od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Červenec v roce 2013
  • Zobrazuji 123 zaznamu.
  • 1.7.2013 09:50Rezek
    Monnyka
    krásňoučká
    1.7.2013 09:58Koťátko 101
    dobrý den chtela bych se zeptat mám doma koťátko cca. 2 měsíce staré máma ho už odstavila a o koťe se přestala starat no jo ale ko´TE NEPAPÁ A ANI NEPIJE TUDÍŠ ANIO NEKAKA A JÁ NEVÍm proč nevíte někdo co to muže být .....pište mi so soukromích zpráv jo děkuji ...neschle..
    1.7.2013 10:10Fludara
    Koťátko 101 jak dlouho nejí a nepije? To je divné, byli jste u veterináře? do soukromých zpráv patří soukrromé věci, nikoliv odpovědi na otázky zde z diskuze.
    1.7.2013 10:54Tanja
    Ahojky, předem podotýkám, že jsem nikdy kočku neměla, až teď jsem tak nějak podědila 2-letého kocourka. Je to mazlílek a moc hodný až na to, že nerad chodí čůrat do bedýnky. Loužičku udělal snad všude, nejčastěji u mých bot. Pokaždé jsem mu k tomu dala čuchnout a odnesla ho do bedýnky. No jediné co, že teď když udělá loužičku kde nemá tak se začne plížit pod nábytkam, to už vím, že mám vstát a jít hledat....druhý problémek je, že strašně líná, opavdu hodně. Kamarádka si myslí, že oba problémy se vyřeší kastrací. Kocourek je v bytě, tak jsem se tím nezabývala, protože jak říkám, jinak je hodný. ale teď nevím......nějaké názory.Díky
    1.7.2013 11:09Koťátko 101
    Fludara -nepije a nejí asi tak no od včerejška ...mám o ni strach ne u vetelinare sma nebily ale mne tak napadlo ona je od plachých koček jestly to neni nejak s=polečne ale nevím ...
    1.7.2013 11:21Katinec
    Koťátko 101 - Jestli nejí ani nepije, tak šupejte co nejdříve na veterinu, takhle malé kotě bez jídla a pití dlouho nevydrží. Víte určitě že nejí a nepije, zkoušeli jste konzervy, nechodí ho máma krmit, aniž by jste o tom věděli?
    1.7.2013 11:54Koťátko 101
    katinec- nee nechodí ale jo na tu veterinu pojedeme ...
    1.7.2013 16:39Rezek
    kotátko 101
    - - - - -
    není to třeba tím, že je zvyklé na jiné jídlo?
    1.7.2013 18:50garffielb
    tanja - já si myslím, že označkovává byt a kastrace by mohla pomoci. Nebo je prostě jen líný chodit na bedýnku :-) a nebo je bedýnka špatně umístěná, zakrytá/neodkrytá, se špatným kočkolitem...
    2.7.2013 08:21Monnyka
    Fludara :-) nevyměním :-p Jsem ráda že jí mám a přijít k ní takovu náhodou mi dalo zabrat..i když koťat, která čekají na svůj domov, je všude jako máku.. Hlavně aby mi dobře rostla, papala a měla se dobře. Zatím to tak vypadá.. Bohužel se dostala z podmínek z kterých nedokážu určit věk.. ani jestli byla odčervená.. Ale nevypadá že by parazity měla. Myslíš, že když jí třeba teď odčervím a ona už odčervená byla, že se jí může něco stát?
    2.7.2013 08:37ličina
    Ták, Kimi zatím pěkně papká , ale chci se vás na něco zeptat..
    Nevadí, když ho krmím tak 3-4x denně? Já všude čtu že se mají koťata krmit 5x , doufám že to newa :/
    2.7.2013 10:06Fludara
    Monnyka my odčervovali kotě napoprvé 2x , chtělo by to zjistiti co nejvíc - věk bude orientační ale víc jak 2-3 měsíce nemá, je to ještě maličké kotě:) ale zdá se mi, že má v uších nějakou neplechu. Tak aby to nebyl ušní svrab. Jinak bych ji odčervila klidně ještě teď pastou, kdoví zda viděla nějakou péči, vypadá zanedbaně.
    2.7.2013 11:06Tanja
    To garffielb: Hodně možností, tak já budu zkoušet :-) uvidíme, stelivo má bio kvalitní, tak tím to snad nebude, ale zkusím přesunout bedýnku
    2.7.2013 12:23Evka
    Tanja na kastraci je už pozdě když sme byli s naším to měl skoro rok tak vet mi říkala že je na čase jinak by v pozdějším věku znackoval i nadále. No a stmeluje linanim zkus se poradit s vetem s dávat mu něco na srst nám pomohl omega 3 a 6 mastné nenasicene kyseliny v rybim oleji kupuje se to u věta.
    2.7.2013 13:37Fludara
    Já myslím, že na kastraci není z "anatomického" hlediska nikdy pozdě, pokud to není stařík nad hrobem (čili dvanáctiletý kocour) :)
    - - - - -
    -horší je změna návyků..
    2.7.2013 20:51marusss
    Ahoj lidičky, aniž bych měla jakékoli zkušenosti s kočkami, mám jako překvapení kocourka Myslím, že nám jde všechno skvěle. Ale vyskytl se jeden problém Máme taky králíka, samičku, je jí 4,5 roku a nikdy jsem ji nezavírala v kleci. Kocourek se rozhodl, že velkou potřebu vykonává z 90% ve svém WC a z 10% i malou. Ale zbytek chodí dělat do jejího záchoda. Tak bych vás chtěla poprosit o radu jak ho šetrně přimět chodit jen do toho jeho?
    2.7.2013 20:59Rooomaaanaaa
    Ahoj všem :o)
    už měsíc se s přítelem snažíme vymyslet, kam umístíme kočičí záchod (pro představu
    http://m.zoohit.cz/shop/kocky/toalety_pece/vanickove_toalety/klasicke_vanickove_toalety/327020?previousProductGroupId=19441). Víme, že to může být jedině na chodbu (nikde jinde už není místo), jenže na chodbu přijde ještě skříň (80x60x202cm - už je objednána) a to nám tak nějak došlo teprve včera :o( takže jsme se ocitli zase na začátku problému :o( no a já v zoufalství plácla, že ten záchod strčíte do té skříně a do dveří instalujeme dvířka pro kočky - jenže přítel se toho výkřiku do tmy chytil :o(
    Tak se ptám zda by to tak šlo udělat, vadilo by to něčemu? Nebo máte někdo nějaké jiné řešení pro umístění záchodku? Jakékoliv připomínky, nápady a rady uvítám - kdyžtak prosím do soukromých zpráv, ať tu touhle kravinou nezahlcuji diskuzi.

    Ještě pro upřesnění: jedná se o skříň na různé harampádí - vysavač, žehlička, truhlíky na kytky a takový ten ostatní domácí bordel, co ostatní dávají do sklepa, na půdu a do kůlny na zahradě, my takovou možnost ale nemáme :o(

    Předem všem moc děkuji za reakce :o)
    2.7.2013 21:01Marusss
    Rooomaaanaaa A co na vaše WC? Viděla jsem u víc lidí, že mají WC pro kočku vedle WC mísy pro lidi. Jenom se musíte odnaučit zavírat dveře :-)
    2.7.2013 21:15Rooomaaanaaa
    Marusss: no, to bohužel není možné, máme koupelnu společnou s WC, tedy spíše se jedná o sprchový kout s WC :o) vešla se nám tam jen skříňka pod umyvadlo, pračka a koš na prádlo :o(
    2.7.2013 21:42garffielb
    romana - já mám obavy, že se mu specificky do té skříňky nebude chtít, že to je moc stísněné.
    marrus - když tomu kocourkovi asi nevysvětlíte, že tenhle záchod není jeho, ale králíka. Možná mě napadá, mít ten pro hlodavce, co je zastřešený a přitom menší než kočičí a on by se tam nevešel. Nebo tam zkusit dávat odlišnou podestýlku...ale tak jestli to králindě nevadí...:D
    2.7.2013 22:13Rooomaaanaaa
    garffielb:
    Z toho také máme strach :-( ale na druhou stranu, nevyjde to nakonec stejně jako záchodek se stříškou, nebo dokonce něco podobného jako toto:
    http://www.zoohit.cz/shop/kocky/toalety_pece/toalety_kryt/vyjimecne_kryt/213579 . Zase si říkáme, že když tam malá bude učena od malička, že by z toho strach mít nakonec nemusela :-( Nebylo by to úplně fest - nějaké to místo bychom z obou stran záchodku nechali..... tak já fakt nevím :-(
    - - - - -
    Marusss:
    Já bych to taky řešila zastřešeným a menším záchodkem pro králindu, tak aby se tam kocourek nedostal. A nebo bych to v případě, že to králindu neodrazuje záchod používat, neřešila :-)
    A nebo zkuste toto: http://petdiscont.cz/index.php?p=eshop_productinfo&id=8889 u nás doma jsme tím stříkali sedačku, když byla kočinda nemocná a fungovalo to - stačí když tím postříkáte místo kolem záchodku.
    3.7.2013 08:17Rezek
    marusss
    a co na to ten králík? Jestli mu to nevadí, a i přesto WC používá, tak je to snad jedno.
    3.7.2013 10:35Monnyka
    Fludar: Jo, jo k první jsem přišla na inzerát se srdceryvným příběhem o tom jak se narodilo u dětí mezi hračkama..panní mi ho dávala se slzičkama na krajíčku, s informace co rádo papá, jak si rádo hraje, bla, bla, bla.....po bližším ohledání kotě zablešený, klíšťat snad milion, jíst neumělo, kadilo čůralo všude, bálo se ... tak jsem si pomyslela svý co víc člověk zmůže a vypipla jsem ho. Druhý tam mi majitelé narovinu řekli, že ho mají na dvorku ještě z dalšíma 5ti..a že všechna žerou sama. Počítala jsem s katastrofou a jediné co nás trápí jsou ty uši. Odčervení jsem prostě riskla, i když jsem si nebyla jistě a na tvou odpověď jsem nečekala. Ouška snad vyléčíme za pomocí veterináře a hurá do života.. V žádném případě nejsem žádný odborník, jen co si tak člověk naštuduje z internetu a knížek a kapku toho selského rozumu. Ale z obou případů je mi milejší ten druhý, když už tak na rovinu ať člověk ví do čeho jde. Kotě tedy možná krapet zanedbaný bylo, ale soudě podle chování a návyků 100x spokojeněší, než to první, ať už obě vyrůstali v čem koliv...
    3.7.2013 20:18Rezek
    monnyka
    měly štěstí, že se dostaly k tobě.
    4.7.2013 21:10Rezek
    Nakonec soutěž Kočka Měsíce bude. více zde: http://www.rezek3.webnode.cz/soutez-o-titul-kocka-mesice/
    5.7.2013 12:40Marusss
    Rezek Králíkovi by to nevadilo Ale ona už je starší paní Králík se kompletně umývá sám Nikdy ho nekoupeš a taky mnohem míň močí Takže když jí tam chodí ten kocourek tak si prostě v té jeho moči namočí zadek I když čistíš WC každý den, tak to prostě nestačí Přes ty vedra králíka umyju ale v zimě by mi z toho mohla umřít To je ten problém
    - - - - -
    Rezek Pro králíka jsou nejlepší podestýlka dřevěné pelety, které se po namočení rozpadnou A králík tráví v záchodě hodně času Jejich nejoblíbenější činnost je sedět na WC a u toho jíst seno Takže věčně sedí na těch mokrých rozpadených peletách protože přesně na to místo se rozhodl kocour chodit
    - - - - -
    Mimochodem je mi líto, že ty okamžiky nejde zachytit, ale přála bych všem milovníkům kočiček vidět jak se kotě učí od králíka Kromě toho, že spolu třeba válí sudy, kotě jí seno apod. se náš Macík naučil od králíka i lehat si A to je něco!!! Králík prostě sedí a v nanosekundě sebou doslova praskne na bok. Vypadá u toho jak když ho zrovna "trefí šlak". Nelehá si plynule jako třeba pes. A kocourek to začal opakovat. Takže stojí a najednou sebou bezvadně plácne Prostě jako králík :-)))
    5.7.2013 13:12Monnyka
    Marusss - já používám pro králíka i kočku stejné stelivo, tedy to co vsákne moč do sebe, nerozpadá se a v záchudku nedělá loužíčky, stačí jen při běžném čištětní stelivo trochu prohrabat. Králindu mám taky starší a nemusela si ani zvykat, prostě chodí na záchudek za senem, jak sama píšeš. Přešla jsem k tomuhle řešení hlavně proto, že je pro mě pohodlněší vysypat vše do záchodu, než každý týden, někdy vydrží i dýl...nosit hromadu z tří záchodků do popelnice.. :-)
    5.7.2013 21:53Rezek
    maruss
    tak, jestli by toi šlo, zkus králíka třeba nějak naučit jinam................
    6.7.2013 10:36Marusss
    Monnyka Díky,
    Rezek :-))) to asi nevyjde, ale taky dík
    6.7.2013 22:13Jájina
    Dobrý je tu někdo z pardubic a nemáte někdo tušení kolik bude stát vyšetření zlomené nohy na veterině..Moc peněz u sebe totiž nemám a zítra je pohotovost.Díky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    7.7.2013 00:16garffielb
    jájina - neboj si normálně předem na veterinu zavolat a zeptat se. Navíc někteří veti mají v neděli i běžné ordinační hodiny, nejen pohotovost.
    8.7.2013 19:12Fludara
    Něco pro pobavení :)
    http://lentilki.info/2012/05/proc-je-lepsi-nemit-zadne-kocky/
    8.7.2013 21:32Rezek
    flu
    :D nevím, jak to mohl napsat milovník koček. Já mám Rezka, a žádné chlupy neuklízím, ikdo mi nikde nemňouká v noci. Akorát se tu a tam málem přizabiju, když se mi moje zlatko připlete pod nohy.
    8.7.2013 21:40ličina
    Fludara - skoro nic z toho se mi nestává, protože zatím všechny čiči bydlely venku..
    8.7.2013 21:42Rezek
    liči
    přesně.
    8.7.2013 22:19Fludara
    To já bych se pod to podepsala :))
    8.7.2013 22:38garffielb
    flu - tak to je přesné, hlavně to vytahávání chlupů z každého jídla a pití :-) a ještě vždy ráno vylít skleničku, protože člověk nemá jistotu, že ty chlupy v ní nejsou proto, že kočička měla v noci žízeň :-))) sestra má dlouhosrstou snowshoe, a to je teprv mazec :D
    9.7.2013 08:52Rezek
    garfielb
    to Rezek pije z konvice na zalívání kytek. kytkám snad chloupky neva.

    Máte někdo prosím zkušenosti s granulemi MŇAU ? viděla jsem je u nás v obchodě, ale nenašla jsem složení. dík.
    9.7.2013 20:29ZhuZhu
    Jdou nějak ochočit kočky, které žijí polodivokým způsobem života (babička je jenom nakrmí, když se k nim snažíte přiblížit, tak utečou a to samé dělají i koťata. Když už jedno bylo krásně ochočené, tak mu děda musel píchnout injekci a od té doby se k nám ani nepřiblíží) ??? Popř. jestli to nějak jde mohli byste mi to napsat?
    9.7.2013 20:42Fludara
    ZhuZhu polodivoké kočky se už nikdy neochočí, možná existují vyjímky, ale spíš je to vzácné.
    9.7.2013 21:29Rezek
    zhuzhu
    asi by to moc nešlo..... jak tak přemýšlím, Rezek je spíš domácí, ten se nechá pohladit a tak-od rodiny, od mých kámošek ne.

    Co myslíte, mohl by si, když už jsme u toho, Rezek zvyknout na moje kámošky? aby si ho mohly alespoň pohladit?
    9.7.2013 21:50Fludara
    Rezek polodivoká a polovenkovní je trošku rozdíl. Váš kocour je polodomácí, kdeždo polodivoká kočka se jde k někomu jenom najíst a pak hned peláší pryč kdyby ji chtěl někdo náhodou pohladit...
    10.7.2013 11:25Rezek
    Flu
    tak polodivoká je tátova Líza, Micka nabo jak se jmenuje...........
    - - - - -
    Dnes jsdme měli v domě (až nahoře v podkroví) veleváženou reatou návštěvu. :D
    asi demonstrovala, že se panička ještě neprobudila. :D
    10.7.2013 16:12Kájík
    Rezek: ty granule mňau mají složení : zrna obilovin a výrobky z nich získané, výrobky ze suchozemských zvířat a výrobky z nich získané, minerální látky a stopové prvky.
    10.7.2013 17:05garffielb
    definice výrobky ze suchozemských zvířat je velmi děsivá...
    10.7.2013 19:25Fludara
    Nebrat, fuj.
    10.7.2013 21:12Katinec
    http://www.novinky.cz/koktejl/307397-hasic-privedl-kote-zpet-k-zivotu-pomoci-kyslikove-masky.html
    Broučínek malikatá
    10.7.2013 21:55Rezek
    fludara
    ty granule? Ok, chtěla jsem jenom zjistit, nakolik jsou kvalitní........

    Rezkovi totiž Kat & Blu přestávají šmakovat. Co říkáte na značku Ontario? to je ještě lepší složení než Kat & Blu.

    kájik
    dík
    10.7.2013 21:59Fludara
    Rezek Ontario jsou myslím hodně dobré granule ale taky drahé, ne?
    - - - - -
    hlavně v těch Mňau nevidím žádné maso, to by měl být základ.
    11.7.2013 09:13Bettyz
    Rezek, Fludara: Ontariem krmíme - 10 kg granulí za 550,- (nebo tak nějak). Kupuju ty s lososem: losos (min.18%), kuřecí maso a produkty (min.17%), kukuřice, rýže, hydrolyzovaný drůbeží protein, drůbeží tuk, sušená jablka, pivovarské kvasnice, hydrolyzovaná drůbeží játra, lososový olej.
    - - - - -
    + Posledně jsem objednala k Ontariu granule ,,Míca" : hovězí maso a produkty hovězího původu (min.35%), rýže, pšenice, kukuřice, drůbeží tuk, rybí tuk, kvasnice, cukrovkové řízky sušené, minerální látky...
    11.7.2013 09:23Fludara
    Bettyz díky, přidám do tabulky krmiv :) tak ty Míca jsou dobré už sem se na ně dívala, člověk by až řekl že ten název bude nějaká pochybná značka a ono docela dobré granule.
    11.7.2013 09:25Rezek
    flu.
    dík. já prostě už nevím, co rezečkovi podstrojit, prostě Kat & Blu už j, jen když nemá nic jinýho. Takže prostě hledám..........
    Ale musím krmit něčím, co seženu, takže ontario by šlo, to je v nejbližším městě ve zveráku. Ale divné mi je, že už je tam asi měsíc 1 balení.......jestli není prošlé...........
    11.7.2013 09:31Fludara
    Rezek třeba není, jen si ho nikdo ještě nekoupil, .. podívej se na exspiraci a uvidíš. My prubneme asi taky to Ontario, u nás sice šlo Taste of the wild na dračku, ale chceme změnu.
    11.7.2013 10:08Rezek
    fludara
    a granule mejí minimální trvanlivost? jestli jo, tak se mrknu..........
    11.7.2013 10:11Fludara
    Rezek samo že mají :)
    - - - - -
    ale spíš tam bude Spotřebujte do:
    11.7.2013 10:40Rezek
    flu
    aha. Doufám že to bude dlouhá doba, do které se to má spotřebovat, protože já mám "spotřebiče" jen jednoho. :D
    11.7.2013 16:00Marusss
    ZhuZhu Jedna "polodivoká" možná divoká kočka chodívala k nám do stodoly na myši Děda tam hodně sedával a mluvil na ni Byl jediný ke komu se přiblížila a nechala se pohladit Jinak vždycky zmizela nebo seděla nahoře na trámech pod střechou Spíš ale přemýšlím nad důvodem proč ochočovat tyhle kočky Není jim bez lidí dobře?
    11.7.2013 20:33ZhuZhu
    Marusss - ty kočky se strašně množí a vím že jim v tom nemůže nikdo zabránit. Pořád tu pobíhají ty koťata :/ My jsme mysleli ty koťata nějak postupně ochočit a třeba nechat vykastrovat, ale asi je to kravina :D :D
    11.7.2013 20:44Fludara
    ZhuZhu proto je potřeba kastrovat ty starší kočky, aby se nemnožily dál, to smysl má a kravina to není. Já bych ty nezodpovědné majitele těch desítek koťat, které nadělila jejich kočka nechala zaplatit pěkně tučnou pokutu a možná bych je i zavírala a na hodně dlouho.
    11.7.2013 21:05Rezek
    maruss
    fludara a zhzzhu mají pravdu, a můj názor: nějakým způsobem (asi se neochočí, když jsou polodivoké) a nechat vykastrovat. Alespoň se potom přestanou množit.
    11.7.2013 21:54Fludara
    Některé organizace mají odchytové klece pro tyhle plašanky, nějaké info zde: http://www.kocky-hodonin.estranky.cz/clanky/kastrujte_/Odchyt.html
    11.7.2013 22:47ZhuZhu
    Fludara - díky :))
    12.7.2013 14:25Ivka
    2.7. 2013 nás opustila naše milovaná kámoška peršanka Dájuška .. Moc mi chybíš zlatíčko moje.. https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=162
    12.7.2013 18:33Rezek
    ivka
    to je mi moc líto, zapal jí prosím za mě svíčku.

    Dájuško, ať se máš Za Duhovým mostem dobře.
    12.7.2013 20:25Katinec
    Ivka - To je mi moc líto.:(
    15.7.2013 07:42Kaja
    Ahojky,
    nafotila jsem pár snímků, jak se daří u nás Karlíkovi =)
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=164
    Budu ráda za komentáře.
    Kaja
    15.7.2013 11:06Rezek
    kaja
    to je pěkná číča
    15.7.2013 22:06Martina 23
    Ahojda, asi pred mesicem jsem tady psala, ze si privezeme maleho kocourka k nasemu velkemu...ze zacatku neumel na zachod, byl totiz zvykly jen venku a nebyl mu ani mesic, ale naucil se to...a ted jsem z nej naprpsto vytocena...chodi na zachod normalne, ale zaroven dela potrebu i jinde po byte...je to strasny...zachody jsou dva a jsou porad ciste, vybirame je kazdy den, nevite cim by to mohlo byt? Poradte, fakt uz si s nim nwvim rady..
    15.7.2013 23:01Babouci
    Martina 23
    Pro začátek bych vyzkoušela záchůdky aspoň tři. Říká se, ze by měl být počet záchůdků o jeden víc, než je koček. Navíc některým kočkám vyhovují záchůdky kryté, jiným otevřené. Vyzkoušej přidat 1-2 záchůdky navíc.
    15.7.2013 23:35Martina 23
    Babouci - dekuji za radu, zkusim to, ale uz me to opravdu zlobi...
    16.7.2013 07:01Jarka
    Ahoj já bych se chtěla zeptat. Moje kočka má velké břicho a něco se jí tam hýbe. Myslím , že jsou to koťata. Od struků se srst oddělala ,ale cecíky nejsou ještě naduřelé. naduří ještě? A nebo je možné , že nemá mléko a koťata má? Nebo je to úplně normální , že cecíky naduří až před porodem??
    Mockrát děkuji Jarka
    16.7.2013 08:39bramburin10
    Prosim poradte v jakem vjeku se odcervuji kotata??
    16.7.2013 09:35Katinec
    Jarka - Jestli má veliké břicho a něco se jí tam hýbe, tak pravděpodobně koťata čeká.
    - - - - -
    Kočička je venkovní, nebo víte, kdy byla připuštěná a kdy by měla koťátka porodit? Mléčná lišta se nejvíce nalévá mlékem před porodem. Nechte jí v klidu, ona by si měla poradit sama. Přílišná pozornost ze strany majitele jí nijak neprospívá. Uvidíte po porodu, jestli kočička kojí a koťata jsou najedená a spokojená. Kočky většinou problémy nemívají.
    16.7.2013 11:35Jarka
    Katinec - Je venku a venku je i další kocour nemůže kotatům něco udělat? Jinak moje kočička má teprve rok. ten kocour nechce jít pryč a pořád tady žere
    - - - - -
    A okouní!
    - - - - -
    Ono je to vlastně ještě kotě ta moje kočka
    - - - - -
    A vůbec nevíme kdy byla nakrytá
    16.7.2013 12:05Rebeka89
    Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jak často se musí kočka očkovat a kolik to asi tak stojí? Jsem začátečník a zatím o tom moc nevím, předem děkuju
    16.7.2013 12:53Fludara
    Rebeka89 takže: očkuje se cca ve 3 měsících poprvé - naočkuje se klasicky trojvakcínou (panleukopenie, rinotracheitida, kaliciviróza) a po 2-4 týdnech se jde na přeočkování a pak už se chodí jen 1x za rok s tím, že se může doočkovat třeba proti vzteklině nebo kočičí leukemii či chlamydii.
    16.7.2013 13:57Katinec
    Jarka - Pokud to není otec koťat, tak jim ublížit může, může je dokonce i zabít. Jestli je tam jen tenhle kocour, tak by to jejich táta být i mohl. Jinak doporučuji kočičku, hned jak to bude možné, nechat kastrovat. Jestli nechcete, aby se urodila k smrti několika vrhy za rok, což venku mít stoprocentně bude, nehledě na to, co pak s koťaty, je to ta nejlepší možnost.
    16.7.2013 14:32Rebeka89
    A ještě jsem se chtěla zeptat jaké krmení doporučujete pro kotě?
    16.7.2013 18:33Jarka
    Ano, chceme ji vykastrovat. To určitě! A taky se chci zeptat jestli nevíte o nějaké stránce kde najdu vše o porodu , koťatech, březí kočičce atd.?
    - - - - -
    Abych se nemusela pořád ptát. A jinak mockrát děkuji za odpovědi Jarka
    16.7.2013 20:48bramburin10
    Prosìm poradte v jakem veku se odcervuji kotatka? Ptam se uz po druhe
    17.7.2013 07:18Kaja
    bramburin10 : naše kotě jsme odčervili ve 2 měsících
    17.7.2013 15:23Akinana
    Na interentu jsem nalezla svorky na fixaci koček. Uvažuji o koupi. Máte s tím někdo zkušenost? Opravdu to zvíře zklidní? Vypadá to takto: http://www.animalsdreams.cz/kocky-kocky/clipnosis-svorky-na-fixaci-kocek-kote-1ks-kruuse. Díky všem.
    17.7.2013 17:39bramburin10
    KAJA moc děkuji za odpoved kotatka uz jsme nemneli dloouho takze uz nevim :-/
    17.7.2013 17:53Jarka
    Nevíte někdo o stránce kde se dozvím vše o březí kočce a koťatech atd.?
    17.7.2013 19:29Fludara
    Jarka http://www.miciny.cz/clanky/pece-a-zdravi-kocek-46/pece-o-brezi-kocku-1747/
    - - - - -
    http://www.hillspet.cz/cs-cz/cat-adult/pregnancy-in-cats.html
    17.7.2013 21:07Rezek
    Jarka
    doufám, že vše s koťátky dopadne dobře (ať se narodí be komplikací, ať se o ně kočka stará pořádně, ať jim ten kocour něco neudělá, a ať mají později hodné majitele)
    18.7.2013 20:37Mišulínek
    Chodí k nám kocourek a ten má asi ušní svrab protože když ho chci pohladit tak sklopí ouška a někdy třebe hlahopu a ťápe si tlapkou po ouškách. Kocourek nám nepatří a mamka nechce do něho žádné peníze vkládat. Máme dvě kočky a bojím se aby to od něho nechytly protže běhají volně venku. je mi kocourka léto nejlou nějaké kapky tkeré se dají proti tomu koupit nebo nějaká mast . Mamka nepojede s ním k veterináři a já nemůžu protože mi je 12 let :( Poraďte mi co mám dělat?
    19.7.2013 00:38monjie
    Tak jsem myslela, ze me dnes trefi slak. Nas krasavec inteligentni pritahl mys... to je nase prvni kocka, tudiz nas to prekvapilo.Hodil mi ji do pulky obejvaku a jak vymnoukaval at se jdu podivat co to ulovil, jeste se hybala, chudak holka:D
    19.7.2013 06:23Kaja
    Bonty https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=43 =) Budu ráda za komentáře.
    19.7.2013 07:45Katinec
    Mišulínek - Na veterinu bys musela zajít tak, jako tak. Nemusíš s kocourem, stačí sama a koupit spot-on pro kočky, který je i na svrab. Myslím, že by to mohla být Advocate. Vaše kočky to chytit samozřejmě můžou, těm bych preventivně Advocate kápla taky. A upozorňuji, že je to docela drahá sranda, jedna pipetka stojí kolem 200,- na veterině vyjde většinou ještě dráž. Také záleží, na jak velikou kočku se to kupuje.
    19.7.2013 10:32garffielb
    myšulínek - nebo se zkus obrátit na nejbližší útulek, že k vám chodí nemocný kocourek a zda by ho přijali, pokud jej odchytneš. My jsme se takhle taky jednou ptali a nebyl to problém - jen my pak už toho kocourka na místě v dalších dnech nenašli :-/
    - - - - -
    monjie - naše kočka domu natahala kde co - skoro každé ráno na zápraží mrtvý rejsek na rohožce jak dar, chodba plná ptačího peří. Nejhorší je, že ona věděla, že do bytu s tím nesmí, tak to vždy měla schované v tlamě a po otevření dveří místo mazlení a mňouknutí upalovala rychle dovnitř. To jsme věděli, že je zle :D
    19.7.2013 10:57Mišulínek
    Garffield- no ten kocourek patří sousedům ale my se s nima nebavíme pohádali jsme se s nimi :(
    19.7.2013 16:16Rezek
    Mišulínek
    tak to sou pěkný. Mají kocoura, ten je nemocný, a oni s ním ani nezajedou k vetovi.

    Monije
    to náš rezek úlovky nechá (naštěstí) venku. On sám taky nemá v domě co dělat, bydlí venku.
    19.7.2013 17:37Rebeka89
    Chtěla jsem se zeptat co znamená, když kotě ztrácí rovnováhu a má motorické potíže? Jde o houpačkovou nemoc a je vůbec vyléčitelná? Děkuji
    19.7.2013 18:24Fludara
    Rebeka89 a jak jste na to přišli? byli jste u veterináře? pokud by to byla pravda, tak zde jsou nějaké informace vč. léčby http://www.miciny.cz/clanky/kocici-nemoci-47/houpackova-nemoc-2211/
    19.7.2013 18:30Rebeka89
    Ano to jsem četla a vypadá to, že je to nevyléčitelné. Je samozřejmě pod vet dohledem.
    19.7.2013 18:34Fludara
    Rebeka89 tak pokud jí to nedělá nějaké velké potíže, tak bych se smířila s tím, že hold bude trošku nemotornější, ale určitě i tak dobrý společník :)
    19.7.2013 20:11Mišulínek
    Rezek oni nemají jenom kocoura!
    20.7.2013 12:17Rezek
    mišulínek
    ještrě pěknější. jesttli se starají i o ostatní zvířata takhle......
    - - - - -
    ...........hrozně
    20.7.2013 15:11Bettyz
    Mišulínek: je to od nich nezodpovědné mít kocoura se svrabem - ohrožují Vaše kočky, svoje další zvířata a ve finále i sebe, protože třeba moje babička od takového potulného kocoura svrab dostala, několik dní měla pěkne pokousané nohy než ji zabraly léky z lékárny.
    21.7.2013 19:11Rebeka89
    Můžete mi prosím doporučit granule, konzervy a tak pro kočky? Děkuji
    21.7.2013 20:41Rezek
    Rebeka89
    já se chystám na Ontario, ale doporučovali mi například oi Perfect Fit nebo Purinu. Nezapomeň si hlavně přečíst složení, kolik je tam % masa. Jestli 4, nebo 8, anebo víc. Čím víc, tím líp.
    - - - - -
    Ta naše potvůrka rezavá si sama vyrobila škraadlo. Ale z čeho? ze šeříku, který ještě roste! Museli jsme udělat zábranu, jinak by byla kůra celá dole. Zíta výsledek této činnosti vyfotím, ale nevím, kdy se mi podaří dát fotky z mobila do počítače. Pak udělám album.
    21.7.2013 21:05garffielb
    rebeka - jak píše rezek, koukej po složení, mělo by to být hlavně z masa. Mě se líbí brit care, acana, ontario, z toho běžně dostupného nejsou špatné konzervičky gurmet.
    23.7.2013 13:55Kejsi
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=167
    nové album, omlouvám se za kvalitu fotek
    23.7.2013 14:03Rezek
    kejsi
    jsi roztomilý, kocoure
    24.7.2013 20:27jarka
    Jaká barva domácí kočky se vám líbí víc. Mourovatá hnědá a nebo mourovatá hnědá s bílími fleky?
    24.7.2013 20:59Rezek
    jarka
    tu druhou jsem neviděla ještě nikdy. Nemyslela jsi bílou s mourovatými fleky?
    Mně je to jedno, kočka jak kočka, ale moureček Mikešek byl 1 z nejlepších kočen na světě.
    25.7.2013 07:26Jarka
    Ano myslela.
    25.7.2013 08:48Karolína
    Dobrý den, měla bych dotaz. Určitě se na to už tady pár lidí ptalo, ale nemám moc času na prohledávání diskuze.
    Mám doma 9ti letého kocourka a mamina dotáhla domů kotě, asi kolem 5ti týdnů. Paní, co se o koťata starala je chtěla dát do útulku. Chtěla bych se zeptat jak postupovat u seznamování? Starý kocur syčí, vrčí, všechno očuchává. Malý se ho bojí, prská na něho a pořád utíká od něj pryč. Je tohle chování normální? Děkuju za odpověď a krásný den. :-)
    25.7.2013 12:25Jarka
    Ahoj, já bych se chtěla zeptat jak poznám pohlaví koťat? Dívala jsem se na naše koťátka a některá mají osm teček na bříšku jako cecíky jsou to holky? Mají 5 dní.
    Díky a krásný a pohodový den
    Jarka
    25.7.2013 12:28Karolína
    Jarka - http://www.moje-kocka.cz/kote/jak-rozeznat-pohlavi-kotat--285.html
    25.7.2013 21:04garffielb
    karolína - kolegyně v práci je v úplně stejné situaci jako ty :-) chce to hlavně čas, malého utahat, aby neotravoval tolik staršího, toho staršího uklidňovat, mazlit jako dřív, aby se necítil zanedbaný. Dobré je i místečko, kam se mlaďoch nedostane a starší si tam bude moci vklidu odpočinout. Kolegyňky kočka to řeší ležením na parapetu, tam malý nedoskočí.
    http://www.kocky-online.cz/jportal/articles.phtml?op=read&id=226
    25.7.2013 21:29Kaja
    Karolína: Měla jsem toto doma úplně stejné. Přinesla jsem domů kotě, kde už je 3 roky starý kocour Bonty. Bonty se ho bál, utíkal, vrčel, byl přikrčenej. Nežral, odmítal s námi jakkoliv komunikovat. Kotě se chovalo,jako by mu to doma patřilo, zcela bez problému. Tato pozice trvala 3 dny. Poté přišel zvrat. Nechali jsme kocoury doma sami v jedné místnosti a celý den a večer,když jsme se vrátili, nás čekalo překvapení. Kotě nás přišlo přivítat s Bontym. Od té doby dělají VŠE společně. (krmení, záchůdek,hraní si,spaní,atd)....přátelé na život a na smrt. Ale povím Vám, měla jsem strach je nechat bez dozoru samy. Ale teď jsem ráda,že jsem to takto udělala. Přeji hodně úspěchů ;)
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=1644
    na konci alba jsou fotografie,jak to vypadá s kocourama teď... ;)
    - - - - -
    oprava.... https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=164
    25.7.2013 22:57Karolína
    Děkuji moc za rady. Bobeš (starší) se chová úplně jinak, už mu nedělá problém být s náma v osm hodin v kuchyni na sníndani, sedí jako pecka, předvádí se, lísá se jako nikdy a jeho spací režim se docela výrazně přehodil. Nechávat je samotné teda zatím nemám odvahu, a když malého držím tak se ho Bobeš příjde očuchat a odejde...Uvidíme jak to bude vypadat a děkuji za pomoc :)
    26.7.2013 09:57Kaja
    Podívejte... dnešní ranní hrátky =) https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=168
    26.7.2013 20:15Rezek
    Kaja
    :) nádherné kočendy
    - - - - -
    Teď čtu nááádhernou knížku o kočkách a jejich lidech. Jak jim kočky změnilyživot k lepšímu. A jak je ti lidi milovali. To je škoda, že tolik milovníků koček neexistuje ve skutečnosti, bylo by to pěkné, kdyby se tolik lidí staralo o toulavé kočky, nechali koťata žít, a kvůli kočce se rozešli s partnerem, protože kocoura nesnášel........... to by bylo pěkné.....
    26.7.2013 20:54Fludara
    Rezek a jak se ta kniha jmenuje? zkusím si ji sehnat :)
    26.7.2013 21:33Katinec
    Flu - Jestli chceš krásné knížky o kočkách, tak zkus tyhle. Ty první 3 knížky, je to naprosto výstižně popsaný život s kočkami.:) http://www.pon.cz/cz/books.html
    26.7.2013 21:42Fludara
    Já kdysi četla příběhy o psech, bylo to super :) ale za boha to teď nemůžu na googlu najít ...
    27.7.2013 08:03Bettyz
    Rezek: hlavně kdyby se majitelé starali o své kočky, kastrovaly ty, u kterých se nepostarají a neudají koťata.. i když oceňuji, že v rámci svého maloměsta vidím na ulicích méně koček, koťat než dříve. Až na jednoho zatvrzelého souseda, je situace vcelku příznivá (soused který má snad 2 dospělé kočky, ty mají stále koťata a a ta se stěhují po okolí). A to mu prosím pěkně, veterinářka nabídla kastraci se slevou, jen aby se po ulici ty jeho koťata stále netoulala, ale on to odmítl.
    27.7.2013 09:33garffielb
    bettyz - já zažila v práci kolegyni, 60 let, velmi chytrá paní, v práci pro radu zásadně k ní a jednou jsme si tak povídaly o jejich zvířatech na vesnici a o tom, jak manžel topí mláďata koček. Tak jsem se zeptala, proč nekastrují a tahle vzdělaná a chytrá ženská mi řekla, že kastrovaná kočka přece nedokáže chytat myši :-O jiná kolegyně mi zas na kastraci řekla, že ty kočky jsou celé vesnice a kdo by to platil za ostatní...jsem městské dítě, pro mě je kočka mazlík, o kterého se mám postarat, takže na tyhle věci pak vždy čučím jak puk.
    - - - - -
    http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/denik-smutne-kocky
    27.7.2013 16:47Fludara
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=169 pár fotek venkovních koček u nás pod balkonem :)
    27.7.2013 21:19Rezek
    flu
    krásné fotky. Kočeny, najděte domov brzo.

    Kniha se jmenuje Čekání na kocoura.

    Jo, a myslím, že ti co mají kočku, která má koťata by měli mít jen 2 možnosti : 1) najít všem dobré majitele 2) kastrace)
    Nesnáším, když to někdo řeší zabíjením koťat, nebo vyhozením.

    V té knížce byl i příběh o holce, která byla modelka,a neměla kočky moc ráda, a v reklamě na žvýkačky měla chovat kotě, které bylo z útulku, a když se zeptala, co s ním potom bude, jí řekli, že ho zavezou zpět do útulku, nebo vyhodí, no a ona ho šlohla a donesla domů. Teď jsem si uvědomila, že tohle je asi i skutečnost, a že vždy nekončí tak dobře. ...................

    Každý, kdo chce zvíře, by měl projít testem, jestli zvíře zaslouží..........................

    garfielb, bettyz : to je hnusný, jak se chovají ti lidi ke zvířatům...................... v té knížce tak hnusný nejsou. Kdyby to bylo ve skutečnosti, to by bbyla nádhera..........................