od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Červen v roce 2010
  • Zobrazuji 134 zaznamu.
  • 2.6.2010 15:53Mišulka
    Kdo si vzpomínáte na "mojí" Janinu - hlásím, že má hříbátko, klisničku po PH hřebci. Hned, jak se umoudří počasí, chceme se na ní jet podívat, tak pak snad budou i nějaké fotečky:)
    2.6.2010 21:25Strelish
    Mišulka: gratulace :))
    3.6.2010 12:05Mišulka
    Strelish - díky moc:) Víš, co mi přijde nefér? Janina dala 4 hříbata, z toho 3 kobylky a 1 hřebce, kterého mám já:)))
    3.6.2010 13:16Vladous
    Mišulka: též gratuluju :-)

    Oni ty kluci jsou ale v pozdějším věku k nezaplacení!
    3.6.2010 14:03Mišulka
    Vladous - věřím, a taky věřím, že jednou budu fakt ráda, že toho valacha mám:)
    3.6.2010 17:35Strelish
    Mišulka: no to jo :)))

    Vladous: poňouch byl stejně prdlý v 5 jak teď v 10 letech :o) Kobyla ta z toho vyrostla. U nás jsou prudiči a vyvolávači nepokojů jen valaši, teda teď už jen poňouch, mít jen kobyly, je ve stádě svatý klid.
    4.6.2010 09:08MonŠery
    Mišulka - valaši jsou NEJ! ;-))
    4.6.2010 09:36Vladous
    Strelish: Nj, já to beru z pohledu jezdce... Ti valaši si rádi hrají a nechá se toho krásně využít pod sedlem, kdežto kobyly jsou "seriózní" a většina z nich není z práce pod sedlem tak nadšená - mám pocit že valach se nechá lépe motivovat.... Ale třeba se pletu.
    4.6.2010 11:27smoulinka1548
    já osobně mám také raději valášky, přijde mi že jsou více spolehliví a více je práce baví, klisny jsou takové náladové a někdy (hlavně ty naše) pěkný potvory ;)
    4.6.2010 16:17Bettynka
    Ahojk všem
    mám dotaz když si chci pořídit koně ale jen tak na ježdění doma po loukách a tak ne na žádné závody tak je lepší Palomino nebo Hafling jen s těchto dvou
    předem díky za odpověď
    5.6.2010 12:02Strelish
    Bettynka: nic proti, ale viděla bych to na houpacího v barvě palomino

    Vladous: tak to už pak radši hřebce :)) Kobylu máme náladovou (a uvztekanou) jen jednu - tu roční. Celkem jsem na ni zvědavá, až ji budem za dva roky obsedat :))
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=1996
    5.6.2010 13:57Bettynka
    Strelish
    to teda ne houpacího má sestřenka já fakt ne a navíc jako co máš proti já žádám o radu ne o uřášku..!!!
    5.6.2010 15:45Sarinka95
    Strelish : nic proti, ale myslím, že bys neměla každého odsuzovat jen podle věku...
    Neříkám, že s tebou nesouhlasím, jen to zkus trochu míň agresivně...Betty jen žádala o radu.

    Bettynka : Haflingové jsou temperamentní, ale s bezproblémovým charakterem. Nenároční, vytrvalí, ochotní a učenlivý...kamarádka jednoho má a je to miláček.

    Palomino je označení pro zbarvení koně, ne pro konkrétní plemeno :)

    Pokud se chceš jen tak prohánět po loukách, pak sis haflinga vybrala správně, ještě bych ti mohla doporučit hucula....já na nich začínala...je to horské plemeno, jsou nenároční, odolní a ochotní.

    Ale přece jenom..je ti teprve 12...nevím jak dlouho jezdíš - jaké máš zkušenosti s chovem koní, ale pořídit si takového koně není jako koupit si křečka....je to obrovská zodpovědnost na kterou je potřeba mít spoustu zkušeností, takže si to pořádně rozmysli, ok? :)
    5.6.2010 17:55qwertik
    Sarinka95:
    nezlob se, ale ja se Strelish nedivim, kdyz divcina ani nevi, ze palomino neni plemeno...
    Pak to tak dopada, ze rodice koupi svym ratolestem konicka, ktereho strci nekam do staje apod..
    Clovek, ktery alespon trochu rozumi konim a je zpusobily k tomu je chovat by mel znat alespon zakladni veci, co se tyce plemen a barev, a to rozhodne neni vsechno..
    5.6.2010 18:34Sarinka95
    qwertik : já se rozhodně nechci Betty zastávat, taky myslím, že by si koně pořizovat neměla a taky sem jí to napsala..
    Ale chtěla vědět, jestli je hafling dobré plemeno, tak sem jí to řekla...
    Prostě si jen myslím, že je lepší, když se věci řeší mírovou cestou, než když se hned všichni začnou hádat, tak sem chtěla, aby to Strelish věděla...to je vše...
    Každý z nás přece někdy začínal, když jsem já přišla do stájí, všichni tam byli zkušenější než já, každý mě hned odsuzoval a nikdo se mnou neztrácel čas, ale pak se našlo pár lidí, kteří si mě vzali do parády a já sem konečně měla pocit, že tam patřím a že jim jen nelezu na nervi, protože sem začátečník, všechno mi v klidu vysvětlili a spoustu mě naučili...
    Proto si myslím, že bysme jí neměli odsuzovat kvůli tomu, že neví co je to palomino, ale spíš jí to vysvětlit...víš :)
    5.6.2010 20:54Outloň
    Letošní album Oriona, vypadá to, že už je konečne zase ok. :)
    https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?ou21
    5.6.2010 21:51Strelish
    Sarinka: je ale rozdíl chtít vědět, co obnáší mít koně a chtít si už pořizovat koně a vědět naprosté nic. Jasně, každý někdy začínal, ale málokdo začínal tím, že znal naprosté prd a už si toho koně chtěl kupovat. A pokud někdo nedospěl ani tam, aby rozlišil barvu od plemene (a nedospěl ani k tomu, že nejde až tak o plemeno jako o charakter jedince), pochybuju o tom, že ví jak se o koně postarat. Notabene ho mít doma na dvorku. Hafling sice snese hodně, ale svým způsobem jakožto tupé poníkoidní plemeno (ne že by byl blbý, ale ve smyslu necitlivý) velikosti malého chlaďase a temperamentu ne zrovna flegmatika se tato jeho vlastnost může taky pěkně vymstít. Měli jsme tu chvíli jednoho s tím "bezproblémovým charakterem" - žil několik let doma sám na dvorku, věčně zavřený, znuděný, majitele odtáhl kam se mu zachtělo a nebylo zatěžko mu na člověka zaútočit, když nebylo po jeho. Hucul nápodobně, to není kůň pro každého, má svou hlavu a ač možná nenáročný na žrádlo, o to víc na správné podmínky a zacházení.

    A promiň, ale za našich mladých let neexistovalo, že by si někdo usmyslel a koníšek by se koupil. Nejdřív pěkně do jezďáku naučit se starat o koně (aspoň ty základy, mít doma koně je daleko složitější než se starat o ustájeného), jezdit a když člověk vydržel několik let a ukázal tak rodičům, že to není jen momentální pobláznění na chvíli, byli rodiče ochotní o vlastním koni uvažovat. (ono stačí se poptat ve stájích okolo, jaká je docházka děvčat přes léto a přes zimu...tam se ukáže, kdo o ty koně skutečně stojí, ne jen když je teplo a slunko, ale když prší, sněží, je zima...) Nicméně stejně jsme si ho většina koupili až za vlastní vydělané peníze.
    - - - - -
    Outloň: vypadá vážně spokojeně, dědula :)
    5.6.2010 22:05Bettynka
    Sarinka95
    díky tak teda haflinga ..
    ja mám skušenosti A vím co to obnáší jak už jsem napsala do poznámky jezdím na koně do Pňovic
    jezdím tam 4krát za týden protože mám i jiné zvíata školu a povinosti ale promýšlela jsem si to a vím vážně co to obnáší a jsem plně připravena že nebudu mít tolik času na ostatní a kamarády

    Strelish
    tak zaprvé já o koních naprosté prd nevím jo tak klídek a za druhé vím co kůň obnáší tak mírni jo ...!!!!!!!!!!
    - - - - -
    Strelish
    a o koně se postarat umím a jezdit taky já se o koně starám 4dny v týdnu protože jezdím do Pňovic ..!!!!!! a jindy nemám čas ale jsem připravena vynechat to co teťka nevinechávám jo a jako ty jsi taky začínal tak co já nemůžu zato že už máš koně a tak já jsem ti nic neudělala jo tak dik..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    5.6.2010 22:10sisi
    Bettynka-ahoj jen pokud víš o koník tolik co píšeš tak bys měla vědět že Palomino je zbarvení!!!
    - - - - -
    jinak souhlasím se Strelish
    5.6.2010 22:23Bettynka
    sisi
    to jo sorry každej se někdy plete nepiš že ty ses nikdy nespletla
    5.6.2010 23:18Kikča059
    https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=1990 tak moje první album na fotkách sou všechny koně co pan pašek má kromě dvou ty má jinde
    - - - - -
    Bettynka-já s tebou souhlasím někdy se nikdo splete
    6.6.2010 01:43sasetka
    Outloň: Frajer :) Podařilo se Ti někoho najít?
    6.6.2010 08:04Strelish
    Bettynka: tak jinak - jestli si umíš odpovědět na pár základních otázek, můžeš o koni uvažovat. A není od věci spočítat si náklady na "provoz" a mít vždy pár tisíc korun odložených, protože pokud se vyskytne zdravotní problém, výdaje se pohybují v rozmezí několik tisíců až desetitisíci korunami.

    Např.
    1. kolikrát denně krmit koně a čím
    2. jak často a čím odčervit koně
    3. jak často a proti čemu naočkovat koně
    4. jak často strouhat koně
    5. musí se kůň kovat?
    6. jak se pozná kolika, absces, natažená šlacha, přerostlé kopyto, hniloba kopyta, bolavá záda, špatně padnoucí sedlo, nachlazení, černé močení, schvácení kopyt, trichofytóza a jak tomu všemu předejít
    7. můžu koni zajistit společnost dalších koní? (ne = špatně)
    8. jak staré seno po usušení se dá zkrmovat
    9. čím koně nesmím krmit
    10. jak se starat o hubeného a obézního koně, jak takové koně poznám
    6.6.2010 08:32FeeBee
    Holky já teda nevim, ale ve 12ti jsem taky řešila, jestli si koupím půlroční hříbě nebo roční a absolutně jsem neměla představu, co všechno vlastnictví koně obnáší. Tak si nemyslím, že bysme se měli na Bettynku nějak obořovat. Nejspíš si projížděla encyklopedii koní a snila o vlastním a zeptala se. Pokud jí ho budou chtít rodiče koupit, tak s tím stejně nic nezmůžeme, pokud ne, tak věřím, že dospěje do věku a do stádia (pokud u koní vydrží), kdy bude vědět, že palomino není plemeno koně apod....
    6.6.2010 10:13Bettynka
    FeeBee
    Dík za podporu
    a někdy si pletu Palomino s plemenem
    6.6.2010 11:40Sarinka95
    Strelish : To, že jsou haflingové označováni za bezproblémové, ochotné, učenlivé, atd...samozřejmě neznamená, že je takový úplně každý, ale předpokládala jsem, že Bettynce je jasné, že záleží na charakteru konkrétního jedince....

    Jinak s tebou souhlasím, jen jsem se snažila říct, že podle mě je lepší, když se věci řeší v klidu, než když se každý hned začne chovat povýšeně a agresivně....ta holka přece za nic nemůže...

    Bettynka : Byly doby, kdy sem si i já myslela, že když dokážu koně nasedlat, přeskočit křížek a namlít oves, tak si hned můžu pořizovat koně...ale tak to není, starat se o koně někde ve stájích není jako starat se o vlastního koně, na kterého si sama...k tomu je potřeba znát a umět mnohem víc...
    Pokud ale dokážeš s jistotou odpovědět na všechny otázky, které ti Strelish napsala, pak jsi způsobilá chovat koně.
    Taky pamatuj, že kůň je dlouhodobá záležitost...záleží v jakém věku si ho koupíš, ale určitě dobře víš, že koně se dožívají 2Oti let a více....teď jsi na základce, ale za chvíli odejdeš na střední a to už nebudeš mít tolik času jako teď, ale koník bude potřebovat, abys mu věnovala času pořád stejně...
    Já nevím, ale jezdit 4x týdně je docela dost a máš tak dost času na kamarády a ostatní záliby...
    A jsi si taky jistá, že koně nejsou jen chvilkové poblouznění ?
    Jen chci aby sis to pořádně rozmyslela, aby si nakonec nelitovala...
    pořídit si koně je velká věc...
    6.6.2010 11:48sasetka
    Strelish: Teda přiznám se, že jsem si musela najít, co znamená trichofytóza :) onemocnění samozřejmě znám, ale ne odbornej název... to jsem ale ostuda :)

    Pojem palomino, je vůbec takovej nešťastnej - ve Velké knize o koních od E. H. Edwards je tohle: "Palomino neznamená plemeno, ale pouze typ zbarvení. Ovšem v Americe vzniklo cosi jako status plemene pro potřeby Palomino Horse Association pro uchování a zdokonalení koní typu palomino sledováním krevních linií a vystavováním průkazů o registraci k označení koní. Asociace vymezuje žádoucí znaky palomina v jeho oficiálním standardu, který stanoví výšku....."

    Čímž samozřejmě nepodporuju koupi koně nezkušeným dvanáctiletým dětem, ale zas chápu, že ty stejné děti můžou z takovéto informace vyvodit, že palomino je plemeno... Já jsem si to jako malá holka, která tou knížkou listovala od rána do večera a "vybírala" si koně podle obrázků, myslela taky.
    6.6.2010 12:11Sarinka95
    Sasetka : já mám v knize napsáno to samé, taky sem si dřív myslela, že je palomino plemeno...a taky jsem tohle dělala...listovala jsem knížkou a vybírala si koně podle obrázků...řekni mi číslo stránky a já ti řeknu, co je na ní za plemeno :)
    Tenkrát jsem ale měla tu smůlu, že mi rodiče odmítali koupit koně ač sem žadonila sebevíc jsem chtěla - teď ovšem chápu, že to bylo štěstí...
    Ale je možné, že Bettynka je v úplně jiné situaci, než jsme byli mi...
    6.6.2010 12:59Claire
    Foto ze ze včerejších a našich prvních vytrvalostních závodů - https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=1998
    6.6.2010 17:54Pavlína
    Bettynka: jezdí někdo z tvojí rodiny? Nebo máš nějakou spolehlivou osobu co se ti o koně postará když ty nebudeš moct? Je ti teprve 12 let, nejezdíš na tábory a tak? co když budeš nemocná? pojedeš na dovolenou?!!! A pokud jsem dobře informovana tak do terenu ven se muže podle zákona jezdit bez doprovodu dalšího kone až od 15 let . Nebo je v tvé vesnici někdo kdo má kone a muzes s ním jezdit? A jak vidí tvoji rodiče situaci že si přiveze koně domu (do vyhovujících podmínek), jak se zachovají? Zajmalo by mě jaký máš přehled o koních, umíš odpovedet na otázky co ti zde napsala STRELISH? pokud hodláš a máš na to čas na ne sem do diskuze odpovedet btak jsem na to velmi zvědavá! mít doma koně a rodiče co z konmi nemají co dočinění je dost težke a ve 12 letech promin nemáš dostatečnou zodpovednost a rozvahu vlastnit koně, aniž by na tebe nekdo mel dohled. toť vše!
    6.6.2010 19:34Bettynka
    Pavlína: MOje máma má zkušenosti z koňmi ví co s nimi...A na otázky co mi dala Strelish sice opovědět neumím ale mám kamarádku která mi bude pomáha ona jezdí ve western klubu u nás a má svého vlastního koně a je jí taky teprve 12 a jezdí sama klidně i do lesa.. a ten kůň co si pořídíme bude náš jo a ta kámoška už jezdí od 5ti let a má zkušeností až nad hlavu takže klídek ju..??!!jo a navíc mi dvě vlastně tři i z mamkou se o koně pohoda postaráme a toho koně mám mít až v září a v červenci jedu na koňský tábor na posledy.... protože budeme mít toho koně a kůň bude v dobrích podmínkách protože strejda od tý kámošky vlastní pozemek a tam už se staví stáje louky máme koupený od dědy kamoščinýho a půlku na to vše sme si zaplatily sami.!!!!!
    6.6.2010 19:41Pavlína
    Tak pokud je to tak, jak píšeš tak nic neříkám, je fajn že nebude koník do samoty.Ale pokud by bylo na mě haflinga bych nevolila...
    6.6.2010 19:49Outloň
    Sasetka: No, snad jo, i když to ještě není jistý. Ale věřím tomu, že to dobře dopadne. Díky za zájem. :)
    6.6.2010 20:18Bettynka
    Pavlína
    no právě mi si moc přejeme haflinga mi už ho nějak zvládnem ale jako abysme mohly jezdit spolu tak si pořídíme ještě jednoho koně ale to už bude hafling a nikdo mě nepřekecá..:-DDTen právě bude můj
    7.6.2010 09:50Mišulka
    Strelish - souhlasím s tebou. A fakt bych chtěla mí aspoň občas jistotu takovýchhle holčiček.
    - - - - -
    Strelish - ta kobča je nádherná. Moc mi připomíná Johanku...
    - - - - -
    Byli jsme na první procházce se sedlem -
    http://misulinka.rajce.idnes.cz/Prvni_prochazka_se_sedlem_-_4._6._2010/#album
    - - - - -
    Jo a holky, máte někdo zkušenosti s poštípanými vnitřky uší? Rumík je má poštípané do krve, stále pohazuje hlavou, resp. ušima, klopí je, chce se drbat. Je nutný repelent nebo by mohl pomoci jen uši namastit? Napadá mne např. měsíčková indulona...
    7.6.2010 11:03Petaah
    Mišulka: gratuluju Janině k hříbátku (zákon schválnosti prostě funguje dokonale ;)) i k první procházce se sedlem...Rumík vypadá krásně, ohromně spokojeně a moc Vám to spolu sluší!
    Na poštípaná ouška nám pomáhá ušatá maska, nic jiného vyzkoušeného nemám..

    Strelish: souhlasím s Tebou...a krásná kobča!
    7.6.2010 11:41Mišulka
    Petaah - ahojky:)) Díky moc:) Masku mám v plánu, jen musíme trochu natrénovat její nasazování, aby to zvládl i páníček. On Rumík má s hlavičkou trochu problém, asi se o ni bojí a ráno vodí koníky na pastvinu právě páníček, který mu ji zatím nenasadí. Tak se musíme víc snažit:)
    7.6.2010 11:58Petaah
    Mišulka: :) Aha :), tak Vám držím pěsti, ať se Vám to co nejdřív podaří ;)!
    7.6.2010 17:34Claire
    Mišulka: My uši vždy mazali mastí na kopyta;-)
    7.6.2010 19:46Sněhu
    Ahoj, chtěla jsem se zeptat, není tu někdo z HK, kdo by občas umožnil ježdění?
    7.6.2010 20:29Sarinka95
    Sněhu : Ahoj, já chodím do HJK ( hradecký jezdecký klub ), tam se jezdí jednou týdně v provozu, ale pokud máš licenci a zájem, tak myslím, že by tě vzali i do sportu, to by si jezdila závodně za ten jezdecký klub. Popřípadě si tam můžeš ustájit svého vlastního koníka.
    Pak na Novym naproti Cikánovi chová jedna paní koně, byli jsme se tam s mamkou podívat asi před 4 rokama, ale řekli mi, že jsem ještě moc malá, že tam k ní chodí starší holky, které se o ty její koně starají sami a sami na nich jezdí...mám v plánu tam za ní v nejbližší době zajet a zeptat se jestli už nejsem ,,moc malá" :) tak ti na ní seženu telefon, jestli chceš.
    Pak v Bělečku je westernový ranch, párkrát jsem se tam byla podívat a vypadá to tam docela mile.
    Dál v Blešnu, tam je taky ranch...majitel je nejlepší kamarád mýho strejdy :) ale ten bych ti nedoporučovala...koně tam sou hrozně líný a ani ten přístup není podle mě úplně ideální...
    Taky v Ruseku mají koně...ale tam se radši ani nejezdi dívat...nebo se ti začnou zdát noční můry :(
    A na lesním statku v Bědovicích - v Třebechovicích...to je na mě moc daleko, ale je to tam opravdu úžasné.

    Když budeš chtít, tak klidně napiš - Hradec a okolí mám dokonale zmapovaný...co se koní týče :)
    7.6.2010 20:39Strelish
    Na ifauna.cz do Pracantek chodí Klárka a Peťa z HK, zkus se domluvit s nima, koní mají dost :))
    - - - - -
    Sarinka95> myslím, že by ses u holek mohla taky poptat (jinak co já jsem prošla hradecké koně, tak HJK přístup otřesný, tam jsem se zařekla že ani omylem, i když byl nejblíž, Bělečko pro mě daleko, Blešno podivné, Rusek, Třebechovice už taky daleko, i když ty Třebechovice byly sympatické..takže jsem chodila ke koním sem tam jen doma)
    - - - - -
    Mišulka: malá se dost potatila, jsem na ni opravu zvědavá pak pod sedlem, plňas v exteriéru stačí, v povaze už být až tak nemusí :)). Z Rumíka za chvíli budeš mít šimlíka, ne? :)) A je vidět, že je to pohodář, přípravy na obsedání vůbec neřeší, to je fajn.
    7.6.2010 20:56Sněhu
    Sarinka95: díky, to bys byla hodná. Do Malšovic jsem se zařekla že ne, to jsem viděla a slyšela dost...tak mi dej pak prsím vědět do SZ nebo na mail. Plnoletá jsem, tak tam problém není, jsem rekreační jezdec, ale mám na to školu :-)
    7.6.2010 21:32Sarinka95
    Strelish : Musím s tebou souhlasit...jak taky jinak :) Ale malšovice pro mě byly jediná možnost, když sem začínala jezdit...všechno ostatní mám moc daleko...tenkrát se mi to tam coby lehce pokročilému začátečníkovi zdálo skvělé, ovšem teď z toho taky nejsem zrovna dvakrát nadšená, ale naučila jsem se tam veškeré základy a měla jsem štěstí na skvělou trenérku....já nevím, ale musíš uznat, že Pejřilovi jsou klasa, ne ? :) Ikdyž já být jimi, vedu to tam jinak....právě že tam ty tři roky bohatě stačí, pak člověku začne docházet jakže to tam vlastně funguje a taky dospěje do stádia, kdy už se může jen zdokonalovat v tom co umí, protože nic jiného ho tam už nenaučí...ledaže by šel do sportu. A tam já rozhodně nechci...pomalu ale jistě to tam začínám taky zavrhovat...právě proto jsem se rozhodla, že se začnu shánět po něčem jiném...

    Sněhu : a na koho chceš kontrakt ? můžu ti sehnat na všechny, určo je mám ještě zastrčené někde v šuplíku :)
    Myslíš chovatele koní a jezdce ? Lanškroun, Hořice, Kladruby....nebo kde ? Taky sem tenhle obor chtěla jít studovat, ale nakonec sem se rozhodla pro gympl :)
    7.6.2010 21:44Strelish
    Sarinka: já tam byla jednou a taky jsem se zařekla, že radši nic než tohle...Pejřilovi můžou být klasa sebevětší, ale stáj vedou prapodivně. Na to jsem fakt zvědavá nebyla. A už mi taky nebylo -náct, abych byla happy jen z toho, že můžu někomu dělat levnou pracovní sílu takovým stylem (jinak ale nemám nic proti práci ve stáji, ke koním to patří). Ovšem kdybych měla peníze, bylo by to jinak...
    8.6.2010 07:26Mišulka
    Claire - mastí na kopyta? Tu nemám a přiznám se, že by mi to bylo proti srsti:) Namazala jsem ho včera repelentem:)

    Strelish - jak přelínal, tak má místy úplně bílej zadek a dělají se mu zrzavé puntíky:) Jinak na těch fotkách vypadá Rumík asi pohodově, on v podstatě je pohodář, ale občas umí být pěkně tvrdohlavej:) Někde jsem četla, že appa je "americký hucul". Někdy mám pocit, že je to pravda pravdoucí:)
    8.6.2010 10:29Sněhu
    Sarinka95: Já bych chtěla kontakt do nějaké malé, pohodové stáje, kde budou relativně dobré podmínky a žádné koňské bestie, těch jsem si ve škole užila dost :-) Jak jsi psala, tak myslím, že ta paní na Novým HK by možná připadala v úvahu. Potřebovala, aby to bylo co nejblíž, nemůžu dojíždět daleko. Psala jsem i na Roudničku, ale tam je soukromý ustájení a nikoho nesháněli :-(
    Nn, já jsem dělala 4 letý s maturitou v Humpolci, teď jsem v Hořicích, ale na VOŠ a stř. školu teda jako nedoporučuju vůbec...
    8.6.2010 11:19Strelish
    mišulka: :))) hucul...:)) btw narazila jsem na stránky americké inzerce, PH, QH ročci s původem a celkem pěkní se dají koupit i pod 20 000 Kč...

    Nejlepší je mít koně jen jako koníčka a vydělat si na něj jinak :)
    8.6.2010 11:30Sněhu
    Strelish :-) to máš pravdu, pokud už nemáš jméno a zázemí, tak se můžeš jít zahrabat, protože si nevyděláš ani na chleba...
    8.6.2010 12:38Mišulka
    Strelish - tak to jsou super ceny. Ono u nás už to jde taky dolů a až se trh nasytí, bude to lepší. Zatím je pro mne koupě čistokrevného američana absolutně nereálná:(
    - - - - -
    Holky, nemáte někdo zkušenost s tímto sedlem? -
    http://www.bukefalos.cz/sedlo-norton-rexine-p-1426.html

    Sháním sedlo pro Rumíka, protože to po Janině mu není. Původně jsem si ho chtěla nechat ušít u sedláře, ale dneska jsem nakoukla k nám do jezdeckých potřeb a mají tam tohle za necelých 6.000,- Kč. Na pohled je sedlo moc hezké a pěkně ušité a lehké. Co mne odrazuje jsou třmenové řemeny, které jsou (jak se píše v popisce) z polypropylenu. Prý se hodně kupuje a snad ještě neměli reklamaci. Na to mé občasné ježdění by možná stačilo... nevím.
    8.6.2010 12:43Sněhu
    Mišulka: jj, vypadá dobře. Když jsou třmeny z PP, tak jsou na prd. A jak jsou na tom řemeny k podbrišáku?? Pokud jou z PP, tak s těmy mám špatné zkušenosti - při delším používání se začínají škubat a jak dotahuješ ze sedla, tak se pak netrefíš do té dírky, tak se to trhá. Třmenové si můžeš pak koupit kožené, ty se dají sehnat normálně. Kůže je kůže, ale na těhle sedlech se taky nejezdí špatně, ale mají menší životnost než právě zmíněná kůže.
    8.6.2010 12:44Bublina
    Mišulka: Všechno, jen je tohle sedlo...sice lehké, ale ne moc pohodlné, nekontaktní a houby vydrží...seděla jsem v něm párkrát a pěkně děkuju. A co se týče pohodlí pro koně, tak to taky nebude to pravé ořechové.
    8.6.2010 12:51Strelish
    Mišulka: jenže s dovozem z USA jseš zase na sto tis., to je na prd, takže taky se na ně můžu zatím jen dívat

    Když už takové sedlo, tak spíš asi tohle, dají se mu měnit komory, to se vám může hodit
    http://al-kham-sa.wz.cz/inz/!daslo4500.jpg
    8.6.2010 12:58Vladous
    Mišulka:
    Na ty Nortony jedni nadávají a druzí si je nemůžou vynachválit... Jedině zkusit.
    - - - - -
    Nortoni mívají také vyměnitelnou komoru... Ale dokáže to vyměnit jedině sedlář..
    8.6.2010 13:11Mišulka
    Sněhu - já samozřejmě myslela řemeny k podbřišníku, popletla jsem to. Ty jsou "umělé". A to se mi vůbec nelíbí.

    Bublina - jo, nekontaktní mi taky přišlo. Jenom ty sedlové polštáře - hrozně vysoké. Paní prodavačky jsem se ptala, jestli si to sedne, říkala, že jo, ale moc se mi tomu nechce věřit. Sedlo po Janině bylo taky hodně "vysoké", sedlář mi ho snižoval, a stejně jsem si připadala strašně vysoko.

    Strelish - a to Daslo má kožené řemeny. Zkusím se poptat.
    8.6.2010 13:30Sněhu
    Mišulka: Daslö jsou i docela kvalitní, pár jsme jich měli ve škole. Kámoška, co jezdí military si docela chválí Wintec, ale na skoky mají malé opěrky, tak jí klouže koleno dopředu, jinak je spokojená.
    8.6.2010 13:56Mišulka
    Sněhu - já jsem zvyklá na staré dobré Vogeltanze, měli jsme jich několik v oddíle, jsou to držáci, seděli prakticky na každým koni. Takže zvažuju, zda si ho taky nenechat ušít - http://www.sedlarstvi-vogeltanz.wz.cz/img/106.jpg Je to skokové sedlo, ale jezdili jsme v něm pravidelně i do terénu a sedělo se v něm velice dobře. Cena, na kožené sedlo, velice příznivá - 13.000,- Kč. Známí se ho teď nedávno nechali šít, tak se ještě na něj zajedu podívat a pak uvidím.
    8.6.2010 14:09Sněhu
    Mišulka: tak to je rozhodně dobrá investice. Kůži ničím nenahradíš. Líp sedí, koni příjemnější a i jezdci, já na kožená nedám dopustit. A tohle bude přímo na míru. Do toho bych šla.
    8.6.2010 16:52Claire
    Mišulka: Mast používáme několik let a zkušenost dobrá;-) zabírá a i hojí. Sedlo rexine mám na Lady a spokojenost, jen jsme ho brali z equisboye, nabízej i komoru. http://www.equisboy.cz/skokova-sedla/sedlo-anglicke-rexine-norton
    8.6.2010 18:28Sarinka95
    Sněhu : dobře, to ti schvaluju, na Novym to vypadá moc sympaticky :) Já se tam ale bohužel dřív jak za 14 dní nedostanu, bydlím až na Pouchově, takže to mám daleko. A mamča kontakt na tu paní už vyhodila :( Ale jestli chceš, tak se tam můžeš zajet juknout sama, ať na mě nemusíš čekat...nebo si budeš muset ještě 2 týdny počkat.
    8.6.2010 19:24Sněhu
    Sarinka95: nn, to počká. Stejně teď chodím do práce, tak je čas. Mi pak napiš na mail: Sari.Kopecka@seznam.cz. Sice bydlím blíž než ty, ale zjisti co a jak, napiš mi a třeba bychom tam pak zajeli i spolu :-) Ještě jednou díky.
    8.6.2010 19:39Sarinka95
    Sněhu : Ok, to by bylo fajn...to víš, já teď absolutně nestíhám, uzavírání známek, rozlučák, školní výlet....ale jakmile budu mít chvilku, tak tam zajedu, už se tam strašně těšim :)
    Okolo je nádherná příroda - malšovický lesy - tam sou překrásný vyjížďky, poblíž je rybník ( kde se doufám může plavit ) a venkovní jízdárna....a koníci vypadají moc spokojeně, teda aspoň co si pamatuju :)
    Takže se pak určo ozvu, zatim pa :)
    8.6.2010 19:46Sněhu
    Sarinka95 : moc díky, budu se těšit. Neboj, tenhle shon znám. Taky chodím do školy, ale už mám splněno a teď chodím na praxi - jako i práce. Kdyžtak ti pak napíšu číslo na mobil a můžem se dohodnout i tak :-)
    8.6.2010 19:59Sarinka95
    Sněhu : No to nemáš vůbec zač, taky se budu těšit :) strašně ráda se seznamuju s novejma lidma, kteří mají co do-činění s koňmi :)
    A užij si praxi ;)
    8.6.2010 20:46Sněhu
    Sarinka95: dík :-) pokud budeš v centru, tak mě můžeš navštívit :-) Jsem v CA Verana naproti Grandu :-) Ti můžu udělat dovolenou :-)
    8.6.2010 20:51Vladous
    Mišulka:
    Míšo, Ty ses nám nějak přebarvila :-D Já kopyta dělám když Terka čistí - obě zadní, a když přijdeme do stáje a Terka sundavá cajky, obě přední... :-D Taky tak nějak v letu.
    8.6.2010 21:12Sarinka95
    Sněhu : No to by bylo fajn :) Ke Grandu občas zajdu...když mám čas, tak vemu psa a du si do Erka koupit oříšky :D
    9.6.2010 07:52Mišulka
    Vladous - já jsem se nechala na volby trochu zkulturnit:)))
    9.6.2010 16:45Peťula a Happysek
    ahojky..tak mam nové albíčko i když fotky z minulého roku..kdo chcete,podívejte se a ocením i nějaký ten komentík ;) https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=1994 █♥█
    9.6.2010 18:24Jeanne
    Mišulka: Já mám springa (semišová Rexina:)) a na žádný předpisový sed to není, ale přiježďování a menší skoky v pohodě, do terénu supr, kůň si nestěžuje. Mám ho druhým rokem a byl před tím už dva roky ježděn. Pořád vypadá jak nový, řemeny na podbřišník se vůbec netrhají (samozřejmě, nepěkným zacházením budou v háji ihned..) Třmenové řemeny mám taky umělohmotné (i třmeny) a není nejmenší problém. A to je ježděn téměř denně.
    10.6.2010 07:40Mišulka
    Jeanne - jaké máš na sedle třmenové zámky? Totiž na tom sedle, co jsem viděla já, nebyli klasické zámky zavírací, byli otevřené a já mám trochu obavu, zda z toho nemůže příliš snadno třmen vyklouznout.
    10.6.2010 09:11Jeanne
    Mišulka: Jo, jsou tam jen takové lehce zvedlé konce, ale třmen mi nikdy nevypadl
    10.6.2010 09:56Mišulka
    Jeanne - a nevypadl by, ani kdyby dělal kůň čurbes? Stalo se mi před léty, že jsem zapomněla zavřít zámek na sedle a jezdci vypadl třmen během parkuru. Nic moc, dodnes si pamatuju, jak mi nadával:)
    11.6.2010 08:05Jeanne
    Mišulka: hmm hmm, to fakt nevím, můj kůň čurbes nedělá:) Na to se budeš muset poptat někoho jiného.
    11.6.2010 09:59Mišulka
    Jeanne - díky, už to není aktuální, nechám si sedlo ušít u sedláře.
    12.6.2010 16:14Dadli11
    Dobrý den.
    Chtěla jsem se zeptat na co je to, co má na obrázku kůň. Má to na pastvině jeden kůň ve vesnici a docela by mě zajímalo k čemu to je. Zrovna tenhle kůň mívá okolo krku dost často něco..
    http://img.kralici.cz/kralici/alba/08ccd86114331026811d.jpg?a320
    12.6.2010 16:16Pavlína
    Klkací řemínek?? nic jiného mě nenapadá...
    12.6.2010 16:31Dadli11
    Pavlína- asi jo. Máš pravdu. Děkuju..=)
    14.6.2010 18:15Kikča059
    ahoj chtěla sem se zeptat Sambě se má na konci června narodit hříbě a s Ninou přemíšlíme o jméně ale pořád nemůžeme najít to nejhežčí pravděpodobě by to měla být klisna zalíbylo se nám jméno Sendy ale nevěděli byste nějakém jiném jméně děkuji
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=2001
    15.6.2010 10:27Dadysek
    Takže s Librunkou jsme jse naučili dalši kousek když já zvednu levou nohu Libra ji taky zvedne a nebo natáhne a naopak i s druhou nohou :)
    15.6.2010 10:33Mišulka
    Tak v sobotu jsme se byli podívat za Janinou a její malinkou princeznou:))) Maličká se jmenuje Jane a je celá Rumík, když byl malý, jen má o jednu ponožku navíc:)))) - http://misulinka.rajce.idnes.cz/Janina_a_jeji_hribatko_-_12._6._2010/

    A aby těch hříbátek nebylo málo - v pátek jsme zašli do Tasnovic, kde jsou momentálně narozená asi 4 hříbátka a ještě 2 čekají - http://misulinka.rajce.idnes.cz/Tasnovice_-_11._6._2010/
    - - - - -
    Celý víkend jsme završili návštěvou Danči, která nám ukázala svého Lukase v celé své kráse:)) Dančo, moc ti děkuji za překrásně strávený den v tak úžasné krajiné, jakou tam okolo máte, s tak úžasným koníčkem, jako je Lukas. Zadek mne bolí ještě dneska:)))))) Fotek je milion, tak aspoň jedno albíčko - http://misulinka.rajce.idnes.cz/Lukas_-_13._6._2010_-_2._cast/

    Jinak musím přijet ještě jednou, až bude svítit sluníčko, to budou fotky lepší.
    15.6.2010 16:25Kikča059
    ahoj musim se pochlubit zistila sem to až dnes SAMBě narodilo hříbátko jmenuje se SEBASTIAN neboli SeBi a narodil se ve čtvrtek
    15.6.2010 16:50sisi
    Mišulka-ahoj,fotky jsou moc hezké malá Jane je hezounká ale ta fotka toho kopyta, chudák koník
    15.6.2010 23:38DANČA
    Mišulka - Děkuju moooc za fotečky, jsou fakt luxusní:-))). Ta neděle byla opravdu parádní. Copak asi Vendy? A ráda Vás u nás na Truhlars´dorfu opět uvítám:-))).
    16.6.2010 11:43Mišulka
    Danča - až bude sluníčko, budou lepší:)) Vendy na tom byla podstatně líp než já:)))
    16.6.2010 17:44qwertik
    Danca:
    Ja ti toho tveho Lukase vzdycky chci pochvalit a zapomenu na to :), je krasnej, ja moc nemusim simly, ale grosaky to ja muzu :).
    17.6.2010 08:10Mišulka
    qwertik - tak nějak. Taky šimly nemusím ( i když doma se mi asi jeden klube:) ), ale tihle grošáci se mi líbí moc a Lukas obzvlášť. Je krásnej a moc fajn koník:)

    Danča - předevčírem jsem vyzkoušela tu tvojí dečku:) Moc ti za ní díky.
    17.6.2010 12:36DANČA
    gwertík - Děkuju:-).
    Mišulka - Hlavně příště snad nebudu po tahu. Mamina říkala, že Ti měla upéct aspoň řízek za tolik fotek:-))). To jsem ráda, že se Ti dečka hodí a líbí. Mě tam stejně jenom ležela . . .
    17.6.2010 12:49Mišulka
    Danča - tak prosím tě vyřiď mamině, že řízkem by mne nepotěšila. Já raděj sladké, maso moc nepapu:)))
    19.6.2010 13:05smoulinka1548
    ahojík, mám kobylku, která má oteklé koleno na pravé zadní noze(stalo se jí to ve stáji, nějak se kopla) a kulhá(hl. v klusu) co jí s tím mám udělat?mocinky děkuju za odpovědi :D
    19.6.2010 14:04Eliska444
    smoulinka1548 - Jseš si jistá že je to koleno? Nedokážu si představit, jak se do něj mohla kopnout, ale třeba se pletu. Radši se zkus zeptat svého veterináře, ten ti určitě poradí nejlíp.
    19.6.2010 14:34smoulinka1548
    nedávno měla úraz a šili jí šlachu, ale to už je dobré a teď jí trápí právě to koleno :(
    19.6.2010 18:23sisi
    Ahoj co byste ni doporučili u poníka s hustou,delší hřívou zastřihnout nebo protrhat?(poník je) kamarádky)http://img.janforman.com/008op6l.JPG http://img.janforman.com/0038p40.JPG
    - - - - -
    tady to není tak vidět ale hříva mu leze do očí a je opravdu hustá :)
    - - - - -
    smoulinka-ahoj, tak zavolej dobrého veterináře
    19.6.2010 19:30Lucia
    ahojte baby, nebola som tu riadne dlho...ako zijete...ako by ste do slovenciny prelozili celenku s trasnemi...
    19.6.2010 19:34Pavlína
    To ti přijde jako hříva na obtíž? Buď ráda že nemá řídkou hřívu...
    19.6.2010 19:40Vladous
    smoulinka: chce to zrentgenovat

    sisi: maximálně bych to zastřihla nad očima, ale jinak bych to nechala....

    Lucia: nazdárek :-)
    19.6.2010 19:44sisi
    Pavlína:leze mu do očí,při větším teple se pod ní potí,proto se ptám jestli ji máme protrhat nebo jen ostříhat
    - - - - -
    Vladous: a nebude s tou hustou hřívou vipadat blbě?
    ve stáji máme poničku která měla hustou hřívu a když se jí zastřihla nad očima a trošku na krku tak vypadala blbě :)Teď se jí to jen vytrhává a nepotí se,neleze jí to do očí a vypadá moc hezky :)
    - - - - -
    *vypadat
    19.6.2010 20:03Lucia
    VLADOUS - ako zijes, pozeram ze sa to tu riadne omladilo,,,,
    19.6.2010 20:41Claire
    Foto z dnešních závodů https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=2005
    20.6.2010 08:26Strelish
    sisi: jsem to u poňoucha vyřešila ostříháním části té "podsadové" na kratičko, zkusím najít fotku
    - - - - -
    smoulinka: kůň kulhá a vy jste ještě nevolali veta?
    20.6.2010 08:50sisi
    Strelish-moc dobrý nápad :-)
    díky,fotku hledat nemusíš
    20.6.2010 19:17Kikča059
    https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=2006 noví albíčko se SAMÍKem
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=2008 NOruska
    21.6.2010 08:25Mišulka
    sisi - tomu říkáš dlouhá hustá hříva?:))) Koukni na Davídka:) Já hřívu neřeším, jsem ráda, že ji má takhle dlouhou, chrání ho před hmyzem. Maximálně mu uděláme culíka.
    - - - - -
    Claire - pěkná akcička:)

    V sobotu se v naší vísce konal křest hříběte Ostrova Naděje - bývalá Regália - paní Sodomkové. Byla tu i televize Prima, tak třeba to zhlédnete i v televizi. Fotky zde -
    http://misulinka.rajce.idnes.cz/Krest_hribete_Ostrova_Nadeje_byv._Regalia_-_19._6._2010/
    21.6.2010 13:21Strelish
    Mišulka: dlouhá hříva proč ne, ale třeba Andoš ji má hrozně huňatou a max je mu pod tím akorát vedro, hlavně kolem uší. Tak to má vystříhané tu spodní vrstvu
    21.6.2010 15:38Mišulka
    Strelish - máš pravdu, to je jediná věc, která mi na tom trochu vadí, že se pod ní víc potí. No ale letos se naši kluci ještě moc nezapotili:)

    Jinak - když už hřívu nějak upravovat, tak protrhat (nebo vystřihnout spodní vrstvu jako u Strelish). Zkrácená hříva ustřižením celkově na husté hřívě nevypadá hezky, jde to těžko zarovnat. Takže opravdu husté hřívy jsme jedině protrhávali.
    21.6.2010 16:46Kikča059
    nový album s NIkískem https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=2009
    21.6.2010 20:08Strelish
    Jsem vyhrabala nějaké fotky :)) https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=2007 teď to má u kohoutku zas úplně ostříhané, až pak mě napadlo prostřihnout to :)) aspoň se ta hříva neplete do ruk :o) A takhle vypadal úplně nakrátko http://strelish.wz.cz/fotky/Jilesovice/konske/VII07/!PICT0056.jpg
    - - - - -
    Tam na těch dvou dole už je to zralé na přistřihnutí, vpravo to ještě ujde, ale vlevo už je to moc, to už není pěkné až tak to nechat.
    22.6.2010 06:41sisi
    Ahojky našla jsem myslím si dobré videjko s Václavem Vydrou http://loskutak.nova.cz/clanek/chovatel/chov-koni-podle-vaclava-vydry.html
    22.6.2010 08:31Mišulka
    Strelish - na té ostříhané fotce vypadá jak velký kůň:) A moc mu to tam sluší.
    - - - - -
    Kdo neviděl a chce vidět - reportáž ze křtu hříběte - minuta 7.12
    http://www.zak-tv.cz/zpravodajstvi/archiv/
    22.6.2010 09:07Vladous
    Já nevim, mně se všeobecně ostříhaní koně na ježka nelíbí.... Ale tak každý má jiný vkus :-)
    - - - - -
    Lucia: No celkem to jde. Konečně jsem se dohrabala k tomu, že se minimálně jednou za týden dostanu do sedla, už se přestávám cítit na koni jako debil :-D
    - - - - -
    Moje nálada se zlepšuje a zhoršuje podle toho, jak je na tom momentálně Rozárka s kolenem.. Teď byla 2 měsíce ok, zkusili jsme o víkendu krokové a klusové kavaletky (na zemi) a je to zase v háji :-(
    22.6.2010 09:35Blueberry
    sisi: Na Vydru zacinam byt alergicka. Jenom slepe propaguje metody Dr. Strasserove, aniz by nad tim vyrazneji premyslel. Navic vsude, kde ho zmercim (tisk, televize, radio..), se jen a jen opakuje. Ja jsem samozrejme po precteni knizky od Strasserky byla taky nadsena inovatorstvim a revoluci, ale s kritickym myslenim a s odstupem casu dojdes k tomu, ze nektere veci jsou proste v nasich podminkach tezce realizovatelne (a debaty podkovy vs. bosy kopyto uz nejen tady, ale i na ostatnich forech byly proprany asi milionkrat...) a nektere metody nejsou zase vhodne pro kazdeho kone. V chovu koni clovek nemuze generalizovat, protoze potreby kazdeho jsou jine.
    22.6.2010 13:07Geeta
    Vlaďko,
    zkus jí denně zkrmovat lněné semínko. Pam to výrazně pomáhá. nevím přesně, kolik gramů dávám, zkusím to odvážit.
    22.6.2010 16:42Vladous
    Gee: No to by byla paráda... Problém bude asi také v tom, že během měsíce zase nabrala kila, která v zimě dlouho shazovala. I přes to, že se pravidelně hýbe a výběh sice není dohola vyžraný, ale pastvina se tomu říkat nedá. Když už jdou na vyšší trávu, má náhubek.
    23.6.2010 11:57Peťula a Happysek
    okí.. =) já taky nemam čas pořád.. ;)
    23.6.2010 12:58MonŠery
    Ahoj holky,
    tak jsem měla v pondělí prvně u Misiho zubaře. Vyšetření trvalo ani ne 10 minut, Misi se choval vzorně a pan zubař mu zoubky pouze o několik milimetrů ubrousil, nic jiného nebylo potřeba. Ufff, naštěstí :-)

    Mišulka - včera jsem odeslala přihlášku k Vám na závody, krve už mám :-)
    23.6.2010 15:50Mišulka
    MonŠery - to je fajn, budu se těšit:) Určitě se tam sejdeme.
    23.6.2010 17:19Peťula a Happysek
    Ahojky..jede někdo 3.-4.7. 2010 do Plas na XIII. Národní výstavu velšských plemen pony a kob a regionální výstavu shetland pony ?? :))
    23.6.2010 19:23smoulinka1548
    kobylka není moje, ale jednoho soukromníka... já byhc veterinářezavolala už dávno, zatím se jí to maže mastičkou...
    23.6.2010 22:31MonŠery
    Mišulka - já se taky moc těším a zároveň mám nervíčky :-))
    24.6.2010 10:54Vladous
    Holky co jezdíte s vestou - měly jste s některou vestou tendenci se překlánět?
    24.6.2010 11:21MonŠery
    Vladous - předklánět ne. Ale je to tak měsíc, tři týdny, co jsem s ní jezdit přestala. Nosila jsem jí jen na skákání a v začátcích s mým koníkem jsem za ní byla opravdu ráda. Nyní jsem jí odložila, protože se mi bez ní skáče mnohem líp. Nikdy mi nevadila, ale pak jsem jí jednou sundala, sedla na koně bez ní a skákalo se mi mnohem, mnohem lépe! Trochu člověka svazuje (nebo alespoň mě) a vadí při pohybu.
    24.6.2010 14:25mckvak
    Me obcas vadi ze boucham do zadni rozsochy jak je ta vesta dlouha takze tu tendcenci sem mela, ale pak jsme ji nechala jen na skoky ze zacatku a bylo to lepsi:) Nosim ji ze zacatku jako psychickou podporu:X
    24.6.2010 18:16sisi
    Vladous: ahoj ze začátku jsem se předkláněla a vesta mi při pohybech vadila,začala jsem si předklánění hlídat ale někdy sem se zapoměla.Pak jsem si ale vzala jinou a vůbec mě nepřekáží a nepředkláním se.
    24.6.2010 20:39Vladous
    Holky díky všem za postřehy, Terezka od té doby co nosí vestu, musím jí hodně hlídat, aby se nepředkláněla. Na "jízdárně" to celkem uhlídám, navíc tam se předklánět nemůže, protože v předklonu Rozárku moc neuřídí, ale venku je to dost složité. Jede se převážně v rovné linii a Terka si vyhoví. Já jenom celou dobu buzeruju, aby se nepředkláněla - akorát je z toho pak otrávená. Vestu jsem zkrátila co to šlo, nezdá se, že by vzadu byla moc dlouhá. Možná špatný typ vesty.
    25.6.2010 08:07Mišulka
    A když už jsme u těch vest, doporučili byste nějakou? Nebo jen páteřák? Zvařuji, že si něco pořídím pro lepší pocit:)))

    MonŠery - Eliško neboj, ber to tak, že to je jen trénink. Uvidíš, bude to úplně v pohodě:)
    25.6.2010 19:47Dadysek
    https://www.kralici.cz/konici/alba.asp?a=2011 nový albíčko z treninku :)
    28.6.2010 08:11Mišulka
    Pár foteček z práce na ruce - http://misulinka.rajce.idnes.cz/Rumicek_-_prace_na_ruce_-_25._6._2010/

    V pátek jsem se také poprvé položila Rumíkovi přes hřbet:) - http://misulinka.rajce.idnes.cz/Rumicek_-_prvni_polozeni_pres_hrbet_-_25._6._2010/
    28.6.2010 09:15Vladous
    Mišulka: No vidíš, jakej je Rumík šikulka! :-) Takhle se Terka pověsit do sedla, tah ho má za pár sekund Rozi na břiše :-D
    28.6.2010 11:58Mišulka
    Vladous - já měla taky obavy:)) Bohužel pomocník žádnej, tak jsem to prostě riskla:)))
    28.6.2010 14:19Julča
    Mišulka-Vydrž do čtvrtka:-)
    28.6.2010 14:35sisi
    Mišulka: Rumík je moc šikovnej :)
    28.6.2010 15:12Mišulka
    Julča - však se taky nemůžu dočkat:))))
    - - - - -
    sisi - jo, je hrozně šikovnej, bylo mu to úplně fuk:)
    28.6.2010 17:15Pavlína
    Mišulinka: Máš krásného koně,líbil by se mě do westernu.
    29.6.2010 07:39Mišulka
    Pavlína - však je to taky kříženec A 1/1 X Appa:)