od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Srpen v roce 2013
  • Zobrazuji 237 zaznamu.
  • 1.8.2013 15:48Fludara
    Malá rada pro všechny, kteří nemají natestovaná koťata a berou si je z venku nebo z nekontrolovaného chovu:
    Už sem nám bohužel podruhé stalo, že máme doma kočičku FeLV + :(
    Malá Fludarka se nám teď začala zhoršovat, nejedla, měla slabý průjem a měla horečku, takže jsme ji nechali prohlédnout veterinářkou, dostala ATB, něco proti průjmu i s probiotiky a dostala kapačku na zavodnění a nesteroidy na teplotu. Bohužel jsme se obávali nejhoršího, a to, že bude FeLV +. Obavy se potvrdily rychlotestem (stál 444,-), výsledek je do 15 minut.
    Takže prosím, kdo nemáte jistotu, že vaše koťátko nemá FeLV nebo FIV, nechejte jej natestovat.

    - - - - -
    Mít doma pozitivní kočku není tragédie, je ovšem potřeba počítat s podporou imunity ve formě např. Imunoglukanu apod. preparátů. Dále je potřeba sledovat celkový stav kočičky a při zhoršení s ní zajet co nejdřív k veterináři. Kočky s FeLV + se dožívají i 4 let při dobré péči a zamezení vzniku infekce. Je to ovšem stále smrtelné a nevyléčitelné onemocnění a trpí jím stále více a více koťat (smrtnost je vysoká), dospělé kočky už nejsou tak náchylné, ale nakazit se od pozitivní kočky mohou taky.
    - - - - -
    Držte nám s malou Flu palce, nevypadá to vůbec dobře :(
    1.8.2013 16:25ličina
    Ahojky , může jíst kočka takový ty "klouby" od kuřete ? Jak je to takový bílý, jak křupka.. Může?
    1.8.2013 16:42Fludara
    ličina může, chrupavku ano ale kost ne.
    1.8.2013 20:11garffielb
    flu :-/ taková pěkná kočička...tak věřím, že budete bojovat statečně a snad to neohrozí ostatní vaše kočiny. Je to těžké, zase i ty čtyry roky by byly krásné, co bych za to třeba dala u potkanů. Tak držím pěsti.
    1.8.2013 20:12Fludara
    garffielb ostatní kočky jsou proti FeLV očkované naštěstí.
    1.8.2013 20:26vesnická kočička
    Dobrý den,
    mám dotaz ohledně jedné kočičky od nás z vesnice. Už asi 10 dní chodí k nám na zahradu a tak jí kupuji konzervy pro kočky (sami máme další 4 kočky a 1 psa). Je to kočka, ale nevím, kolik jí může být. Mám ale o ní strach. Ona se totiž strašně bojí a jakmile se třeba nastartuje auto, hned je ve střehu. Ani nevím, komu patří. Toulá se po sousedech a skončí vždycky u nás, protože ji nakrmím. Ode mně se nechá i hladit a chovat, ale stejně je vystrašená. Jinak vrní a je OK. Má blechy a taky jsem viděla pár klíšťat, ale ty háčky na vyndávání máme doma a hlavně se bojím, aby se třeba nelekla apod. Jinak k dotazu : ona strašně mňouká a obchází zahradu a sedí u kompostu a pořád dokola mňouká. Je mi jí strašně líto a napadlo mě, že měla asi koťata a buď jí je sežrali kocouři a nebo zabili její majitelé.... :-( Nebo může být i nemocná?? Moc děkuji za všechny rady, děkuju za seeb i za ní
    - - - - -
    PS:
    my bydlíme zatím jinde (stěhujeme se) a naše kočky a pes bydlí jinde, ne tam, kde je tato kočička...
    1.8.2013 22:11Rezek
    Fludara
    i tak bude mít ty 4 roky krásnej život u nejlepší paničky kterou mohla mít.

    To se nedá vyléčit?
    1.8.2013 22:29Fludara
    Rezek bohužel nedá :(
    1.8.2013 22:38garffielb
    vesničká kočka - tyjo, já bych zkusila kontaktovat nějaké sdružení (toulavé tlaky, záchranné pacičky) či obyčejný útulek, zda by se kočičky neujali, když není zcela plachá a je k tobě kontaktní. Na vesnici se o ní očividně nikdo starat nechce.
    - - - - -
    *kromě vás tedy
    2.8.2013 06:23vesnická kočička
    garffielb:
    jenomže ona někomu patří :-( snažím se zjišťovat komu, ale nějak se to moc nedaří.. ale děkuji moc za radu, kdybych nenašla jejího "majitele", tak bych něco takového kontaktovala. Té kočky je mi fakt líto, ona už za mnou pomalu chodí do baráku, ale zase jí tam nechci moc učit, protože my sami máme na jinom baráku 4 kočky a psa, se kterými se tam samozřejmě přestěhujeme.. ;-) Ale i když nám po zahradě běhá velký pes, tak ty cizí kočky k nám stejně chodí :-D ale moc děkuju za radu
    2.8.2013 08:11ličina
    Ahojky, prosíme vás s Kimem o pár hlasů na mazlicekroku.cz . Budeme rádi za každý přidaný hlas a jestli jste taky registrovaní se zvířátkem , oplatím vám to ;-) Budeme moc moc rádi
    http://www.mazlicekroku.cz/detail/#4905-kim
    2.8.2013 08:30Rezek
    Taky púrosím o pár hlasů pro Lilly, sice je to křeček, ale moje zlatko.
    - - - - -
    odkaz
    http://www.mazlicekroku.cz/muj-mazlicek/#4909-lilly
    - - - - -
    Začíná nová soutěž o titul Kočka Měsíce více zde http://www.rezek3.webnode.cz


    Pokud se přihlásíte, budu ráda.
    2.8.2013 10:29Ann
    Ahoj, náš celkem dost "ukecaný" kocour nějak špatně mňouká. Dřív to bylo krásné, zřetelné a pronikavé mňoukání, ale teď jako by chraptí. Když mňouká, tak to zadrhává a chrčí. Dělá to i náš druhý kocour, ale ten je tichý a mňoukne sotva jednou za den (pokud je v nějaké napjaté situaci, když mu na zahradu leze cizí kocour, tak ho v pohodě vyžene a řve na něj dost obstojně). Ale ten mladší zničeho nic začal takto divně mňoukat. Myslíte, že je to špatně, že bychom to měla nějak řešit?
    2.8.2013 11:13Rezek
    ann
    Rezek otvírá pusu, jako by mňoukal, ale není slyšet nic
    2.8.2013 11:27Fludara
    Všichni kteří nám drželi palce děkujeme, Fludarka musela dostat uspávací injekci, nedalo se nic dělat :((
    2.8.2013 11:32Ann
    Fludara: co se jí chudince stalo :-( Dlouho jsem tu předtím nebyla. Je mi to moc líto :-(
    2.8.2013 11:34Rezek
    Fludara
    to je mi líto :'(. Ať se má za duhovým mostem dobře.
    2.8.2013 11:35Fludara
    Ann celková infekce, byla pozitivní na kočičí leukemii.
    2.8.2013 11:45Ann
    fludara: to je mi moc líto. Teď už ji snad nic netrápí....
    3.8.2013 17:19MILÍ
    AHOJ
    - - - - -
    HELE KDYŽ SI KOUPIM KOČKU BEZ PAPAÍRÚ DAJ SE TY PAPÍRY UDĚLAT?
    3.8.2013 17:30Fludara
    MILÍ to tedy nedají :) rodokmen se vypisuje podle předků kočky, to si nejde vymyslet nebo ho doma na koleně nějak udělat :)
    3.8.2013 18:39Modrá Lentilka
    MILÍ - Chovatelé co mají zřízené chs koček (jako třeba já), tak ani nesmí na chovné kočičce s PP odchovávat koťátka bez PP. Na toto jsou fakt přísná pravidla a kdyby se to porušilo, tak by za to byla daná stanice kárána. Takže jsou tu dvě možnosti - buďto si koupit kočičku bez rodokmenu a mít ji jen pro radost a pár vrhů mazlíkovských koťátek, nebo si za kvalitu připlatit a pořídit si kočenku s PP, chodit s ní na výstavy a snažit se odchovávat standardní miminka. Je na vás jakou "cestou" se vydáte :-)
    4.8.2013 11:14Vesnická kočička
    Ahoj :-)
    Konečně se mi povedlo udělat album našich čumáčků. Bohužel ty fotky jsou z mobilu a jsou málo kvalitní :-( ale i tak je to tam docela dobře vidět. Tak kdyby měl někdo zájem, tak se koukněte
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=171
    4.8.2013 11:20Wanessa
    Ahij mam dotaz. Mamka prinesla domu mali kote Ollyho max. 3 mesice a mame doma jeste kocoura Jacka a tomu je asi 1,5 a boji se ho. Myslela jsem ze to je jenom zalezitost mezi Jackem a Ollym, peotoze Jackovi rikame blbecku. Jenze jsem pred dvema dny dorazila na chalupu Olly Ok Jack doma, ale babicka s dedou tu maj kocku Olivu taje taky velka tak 2 roky a taky se tobo 3 mesicniho prcka boji cim to je ???
    4.8.2013 11:52garffielb
    moc pěkné fotky, adélka mi připomíná naši první kočičku. Je vidět, že jsou kočičáci spokojení, to na vesnici moc nebývá :-)

    wanessa - kočky nebývají kamarádi hned, vyžaduje to seznamování, zvykání si na sebe, takže se není čemu divit, že si ollyho hned neoblíbí a chovají se k němu jako k narušiteli.
    4.8.2013 15:42Wanessa
    To vim ze ho berou jako vetrelce ale cekala jsem spis ze zasicej a seknou nez utecou .
    4.8.2013 18:48Rezek
    ves. kočička

    pěkné fotky
    4.8.2013 19:44Fludara
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=170 tady jedno menší album, aneb jak se u nás spí....
    5.8.2013 06:50Vesnická kočička
    garffielb, Rezek :
    děkujeme moc :-) jsou to velký mazlivky, ale dokážou i lovit... někdy domů donesou myš, jindy krysu nebo slepýše, ještěrku apod...
    5.8.2013 09:11Rezek
    v.koč.
    to rezek taky. jednou jsem mu když jsem byla malá dala šlupky z bramborů uvařených ve slupce a on to sežral a zajedl to ještěrkou, potvůrka.
    - - - - -
    fludara
    pěkné, škoda že inulost. vidím tam fludaru II a možná i I.
    5.8.2013 10:14ličina
    ahojky, vadí když dávám kotěti kapsičky ADULT ? Granulky má junior i konzervy dostává junior ale teď jsem koupila kapsičky v akci ale byly jenom adult..
    5.8.2013 11:21Fludara
    Rezek jj je tam i Fludara I.
    - - - - -
    ličina myslím, že pro jednou se nic nestane, důležité je, aby mělo něco kotěcího, kde je důležitý taurin.
    5.8.2013 12:33ličina
    fludara - dík
    5.8.2013 19:21Rezek
    prosím, jsou nějaké granule pro kočky, které nebsahují taurin? potřebovala bych pro křečka jako zdroj živ. bílkovin... jestli existují, kdyžtak mi napište které. dík
    - - - - -
    prosím, jak se u kočky myslím že polodivoké (nemazlí se, jen se přijde nakrmit a konec) pozná vzteklina? Tátova číča se mi zdá divná, že se dnes nechala pohladit a nebála se mě a ségry....
    - - - - -
    tak jestli nemá vteklinu nebo něco podobnýho.........

    jinak, udělám si nové album, až se mi nabije mobil, s tou kočkou. ségra si hraje s mým mobilem a vyfotí mi bránu, no a hele, stačí jen přiblížit, protože u brány je ta kočka...
    6.8.2013 00:31vejsa
    Rezek: vzteklina pokud vim nebyla v CR prokazana jiz 10 let. Tak bych se asi nebala. My meli na chalupe taky polodivokou kocku, ktera se chodila pouze krmit a obcas se po case nechala i pohladit. Byla jsem dite a ani ja ani nasi jsme se vzteliny nebali. A to nas byla obcas schopna i rafnout. Chapali jsme, ze neni na lidi tolik zvykla.
    - - - - -
    Rezek: viz napr
    http://cs.m.wikipedia.org/wiki/Vzteklina
    - - - - -
    Nebo zde http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zdravi-zvirat/vzteklina-v-cr/
    6.8.2013 08:13Rezek
    vejsa
    moc dík. ale nějak nemocná ta kočka asi je, je jakási divná..............
    6.8.2013 09:08vejsa
    Rezek: no jestli je divna tim, ze se najednou necha hladit, tak to mi na nemoc moc neprijde. Nemocne zvire byva vetsinou spis plache a mrzute a snazi se nekam uklidit aby na nej nemohl nepritel. Spis bych si myslela, ze si na Vas zvykla a opatrne Vam projevuje duveru (jako to bylo u te nasi polodivoke). Ale ja ji nevidim a nemohu posoudit v cem vsem je divna
    6.8.2013 13:32Rezek
    vejsa
    dík. ale táta říká, že je jaksi divná, to přesně nevím, ale mně přijde divné, žže se nechá pohladit. ale, jak je polodivoká, je určitě plná blech a klíšťat, a určitě nikdy neočkovaná, protože jak by ji někdo asi chytil? má taky jakousi divnou srst. To už náš venkovní Rezek vypadá líp.

    Jo, o té vzteklině mě to napadlo, že přítulností u divokých zvířat se projevuje vzteklina, takže jestli to není i u té kočky.
    - - - - -
    nové albo rezka
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?rez2

    ta kočka, o které se bavíme https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?polodivokakocka
    6.8.2013 13:53Fludara
    Rezek aa zase to mléko :-/
    jinak ta polodivoká se mi moc nezdá, co to má na boku?
    6.8.2013 13:55Babouci
    Není tady někdo, kdo by mohl pomoci?
    https://www.facebook.com/KociciUtulek/posts/605175362837023
    6.8.2013 14:12Fludara
    Rezek očkujete a odčervujete Rezka?
    Jinak ohledně vztekliny - u nás je to spíš zvyk očkovat proti vzteklině, u nás nebyl záchyt vztekliny pěkných pár let.
    Domácí kočky bych tímto očkováním nezatěžovala, venkovní bych asi naočkovala, člověk nikdy neví, ale je to na uvážení majitele i veterináře.
    6.8.2013 14:14Cappy
    Rezek:
    nechci strašit, ale dle fotek bych pomalu řekla, že Líza bude mít koťata.
    6.8.2013 14:33Rezek
    flu
    jj, už ale málokdy. spíš granulky. Rezek nikdy na očkování nebyl, taky se mi to zdá divné, ale moje rodina ho nechce chytat, Mikeš a spol, když měli jít na očkování, tak totiž zdrhli.

    co má na boku? asi ty mourovaté fleky. nezdálo se mi, že by byla zraněná, když jsem ji viděla. z fotek to moc poznat nejde.

    cappy
    mají se kde schovat, táta má hodně půd a skladišť sena :D
    uvidíme, co bude. i když je to docela možné, pokud vím, tak kastrovaná není a toulačky jsou na denním pořádku (pokud je ovšem líza kočka, né kocour)
    - - - - -
    babouci
    vložím to i na svéstránky, třeba se někdo najde
    PS: ostatní, udělejte to prosím taky, ať máme větší šanci, že se najde někdo, kdo si je vezme.
    6.8.2013 15:23Fludara
    Rezek příjde mi, že tam má vylysanou plotnu, ale tak nevím, možná jenom špatná fotka.
    - - - - -
    a vůbec se mi nezdá zdravá, srst má nekvalitní, možná je i březí jak psala Cappy, rozhodně by stálo za pokus ji odchytnout a mrknout na ni.
    - - - - -
    Já osobně bych ji zakápla Strongholdem pro kočky proti vnějším a vnitřním parazitům- zeptala bych se na veterině, zda by to případně nevadilo březosti a prostě bych ji nějak odchytla a mezi hlazením jí kápla za krk.
    6.8.2013 15:28Cappy
    Fludara:
    no ono pokud je opravdu březí, tak by to částečně vysvětlovalo to jak vypadá. Všechny živiny jdou do mláďat a na ní samotnou už se nedostává. Přijde mi když opomenu to břicho, že je taky dost hubená. Chtělo by to kvalitnější a vhodnější krmivo (pokud je opravdu březí, což dle mého ano, tak pro březí a kojící samice), alespoň jako takový základ.
    6.8.2013 16:16Vesnická kočička
    Dobrý den,
    před chvílí za mnou přišel jeden soused, že má kočičku a ta už bude mít po druhé koťátka. Avšak jsou neplánovaná a on že by ji chtěl vykastrovat. Zeptal se, jestli nevím, kolik to stálo (přece jen jsme dávali kastovat 3 kočky a 3 kocoury) ale já tu cenu už zapomněla. Nevíte prosím, kolik by to zhruba stálo?? A ještě jsem se chtěla zeptat, za jak dlouho lze kočičku vykastrovat, když porodí mimča? Já si totiž myslím, že on je topí nebo tak, protože jsem žádné ani neviděla... díky za odpovědi
    6.8.2013 16:20Fludara
    Vesnická kočička noo, cena je různá, od 500,- až do klidně 1500,-
    6.8.2013 16:25Vesnická kočička
    Fludara :
    děkuji moc. Já si myslela, že kolem 1500 kočky a kocouři okolo 800. My teď jedeme s jedním kocourkem ještě kastrovat 12.8. A pak se snad nebude tak moc toulat... i když on nejraději spinká :-) je to strašný lenoch... ještě jednou moc děkuji
    6.8.2013 17:04Karolina
    Dobry den, mela bych dotaz. Mame doma kotatko asi 6ti tydenni a ma blesky. Dostali jsme ho od jedne pani z vesnice ktera nam tvrdila, ze zadne nema...Hned jsme poznali, ze lhala, protoze tolik blech jsem na kocce jeste nevidela. Koupili jsme sampon proti bleskam, dodrzeli presne to, co je v navodu, ale nic nepomaha. Koupali jsme ji uz dvakrat, vzdycky plno blech odplavalo, ale porad se ty s prominutim svine drzi a hodujou....Nemate prosim pekne nejaky typ proti nim? Budu vdecna za kazdou radu. Dekujeme a preji krasny den :)
    6.8.2013 17:31Katinec
    Karolina - Skoč si na veterinu pro spot-on pro koťata. Je to pipetka s aktivní látkou, která se kápne kotěti za krk a funguje 4 týdny. Při velkém zablešení bych to určitě párkrát opakovala. Dobrý je Stronghold pro koťata, dá se použít od 6ti týdnů věku. Jedna pipetka stojí kolem 250kč

    http://antiparazitika-pro-kocky.heureka.cz/stronghold-6-0_25ml/specifikace/
    6.8.2013 18:53fludara
    Vesnická kočička nás kočka stála 900,- se vším všudy (v Brně)
    - - - - -
    kocouři jsou levnější, klidně za 500,-
    6.8.2013 19:03Vesnická kočička
    fludara :
    děkuji za info :-) Semíček je právě jediná kočička, která na tu kastraci čeká. Míša, Nellča i Aďulka jsou dávno vykastrované. Ale na Semču už potom nevyzbyly peníze (já vím, je to blbé, ale raději kočkám koupíme kvalitní krmivo, než zaplatíme kastraci...). Jinak jsem se ještě chtěla zeptat, čím tak krmíte? :-) Vaříte třeba i svým kočičkám?
    6.8.2013 21:00Rezek
    fludara
    co to je?

    cappy
    jj, řeknu taťkovi, ať se podívá po nějakém kvalitním krmivu. zatím nevím, co líza jí.
    6.8.2013 23:00Wanessa
    Ahojda lidi mame kocourka cca 2,5 mesice jak ho naucit na wc kdyz jsme dostali Jacka uz to umel, protoze jo to Mirka naucila, ale Ollyho jsme nasly. Takjak ho to naucit.
    Dik
    7.8.2013 15:46Rezek
    chci se vás na něco zeptat: včera, když jsem zas výjimečně nalívala rezkovi mlíko, zas jako obvykle (i s granulema to dělá) drcal do krabice tak, že poměr mlíka byl cca 10 (na zemi):1(v misce) zas jsem se pěkně naštvala. dělají to vaše kočky taky, když jim dáváte jídlo?

    nebo je to tím, že ho svědí hlavička? on se tak tře o všechno, i o kaktus......
    7.8.2013 15:52Fludara
    Rezek a nemá nějaké parazity v kožichu nebo v uších svrab? Když teda už je vás, tak byste měli být ochotni s ním někam zajít a nechat ho prohlédnout a ODČERVIT! (pokud není), to je pro mě základ u každé kočky.
    7.8.2013 21:05Rezek
    fludara
    jj, ale ona je tátova. já mu řeknu, ale nevím, jestli se mu bude chtít, on prostě se o ty zvířata nestará nejlíp.

    pokud myslíš rezka, uši si netře, spíš tam hlavičku, jak má na srsti to mourování. parazity určitě nemá, má obojek proti blechám i klíšťatům, a když se mu přece klíště chytí, vytáhnu mu ho. blechy nemá, to bych si všimla, prohlížím ho.

    já s ním chci někdy zajít k vetovi, nechat ho alespoň základně naočkovat, prohlídnout a vyčistit mu ty ušiska, ale mamka mě nechce pustit na veterinu, tenkrát mě s tou packou taky nechtěla pustit. kromě toho bych napřed musela koupit přepravku, a teď momentálně do města nikam nejedu, a já můžu jen s kámoškou no a ta je v chorvatsku momentálně.
    neberte to jako že se mi nic dělat nechce ale rezek je prostě venkovní kočka, a mamka si myslí, že se ze všeho vylíže sám, jako s tou packou (kterou máteď úplně v pořádku. naši kočičáci neví ani, co veterina je, mikeš měl úplně roztrhou kůži pod krkem, jak se serval, a dalo se mu to do pořádku. jenomže než se to dalo úplně do pořádku, tak mi utekl za duhový most. ale neumřel na to, protože už to měl perfect srostlé, akorát neměl ještě narostlou srst...

    a to se musí odčervovat každá kočka nebo pes? nebo akorát ti, co mají příznaky, že mají červíky?
    7.8.2013 23:24Fludara
    Rezek určitě by měli, hlavně ti venkovní,...až už jsou viditělní červíci tak je na prevenci pozdě :(
    8.8.2013 08:40lizinka
    dobry den,chtela bych se zeptat jake je nejvhodnejsi krmivo pro starou kocku která většinu dne travi venku ale premislime o tom ze ji dame domu prece je jen hodne stara.Predem dekuji za odpoved
    8.8.2013 10:12Rezek
    fludara
    jj, kdyžtak rezka vezmu, až někdy budu muset jet s křečkem...
    mamka si myslí, že se kocour ze všeho sám vylíže a není třeba veterina......
    musí se k tomu brát i kocour, anebo to je jenom nějaká tabletka kterou si koupím a mu můžu dát i doma?
    8.8.2013 10:39Fludara
    Rezek my chodili i bez kočky takže myslím, že stačí říct, že jdeš pro odčervovací tabletku nebo pastu :)
    8.8.2013 13:55Cappy
    Rezek:
    odčervovací tableta se dá koupit i v lékárně :) U nás je veterinář měl strašně předražené.
    8.8.2013 14:01Rezek
    cappy
    pro kočku? v normální lékárně? a kvalitní?

    fludara
    jj.
    8.8.2013 14:08Fludara
    Cappy nás třeba Drontal stál pár korun, ovšem pasta je dražší a tu mi dají asi jenom na veterině.
    8.8.2013 14:13Cappy
    Rezek:
    jj v lékárně pro lidi jsme kupovali odčervovací tabletky pro kočky :)

    Fludara:
    no v lékárně to taky stojí pár kaček. U našeho veterináře jen když řekneš Dobrý den, tak už tě to stojí stovku :/
    8.8.2013 14:15Fludara
    Cappy máme teď Flubenol pastu a je to na víckrát, takže to mám v lednici a 1x za půl roku odčervím.
    8.8.2013 14:52Andys
    Zdravím, dneska jsme zjistili že náš kočičí přítel chytil někde blešku. Nevíte někdo o vhodném přípravku,pokud možno s nižší cenou? Orthosan použít nechci,protože jsem na něj nesylšela trovna příznivé rekace.... Děkuji za odpověd :)
    8.8.2013 16:54Rezek
    fludara
    a to se dělá jak? to se n přimíchá kočce do krmení, ay ten prášek nebo co snědla a hotovo?

    a nevíte někdo kolik něšjaký ten přípravek cca stojí?
    8.8.2013 16:58Fludara
    Rezek ta tableta se dá třeba do kousku vařeného masa a kočka to sežere i s tím. Pasta se vymačká podle dávkování přímo do tlamy.
    8.8.2013 20:34Rezek
    fludara
    díkes. pokusím se něco sehnat, až pojedu do města kde vím, kde je veterinář.
    9.8.2013 00:02vejsa
    Rezek: ja to kocce musim hodit do tlamy a uchostourem zamacknout do krku. V mase i pastikach by mi to nasla a vyplivla. Pasta je asi jednodussi, ale slysela jsem, ze neni tak ucina. Je fakt, ze ja se ji neptam a znasilnim ji. Trva mi to pul minuty a ani nejsem poskrabana, pokosouna. Ale ona je zvykla, ze ji ublizuju pri strihani drapku apod. a vi ze si nesmi moc dovolovat.
    9.8.2013 07:44Rezek
    vejsa
    no asi se pokusím koupit ty patáčky, to projde s kapsičkou jak kdysi granule
    10.8.2013 12:15Kočička
    koukne tě ten rozdíl https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=174
    10.8.2013 13:24Fludara
    Kočička kdybyste některého z nich už nechtěli, tak pošlete balík do Brna :) pojedu si ho vyzvednout.
    10.8.2013 14:43Bettyz
    Vyfotit hladovou kočku s jídlem je nemožné, ale aspoň posílám nějaké to rozmazané foto, jak Matylda slavila své 10. narozeniny ,,dortem" =)
    http://img.kralici.com/kocky/alba/08d063ee198810c80258.jpg
    http://img.kralici.com/kocky/alba/08d063ee1ed510c80258.jpg
    10.8.2013 15:05Kočička
    fludara: ´promin ale to se asi nikdy nestane :-D jsou to moji prdelíci a hrozně mazliví. škoda že se nechtěl koupat mohly by dělat felinoterapii i klíštátko
    11.8.2013 10:36Rebeka89
    Dobrý den, mám poprvé doma koťátko, má 2 nebo 3 měsíce, ale nechce mi žrát granule. Zkoušela jsem dva druhy a ani jedny nechce. Jí jen konzervy s masem. I když ty granule namočím trochu do vody a smíchám s masem tak to nechce. Poradíte mi co mám dělat? Děkuju
    11.8.2013 15:23Modrá Lentilka
    Zdravím :-) Kdo máte zájem, tak se můžete podívat na dnešní přefocení kočiček.
    Leontýnka :
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=177
    Vendulka : https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=175
    Filinka : https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=176
    11.8.2013 15:53Vesnická kočička
    Ahoj všem. Tak jsem udělala album i té "vesnické kočičce" :-) https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=178
    A ještě jsem se chtěla zeptat, jestli (až budeme odčervovat naše kočky) jí můžu odčervit taky? Majitele jsem pořád nenašla a tak nevím, jestli je odčervená nebo ne.. tak jestli by jí to neuškodilo? Děkuji za rady
    11.8.2013 16:08Fludara
    Vesnická kočička určitě je to dobře a neuškodí to, odčervení stojí pár korun a vás to šlechtí, že máte starost i o cizí kočky :)
    11.8.2013 16:12garffielb
    lentilka - teda jsou očiska, to je na kočce to nejhezčí, když má krásně zbarvené zelené oči. Ty tmavě modré u té birmy jsou taky pěkné...taky se jí mění dočervena, když se vzteká? Sestra má snowshoe a té pokaždé :-)
    vesničká kočička - já myslím, že když se k ní nikdo nehlásí, tak ji ani nikdo neodčervuje. Já už bych si ji nechala :-)
    11.8.2013 20:38Lucíík
    Ahoj lidi... Babičce teď po 14 letech umřel pejsek a tak od tety dostala už dospělýho mourovatýho kocourka. Akorát to nebyl tetin kocour, byl to kocour toulavý. Takže se bojíme, že uteče. Co by se proti tomu dalo dělat?
    11.8.2013 21:24Fludara
    Lucíík obávám se, že s tím moc dělat nepůjde, sebrat odněkud toulavého kocoura a "vysadit" ho jinde je podle mě trochu hloupé řešení situace. Pokud se dostane ven, tak vsadím boty, že uteče tak jako tak :) spíš bych babičce doporučila třeba nového pejska z útulku nebo kotě, aby bylo od malička zvyklé s ní.
    11.8.2013 22:59Vesnická kočička
    Fludara,garffielb :
    děkuji za informaci, já jen abych jí kdyžtak neublížila. Tak zítra jedeme kastrovat kocourka, tak ty prášky na to odčervení koupím. Bohužel tátovi se to nelíbí, že tam u nás "zase pobíhá nějaká kočka" a prý by 5 koček bylo moc.. no nevím, ale nějak jsem si už na ní zvykla.. dneska jsme tam přijeli asi v deset večer a ona už čekala u vrat... :D a zase co se týče této kočičky, tak jí všechno musím kupovat já (krmení)... a ona je vysloveně kočka, která se toulá a tak nevím, zda by pomohla kastrace, ale zase nemám moc peněz a hlavně mám dost svých zvířat o které se musím starat.. :/ A zase kdybych jí pak vykastrovala, tak by mě pak naštvalo, kdyby se k ní někdo přihlásil... ne že by mi o to tak moc šlo, ale přece jen to co si vydělám tak akorát nacpu do králíků a rybiček a konec... takže myslíte, že by ani nemusela být později kastrovaná?
    12.8.2013 07:59Cappy
    Lucíík:
    Říká se, že novou kočičku by člověk měl držet doma minimálně měsíc zavřenou než ji vypustí ven, právě proto aby se nevydala hledat svůj starý domov. Kocourka doporučuju v té době taky nechat vykastrovat, oni se pak víc drží doma a u domu.
    12.8.2013 09:41Rezek
    cappy: já jsem kdesi četla týden.
    anebo mě napadá, třeba ho vodit ven prozatím jen na postroji, aby nepláchl. a dávat mu dost jídla co má rád, ať se drží tam.
    - - - - -
    a všichni máte pěkné fotky
    12.8.2013 10:59Fludara
    Já si myslím, že toulavé kočky se maji chytat jenom na kastraci a zase se co nejdřív vrátit do míst, kde to znají (takhle se to děje pravidelně např. v SOS Kočky Hodonín).
    Je to pro ně velký stres když je odchytnete a vysadíte na úplně jiném místě. Kocour je někde zvyklý, třeba mu tam i někdo pravidelně dává jídlo - to je idální stav pro polodivoké kočky.
    12.8.2013 13:14Rezek
    fludara
    aha. ale oni to mysleli dobře, chtěli mu zajistit pěkný život...
    12.8.2013 21:02garffielb
    tchyně si přinesla z venku ostříleného divokého kocoura a když nepočítám, že jim vypadl z balkónu (v přízemí), tak se velmi rychle adaptoval a je doma spokojený. Myslím, že Cappy radí dobře, taky bych ho nechala zvyknout napřed jen doma.
    12.8.2013 21:55Vesnická kočička
    Tak Semíček už má po kastraci. Vůbec jsme ho nemohli dostat do přepravky a poté, co doslova prorazil 2x dvířka u ní, tak jsme ho dali do tašky pro kočky... Takže je to velký bojovník :-) Zítra jedu odčervit tu kočičku.. ještě jsem se chtěla zeptat, kdy bychom měli odčervit Semču, když je po kastraci? Jestli třeba za týden nebo až později? Děkuji
    13.8.2013 23:08Wanessa
    Rebeka89 - zkuste mu nedávat konzervu. Kdyz vyhladovi rad se zakousne ;) ještě by mě zajímalo jaké granule jei mu předtím dávala. Mamka prineslA kote a tomu jsou taky tak 2-3 mesice a granule žere vsechny, dokonce nechtel zrat svoje a zral Frískýsky Velkýmu " blbečkovi "
    - - - - -
    Třeba jsou jen moc tvrdý :/ ;)
    14.8.2013 10:52Rebeka89
    Vyhladovět jsem ho už zkoušela a stejně ty granule nežral. Vůbec nežere granule Ontario kitten a Cat chow kitten, trochu žere Friskies for junior cats, ale ty asi nejsou moc dobré že?
    14.8.2013 11:25Wanessa
    Víš mislela jsem jestli na něj nejsou tvrdý a to asi ne my používáme Perfect Fit Junior a v poho. Zkuste zase něco novího třeba whiskas nebo ty perfect fit jsiu sice trošku dražší, ale za skoušku to stojí :) a taky jsem Ollymu míchala 2 dokonce i 3 granule dohromady a žral i ty co nežral. To je jako u psů, papoušků nebo třeba potkanů. Musí se to ozkoušet .
    - - - - -
    * myslela *_*
    14.8.2013 11:31Fludara
    Rebeka89 cat chow u nás neuspělo ale vůbec, takže nevěš hlavu, třeba mu nějaké zachutnají. Ovšem aby byly kvalitní, žádné friskies, whiskas, kitekat :)
    14.8.2013 11:36Brigita
    Ahoj, neznáte nějakého chovatele nebo někoho kdo daruje koťata : Bengálské kočky nebo Kartouzské kočky? Díky moc :)
    14.8.2013 12:30Rezek
    k problematice granulí : konečně jsem zkoukla Perfect Fit, ale s pocenty masa taky nic moc. Asi zůstanem na Kat & Blu, příp. ontario.
    14.8.2013 15:25Bettyz
    Brigita: daruje bengálské kočky?? To je jak chtít, aby mi někdo daroval motorku =))
    14.8.2013 18:29garffielb
    brigita - tak kdyby někde rozdávali tahle plemena, tak chci taky :-) mám obavy, že jsou jedině ke koupi.
    14.8.2013 21:06Fludara
    Ke koupi cca za 10 000 na mazlíka :-) budoucí šampioni jsou dneska v řádek desítek tisíc.
    14.8.2013 21:07Rezek
    no tak se zeptala.... taky by se to mohlo stát, že by někdo dával. ale to bych chtěla taky. i když ych radši burmilu nebo ragdolla.
    14.8.2013 21:31Fludara
    Rezek, brigita dámy, tyhle koťata stojí přes 10 tisíc, pochybuju že někdo jen tak daruje kartouzáka nebo bengálce, to by byl blázen :-) burmila je taky pěkně drahá.
    14.8.2013 22:10Rezek
    fludara
    jj. to asi nebude, ale kdyby se takový blázen našel, já bych brala.
    14.8.2013 22:45garffielb
    flu - bohužel, zrovna má vyhlédnutá plemena - bengálská a sibiřská jsou drahá (teda aspoň, co jsem koukala po výstavách. Mám pocit, že levnější (i když pořád drahá) je jen peršanka, mainka a britka. Sestra za snowshoe, co vypadá jak ragdoll a vůbec se nehodila na výstavy, nejošklivější kotě z vrhu, nechala pět tisíc.
    14.8.2013 23:22Fludara
    garffielb ba ne, bengalec a kartouzska minimalne 10 tisic (v pet kvalite), britky s PP klidne 6 tisic, persanky jsou docela levne, mainske myvali jsou pekelne drahe pokud maji PP, min 7 tisic za kvalitniho jedince. Sibirky jsou od 4 tisic nahoru. Nas stala 3500.
    15.8.2013 09:22Bettyz
    Občas jsem zahlédla, že některé CHS nabízeli levně nestandard koťata, štěňata, případně dospělé zvířata, které už nevyužijí v chovu a ani už do chovu nemají být použity, ale že by se to týkalo zrovna těchto plemen to bych se divila =)
    15.8.2013 11:48Rezek
    flu
    kámoška má britské kotě a prý stálo tisíc... nevím teda jestli mělo PP...
    15.8.2013 11:55Fludara
    Rezek to asi nemělo
    15.8.2013 12:49Rezek
    fludara
    asi. já nevím.
    15.8.2013 14:23Fludara
    Rezek určitě, britka s PP stojí daleko víc
    BettyZ noo, nedávno byl v CHS Sumarum rozkošný kastrovaný bengálec Lexus (charcoal) za 6 tisíc, mít je, tak ho okamžitě beru :)
    - - - - -
    http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/1980215/jedinecny-bengalsky-kocour-na-mazlicka/
    15.8.2013 17:05Katinec
    Kamarádka dala za britskou červeně mramorovanou kočičku do chovu 10 000,-
    A na ProPetu v Brně jsme se s kamarádkou bavily s chovatelem sphynxů a ten povídal, že v době, kdy byly tyto kočky ještě hodně veliká vzácnost dal u nás jeden chovatel za superšpičkový importovaný chovný pár 600 000,-. :-)
    15.8.2013 18:07garffielb
    flu - kamarád dal za kotě briťáka s papíry taky jen pár tisíc. Co mě překvapuje, že sibiřka je levnější než mainka - na výstavě, kde jsem byla, vždy mainek hafo, sibiřka vždy sotva jedna :-)
    15.8.2013 19:12Fludara
    garffielb ano, mainky jsou cenově výš přestože už je chová skoro každý, sibiřek je málo, taky nás ta cena překvapila, ovšem paní teprve rozjížděla chovku..stejně je kastrovaná, takže na chov nebude, to bychom se z těch říjí zbláznili :D
    16.8.2013 12:13Rezek
    katinec
    ani nechci pomslet, kolik mě jednou bude stát vyšlechtění nového plemena, které plánuju.
    16.8.2013 14:35REX
    Holky nevíte jestli strácí(líná)chlupy britská modrá kočka?A jestli jsou dost mazlivé...Děkuji
    16.8.2013 19:33Rebeka89
    Neznáte náhodou v Ostravě doktorku MVDr. Danu Premusovou? Chci k ní začít chodit s kocourem, tak bych ráda znala nějaký názor na ni. Děkuju :-)
    17.8.2013 06:06Kaja
    Je tu někdo z východních Čech, nejlépe Královehradecký kraj?
    17.8.2013 09:07Modrá Lentilka
    REX - Kočku si musíte získat, a trvá to docela dlouho. Rozhodně není hned k lidem důvěřivá a mazlivá. Možná jako koťátko do půl roka ano, ale pak už ne. Vy chcete pořídit kočku k 3,5 letému dítěti, že? Já mám Filinku od roku 2007 a asi teprve po 4 letech mě začala lásku vracet. Myslím to tak, že ke mě příjde, chce se nechat pochovat (nebo to resp. úplně vyžaduje), když sedím u tv, tak si na mě lehne a vrní a vrní, příjde za mnou, abych ji načesala... Dříve toto nedělala. Přece jen rusky jsou hodně bojácné a když k nám příjde cizí návštěva, tak zalezou a ani je neuvidí. Britka je si myslím, takový trdýlko a taky nemotornější. Ale podle mě není na mazlení k takto malému dítěti vhodná žádná kočka. Dítě asi těžko pochopí, že se s kočičkou může mazlit tehdy, kdy se bude chtít mazlit kočka a ne on. Každá jedna kočka jsou osobnosti, ale né mačkací plyšáci pro děti co si nechají všechno líbit. Možná bych teprve volila plyšáčka a po pár letech nějaké živé zvíře. Pokud však chcete mermomocí nějaké mazlivé zvíře teď, tak doporučuji spíše psy. Ti si podle mě nechají všechno líbit. A proto jsou kočky velmi odlišné od psů.
    - - - - -
    Jinak chlupy ztrácí každá osrstěná kočka/morče. Možná bych vám ale přece jen doporučila, žádné zvíře nekupovat. Na morčecí diskuzi píšete, že se zase bojíte nemocí.
    17.8.2013 13:29Rezek
    je dobré kartáčovat kočku? někde jsem četla že jo, tak jsem dnes zkusila vykatráčovat rezka a vypadalo to že mu to dělá strašně moc dobře, úplně se kartáči nastavoval.
    tak bych se chtěla zeptat, jestli to mám opakovat.
    17.8.2013 13:44bramburin10
    Rezek- kratkosrstè kočky se kartacovat ani nemusi staci jednou za tyden nebo kdyz lina ale kdyz se to kocice lìbì tak klidně každý den :-)

    A jeste potrebuji poradit jak se nejuciněji a nejrichleji zbavit blech strikame jim za krk Diffusil sprej ale nějak to nezabira este mame sampon Diffusil tak nevim jestli je mam vykoupat a je treba i pelisek nejak postrikat? A dostanou se i do sena? Kotiska mi totiz nekdy spi na pitlech se senem velka cicinka se najednou zacala toulat a dotahla blechy
    - - - - -
    A jaou prenosne na cloveka?
    17.8.2013 13:49Rezek
    bramburin10
    dík. rezek je krátkosrstý, ale podle toho jak se choval bych řekla že kartáč miluje.
    17.8.2013 14:13REX
    Modrá lentilka:Moje dítě,je docela dost inteligentní a chytré,ví kdy může a nemůže hladit zvíře...kdy má a nemá náladu...máme vlčáka...docela dost nemá rád děti...a je docela dost zbrklej a to ona ví už když začala chodit,že má být kolem něho opatrná,on ji miluje...ale malá ví když už ho má nechat...je hodně vyspělá na svůj věk..lidé nám odhadují cca 5 až 6 let s inteligencí a vnímáním,takže plyš.kočku určitě mít nemusí,může mít jaké koliv zvíře,ale zdravé zvíře...nepotřebuji nás všechny léčit...tak proto se nemohu rozhodnout pro které,já sama jsem měla zvěřinec...už asi od třech let...takže na roky se tady dívat nebudeme...ale každé dítě je jiné...některé děti trápí zvířata i v deseti a více letech...malá má ráda zvířata po mě...nezašlápne ani mravence:) říkám celá já!
    - - - - -
    Modrá lentilka:sorry nemělo tam být nemá rád děti...ale nemá rád lidi!:)
    17.8.2013 15:11Fludara
    Rezek my češeme furminátorem a i z krátkosrsté kočky občas vyčešeme na svetr. Občas je potřeba kočky vyčesat (krátkosrsté), aby stará srst mohla ven. Když se mu to líbí tak ho klidně občas vykartáčuj, neublíží mu to.
    - - - - -
    bramburin10 Orthosan šampon (pro kočky) a umýt s ním kočku ve vaně. Diffusil se má stříkat na celé tělo krom uší a očí, ne za krk, to se nedivím že nezabírá, to není na bázi spot-onu ;)
    - - - - -
    a ano, jsou "přenosné" na člověka, můžou se vám snadno dostat do domu. My jsme si donesli kotě s blechou, ale zjistitli jsme to včas, vykoupali v Orthosanu a od té doby je neměla.
    - - - - -
    - ovšem museli jsme celý byt důkladně vysát. Kočka měla bleší trus v pelíšku i na zemi.
    17.8.2013 15:31Modrá Lentilka
    REX - No, když jsem já měla 3 roky, tak si rodiče taky pořídili psíka (mopsíčka). A pak už to šlo rychle - ve 4 letech jsem měla prvního křečíka, v 5 letech první morčátko, ... Já jsem vám tím jen chtěla taktně říci, že kočička si opravdu všechno líbit nenechá a rozhodně to není až tak vhodné zvířátko k malému dítěti. To už by jste spíše měla volit toho morčecího kamaráda, ale nesměla by jste se bát nemocí. Při správně vyhovujících podmínkách (od den čistit, nestresovat, správně krmit..) by jste se u morčete ani s žádnou nemocí setkat neměla. Pochopitelně, je ta volba na vás, ale aby jste pak nebyli zklamaní....
    - - - - -
    Takže vaše docela dost inteligentní dítě bude chápat, že si kočičku může pohladit, až k němu sama příjde a bude sama kočka chtít, že ji nesmí honit a donucovat se hlazení a mazlení. To, bohužel docela pochybuji... :-)
    A po pravdě toto opravdu úplně nesnáším. Když chtějí rodiče koupit malému dítěti zvíře (jak jste napsala ve vedlejší morčecí diskuzi) "na hraní"... Na hraní jsou hračky a né zvířata. Pokud už máte doma nějaké zvířátko, tak by jste to už měla být schopná posoudit... Tímto končím tuto debatu. Kupte si dítěti co chcete, jen jestli to bude kočka, tak ji dopředu lituji...
    17.8.2013 15:39Fludara
    REX kočky nejsou pro malé děti vhodné, byť by byly chytré jako Einstein :) kočka je osobnost, není to hračka na hraní a dlachmání pokaždé, když si dítě vzpomene.. zvažte i morče, měly by být po dvou a ve velké kleci a ne každé morče je mazlík a snese poponášení a tahání. Jsou spíš na dívání.
    17.8.2013 15:44Modrá Lentilka
    Fludara - Ona paní by si představovala zvíře, které nelíná, nekouše, je nejmazlivější na světě a nikdy za život nebude nemocné. Jenže takové zvíře asi ani neexistuje :-D
    17.8.2013 21:06Rezek
    Rex
    ale je veliká šance, že dítě bude kočce dělat něco co se kočce nelíbí a ona se umí bránit! jako malá jsem to hodněkrát pocítila na vlastní kůži. žádné zvíře není na to, aby si hrálo když chce člověk. zvíře si hraje když samo chce. zvíře by pak nebylo šťa stné a dítě taky ne. ten tvor běhající kolem je tak pěkný no a ono si ho nemůže ani oblíct do šatičků anebo povozit v kočárku, jinak ho to zvíře drápne anebo kousne...

    jak říká m. lentilka, na hraní jsou hračky. pokud dítě je schopné se nemuset se zvířetem mazlit, jen se na něj dívat a rodiče jsou scopní zvíře krmit (malé dítě nemůže zvíře krmit, protože by mu určo dalo bonbony a podobný dobrý věci, co sou dobrý pro dítě, ale zvíře je nesmí, protože by mohlo i umřít. na maláé dítě prostě nikdy nemůže bt spoleh, že bude zvíře krmit, že ho to neomrzí a že mu nedá nic nevhodného) tak můžete pořídit rybičky. ty byly mé první zvířata (tenkrát Rezek ještě nebyl můj) a byla jsem spokojená, že jsem se na ně dívala a krmila je mamka. anebo křečka, ale radši ať je v plastboxu který dítě neotevře, aby tam přece jen nepropašovalo nějakou "dobrůtku". a ať za ním dítě nestrká pořád ruce a nesnaží se ho hladit dokud není ochočený. hlavně, ať máte jakékoli zvíře, s ním nenechávejte dítě samotné, to by mohlo špatně dopadnout.

    Ale ale, copak jste vy , příp. předchozí majitelé pejskovi udělali? když nemá rád lidi, má k tomu asi dost dobrý důvod.
    - - - - -
    a absolutně souhlasím s příspěvkem modré lentilky z 15:44
    17.8.2013 22:27REX
    Rezek:Bydlíme v domě,z toho vyplívá,že Německý ovčák prostě rád mít lidi prostě nebude!Rodinu má rád,ale cizí lidi doma nesnese!Hlídá si to tady!Venku si lidí nevšíma!Jeho matka byla taky ostrý pes,též byla a hlídala na baráku tak asi proto!Vím jaké jsou kočky...mají svoji hlavu a nenechají si vše líbit!Rybičky máme,želvy máme,psa máme,slepičky máme a ještě pořídíme nějaké zvíře na doma!
    17.8.2013 23:42bramburin10
    Fludara- a nevadi kdyz si ten kozisek co ma postrikany olize?? Strikame to za krk protoze tam nedosahne
    - - - - -
    Rex - to jak jste psala ze vase dcera muze mìt jakekoliv zvire bych teda neverila copak 3,5 lete dite muze mit i takoveho koně?? To teda dost pochibuji prominte ale kazde zvire muze byt nemocne liná a vecinou i kouse takze pokud chcete zvire co nelina nekouse a nema zadnè nemoci volila bych tedy PLYŠOVÈHO medvìdka a souhlasim i s ostatnimi
    17.8.2013 23:58REX
    bramburin10_:"pochybuji":o) děti já už to tady s Váma nemám čas řešit...mějte se fajně
    18.8.2013 10:54Péťa
    ReX: Nechci nijak odsuzovat, ale jako každý rodič si myslí, že je jeho dítě velice inteligentní a všechno chápe, ale ve 3 letech opravdu dítě není tak ohleduplné a není to inteligencí, ale prostě je to splašené dítě, jako každé jiné. Copak Vás nezlobí, nebere věci které nemá, neřve, když něco chce a nestrká ruce, kde nesmí? A stejně to dítě bude bavit zvíře první měsíc a pak si najde jinou zábavu. Vážně kočičku by si hladilo pořád, i přes to jak píšete, že 3 leté dítě rozumí zvířecím potřebám. Hlavně když to bude čičina, co se nijak nebrání, pak bude terorizovaná od dítěte. Pokud bude hodně agresivní kočka, dítěti může ublížit a teprve pak ho bude respektovat, ale o to aby kočka ublížila vašemu dítěti, jistě nestojíte.
    A nepište laskavě děti.. Nejsou tu jen děti a hlavně, když jste vy tak inteligentní, tak byste měla vědět, že s váma děti se píše s malým V, jelikož neoslovujete jen jednoho člověka a s váma se nepoužívá, používá se s vámi. Také dělám chyby, jelikož to po sobě nečtu, ale když už chcete být arogantní, tak si chyby nemůžete dovolit a just ne v jedné větě. :-)
    18.8.2013 11:14Rezek
    Rex- tak to vám tolik zvířat nestačí?
    já vám to řeknu takto : až bude zvíře línat, uklízejte si chlupy, až bude nemocné, jeďte si s ním k vetovi, až dítě kousne nebo drápne tak vynadejte tomu dítěti, protože když se zvíře brání, tak k tomu má určitě důvod. Pokud to zvládnete, je to dobrý.

    Když je dítě inteligentní, a má rádo zvířata, mělo by pochopit že nemůže mít všechny na světě.

    pokud chcete zrovna kočku, přemýšlejte jestli se s tím psem snese.

    a my nejsme děti, tak nás nechte na pokoji, a běžte si své teorie řešit jinam.tečka.

    péťa, máš pravdu. dítě je možná inteligentní ale jeho máma nebo táta mají inteligenci hodně nízkou.
    18.8.2013 21:06Iveta Kulhánková
    Rezek:
    co se týče ohledně pejska od REX :
    náš pes je taky zlý (a to doslova) a to je to labradorXretrívr... už i jednoho člověka kousla... takže někteří psi jsou prostě ostřejší... :-)
    18.8.2013 22:50bramburin10
    Iveta Kulhankova- take znam podobneho psa (od me zname) nikdo mu nic neudelal ale je silene agresivni na cizi lidi a nekdy i na vlastni pany je to krizenec retrivra nevim jestli udelali chybu ve vycviku..... no to je jedno ale prosim poradte muzu kocce postrikat cele telo Diffusil sprejem nebo je lepsi je vykoupat v Diffusil samponem ten sprej strikam za krk ale nejak to nepomaha
    18.8.2013 23:00Modrá Lentilka
    Holky, už tu paní REXE neřešme. Paní je dost tvrdohlavá a to že její dítě "Einstein" by mohlo zvířeti ublížit nijak nepřipouští. Takže my jsme se vyjádřili a navrhli jí, aby s živým tvorečkem pro své velmi malé děcko ještě počkala a pořádně promyslela, které to vůbec bude. Je to její věc, ale zbytečně by se mohlo zvířátko trápit.

    bramburin10 - A co máte za problém? Diffusil bych pro kočku vůbec nedoporučovala. Pokud má všenky, svrab, nebo vnitřní parazity, tak zajděte k veterináři a ten vám kočičku zakápne Strongholdem, který je proti vnitřním i vnějším parazitům. Koupání se kočence vůbec nebude líbit, takže touto věcí bych jí vůbec nestresovala. Kočky už od přírody vodu nemají moc v lásce.
    19.8.2013 11:24Rezek
    iveta
    ale určitě nekousla když někdo jen šel kolem nebo tak. možná se jí jen nelíbilo hladení nebo tak něco. ale já jsem to neviděla, já nevím. ale určitě to má nějakou příčinu..., ale už tu neřešme psy, jsme na diskuzi o kočkách.

    m. lentilka
    naprosto přesně. ať si nestěžuje až dítě zvířeti ublíží a to zvíře ublíží zas dítěti.
    19.8.2013 11:27Rebeka89
    Je tady někdo z Ostravy, prosím? Potřebuju poradit s veterinářem.
    19.8.2013 13:53bramburin10
    M.Lentilka - trikame tim sprejem a dnes jedu k veterinarce s kotatkem protoze ma neco s briskem mam tedy vzyt vsechny tri mame dve kotatka a jednu kocicku to jedno si nechavame a druhe jde v zařì k nove majitelce takze je mam vsechny zvit k veterinarce?? jo a maji blehy proto je nechci that do auta ani domu uz si je nebereme
    19.8.2013 18:23Modrá Lentilka
    bramburin10 - Tak to určitě běžte se všemi kočkami. Je možné, že mají vnitřní parazity (červy, roupy, škrkavky...) a pak už by to měli všechny. Pokud má bříško takové "nafouklé", tak to je typické pro napadení červy. I na blechy je ten Stronghold. tak se s vašim veterinářem domluvte co na kočky použijete. Možná by byla dobrá katze pasta na odčervení. My jí vždycky dávali koťátkům.
    20.8.2013 09:55Číča 08
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=182 Tady je moje první album, určitě se podívejte, i když je tam málo fotek :)
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=183 Kukněte i semhle, dík ;D
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=184 všechno jedním vrzem ;DDD
    20.8.2013 11:56bramburin10
    M.Lentilka tak jseme tam vcera byla a vypadá to na kìlu :'-((( protoze mamka hlidala syna od jeji kamosky a ten malej ******* ty kotatka porad tahal a a i velkou cicu a este k tomu za kuzu hazel do vany no prostě hruza tak jsme ho zavreli domu on se rozbulel a ze chce kocku a tak no proste rozmazlenej spratek!!!! A za zadnou cenu si nenechal vysvetlit ze je proste ma nechat .A kocku i s kotiskaka jsme odcervovali a veterinar rikal ze maj blechy (neni to specijalista na kocky a ani psy je specijalizovany na dobytek kravy a tak dnes pojedeme na jinou veterinu tak zrzte pelce...
    20.8.2013 13:00Modrá Lentilka
    bramburin10 - Tak to je hrozné. Tak to být vámi, už bych to malé děcko vůbec k vašim kočkám nepouštěla. Tak snad to tvou kočičku moc nebolí. A přeji ji brzké uzdravení :-)
    Já to znám od morčat. Několikrát se mi už stalo, že si přijeli pro morčátko celá rodina i s malými dětmi. Děcka, ale nevychovaní a strkali ruky i k březím samičkám, nebo k malinkým miminkům. Samozřejmě jsem je napomenula, ale po chvilce jsem je zase viděla, že tam chytají. No, škoda mluvit. Proto už si beru vážně pozor, koho si k morčatům vodím. A když vidím, že jde celá rodina i s divokými dětmi, tak raději předám morčátko na chodbě :o)
    Ještě jednou se mi stalo, že se k nám přišly podívat dvě holky. Původně se přišly kouknout na morčátka, ale jak uviděli kočky, okamžitě je naháněly (a to i přes to, že viděli, že se jich kočky bojí). A to už jsem nemohla vydržet a hned jsem je od nás vyhodila. Ono, nic jiného si taky nezasloužily.
    20.8.2013 18:58Kačenka/Betynka křeček
    ahoj
    chtěla by jsem koťátko a prostě bydlímee v bytě nemáme zahradu a kočička by byla pořád doma jen výjmečně nebo kdyby bylo krásně by jsme chodili na procházku... ale já jsem takovej ťunťa že prostě bych se jí báladlouho nechat samotnou doma třeba na 5 nebo 6 hodin na několik dní ne. ale trošku bych se bála kdyby byla sama doma jako koťátko a nebo kdyby byla nějaká divná jao nemocná :( je to dobrý ji vzít zadarmo nebo si počkat nebo nebrátvubec?
    20.8.2013 20:51Rebeka89
    Ahoj, dneska jsem byla s kotětem na očkování, a teď když se ho dotknu tak mňouká a nechce abych na něj sahala. Myslíte, že to má nyní citlivé nebo že mu něco je? Děkuju
    20.8.2013 21:05Rezek
    bramburin
    tak to je hrůza. řekla bych mu: budeš tady zavřenej a kočku nedostaneš, ptala jsem se jich a oni říkali že za tebou nechcou jít protože jim ubližuješ...

    i když jako malá jsem taky byla stejná, jednou jsem dala mikeša do bečky s vodou, jenom abych viděla, jestli se mu to bude líbit. nelíbilo. ale naštěstí to přežil a mě se nebál jak třeba rezwek, když jsem ho urazila třeba honěním. od té doby jsem podobnou hloupost neudělala žádnýmu zvířátku.
    20.8.2013 22:02Modrá Lentilka
    Rebeka89 - Po očkování mají vždycky kočky to místo citlivější, někdy se udělá i menší boule. Pokud kočička nechce, aby jste ji na to chytala, tak to raději respektujte. Do zítra by se to mělo zase zklidnit.
    20.8.2013 22:08Rebeka89
    Děkuju, teď i zalezl do kouta a vůbec se nebaví, asi mu není moc dobře :-( Snad to zítra bude lepší :-(
    21.8.2013 12:01Modrá Lentilka
    Rebeka89 - Nemáš zač .-)

    Chtěla bych se zeptat, může papat kočička ledvinovník? Jeden máme na okně a Vendulka ho ochutnala.
    21.8.2013 12:34Kačenka/Betynka křeček
    mě nikdo neodpoví?
    21.8.2013 14:52Rezek
    Kačenka/b. kř.
    kotě nějakou dobu být doma samotné zvládne, ale nevím jak přesně dlouho. ale měla bys ho dát do jedné místnosti ve které není moc věcí které může zničit, a dát mu dostatek jídla a vody.
    Když se ti bude zdát něco v nepořádku, zeptej se kdyžtak tady jestli je to normání, anebo jestli máš s tím jet k vetovi (někdo se třeba o svou kočku bojí tak, že se mu zdají divné i normální věci
    21.8.2013 16:25Josefka
    Ahoj nevite o nekom kdo nejlepe daruje zrzave mourovate kotatko a nejlepe zelene oci ale neni podminkou a hlavne blizko Pardubic nebo Kolinu :)
    - - - - -
    jo a pohlavi kocourek :)
    21.8.2013 16:40Rebeka89
    Josefka - já byla v útulku v Praze http://zvirata.identifikace.cz/cms/SSMP_kocky a kotat tam mají fakt hodně. Koťátko tam stojí 190 Kč a musíš mít sebou přepravku nebo si ji tam můžeš koupit za 165 Kč myslím.
    21.8.2013 17:30Josefka
    Rebeka: Jedno kotatko se mi tam líbilo ale ještě je v karanténě a je moc malinké :) Neznáš ještě některé útulky v Praze ? :)
    21.8.2013 17:42Rebeka89
    Josefka - No já jsem z Ostravy, takže znám bohužel jen tento :-(
    21.8.2013 17:46Josefka
    Aha tak to je škoda mojí babičce umřel kocourek a ve vybíraní je opravdu přísná chce mít stejné kotě jako byl náš :)
    21.8.2013 17:49Rebeka89
    Ahoj, chtěla jsem se zeptat, zda je nutné kotěti čistit uši? Veterinář mi dal kapky Epi-Otic, ale nevím jak dlouho je můžu používat. Mému kotěti se uši bohužel dost špiní a měl také svrab.
    21.8.2013 22:24bramburin10
    M.lentilka, Rezek - ano ten kluk uz jsem nikdy nepojede dnes jsme byli u veterinare a rekl ze mu dame este jednu sanci a skusili jsme injekci na bolest a pomohlo to byl zivjejsi utikal protahoval se a vrnel a ten nejvetsi uspech byl ze konecne zacal papat!! :-) nejdriv jsme skouseli ohrate kravske mleko s kapkou vody a davali jsme to ve strikacce po dvou ml potom skusil a bumbat sam a pak i trosinku konzervi a za celi den vypil urcite tech deset ml mleka zitra uvidime co veterinar, ma silu bojovat a tak se skusime s veterinarem domluvit jestli by neslo treba davat nejake prassky od bolesti az by nabyl sil a povirostl a sel by na operaci kdyztak zitra mu koupime whikas mleko pro kotata tak nam vseci drzte palce at to dobre dopadne
    22.8.2013 15:43Koloska
    Josefka - my máme asi koucourky.. Ale blízko Jihlavy ( Svatoslav ) :) Jeden je bílí, roztomiloučký i poslušný a mazlivý. Druhy je mourovatý, hraví a taky poslušný :) Chceme je dát do dobrých rukou ( bílí spíše dovnitř ne ven ). Jsou ale ještě menší :))
    22.8.2013 20:43Rezek
    bramburin10
    držím palce
    - - - - -
    tak jsem dnes neměla jinou možnost, než koupit rezkovi zas nekvalitní granule. kat a blu téměř došly, do města nejedu, a u nás nebylo nic jiného než mňau...
    23.8.2013 11:15Josefka
    Koloska: bilou ani mourovatou neschanim ja jen rezatou :)
    23.8.2013 13:19Babouci
    Josefka
    A co www.bazos.cz, tam bývají koťatka různých barev, darování
    nebo
    www.psoz.cz
    23.8.2013 13:58Rezek
    :D dmeska jsem udělala rezkovi mávátko a když jsem mu hop ukázala, on se bál :)
    23.8.2013 14:07Josefka
    Babouci na bazos jsem se koukala nasla jsem tam malinke kotatka ale jeste nejsou uplne zbarveni
    23.8.2013 19:19Rezek
    josefka
    tak zkus počkat, až kotě v útulku povyroste :)
    23.8.2013 22:38Kočička
    ahoj, tak máme doma nový zachráněný kotě, je to kočička a jmenuje se Lyska. brášku ji zajeli a ona to viděla vypadá do měsíce stará protože je menčí než byl bert a tomu byl měsíc když jsem ho nalši, a ani neumí chodit
    23.8.2013 23:08Babouci
    Josefka
    Teď jsem se dívala na Facebook a tam má sezemické depozitum příjem koťátek, podle fotky jsou tam i zrzečci, možní budou i další, pokud je tam těch kočiček opravdu tolik

    http://www.kocicinadeje.cz/clanky/depozita.html

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151604903602393&set=a.10151519444592393.1073741950.269748252392&type=3&theater
    - - - - -
    Nebo mrkni na
    www.kocky-online.cz
    24.8.2013 11:10Rezek
    Kočička
    jé, už zas nový člen do smečky?
    Dáš sem fotečkxy, až budeš nějaké mít?
    24.8.2013 11:12Babouci
    Josefka
    http://zvirata.bazos.cz/inzerat/26894855/Daruji-krasna-kotatka.php
    24.8.2013 11:29bramburin10
    Vcera jsme byli u pani veterinarky je moc hodna ale bohuzel kotatko musela uspat ;-((( byl silně dehydratovany mnel tepltu a strasne ho to bolelo rano se uplne bolesti az klepal a dokonce zvracel lituji toho ze jsme k pani doktorce nesli driv ale uz je pozde litovat proto vsem radim ze rozhodne nedoporucuji pana "doltora' Jiřìho Věcka z Litovle mozna tak na to preockovani ale na nic jineho kdyby jsme sli uz zriv k pani doktorce tak by se dal zachranit je mi ho strasne moc lito, bude mi chybet uz mu je snad lip ;-((((((
    24.8.2013 12:41Rezek
    bramburin10
    tak to je mi líto. ať se má za duhovým mostem dobře.
    24.8.2013 21:09Kočička
    rezek: jj dám na rajče http://sisitym.rajce.idnes.cz/
    až na večír
    - - - - -
    http://sisitym.rajce.idnes.cz/Lysinka_3/
    24.8.2013 21:28Rezek
    kočička
    ta je roztomiloučkááá
    25.8.2013 12:32Modrá Lentilka
    Nebudete mi věřit, co se mi dneska stalo. Brzy ráno jsme jeli do lesa na houby. Zamířili jsme na Nové Zámky. A když už jsme dojeli na kole do půlky lesa, tak jsem na silnici uviděla nějaké černé zvíře. Popojeli jsme trošku blíže a ejhle ono to bylo malinké koťátko. Hned jsem slezla z kola a šla si kotě pochovat a slyším hrozné mňáukání. Šla jsem po hlase a ve vysoké trávě se krčilo další kotě. Takže jsme se k hledání hub ani nedostali a odjížděli jsme se dvěma koťátky. Vůbec nevím, kdo může být tak zlý a krutý a toto udělat. Kdyby je aspoň vyhodili někde u domu ve městě, aby je někdo hodný našel, ale v půlce lesa, kde nikdo není. No, prostě to nechápu :-( Babičce nedávno někdo taky vyhodil kotě u domku, ale ti ho našli a teď je jejich a starají se o ni. Nalezená koťátka jsou dvě - černá kočička a mourovatobílý kocourek. Již jsme s nimi ráno byli na veterině, kde dostali kapku Strongholdu pro koťata, za 3 dny dostanou odčervovací pastu a za týden půjdou na očkování. Naše kočky (tedy hlavně Filinka) jsou z nich úplně paf. Ale musíme jim dát čas, aby si na sebe zvykli. Koťátka jsou hravá, ale k morčatům je ještě nepouštím. Byli hrozně moc hladoví (každý váží okolo 900 g) - na posezení spapali 3 kapsičky, čtvrtku konzervy a prso kuřecího masa nakrájeného na malé kostičky. Večer sem dodám fotky a album. Je mi jich líto, jak jim to někdo mohl udělat!? Kocourka asi necháme časem vykastrovat a snad zůstane u nás a kočičku věnujeme babičce (již doma má kocourka a tu nalezenou kočičku). Co na to říkáte? Je toto normální? Takoví lidi bych nechala taky někde vyhodit uprostřed pustiny, aby si zažili to co udělali koťátkům. Oko za oko, zub za zub.
    25.8.2013 14:08Rezek
    modrá lentilka
    přesně. ale dost lidí je tak hnusných. víte co se stalo mojí babičce? šla se psem do lesa na procházku a sbírat ostružiny, a mezitím co sbírala ostružiny, tak uvázala psa u cesty u stromu, aby nezmizel po stopě nejaké srnky anebo aby nešel za ní a nezapletl si do podrostu ty své dlouhé chlupy, a málem si psa odvezli lesáci, protože to vypadalo jako že ho tam někdo vyhodil...

    a nejsou 2 koťata lepší než houby? tolik ti je závidím, strašně bych chtěla rezkovi ještě nějaké kotě, protože si se zvířáýtkem chci hrát a rezek si nehraje ,už je na to veliký, ale doma by mě s kotětem vyhodili....
    25.8.2013 14:47garffielb
    lentilka - na tom je nejhorší ta bezmoc, že i když to nahlásíš, tak toho dotyčného nikdy nenajdou :-/ ale hlavně, že měli štěstí na vás navíc, když si je necháte...supr!
    25.8.2013 15:28Kočička
    lysi prubeh života http://sisitym.rajce.idnes.cz/Lysi_prubeh_zivota/#P1260956.jpg
    25.8.2013 16:22Modrá Lentilka
    Rezek, garffielb - bohužel je to smutný. Hned jak jsme jeli domů tak jsem říkala, že to musíme nahlásit na polici, ale asi to fakt nemá cenu. Pachatele asi nikdy nenajdou. Koťátka se krásně rozkoukávají, už se tu chovají jako doma. Ví kde mají krmení, WC misku, hezky si hrají... Večer jim ještě vyčistíme ouška. Zatím vymýšlíme koťátkům jména.
    Kdo máte tedy zájem, tak se můžete podívat na dnešní nalezené lesánky :
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=185
    - - - - -
    Rezek - Jojo, je :-) Ale kdyby neměli tolik blech... :o)
    25.8.2013 16:32Rezek
    Modrá lentilka
    no, to je asi problém, jestli je máte v bytě. ale myslím že pro kočky existuje taky něco na odblešení. rezek nikdy blechy neměl , ale má obojek proti klíštatům i blechám
    25.8.2013 17:16Modrá Lentilka
    Rezek - Dávala jsem jim ten stronghold za krk. Ten je proti vnitřním i vnějším parazitům. Ale už se zas tak moc neškrábou, takže blechy asi už chcíply.
    25.8.2013 18:05Rezek
    m.lentilka
    aha. já právě nevím co to stronghold je, potože problémy s blecha,ma jsme nikdy neměli.
    25.8.2013 20:56Modrá Lentilka
    Pěkný večer. Můžete kouknout na naše nalezená koťátka po odblešovací koupeli (stronghold moc nezabral). https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=186
    25.8.2013 21:13Babouci
    Modrá Lentilka
    Účinek Strongholu je vidět až druhý den, aspoň u nás to tak vždycky je. Druhý den vyčesávám omámené blechy a třetí už jenom mrtvé.
    25.8.2013 21:25garffielb
    lentilka - mě fascinuje, jak to koťata hned vzala za své, že k vám patří :-) spokojeně zachumlaná v dece, honící kuličku, jak kdyby neprožila, to co prožila...budou to ještě pěkní raubíři :-)
    26.8.2013 11:56Anonym
    Dámy, jaký je rozdíl mezi BIOKATS Fresh kočkolit (zelený pytel) a mezi BIOKATS Micro stelivo (modrý pytel). Já doteď kupovala jen to zelený, ale oni ho občas nemaj, a bojím se změnit, protože mám před očima kočku mojí kamarádky, která při změně podestýlky vylínala do krve. Ale zase si říkám když je to BIO....co myslíte?
    26.8.2013 12:26Mikeš
    Zdravím prosím info a zkušenosti s kastrací kočky,jak to kočička snáší a jak dlouho se zotavuje potom zákroku? Mám kotě kočky,jeli jsme si pro kocourka amáme nakonec kočičkua veterinář mi doporučil kastraci,mám ji jenom v bytě ale i tak,že jsou v klidu tak dám ,jdeme sice až v lednu ale i tak pořád váhám jetsli ano nebo ne,jaké máte prosím zkušenosti? Děkuji
    26.8.2013 12:35Ami
    Dobrý den. Mám 4 kočky. jednoho kocoura, jednu kočku a její 2 koťata už větší (kocourci). Koťata se teďkom začly bát svojí matky, protože na ně vrčí, útočí atd... nic jim naštěstí neudělala, jenom hlavně vrčí. Koťata se k ní bojí i přiblížit. Todle je takhle teprve krátkou dobu. Předtím kočka(jejich matka) byla na ně hodná, krmila je, oblizovala... a jak jsem za ní přišla tak se hned přišla přivítat a mňoukala a lísala se. Teď už to nedělá skoro vůbec. Nevíte čím by to mohlo být? Může čekat další koťata a proto je taková? Ale nevypadá tlustě ani nic. Děkuji
    26.8.2013 12:50Fludara
    Ami v první řadě apeluji na to, abyste kočku nechali vykastrovat, opakované březosti ji mohou vysílit. Je možné, že je znovu březí, pokud je kocour stále nevykastrovaný a žijí spolu.
    - - - - -
    - jinak je možné, že už koťata odstavila, kolik jim je?
    26.8.2013 13:28bramburin10
    Dobry den, chci se jenom zeptat jake mate skusenosti s kočicì"antikoncepci" ptam se protoze svoji kocence davam ty prasky ted bude slavit rok a uz mnela prvni kotata a chci mamku premluvit na kastraci a vysvetlit proc je to lepsi zatim dostala jen jeden
    - - - - -
    A taky se chci zeptat jake mate skusenosti s krmivy Fun Cat nase cica je dost mlsna tak nevim jestli to bude jist jak to chutna vasim kocka?
    26.8.2013 13:28Ami
    Fludara: S tím kocourem kočka neměla snad nikdy žádné koťata podle zbarvení. Jsou na zahradě. Kocour je skoro pořád někde pryč. Skoro ani na té zahradě nebývá. Koťata nevím přesně kolik už jim je ale za chvíli i předeženou svoji matku ve velikosti...
    26.8.2013 13:36Fludara
    Ami podle zbarvení se nedá usuzovat, může to být ten váš stejně jako nějaký švihák ze sousedství :) ale za kastraci se opravdu přimlouváme. Nechtěných a přemnožených koťat je opravdu až moc.
    - - - - -
    bramburin10 kočičí antikoncepce sice existuje, ale spousta veterinářů je proti ní. Já osobně bych ji taky nevolila a radši našetřila na kastraci za pár stovek a je to napořád. Proč jí cpete antikoncepcí? Kolik taková sranda vůbec stojí?
    - - - - -
    - k tomu krmení - žádná sláva, nejde se poohlédnout po něčem kvalitnějším?
    26.8.2013 13:41Ellik
    Ahoj, mám březí kočku, pěkně už kulatí, mám jí normálně na zahradě a z minulého vrhu jsme si nechali kotě, on za ní pořád leze, chce se prát a kdyby měla mlíko tak by si normálně dal a tak se chci zeptat, jestli až bude mít kočka koťata, jestli on jim nemůže něco udělat a upíjet mlíko? Vždycky byl takový, že furt je s Týžou kam se hne a jeho brácha si spíš s čímkoli hrál.
    26.8.2013 13:45Ami
    Fludara: jo ale toho kocoura naše kočka vůbec nemá ráda
    26.8.2013 13:56Fludara
    Ellik odrostlá koťata si občas upijí pokud mají možnost, ale kočka si je většinou srovná. Netuším, jak bude reagovat, až bude mít koťata, ale dala bych kočku někam na bezpečné místo i s koťaty aby ji ten váš výrostek neotravoval, případně aby nebyla znovu nakrytá. POZOR, kočky neřeší "rodinná" pouta.
    26.8.2013 14:21Ellik
    Fludara: nemám kam jí dát, jak jsem psala mám je venku a ona rodila na půdě ve slámě, původně už jsme nechtěli aby zabřezla, ale nestihli jsme ji dát prozatím aspoň antikoncepci, už ji máme doma a až odstaví koťata tak jí dostane, snad jí Micuš nechá být..
    26.8.2013 14:42bramburin10
    Fludara-mi jsme mysleli ze to pro ni bude lepsi ale pani doktorka nam rekla ze je to strasne svinstvo at kocku dame raci vykastrovat a druhy veterinar nam zase rikal ze je to lepsi ze aspon nemusi na operaci tak nevim ale asi ji dame vykastrovat prece jenom te vet co nam rekl ze je to lepsi kocky moc v lasce nema a vubec jim nerozumi a jeden prasek jsme sehnali za 30kc ale reknu mamce at ju obedna na kastraci jenom jsem se ptala na vase skusenosti a to krmivo si myslim ze je porad kvalitnejsi nez takova Luisa nebo Kitekkat no nevim a co carnis? Nebo friskies?
    - - - - -
    Elik- dejte ji vykastrovat mamka mi to uz svolila az se vratime z dovolene tak ji dame na kastraci a pres zimu bude doma
    26.8.2013 15:26Fludara
    bramburin10 ten druhý veterinář je na hlavu, kastrace je dneska běžná operace a veterináři ji dělají denně a neplynou z toho většinou ani komplikace.
    - - - - -
    Ellik další taková, nechte proboha tu kočku vykastrovat až odstaví koťata, žádné prášky, hlavně jí hlídejte aby potřetí nezabřezla.
    - - - - -
    bramburin10 Kitekat, Friskies ani žádné jiné supermarketové krmivo NEE. Mám rozdělanou tabulku vhodných krmiv, ale je zatím v rekonstrukci. Najdeš ji v Krmení.
    - - - - -
    ještě k tomu Fun Cat, kde se dá sehnat?
    26.8.2013 16:44Ellik
    Fludara: já s kastrací počítám, ale tak na chvíli když už tu tabletu máme doma
    26.8.2013 22:30Rikýýýýý
    Moje segra je prodava krmiva: Carnis, FunCat, FunDog jestli mas zajem najdes je na jejich strankach www.zverimexbubla.cz
    - - - - -
    (To jsem ja bramburin10)
    26.8.2013 22:32Mikeš
    Prosím nějaké info jak kočička snáší kastraci ? nějaké zkušenosti,děkuji :)
    26.8.2013 22:39Fludara
    Mikeš u nás obě kočky bez potíží, ráno se kočka po domluvě předem přivezla na veterinu a k večeru jsme si pro ni jeli + dostala nějaká antibiotika a léky proti bolesti domů. Dostaly obě vstřebatelné stehy, rána se hojila pěkně. Někteří vet. ale volí vytahovatelné stehy, takže to záleží na veterináři. Tam se pak chodí na vytahování. Snášely to obě úplně s přehledem.
    - - - - -
    a cena nás vyšla na 900,- v Brně - to je za hubičku a máme nadobro pokoj s vysilujícími a otravnými říjemi.
    27.8.2013 12:52Rezek
    no tak mně zas doma seřvali když jsem řekla že rezkovi už nikdy nedám mlíko a stejně mu ho dali. fakt nevím jak mu dát lepší život když je to můj kocour a ani nesmím rozhodovat co bude jíst...
    27.8.2013 14:04Ťapička
    vysvtěli to mamce z ohledu na zdraví,měla by to lépe pochopit,než když jen řekneš,že to nebude a nesmí,náš mikeš pil jen mléko s granulkama a večer dostávala maso
    - - - - -
    *vysvětli
    27.8.2013 14:11Rezek
    ťap.
    tetě. a ta to nepochopí, nemá ráda zvířata, asi mi ho chce zničit.
    27.8.2013 14:35Ťapička
    REZ-teta by ti do toho neměla co kecat,když je to tvůj kocour,snad,ne?
    27.8.2013 16:33Kočička
    tak se podívej te jak po 4dnu naezení je čiperná http://www.youtube.com/watch?v=DfxgqkW3qFo&feature=youtu.be
    27.8.2013 18:14Ann
    :-(
    už hodněkrát se nám stalo, že nám kocourek utekl třeba i na týden, ale pokaždé se vrátil. Jenže teď už neni doma od pondělí a já se moc bojím, že se někde schoulil do klubíčka a už se neprobudil (je mu už 11 let) Pokaždé, když ho někdo zavolal na jméno, tak do 5 minut přišel třeba na večeři, ale teď ho voláme každý den a vůbec nepřichází. Jestli se nevrátí ani zítra, tak se zkusím zeptat sousedů, jestli neni u nich (už nám 2 kocoury ukradli a ten náš tam občas chodí na zahradu) a pak asi vyvěsím cedule :-( moc se o něj bojím. nevíte, jak ho mám hledat, co mohu udělat pro jeho návrat? Pokaždé se vrátil sám a nikdy jsem neměla ani tak velký strach, ale nevím proč se zrovna teď bojím..... Už neni nejmladší a bojím se, že třeba nezareaguje tak rychle a stihne ho nějaké auto přejet, nebo něco podobného....
    - - - - -
    http://www.bigstage.cz/?p=6460 :-) chudák kočka
    Kočička: skvělé kotě :-)
    27.8.2013 18:15Ťapička
    Ann-to znám moc dobře..na vánoce chodil tak jednou za čtyři dny a pak najednou nepřišel vůbec..bylo to hrozné..asi si vyčerpal života-mockrát ho srazilo auto..pokaždé přežil,a strašně se rval :// snad ho najdete..
    27.8.2013 18:18Ann
    Ťapička: to je mi moc líto :-( snad je mu už dobře.... ten náš se bojí aut, protože dělají hluk, ale může se stát všechno, to máme za barákem velké parkoviště a večer tam jak šílenci jezděj nějaký puberťáci autem....
    27.8.2013 20:38Rezek
    ťap.
    neměla, ale kecá. už jsem jí řekla, že má dát ruce pryč od mého kocoura, že krmit si ho budu sama. myslela jsem že mu mlíko nevysadím úplně, protože je na něj zvyklý, ale zmírním dávky na max. jednou denně, ale spíš ho má čím dál tím víc, navíc v poslední době neměl granule protože došly, než se mi podařilo koupit alespoň ty nekvalitní mňau.
    27.8.2013 20:52Fludara
    Rezek snížít dávku na minimum je asi tak prospěšné jako to nechat tak jak to je. Buď teda buďte zaslepení a dávejte mu ho, nebo ho prostě vysaďte úplně. My tu nechceme slyšet výmluvy...
    27.8.2013 21:13Anne
    Rezek - Když nemáte granule, co tedy žere? Jen to mléko nebo rovnou mléko s rohlíkem, aby to bylo ještě lepší...?
    27.8.2013 21:18Modrá Lentilka
    Nedělní nalezená koťátka z lesa Nových Zámků - Piškotek a Hrozinka si již plně zvykly. Zvykly si na nás, na bydlení, na naše kočky i morčátek se už tolik nebojí. Myslím si, že se tu cítí jako doma. A jsem za to moc ráda. Blešky jsme zlikvidovali a v pondělí jdeme na první očkování. Babička nakonec kočičku nechce, takže si je necháme oba doma. Nemám to srdce je někomu dát, když vím co si chudáčci zažily a bojím se, aby se zase nedostali do špatných rukou. A taky je nechci rozdělovat. Už s námi spinkají i v posteli, byli na odpolední procházce po balkonu a též měli vyhlídku na celou Litovel (bydlíme v šestém patře), dneska mi asistovali při čištění kanárků a vodních žab drápatek. Ostatně kanárky zbožňují, často usínají u jejich klece a nebo je pilně pozorují z protějšího odpočívadla. Jsem ráda, že jsme je našli a že se jim daří. V neděli u nás od 12 hodin do večera a včera od 17 hodin do večera neustále pršelo. Takže kdyby jsme je nenašly, tak by v lese asi hodně promokly a možná by nepřežily. Na koťátka se můžete kouknout zde : https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?a=188
    28.8.2013 14:35ličina
    mléko a mléčné výrobky se pořád zdražují, to by mohlo taky odradit :) Já nedávám mlíko vůbec ;)
    28.8.2013 15:26Rezek
    Fludara
    dnes jsem řekla, že už nedostane žádné. a doufám že to bude pravda.
    Anne
    asi den-dva byl jen na tom mlíku s rohlíkem, teď už má alespoň ty mňau granule, až se mi podaří sehnat lepší, bude mít lepší.
    ličina
    to jo. ale na naših zvířátkách se holt nešetří, takže to nepomůže.

    Ale prostě ode mně už mlíko neuvidí, a postarám se o to, aby neviděl od nikoho.
    28.8.2013 16:14ličina
    Já taky na kimovi nešetřím. někteří lidi to i takhle pochopí..
    28.8.2013 18:51Ťapička
    ličina-a granule se snad nezdražují?
    28.8.2013 20:09Rezek
    ličina
    na některé lidi by to pomohlo, že se mlíko zdražje ale na moji mamku ne...
    29.8.2013 10:56ličina
    to jo ale dalo by se to vysvětlit, teda kdyby to pochopili tak - že by za to mléko mohli mít něco kvalitnějšího pro tu kočku , třeba právě kvalitní granule .. Ale napřed by museli pochopit že to mléko není pro kočku dobré..
    _ _ _ _ _ _ _ _
    Já třeba doma řeknu ať kočce nikdo nic nedává a nedává . Když jedu k otci tak řeknu dědovi "tak dej jí plný ten kelímek granulí a večer půl té konzervy" a je to , nic nemusim vysvětlovat dvakrát :)
    29.8.2013 14:08Ťapička
    mě by teda zajímalo,proč je pravda,že odpradávno se kočce dává jen mléko..
    29.8.2013 15:58Ann
    Abych se přiznala, tak malému kotěti (nalezenec, doktorka odhadovala 2 měsíce) jsme dávali tavený sýr. Dospělé kočky nemají mít mléčné výrobky(to vím dávno), ale u toho kotěte jsme si mysleli, že je to pro něj dobré. Teď jsou kotěti 2 roky a daří se mu velmi dobře, tak nevím jestli kotěti se taveňák smí, nebo nesmí dávat.
    - - - - -
    Rezek: pozvi maminku ať se podívá do této diskuze. Když se dozví, že tolik lidí si myslí (ví to), že je mléko nezdravé, tak ji to spíš přesvědčí, než když jí to povíš jen ty :-). Držím palce, ať to pochopí....
    29.8.2013 16:01Fludara
    Ann tavený sýr není dobrý ani pro nás, jsou tam tavící soli a kočky mají zažívání citlivé, zvlášť koťata, takže opravdu TAVENÝ SÝR NE.
    - - - - -
    Ann nejde o to zdravé / nezdravé, ale že kočka ani člověk (potažmo savci) není většinou schopen trávit laktózu, která je v mléku obsažena.
    29.8.2013 16:06Ann
    Fludara: aha, to jsem zase udělala nějakou chybu.... Řeknu to mamce, abychom už to nedělali....
    - - - - -
    tak dobrý, už jsme se s mamkou dohodli, že sýr dostane jen jednou za čas (za dlouhý čas) jako odměnu-například po návštěvě veterináře (oba naši kocouři se bojí veteriny a cizích lidí, takže je to docela potěší, když potom dostanou opravdovou pochoutku.
    29.8.2013 16:53Fludara
    Ann my kupujeme pamlsky Let's Bite - Salmon - kousky sušeného lososa a moc chutnají.
    29.8.2013 16:58Ann
    Fludara: vyzkouším, ale mámin argument bude: je to zbytečně drahé :-D
    29.8.2013 17:26Fludara
    Ann stojí to cca 50 - 55,- za 80 g, ale dáváme jeden dva kousky denně...
    29.8.2013 18:04ličina
    Ahoj, kimík má svoje stránky :) můžete se podívat - www.kocourkim.estranky.cz
    - - - - -
    http://www.kocourkim.estranky.cz/ ;-)
    29.8.2013 20:07Rezek
    Ann
    no tak nebudeš na ten internet chodit když odtama přijdeš vždyx s takovýma blbostma....
    řekla jsem jí i že za ty peníze může kočce koupit konzervu, anebo jí nemusí kupovat nic, já mu granule +konzervy a kapsičky koupím, ale mlíko neuvidí. no ale budu chodit do školy, takže ráno zas nebudu moct kontroloat kočičí misku, co v ní je... anebo mu ju naplním granulama a na mlíko nezbude místo.
    30.8.2013 06:57Rikýýýýý
    Rezek- a má tam kočičák aspon vodu??! Jestlize krmis granulkama musi mit i vodu i odyz krmis konzervou vim ze kocky nekdy pijou z kaluze a to neni cista voda a navic treba nase kocky ji granule napiji se a zase ji granule a jestlize nebude pit bude silne dehydratovany ty misticky se musi jednou za cas umit takze kazdy vykend musis umytvat nebo podle potreby a jeste mi prosim vysvetli proc ta tvoje mamka krmi mlikem???!!! A proc si to od tebe nenechá vysvetlit????!! Jestli argumentuje tim ze oni kdysi kocku krmili jenom mlikem rekni ze kdysi nebyly granuls ani konzervi a ze kocky jedli mysi
    - - - - -
    Nebo jestli ze rika ze se kocky malovali s mlekem rekni ze se kralici se taky maluji se spoustou zeli kolem sebe ale ze je silne nadyma a lidi taky nekrmi kraliky jenom zelim a ta kocka z toho mlika ma zbytecnej prujem! A zeptej se proc mu ho furt cpe?? A jestli si mysli ze mu tim nejak prispeje je tak to se seredne plete protoze mu tim zbytecne nici streva .Zviratum se vzdy snazime nahradit jidlo co maji v prirode,proo se delaji konzervi, granule a tak .Copak jby kocka nasla v prirode mliko?? Asi tezko proto ji krmime granulemi nebo konzervou kde je maso kocka je masosravec cili musi jist jenom MASO a stejne, mlika se nenaji a kdyztak si rano pryvstan a nasim mu granule a dej cistou vodu samozdremne tu starou vylej drzim palce (at te mamka pochopi)
    - - - - -
    A jestli uvidis v misce mleko jednoduse ho vylej rikala jsi prece mamce ze ho nesmi jestli ti bude nadavat ze plitvas rekni ze plitva vona ze nemuzes za to ze ona mu ho furt dava uff uz mne boli ruce z toho psani
    - - - - -
    Kdyz teda rika ze z internetu chodis s "takovyma blbostma" tak at si koupi knizku o kockach jestli neveri internetu jenze to najde na vsech internetovych strankach o kockach i veterinari zakazuji krmit mlekem
    30.8.2013 10:21Ťapička
    rikýýýýýýýýýý
    je docela těžký aby 12 leté dítě přesvědčovalo matku co a jak
    - - - - -
    náš Mikeš pil jenom vodu z potoka či kaluže! mohl mít denně vodu,ale čistou nikdy nepil..!
    30.8.2013 13:17Rikýýýýý
    Mne je 11 a kdyz to mamce vysvetlim udelam psi oci tak to proste pochopi jedavno jsem ji treb vysvetlovala ze kralici nemuzou jest kazdy den mrkev ale ze potrebuji kvalitni granuoe z toho duvodu ze........... ale kazda matka je jina
    30.8.2013 13:42Rezek
    Rikýýýýý
    vodu má v konvi anebo potůčku, dávala jsem mu do misky a tu nikdy nepil, ale z konve to se napie když chce.
    mamce jsem vysvětlovala že už jsem kočka nesmí mlíko!!!!!!!!!četla na x stránkách které jsou na sobě nezávislé, takže to říká dost lidí a veteináři taky.


    jinak mám bezva zprávu: kočce bude mamka dávat výhradně granule, mlíko si vezmu na starost já a když mamka je přesvědčena že je na to zvyklý, tak já ji přesvědčím že mu bdu dávat pořád míň a míň často, že ho na to odnaučím a za měsíc už bude žít bez mlíka.
    30.8.2013 18:11Ťapička
    rezek-držím pěsti:)
    30.8.2013 18:23Rezek
    ťap.
    dík ale už není proč, kocour bude dostávat pořád míň mlíka a "odnaučím" ho na to (nepotřebuje odnaučovat, ale aby se mamka uklidnila) problém s mlíkem vyřešen!

    Vtip na který mě přivedl Rez pac koč (Rezek) víte kdy kočka sedí nejdýl paničce na klíně, když kočka líná a panička má černý tepláky :D výskedek=nový vzhled tepláků typický pro milovník zvířat.
    30.8.2013 21:16Brigita
    Ahoj stříháte kočkám drápky ?
    31.8.2013 11:55Ťapička
    brigita-nevím,ale my to v ži votě nedělali :D
    31.8.2013 13:26vejsa
    Brigita: striham. Mam ciste bytovou a vzdy, kdyz zacne pri tlapickovani zatrhavat, tak ostriham. Chranim si tim i trochu sedacku a povleceni. Ne ze by to u sedacky melo valny efekt - vybrala si ji jako nejlepsi skrabadlo :-(. Na strihani je zvykla od mala, takze vse probiha v klidu.
    31.8.2013 21:07Rezek
    brigita
    já ne, náš rezek si drápy brousí o šeřík anebo dveře :D
    drápky kontroluj, a jak říká vejsa kdyby se zatrhávaly a podobně, tak je ostříhej. jinak si je kočka obrousí sama.
    - - - - -
    Zázrak! vyfotila jsem Rezka s otevřenýma očima.......... konečně hezlká fotka............
    - - - - -
    a celé nové album s tou pěknou fotkou
    https://www.kralici.cz/kocky/alba.asp?upadnenekomuspekacek
    31.8.2013 23:31Fludara
    Když ne mlíko tak špekáčky....to vám padaly ty buřty z rukou schválně nebo ste je na zem házeli? Nám při grilovačce nic nepadá :)
    - - - - -
    ten obojek bych trochu odtáhla, kdyby se za něj někde pověsil, tak ať má šanci, že se vyvlíkne - když už ho teda musí nutně mít.