od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Prosinec v roce 2006
  • Zobrazuji 210 zaznamu.
  • 1.12.2006 18:18Anninka
    jA SICe krecka nemam ale mam kralika a u kraliku mi nejde chat ale o kreccich toho vim hodne mnela sem 2 ale apk umreli talze sem si koupila kraliska
    1.12.2006 18:27Attak
    Nickdo:Máš moc hezkou fotku křečků a králíka:)!Můžu se zeptat co jsou ty oranžové kruhy visící ze stropu???děkuji předem:)
    1.12.2006 19:40Fifinka
    Může jíst křeček kedlubnu????,
    1.12.2006 20:16Anička 1
    muže anička jablko ze šlupkou????????????????????????????????????????????????????????
    1.12.2006 21:33Romča
    Attak: nechci se do toho míchat, ale dívala jsem se na tu fotku a ty oranžové kruhy budou asi kolečka od pomeranče vyjedené křečkama a zavěsené v akvárku!!!
    - - - - -
    Anička1: Ano křeček může jablko se slupkou ale dávej mu jen jednou za měsíc větší kousek!!! Jablka totiž obsahují přírodní cukr a kdyby si mu je dávala pořád tak by si z křečka měla tlustou kuličku!!! :))))

    Fifinka: Jasně křeček může kedlubnu!!! Může si na ni brousit zoubečky!!! :))))
    - - - - -
    Co mám udělat abych mohla mít album na křečkách!!! Mám supr fotečky a nevím co mám udělat!!!
    - - - - -
    A ještě se chci zeptat, jestli je lepší domeček koupený a dřevěný nebo jenom krabička od čaje ve které je otvor pro vlezení!!!???
    1.12.2006 21:52Fifinka
    Romča:Romčo jak máš na hoře napsaný chat tak je tam i Alba tak na to klikni.No domeček bych koupila nějaký ze zverimexu(např:dřevěný).Já bych krabičku ani nedala.
    1.12.2006 22:07Attak
    Romča-díkes!)))))))))křečci můžou pometanč???Já si to myslela,žeto je od pomeranče,kolik zhruba pomeranče-např 2 plátky,by se mělo dávat správně křečkovi??
    2.12.2006 10:04Spoolky
    plosím o pomoc! mám malého křečka džungaráčka je mu 6 týdnů, doma ho mám 14dní. Poslední dva dny je málo pohyblivý, je zněj veliká oteklá rozklepaná kulička. Zdá se mi že měl v terárku málo bobků. Co mu dát jíst nebo pít (jestli vůbec něco). Aby lépe kakal je-li to od toho.

    Můj E-mail:
    Stipsky.R@seznam.cz
    2.12.2006 10:07Kiki
    Romča: já bych mu koupila asi ten dřevěný domeček nebo nechala ten od čaje.
    2.12.2006 10:44Katarína
    Romča: podľa mňa je dobrým riešením tá krabička od čaju. Keď som mávala mimi, napchala som im ich hneď niekoľko. Síce ich po nejakom čase doslova zožrali, ale vždy sa krabička dá nahradiť novou.
    2.12.2006 10:44JáJen
    Jak mám ochočit sýráka? Tad ypíšete, že kouše, jeno mdkyž se bojí, ale mě kouše pořád
    2.12.2006 11:03maky
    Attak: křečci, stejně jako jiní hlodavci by tropické ovoce neměli jíst..
    2.12.2006 11:43Anička 1
    může křeček okurku???????
    2.12.2006 11:48Nickdo
    Attak:
    Jak uz rikala Romca, jsou to kolecka od pomerance, byla to soucast vanocni vyzdoby :o))
    2.12.2006 12:19Liza
    Očekáváme miminka, informacve a fotky v pláne na www.krecci.tarbik.com
    :)na stránkách se pracuje,tak ještě něobsahují moc informací, ale brzy dodám:)
    - - - - -
    http://www.krecci.tarbik.com/
    2.12.2006 12:35Romča
    Anička1: JO může ale ne kyselou naloženou v nálevu!!!!!! :)))))) Kousek, ale já jim dávám slupky z okurky, kterou nejdřív omyju!!! To mají radší!!!
    - - - - -
    Spoolky: Asi tě moc nepotěším, ale můj křeček měl to samé!!! Vůbec se nehýbal, nežral a ani nebobkoval a třepal se jak osika!!! Do 2 dnů mi umřel :((((( Ptala jsem se veterináře co to mohlo být a říkal že nejspíš zánět mozkových blan!!! :((((
    2.12.2006 12:53Corina
    ahojky. Mam jeden problem,jiz po druhe se mi panelakovymi stoupackami do me koupelny ci zachodu spustik malicky krecek.Jednoho sem lovila za pritomnosti asi 8 sousedu,jelikoz sem nevedela,co za zviratko me navstivilo. Vcera rano sem otevrela dvere na zachod a opet jsem uvidela krecka,ktery samozrejme okamzite zdrhnul. kazdou chvili ho slysim chodit ci hrabat v jadru,ale nejak nevim,jak ho nalakat treba do koupelny,aby se mohl chytit .mam mu tam dat nejake zrni???Ci neco jineho??Je zvedavy a prijde??? Je mi ho lito,nechci aby tam umrel,ale nevim,jak ho chytit. Poradite mi???
    2.12.2006 12:58Romča
    Corina: Vezmi zavařovací sklenici a do víčka vyřízni nožem křížek který protlač dovnitř ale trochu aby se jim křeček tak tak protáhnul!!!! Jednoduše tam vleze a zpátky už se nedotane protože ho ty ostny nepustí!!! Neboj nic se mu nestane!!! mám to odzkoušené!!! pak to víčko dej na lahev a do lahve dej nějaké žrádlo pro křečka!!! Zrní, kedlub, jablíčko.......
    - - - - -
    Corina: a tu láhev polož na nějaké místo kde se ten křeček vyskytuje asi nejvíce!!! Láhev musí ležet na zemi nebo na nějakém rovném místě!!!
    2.12.2006 13:02Corina
    Romča:diky,zkusim to,ja s nima vubec nemam zadnou zkusenost,ale jim se u me nejak asi libi,no jeden uz ma novy domov u hodnych lidi,co mi ho pomahali lovit. Ja sama mam kralicky,tak mu muzu dat i seno a nejake zrni ci granulky. Jen mu zase musim najit domov. Diky za radu.
    2.12.2006 13:17Romča
    Corina: Není zač, ale lepčí je přece jenom tam dít jabko!!! Lépe a více voní!!!!
    2.12.2006 13:19Corina
    Romča:dobre,mam jablicko,dam ho tam,uz sem udelala ten krizek,jdu naplnit a jestli se to povede,dam urcite vedet.
    2.12.2006 17:43Fifinka
    Může křeček sušené švestky????
    2.12.2006 18:26Spoolky
    Romča: Hmmm. to je špatný :((((( Ale už to s nim vypadá líp, už docela občas i chodí a už z něj není taková kulička. Ale nebobkuje a nasyslil si do tvářiček jídlo a už celej den ho tam má ( i přez noc ) a vůbec mu to neubejvá. Určitě dám vědět. ;-) Díky a zatím AHOJ!!
    3.12.2006 08:19Želva
    Prosím, chs Líza,aby mi sem napsala kam a kdy si pro domeček přijede, jelikož mi nejdou přijímat ani odesílat emaili. Děkuji za pochopení :-)
    3.12.2006 08:54Liba
    Ahoj, potřebovala bych s něčím poradit.
    Mám asi dva týdny zlatého křečka, byl živej, v noci běhal na kolotoči, hrabal, očuchával, žral atd., ale ted pořád jen spí v boudičce, ve dne i v noci, vubec neběhá, ale hlavně ani nežere!! Zkoušela jsem mu dávat všechno co mu chutná, vždycky po tom byl jak divej, ale ted nechce vůbec nic :-( NEMŮŽE BÝT NĚJAKÝ NEMOCNÝ? A CO A Z ČEHO BY TO MOHLO BÝT? A taky jsem si všimla, že má na ststi takový mokrý místa, jako kdyby se žužlal a olizoval, nevíme proč? a je to vubec v pořádku?? Takhle to všechno třvá už asi 3 dny, a já mám o něj hroznej strach :( PORADÍTE MI PROSÍM NĚKDKO??? DĚKUJU MOC!!!!
    3.12.2006 10:19Spoolky
    Romča: Hmm tak nic křeček dneska ( nebo včera večer ) zemřel. Měl nafouklé bříško a snad 3 dny neudělal žádný bobek. Tak že nevím co mu bylo snad se moc netrápil. :(
    3.12.2006 10:22Attak
    Ahojki,mohla bych mít dotaz?Když keřečkovi chci postavit dráhu z rour od toualetního papíru-má to být do klece a dvě velké průlizky tak dovýběh,čím je mám slěpit,skusila jsem je spojit bez lepící psky,ale není to moc pekné...stačíobyčejná průhledná lepící páska???nestane se mus isc kdyř ji okouše??předem dík!
    Spoolky:chudáku!Musí to bejt těžký...znám to,ale drž se!
    3.12.2006 11:22Romča
    Attack: já bych to neslepovala, jenom to zasuň do sebe ty ruličky!!! Já lep. pásce moc nevěřím!!! Nikdy nevíš jak ten křeček na to zareaguje!!!
    3.12.2006 11:30maky
    Attak: lepicí pásku by křeček mohl okousat, nejspíš by se mu sice nic nestalo, ale slyšela jsem o tipu ruličky spojit mokrým papírovým ubrouskem - až zaschne, tak bude držet a křečkovi neublíží.
    3.12.2006 11:45amy
    Dneska mi umřel křečík roborowského.Chci se zeptat jestli je normální že za 2 dny by to byly 2 roky a 7 měsícu co žil.Všude se píše že se dožívají jen 1 roku výmečně roku a půl.
    3.12.2006 12:16maky
    amy: co jsem slyšela, tak se křečíci roborowského, i přesto, že jsou malincí, dožívají vyššího věku než jiní křečci, 2,5-3 let. 1 rok mi přijde na křečky málo, to spíš většinou 1,5-2 roky, někdy více.
    3.12.2006 12:36Fifinka
    Může křeček sušené švestky ne jabka???
    3.12.2006 13:41Attak
    děkuji za radu:))skusím to s tím kapesníkem:)děkuji moooc!
    3.12.2006 20:02Romča
    Fifinka: Sušené švestky nejsou moc dobré, protože jsou lepivé a obsahují poměrné dost cukru!!! To už jsou lepší ty jablka!!!
    3.12.2006 20:07eva
    pomozte-když jsou 2 samice a 1 má mimi režere je ta druha??
    3.12.2006 20:07Mufina
    Ahoj, uř sem chovala džungaráky a zlaté křečky!!! Ted bych chtěla zkusit i roboráčky!!! ale nevím jestli je lepší mít dva stejného pohlaví nebo jen jednoho!??!! A jestli je i nějaký odlišný chov???
    3.12.2006 21:54Romča
    eva: Jak můžou mít 2 samice mladé??? To jedině samička a sameček!!! ale radší bych je oddělila, může je sežrat!!! nikdy nevíš
    4.12.2006 07:52Katarína
    Romča: a kto tu písal niečo o tom, že tie samice majú spolu mimi? Veď eva sa len pýta, či jedna samica nezožerie mladé druhej keď spolu bývajú..
    S tým poradiť neviem, ja mám skúsenosť len s tým, keď som mala samca pri samici s mladými
    4.12.2006 12:32Bianka
    Líba - nie som odborník na škrečkov a preto ma mrzí, že ti neporadil niekto skúsenejší. Podla mňa ale niečo s tvojim škrečulom nie je v poriadku, hlavne ak nechce papať, to vždy signalizuje problém. Ak sa to nezlepšilo, určite by som s ním utekala za veterinárom, aby sa prišlo na to, čo je vo veci. Návštevu veta by som už ale neodkladala. Držím palce, aby to nebolo nič vážne.
    4.12.2006 12:46Šárík
    Tak mi včera umřela Vendulka:( přijela jsem v neděli domu jeden den jsem ji neviděla a takhle to zkončilo:(
    4.12.2006 19:14Nickdo
    Mam mozna trochu blaznivej napad, ale napadlo me poridit si velke akvarko, naplnit ho vysokou vrstvou hliny a poridit si do nej mensi kolonii dzungaracku? Co na to Vy, odbornici?
    4.12.2006 19:44Corina
    ahojky, tak konecne jsme dopadli zatoulaneho krecika. V so jsem nastrazila lahev,ale jak jsem neznala,udelala sem ten kricek asi veliky . Krecek se nechytnul,ale je pravda,ani do lahve nevlezl.Az dnes,jdu do koupelny a slysim opet neco chrastit,odhrnu viko a vidim,jak se krecek na me kouka ,ale ne z lahve,ale zvenku .syn ho nastesti chytnul. Nicmene do lahve vlezl,jelikoz jablicko bylo okousane.Ted uz je u sve panicky ve 3.patre,odkud se k nam sposti stoupackou.Snad uz si ho vlastne ji poradne pohlidaji. A dekuji za rady.
    4.12.2006 20:57Radulina
    Nickdo: no myslim že není dobré dávat jako podestýlku hlínu, je to dost prašné, obzvlášť když hodně vyschne a křeček by se v ní určitě jako v hoblinách hrabal, takže by byl asi dost špinavý, spíš bych použila vrstvu hoblin, z té by byl křeček určitě nadšený :)
    Corina: gratuluji k úspěšnému odchytu :)
    5.12.2006 09:30Bianka
    Nickdo - tiež by som do hliny nešla, je v nej strašne moc plesní, nečistôt a choroboplodných zárodkov. Aj "kolónia" džungarákov môže pozostávať podla mňa len z dvoch, max. troch zvierat, inak nastanú potyčky a môžu si ublížiť. Ale ak použiješ nejaký lepší materiál, taký dvaja džungaráci vo veľkom akvárku budú určite strašidelne šťastní.
    Inak, napadlo ma, že k tomuto tvojmu nápadu (aj keď opäť bez hliny) by sa hodili pieskomili. Milujú vytváranie labyrintov v hlbokej podstielke a na rozdiel od škrečkov životne nutne potrebujú spoločnosť spoluobčanov pieskomilieho druhu a sú tiež úplne skvelí :o)
    5.12.2006 11:20Navel
    Nickdo: tak si tam dej pískomily... těch můžeš mít kolonii a z hlíny budou určitě nadšený :-) akorát se ti to bude hodně špatně čistit... lepší je dát normální třeba kukuřičnou podestýlku
    5.12.2006 11:56maky
    Nickdo: já bych tu hlínu nechala vypéct v troubě, aby se zničily choroboplodné zárodky.. a souhlasím s těmi pískomily, ti by byli fajn, dokonce se doporučuje jim dávat do terárka rašelinu. a myslím, že by z kukuřičné podestýlky nebyli moc nadšení, je docela ostrá a pískomilové hodně a rádi hrabou, já třeba mám vyšší vrstvu hoblin.
    5.12.2006 12:24Navel
    maky: já viděla pískomily právě na kukuřičné... ale asi v kombinaci s něčím.. pořádná vrstva a vypadali nadšeně... ale nevím-pískomily nechovám
    5.12.2006 12:30utahraptor
    Nickdo: taky se přidávám k těm pískomilům - na kolonii džungaráků bys musela mít alespoň metrové terárko a jen jednoho samečka a stejně by se ti to nemuselo snést :)
    5.12.2006 13:38Žabka
    Nickdo: Taky vřele doporučuju pískomily. Ti moji sice nemají v akvárku hlínu, ale směs hoblin, sena a písku (všechen materiál naporcují, napěchují a staví z něj úžasné tunely), přijde mi to výhodnější, než hlína, kvůli čistotě, ale vím, že si jim řašelina dá dávat. A pokud si pořídíš párek, tak za čas budeš mít kolonii :-) A u pískomilů je to většinou tak, že poznají, když jich je na daný prostor už dost, a nová mláďata se nerodí. Když jim zvětšíš prostor, nebo je rozestěhuješ, zase se dočkáš potomstva. Ale je důležité vědět, že nepříbuzní pískomilové starší 2 - 3 měsíců se většinou hodně těžko snáší. Takže si dopředu rozmysli, jestli budeš chtít potomstvo, nebo si pořídíš několik zvířátek stejného pohlaví (pokud by to měli být samci, tak nejlépe sourozenci). Zrovna mám pískomilí miminka k odběru, tak se kdyžtak ozvi (ale jsem z Prahy.)
    5.12.2006 13:49Radulina
    Prosím Vás, abyste tu nerozebírali pískomily, je to diskuze o křečcích a tudíž sem diskuze o pískomilech nepatří. Na to máte chat.
    5.12.2006 20:04Attak
    Přeji všem pěknýho mikuláše!
    6.12.2006 09:48Dan
    Ahoj,mám dotaz,koupil sem si tři džungarský křečíky,dva byli z jednoho vrhu a třetí z jinýho a teď ten třetí jednoho z těch dvou neustále atakuje.Zřejmě je to sameček a Ti dva "sourozenci" sameček a samička,je možné,že soupeří o samičku????Díky
    6.12.2006 10:48Bianka
    Dan - vôbec nechovaj džungarákov spolu, sú veľmi neznášanliví. Ak nemáš vyslovene véééľke terárko alebo klec, kde by mal každý dosť priestoru a možnosť úkrytu. Aj ak ide o súrodencov, môže sa stať, že sa vzájomne veľmi nepekne napádajú, môžu sa dokonca zabiť.
    Vždy bude jeden z nich dominantný a bude ostatných terorizovať, čím tí škrečkovia budú vlastne v neustálom strese a to im škodí. Takže ja osobne odporúčam oddeliť.
    6.12.2006 11:02Dan
    Blanka:Díky,ale když je chci na chov,jak to mám udělat???
    - - - - -
    Blanka:Na většíně serverů jsem se dočetl,že džungaráci jsou vpodstatě jako jediní vhodní pro chov ve skupinách,tak tedy nevim
    6.12.2006 11:12Bianka
    Dan - ja také skúsenosti nemám, že by boli vhodní na skupinový chov, ale možno sa mýlim. Ak ich chceš na chov, dobré je dávať samca a samicu k sebe len v období párenia. Dôležité je, aby si si bol istý, či sú to vôbec samec a samica. Ale ak máš naozaj dosť miesta, môžeš ich chovať spolu, ale nedávaj k nim určite ďalšieho samca, to by bol dosť problém.
    Je to na tebe, ako to vyriešiš, hlavne, aby sa chlpáčikovia mali dobre. A kým sú mladí nezabúdaj im dávať dostatok živočíšnych bielkovín (inak sa stáva, že dochádza doslova ku kanibalizmu).
    6.12.2006 11:19utahraptor
    Bianka: To si pleteš s křečky syrskými nebo čínskými. Džungaráčci snášenliví jsou, nejlépe v páru. Snesou se i dva samečci sourozenci, pokud není v dosahu samička.
    - - - - -
    Dan: poku je jeden ze sourozenců sameček a tys k nim přidal dalšího samečka, tak se ti samozřejmě prát budou
    6.12.2006 11:34Bianka
    utahraptour - nehnevaj sa, ale fakt by som si mohla veľmi ťažko spliesť džungaráka (ktorého mám doma) so sýrskym škrečkom. Pracujem v zverimexe a poviem ti , že sa nám nikdy ešte nestalo, že by si sýrski ublížili navzájom - a to ich býva v terárku niekedy fakt docela dosť - a od džungarákov som naposledy pred troma týždňami (a žial nie prvý krát) vyberala mŕtveho, napoly zožraného prcka, a to boli z rovnakého vrhu. Osobne mám skúsenosti, že sú naozaj veľmi neznášanliví. Okrem toho Dan píše, že sa u nich prejavuje agresivita, takže si myslím, že je vcelku dobrý nápad to nejako vyriešiť.
    6.12.2006 11:56utahraptor
    Bianka: Jo, tak o zverakách mám zase já svoje mínění :(( i když ten váš může být lepší, nemůžu soudit, nebyla jsem :) Ty syrští jsou dospělí, že se snášejí?
    Ad džungaráčci - hele, měla jsem nejmíň padesát, pravidelné odchovy, všechno v pohodě, tak si myslím že o tom taky něco vím. Taky záleží na péči, jakou ti džungaři mají - a ve většině zvěráků nechají v klidu křížit příbuzné, matky s dětma a pod, to pak jejich vlastnosti dost upadají. Nehledě na to že někdy se stane že sežerou defektního jedince...třeba když má ějaké vnitřní problémy, ty je navenek nepoznáš a oni to cítí.
    6.12.2006 12:11Bianka
    utahraptor - ja o zverákoch nemám vôbec vysokú mienku, ale ten, kde som, je najlepší s akým som sa stretla. Ilúzie si ale nerobím, že by tam mali ideálne podmienky, no nemajú tam žiadne stresy a majú sa vcelku dobre.
    Každý sa riadi predovšetkým svojimi skúsenosťami, to je jasné (preto by som osobne nechovala džungaráky spolu, aj keby mi neviemkto neviemčo o tom povedal). Vychádzam ale hlavne z toho, že toto zviera v PRÍRODE žije samotársky, a to je pre mňa smerodajné. Ak ich "naučíme" určitému spolužitiu, zas sa môže stať, že určitým, pre nás zase neviditeľným spôsobom trpieť môžu, napríklad tým, že sa neustále podrobujú, aj keď pre nas nenápadne, dominantejšiemu z dvojice a to im možno dosť vadí. Ale samozrejme, o tom sa môžeme len dohadovať, oveľa radšej by som vedela, ako sa cítia oni, keby nám to tak vedeli povedať :o)
    Ja proste len toľko, že je pre istotu treba dávať pozor a neriskovať to s prehustením zvierat.
    6.12.2006 12:19utahraptor
    Bianka: no právě proto jsem se ptala zda si je nepletes se syrskými. Džungaráci v přírodě žijí v koloniích. Na rozdíl od těch syrských.
    6.12.2006 12:30Bianka
    utah - prepáč za oslovenie, ale máš šílený nick a nechce sa mi to vypisovať :o) kde si tu informáciu získala? Ja som sa v každej literatúre stretla s tým, že žijú samotársky. Ak máš nejaké spoľahlivé zdroje, rada sa poučím, ja tu nechcem mudrovať, ale všetky informácie, čo doteraz mám, hovoria o samotárskom živote. A vravím, na základe toho, čo som videla, tomu dosť verím.
    Inak tí sýski škrečkovci sú u nás rôzneho veku, niekedy mix dospelých aj mladých a fakt si nikdy neublížili a džungaráci sa nám vraždia ako na bežiacom páse, a to majú viac miesta a lepšie podmienky. A opakuje sa to dosť často, tak fakt netuším, čomu veriť......
    6.12.2006 12:53utahraptor
    Bianka: Klidně zkracuj, já jsem zvyklá :)

    K tomu že křečíci džungarští žijí ve skupině:
    http://krecci.navel-rat.eu/readarticle.php?article_id=16
    http://lucienkaaa.blog.cz/0605/krecik-dzungarsky-phodopus-sungorus-sungorus
    http://netvet.wustl.edu/species/hamsters/phodopus.txt
    http://www.ifauna.cz/rubriky/clan_show.php?id=1048&r=11
    http://www.mojezvire.cz/index.php?PHPSESSID=dc39853693b5494ece5e56e19a3e02b6&act=read_lex&id=7&subm=

    Tady je jediné kde jsem našla co tvrdíš ty:
    http://superhvezda.blog.cz/0603/krecek-dzungarsky
    6.12.2006 14:03Dan
    utahraptor:Dík za info,tak teď opravdu netuším,co mám dělat,ale taky sem se spíše dočetl,co říkáš Ty.A jelikož si nejsem úplně jistej pohlavím mých mazlíků,co když jsou Ti sourozenci obě samičky,je možné,že přidaný jedinec sameček si vybere jednu z nich a tu druhou kouše???Díky za odpověď
    6.12.2006 14:26Radulina
    tak také přispěju svojí troškou do mlýna :) Měla jsem dva džungaráčky spolu - od mala, z odchovu, byli to oba samečci a prali se, né pořád, normálně spolu spali v domečku, lezli po sobě atd, ale občas se prostě prali, nikdy né do krve, tak jsme je nechali spolu, ale po roce ten jeden zemřel (prý se nachladil, ale myslím, že k tomu dost přispěl ten stres, ve kterém byl, protože se pořád podřizoval tomu druhému), proto doporučuju, když je některý z tvých křečků agresivní, rozhodně oddělit
    6.12.2006 15:08utahraptor
    Radu: křečci se ale někdy perou kvůli vyřizování si autority, to je normální :-)
    - - - - -
    Dan: Sameček by samičku podle mě nenapadal, spíš by se ona bránila jeho pokusům pářit se :-)
    Co máš dělat? Pokud toho jednoho křečka napadají neustále, tak bych ho rozhodně oddělila, ti dva budou párek :-) A jemu koupila opačné pohlaví, a můžeš mít na chov dva páry :))
    6.12.2006 15:29Dan
    Díky všem za užitečné informace
    6.12.2006 17:35maky
    Bianka: souhlasím, křečíci džungarští nežijí v přírodě trvale spolu:
    Křečíci džungarští se rozmnožují od března do podzimu a v tomto období samec navštěvuje více samic na svém teritoriu. Nežije trvale se žádnou. Když příjde čas porodu asistuje samičce, protože ona je schopna opět zabřeznout asi jen 3 hodiny po porodu. Sameček samici s potomstvem navštěvuje a nosí jim jídlo. Potom, co mláďata jsou dospělá, samička je opustí a hledá si jiné teritorium (naopak křeček syrský mláďata vyžene a zůstává na svém teritoriu). Mláďata ješte spolu zůstavají pár dní a sameček jim nosí jídlo. Později se rozejdou a hledají si partnera jinde.

    Dan: zkusila bych je připouštět někde ve výběhu, pokud samička bude v říji, samečka přijme. Jinak k chovu ke skupinách jsou vhodní údajně křečíci roborowského, v párech křečíci čínští (pokud se ovšem vytvoří pár do 5 týdnů věku) a křečíci campbellovi.
    6.12.2006 17:52Dan
    maky:A jak poznám,že je samička v říji?
    6.12.2006 17:56maky
    Dan: uvidíš.. jak samečka přijme.
    6.12.2006 20:13Radulina
    Dan: někde jsem četla, že když je samička v říji a pohladíš ji po zádech, tak zvedá ocásek :) u křečka zlatého co jsme měli už dřív jsem to pozorovala, ale jinak jsem se s tím nestkala, tak nevim jestli je to tak u všech křečků :)
    maky: ono se to takhle nedá říct, který v páru a který ne, stejně je to individuální, my teď máme malý roboráčky a taky se perou, né nějak hodně, ale perou, jeden je totiž taková vtěrka a toho druhýho pořád otravuje :)
    7.12.2006 09:15Maze
    Ahoj lidi,zdravím Vás,celkem supr stránky.Mám taky nově dva džungaráky a chci se zeptat,jak se Vám u nich daří rozeznávat pohlaví.Ať se snažím sebevíc,nejsem si jistá,jestli sem to určila správně,existujíé nějaký dobrý rozeznávací znaky???Děkuju předem
    7.12.2006 11:51maky
    Maze: http://www.sweb.cz/Mysicka.17/krecici/
    7.12.2006 12:17Radulina
    Maze: no jo, pro někoho, kdo s tím nemá praxi je obvykle složitější určit pohlaví, já to taky nepoznám :) ale když se koukneš na ty fotky co posílá maky, tak se podívej na to, jaký mají tvar zadečku, podle toho se to dá taky obvykle dobře poznat, samička má takový kulatý a sameček víc špičatý, myslím, že pokud máš rozdílná pohlaví, tak bys to měla poznat i podle toho...když máš dva stejný tak se pak obvykle hůř posuzuje, jestli jsou to samičky nebo samečci, protože nemáš s čím srovnat
    7.12.2006 12:20Maze
    Dík moc maky a Radulina :)
    7.12.2006 13:46utahraptor
    maky: z toho co jsi tady psal ale vyplývá, že v zajetí se křečici v páru snesou celý rok, protože mají pořád jaro až podzim (předpolládám tedy, že bydlí v bytě :))
    7.12.2006 14:49Romča
    chci se zeptat, u toho rozeznání pohlaví u džungarů jestli je to stejné i u syrských křečků!!! Mám křečka a nevím jestli je to sameček nebo samička!!! a můžou žít sysáci v páru??? A nebo samička a samčka (sameček a sameček)????
    7.12.2006 15:14utahraptor
    Romča: U syřáků je pohlaví rozeznatelné lépe, dospělým klukům jsou vidět kde mají varlátka :) V páru žít nemohou ani ve dvojci, jsou to samotáři. I když se někdy najdou jedinci u kterých to jde, je to pořád spíš výjimka :)
    7.12.2006 19:04Petrunka
    ahojky.chci se zeptat mám u sebe křečíky džungarské (samce a samičku) už asi tak dva a půl měsíce,samečkovi je víc jak rok samička má tak tři měsíce..a žádné mladé nemají.je to normální?nemůže být třeba sameček neplodný?měla jsem ho předtím dlouho u jiné samičky a nikdy mladé neměli.ale ta samice je už možná stará tak to možná bylo tím.dřív jsem měla křečky a množili se mi dost často proto mě to překvapilo.
    7.12.2006 19:46Romča
    Petrunka: a nemůže ten tvůj sameček být samička??? radši se podívej na odkaz co psala Maky: http://www.sweb.cz/Mysicka.17/krecici/ pak řkni jak to bylo!!!
    - - - - -
    utah: ale když jsou mladší!!! Jde to poznat taky??? měla jsem křečáka syrského a myslela jsem že je to holka, ale počase mu vylezly varlátka a ted je to kluk!!! :)))) a od jakého stáří věku u mladých jde poznat, jestli je to kluk nebo holka!!!!???
    7.12.2006 21:21Navel
    Romča: no v podstatě od narození.. chce to praxi
    7.12.2006 21:27maky
    Romča: ano, jde to poznat podle vzdálenosti mezi análním a pohlavním otvorem - u samiček je výrazně menší, u samečků větší; chce to zkušenost. U starších křečků, kolem věku 1 měsíce lze pohlaví rozeznat lépe.
    8.12.2006 11:40Petrunka
    Romča:je to kluk,navíc se snaží s ní spářit..jenže možná je fakticky neplodný.tu první samičku se taky snažil napářit ale nic z toho nebylo.uvidíme no.vždycky jsem měla spíš opačný problém,mládátka se mi rodila jako houby po dešti a ted nic
    8.12.2006 13:23Navel
    Ono teď v zimě těžko soudit .... počkejte na jaro. Většina křečků se dle mých zkušeností v zimě nemnoží, nebo jen veelmi nerada :-)
    8.12.2006 19:58maky
    Jojo to je možné, křečíci v zimní srsti se nemnoží..
    8.12.2006 21:24Bianka
    utah - Ďakujem za zaujímavé články, nestihla som si ich prečítať, ale pustím sa do nich, len čo budem mať trochu čas. Budem sa snažiť dozvedieť sa čo najviac, lebo si proste raz neviem predstaviť "kolóniu" džungarských škrečkov :o))
    9.12.2006 19:24Boriska
    Petrunka: nie su nahodou tvoji skreckovia surodenci? A Navel ma pravdu, v zime sa skreculkovia mnozia nie velmi radi.
    9.12.2006 20:18Romča
    Je lepší sameček nebo samička křečka džungarského???
    9.12.2006 22:25Kacule
    chtěla bych si koupit dvě holky džungaračky ze stejného vrhu ,ale mam strach aby se neprali ....je možný že by se začli prát?
    - - - - -
    Romča-ono je to asi jedno ........rozdíl je že sameček má kuličky.Já osobně dávám přednost samičkám
    10.12.2006 10:48Fifinka
    Kacule:Mohla by sis koupit 2samičky džungaráků samičky by se nepoprali.Ale samci by se určite poprali.Tak já myslím že 2 samičky se nepoperou.
    10.12.2006 11:13maky
    Kacule: samozřejmě že mohou a měj připravenou další klec, kdyby k tomu došlo...
    10.12.2006 17:40Dan
    Zdravím všechny a mám otázečku.Koupil sem svým džungarákům moučný červi,hrozně jim chutnaj.Máte s nimi někdo zkušenost??Jak často jim je dávat a v jakém množství???Dík moc
    10.12.2006 19:48Fifinka
    Myslíte že by se Fifinka s jejím bratrem nepoprali.Oni se neviděli 3 a půl měsíce.Myslíte ,že by se nepoprali.
    10.12.2006 20:06Radulina
    Dan: moučné červi by měli dostávat každý den, tak jednoho, ale já s tím zkušenosti nemám, já moučné červi nedávám, bílkoviny řeším spíš tvahorovým sýrem nebo jogurtem :)
    Fifinka: myslím, že by se ty dva křečci poznali po pachu, ale i sourozenci se můžou prát i když jsou spolu od narození, takže tohle se nikdy nedá určit dopředu
    10.12.2006 20:12Navel
    ha konečně jsme prolomili zimní ledy ... Kšanda má říji tak kryjeme o 106 :-)
    10.12.2006 21:21Liza
    A u nás se narodila miminka, mám 4 černé a 5 dominant spot. černých:),jsou to mimi po dalmatin samečkovi:),ještě jsem nekoukala na pohlaví,ale mají se čile k světu:))
    10.12.2006 21:55maky
    Dan: pro každého křečka jeden zhruba jednou týdně, jsou docela tučné.
    Fifinka: 3,5 měsíce je dlouhá doba a pamatovat si na sebe nebudou... no ani tak bych nedoporučovala pářit příbuzné křečky...
    11.12.2006 07:34Radulina
    Navel, Liza: gratuluju :) a Lizo těšíme se na fotky miminek, doufám, že nějaké budou :)
    11.12.2006 09:30utahraptor
    Bianka: Počkej, počkej, s tou kolonií to zase nepřeháněj, kolonie je podle mého tak od pěti jedinců výš, a to by opravdu u džungarů nešlo :) Ale dvojice samečků, pár nebo trojice (1 kluk, 2 holky) se snášejí v pohodě :) Samozřejmě, že záleží na individualitě toho kterého křečíka, měli jsme kluka který se dlouho nesnášel s nikým, ani se samečkem ani se samičkou, pak asi po roce ho to najednou přeslo a s jednou samičkou se snesl... akorát se z té samičky vyklubal taky sameček :))
    11.12.2006 09:55Liza
    Radulinka:děkuji, určitě miminka nafotím, už mají pěknu srstičku:).Tak pak udělám jednotlivé fotky miminek a dám je na stránky,jsou vážně rozkošná:)
    11.12.2006 13:21Bianka
    utah - no ja som to myslela tak, ako si písala, ty si písala že džungaráci žijú v prírode v kolóniách. No keď budem mať čas, skúsim zohnať nejakú odbornejšiu literatúru, nie len tie knížočky typu Chováme škrečka doma .o) Aby sme boli všetci múdrejší. Lebo ja netvrdím, že ty nemáš pravdu, možno kľudne máš, len sa mi pozdáva viac to, čo písala maky, ale však sa k tomu snáď dopátrame. Zatim zdar :o)
    11.12.2006 14:38Kacule
    Radulina- chtěla jsem s zeptat ...ty mas dva křečky roborovského...dají se snadno ochočít?někde sem četla že jen zřídka
    11.12.2006 16:34utahraptor
    Bianka: maky v důsledku tvrdí to co já :))
    11.12.2006 19:45Romča
    Někde jsme četla že když se bude křečkovi dávat do krmení žrádlo pro rybičky, bude mít lesklejší a zdravější srst!!! Nemůže mu to ale přesto uškodit???
    11.12.2006 21:05maky
    utahraptor: no jak se to vezme.. u křečků syrských je to na jednu věc stejné :) jinak jsem chtěla říct, že třeba chovatelé v Rusku nechovají syrské ani džungaráky spolu...
    12.12.2006 07:12Radulina
    Kacule: ano, mám dva roboráčky :) ale mám je asi měsíc, ochočit se řekla bych nedají, samozřejmě trochu ano, ale nikdy je neochočíš tak jako ostatní křečky (džungar, syrský). Jsou hrozně rychlí, takže my nejsme dost dobře schopni je ani vzít na ruku :) nechají se pohladit, ale jen pokud jsou něčím zaměstnaní, třeba krmením nebo tak, jinak taky frnknou do domečku nebo ti začnou okusovat prst :) ale jinak jsou sladcí a je hrozná sranda je pozorovat :)
    - - - - -
    Romča: že by se dávalo křečkům krmení pro rybičky jsem nikdy neslyšela a asi bych to radši ani nezkoušela
    12.12.2006 12:10utahraptor
    Romča: na srst je lepší lněné semínko :)
    - - - - -
    maky: Když žijí 3/4 roku džungaráci pospolu tak se snášejí :) Syráčci nééé :)
    12.12.2006 12:53maky
    utahraptor: nevím, já bych je spolu nedávala s tím, že nevydrží spolu celý život a začnou se časem prát..
    12.12.2006 14:58utahraptor
    maky: Když se perou tak, ež se nesnášejí, tka je oddělíme, ale většinou se nám páry snášejí v pohodě, tak co řešit? :)
    12.12.2006 15:51Romča
    Dneska jsem si koupila křečíka roborowského!!! Je opravdu roztomilý jak říká Radulina!!! Je to takové torpédo malé!!! :))))

    utah: a kolik se má toho semínka dávkovat pro takového malinkého křečulu??? A syráčka??? Kolik pro něj???
    - - - - -
    Radulina: a máš pár nebo samečka+samečka nebo samičku+ samičku???
    12.12.2006 16:26maky
    utahraptor: to ale pak zrovna nebudou společensky žijící - by museli spolu vydržet za normálních okolností bez větších problémů celý život
    12.12.2006 17:06Radulina
    Romča: to jsme ještě nezjistili :) v obchodě nám to neřekli a ty dvě torpéda se dají sotva pohladit, natož pak chytit a zjiťovat pohlaví...ale řekla byh, že jsou stejného pohlaví
    12.12.2006 17:08Romča
    Radulina: tak si měla v obchodě říct ať ti to řeknou!!! No nic já mám kluka!!! A čím je krmíšš???
    12.12.2006 17:15Katarína
    Romča: nič v zlom, ale strašne ma rozčuľuje keď používaš toľko výkričníkov a otáznikov za sebou ;)
    12.12.2006 17:21Navel
    Radulina: na zjišťování pohlaví běhacích křečků je nejlepší je chytit do průhledné krabičky a koukat zespoda :-) doporučuju.. jde to krásně vidět
    12.12.2006 18:17Romča
    Katarína: Já jsem na to zvyklá!!! :)))))
    - - - - -
    Chtěla bych poradit jestli máte někdo u roboráčků kolečko an běhání!!!???
    - - - - -
    čím krmíte roboráčky!!!???
    12.12.2006 19:49Radulina
    Romča: roboráčky krmíme úplně stejně jako džungara, akorát zelenina jim tolik nejede :) a kolečko na běhání nemáme, máme s ním špatné zkušenosti, mají tam místo toho dřevěnou prolézačku a houpačku, myslím, že to jim na vyblbnutí stačí :)
    12.12.2006 19:50Spoolky
    Všem!!! Mám nového křečka, máme ho už od čtvrtka. Ale už od čtvrtka nebobkuje :(. Krmíme ho speciální směsí pro křečky, OBČAS suchým tvrdým chlebem a OBČAS i kouskem jablka. Má podestýlku z drcené kukuřice a tu si taky občas dá. Nevíte co udělat aby nám bobkoval???
    Denně měním převařenou vodu!!
    12.12.2006 20:36myšík
    ahoj já mám doma 12 křěčíků.
    12.12.2006 21:01Navel
    spoolky: a určitě nebobkuje? od čtvrtka je dlouhá doba
    dala bych víc zeleniny
    12.12.2006 21:21Xiff
    ahoj....schani se křeččí slečna na společnou chvíli...:) nejsem zadnej proutník budes moje první ...:)
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=55
    12.12.2006 21:31maky
    Spoolky: je taky možné, že si bobky zahrabává na jedno místo - stejně jako všichni moji křečci:)
    13.12.2006 07:00Spoolky
    Maky and Navel: Ok dik pak se ozvu jak to dopadlo!!
    13.12.2006 09:20utahraptor
    Romča: Míchám roboráčkům krmení sama, velký podíl prosa - můžeš třeba koupit směs pro křečky a namíchat půl na půl se směsí pro andulky
    13.12.2006 11:57Bianka
    Romča - fakt, tie výkričníky pôsobia príšerne hystericky .o)

    Spoolky - snád ma bobečky na jednom mieste, skús preskúmať klec. Inak sa tvári normálne, papá a behá?
    13.12.2006 13:22Romča
    Bianka: no tak mě to nevadí a jestli tobě jo??? Tak za to já nemůžu!!!
    13.12.2006 14:29utahraptor
    Romča: slyšela jsi někdy o pravidelch netikety?
    13.12.2006 15:11Bianka
    Romča - nebudeme tu riešiť takéto vecu, ju? :o) Mne je jedno, či pôsobíš hystericky, keď sa ti to tak páči, prosím .o) A nájdi si to, o čom píše utah :o)))
    13.12.2006 17:47Romča
    Bianka: a není to jedno? Každý píše jak píše!
    13.12.2006 18:07Spoolky
    všem: Takže křeček je v pohodě, měl VELIKÁNSKOU hromadu bobků zahrabanou v domečku. A strašně mu šmakuje čínské zelí. Děkuji za rady a zase se někdy ozvu. jukněte plees na moje stránky www.spoolky.blog.cz
    14.12.2006 11:43utahraptor
    Romča: Vím, že to sem nepatří, ale když potkáš na ulici kamarádku a chceš s ní něco probrat, taky na ni začneš ječet? Já myslím, že ne. Ale přesně to děláš, když dáš za každou větu hromadu vykřičníků a otazníků.
    14.12.2006 12:10Bianka
    Spoolky - to som moc rada, že je všetko v richtigu :o) to je slušne vychovaný bobeček, keď tak poctivo používa toaletu :)
    15.12.2006 16:33Waty
    ahojik, sim vás...je možný, že by mi křeček umřel na vnitřní zranění, když dva dny předem byl v poo??....utekl mi v pokoji a ráno se mi ho pokoušela sežrat kočka - přežil, ale měl na bříško krev...papal, pil běhal...prostě vše, ale teď má zavřený oči - a to sem ho rpobouzela, ztíženě dýchá a má ucpanej zadeček :((...asi je konec,.... ???
    15.12.2006 16:46utahraptor
    Waty: K veterináři, ihned!! ale bojím se že už bude pozdě :( Jak se k němu vůbec kočka dostala?
    15.12.2006 17:01Waty
    utahraptor - já myslela, že bude oka, když po útěku od mé kočky běžel...dva dny papal všechno oka a teď tohle...tak sem s nim nikam nejela :(....no,utekl mi z terárka a ráno, když mě taťka byl budit, kocour vletěl do pokoje a chytil mi ho :(...
    - - - - -
    jdu se na něj podívat....
    - - - - -
    žije, očičko sem díky borový vodě jedno rozlepila...druhé ne, ptz mě kousnul DO KRVE...tam mi upadnul z ruky...do koše s prádlem, tkz v poo, ale hned utíkal...já nevim :((můžešna chat - si tu??
    - - - - -
    no asi ne, něco zkusim..
    mám doma streptonamid...ten jsem používala při průjmu....dám tu trochu do pití a uvidíme....jesi se mu zadeček uvolní :((... - jinak je to roboráček....a ten zadeček má ulepenej, hodně ty hovínka smrděj ( nejsou to bobečky, ale jak bobky od morčete :( )...
    15.12.2006 18:53Aiantis
    Ahojky, krecky jsem mela, hodne, je to uz par let, ale Waty jestli das krecikovi ktery nekadi lek proti prujmu, tak mu spis ublizis, vzdyt prujem je ze kadi hodne vodnate a jestli vyrazem ucpany mysli ze nekadi nebo ma zacpu tak tim mu opravdu jen ublizis... top neplati jen u krecku ale vsude
    15.12.2006 19:11Waty
    Aiantis - ono to je pro tuhle problematiku jako celou - s kaděním, ptz to má uvolnit ty střeva - teda až se to do nich dostane - jesi...tak je to pročistí...
    15.12.2006 19:28Kamka
    ahojte, jsem z kraliku, ale kamaradka me dneska poprosila, at se zeptam, takze jsem tady. chcou koupit krecka - medvidkovy?? a koupila vetsi klec a tak si rikala, ze by tam mohli byt klidne i dva. a ted otazka - co koupit? dve samicky? jako u kraliku? nebo sourozence, nebo jak? diky za pomoc.
    15.12.2006 20:24maky
    Kamka: "medvídkoví" jsou syrští křečci;) a žijí samotářsky, tak by nemuselo jejich soužití skončit dobře pro slabšího jedince
    15.12.2006 23:42Kamka
    maky: dekuju za odpoved. a je teda neco vhodny takhle do dvojice??
    16.12.2006 00:54Salla
    Kamka> mam krecky teprve rok, ale snad muzu trochu prispet. Mam dve dzungaracky. Holcicky, mozna i sestricky. Ty se spolu snesou, i kdyz bylo obdobi, kdy si ujasnovaly postaveni a obcas na sebe dost pistely. Proto jsem mela pripravenou rezervni klicku, kdyby nahodou....
    Ted se ale snasi vyborne, jen obcas jedna druhe musi zkontrolovat, jestli si do pelisku nenese neco lepsiho na zub:).
    16.12.2006 09:47Waty
    utahraptor - tak Maxik umřel včera večer :(...asi dostal nějakou infekci a nezvládl to...
    16.12.2006 11:52amy
    Můj křeček je trošičku víc tlustej,nevíte jaký jídlo bych mu neměla dávat,už jsem omezila slunečnicová semínka.
    16.12.2006 18:42Haslerka
    ja sem měla 4 džungiky( už mám jen jednoho) a teda nesnesli se mi ani nahodou, takže nakonec sem měla každeho v jine kleci:-(
    rvali se do krve (i samičky) a to byli spolu odmala(teda asi, našla jsem je vyhozeny venku)
    a co sem tak slyšela od kamošu co je měli tak se jim rvali taky....jak to tedy s tou snasenlivosti je?
    16.12.2006 20:18Fifinka
    Myslíte že je to zlozvyk když Fifinka shazuje napáječku já mám takovou že je na kleci daná.A když ji chci vyměnit vodu že to jen oddělám z toho nástavce.
    17.12.2006 09:51Anička 1
    je normalní že anička shazuje napaječku¨a v noci spí a ve dne ne????
    - - - - -
    prosím
    17.12.2006 11:31Radulina
    Anička 1: pokud má napaječku špatně upevněnou, tak nevidím nic divného na tom, že ji schodí :)
    a že spí v noci a ve dne ne není taky nic tak divného, pokud je zvyklá, že se jí přes den někdo věnuje
    17.12.2006 16:23Otylka
    Ahojda, prosím o radu - moje křečice včera porodila, ale stále přenáší mladé z domečku a pak zas dovnitř. Je to normální ?Nezanedbala jsem něco? Domeček je dostatečně velký, potravy i podestýlky do pelíšku je dostatek. Předem dík moc za odpověď.
    17.12.2006 17:07Navel
    Otylka: a nevyrušuje jí někdo?
    17.12.2006 17:49Otylka
    Navel: Právě že vůbec. Je v pokoji sama. Chodím tam jen na krmení. Snad se holka moje uklidní:-(Může to být i tím, že v domečku nespala každý den(většinou si udělala pelíšek jinde)?
    17.12.2006 19:08Navel
    Otylka: jestli je prvorodička tak prostě neví co s nima... snad to brzy zjistí :-) Hlavně jí nijak nerušte at nezpanikaří... držíme pěsti :-)
    18.12.2006 16:41Fifinka
    Radulina:Ne ona ji má upevněnou pevně ona i ve dne ji shazuje!!!!
    19.12.2006 07:20Radulina
    Fifinka: no jo, tak to třeba bere jako zábavu :) ale pokud by ji měla upevněnou opravdu pevně, tak by se jí nemělo povést to shodit...
    19.12.2006 08:25Otylka
    Navel:Díky moc za rady a podporu!Naše mamča už se uklidnila, vzorně se stará o mimča a všichni jsou v domečku:-)
    19.12.2006 09:45Navel
    Otylka: tak to je super :-) tak gratulujeme k mminkám :-) a jaký druh to vlastně je?
    19.12.2006 10:20Otylka
    Navel: Díky. Vlastně, samička je z vašeho chovu - Kenisha of Navel. Miminka byla sice neplánovaná (brácha tajně připustil se svým samečkem), ale celá rodina to prožívá:-)))a Kenishka je doufám taky spokojená...Snažíme se. Až povyrostou, pošlu fotečky!
    19.12.2006 10:23Navel
    Otylka: juuuu tak to se moc těšíme na fotečky :-) tak že zdravíme :-)
    19.12.2006 19:35Fifinka
    Radulina.Aha a když už neshazuje napáječku tak tet shazuje kolotoc.Mám jí ho oddelat?????
    19.12.2006 19:48Radulina
    Fifinka: tak jí asi nebaví běhat uvnitř :) já nevím, jak kolotoč vypadá a jak je přidělaný, takže to musíš usoudit sama, jestli ho dát pryč...pokud je možnost, že by si při tom mohla ublížit, tak určitě pryč
    19.12.2006 20:14Kacule
    Otylka-a všechny ty malý miminka si necháš?
    20.12.2006 08:29Otylka
    Kacule: No jasně že ne. Necháme si jen dvě nebo jedno. A pro ty další už postupně sháním majitele:-)do zverimexu je nedám!
    20.12.2006 19:04Fifinka
    Radulina:Ale když ji vytáhnu ven tak zvaká zubama.
    - - - - -
    Dáte něco křečkům na Vánoce??
    20.12.2006 22:35Navel
    Fifinka: u nás budou pod stromkem dobrůtky... a taky dostanou nový mističky a minerální kameny
    - - - - -
    jak velkou klec má váš křeček? piště i druh křečka :-)
    20.12.2006 22:42Andrea
    Do zpravodaje ZO bych pořebovala nějaké foto křečků, myšek a jiných hlodavců s vánoční tematikou. Pokud souhlasíte se zveřejněním fota, pošlete mi je prosím co nejdříve na mail: andrea5@post.cz
    Díky všem Andrea Kroftová
    21.12.2006 12:28Žabka
    Prosím, nevíte někdo zda se dají registrovat pískomilové? A pokud ano, tak jak a kde? Kdyžtak mi prosím písněte na mail, protože sem to nepatří. Děkuji.
    21.12.2006 17:23Navel
    žabka: přes Klub co vím tak nedají
    22.12.2006 13:56Burýska
    ahoj,nevíte jak nejlíp ,nebo kde na stránkách je nejlepší fotka,jasná a zřetelná jaký je rozdíl mezi samečkem a samičkou u džungaráčků?Máme bílý a teď jsme mu koupili kamarádku(asi)ale myslíme že obě jsou holky:)))))))To by bylo nejlepší,ale možná nás překvapí mláďátkama:))))))))zajímá mě opravdu to foto;)dík;)
    22.12.2006 17:07maky
    Burýska: http://www.sweb.cz/Mysicka.17/krecici/
    22.12.2006 17:35Burýska
    dík,víte já jsem činčila a i na té fotce mi to přijde stejný :-)))))Avšak podařilo se mi ty moje koblíčky vyfotit,tak to s těmi fotkami porovnám,díky!;)
    22.12.2006 20:25Andrea
    Žabka: Přes ČSCH - Ústřední odbornou komisi chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců se registrovat zatím nedají, jsi první, kdo se na to ptá. Jakmile bude hlubší zájem za strany chovatelů i o odbornou garancia nachystá se standard a registrace noghou začít., nevidím v tom problém. Pokud v tom chceš něco podnikout ty sama, ozvi se mi, řeknu ti, co přesně je potřeba.
    22.12.2006 21:10Fifinka
    Radulina:Já ji koupím nový domeček dřevěný a minerální kámen.Jdu to zítra kupovat!
    - - - - -
    Radulina:35cm na výšku a 20cm na šířku.A je to druh syrský!
    23.12.2006 10:39Kiki
    Překrásné Vánoce, plna báječných překvapení ( nejen ta pod stromečkem) , splněných přání, pohody, štěstí ale hlavně zdraví přeji jak Vám, tak i vašim chráněncům :-)) Šťastné a Veselé!
    23.12.2006 20:54šmoula
    Ahoj ja sem tady novy mam maleho krecka a chtel jsem se zeptat jak se pozna že slyší.
    23.12.2006 21:48Navel
    šmoula: tleskni a uvidíš jestli se lekne
    23.12.2006 23:17Katarína
    Nech stromček zapáli svetlo v nás,
    nech sviečka vyčarí úsmev zas.
    Hviezdička rozsvieti plamienok lásky v nás,
    želám Vám Vianoc šťastný čas.
    https://www.kralici.cz/krecci/img/alba/56/280923-_b.jpg
    24.12.2006 10:58Katty
    Hromadu dárků co srdce pohladí,
    rodinu, přátele, co nikdy nezradí.
    K bohatství krůček a ke štěstí skok.
    Nádherné vánoce a šťastný nový rok.
    Přeje Katka, Luky a Robin
    24.12.2006 14:05Boriska
    Všetkým chceme zo srdiečka popriať:
    Bohatý stôl, výbornú rybu,
    sviatočná večera nech nemá chybu.
    Veľa darčekov, čo srdce pohladia,
    rodinu, priateľov, čo nikdy nezradia.
    K bohatstvu krôčik a ku šťastiu krok,
    veselé Vianoce a šťastný nový rok.

    Boriska, škrečuľkovia: Krpček, Krpčeková, Rudo, Hilda, Trnavák, Trnaváčka, See, Benny, Joon, "Biela", "Hnedá" :) a ostatné Boriskine zvieratká ;)
    25.12.2006 12:57Ucho 007
    Odedneška u nás bydlí malý džungaráček ;-) Zkusime dodat fotecky ;-) Dostala ho Anajka k vanocum.
    27.12.2006 12:30Liza
    Doufám, že jste si hezky užili svátky vánoční:))
    - - - - -
    já jsme nafotila miminka a už mají jednotlivé fotky na
    http://www.krecci.tarbik.com v odchovech :)
    27.12.2006 14:41SladkaDivka
    ahojky dneska mam myho křečka lindáčka přesne 2 roky=o)
    27.12.2006 20:20Denda
    Ahojky tak konečně první fotka Jolanky https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=57
    28.12.2006 12:47Spoolky
    Já dal svému křečkovi nový dřevěný domeček a nějaké ty dobrůtky. ;-)

    http://www.spoolky.blog.cz
    29.12.2006 09:20Ayros
    Nevíte co dělat, když má křeček svrab? Byla jsem už dvakrát u veterináře ale nic nepomohlo.
    29.12.2006 09:26Fifinka
    Nepůjdete na Chat???
    - - - - -
    U náás pod stromečkem bylo:Nový kolotoč,domeček dřevěný,napáječka nová a dobrůtky!
    29.12.2006 10:03Navel
    Ayros: změnit veterináře... někteří si s tak malými tvorečky nevědí rady
    - - - - -
    u nás přinesl Ježíšek dvě nové klece :-) Jinak dostali hromadu minerálních kamenů, specielní kukuřičné křupky a dobrůtky
    29.12.2006 13:56maky
    naši křečci dostali dobrůtky a digitální váhu :) tak tedy džungaráci Míša - 41 g, Miška 60 g a sýrák Čiko 125 g.. kolik váží vaší křečci?
    29.12.2006 15:10Romča
    U nás bylo velké akvárko, domeček, dobrůtky, piliny, mrkev, napáječka!
    29.12.2006 19:12Peggynka
    Máte někdo zájem o krásnou želvovitou samičku křečka zlatého (více v inzerci)? Je to fakt cenný kus! Základní barva je blond (světle žlutá), dále bílé a béžové fleky - má ruby očka.. FAKT MOC KRÁSNÁ! Je už po dvou vrzích, ale pořád mlaďunká :) Tak kdo máte zájem, tak kukněte do inzerce, je tam i foto.. =o)
    P.S. Prodává ji moje kámoška z Ústeckého kraje..
    29.12.2006 22:54MickiN
    Já bych si chtěl udělat alba.Nevíte někdo jak na to?

    Děkuju
    29.12.2006 23:12Tynika
    Taky by mě to zajímalo :)
    30.12.2006 11:56Radulina
    Tynika, MickiN: alba vám musí povolit administrátor - už jsem tak učinila :)
    30.12.2006 12:09Ájinka
    Ahojky mam asi 2 a půl letou samičku žungaráčka.-Nějak jí hnisá očičko nevím jestli ne to stářím nebo něčím jiným..Poraďte prosím.
    Teť jsem jí koupila vitamínky
    http://www.sendy.cz/krmiva-dopln-vitaminy-mineralni-kamen-c-29_72_131.html (je to to první)
    30.12.2006 12:12Navel
    Peggynka: a není náhodou dove?
    30.12.2006 12:18Peggynka
    Navel: ne je to blond, kráásná želvinka ve velmi vzácném zbarvení!! Viď Týni? ;)
    30.12.2006 12:22Fifinka
    pojdte na chat prosím
    - - - - -
    Může se dát křečkům jako podestýlku Cats Best?????
    30.12.2006 13:56amy
    Můžu dát mýmu džungaráčkovi ovesný vločky??Někde jsem četla že se nesmí dávat kvůli tomu že se kžečíkovi přilepí do lícních toreb a může mít infekci,je to pravda??
    30.12.2006 14:14Navel
    Peggynka: no fotky matou :-) brácha má podobný :-)
    30.12.2006 14:38Romča
    amy: já mám sice roboráčka ale ovesný vločky mu dávám a má je nejradši. O tom že se jim to může nalepit na torby sem neslyšela.
    30.12.2006 17:12Peggynka
    Navel: Fakt? Želvovité? Já jsem je ještě nikde neviděla :D
    30.12.2006 18:52Navel
    peggynka: jasně
    30.12.2006 19:01Peggynka
    Navel: já jsem viděla želvičky jen u tebe, ale né ty Blond.. =)
    - - - - -
    Ale to zbarvení má fakt zajímavé..
    https://www.kralici.cz/krecci/img/inzerce/cass2_b.jpg Že by to bylo dove to si nemyslím, protože ona je hodně do žluta!
    30.12.2006 19:15Navel
    peggynka: no to do žluta je právě to žluté "želvování"
    30.12.2006 19:43Radulina
    Ájinka: to se těžko radí, když jí člověk nevidí, my jsme to léčili borovou vodou. Určitě ti ale poradí veterinář...
    Amy: když se to tak vezme, může křečkům v lícních torbách uvíznout cokoliv, u něčeho je ale pravděpodobnost větší, například u sladkostí nebo něčeho podobného (lepivého). V ovesných vločkách bych neviděla problém, navíc jak tu někdo píše, to dává roboráčkům, takže je to vlastně vyzkoušené :) Ale že křečkovi uvízne něco v lícních torbách se může stát vždycky, pak je nutná návštěva veta, aby to vyndal a křeček je obvykle zase fit :)
    30.12.2006 21:51Tynika
    Dove není,je to blond ...
    - - - - -
    Amy: já mojim křečkům dávám vločky normálně a nikdy se jim nic nestalo.. jsou myslím, bezpečné a zdravotně nezávadné ...
    31.12.2006 11:48Myšáci
    Fifinka:jako podestýlku to můžeš dát křečkovi, ale z vlastní zkušensoti, jsou lepší hobliny, já to musel používat, protože jsem měl nemocného křečka a asi si myslím, že to moc pohodlné nebylo.
    31.12.2006 13:31Eldorado
    Přeju krásného Silvestra..
    31.12.2006 13:39MickiN
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=59
    Mám první album tak se mrkněte.:))
    31.12.2006 14:50Romča
    Uděůaůa jsem křečkům nová alba https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?zrni
    - - - - -
    A tady další: https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?Monthy
    31.12.2006 16:14Myšáci
    Přeju všem šťastný a veselý nový rok 2007 plný chovatelských úspěchú.
    31.12.2006 17:02Katarína
    Ach..Kenny môj..práve som ho našla ležať v klietke nezahrabaného...rýchlo som tam s búšiacim srdcom strčila ruku, ale..už bol studený...odišiel v spánku na starobu..
    https://www.kralici.com/krecci/alba.asp?a=15
    Za dva dni to bude rok, čo zomrela Balckie..a to som si myslela, že aspoň rok vydržíme bez nejakej smrti..
    31.12.2006 20:58Izzy
    Úsměv a dobrá nálada sice nevyřeší všechny problémy, ale naštvou kolem tolik lidi, že stojí za to uchovat si je i do roku 2007. Jen to nejlepší v příštím roce přeje ...Izzy