochází sama kočka. Některé mají koťat více jiné méně. Příkladem je naše Arletty, která měla 4 sourozence a její matka byla prvorodička. Dalším příkladem je např. to, že kočka od mých rodičů měla pokaždé 1-2, max. 3 koťata a rodila vícekrát.
    24.10.2012 08:03Angor
    Tak jsem se včera plácla přes kapsu a micinkám koupila zas jednou pořádnou konzervu, která má kupodivu 98% masa! Příšerky jí sežraly na posezení, ještě se u toho málem porvaly. Je to Animoda CARNY senior s hovězím masem a krůtím srdcem. Obsahovala opravdu nejvíce masa, ostatní tam měly vždy ještě dost "vody". V obchodě teda ta 400 g stála 39,-- kč, takže na chuť, ale stejně mají nejraději syrový a jako náhražku granule TOTW.
    24.10.2012 13:10KocourJack
    Ahoj chtěla jsem se zeptat pořídili jsem si větší kotě, které má pořád tendenci sát z člověka mléko a to z jakékoliv končetiny (no prostě ze všeho:-)) vždycky začne vrnět a nechce přestat sát...je možnost, že se to neodnaučí?
    24.10.2012 17:42Kočička
    ahoj mám novou fotku https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=37
    24.10.2012 18:29ZhuZhu
    Jak se dá u pětitýdenního kotátka zjistit pohlaví ?? Zatím mu/jí říkáme Míša kvůli tomu, že je ten Míša i ta Míša.:))
    Předem děkuji za odpovědi.
    24.10.2012 18:57Modrá Lentilka
    Angor - Nám se zdá nejlepší s největším procentem masa konzervy shiny cat.
    http://www.zoohit.cz/shop/kocky/konzervy/shinycat/shiny_cat/299280
    24.10.2012 21:02Angor
    Modrá Lentilka:
    Jé, já se spletla, je to gran carno, ne carny. Nemá to v sobě žádný ******, ty shiny mají chlorid draselný, skóre škodlivosti 3.
    24.10.2012 22:11Ehrena
    KocourJack - měli jsme takovou první kočičku, která tohle dělala, a ta se to neodnaučila za celou dobu, co byla u nás - musela jsem ji tehdy bohužel po 4 letech kvůli alergii dcery dát pryč - do útulku, protože se mi nepovedlo najít jí jiného majitele.
    Byla nalezeneček, našli jsme ji u popelnic, když byla ještě hodně maličká, a co jsem četla, trpí na tohle právě kočičky, které byly příliš brzy odstaveny od matky. Z naší rodiny to ale dělala jen mně, asi mě brala jako náhradní matku. Pro mne byla taky jako moje další dítě a dodnes mě hrozně bolí, že jsem to musela takhle vyřešit, ale jinak to nešlo, dcera měla astmatické záchvaty.
    24.10.2012 22:27Bettyz
    Našla jsem pár fotek v mobilu, tak jsem to přidala do alba k Matyldě - https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=25 poslední 4 fotky aneb spací pózy =))
    24.10.2012 22:47Modrá Lentilka
    Angor - No, ono podle ceny se dá poznat kvalita. A to, že skoro za půl kilovou konzervu gran carno dáš 20 kč, rozhodně kvalitní krmení není. Ba naopak. Za 1 sk shinycatu dáš asi 40 kč a je to malá 20 g konzervička. Já jakožto chs nemůžu krmit šmejdama. Takový bordel by mi rozhodně kočky nežrali :-) Je vidět, že máte venkovní kočky, které sežerou ledaco, třeba i myš z venku.
    24.10.2012 23:08Percy
    Bettyz ta laska k chlapum je ocividna :o)))
    24.10.2012 23:12Bettyz
    Percy: =)) včera měl táta narozky, Matylda večer seděla vedle něj na gauči, zamilovaně na něj koukala a mňoukala na něj. Zřejmě to měla být její verze Happy birthday inspirovaná Marylin Monroe, když zpívala Kennedymu =))
    25.10.2012 07:57Angor
    Modrá Lentilka:
    Podle ceny se kvalita rozhodně nepozná, ta se pozná pouze ze složení. Ta Gran carno (animoda) nestála 20,-- ale skoro 40,--, jinak v té konzervě to maso opravdu je - nejsou to žádné kousky v sosu apod. (důkladně jsem to prozkoumala, tak jak zkoumám všechno) a nejsou tam přidané žádná škodlivá éčka (to hlídáme u všech potravin). Naše kočky jsou polovenkovní, ale neznamená to, že sežerou cokoliv - první granule, co jedí, jsou TOTW, něco "obyčejnějšího" ani náhodou, myš samozřejmě nepozřou, i když je pro kočku to nejlepší, co může být, bohužel lov provozují pouze jako sport. Šmejd bych kočce nedala, nejvíc mají stejně maso - denně vaříme, k tomu mají neustále k dispozici granule a proloží to jednou za čas konzervou (mají tak 2x do měsíce). Podle našich koček poznáváme kvalitu masa - sežerou jen dobrý maso, ne nějakou šlichtu. Bych řekla, že jsou v jídle vybíravější než nějaký šlechtěný, ty kolikrát vidím na proplanu, maso ani neochutnají. I šunku jedí jen tu 96%.-:) Fifinky, no.
    25.10.2012 12:24KocourJack
    Ehrena :
    Tak děkuju já to právě slyšela taky, že se to chudák neodnaučí, my sme ho totiž také našli chudáka zbědovaného a dělá to jak mě tak i mé spolubydlící a to většinou v noci když chceme spát:-D tak třeba se to aspoň trochu zlepší
    25.10.2012 14:20Vendula
    Pár fotek toho našeho rošťáka, aneb Tak jde čas... náš Čiko je skutečně kocourem mnoha profesí... https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=38
    - - - - -
    Michala: Ad barfování, nevím jestli ti to k něčemu bude, ale jelikož máme kocoura i psy a psům kupujeme štangle a bouchnutý kuřata od Vetamixu, než se maso uvaří, dostává náš Čiko do misky kousek mletého syrového masa kuřecí, vepřové, hovězinu, pokud se uvaří kuře jen s mrkví, dostane kousek vařeného kuřete, naposled to byla vařená játra, mamča mu kupuje i syrová a všechno sní celkem ochotně, ale samozřejmě má i granule a i kapsičky. Prostě to střídáme. No a jako polovenkovní (to slovo se mi líbí) kočka loví samozřejmě taky pro zábavu. :-(
    25.10.2012 15:20Mia
    Ahojky, chtěla bych se zeptat, jak svým kočičkám spestřujete stravu? Naše papá jenom granule, konzervy a kapsičky..může kočka třeba i rýži se zeleninou nebo i jiné dobroty?
    25.10.2012 16:36Karrol
    Tak jsem založila další album, vykastrovanej kocourek Zrzek k nám přišel a i když se mu bráníme, už je asi náš :)) https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=39
    25.10.2012 22:48Jarkamich
    chtěla bych se zeptat jestli má nikdo zkušenost jesti kočičí rýma která zůstala chronicky je nakažlivá nebo ne ? ptala jsem se veterináře ale ten mi nic nepotvrdil ....
    - - - - -
    myslím tím pro ostatní kočky
    25.10.2012 23:34neffy
    Ahoj, tak konečně vznikla diskuze, která se mi bude moc hodit :)

    Prvně bych se chtěla zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s nechemickým přípravkem na odčervení koček a to: cdVet ContraWurm fur Katzen. Co tak procházím diskuze, tak všude buď doporučují pastu nebo tabletu, ale našla jsem právě toto, tak nevím, jestli se to vyplatí, jestli to pomůže.
    26.10.2012 14:58PRINCEZNA BECKY
    Mia: moje babička kočičky krmí uvařenou rýží smíchanou s uvařenýma ovesnýma vločkama a slezinkama a moc jim to chutná!!! :-) A my našim čičmunďákům občas uvaříme vývar s kuřecím masem, nudličkama a rozdrcenou mrkvičkou a taky si šmakujou. A těm našim chutná i obyčejný rohlík roztrhaný na kousky a namočený ve vodě.
    27.10.2012 08:09Oldřiška
    Pro Pražáky: Umisťovací výstava koček bez domova 28.10.2012 10-17 hod v Kongresovém centru.
    http://www.kocici-utulek.cz/?p=p_298
    27.10.2012 12:32Wichiten
    Ahojky. Mám dvouměsíční kotátko,kocourka(obyčejnákočanda domácí) a ám problém s tím že chodí čůrat do kytek místo do jeho záchůdku.. nemá tu někdo nějaký typ jak jej to odnaučit? moc děkuji za radu :)
    27.10.2012 14:05Fludara
    Wichiten co dát květináč někam pryč a postavit na to místo záchůdek?
    27.10.2012 16:23Wichiten
    Fludara... myslí že by to vypadalo kapánek blbě uprosted obývacího pokoje,ale zkust to můžu :)
    27.10.2012 16:35Fludara
    Wichiten ajo, to mě nenapadlo, no já bych ten květináč separovala jinam, ono to není příjemné, když kocourek očurává např. oblíbený fíkus, že:-)) zkusila bych pár dní vyměnit záchůdek za květináč, a až by se kocourek naučil čurat tam, kam má, tak bych záchůdek vrátila.
    - - - - -
    - nebo vychytat správný moment kdy už se bude chystat do květináče a šup s ním na kočkolit.
    27.10.2012 17:04Wichiten
    :D Tu druhou variantu jsem zkoušela... bohužel jsem byla pomalá a neschytala to ani kytka ani kočkolit ale já.. mamka teda kocoura hlídlaa aby nečural do jejích kytek takže snad už by to mělo být v pořádku, ale i tak děkuju za radu:)
    27.10.2012 17:37Kaja
    Ahoj,
    nové fotky Bontyho
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=43
    27.10.2012 22:39Fludara
    Jéé, přesně jako Bonty je jedno kotě v depozitu, kde jsme včera byli! Vzadu bílé podkolenky, vpředu bílé ponožky, jinak celé černé, až na bílou náprsenku, skoro jako miniaturka Bontyho ;-)
    - - - - -
    Wichiten kdyby si třebas na oplátku věděla, jak odnaučit kočku vybírat květináč tlapkama, byla bych vděčná :-)))
    28.10.2012 09:47Wichiten
    Fludara četla jsem o kuličkách proti molům,že je to prý odpuzuje ale jen jsem to četla v jedný knížce takže to není 100%
    28.10.2012 11:19Ivka
    Amirka má nové album. Tak jukněte a třeba napište komentíky ..... https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=45
    28.10.2012 14:53Domca 0007
    berticek ma nove album podivejte se http://www.králíci.cz/kočky/alba.asp?a=46
    - - - - -
    http://www.králíci.cz/kočky/alba.asp?a=46
    28.10.2012 16:14Ivka
    Domča 0007 správnej odkaz na tvé album https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=46
    28.10.2012 17:21PRINCEZNA BECKY
    Ahoj.
    Mám dotaz. Protože si ještě nemůžeme vzít kočičky domů ( předěláváme dům ), tak bydlí na zahradě u našich sousedů. Bydlí v přístřešku, který tvoří:
    naskládaně dřevěné trámy, plachta a dřevěná deka. Samozřejmě, že tam mají deku, polštář a spoustu hadříků, ale i tak myslíte, že by neměli umrznout??? Dělá mi to starosti, protože mi na nich záleží a mám je strašně ráda!!! Zkoušeli jsme je donést k nám do zahradního domku, ale vždycky utekli!!! :-C
    - - - - -
    Oprava:
    naskládané
    dřevěná deska
    - - - - -
    Do sz prosím!!! ;-)
    28.10.2012 18:49Domca 0007
    ja by jsem se taky bala neporadim ti my bydlime v panelaku to neresime
    28.10.2012 19:09Animal liberation
    Doporucuji co nejdrive vzit kocky do domu , kdyz tam muzete bydlet vy tak i kocky.Nebo Polystyrénové boudičky pro venkovní kočky http://www.kocka-info.cz/Clanky/Articles/Polystyrenove-boudicky-pro-venkovni-kocky.aspx
    28.10.2012 19:14Fludara
    Animal liberation aha, a co když na to nasněží nebo naprší? :-)
    28.10.2012 22:15PRINCEZNA BECKY
    Animal liberation domů nemůžou!!! :-C
    A ty polystirénové boudičky mi nepřijdou dobré. Můj děda s babí mají pro kočičáky domek zateplený polystirénem a jejich kočky tam moc nebydlí, tak třeba nám to dají nebo něco vyrobíme!!! ;-)
    Ale i tak děkuju!!! :-)
    28.10.2012 23:50Bettyz
    Becky: naše kočky spí v seníku, jsou na něj zvyklé od jara a je to v pohodě. Ještě si říkáme, že nejsou takové mrazy, abychom je zavřely do domu.
    29.10.2012 12:01neffy
    Pokud kocka je zvykla byt celorocne venku, tak tam nezmrzne. Nikdy nam kocka neumrzla, ale maji moznost jit na hůru do sena zalezt, kde je vetsinou teplej a sucho.
    29.10.2012 17:09Percy
    Mourovate poteseni: https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=48
    29.10.2012 18:37PRINCEZNA BECKY
    Tataratatatataratá!!!!!! :-)
    Tak kočičky už jsou v teploučku v altánu, ale asi se postěhujou do stodoly, kde budou mít větší teploučko!!! :-)
    29.10.2012 19:25Rosie
    Princezna Becky - Venkovní kočka rozhodně neumrzne, naopak se jí asi nebude moc líbit, když jí zavřeš. Kdybys jim raděj dávala krmení, udělala bys jim větší radost.
    29.10.2012 20:15NellyK
    Ahojky všem, chtěla bych se jen zeptat - náš kocourek (nalezenec, takže přesně nevím věk ale veterinář odhadl že momentálně mu budou 4 nebo 4 a půl měsíce) má trochu zarudlé dásně, pouze nahoře a jen kolem špičáků. Máme ho doma od cca poloviny srpna, očkovaný, odčervený, odblešený =) S těmi zuby to začalo asi tak před dvěma týdny, ale kocourovi nic není - žere, pije, vylučuje normálně, čumák má studený. Chtěla bych se jen zeptat jestli někoho nenapadá o co by mohlo jít - kamarádka má asi o měsíc mladšího kocoura a ten už má vypadané nějaké mléčné zuby a ten náš lumpík pořád nic - je možné že mu třeba začnou vypadávat a ty zarudlé dásně souvisí s tím?
    29.10.2012 20:33PRINCEZNA BECKY
    Rosie já je krmím!!!!
    A aspoň budou mít pohodlí!!!
    29.10.2012 21:00Katinec
    NellyK - Koťatům začínají vypadávat mléčné zuby kolem 5tého měsíce, takže klidně může mít dásně zarudlé od toho, jak se mu zespoda tlačí zoubky trvalé. Každá číča to může mít trošku jinak, některé začnou vypadávat dříve, jiné později. Pokud se kočičák chová normálně, jí, pije, tak bych si s tím hlavu nelámala.:)
    29.10.2012 21:49KocourJack
    Ahoj,můj kocourek je dneska nějakým zvláštním způsobem závislí na mé ruce. Je to už větší kotě a tak si pořád hraje ale dneska je to jiné, snaží se pořád na ní být obkorčmo a přitom jí neustále líže a nastřídačku malinko pokousává ( což on normálně když si chce hrát tak by mi tu ruku i ukous a nejraději zmasakroval ) znamená to třeba že se u něj už projevuje pohlavní dospělost a nebo si jenom hraje a je (díkybohu)chvilinku hodnej?:-D Děkuji s koťaty moc zkušeností nemám:-)
    30.10.2012 10:54Katinec
    KocourJack - Ano, je to projev sexuálního chování u kocoura a svým způsobem to pro něj je i hra. Z vlastní zkušenosti vím, že na toto chování nemusí mít vliv ani kastrace. Náš kocour takto obskakoval králíka celý život a to byl kastrovaný.:)
    30.10.2012 14:18kulíšek
    ahoj, chtěla bych se zeptat naše koťátko skoro pořád pšiká,neviíte co by to mohlo být přitom rýmu nemá.děkuji
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=49
    30.10.2012 17:16PRINCEZNA BECKY
    Tak kočičky jsou o5 u sousedů.
    Ale maj tam boudičku a pelíšek a spoustu jídla. Tak se maj dobře!!! :-)
    30.10.2012 19:10Katinec
    kulíšek - Jestli pořád pšíká, tak nějakou respiračni chorobu klidně mít může. Takhle po netu ti stejnak nikdo neporadí, nejlepší bude prcka zbalit a zajít na veterinu. Může mít i něco zaseklého v nose, co mu tam vadí, veterinář to zjistí hned.:)
    30.10.2012 19:52kulíšek
    katinec: moc dík mi ted ve ctvrtek jedem s kulíškem na ockovani tak se na to optame.
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=49
    31.10.2012 17:11Lisa
    Ochočila jsem su toulavou kočičku ale bojím se aby se jí nic přes zimu nestalo je jí asi tak rok podle velikosti...možná ani ne,má zateplenou boudu a spí vní líbí se jí tam ale i tak mám strach...
    31.10.2012 18:42Katinec
    kulíšek - Jinak ještě, pokud se na veterině opravdu potvrdí, že je čičák nemocný, tak bych určitě neočkovala. Nejdříve ho vyléčit a pak teprve na pigáro. Veterinář by toto měl samozřejmě vědět, ale v dnešní době už si člověk nemůže být ničím jistý.:)
    - - - - -
    Lisa - Jediná možnost je vzít si kočičku domů. Pokud je venku, tak Ti samozřejmě nikdo nezaručí, že se jí nic nestane. Nástarh je venku plno, od aut a psů počínaje, po blbce co si chladí žáhu na toulavých kočkách konče. Jestli je ale čičina zvyklá být venku, tak bych jí zavíráním doma netrápila, jen bych se snažila zařídit jí bydlení tak, aby se jí co nejméně chtělo toulat. Zvážila bych i kastraci, pokud je na ní kočička dost stará a v dobré kondici.
    31.10.2012 19:12Fludara
    kulíšek proto se mají koťata ihned co je člověk najde odnést na kontrolu k veterináři. Často si z venku donesou rýmu, průjmy, blechy, parazity apod. Takže v rámci ochrany ostatních zvířat nebo osob doma bych tohle udělala co nejdřív. Nejlíp hned.
    - - - - -
    - a pokud bude nemocné, tak se nejdřív zaléčí a potom se bude očkovat, ale odčervení bych rozhodně neodkládala. Malé koťata bývají začervené hodně.
    - - - - -
    Dívala jsem se na fotky a zdravě kočičák moc nevypadá:-( má minimálně něco s očima.
    31.10.2012 20:05kulíšek
    Fludara: my na kontroe byly hned jak jsme si ho privezly ,ale doktorka nic nerikala jinak ted pojedem na 3-odcerveni.ale moc dekuji za rada
    - - - - -
    to je spise bleskem od fotaku ty ocicka :-) jinak jsme poctivy kazdy tyden jezdime, mel usni svrab, tak ho lecime
    - - - - -
    Daruji kotatko britske krizene s cernym kocourkem ,kocicka je narozena 20.8.2012.odcervena kocicka se nachazi kousek od chrudimi,kdo bude mit zajem piste na
    janulka43@seznam.cz
    31.10.2012 20:34Fludara
    kulíšek hlavně bych vynechala ty termixy, to není pro koťata ani pro dospělé kočky vůbec vhodné.
    31.10.2012 21:02kulíšek
    jo ja vím, kdyz ono toho neni vhodne je toho moc, treba by se nemelo davt mliko a dava ho kazdy druhy, ale nas kulisek je teda zvylí na vodicku :-)
    31.10.2012 23:40Fludara
    kulíšek proto tu píšeme, že mléko není vůbec vhodné podávat. Kdyby lidé přemýšleli, tak koťata nebudou trápit naléváním mléka do misek se suchým rohlíkem, ale poskytnou mu speciálně upravené mléko pro koťata bez obsahu laktózy.