od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Listopad v roce 2012
  • Zobrazuji 156 zaznamu.
  • 1.11.2012 07:45KocourJack
    Dobrý den, byly jsme s kocourem u veta kvůli průjmu který ho trápil už od té doby co jsme ho našli. On nám dal nějakou bílo-průsvitnou kašičku ve stříkačce, kterou mu máme dávat do žrádla. Bohužel nevím jak se ten lék jmenuje. Když jsme jí mu dávali vše se zlepšilo ale jakmile jsme to dobrali ihned za den ho dostal zase a pořád to trvá. Za návštěvu u veta jsme dali 400Kč a jak koukám tak nám to pomohlo pouze na týden. Nemáte nějaké rady jak ho toho zbavit či co by mu mohlo být? Děkuji
    1.11.2012 11:30Katinec
    KocourJack - Veterinář mohl dát kočičákovi nejspíš nějaká probiotika na upravení trávení. Čím kocoura krmíte. Jestli průjem trvá i nadále, zvážila bych nějakou hypoalergenní dietu. Chce to vyloučit věci, po kterých se průjem vrací, také by to chtělo nějaké podrobnější vyšetření, jestli kocoura netrápí něco závažnějšího. Na tohle Ti ale odpoví jen veterinář, takhle přes net se v této situaci moc poradit nedá.
    1.11.2012 14:44Ehrena
    KocourJack - a je odčervený? Někdy opakované průjmy mohou způsobovat taky různé druhy parazitů.
    - - - - -
    Ale ta naše první kočička, kterou jsme našli maličkou u popelnic, na průjem taky trpěla celou dobu, co byla u nás, u ní jsem neznala pevná hovínka, a ani vet nepřišel na to, čím to je, byla přeléčená proti parazitům i proti průjmu a přesto měla pořád řídké kakání, ne doslova průjem, jednou denně, ale řídké. :(
    1.11.2012 14:47Lisa
    Katinec - Vykastrovaná je,většinou se potuluje jen na našem kopci je dost velký takže tam loví myši a tak ale spíž mi jde o ten mráz ale když je venkovní tak se ji asi nic nestane díky za radu :)
    1.11.2012 16:17Katinec
    Lisa - Když byla doteď zvyklá žít venku, tak se jí přes zimu určitě nic nestane.
    A jestli má možnost schovat se někam do teplého pelíšku, kdyby přišly opravdu tuhé mrazy, tak bude v pořádku.:)
    2.11.2012 20:21Alkeran
    KocourJack pokud má kocouřisko i nadále průjem tak je lepší zase zajít na veterinu, protože to může signalizovat i závažnější problém. Jak již zde někteří uživatelé zmínili mohlo by jít o dietní chybu (např. podávání mléka), parazity, ale opravdu by se za tím mohlo skrývat i něco vážnějšího. Proto šupnout kočičáka do přepravky a hajdy na veterinu a nechat ho pořádně vyšetřit.
    2.11.2012 20:28Fludara
    Zajímavý článek k zamyšlení:
    http://www.ajro.cz/imgshop/Pruvodce_krmen_kocek.pdf
    je tam zmíňka i o BARF pro kočky
    2.11.2012 21:41Charlie
    Pěkný večer, mám dotázek zda se s ním někdo setkal. Od rána se chová náš kocour i kočky divně. V pokoji se zvířaty je jedno místo a oni se na něm střídají, válí se po něm, různě se převalují, čumákem by ten koberec uplně "sedřeli" jak po něm jezdí hlavou... Když to udělala kočka poprvé, myslel jsem že je to válení z toho důvodu že na ni jde mrouskání, ale když i vykastrovanej kocour taky začal chodit na to místo a taky tam ležel, přišlo mi to divné :o))) Je to v pokoji se zvířaty, kde jsou zvyklí že se tam občas morče nebo potkan počurá na koberec, takže žádný zvířací pach bych tomu za důvod nedával... Předem díky za názory...
    2.11.2012 21:48Fludara
    Charlie napadá mě jenom přeznačkovávání
    2.11.2012 22:11Karolína
    Charile: Fludara má pradu, můj kocour to dělá taky když se mi na koberci potkan vyčůrá :-)
    - - - - -
    *pravdu
    3.11.2012 11:38Domca 0007
    Berticek jukněte se https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=46
    3.11.2012 16:01kulíšek
    Daruji kotatko britske krizene s cernym kocourkem ,kocicka je narozena 20.8.2012.odcervena kocicka se nachazi kousek od chrudimi,kdo bude mit zajem piste na janulka43@seznam.cz
    4.11.2012 21:12PRINCEZNA BECKY
    Ahoj.
    Mám dotaz:
    Jaká přepravka je podle vás nejlepší???
    DO SZ PROSÍM
    - - - - -
    PROSÍM ODPOVÍDEJTE !!! POUZE DO SZ !!!
    DĚKUJI!!! :-)
    5.11.2012 12:11Fludara
    Holky, pokud znáte CHS koček a chcete, aby tady byly uveřejněny v Odkazech, tak mi prosím pošlete do SZ potřebné údaje - název chs, www stránky, kontakt, město, jakým chovem se zabývají, případně zkušenosti s nimi. Mohou být i negativní, ale prosím jen objektivní kritiku.

    Postupně sem budeme jednotlivé CHS přidávat i sami, ale jde nám i o vaše zkušenosti a doporučení.
    - - - - -
    Můžete mi posílat i odkazy na útulky, depozita apod. (díky Bajdě1892 za tip - úplně bych na tyhle důležité organizace zapomněla)
    5.11.2012 15:31PRINCEZNA BECKY
    Ahoj.
    Kolikrát deně se mají kočky krmit???? Do sz. Díky Verča
    5.11.2012 15:56Lisa
    Katinec- Díky, moc mi to pomohlo :)
    - - - - -
    Taky by mně zajímalo jaká je vhodná přepravka pro kočku.....Předem díky za odpověď
    6.11.2012 00:16Katinec
    Mě osobně se nejvíc osvědčila přepravka co má otevírání i nahoře. Číča se dá krásně vytáhnout ven, aniž bych jí musela složitě lovit. Super je to hlavně na veterině, když se bojí a vmáčkne se až úplně dozadu.:)
    Momentálně mám přepravku od Ferplastu, líbí se mi i designově a jsem s ní spokojená.
    http://prepravky-pro-kocky.heureka.cz/ferplast-prepravka-atlas-delux-10-open-34x50-7x30cm/
    - - - - -
    Jedinou nevýhodu bych viděla v tom, kdybych musela jet s kočičákem na vetší vzdálenost v mrazech, tam je pak lepší přepravku nějakým způsobem zateplit, aby číče nebyla zima.
    6.11.2012 00:29monjie
    tyjo ja chci kocku:D
    6.11.2012 13:47Katinec
    monjie a co Ti brání.:-D
    6.11.2012 15:26PRINCEZNA BECKY
    Katinec díky!!! :-)
    6.11.2012 16:10Lisa
    Katinec - Jojo já taky děkuju, je krásna i cenově dostupná a taky praktická :D
    6.11.2012 19:27Bettyz
    Tak nejmladší, skoro půlroční Mončičák už taky loví myši,jen doufám, že zbytky na předložce u dveří nebude nechávat i nadále, tfuj.
    6.11.2012 19:32Percy
    monjie myslim, ze ty budes mit uplne jine starosti :o)))
    6.11.2012 21:04MontyaJackie
    Nemáte někdo zájem o černou kočičku?
    6.11.2012 21:56Fludara
    MontyaJackie zkus hodit inzerát sem do Inzerce vlevo. Třeba se někdo najde.
    7.11.2012 10:46Terezka
    Dobrý den chci se zeptat, co vše musím mít pořízene než pujde kočičky k nam bydlet.
    7.11.2012 12:43Katinec
    Terezka - Asi nejdůležitější je kočičí záchoda a do něj kočkolit na který byla kočika zvyklá od chovatele/předchozího majitele. Dále misky na krmení, škrabadlo, pelíšk, přepravka, hračky, hřen. Samozřejmě i vhodné krmení.
    Také je dobré podívat se po okolí po kvalitní veterině a co nejdříve po přinesení domů nechat kočičku zkontrolovat a domluvit se na plánu očkování a odčervení, pokud je to potřeba.
    - - - - -
    *kočička, pelíšek, hřeben:) koukám, píšu blbosti:)
    7.11.2012 14:38Terezka
    Katinec : kočkolit na co byla zvyklá vubec nemužu sehnat koupila sem jiny s aloe vera s vuni, mame hračky misky jidlo zachudek, a odčervena už je dávno akorát ještě musím koupit škrabadlo a spát muže snama? a nebo na dece?
    7.11.2012 17:01KocourJack
    Ahoj, když jsme našli našeho kocourka tak byl hodně zbědovaný, hubený a měl někde (hlavně na hlavě) ostrůvky vypadaných chlupů. Měl vypadané i to místo, nad okem kde má mít takové to dlouhé kočičí obočí (které, jsme se dočetla, že je pro kočky docela stejně důležité jako fousky).Už je tomu měsíc a jemu narostl krásný zdravý kožíšek ,ale to jedno obočí pořád nikde:-) Má šanci že mu ještě někdy naroste?Díky:-)
    7.11.2012 19:18Rezek
    My dáváme kočce normální mlíko , a nikdy průjem neměla. a je na něm závislá, už ani granule nechce, a je v poho. čtu si o krmivech např. na webu Jamis kocky net, chtěla jsem mu trochu změnit složení stravy,ale vždyse mi dostane odpovědi: On je na to zvyklý a vyžaduje to. Existuje na tohle rada,prosím?
    7.11.2012 19:50Alkeran
    Rezek mléko pro kočku opravdu není vhodné. Není moc koček co by s radostí chroupaly granule, proto je moc nevyhledávají. Jsou samozřejmě výjimky. Co se týče tvrzení, že je "na to zvyklý" je podobné jako tvrdit cukrovkáři, že tatranky nesmí, ale on je přesto bude dál jíst, protože je na to zvyklý. Kočce je občas vhodné jídelníček pozměnit, aby ho neměla tak fádní, ale mléko rozhodně vyloučit anebo dávat mléka vhodná pro kočky nebo občas trochu bílého kefíru nebo jogurtu, protože neobsahují laktózu.
    - - - - -
    KocourJack hmatové chloupky nad očima možná kocourovi časem dorostou. Rostou mnohem pomaleji než normální srst. Nebo možná taky nedorostou. Ukáže se časem. Hmatové vousky kočce slouží k orientaci v prostoru, hlavně za úplné tmy, kdy i kočka přestává vidět.
    8.11.2012 12:46Modrá Lentilka
    Rezek - Tak třeba naše Vendulka je na mléčné výrobky alergická. Takže u nás nemůže žádná kočka nic s mlékem - sýrem. Žádné vitamínky, ale konzervy. Mléko jako takové už vůbec ne. Rozhodně bys udělal kočce větší radost, kdybys jí šel nakoupit třeba kousek kuřecího maso, uvařil ho a nakrájel jí to na kostičky, nebo rybičkami - třeba šproty, nebo obranou makrelou.
    Já dávala kdysi před 14 lety venkovním kočkám mlíčko do mističky, ale abych pravdu řekla, tak už ani ty naše venkovní ho nechtějí. Proto jim dáváme zbytky po našich kočkách co nesní. Nad mlíkem akorát ohrnují nos :-)
    - - - - -
    Ještě poznámka : Ty venkovní kočky nejsou naše, ale opuštěné. A jak je mi jich líto, tak je prostě krmíme. My bydlíme v paneláku a kočky mám jen 3 a doma :-)
    8.11.2012 13:51Katinec
    Terezka - Spát samozřejmě může klidne s vámi v posteli, nebo na gauči.:) Ona si stejnak kočka vybere místo na spaní sama, může mít připravený sebekrásnější pelíšek, ale když se jí nebude líbit, raději se natáhne na zemi.:) Náš koček to střídá, v noci ho mám samozřejmě v posteli a přes den je na gauči, na zemi pod topením, nebo na křesle v obýváku.:)
    8.11.2012 20:33Kočička
    ahoj tak jsem zjirtila že bert není ani britka a ani ruská je kříženec kartouzské kočky
    8.11.2012 20:53Modrá Lentilka
    Kočička - Fakt a jak jsi na to přišla? Má oranžový oči?
    8.11.2012 21:43Kočička
    podle enciklopedie a povahy. a také pdle uší a obličeje
    - - - - -
    jo do modra ale ty jejih kotata maj modro orandžoví
    9.11.2012 17:37Tereza
    Ahoj, v září jsme našli naši 9 letou kočičku zastřelenou v poli ..Sice je to už delší dobu, ale pořád je to pro nás hrozné:'(( . Na 99,9% víme kdo to udělal:( .. Má někdo nějakou radu ? .. jestli by to police řešila .. Vím, že kočičce to život nevrátí, ale nechci aby ten kdo to udělal nebyl potrestán!! Budu ráda za každé rady. Díky moc:)
    - - - - -
    .. V zimě přišla domů politá vodou a na jaře postřelena. 2 její koťata se už nikdy domů nevrátili a jedno přišlo domů utírané .. rentgen ukázal, že má v čumáčku narvaný 7 cm drát .. kocourek byl utracen aby se netrápil.
    9.11.2012 19:06Modrá Lentilka
    Tereza - No to je otřesné! Rozhodně bych to na policajtech nahlásila, obzvláště když víte, kdo tak zrůdný čin udělal. I když myslím, že peněžitý trest je pro pachatele jen pakatel za to co udělal. Já zastávám názoru - oko za oko a zub za zub. Jenže kdo by si na toho de.bila troufl, že.
    9.11.2012 20:24Tereza
    Modrá Lentilka - jenže nevíme jak to tomu člověku dokázat:( to je to nejhorší. Kočička už má hrobeček .. a já nevím jestli i po takové době by to pilicie řešila:(. V tu dobu když jsme ju našli, tak jsme na tohle neměli ani pomyšlení:( ..
    9.11.2012 21:33Bettyz
    Tereza: to je hrůza =(
    ale když týral ten člověk nejen vaší kočku, ale i koťata, tak podej ,,trestné stíhání na neznámého pachatele", když máš odůvodnělé podezření že došlo k týrání zvířete/ zvířat.
    9.11.2012 21:34PRINCEZNA BECKY
    Můžou nosit podobné obojky i čičinky???
    http://www.mooria.eu/
    9.11.2012 21:55Modrá Lentilka
    Tereza - Souhlasím s Bettyz. Také bych to na něj oznámila, vžyť toto není normální, ať se jde ta zrůda léčit!
    Princezna becky - Spíše bych doporučovala obojky přímo pro kočky, pro psy na ně budou asi dost velké a tvrdé.
    http://www.rogz.cz/obojky-pro-kocky/?gclid=CKre8LXiwrMCFQRc3godNgQAdQ
    http://www.zoofast.cz/prislusenstvi-voditka-postroje-obojky-c-26_45_149.html
    http://www.zoohit.cz/shop/kocky/doplnky_na_cesty/obojky?gclid=CPOinLTiwrMCFYdd3god9EsAsg
    9.11.2012 22:12Fludara
    Já bych obojky nedávala vůbec, podle mě je to zbytečné ;-)
    9.11.2012 22:28Modrá Lentilka
    fludara - ano, taky je našim kočkám nedávám. Ale když už se ptala, tak pro nedoporučit ty co jsou pro drobné kočičky opravdu vhodnější :-)
    9.11.2012 23:11Kačka
    Konečně tady na "králících" vznikla sekce o psech a kočkách :) Je to tu moc pěkné, jen by to chtělo pár dodělávek ;)
    10.11.2012 08:33Tereza
    Modrá Lentila, Bettyz - Moc děkuji za rady:)
    10.11.2012 08:54PRINCEZNA BECKY
    Děkuji!!!
    My budeme muset oboječky pořídit, protože spousta sousedů
    má čičinky podobné, tak abychom je rozeznaly!!! ;-)
    Jinak bych jim to nepořizovala.
    10.11.2012 09:14Tereza
    Bettyz - mé podezdření bylo potvrzeno i veterinářem, který zjistil, že má kocourek v čumáčku narvaný 7cm drát .. :( nejhorší je, že jsme si mysleli, že má jen rýmu, když mu z něj teklo .. později mu ale praskl, tak jsme jeli na veterinu ... a bůh ví, jak skončili ty dvě koťátka .. a 9 letá kočička byla zastřelena:( .. Ale nevím, jak to tomu 'člověku' dokázat :( .. přece jenom od září nějaká doba uběhla:(
    10.11.2012 10:32Percy
    Tereza kazdopadne nahlasit, mozna bych skusila i veterinarni spravu, nekde pobliz, aby proste vedeli, ze tenhle clovek je agresivni magor a urcite policii. V kazdem pripade, sbirejte dukazy, veterinarni vysetreni, kulka ze zvirete, verohodne svedky. Po pravni strance je porad jakekoliv zvire vec, ale takove strileni blizko obydlene casti muze byt klasifikovano jako obecne ohrozeni a to uz je jine kafe.
    10.11.2012 10:52Anonym
    Míša-mohu se zeptat-je něj.rozdíl-zda-li je víc mazlivější kocour či kočička nebo je to čistě o povaze zvířete?A už i malý kocourek značkuje nebo až v době dospívání?Je pravidlem,že kočky ničí nábytek drápky nebo se je to dá odnaučit(škrabadlo,hračky atd).Chtěla by jsme si pořídit koťátko,ale bojím se toho ničení nábytku :-(
    Má přizpůsobivější povahu kočka spíše od chovatele?Kolikrát je u nás i nabídka v útulku 2-3 měsíční koťátka,ale bojím se,že jsou to kočky z ulice,mají to v genech a doma budou nešťastné...
    Děkuji moc za odpovědi :-)))
    10.11.2012 11:05Modrá Lentilka
    Anonym - Míša : Rozhodně je na mazlení lepší kocourek. Pokaždé když jsme měli koťátka, tak jsem se skoro pořád mazlinkala s kocourky, samo že i s kočičkami, ale to prostě nebylo ono :-) Kdybych mohla, tak už bych si dávno jednoho kocourka pořídila. Pokud kočička příjde do nového domova a hned pro ni budete mít nachystané škrabadlo, tak si myslím, že se v pohodě naučí na to škrabadlo. Klidně jí kupte kočičí mátu - šantu a nastříkejte tím škrabadlo, pak na něj půjde jako divá :-))
    http://www.zivebylinky.cz/cz-detail-794475-santa-kocici-kocici-mata-nepeta-faasenii.html
    http://www.modrykocour.cz/stranka.php?id=396
    http://www.vegetalismus.cz/santa-kocici/detail-5-85.html
    http://www.kocka-info.cz/Clanky/Articles/Vse-o-sant--283;-ko--269;i--269;i.aspx
    Kočičí máta se dá koupit ve spreji, nebo jako sušená která se dá dat třeba do nějaké hračky, nebo jako semínka a můžete si ji nasadit sami doma. Já to vždycky sázela, ale když mi kočky chodily až do toho truhlíku, tak jsem se na to vyprdla a teď už ji kupuji ve spreji.
    Kocourci si myslím značkují tak od půl roka. Pokud s ním ale půjdete na kastraci, tak si myslím, že by značkovat už nemusel. Ale jinak nevím, kocourka jsem zatím ještě neměla :o)
    10.11.2012 11:33Tereza
    Percy - Jenze tam na te vesnici by toho 'cloveka' branil. A kulku ma kocicka v sobe (od zari ma hrobecek) .. videla jsem ji (byla strelena primo do srdce.. na jare dosla strelena do bricha .. mozna ze to byla nahoda), ale bylo neco tak strasneho kdyz sem ji tam uvidela, takze jsen nemela ani pomysleni na to:( . Jen nechci aby ten kdo to udelal si byl v klidu a delal ze nic.
    - - - - -
    Anonym - My jsme meli kocicku a ta byla mazliva:) ale jen s lidmi ktere znala:) jinak byla strasne placha, bala se kazdeho zvuku ..
    10.11.2012 12:24Babouci
    Anomym
    My máme kočičky od chovatelů i z útulku a i jednu od popelnic. Ne mazlení to vliv nemá. Nemazlivé máme jak z útulku, tak od chovatele a o našich mazlících kočičkách platí to samé. Teď máme z útulku extramazlivého kocourka a další extramazlivou kočičku také. Záleží na povaze.
    - - - - -
    Anonym
    Problém by mohl být s kočkou z ulice, která se dostala do útulku jako dospělá a na mazlení nikdy nebyla zvyklá a lidí se bojí. Koťata se obvykle přizpůsobí. Známým jsme z ulice odchytli starší kotě a jsou z něj nadšeni, jaký je to mazel.
    10.11.2012 12:53Percy
    Anonym jak bylo receno, je to predevsim o povaze. Ja mam radsi kocourky, proste na chlapy trpim :o)) Jinak s tim znackovanim, zacinaji kolem pul roku, je dobre je jeste pred tim nez zacnou vykastrovat, jinak pozdejsi kastrace na znackovani nemusi mit vliv, tak aby jste nebyli zklamani.
    - - - - -
    Tereza ja nemyslim mistniho veta, ale vyssi instanci. Ma ten clovek nejaka zvirata? Sice o tom dost pochybuju, ale tak me to zajima.
    10.11.2012 17:44Švácovka
    Myslíte,že kočka chovaná v paneláku se trápí-když nemůže mít aktivity,pohyb-jako kočka žijící venku nebo pouštěná ven?Děkuji-piště klidně do SZ :-)
    10.11.2012 17:45Tereza
    Percy - Možná se budeš divit, ale má. Má dva pejsky .. dříve měl kočičky.
    10.11.2012 18:08Percy
    Teri tak tim spis nechapu. proc tyra cizi zvirata?
    10.11.2012 18:10Tereza
    Percy - Já to taky nepochopím. Oni jsou tam všichni proti Brňákům .. Teď opravujeme barák a oni tak nic moc nedělají .. nevím jestli je to tím ..
    10.11.2012 18:55Fludara
    Švácovka Míšo, já myslím, že kočka netrpí, když je v bytě. Naopak na ni nečeká tolik nástrah jako kdyby žila venku (nic ji nepřejede, nikdo ji neotráví, je celoročně "v teple", majitel může vypozovat problémy, když ji má na očích denně, nekastrované kočky mohou přivést každoročně desítky koťat, apod.)
    samozřejmě na druhou stranu se venku kočky vyřádí, mají tam víc prostoru, jsou odolnější, ale zase něco za něco. Viz co jsem psala v závorce.
    Kočky máme v bytě, ale mohou chodit na balkon, kde stráví klidně hodinu, ale zase letí dovnitř,hlavně teď v zimě.
    10.11.2012 19:14Modrá Lentilka
    Švácovka - Taky si nemyslím, že se kočky chované v bytě trápí. Naše kočeny také chodí na zasíťovaný balkón a v létě tam jsou jak přes den, tak i přes noc. Samozřejmě mají otevřeno a mohou se vrátit domů kdy chtějí :-) To třeba naše kočky se dost vyřádí i v bytě. Když to na Filinku příjde tak skáče z křesla na škrabadlo, pak na televizi a nejvyšší stěnu v obýváku :-DD Takže jsou to šelmy i doma! Někdy nám uteče cvrček, tak i toho rády loví, taky jasně že pozorují ptáčky, které nám chodí na parapet a kočky na ně vidí a je mezi mina jen síť v oknu. I když máme doma klec s 6ti kanárky, tak na ty už prdí a ani si jich nevšimnou. To mají raději sýkorky, hrdličky a brhlíky z venku přes okno:-))
    - - - - -
    Taky si nemyslím, že se kočky chované v bytě NEtrápí. - Oprava
    - - - - -
    zpět, oprava. Měla jsem to dobře. Taky si nemyslím, že se kočky chované doma trápí! :-DD
    10.11.2012 19:57Švácovka
    Holky díky za názory a rady :-)))
    10.11.2012 20:41neffy
    Jak tu vsichni pisete o tom znackovani kocoury od cca pul roka, tak to taky neni pravidlem. Mam 2 kocoury a jednu kocku, vsichni cca rok a pul stari a kocouri jeste doted nezacali znackovat, narozdil od kocky. Ta oznackuje kde co, si nejak vymenily role. :D
    10.11.2012 21:09Ivka
    Nové foto mých zlatíček. Tentokrát Deniho a Dájušky .. https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?mode=edit&uid=5&id=53
    - - - - -
    lepší odkaz .. https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=53
    11.11.2012 02:02Reny
    Mám dotaz, je kočičí svrab přenosný na lidi a morčata? děkuji
    11.11.2012 04:20Ehrena
    Reny: http://jamis-kocky.net/clanky/prasivina.php?cislo_clanku=85
    http://www.vet-ova.cz/svrab-u-kocky.php
    http://cs.wikipedia.org/wiki/U%C5%A1n%C3%AD_svrab
    http://www.otazkyprokocky.estranky.cz/clanky/svrab--toxoplasmosa-.html
    11.11.2012 11:25Tereza
    přidala jsem další fotky Sazinky, tak nakoukněte:)
    -
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=51
    11.11.2012 14:14Lisa
    Chci se zeptat co je vodnější pro venkovní kočku proti parazitům ? obojek pro kočku,mast co se jim dá za krk a nebo je ještě něco jiného?
    Prosím piště do soukromých zpráv děkuji :)
    11.11.2012 18:13Modrá Lentilka
    Lisa - Doporučuji stronghold pro kočky/koťata. Více zde : http://www.e-animalshop.cz/cs/vnejsi-antiparazitika-pro-kocky/303-stronghold-6-075-ml-pro-kocky-8588003521354.html
    Obojky kočkám nedělají moc dobře a pravděpodobně by měla tendenci si ho sundávat. Stronghold se kapne mezi lopatky za krk a účinkuje to velice rychle. Je to proti vnitřním i vnějším parazitům, což by obojek nebyl. Ten by byl jen proti vnějším parazitům.
    12.11.2012 21:21Klára
    Chci se zeptat co proti klistatum ted v zime nas to moc netrapi ale pres leto je to horsi. Obojek nechceme kvuli tomu ze si ho bude chtit sundat a venku se muze zahaknout...
    13.11.2012 10:20Kočička
    klára- obojek je na nic i když ho filípek měl. Terd používáme frontlajn stříkací dá se koupit ve zverimexu superzoo.
    Obojek se dá utrhnout když se zahákne to nemusíš mít strach
    13.11.2012 10:44Bettyz
    Klára: kapičku za krk - Frontline, Stronghold, Advocate..
    13.11.2012 15:02Klára
    Moc děkuju.. A ten obojek jak jakej se dá utrhnout záleží jestli je s ňákou to odjistkou nebo co to je,´. ale děkuji moc
    13.11.2012 19:20Katinec
    Klára - Mám vyzkoušené jak spot-on kapičky za krk, tak obojek. Většinou jsme používali spot-ony, ale neskutečně se prodraží, protože fungují jen 4 týdny a jelikož už jsou na trhu nějakou dobu, mají na ně krvesavé potvůrky vytvořenou více či méně rezistenci. I přes to, že jsme měli zvířata ošetřená, tak se nějaké to klíště přichytlo. Letos jsem po dlouhé době vyzkoušela obojky a stoprocentní spokojenost. Kupovala jsem Bayer Foresto. Je to novinka, působí krásně až 8 měsíců a za celou dobu jsme neměli ani jedno klíště, ani jednu blechu. Dokonce se nám na podzim vyhnuly i svilušky, které jinak míváme pravidelně každý rok a jsou neskutečně otravné. Obojek má zuženou část, která se velmi snadno přetrhne a proto je bezpečný i pro čičny.
    Kupovala jsem ho zde:
    http://www.korunka.cz/antiparazitika/bayer-foresto-antiparazitni-obojek-vel-38
    Vyjde mnohem levněji, než na veterině, nebo v Pet centru, kde stojí kolem 700,-.
    14.11.2012 13:17Bettyz
    Katinec: no pro jednu kočku to bude lepší, to je dobrý tip. Pro více koček výjde levněji koupit kapičku za krk (pro psy vyšší hmotnosti) a pak rozdělit mezi kočky.
    - - - - -
    A s tou účinností kapičky za krk.. ta naše polodlouhosrstá do 2 týdnů po aplikaci kapičky za krk klíště má, ostatní ne. Venku jsou všechny.
    14.11.2012 15:04Klára
    Moc děkuju za rady.. Známí mají pejska, který má kapičky za krk a klišťata taky chytá takže těm kapkám moc nevěřím.
    14.11.2012 15:14Pája W
    Obojek je určitě lepší.Kupuju všem venkovním kočkám a klíšťata nemají. Z jara jsem koupila kapky na kocoura a třetí týden už měl klíště.Obojek vydrží určitě déle pokud se nekoupí ten nejlevnější......
    14.11.2012 22:27Katinec
    Bettyz - No spíš bych řekla naopak, pokud má někdo více zvířat, tak se mu vyplatí obojky. Sice ta počáteční investice může být trochu větší, ale zas je to na dlouhou dobu, kdežto kapičku, která stojí i 200,-kč musíš kupovat každý měsíc. A už jsem od kamarádky slyšela, že právě kvůli rezistenci na účinnou látku působí většina spolehlivě jen 14 dní. Takže třeba u nás, kdybych měla koupit každý měsíc 3 ampulky, vyjdou mě na 300,- až 600,- což máš za těch 8 měsíců, kdy působí obojek 2400,- až 4800,- Kdežto za 3 kvalitní obojky dám 1200,- a je klid.:)
    15.11.2012 16:34Kočička
    klára- mi dáváme kočkám tohle http://www.korunka.cz/antiparazitika/merial-spray-100-ml
    pomáháto. dřív měl filip tohle http://www.superzoo.cz/sortiment/?str=zbozi&ID1=C&ID2=G&ID3=C&ID4=%&ID=149266 ten se dá utrhnout
    - - - - -
    - poradte mi už jsem mislela že to skončilo ale už zase Bert saje naší 6měcíční štěně. co stím
    - - - - -
    https://www.youtube.com/watch?v=nka1BTUikcw&feature=g-vrec
    15.11.2012 19:16Modrá Lentilka
    Pája W - No to bude možná tím, že Stronghold není proti klíšťatů, jen proti vniřtním i vnějším parazitům. Dnes nám to říkala veterinářka :-) Obojek zase kočku neuchrání ze vnitř.
    15.11.2012 20:24Kočička
    koukněte na starostlivího tatínka a synkahttps://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=55
    15.11.2012 21:41Pája W
    Modrá Lentilka já jsem ale nepsala že používám Stronghold na klíšťata.A proti vnitřním parazitům dáváme prášek Pratel.
    Obojek dávám proti klíšťatům
    16.11.2012 13:27Karrol
    Tak jsem dnes založila nové album, kocourka, který nás bohužel už před 4 lety opustil, ráda bych tak na něj tady dnes, na jeho výročí, vzpomněla...https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=56
    16.11.2012 18:02Tereza
    Tak zítra už bude Bella u nás doma!!:)
    -
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp
    - - - - -
    - https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=52 *
    16.11.2012 19:41Kočička
    ahoj chci se zeptat jestli tu někdo se svou kočičkou cvičí canisterapii
    16.11.2012 20:33Fludara
    Kočička s kočkama se dělá felinoterapie, ne canisterapie.
    16.11.2012 22:34Kočička
    fludara- tak felinoterapii.
    17.11.2012 02:42Ehrena
    Akce pro dva psí a jeden kočičí útulek, prosím, zapojte se:

    http://www.spechato.cz/naplntemisky
    - - - - -
    Po zaregistrování na Spěchá to můžete dát všem zúčastněným kočičkám a psům dva hlasy denně.
    20.11.2012 21:39KocourJack
    Ahoj, mohu se zeptat jak vychovávat kočku když je opravdu moc živá a mé ruce vypadají jako cedník? Celé dny tráví tím, že loví moje ruce, kotníky a všechno co ze mě čouhá:-). Už jsem na něj zkoušela snad všechno... brát za kůži na krku ( kopá všude kolem sebe a nic z toho), stříkat rozprašovačem ( to si jen olízne čenich), odvést pozornost na něco jiného(no blbej bohužel taky neni)... prostě nic na něj nefunguje. Mám se smířit s tím že na něj nic fungovat nebude?:-)Díky
    20.11.2012 21:48Karolína
    KocourJack: My jsme podobného lumpa doma měli taky, ale postupem času se uklidnil, ikdyž teď, když mu je 8 let si sem tam zaloví taky ;-) Ale nejlíp se mi osvědčilo to, že když mě chtěl kousnout tak ho bacla přes čumák a vystrčila ho za dveře.
    21.11.2012 09:07KocourJack
    Mě by stačilo taky kdyby to bylo jednou za čas bohužel ani když dostává přes čenich tak si z toho vůbec nic nedělá a za sekundu je už zase zkouslej v ruce. Stejně je divnej:-D nevadí mu žádný vůně (odlakovač je jeho kamarád) ,vody se taky nebojí (chodí nás kousnout i do sprchy:-D) a žere asi uplně všechno přes gumové medvídky, chili,zeleninu, po suchou housku. Takže uchránit před ním svůj talíř je opravdová bojovka..Nenapadá vás ještě něco co by na tuhle kočku výchovně zapůsobilo?:-D
    21.11.2012 10:07Modrá Lentilka
    KocourJack- A co kdyby jste se k němu chovali pěkně? Já se kocourovi ani nedivím, že vás kouše do čeho ho napadne, když ho normálně berete za kůži za krkem. Tak se prostě kočky neberou a sama kočka je velmi inteligentní a chytrý tvor a ví jak vám to pěkně vrátit. Zkuste ji pěkně hladit, pěkně chovat a sami uvidíte, jak kočena změní svoje chování k vám...
    21.11.2012 10:35KocourJack
    Modrá Lentilka- Samozřejmě že se k němu chováme pěkně (fakt netuším co si představujete) on nás nekouše protože nás nemá rád ale protože bere ruku jako hračku.(bohužel s tím jsme ho už našli) Paní veterinářka nás dokonce upozornila, že pokud ho nezačneme striktně vychovávat přeroste nám přes hlavu a pak že si nemáme přát, jak to u nás bude vypadat. A to braní za kůži mi ona sama poradila, protože to kočku má zklidnit, protože je tak bere jejich máma. Jinak kocourek nás má moc rád a my jeho jen u některých koček je to trochu složitější a proto se také ptám na takovém místě jako je tohle.
    21.11.2012 10:46Modrá Lentilka
    Bohužel kočky se nedají nijak vychovávat, nejsou to přece psi. Každá kočka si dělá co chce a mazlí se kdy ona chce a s kým chce. Tak to bohužel je. A proto vám taky radím, raději ji projevujte lásku, než ji nějak mlátit a vychovávat. To se nedivím, že by vás potom opravdu kočka nesežrala... Naše určitě :-)
    A musím říci, že za tu dobu 6ti let co máme první kočičnku - rušandu Filinkua, tak ještě nikdy jsem se k nim špatně nechovala - ani je nikdy nebrala za kůži (dokonce ani moje králíky). To prostě nemám ráda. A jak mám kočky spokojené. Vždycky ráno si ke mě vlezou do postele a spí se mnou, nebo si mi vlezou na hruť a koukají se se mnou na sedačce na TV. Takže asi tak. Chovejte se k ní, tak jak by jste chtěli, aby se ona chovala k vám.... a to, že kočky někdy kousnou do ruky, nebo do nohy je naprosto normální. Předpokládám, že máte ještě kotě. Takže není se čemu divit. A přeji vám s ní silné nervy, ale žádné vychovávání!
    21.11.2012 13:39Percy
    Lentilka a tak to bych se hadala. I kocku lze vychovat, jen se musi vedet jak na to a nesmi mit psychicke problemy. Ono je to dost o povaze cloveka, kdyz kocka vyciti, ze ma navrch, tak muzete delat prostocviky do aleluja a bude vas mit na haku. samozrejme psi metody na ne obvykle nefunguji, na psa kocici ano - overeno v praxi :o). Je dobre, ze jsi zatim na problematickou kocku nenarazila, ale ver mi, ze az se ti to stane, tak s zadnym tutununu moc neuspejes.
    21.11.2012 14:44Modrá Lentilka
    Percy - Promiň, ale nějak vychovávat kočku jako psa je naprostá blbost. Za tím si zase stojím já :-) Na problematického psa nejdete taky hned s mlácením a novinami. Ale hlazením, mluvením a prostě s láskou...
    21.11.2012 15:15Crazysis
    Ahooj,chci se zeptat jestli mi nekdo neprodadí ohledně kočky, Začala mi zvracet granule ikapsičky, nevíte z čeho by to mohlo být? Mám ji kupovat dražší a kvalitnější granule a přestat dávat kapsičky?
    21.11.2012 15:33Percy
    Lentilka vsak ja rikam, ze typicky psi metody na kocky nefunguji. Ale stojim si za tim, ze kocku lze vychovat taky. Jen to chce fistrona a spoustu trpelivosti. A urcitou naturu, ona kocka je dost chytra na to, aby vedela, co si doopravdy muze a nemuze dovolit :o).
    - - - - -
    Lentilko ono taky zalezi, co si predstavujes pod pojmem vychovat. Tim nemam na mysli jen biti novinami a tahani za kuzi, ale celkovy pristup ke kocce, ktery lasku a mazleni vubec nevylucuje. Naopak. Kdyz se chova jak chci, tak ji odmenim prizni, dobrym jidlem atd. Kdyz dela koniny, tak ji nebudu ladovat mlskama a na rukou nosit. Proste po kocicim i z nasi strany.
    21.11.2012 17:17Alkeran
    Crazysis pokud ti kočka zvrací i přesto, že má chuť k jídlu tak by bylo nejlepší ji popadnout a jít na veterinu. Může tam být daleko závažnější problém než co se kvality stravy týče.
    21.11.2012 18:39Crazysis
    Alkeran : Jo má velkou chut k jídlo a nevíte náhodou kolik takové vyšetření stojí? NEčekala sjem že mě vyhodí z práce..ale určitě s ní zítra zajdu
    - - - - -
    a nezná někdo v Ostravě levnou veterinu?
    21.11.2012 18:59Modrá Lentilka
    Crazysis - A nedáváte ji granule, nebo pamlsky na čistění střev? Nebo nežere třeba trávu či seno? Naše kočky někdy žerou od morčátek seno a pak zvrací - to je na vyčištění žaludku od chlupů.
    Percy - Tak to jo. Já se opravdu naštěstí s problematickou kočkou ještě nesetkala.
    21.11.2012 19:10Crazysis
    dávám ji jen pastu na ištění ale začala zvrace ještě dávno před tím, a chlupy nezvrací jen jídlo,dneska si vzala kapsičku a do 5 minut byla venku podobné je to s granulemi,jenže nemámn peníze na veterinu a pokud ji budou delat treba rentgen tak nam nezustane na jidlo,je to slozite kazddopadne tam sni zajdu ale nevim kolik za to budou chtit
    21.11.2012 19:45Modrá Lentilka
    Crazysis - Tak něco podobného jsem měla u Filinky (6ti leté ruské modré). Pořád zvracela, bříško měla zvětšené a na rentgenu se prokázalo cizí těleso ve střevech. Což to pak nebylo. Filinku jsme dali na operaci, kterou úspěšně podstoupila a naštěstí přežila. Paní doktorka mi ukázala neskutečný objev. Filinka měla obří zánět dělohy. Takže jí hnis vyčistila a vykastrovala ji. Filince se daří dobře, ale kdyby nebylo včasné pomoci a operace od veterinářky, tak se obávám, že tu už vůbec nemusela být. Peněz to stálo hodně, ale peníze vem čert, hlavně že je Filča v naprostém pořádku! Doufám, že u vás to tak vážné nebude, ale jak to popisujete, tak mi to tak příjde. Můžu se zeptat, je to kočička? Měla už někdy koťátka?
    - - - - -
    Ještě jsem zapomněla, že Filinku opravdu to bříško bolelo a vrčela....
    21.11.2012 19:52Crazysis
    Já ji mám z utulku takže nevím zda měla kotata ale vykastrovaná je, břicho ji nebolí.četla sjem na internetu pán měl stejný problém a prý ji mám pár dnu dávat jen vařené kuřecí maso a granule royal canin
    - - - - -
    a já opravdu nemám peníze, už si nemám ani od koho pujcit, nikdo nemohl tušit že mě vyhodí z práce a zrovna mi onemocní kočka
    - - - - -
    takže než pujdu na veterinu asi ji nejdriv koupim granule a to maso a uvidíme jesli se to změní
    21.11.2012 19:58Modrá Lentilka
    Crazysis - Zkusit to samozřejmě můžete. Podle mě vám veterinář dá akorát dietu.
    http://www.granulky.cz/vitaminy-a-doplnky-traveni-streva-c-1_255_260.html
    http://www.ifauna.cz/kocky/clanky/r/detail/5189/problemy-kocek-se-zazivanim/
    Tak vám držím palce, aby se vám kočička brzy uzdravila.
    21.11.2012 20:08Crazysis
    No zkusímji dát jiné granule,když jsem jí dávala pár týdnů jinou značku tak nezvracela jen po kapsičce koupila jsem jiné granule a začala je zvracet,kapsičky nedávám vubec, vodu nevyzvrací,ale hodně pije,vzala sjem ji granule a koupímji zítra jiné,mám o ni strach ale nemuzu jit na veterinu bez penez
    - - - - -
    ohmatala jsem ji bříško a neříká nic,leží v klidu
    - - - - -
    A dieta u koček znamená co? ona mi totiž vařené nejí nic, jen kuřecí maso a to si z misky sama nevezme to ji musím krmit jako miminko....
    21.11.2012 20:11Modrá Lentilka
    Crazysis - Tak to vám budu držet palce. Když dostane dietu, tak by měla žrát dietní granule, vařené nesolené kuřecí maso a pasty na trávení. To vám určitě dá vet. Podle mě dostanete bezopetku, nebo calopetku ... http://www.mall.cz/pamlsky-vitaminy/vetoquinol-bezopet-pasta-120-g?gclid=CJz12oXi4LMCFYxa3godC0IATQ
    http://www.veterinarnipece.cz/calopet-pasta-120g-1306.html
    21.11.2012 20:14Crazysis
    myslíte že mám letět na tu veterinu nebo mám zkusi nejdřív ty granule? Koupím pro citlivé zažívání
    - - - - -
    je pravda ze kapsičky hlta tak to pak vyzvraci ale granule kouše normálně,snad to je jen špatnou stravou ,dkyž to nepřestane budu si muset pujcit a valit na vet
    21.11.2012 20:18Modrá Lentilka
    Napřed zkuste koupit ty granulky na citlivé zažívání a dejte kuřecí maso. Tak snad se to brzy spraví.
    21.11.2012 20:26Crazysis
    děkuji moc,je to starší kočička takže byji prospělo kvalitnější krmivo,každopádně si zařídím penízky kdyby náhodou nechic aby trpěla a aby s eji něco stalo
    - - - - -
    Ona je jinak aktivni bez známek nemoci, a má chutě jedla by všechno,bříško ji nebolí a chlupy zvrací normálně
    21.11.2012 20:26Katinec
    Crazysis - Zvracení samozřejmě může a nemusí znamenat závažnější problém. Na to by nejlépe odpověděl veterinář. Jestli ale číča zvrací jen po určitém jídle, tak bych jí zkusila dávat to, po kterém to nedělá. Také bych jí dávala menší porce, ale třeba častěji za den, aby toho neměla v žaludku tolik najednou a nenutilo jí to zvracet. Pokud je z útulku, může být i víc hltavá a prostě jí to nesedne. Náš kocour byl také náchylnější na zvracení, po jídle musel být zcela v klidu, jakmile to zbaštil narychlo a větší množství, stačilo, aby po jídle popoběhl a bylo to venku.

    Kdyby ale problémy u čičiny přetrvávaly, tak bych s veterinou určitě moc neotálela.
    21.11.2012 20:37Crazysis
    Jo přesně ona se najedla,ale dala sjem ji jen pulku kapsicky za minutu to mela snězené,vyskkočila na stul a bylo to venku, mám ji rok a pul a už žila v bytě než šla do utulku ty granule které mi ted zvrací sjem ji kupuji pořád, občas jsem ji koupila jiné,ale až ted mi po nich začala zvracet přitom sní tak deset granulek,nejí moc
    - - - - -
    Někdy ale nezvrací hned, kapšičky ano, ale po granulích zvrací třeba až na druhý den nebo po pár hodinách, a stolici má normální a na záchod chodí pravidelně
    - - - - -
    Katinec: a jak jste to vyřešili s tím zvracením,psala jste že byl náchylnější,take jste to vyřešili?
    21.11.2012 20:44Fludara
    Crazysis no to není legrace když ti kočka zvrací, musí něco jíst. Pokud zvrací i přes odchlupovací pasty a v žaludečním obsahu nejsou chlupy, tak bych se šla poradit s veterinářem. Můžete zkusit jiný druh kapsiček nebo vařené maso, rybu. Ale pokud to vyzvrací, tak není čas na experimenty. Protože při kontunuálním zvracení se kočka dehydratuje a začíná hubnout -> hrozí až smrt.
    21.11.2012 20:58Crazysis
    jeste sjem nezkousela jestli mi vyzvraci jine kapsicky ci varene maso a pije hodne
    - - - - -
    zítra ji to koupím a uvidím budu jí to davat v malych dávkách
    - - - - -
    pokaždé ty granule nevyzvraci a nehubne
    - - - - -
    pokud to bdue přetrvávat i přes změny krmiva a diety pujdu na veterinu a penize si sezenu
    22.11.2012 08:03Karolína
    Lentilka: Já jsem taky neřekla, že ho mlátím kdy mě napadne nebo něco podobného, ale když si kočka vyskakuje, plácnu ho přes čenich. Nemlátím ho, ani mu nijak neubližuji na zdraví, ale nestrpím, když si kočka vyskakuje na člověka, to je celé.
    22.11.2012 08:33Katinec
    Crazysis - Částečně se to vyřešilo menšími porcemi a hlavně klidem po jídle. Samozřejmě ne vždy se povedlo. Ale on také nezvracel pokaždé.
    22.11.2012 13:06Crazysis
    a nedávno sjem spozorovala že má kočička občas u nosu něco bílé zaschlé, nevypadá to že by měla rýmu, když jí to chci odtranit ani to nejde pořádně dolů
    23.11.2012 21:08Kaja
    Ahoj,
    nové fotky Bontyho
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=43
    24.11.2012 10:46kulíšek
    ahoj mame nove fotecky https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=49
    24.11.2012 18:16anitinka
    prosim vás mám otázku....přejeli jsme kočku ale ona se pořád klepe ale nechce se postavit??!! co mám dělat?,
    24.11.2012 18:27Babouci
    anitinka
    Tady pomůže jen veterinář. A co nejdřív, nějaká pohotovost.
    24.11.2012 18:36anitinka
    když na ni šáhnu kouše mě ...má pěnu u huby....bojim se že má vsteklinu !
    - - - - -
    tak pomůže mi někdo je čím dál tím vsteklejší :(
    24.11.2012 18:43Babouci
    Na našem území by se vzteklina neměla objevovat, pokud na ni šaháš, tak jí to asi bolí a brání se kousáním.
    Možná by šlo hodit na ní nějakou deku, aby nemohla kousat a opatrně mnaložit a jet na veterinární pohotovost.
    - - - - -
    kdysi fungoval na čísle 900343403 veterinář na telefonu, tam by mohli poradit, nebo na veterinární pohotovosti
    24.11.2012 18:59anitinka
    už je po ni :´(
    24.11.2012 19:02Babouci
    tak to mi je moc líto, asi byla hodně zraněná
    24.11.2012 19:05Isha
    Ahoj, jsme tu noví a zdravíme milovníky králíků a koček.

    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=59

    Kočičky je nám moc líto, taky se děsím, že se mi to někdy přihodí.
    24.11.2012 20:39Bettyz
    anitinka: Nemůžu si pomoci, ale napíšu Ti to: když zajedu kočku, tak přeci nepůjdu domů, nezapnu si počítač a nebudu psát na diskuzi, kde nejsme tady 24hodin denně o radu. Tak zvednu zadek, telefon a zavolám na veterinární pohotovost!! Chudák kočka
    24.11.2012 20:43anitinka
    stejně by ji nepomohli a chcipla by :/
    24.11.2012 20:46Bettyz
    anitinka: výborně, takže půlhodiny ležela v bolestech. A tady jsme měli co: dát Ti tip, jak ji můžeš podomácku na stole operovat kuchyňským nožem?
    24.11.2012 20:53Fludara
    anitinka prosímtě, pokud nemíníš pomoci zvířeti, co jsi přejel/a, tak sem ani nechoď. O ty, co mají přístup jako ty, zájem nemáme. Jen se modli, aby se to někdy nestalo tobě a lidi okolo tebe nechodili s nezájmem.
    24.11.2012 20:56Alkeran
    anitinka takže vy přejedete zvíře a radíte se co s ním? Doufám, že takhle nebudeš pomáhat lidem. Jasněže kousalo, mělo bolesti a tímto způsobem se bránilo. Vztekliny bych se nebál maximálně svého svědomí.
    24.11.2012 20:57sonulík
    Ahojky tak se k Vám taky přidám,doma mám kocourka,nalezenečka,kterýho sme si vypiplali od malička,v době kdy sme ho našli tak mu mohlo být tak 3 týdny,byl malinký vešel se do dlaně,ted mu jsou 4 roky a místo aby nám byl vděčnej tak nás kouše,je s ním sranda,hlavně když honí psa,vozí se mu po zádech a kouše ho do krku,taky to dělají vaše číče?? :)))
    24.11.2012 20:59Bettyz
    sonulík: náš teď už 3 letý taky takhle šikanoval psa =) Netuším, jak moc je to normální a co na to chudák pes, ale nedělal mu to pořád.
    24.11.2012 21:04sonulík
    bettyz on mu to nedělá pořád,jen když má hravou náladu,což ted moc nemá,furt se vyvaluje na radiátoru a chrní :))
    - - - - -
    on se mi zdá i takovej zaostalej jakoby,možná to je tím,že smeho vlastně odkojili my,bojí se našich křečků a v podstatě všeho co se hejbe,jen toho psa ne,dřív to byl i takovej malej hubenej,ale ted co sme ho nechali cca půl roku zpátky kastrovat tak strašně zesílil a zmohutněl ale hravá nálada mu vydržela,což sme rádi :))jo a dvakrát víc jí :D
    25.11.2012 09:03Crazysis
    anitinka:ts a ještě psát už je po ní....a chcípla....!!!!!!!!!! Jsi hnusná!!! To, že je to zvíře neznamená, že se o nich musí mluvit tak hnsuně jako že chcipla, kdybys ji hned radši pomohla, námjendou přejelo auto psa, okamžitě jsme běželi za veterinářkou až domů, protože v ordinaci nebyla, nebylo mu pomoci za chvílí umřel
    25.11.2012 10:37kulíšek
    strašný jak nekteří lidé si neváží zvířat:-(((
    25.11.2012 11:58sonulík
    kulíšek přesně tak,ale nejhorší je že s tím setkáváme takřka denně,je to strašný,já sama mám plno zvířat a tohle si nedokáži představit že bych někde viděla sraženou kočku a jen koukala jak se trápí :(((my krmíme ale deset toulavých koček,kteří se k nám nepřiblíží ani na krok,bojí se,ale sme rádi že jim aspon takhle můžem pomoct:))
    25.11.2012 19:45Karolína
    Omlouvám se že budu sprostá, ale...ANITINKA!!! Děláš si z nás prdel?? Vy přejedete kočku, dotáhnete jí domů a první co je že sem napíšeš a zeptáš se co máš dělat??? I 5ti letý dítě by sakra napadlo tu kočku popadnout a jet s ní na veterinu!!!! Buď si úplně blbá a nebo nemáš cit ke zvířatům!!
    25.11.2012 19:57Aaa
    kdyby šli alespoň do útulku, ale někdo je dokáže vyhodit na ulici, nebo je pohřbít za živa !!!!!!!!!!!!! je to příšerné. my máme kocoura a králíka, kterého jsme našli, jinak bychom je neměli. Ale zvířat máme spoustu.
    25.11.2012 20:03Percy
    Karolina jeste me napada varianta, ze se nekdo doma pekelne nudi, tak si vymysli pohadky, ktere kazdeho milovnika kocek musi nadzvihnout ze zidle. Tak ci tak na pochvalu to rozhodne neni...
    25.11.2012 20:05Aaa
    na vraždu. já bych takove lidi dala do vězení za vraždu
    25.11.2012 21:06Karolína
    Percy: Tak či tak, je ta ženská bez mozku a bez citů....
    25.11.2012 22:12Percy
    Karolina no o tom zadna...
    26.11.2012 08:25Babouci
    Moc bych vás chtěla poprosit o pomoc pro depozitum Světluška. Potřebuje pelíšky, misky, plínky a záchůdky a také finanční příspěvek na léčení kočičky Laděnky na klinice. Paní znám osobně, mám od ní dvě koťátka a vím, že děla pro kočičky maximum a je to úžasný člověk.

    Na FB jí najdete na:
    http://www.facebook.com/#!/svetluska.svitavy

    a stránky má: http://www.prokocky.estranky.cz/clanky/a-k-t-u-a-l-n-e.html

    Moc za ně děkuji.
    28.11.2012 14:46Rezek
    Souhlasím s všema, kdo nesouhlasíte s ANITINKA
    - - - - -
    tato stránka asi není tak stará, jako ostatní na kralici.cz, jsou tu nějaké články, ale není jich moc, je to dobrý web, ale je teprv v začátcích, takže kdybyste potřebovali něco, co tu není, tak mrkněte na

    www.jamis-kockz.net

    tam je hodně článků a rad.
    28.11.2012 16:45Modrá Lentilka
    Link ti nefunguje. Toto bude asi správné : http://www.jamis-kocky.net/
    29.11.2012 13:19Ehrena
    Nebo tady:
    http://www.kocka-info.cz/
    http://www.modrykocour.cz/
    http://www.miciny.cz/
    http://www.kocky-online.cz/jportal/index.phtml
    a spousta dalších :)
    29.11.2012 18:17Anonym
    Ahoj má tu někdo zkušenost s výrobky schesir?děkuji
    29.11.2012 22:08Bettyz
    Anonym: osobně jsem netestovala, ale připadají mi jako velmi kvalitní za přijatelnou cenu.
    30.11.2012 10:27Katinec
    Anonym - Schesir jsou velmi kvalitní konzervy, úměrná je k tomu i cena. Já kočičákovi kupuji Almo Nature, kvalitou jsou na úrovni Schesir, jsou tedy o něco dražší, ale kočičákovi moc chutnají.:)
    30.11.2012 10:58Cer
    Ahoj všem (někteří mě znáte z morčat) - od včerejška máme kromě morčecích důchodkyň i kočenku, takže občas tu z Vás budu tahat rozumy, neb kočkám nerozumím ani zdaleka tak, jako morčatům
    30.11.2012 13:09sonulík
    Ahojky chtěla bych se zeptat jaký názor máte na značku Whiskas??já jen že ten náš mlsoun vyžaduje jen tuto značku,málokdy jinou,ale slyšela sem že není moc dobrá,obsahuje hodně soli a tak,tak bych se chtěla zeptat čím krmíte kočku vy?? :))
    - - - - -
    a doufám že už budu mít co nejdřív možnost udělat alba abych Vám ho mohla ukázat:)))
    30.11.2012 13:11Anonym
    Prosím o jednu rychlovku - nejede tady někdo z kočičkářů z okolí Ústí nad Labem zítra na výstavu koček do Olomouce? Potřebovala bych odvézt jednu úhledně zabalenou krabičku s morčáky, domluvený "morčecí" řidič bohužel nakoupil slušnou chřipku, takže není přepravy schopen. Nejsem tu registrovaná, ale je možné mi případně písnout na morčtata - nick Petra W. Za případné nabídky děkuji.
    30.11.2012 16:15Katinec
    sonulik - Whiskas bych určitě nedávala, je to sice z těch levných konzerv ještě relativně kvalitnější, ale stále je to šmejd. Stejně tak Friskies a jim podobné. Kolem masa to jen prošlo a zbytek jsou obiloviny, konzervanty a jiné nechutnosti.
    Od veterinářů vím, že kočky, které mají v pozdějším věku problémy s játry a ledvinami bývají krmeny právě temito konzervami a suchým.
    On bohužel ani např. Royal Canin není nic moc a to je řazen k prémiovým značkám.
    30.11.2012 16:34Es
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?mode=edit&uid=75&id=63 Moje kočka Mařenka když tak se podívejte zatím mám jenom jednu fotku :/
    30.11.2012 17:30sonulík
    Katinec moc díky noo on ten náš je strašnej rozmazlenec a když mu nedáme whiskas tak je schopnej i dva dny nejest:((nejvíc má rád ty v ty smetanový omáčce,ještě mu šmakuje šunka,ale to taky asi není pro kočku to nej:))))
    Es jaktože si zaregistrovaná dnes a hned Ti dou alba,muselas někoho požádat??:))
    - - - - -
    ted koukám,že Ti ten odkaz nefunguje:(
    30.11.2012 21:44Bettyz
    sonulík: co jsem slyšela já, tak jsou 2 typy Whiskas. Jeden co pochází z Polska a hojně se prodává u nás a to je šmejd, a pak ještě se vozí z Německa, který bývá kvalitnější, ale málokde na něj narazíš (tedy určitě ne v normalních obchodech)