od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Prosinec v roce 2013
  • Zobrazuji 93 zaznamu.
  • 1.12.2013 19:12Rezek
    nové album s Rezkem https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?rezvzime
    3.12.2013 20:35Isis
    Kolik stojí ruská modrá?Dali byste mi prosím adresu na nějaké stránky chovatelů kde opravdu vím že je to ta rasa?
    Děkuji...:)
    3.12.2013 20:56Rebeka89
    Kdy se kočce mění zuby? Mám půlročního kocoura a dneska jsem našla jeho zub, myslíte že to byl zub mléčný? Děkuju
    3.12.2013 21:28Elena
    Isis:Ceny jsou různé,pohybuje se okolo 8000Kč ale nelekej se když se podíváš na inzerce a pořádně si vše pročteš,zavoláš klidně si domluvíš schůzku tak tě vyjde o hodně levněji a nebo jsou tací kteří ji věnují...
    - - - - -
    Ale abych se přiznala já sama kočičku ještě scháním takže radím jen z toho co jsem se dočetla:))
    4.12.2013 00:09Babouci
    Rebeka89
    Kočce se mění zuby tak od 3 měsíců do půl roku. Podle toho, jak je kotě vyspělé. Mám 4 měsíčního kocourka, tomu se zoubky jen začaly měnit, protože je droboučky, jeho sestry mají větší část zubů už vyměněnou. Kolem toho půl roku by už měl být chrup skoro vyměněný. Takže ten zoubek, co jsi našla bude mléčný.
    4.12.2013 06:21Isis
    Date mi prosin kontakt nebo internetovou stranku na chovateke ruske modre v Praze
    4.12.2013 07:43Ehrena
    Isis - http://www.kocka-info.cz/content2/chovatelske-stanice/stanice.aspx?plemenoid=29&plemeno=Rusk%C3%A1%20modr%C3%A1%20ko%C4%8Dka

    Prahu už si z toho vybereš.
    4.12.2013 14:25Elena
    Krátkosrstá kočka(konkrétně ruská modrá) pouští hodně chlupy?
    4.12.2013 15:28Tynny
    Elena - my máme Britskou modrou a chodí ven - pelichá tak 1,2x do roka a ne moc :)
    5.12.2013 07:38Elena
    Nasla jsem hezkeho 3mesicniho kocourka da se jeste povazovat za kotatko?
    5.12.2013 07:40Teres
    elena,ano urcite.Kotatkem je az do jednoho roku, ikdyz velikostne je velký uz v tomto veku.
    7.12.2013 13:39Anďas
    Ahoj,jsem měsíc majitelka čičindy.Potřebuji poradit jaké stelivo je nejlepší.Zatím jsem vyzkoušela z Penny nějaké No Name a z Billy,ale nejsem spokojená.špatně hrudkují,moč prakticky zůstává rozdrobená uvnitř,taklže po týdnu je nutné WC komplet vyhodit.S Jakým stelivem máte nejlepší zkišenost?moc díky za radu
    8.12.2013 12:16Ehrena
    Anďas - taky jsem vyzkoušela spoustu supermarketových steliv, ale teď jsme už dva roky na stelivu Kats Best oeko Plus, zde odkaz:
    http://www.mall.cz/steliva/jrs-kockolit-cats-best-oekoplus?v=416444002&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=NLCZ10-131205-NJ&utm_term=15&utm_content=
    a s ním jsem maximálně spokojená. Mám dvě kočky a proto ho beru nejvýhodněji v tomto velkém 40l balení, na první pohled to vypadá drahé, ale cenově se mi vyplatí daleko lépe než levná supermarketová steliva. Krásně dřevitě voní i po použití kočkami, není vůbec cítit moč ani bobíky, když jsou tím obalené, a vydrží opravdu hodně dlouho. Dřív jsem musela měnit taky celý obsah WC maximálně po týdnu, tady pouze vybírám použité hrudky a bobíky a event. zase dosypávám, WC myju jednou za měsíc a stačí to. Pro mne je to nejlepší stelivo, jaké jsem poznala. Jediná nevýhoda je, že se trochu lepí na packy, je totiž lehké a tak se dost vynáší z WC, ale mám před kočičím záchůdkem rohožku a ta to poměrně nabere na sebe, takže už kočkám na tlapkách nic nezůstane, jak přes ni přejdou.
    Jinak se dělá samozřejmě i v menším balení, ale pro mne je tohle velké cenově nejvýhodnější.
    Ten 40litrový pytel mi při dvou kočkách vydržel asi rok.
    8.12.2013 20:17Elena
    Tak už máme krásného britského kocourka:))).Ale trochu si všímám že jako by trochu pofrkává a pčíká jakoby měl rýmičku mám pro jistotu zajít k vetovi..,nebo to nic není??
    8.12.2013 21:25PéŤa
    Elena: KOcourek bude fit. Je zbytečné ho léčit, kočičák to prostí a bude mu dobře. Hlavně mu dopřát teplo. Pokud nedýchá těžce, pak je určitě v pořádku a vylíže se z toho. Jinak přeju hodně nádherných chvil, ty první dny jsou prostě kouzelné :)
    9.12.2013 10:00Elena
    A ještě v kolika měsících by se měla provádět kastrace?Zatýden půjdeme na veterinu a kocourkovi budou skoro 3měsíce...
    9.12.2013 10:28Bettyz
    Elena: u kocoura kastrace - názory jsou nejednotné, někdo říká od 6 měsíce, já osobně nechala kocoura nejdříve v 8 měsíci, někdo nechává od 1 roku. Prostě 3 měsíce je málo. Počkala bych tak od 6,7 měsíce si hlídala jak se chová, mě bylo řečeno že když začne značkovat jako dospělý kocour, je to ten správný moment.
    9.12.2013 11:08Lilly23
    Ahoj poradíte mi jak naučit kočičku na vodítko a kšíry. Jsou jí 4 měsíce nechceme jí pouštět ven protože se u nas potuluje spousta "divokých" koček tak bychom jì chtěli alespoň občas vzít na vodítku. Děkuji.
    9.12.2013 14:05Ťapička
    Lilly
    Jestli bydlíš na vesnici, tak ti řeknu- netýrej kočku zbytečně:-) ať má volno.ona si poradí. Jestli si z města, tak ti chápu. Ale z vlast. Zkusenosti vím, že to není lehké, ale jestli je malá mohla by si zvyknout.
    9.12.2013 16:46Elena
    Moc nám nechce jíst granulky i když máme speciální pro kotátka,ale když mu dám konzervu tak papá..,nevím jestli mu prostě nejedou,asi mu je zkusím namočit do mléka jinak nevím..,jo a nemáte nějaké typy na hračky kromě myšky a provázku?(škrabadlo je samozdřejmé)..:))
    9.12.2013 20:07Lilly23
    Ťapička: jsem z menšího města a bojim se že se nevrátí taky tu ty kočky lidem dost mizej
    9.12.2013 21:46PéŤa
    Elena: Do mléka nemočit. Namoč je do vlažné vody a uvidíš, že bude šmakovat. U nás to bylo stejné a časem kotě dostane potřebu, je chroupat suché. Prostě dávej denně namočené granule, ale dej do jiné misky pár suchých, časem ho to bude zajímat.
    Jinak u nás funguje lidská ruka, jako nejlepší hračka, ale doporučuju použít hrubou mikinu. :D Pak taky obyčejná tkanička od bot. Náš kocourek i aportuje a k tomu postačí měkká, gumová hračka na klíče, aby ji dal z půlky do pusiny. Časem ji rozcupuje, ale to není drahá záležitost. Doporučuju se držet jedné barvy, protože u nás se jiné, než žluté hračky ignorují. Pak ho jako kotě zajímala školní guma s tou si vyhrál i hodiny. Nezáleží na tom, zda je to přímo pro kočky, prostě zkoušej i věci co máš doma a uvidíš. :)
    10.12.2013 10:09Ehrena
    Elena - jsou ale i kočky, které granule nejedí vůbec, jednu takovou jsem měla. Naše Mimi si na granule nezvykla nikdy, brala jsem si ji jako 3měsíční kotě k o půl roku starší Číče a prostě granule odmítala v jakékoliv podobě a jakýkoliv druh. Dodatečně jsem se dozvěděla, že ani její bratr, kterého si původní majitelka nechala, granule vůbec nejí a nenaučil se to ani od ostatních koček, které mají.
    Hračky - u nás tedy fungujou všechny barvy, nejvíce zabíraly na naše kočky provázky a tkaničky, různé míčky, kuličky, bambule, jedna prastará kupovaná myška, která vypadala opravdu jak živá a která se dědila po celé generace našich koček, ty nové kupodivu odmítají a celkem je neberou.
    Teď máme 3letou Číču, která už si moc nehraje, jen vyjímečně se nechá přemluvit, a k ni 6měsíčního kocoura, a ten miluje nejvíc měkčí míčky, které se mu dají dobře nabrat, protože je aportuje, škádlítko s peříčky - na to je úplně vysazený, a to až tak, že nám z jednoho škádlítka peří ožral a museli jsme pak na veterinu, aby to z něj dostali - naštěstí včas, takže to vyzvracel po té přednarkozové injekci, snědl to totiž i s takovou špejličkou o délce asi 2cm, takže by to mohlo udělat pěknou paseku ve střevech. Takže pozor, od té doby máme sice další škádlítko, ale hraje si s ním jen s námi a pak se škádlítko uklidí na místa, kam se sám nedostane. A nejlevnější zábavou jsou pro něj staniolové kuličky - ze snědené čokolády, ty miluje a nejradši si je pinká, jenže většinou díky své malé velikosti končí někde pod nábytkem. Ty kuličky. Krom toho byla oblíbená koulodráha, ale jen v kotěcím věku, po 1.roce věku už je přestala zajímat.
    - - - - -
    Ještě jsem zapomněla, taky milovaly všechny naše kočky kromě jedné, která na to nezabírala, různé polštářky a pytlíčky se šantou kočičí a nebo s kozlíkem lékařským, jsou to vůně, které kočky milujou.
    10.12.2013 14:57Elena
    Ehrena:A místo granulek dávat nějaké konzervy..vystačí si stím?Já to beru spíš jako takové spestření jídelníčku..
    10.12.2013 15:48Isis
    Zůstavají vám po škrábnití kočky jizvy??
    10.12.2013 16:04ywney
    Ahojky,máte zkušenosti s blechama? Vykoupala jsem Matesa šamponem proti blechám a stále nějaké nacházím,chce to asi čas,co?
    10.12.2013 17:52Ehrena
    Elena - vystačí, naše Mimi byla živá jen na konzervách, kapsičkách a syrovém nebo vařeném mase, spíš tedy dávala přednost syrovému masu. A občas tvaroh, jogurt, pribiňák, vajíčko, sýry.
    Ono když se to vezme, tak granule jsou spíš nepřirozená strava pro kočky. Ale dnes velice rozšířená a musím říci, že pohodlná pro nás krmiče, hlavně v létě je to velká přednost, nekazí se v misce a nelétají na ně mouchy.
    Ale neboj, koťata si na ně většinou zvyknou, naše Mimi byla jedna z vyjímek. Číča je naopak miluje a proti kapsičkám jim dává přednost, a jak teď trpěla, v září ji nabralo na silnici auto a měla přeraženou čelist, dost komplikovaně, teď před týdnem jí teprve vytahovali dráty z ní, museli jí je operativně tam dát a spojit to tak, aby vůbec mohla něco jíst a aby jí to srostlo.
    Skoro celou dobu nemohla jíst granule, a tolik o ně stála, musela jsem je před ní uklidit a nedávat je ani Macíkovi, hned se po nich hnala. Zkoušela jsem jí je rozmočit, ale tak je nechtěla vůbec, baští je jen suché a křupavé. Teď už zase může, naštěstí, i když jí to jde hůř než dřív, čelist jí nespravili ideálně rovně k sobě, nešlo to, takže ten skus nemá tak dobrý jako dřív.
    - - - - -
    ywney - nám na blechy ideálně zabral před několika lety Frontline v pipetě, koupila jsem ho u veterináře proti klíšťatům a nakonec jsem ho použila proti blechám, a byly hned pryč.
    10.12.2013 18:03Isis
    Ptám se protože kočka moc škrábe..asi půjdeme zastřihnout drápky..,doufám že to zmizí..
    10.12.2013 18:34Ehrena
    Isis - jestli jsou to jen malé škrábance, tak zmizí. Naše Mimi na mně s oblibou celý život praktikovala mléčný krok, který dělávají koťata, takže jsem občas po těle vypadala, jako kdybych proletěla nahá trním, a zmizelo to. Zastřihnout přední drápky pomůže, ale rychle jim dorůstají.
    10.12.2013 19:29Isis
    Ehrena:Ono nám právě ani to škrabadlo moc nepomáhá...:(opravdu stačí jen lehce a už je škrábanec jak hrom,ale snad je zastřihnem a bude to lepší:))
    10.12.2013 19:32Elena
    Isis:To ten náš je taky třestidlo,drápky má opravdu dlouhé..taky jsem jak z trní..,ale dej tomu týden až 14 dní a mělo by to být pryč..možná něco nepatrného tam zůstane ale toho si všimneš jen když se budeš opravdu moc zkoumat...ono i jizvy po sice dlouhém čase ale aspon trochu zmizí.:))(v létě se to snad opálí:D))
    10.12.2013 19:40Rezek
    Rezek si kdysi brousil drápy na jednom stromku.........
    10.12.2013 20:41Lili
    Ví někdo něco o historii koček?
    10.12.2013 20:47Elena
    Jistě,ve starověkém egyptě byli vždy velmi posvátné a uctívány-bohyně Beset-egypská maur(říká se)že jsou jí zasvětseny.Byli,nebo někde i jsou uctívány jako symbol štěstí,krásy,lásky a hojnosti:))Zase v jiných civilizacích byli odsuzovány a povážovány za dábli..a upalovány spolu s čarodějnicemi..v historii se pokusili kočky vyhubyt..Poté se zase kočičí sláva vrátila a např. další náboženství je uctívá a jsou považovány za posli míru a nespoutanosti-individualitě každě ženy..kočky jsou pečující,ochranitelské ale i divoké a mají vlastní hlavu..:))Jejich oči jsou světýlky ve tmě a já osobně věřím ne to jak je uctívali ve starověkém Egyptě-což je pro mě úchvatná civilizace...:))
    - - - - -
    *na
    11.12.2013 09:46Katinec
    Lili - Není nic jednoduššího, než si to najít na netu.:)
    11.12.2013 14:41Elena
    Hodně o kočkách čtu,je pravda že mohou na člověka přenést pozitivní energii a že umí číst myšlenky?
    - - - - -
    Jo a ještě sice ano Matýsek je kotě ale neustále mě kouše,možná je to tím že si chce hrát ale kolikrát je to opravdu bolestivé(a z hladu to není:D),nevíte z jakých dalších důvodů tohle kočky dělají?
    11.12.2013 20:56Bettyz
    Elena: jistěže čtou myšlenky - obzvláště ty o jídle, hlavně když člověk přemýšlí, že by něco vařil, v ten moment jsou u něj ;))
    kouše = hraje si, zkouší co může a co ne.. má si s čím hrát, pokud Tě kouše neustále, tak možná nemá vhodnou hračku
    11.12.2013 21:55Elena
    Bettyz:On už jenom pohlazení asi chápe jako hru..no co se týče hraček tak má myšku a provázek..
    13.12.2013 17:10Ann
    teď se pereme s blechami, tak jsem šla do lékárny koupit sprej, ale říkala že se vyrábí hlavně pro psy, protože kočky se olizují, tak je blechy netrápí... Ehm... o blechách toho moc nevím, ale myslím, že i kdyby měla kočka pět jazyků a olizovala se desetkrát do hodiny, tak by na ni ta blecha stejně mohla skočit :-D. Někteří lidé asi skutečně nemají ani "zdravý selský rozum" :-D
    Jenže my máme to sídliště blech někde doma... Kocoury jsme vykoupaly v šamponu proti blechám, ale za necelý týden je měli znovu... Poraďte prosím, jak vyhledat zdroj blech a zničit (kocouři chodí i ven a stýkají se s ostatními kočkami)
    14.12.2013 00:52Babouci
    Ann
    Pozor na některé spreje, kupovat opravdu jen ty, co jsou určené pro kočky. Některé psí, jsou pro kočky jedovaté.
    14.12.2013 14:12Ann
    babouci: to naštěstí vím :-), většinou se do těch pro psy přidávají látky, které jsou pro kočky toxické... :-/
    16.12.2013 15:49Elena
    Tak už je konečně vyfocený..:)
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=223
    17.12.2013 01:13Ehrena
    Taky máme Macíka:
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=224

    Ale předtím smutek:
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=67
    17.12.2013 14:38Elena
    Byly jsme ve zverimexu koupit kapsičky,a Macíkovy chutnají Whiskas,nevím jestli je tu ještě někdo používáte,každopádně prodavačka mi řekla že sice mají dobrou reklamu ale cokoliv je prý lepší než právě tato značka..ted si nejsem jistá jestli tomu mám věřit a nebo začít kupovat něco jiného...
    17.12.2013 17:31Ehrena
    Elena - taky je občas dávám, dříve jsem krmila kočky výhradně značkou Whiskas nebo Friskies, teď už se snažím něčím lepším, po tom, co jsem si o tom nastudovala na netu, ale s kocourem asi budu muset přejít na syrové maso, je potvora takový vybíravý, že je to hrozné, a Číča se bohužel po něm docela dost opičí, a samozřejmě, když bude on na mase, nebude chtít ona jíst kapsičky nebo konzervy.
    Jinak např. tady je na toto téma diskuze, dá se najít i hodně jiných, tak uvidíš.
    http://www.poradte.cz/zvirata/2770-je-whiskas-dobre-krmivo.html
    17.12.2013 20:11Elena
    Ehrena-No tak dobré reference na to rozhodně nejsou(z té diskuze)..ale všímám si opravdu hodně dám na reklamu,whiskas mají reklamu moc pěknou tak to lidi naláká,ted jsem viděla další na značku Sheba a taky mě zaujala..:DAle také mě ovlivnila cena,stojí jen 15kč tak mě to zlákalo..no ještě se podívám po kvalitnějších.:))
    - - - - -
    ale ono zase ho to donutí že papá ty granulky,whiskas jsou hodně dochucené tak mu to zamíchám do granulek a už papá vše...
    18.12.2013 01:24Fludara
    Elena Whiskas jsou nejhorší značka, kterou můžete kočičákovi nabídnout. Doporučuju se poohlédnou po zcela jiné cenové relaci.
    18.12.2013 07:31Elena
    Fludara-Jistě,ale na poprvé člověk nepozná co je nejlepší a nejhorší..,jak jsme si kočičku vyzvedávali,tak paní podávala whiskas(a doporučila)...ted jsme koupili Brit Care nebo tak nějak a ještě se podíváme...
    18.12.2013 10:51Isis
    Whiskas je dobrá značka.....
    18.12.2013 12:39Teres
    whiskas je jendo z nejhorších krmiv at uz mokrych nebo suchych.sice to kockam chutna,ale na tom si vypestuji zavislost.navic znam pripad kdy krmena kocka whiskasem trpela mocovymi kameny a byla casto nemocna.na cem usetrite na zradle na tom pac nacpete do veterinaru!
    18.12.2013 13:16Kate
    Obcasne davani neuskodi..noc jim to chutna..ale treba jednou za 14dnj pro chut
    - - - - -
    *moc
    18.12.2013 13:20Elena
    A se znackou Brit Care mate nekdo zkusenost?
    - - - - -
    Nebo Sheba ma nejake nove krmivo...
    18.12.2013 13:43Fludara
    Já preferuju bezobilné granule, kde na prvních místech ve složení je MASO. Kupovat šrot a platit za reklamu Whiskasu ani Kitekatu nebudu :)
    - - - - -
    Brit Care je sice trochu lepší, ovšem pořád je ve složení kukuřice, takže tím si to dost kazí, pokud už granule, které mají mít i něco víc než maso, tak rýže či brambory.
    18.12.2013 14:08Elena
    No granulky jsme koupili Royal Canin (speciálně pro kojící kočky a kotata)a co se týče složení už čtu přeně:dehydratované kuřecí proteiny,živočišné tuky,rýže,kukuříčná moučka,vláknina,rybí tuk,sojový olej,minerální látky..atd...
    18.12.2013 14:14Fludara
    Elena RC taky nejsou žádná hitparáda :)
    - - - - -
    Pomalu budu doplňovat do sekce Krmení jednotlivé granule, ale je jich tolik, že to bude na dýl :)
    18.12.2013 14:37Elena
    No tak ještě že jsem tu,jinak bych mu teda to nejlepší nedopřála...
    - - - - -
    jak to prohlížím našla jsem prodejnu rogz.cz tam se asi půjdu podívat..,na stránkách mají spoustu lákavých věcí..:))
    18.12.2013 14:38Isis
    Ano,to znám,mají tam věci kreré ve zverimexu neseženeš....
    18.12.2013 18:43garffielb
    s těma granulkama je problém, že jak jednou chovatel najede na ty levné, tak kočky pak už to kvalitní ani nechtějí - prostě jim to nevoní. Našich kočky normálně odmítly Acanu, radši by chcíply hlady a prostě čekaly na svůj Friskies...bohužel :-/
    18.12.2013 19:02Rezek
    garfielb
    jak to dopadlo? doteď žijí na friskies?

    No a to byste meli videt nas obchod. Samé nekvalitni a jednou jsem se divala na cosi a samé prošlé!!!!!
    - - - - -
    nejlepší konzerva kterou jsem zatím dala rezkovi, byla animonda carny a měla fakt bezva procenta ale bohužel jsem ji koupila v Brně, a tam nejezdím moc často, jsem totiž od Bystřice pod Hostýnem a to je dost daleko...... takže kdoví kdy se tam dostanu a kdoví kdy se teda rezek dostane k té kvalitní konzervě ......... :(
    18.12.2013 21:16garffielb
    rezek - no momentálně žijí převážně na rosmaňácké značce, občas sní i perfect fit - samé komerční značky. Sestry kočka taky začala na lepších a poté, co párkrát dostala levnější, sežere z lepšího max. gurmeta (a o tom mám taky své pochyby).
    20.12.2013 13:23Rezek
    garfielb
    no tak to je teda na nic, že jak kočka sní párkrát nekvalitní granule, kvalitní už nechce..... :(

    u nás se žerou nekvalitní, jelikož kvalitní tu neseženu, a když jedu do mesta, má Rezek granulí ještě moc......
    a když mu dojdou, tak zrovna nejedu do mesta........
    zákon schválnosti...............
    20.12.2013 16:15Amy
    No po několikráte čtu co se zde píše a vy se sice snažíte dávat kočkám kvalitní péči ale tohle je úplná blobost,whiskas-víte kolik lidí to kupuje a staženo s prodeje to není a to že jsou potom nějaké choroby to je blbost,kočka nepotřebuje drahé značky aby byla v pořádku..,k tomu jí úplně stačí ty levnější..
    20.12.2013 16:20Isis
    Máte nějaké zkušenosti se značkou Sheba?
    20.12.2013 17:16Ehrena
    Tak naše kočky po nekvalitních granulích kvalitní žerou, ale jako že by byly z nich víc nadšené, než z těch horších, to ne. Ale ani naopak, neřekla bych, že by bazírovaly na Whiskasu apod. Teď dostaly poprvé Hills a taky žádná reakce, prostě jedí, co mají - nevidím, že by nějaké značce dávaly přednost.
    - - - - -
    Isis - Shebu kapsičky jsme měli, vypadaly celkem dobře, ale co se týče složení, nevím, jestli je o moc lepší než Whiskas nebo ne. Píšou tam o 4% masa stejně jako u Whiskasu, což by bylo málo, vzhledem k vyšší ceně.
    Ostatní jsem zatím nevyzkoušela, Zoohit nabízí spoustu druhů Sheby.
    http://www.zoohit.cz/shop/kocky/konzervy/sheba
    20.12.2013 17:47Elena
    Dnes jsme udělali větší nákup pro kocourka,a koupili jsme právě Shebu tak snad..,ale řekla jsem si že asi budu kupovat spíše ty paštiky kde je více masa a tomu našemu zvířeti i více chutnají...
    20.12.2013 18:38Fludara
    Než jsme přešli na bezbilné granule Taste of the Wild, tak jsme vyzkoušeli Friskies, Mícu, Cat Chow, Brit Care, Purinu One, Royal Canin, Pet Royal a podobné a nic z toho kočkám nechutnalo, všechno jedly z donucení. Polepšili jsme se a už kupujeme jenom ty Tasty, jsou docela drahé oproti levným značkám, ale docela vydrží a hlavně chutnají.
    20.12.2013 19:55Elena
    To ten náš si pochutná na jáké koliv kapsičce,paštice ale zase bez toho nesní granulky tak mu to mícháme..vůbec to nerozlišuje-co se mu připravý to spapá(velká výhoda:))
    20.12.2013 21:18Ehrena
    Fludara, my je máme taky, ale právě žádné nadšení na našich kočkách nevidím, taky jsme vystřídali za tu dobu, co je máme, napřed zbytky Whiskasu po naší první kočičce, Cat Chow, Purinu One, Perfect Fit,Smillu, na ochutnávku jsme měli trochu Fitminu, teď už máme podruhé Taste of the Wild, teď máme to rybí, předtím jsme měli tu divočinu s rybou, ale naše kočky všechno z toho jedí s výrazem - když není nic lepšího. Přitom granulím dost často dají přednost před kapsičkou nebo konzervou. Ale vůbec se netváří nadšeně, nadšeně se tváří v podstatě jen na syrové maso. Asi dopadneme tak, že budou na granulích a syrovém mase, kapsičky a konzervy snad přestanu kupovat, nejčastěji vylízají šťávu a želé a zbytek tam osychá, zvlášť tady v Praze, kde se nedostanou ven.
    Dokud jsme měli Mimi, ta granule nejedla vůbec a tak většinou zbytky kapsičky snědla i po Micce. Zato tenhle kocour, co ho máme teď, ten by nejradši jedl jen maso. Granule taky jí, ale kapsičky skoro ne, ani ty dražší, jako Gourmet atd.
    Elena - to máte opravdu velkou výhodu, já měla všechny kočky s výjimkou té úplně první před lety vybíravé a málo jedící, ale ten kocour je trhne všechny, ten je nejhorší.
    21.12.2013 12:15Kate
    Co znamená když se o vás kočička jakoby otírá čumáčkem?
    21.12.2013 15:51Rezek
    Veselé vánoce ! https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?Prani_2
    21.12.2013 18:14Elena
    Koukala jsem na videa o péči o kočičí ouška,ten kočičí svrab je opravdu hodně nepříjemná záležitost tak jsem se chtěla zeptat-pečujete o kočičí ouška nějak..?Je to pro ně potřebné?
    21.12.2013 18:18Fludara
    My vůbec ne, ušní svrab chytne kočka leda venku, domácí na tohle netrpí :)
    21.12.2013 18:37Elena
    Fludara:Tak to jsem si oddychla..:)
    Našla jsem poměrně zajímavá videa(sece jsou od whiskas:D.ale poučná):
    http://www.miciny.cz/kocky-poradna/poradna-video/
    Odpovědi na spoustu otázek..:))
    21.12.2013 18:48Kate
    Hodně jste tu řešili whiskas a pokud jde o finance v americe stojí whiskas stejně jako purina za 600Kč...
    21.12.2013 21:17Mišulínek
    Ahokky, moje kočička má na hlavičce takovou bouli bez srsti která je z hnisu. Je to asi blbá otázka, ale ask s ní bideme muset na veterinu že? Kočka jinak běhá venku na zahradě.
    21.12.2013 22:02Elena
    Mišulínek:K veterináři běžte určitě,kočička může být stále aktivní ale i přes to to může být vážné,když jí máš venku bude zřejmě z nějakého úrazu nebo tak...veterinář ti řekne víc.
    22.12.2013 08:57garffielb
    mišulínek - opravdu rychle k vetovi - zánět na hlavě je vždy nebezpečný, nesmí se dostat do kosti a dál. Jinak, pokud jí to už prasklo, než se dostanete k vetovi, tak vyčistit betadinou. Ale vet i tak.
    24.12.2013 00:30Fludara
    Takze,
    u nas uz byl predcasne Jezisek a nadelil nam krasneho pulrocniho bilo-rezaveho kocourka jmenem Matysek ze Sternberka, prvni fotky zde:
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=227

    Jinak Vam vsem prejeme stastne a kocici! :)
    24.12.2013 10:27garffielb
    jé nádech zrzka - ti bývají největší raubíři :-) aspoň se to říká, že když má v sobě kočka zrzavou, nebude to žádný kliďas :D a u nás se to potvrdilo. Hezký Ježíšek.
    Jinak, kdyby chtěl někdo udělat radost i jiným, tak tady je námět.
    http://www.kociciprani.cz/kocky
    24.12.2013 12:08Rezek
    Fludara
    To jste dostali nádherný dárek k vánocům, je hezkej
    24.12.2013 14:58Modrá Lentilka
    Veselé svátky vánoční,
    pěknou cestu na půlnoční,
    na Vánoce velký ranec,
    na Silvestra velký tanec,
    na Nový rok rázný krok
    a pak šťastný celý nový rok.
    Krásné vánoční svátky a šťastný nový rok vám přejí naše kočičky - Filinka, Leontýnka, Vendulka, Piškotek, Hrozinka a kotě (Amálka)!
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=228
    http://chsmodralentilka.rajce.idnes.cz/Kocky_-_vanoce_2013
    24.12.2013 17:09Ehrena
    Taky všem krásné Vánoce!
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=76
    25.12.2013 19:10Elena
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=229
    Taky přejeme Veselé Vánoce!:)
    27.12.2013 17:33Rezek
    Chudák Rezek. Někdo ho zavřel do sklepa a byl tam asi 2 dny......

    ale bacha si nedává. pořád tam leze a málem tam byl zas zavřenej......
    27.12.2013 19:09Fludara
    Neměli byste si dávat pozor spíš vy? :-)
    - - - - -
    Chci se zeptat tech, co kastrovali mlade kocoury - v kolika mesicich to bylo? Jde mi o to, zda kastrovat pred prvnim znackovanim, nebo az po nem, nazory se rozchazeji, tak se poptavam i tu.
    27.12.2013 19:20Rezek
    Fludara

    asi jj, když, jak se ukázalo, tam furt chodí......
    Naštěstí za ten pobyt 100% nevděčí mně, já do sklepa nechodím, a když už, tak mi to nejde zavřít, protože tam je děsně nefunkční klika........
    27.12.2013 19:23Fludara
    Rezek a není tam teplo nebo něco na zub?
    - - - - -
    Jo, jak to dopadlo s tou Lízou od vás? byla březí? nevypadala vůbec dobře podle fotek.
    27.12.2013 22:15garffielb
    fludara - u nás vet doporučuje až po...a mě to přijde logičtější, počkat až to zvíře opravdu dospěje - já kůli okolnostem dala vykastrovat brzo osmáčka (jí vím, není to kočka, ale i tak:-) a oproti druhému osmáčkovi, který před kastrací stihl dospět, je na tomto vidět, že nikdy pořádně nedorostl...
    28.12.2013 14:07Fludara
    garffielb jo, taky mi to příjde asi lepší. Ovšem nevím, zda "už", protože jedna z těch třech hvězd počurala psovi pelech a já mám spadeno na nového obyvatele :)
    28.12.2013 21:03Rezek
    Fludara
    teplo tam myslím je, jídlo nn.......akorát jablka...

    jinak, dneska jsme hledali Rezkovu krabici. Našli jsme akorát ten polštářek, krabice asi uletěla......

    ---
    já nevím, pak jsem u táty dlouho nebyla, až tento měsíc 2x (jednou dnes) a Lízu jsem neviděla..... ale myslím že nebyla, kdyby u táty byly koťata, myslím že bych se o tom dozvěděla ;-)
    29.12.2013 16:13Tynushka
    Tak byl u nás Ježíšek a naložil nám plnou krabici mlsek, kapsiček a masových tyčinek.
    30.12.2013 02:30Babouci
    Fludara
    Taky jsem se na to kastrování ptala několika veterinářů a všichni byli pro kastrovat až v roce. V obou případech, aby mohli dospět a u kocourků i kvůli tomu, že trpí na močové kameny a když se kastrují dřív, tak mají problémy s jejich vylučování. Veterináři byli různého věku a žádnému z nich se moc nezamlouvá móda včasných kastrací, pokud to není opravdu nutné. Ptala jsem se jich na to, protože jsem četla článek v Kočkách a tam se tvářili, že na západ od nás je včasná kastrace běžná a žádná zdravotní rizika to nepředstavuje. Ani jednomu našemu vetovi se ten názor nelíbil a jeden z nich je dokonce specialista na kočky a sám má doma asi 6 kocourů. I mně selský rozum říká, že kastrovat brzy asi není ono, protože každý vývoj (tělesný i duševní) potřebuje svůj čas.
    31.12.2013 01:22Katinec
    Fludara - Určitě kastrovat později. My jsme prvního kočičáka nechávali v 11 měsících a v pohodě, ani neznačkoval, nic.
    Mončičák šel pod kudlu už v 9 měsících, sice jsem ho chtěla nechat dýl, ale už to s ním bylo k nevydržení. Několikrát se vyčůral psům do pelechu, v kuchyni do lavice, neskutečně to smrdělo a to ani neznačkoval standardním ocákáváním všeho, ale stačilo, když se jen vyčůral do záchodku, puch k nevydržení. No a svůj osud si zpečetil tím, že se mi vydojil přímo do peřin. Takže hned další den šel, miláček.:) Od té doby klid.:)