od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Duben v roce 2007
  • Zobrazuji 278 zaznamu.
  • 1.4.2007 01:03Riky
    Romča: my taky pícháme, není to nic těžkého a rozumný veterinář ti poradí jak na to a preferuje injekce. Pokud to zvládneš, není to nic těžkého, a hlavně je to jistější a efektivnější než nutit kapičky injekčně. My, co máme více křečků, jinak snad ani nemůžeme...
    Cg14: cytologické vyšetření (třeba i u člověka gynekologické preventivní) určuje jen skupinu ohrožených či pravděpodobně nemocných, ne však 100% jistotu rakovinového nádoru či 100% zdraví. To pak jedině histologie části tkáně. Nejvíce záleží na tom, zda je nádor zhoubný či ne, a pak na umístění. Podle toho se pak veterinář rozhoduje, co s tím. Pokud bude zhoubný včas zachcen na děloze, může to dopadnout lépe než nezhoubný nádor na mozku křečka, se kterým se nikdo operovat nebude...
    KřečounLexík: pošli celé URL na fotku toho tvého Lexíka, nějak nevím, kam se na něj podívat.
    1.4.2007 08:31Navel
    Romča: jasně.. nic na tom není a víš že křečoun dostane přesně tolik kolik má... sice to může chvíli trvat než se to naučíš,ale určitě to není těžší než aplikace do tlamy
    1.4.2007 10:00KřečounLexík
    Riky: http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?mode=prehled (KřečounLexík) - má tam 4 odkazy
    1.4.2007 13:01Riky
    Romča: já jsem se to naučila na druhý pokus :)
    KřečounLexík: je nádherný, pokud to půjde, určitě si ho nech! Pokud ne, můžu ho vzít do ch.s. Riky (Praha), tady se mají všichni křečci dobře :) - je fakt slaďounký. Vadí rodičům?
    1.4.2007 13:32Xiff
    maky: diky za objasneni mandli....:) mě to právě překvapilo...sem to nikde v životě neslyšela...
    navel:no já nevím antibiotika sme měli zatím jenom dvakrát a dycky do tlamičky...bála bych se křečka píchat injekcí...:) mimochodem co campbeláčci :)
    1.4.2007 16:33Navel
    xiff: no 6 černých bot... dávala jsem se fotečku
    1.4.2007 18:47KřečounLexík
    Riky: to by jsi byla moooc hodna! Zatim si ho necham a kdyby šlo do nejhoršího, ozvala bych se, je to muj miláček, má všechno možné, ale nic nechce a žere nejradeji jablka a salát! :)
    1.4.2007 19:37Xiff
    navel : kam ? :) na tvoje webovky ? :) juknu ....
    - - - - -
    juuuu :) ty sou krásny...:)
    1.4.2007 19:52Navel
    xiff: našla? našla? :-) http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=31
    1.4.2007 20:55Xiff
    navel:našla našla...:) jsou opravdu nádherní...kolik si jich chceš nechat ?
    1.4.2007 21:16Navel
    xiff: ještě dumám :) asi dva
    1.4.2007 21:31Xiff
    navel: to znamená 4 na prodej :) musim tu máti překecat...nez se ti vsichni zamluvej...:)
    2.4.2007 15:28Nika4
    ahojky koupila jsem Niki takovou velkou kouli a měla by v něm běhat po baráku :D nemáte snim někdo zkušenost? Já jsem boužel už nevěděla dál u skládání :D děkují
    2.4.2007 15:50agentka
    ahojky taky chovám křečíky džungarské...jsem tady po dlouhé době a konečně udělali stránku jenom křečíkům..jsou skvělí miláčkové
    2.4.2007 16:23Anyzka
    ahojky mám otazku , muj krecek se jmenuje Ferda , a nevím jestli je tehotna poradíte mi jak to pls poznam ? moje icq je 347 294 117 díky za jakoukoliv radu
    2.4.2007 18:38Navel
    Anyzka: za 16 dní to poznáš
    - - - - -
    já se snažila březí křečice vážit, ale vůbec to podle váhy není poznat.. naberou až těsně před. Ted jsem schopná tak týden před porodem poznat březost "pohmatem" podle bříška.. ale na 100% si většinou jistá nejsem. Takže čekat no.
    2.4.2007 19:44Nika4
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=125 jestli chcete koukněte se moje první album s mou Nikitkou :-)
    2.4.2007 20:48Navel
    Nika4 : fešanda :-))
    2.4.2007 21:31Xiff
    tak sem včera tvořila další album...:) http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=124&page=1
    2.4.2007 21:35Petik
    ahojky,chci se zeptat.máte někdo problém s leností u křečků?třeba můj samec od té doby co jsem jej oddělila od samice je pořád zalezlý v domku a když vyleze tak se šine jako válec jak je tlustý,hrozně od té doby přibral a téměř se nehýbe a jen se cpe.nevím jestli je to pro něj takhle dobrý,už ani netočí v kolečku..jakoby ztratil zájem o všechno..přitom vypadá zdravě,nevypadá že by byl nemocný
    2.4.2007 21:42Navel
    Petik: asi moc krmíš.. chce to mín mlsek a víc zeleniny :-) Jinak kluci jsou oproti holkám flegmouši. Asi si užívá že může lenošit a žádná "baba" ho neotravuje :-)
    2.4.2007 21:48Xiff
    petik : mame taky takovýho jednoho flegmouška...stačila menší dietka...menší dávky jidel a vic zeleniny a Prcek uz neni taková koule jako býval...v kolečku sice porád moc neběha ale už chodí a kouše roury a mříže... a ne jenom spat najist umejt napit spat...:D
    2.4.2007 21:48Petik
    Navel: no možná máš pravdu:)) ale spíš je to vždycky on kdo tu samici otravuje.ted když je sám tak se z něj stalo tlusté prasátko..budu mu muset přitáhnout opasek:)) dietu bude mít chlapeček
    2.4.2007 21:49Navel
    Petik: a kolik váží? třeba se ti to jen zdá a já mu ted chudákovi zadělala na hladovku :-))
    2.4.2007 21:51Petik
    Navel:jej tak to nevím:)ale neboj obezitu snad poznám..hladovku mu nenasadím,tak krutá k němu nebudu.má se jak prasátko v žitě no.je to džungaráček který ted spíš vypadá velikostně jako křeček zlatý
    3.4.2007 20:57Riky
    Navel, Líza: Tak už jsem nahrála ty fotky miminek :)
    3.4.2007 21:13Navel
    Riky: juuu.. nádherní :-)) moc
    sazovitá zlatá = umbrous?
    3.4.2007 22:54Riky
    Navel: sazovitá zlatá (Umbrous Golden) U_
    4.4.2007 15:17sladka-divka
    achojky..v pondelý mi umřel muj zlatej křeček Linďák=(
    4.4.2007 22:49Petr
    Ahoj,mám dva džungaráčky,párek,mám je samostatně,jak poznám,kdy je můžu připustit a na jak dlouho?Předem díky
    4.4.2007 22:53Navel
    campbelláčci :-) http://fotogalerie.navel-rat.eu/thumbnails.php?album=134
    - - - - -
    sladka-divka: to je mi líto :-(
    Petr: dala bych je spolu, jsou to společenští křečíci a myslím že u džungaráčků přemnožení nehrozí
    5.4.2007 00:30Riky
    Sladka-divka: ano, oni bohužel odcházejí příliš brzy..., vždy je to moc smutné.
    Petr: dej je k sobě napořád, dokud je ještě čas, starší si na sebe už nemusí zvyknout. Snad jen, aby holka nebyla úplné mimčo, to bych radši chvíli počkala. Většinou se nemusí oddělovat ani při narození mláďat.
    Navel: jo jo, boty. Jsou to mrňousové a už koukají, prckové...
    5.4.2007 00:43Xiff
    navel : jůůů :) ty sou roztomili a copak to je za odvazlivce ? proc odvazlivec ? :) no sou nadherny...ty ušiska ...no nádhera :)
    5.4.2007 07:01Petr
    Navel:To už sem zkoušel je dát pohormadě a prali se,tak nevim
    5.4.2007 07:34Adam
    Navel:tak já bych řekl že u džungaráků teda každopádně přemnožení hrozí :o) měl jsem samičku a samečka a než jsem je vždycky stihl oddělat od sebe tak už se vždycky připouštělo :o) celkem z toho během 3 měsíců bylo 47 mladých :o)
    5.4.2007 13:47Navel
    adam: no já to beru podle těch našich.. kde půl roku nic nebylo
    Xiff: no vylezl jako první z domečku :-))
    Riky: jsou legrační :-)
    Simca: aha no po 16,ale večer jedeme pryč.. nevím v kolik ještě asi po 18
    5.4.2007 18:26Romča
    Navel: Ty máš ty roboráky s PP nebo bez? a toho bílýho s PP nebo bez?
    5.4.2007 18:38Navel
    Romča: roboráčci PP v současné době v ČR zatím nemají, takže bez :)
    5.4.2007 19:36Romča
    Navel: Jo jo já to nevím. Nejsem tak chytrá ohledně PP jako ty... :D A co to znamená PP? Průkaz původu nebo tak něco?
    5.4.2007 19:44Navel
    Romča: jasně průkaz původu... zatím je z křečků a křečíků jen u křečků syrských (zlatých)... prostě pokud zvíře odpovídá standardu (tj. má správnou barvu, velikost, znaky,.....) posuzovatel ho zaregistruje, přidělí mu číslo a zapíše ho do plemené knihy. .. dostane PP .Mláďata po alespon jednom registrovaném rodiči mají nárok na oficiální klubový PP. Standard je vlastně takový popis "ideálního" vzhledu křečka ... tomu se chtějí chovatelé co nejvíce přiblížit.
    PP je vlastně dokument kde je uvedeno jméno zvířete, pohlaví, barva, typ srsti, znaky,... datum narození, chovatel u kterého se narodilo, + znamý předci ( jejich barva,....). Vidíš jaké geny tvůj křeček nese, jestli je z příbuzenského krytí, kdy se narodil,.... Máš alespon nějakou záruku že z něj bude křeček jak má být :)
    Mládě s PP pokud odpovídá standardu je zaregistrováno... a tak pořád dokola :)
    Samozřejmě pokud chce někdo svého křečka zkusit zaregistrovat, případně vydávat PP mláďatům, vystupovat jako chovatelská stanice,vystavovat... musí být členem klubu chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců .
    - - - - -
    Romča: pokud by se udělal standard pro roboráčky (nebo jiný druh) tak by určitě nebyl problém registrovat i je.. tj pak by byli s PP :)
    5.4.2007 19:49Eldorado
    Roboráčci jsou roztomilý :-*
    5.4.2007 20:53Navel
    zítra musím nafotit R-ka :) už koukají
    5.4.2007 21:15sladka-divka
    to jo no..ale mela sem ho 2 a pul roku to de
    5.4.2007 22:05Vláďa
    Tak jsme se dočkaly. Křečíci džungarský maj mláďátka, dneska v noci porodili. 6 roztomilých fazolek... Dceruška se na to už velmi těšila a když jsem se ráno probudil, a slyšel
    to tipický pískání, bylo to jasný...
    5.4.2007 22:49Liza
    Navel:foť, foť R-ka:))
    6.4.2007 00:52Xiff
    navel :tak když už se to tu tak řeší.. existuji i džungaráčci s pp ?? nebo daj se džungaráčci registrovat ? jsou daný nějaký standarty? :)
    6.4.2007 11:02maky
    Xiff: btw promiň že odpovídám já:) sice ještě se u nás s PP džungaráci nechovají, ale slyšela jsem, že se na tom pracuje...
    6.4.2007 13:38Romča
    Nevel: Aha to chytrý s tím PP :D
    6.4.2007 14:44angela12
    holky udělala jsem našim křečkům stránky, ale ještě na nich pracuju :-)
    http://www.filylily.estranky.cz/
    kdo chcete, jukněte
    6.4.2007 15:21Navel
    xiff: džungaráčci se neregistrují. Je třeba aby se toho někdo ujal a přeložil nějaký ze standardu ze zahraničí... ale zatím nevím že by to někdo dělal
    6.4.2007 18:27Simca5
    Navel: tak křečouni a myška sou už ubytovaný =o) Jo a abych nezapoměla, mamka je z těch raků úplně hotová=o))
    - - - - -
    Hurá, mamina mi schválila, že můžu mít CH.s. takže asi zítra vyplníme přihlášku
    6.4.2007 19:21Kikulín
    Mám výbornou zprávu. Dneska jsem byla ve Vaňkovce ve zverimexu a jelikož jsou Velikonoce tak byly mláďátka. A já jsem se zasekla u malinkých křečků džungárských. Byli tak malincí, že by se s přehledem vešli do krabičky od Kinder-vajíčka :-) A přesto, že jsem z města vycházela sama, vrátili jsme se dva :-) Nemohla jsem prostě odolat. Byli tak sladcí a zrovna tenhle čipera se mi nejvíc líbil. Jmenuje se Piškot. A už mám i fotečky. Jenom vytvořím album. Tak už mám doma dva křečky. Samozřejmě odděleně. Ještě nikdy jsem neměla dva křečky naráz. Bude to dobrodružství. Robínek je křeček zlatý a Piškotek je džungarský. Myslíte, že se snesou v jednom výběhu?
    - - - - -
    Už mám i to album:
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=128
    - - - - -
    Co na něj říkáte? :-D
    6.4.2007 20:01Romča
    angela12: tvé robo-holky jsou moc roztomiloučké! moooc kráásné!
    - - - - -
    Kukulín: Pěkný moc!
    6.4.2007 23:02Riky
    Kikulín: myslím si, že se nesnesou.
    7.4.2007 07:48Radulina
    Kikulín: je to nádhernej drobeček :) já džungaráčky zbožňuju

    jinak k tomu jestli se snesou...s druhým džungaráčkem by to bylo ve výběhu myslím celkem v pohodě, ale se zlatým nevim nevim, záleží na povaze, je možnost že se snesou v pohodě, ale větší pravděpodobnost je, že tomu zlatýmu se to nebude líbit a bude třeba agresivní
    může se ale klidně stát, že si jeden druhého nebudou vůbec všímat, křečci jsou nevyspytatelní :))
    7.4.2007 18:00Nika4
    ahoj chtěla bych se zeptat mám křečka, ale jako asi každej chci aby se měl co nejlíp aby byl zdravý apod.... Chodí se k veterináři jen tak na preventivní prohlídku aby ho celého prohlídl? A jestli ano kolik to tak přibližně stojí? Děkujííí
    7.4.2007 18:31Myšáci
    Nika4: S křečkem se na preventivní prohlídky nechodí. Majitel by měl udělat u svého křečka prohlídku sám a pokud se mu něco nezdá tak zkontaktuje veterináře popřípadě za veterinářem s křečkem zaběhne. Prohlídky stojí u některých veterinářů různě. U některých vůbec u některých tak kolem 50 Kč,- .
    7.4.2007 19:18Kikulín
    Dneska jsem je zkoušela poštět každýho zvlášť a vždycky ten jeden přišel ke kleci toho druhýho a tak krásně se očuchávali sice dvakrát malý piškotek trochu zapištěl, ale jinak fakt v poho. Skoro mi přišlo,že jeden druhýho vyhledávají. Ještě si od veterináře nechám potvrdit, že jsou to kluci a pak je zkusím dát do výběhu, ale pokud je jeden holka, tak asi nemůžu, mám strach, že by přišlly miminka.
    7.4.2007 20:27Riky
    Nika4: na preventivní prohlídky určitě nechodit, akorát můžete něco čapnout. Veterináři křečkům vesměs nerozumí, bylo by to na nic.
    Kikulín: na to spojení fakt bacha! Můžou se chvilku snášet, a pak najdeš džungy zakouslého. Pod dohledem bych si to i lajskla, ale bez dozoru určitě ne! Moji syrští (zlatí) malého džungy docela tolerují - jak kdo - ale on je nesnáší, a snaží se je kousnout nebo vyprovokovat. Zájem o sebe samozřejmě mít budou. O oplodnění se neboj, nedají se křížit, mají rozdílný počet chromozómů. Pohlaví si radši urči sama, možná to veterinář(ka) nemusí poznat. Je to jednoduché. Koukni na zadeček a pokud uvidíš 3 dírky, je to samička. Jsou hodně vedle sebe. Kluci to mají dál a jen na čůrání a kakání. Mezi otvory se dá vidět u kluků jakýsi proužek kůže mezi dírkami. Pak se taky dá přetáhnout to na čůrání a kluk je jasný - vyleze mu. Doufám, že to zvládneš, pokud ne, můžeš poslat fotku zespodu, pokusím se pohlaví určit z fotky.
    8.4.2007 08:46angela12
    Romča: díky
    Kikulín: je nádherný
    8.4.2007 11:42Kikulín
    angela12, Radulina, Romča: díky moc :-)

    Riky: Podle toho, cos psala, jsou to oba kluci :-) Zatím jsem je pouštěla jenom odděleně a přes klec se očuchávali. Já na něteda budu dávat pozor, když budou běhat spolu. Přece jenom je Robča asi 10x větší než malý Piškotek. Fakt by mu asi mohl něco udělat, ale nevím, Robin je takovej kliďas, však já na ně dám pozor :-)
    8.4.2007 12:18Myšáci
    Veselé Velikonoce, přeje chovatelská stanice Ranč u Montyho
    8.4.2007 13:13Sindy
    Chjo, včera mi umřela křečice Matylda.............. :-(
    8.4.2007 13:25Kikulín
    Sindy: To je mi moc líto, vím jaké to je, nedávno mi taky umřel křeček. Už je jí dobře, neboj. Teď si někde v křeččím nebíčku hraje s ostatními a shora na tebe mává a volá: "Neplakej, jsem pořád s tebou ve tvém srdíčku a kdykoliv si na mě vzpomeneš, budeme zase spolu!"
    8.4.2007 14:19dodis
    chci se zeptat mí křečci mají kožní problémy ale zřejmě se nejedná o parazity,já to totiž nepoznám..ale nevidím že by jim tam něco lezlo.ale stále se drbou a jejich srst je místy holá a zježená,může mi někdo poradit co s tím?vím že zajít na veterinu by bylo asi rozumné,ale chci zkusit jestli někdo nemáte tip na nějaký přípravek který zrovna vám pomohl.byla bych moc vděčná..
    - - - - -
    moc vás prosím o radu,možná jde opravdu o kožní parazity..můžete mi někdo říci jaký je rozdíl mezi parazity a plísní?drbou se všude
    - - - - -
    jelikož si drbou celé tělo není to plísen?někdo mi kdysi radil arpalit,nevím jestli bych jim to mohla vetřít do srsti
    8.4.2007 15:00Sindy
    Kikulín: jj, to určitě. Naštěstí umřela stářím........ Určitě tak někde skotačí :-)
    8.4.2007 22:10Kikulín
    Sindy: Možná se tam někde ta tvoje s tím mým někde hrajou a je jim dobře :-)
    9.4.2007 01:06Riky
    Kikulín: oni jsou ti syrští (zlatí) křečci docela dobráci, já jsem i fotila džungy se syrským - v pohodě, ale jeden nikdy neví...
    Sindy a Kikulín: a s mými :(, už jich tam je požehnaně! Když zemřou stářím, je to v pohodě. Když jsou velmi mladí, vždy mě to moc mrzí. Nedávno mi zemřela samička při porodu, byla mladá a těšila se na miminka - to je kruté! Jmenovala se Sindy :...(, pořád to bolí a už je to skoro měsíc.
    9.4.2007 10:06Adam
    ahoj lidičky, je tu někdo z okolí zlína nebo kroměříže? snažím se sehnat dlouhosrdstého zlaťáka
    9.4.2007 13:47Romča
    Riky: A co se stalo s těmi mláďaty?
    9.4.2007 14:13Kikulín
    Riky. To můj Ferda zemřel na zápal plic
    - - - - -
    Jo a dneska je zkusím dát do výběhu spolu :-)
    - - - - -
    dodis: Vážně to nejlepší, co můžeš udělat je, že zajdeš na veterinu. Veterinář sám nejlím zjistí, co jim je, jestli jsou to paraziti nebo plíseň a předepíše ti vhodnou léčbu.
    9.4.2007 14:39Corina
    Krásné a veselé velikonoční pondělí Vám všem přeje Corina a Skřečulka:)
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=129
    9.4.2007 18:39Navel
    nové fotečky vrhu R a campbelláčků .. prosím všechny co mi psali na campbelláčky at si vyberou a písnou http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=31
    - - - - -
    v pondělí 23.4. jedu do Brna takže můžu vzít prcky případně sebou :)
    9.4.2007 19:29Sindy
    Riky: Já mám doma taky Sindy..... Je to dalmatiní křečinda
    9.4.2007 19:36Riky
    Romča: mimča bohužel - Sindy se přetočil děložní roh a mimča se, až na jedno, zadusila. Bohužel jsme přišli na veterinu pozdě. To jedno mimčo jsme zkusili dát jiné samičce, ona ho sice přijala, ale o dost starší mláďata (asi 14 dní) ho spapala.
    Sindy: Sindy byla taky "dalmatiní"
    http://www.rikyhamstery.com/czech/celek/odchovy2007.htm
    9.4.2007 19:37Sindy
    Riky: koukni do alb, pod jménem Sindy, fotogalerie Sindy :-)
    9.4.2007 21:08Kikulín
    Ahojky na mým blogu blogspionky.blog.cz je soutěž Miss křeček 2007 tak se nezapomeňte přihlásit :-)
    9.4.2007 23:06Xiff
    navel : jůůů nádherní... ja bych preferovala holku dve nebo tři... trojka mi příde takovej malej prcek :) stou bych si uzila..:) no dneska sem si přivezla z chaty klec...ještě po andulkách ...předělám ji na křečkovou klec...a máma už se láme :)
    - - - - -
    kikulin: tvuj piškot je dost podobnej našemu plachťákovi jukni do alb a porovnej :)
    10.4.2007 08:26Navel
    xiff: jj dva jsou takový prcci.. ale upřímně řečeno jinak je stejně nerozeznám.. leda podle toho bříška možnááá :)
    10.4.2007 10:10xiff
    navel: no to už je jedno...:) každopádně jsou nádherní...:) asi cestu do prahy v plánu nemáš vid? :) asi bych si pro ní za tebou přijela... máma nemáma musí jí to bejt už stejnak jasný když sem si přivezla i tu klec :D
    10.4.2007 13:52Kikulín
    xiff: jo, jsou si fakt podobní :-D
    10.4.2007 14:36Navel
    xiff: do Prahy plánuju,ale vůbec netuším kdy :-( musím na registraci s potkyma.. ale to tak nejdřív za 14 dní- měsíc :-(
    jj jsou úplně stejní.... tady nezbude než použít pravidlo kdo dřív přijde... :)
    10.4.2007 15:25xiff
    navel : no tyjo tak to kdyz budu prvni tak budu vybirat X hodin :D minule když jsme kupovali plachťáka tak jsme strávili v hornbachu s přítelem skoro 2 hodiny :) jak se ktobe nejlíp dostanu ? vlakem ? nebo autobusem ?

    kikulin: no třeba jsou vzdálený příbuzný :D
    10.4.2007 16:05Navel
    nevím jestli jsem to tu už psala,ale máme dvě nové roboráččí slečny :) to zelený není křeček :) http://fotogalerie.navel-rat.eu/albums/userpics/robo3.JPG
    10.4.2007 17:09Riky
    Sindy: jů, vždyť my už se známe - to jsem já, jak jsem se ptala na Sindy jestli není něco vzácného a na mláďata :), myslím někdy v prosinci?, nakonec není - je to černý páskovaný dominant spot, ale je překrásná. Už se nebojí? Posílala jsi mi tenkrát její fotky :) ch.s. Fialka.
    Chudák Matylda :(
    10.4.2007 18:25Liza
    Riky:ahojky, dnes odepšíu na e-mail:)
    Jinak dnes se nám narodila roborovská miminka:)
    10.4.2007 19:55Romča
    Navel: Jůůů krásná. Ta druhá nejde nejde vidět! A ty je dáváš hned k těm dvoum dalším roboráčkům?
    10.4.2007 21:25Navel
    Romča: zkoušela jsem,ale sameček je honí, takže zatím budou sami.. jsou opravdu malinké, zkusím to až povyrostou :) případně počkám jestli se nám nenarodí mimča, že bych si nechala kluka malýho k nim
    - - - - -
    Romča: co ti mám povídat.. turbo křečci.. musela jsem je dát do misky abych je vůbec vyfotila :)
    http://fotogalerie.navel-rat.eu/thumbnails.php?album=136
    - - - - -
    Líza: no nepovídej:) roboráčci jo? :)
    11.4.2007 10:17Liza
    Navel:no jo, 4 nebo 5 mršek růžovejch:).Jen se samička se samečkem nemohou dohodnout, kde budou mít hnízdo a pořád je každý nosí jinam. A občas se potkají na cestě a zase si je vezmou a tak to šlo včera ráno pořád dokola, už mi těch malejch bylo líto, když první hodiny života jen cestovaly.
    11.4.2007 15:47Xiff
    navel : tak se jukni jak se u nás bude mít....:) http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=130
    11.4.2007 16:56Navel
    xiff: jak v ráji :)
    11.4.2007 21:23Niki
    ahoji.prosimvas krecek panda je medvedi nebo syrsky.nejak jsem ted z toho paf.videla jsem ho jen na obrazku a chci ho sehnat akorat vidim ze se to vsude mozne ruzne pise. a nemate nekdo nahodou miminka?:)
    12.4.2007 09:15maky
    Niki: medvědí, panda - to jsou syrští křečci :)
    12.4.2007 09:31Niki
    maky-diky.taky jsem si to uz zacla myslet ze to bude asi vsechno patrit do jedne skupiny:)
    ted uz jen takovou pandu sehnat...
    12.4.2007 15:46Navel
    niki: křeček zlatý = syrský= medvědí= panda...... Odkud jsi? my mimča máme viz http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=31
    12.4.2007 16:54Nika4
    ahoj
    jsem ještě teď vystrašená....byla jsem s mím křečkem u kamarádky ale jen na chvilku na 10 minut už tam se chovala "zvláštně" a zdálo se mi že se jí jakoby trošičku nafukuje bříško a pak hned zase splaskne pprostě se nák divně hejbalo neumím to lépe vysvětlit ale nebrala jsem to náko závažně...kamarádka chtěla natrhat trávu tak jsem šla s niki(mím křečkem) ven a pustila jsem jí na trávu a trhala jsem mí kamarádce tu slíbenou trávu....jen se otočím Niki jakoby dostává šoky celá se klepe a břicho se jí ale příšerným způsobem hejbalo opravdu jako kdyby v něm něco měla. Dostala jsem hrozně strach to co jsem stihla nasbírat jsem kámošce rychle hodila a spěchala domů. Niki má 3 patrovou klec a tak jsem jí dala jako vždycky na druhý patro a ona si už sleze ale ono to bylo jinak trvalo 5 minut než se hejbla z místa a pak trvalo dalších 10 minut než slezla s toho druhého patra ona se jakoby skoro plazila...no hrůza, a tak jsem si myslela že hnedka půjde do domečku ale ona skončila před domečkem a sščílením hemžením v břiše ležela před domečkem nehnutě- musim se přiznat že padli i slzy jaký jsem měla hrozný pocit a to ještě mám a pomalu zavírala oči až jako by usínala asi jsem myslela s brekem na to na co by vmí situaci myslel každý ani se mi to nechce vyslovit za čtvrt hoďky se ale probrala a honem šla do domečku v domečku se mi zdála už úplně v pohodě a moc se mi ulevilo

    nevíte co to mohlo být? Jako by se jí něco hemžilo v tom břiše...děkuji
    12.4.2007 18:47Petik
    Nika4:a nečeká mládata?
    12.4.2007 18:57Riky
    Nika4: to je fakt docela divné. Vem ji na veterinu. Nevím, jak hodně se co hejbe, ale mimča se nějak zvlášť nehýbají. Může mít v bříšku nejaké endoparazity.
    12.4.2007 18:59Nika4
    Petik
    mno to mě taky napadlo ale k samci jsem jí dávala před docela dlouhou dobu a jen na chviličku....tohle si nemyslim
    - - - - -
    Riky: asi to bude nejlepší
    12.4.2007 19:05Navel
    nika4: určitě bych valila na veterinu... rozbor trusu minimálně
    12.4.2007 19:11Nika4
    navel
    ale jsem na vážkách může přenášet? třeba aby byla březí i 3 týdny?
    12.4.2007 19:29Radulina
    Nika4: s čím jsi na vážkách, i kdyby přenášela, ty křeče znamenají něco, s čím se rozhodně musí něco dělat, ať už je toho příčina jakákoliv...myslím že tohle sama nevyřešíš a křeček se zbytečně trápí
    veterinář by jí měl nějak pomoci a ty se nebudeš muset tak strachovat a budeš vědět o co jde
    12.4.2007 19:36Navel
    Nika: miminka se v bříšku nehýbou tak aby to bylo tak moc vidět
    12.4.2007 19:57Petik
    páni,ono to jde aby měl křeček v bříšku nějaké takové potvory?to jsem teda nevěděla..
    12.4.2007 21:48Xiff
    ty blaho...zajímavý věci se tu dovídám...by me zajímalo co se ji tam hejbalo...
    12.4.2007 21:56Petik
    jsem četla že endoparazité se u domácích hlodavců objevují velmi ojediněle a většinou souvisí s nízkou úrovní zoohygieny..nebo je můžou zavléct zvířata ze zverimexu..což asi není tenhle případ.stalo se vám to někdy?tady asi pomůže opravdu jen veterinář
    - - - - -
    http://bebecha.wz.cz/nemoci.htm
    Tady je malý odkaz, na nemoci je to sice u potkanů ale předpokládám že tyhle nemoci se všeobecně vyskytují i u křečků
    12.4.2007 22:21Navel
    Petik: stačí neumytá pampeliška, hobliny po kterých přeběhla divoká myš.....
    12.4.2007 23:22Petik
    Navel:tak to abychom ty naše cukrouše vůbec nepouštěly ven..to jsem netušila
    13.4.2007 00:02Xiff
    navel : a ty máš ty campbeláčky v kleci ? jaký máš mezery mezi mřížkama ? :)
    jinak to vypada ze auto sme sehnali...bud 15 nebo 17 bysme mohli jet...jeste to neni na 100% ale myslim na to dnem a noci :)
    13.4.2007 16:07Adam
    hojky, lidi tak to je síla :) můj křeček (je to samec a žije sám) vypadá jak březí :)ale je to asi jen tím že je to normálně docela obézka :) a teď má prázdný torby.... ale vypadá to fakt hustě :D
    13.4.2007 16:32Navel
    Xiff: schovala jsem ti holčičku :).. kdyby to padlo tak písni abych jí dala někomu jinýmu. Jj v kleci.. asi 1 cm
    - - - - -
    Adam: tak dietu, jestli je obezní tak to hodně škodí jeho zdraví a mohl by předčasně umřít
    - - - - -
    xiff: jo ještě mě napadlo .. 17. je úterý - to budu doma až po 19 hod
    13.4.2007 17:15Petik
    Adam:můj křeček taky samec je taky pořádná koule..
    13.4.2007 17:40Adam
    Navel: tož zase tak obézní není :) on totiž hodně sežere a každou noc (celou) proběhá v kolečku, takže je to asi svalová hmota :) občas má drastické diety :)
    Petik: co už no :) a ten můj je džungarák a velikostně je pomalu jak zlaťák :) a to byl nejmenší z vrhu :)
    13.4.2007 17:49Petik
    Adam:přesně přesně,taky mám vypasenýho džungaráka..je to malej vepř
    - - - - -
    ale na rozdíl od tvého neběhá v kolečku,je zhnilej
    13.4.2007 18:01Navel
    jinak hlásíme, že Kšanda včera porodila 15 ! prcků :-))) snad jsme to hemžení dobře spočítali
    13.4.2007 18:17Vrtulka
    Ahoj lidičky mám nově křečici dala jsem jí jméno Fredynka.=)Podle mě je to druh Roborowského.Chtěla bych aby měla za čas mláďátka, ale neznám nikoho kdo má křečka stejného druhu v oklí Plzně nevíte o někom?Předem mocinky děkuju=)
    13.4.2007 19:57Myšáci
    Vrtulka: Ahoj, můžeš zkusit chovatele koukni na http://www.klubmorcat.cz - kontakty na chovatelé- v nabídce chovatélé křečků a pak to zkoukni a nebo si dej inzerát tady nebo i na klubu a nebo do novin. Určitě někoho najdeš Ahoj.
    13.4.2007 20:06terry
    Ahojky, chtěla bych začít s chovem registrovaných křečků a mít svojí CHS. Tak hledám někoho kdo by mi poradil na začátek. Moc díky ;))
    13.4.2007 20:14Myšáci
    terry: Vše potřebné nalezneš tady http://www.klubmorcat.cz a dále více tady http://www.klubmorcat.cz/klub/prihlaska.htm . Pořádně si to přečti a z tohoto to určitě pochopíš. Staneš se potom členem Základní organizace chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců. Přeju hodně úspěchů ;-)
    14.4.2007 19:19Romča
    Vrtulka: Myslím, že samečka by si měla sehnat v (skoro) každém zverimexu čo zooprodejně. Já mám samečka i samičku, ale žádné mláďátka ještě nemám. Asi až někdy v létě.
    14.4.2007 20:16Kikulín
    PROSÍMVÁS PORAĎTE, poslední dobou, asi dva dny Robinek pořár frká. Nemůže mu něco být?
    14.4.2007 20:44Navel
    Kikulín: to ti poví nejlíp veterinář. Mohl přistydnout, ale mohla by to být i nějaká viroza
    14.4.2007 20:47Kikulín
    Navel: Jéžišmarjá, že se nebude opakovat zase to, co se stalo s Ferdou? To s ním musím nutně k veterináři?
    14.4.2007 20:50Myšáci
    Kikulín: Tak nejlíp bych zašel k veterináři, ale taky bych se prvne podíval jestli mu neteče nos a nebo neslzí oči. Mohlo by buť jít o nějakou vírozu, nebo reakce na prašnou podestýlku nebo nějaký druh alergie, ale to vše nejlíp určí veterinář.
    14.4.2007 20:55Kikulín
    Myšáci: Ne, nos a očička vypadají normálně. Ale je asi možné, že je to ta alergie jak říkáš, protože má jako podestýlku hobliny, tak já tam s ním zajdu. Hned zítra. Mají otevřeno i v něděli.
    - - - - -
    Navel, Myšáci: Díky za rady, jenom mi prosímvás držte palce, ať to nic není, protože se strašně bojím po zkušenosti s Ferdovým zápalem plic :-(
    14.4.2007 20:56Myšáci
    Kikulín: Jj, určitě zajdi je to jistota, a tím líp, že nemá ten nosánek ulepený, třeba to bude jenom tím velkým teplem, které panuje v ČR. Dneska 24 celsiových stupňů je hodně na duben, tak to je třeba možné, ale nejsem veterinář.
    - - - - -
    Palce určitě držíme, ať to dobře dopadne.
    15.4.2007 03:49Riky
    Nika4: 3 týdny určitě nemůže mít mimča, už po 18. dni je to problém, ale asi bude mít fakt ty parazity, no to je síla! Já už radši nic nikde netrhám, ale hobliny bohužel - snad budeme mít štěstí.
    KřečounLexík: tak už je spokojené, miminko! Zabydlela jsem ho a drandí v kolečku :)
    15.4.2007 07:46Kikulín
    Myšáci: Děkuju.
    15.4.2007 08:05Nika4
    ahojky děkuji vám všem za skvělé rady

    mláďátka opravdu nemá :D a od toho dne co jsem to napsala tak už pak byla úplně normální...nevim co to bylo v bříšku ale je divné že už to je úplně v poho a je hravá jako dřív každopádně sjem ráda že je vše ok a myslim si že k veterináři už to není potřebné chodit ne? Už to má pár dní úplně v poho a dneska si jakoby zpívala :D
    15.4.2007 10:36Kikulín
    Tak měli na veterině zavřeno. Nevím, jak to, protože když jsem tam jednou byla v neděli, tak měli otevřeno, hm, tak tam půjdu jindy. A dneska zatím nepčikal.
    15.4.2007 11:09KřečounLexík
    Riky: to je dobre! uz se tesim alespon na fotky.. je mi tu bez nej smutno! :(
    15.4.2007 11:51Riky
    Kikulín: já bych ho na veterinu nebrala, oni někdy pšíkají, zvláště pokud se dávají nové hobliny, které trošku práší. Umí vydávat i takové podobné zvuky pšíkání, akorát ještě hlasitější, když jsou vzrušení novými pachy. Takové kejhání - to je vpořádku.
    Nika4: jak zpívala? Jako když kňučí pes?
    KřečounLexík: on je nadšený a pořád si hraje. Dala jsem mu tam ten žebříček a travnaté hnízdo, vyfotím ti to :)
    15.4.2007 11:54Kikulín
    Riky, dneska vůbec nepčikal, tak já ho zatím nikam brát nebudu.
    15.4.2007 14:06KřečounLexík
    Riky: fakt? ja mu davala seno, hracky, vsechno a nic nechtel :( ach jo
    15.4.2007 17:52Navel
    první fotečka vrhu S .. musela jsem je vyfotit abych je mohla spočítat :)) http://img.kralici.cz/krecci/alba/08c94d79ee5410a001e0.jpg
    15.4.2007 18:37Petik
    Navel:páni těch je jak blech:)) samička musela bejt hotová co..no má co kojit chuděra..dětí jak smetí
    15.4.2007 18:45Navel
    Petik: právě že vůbec.. ona je zatím naprosto v pohodě. Jsme zvědavá kolik jich odchová. Samozřejmě krmím o 106, protože z něčeho to brát musí žejo :)
    V minulém vrhu se téhle samičce narodilo 13 prcků a všechny odchovala.
    15.4.2007 19:07Petik
    Navel:tak to je supr máma, ale musí ji to dát zabrat.a pak až začnou capkat tak z nich bude chuděra na nervy:))
    ono čím je prcků víc tím déle jim trvá než vyrostou..navíc ne každý se dostatečně napije v takovém množství..kolik má vůbec samička cecíků jen tak pro informaci?
    - - - - -
    ještě se chci zeptat po jaké době od porodu je vhodné samičku znova připustit?
    - - - - -
    ještě mám jeden problém,nechala jsem si z vrhu jednoho prcka..a nevím jestli je to sameček či samička.vím že je spousta obrázků..ale nikde jsem nenašla obrázky k určení pohlaví právě u džungaráků..u mladého křečka navíc nejde moc poznat ani jestli má zadeček víc či mín vystrčený.
    15.4.2007 19:07Navel
    Petik: ona je fakt skvělá, asi to mají v genech, její ségra u Riky ted měla 13 miminek :)
    Po odstavu bych nechala asi měsíc než bych kryla... záleží na kondici samičky, některá je tak vyřízená že už jí nekryju třeba nikdy, jiná je po 14-ti dnech v lepší kondici než před porodem.. chce to posuzovat individuelně.
    15.4.2007 19:11Petik
    Navel:ta moje na tom byla během odchovu mládat ne zrovna nejlíp,byla pořád unavená..asi to bylo i tím že prcky měla poprvé..i když byli jen čtyři..ale starala se hezky.Navíc jsem si všimla že měla bříško skoro lysé..to od toho jak ti malí od ní pili,možná že jí to tam vykousali..ale už je to v pohodě,všecko to dorostlo.ted už je i v kondici..takže pak ji někdy znova připustím
    15.4.2007 19:30Navel
    Zkoumala jsem prcky z vrhu R a zatím máme jednu ODD-EYE holčičku :) Rilly
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=31
    15.4.2007 19:44Tynika
    Ahojky holky i kluci, prosím vás... Kdo chováte Džungaráky poblíž Usteckého kraje? Nechci nové křečky moc brát ze zverimexu už jen z důvodu neznalost stáří a také i genů... Tak kdo má, at nabídne..budu ráda ...:)
    - - - - -
    Vytvořila jsem si první album... a umístila tam mojí milovanou holčičku Avril !
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=132 Dneska ale dostala asi první říji a týjo.. ucítili to všichni obydlíci v pokoji :D
    16.4.2007 03:15Riky
    KřečounLexík: nevím, prostě je děsně šťastný a hraje si o překot. Moc se mu líbí mostík. Zítra (dneska) se snad dostanu konečně k focení.
    Navel: nám teď vrhla Lola Riky 17! mimin, potvora. Nikdy jich nechci tolik :(
    Petik: cecíků mají různě, mezi tuším 11 - 14. Na všechny se nedostane :( Připouštěla bych tak po dvou - třech měsících od porodu podle kondice matky. na pohlaví mrkni víc detailně. Kluk má otvory dva, holka tři. Kluk má piňdu a zadeček a mezi bývá takový proužeček kůže svisle. Holka má na čůrání, miminka a kakání přičemž je to velice blízko u sebe. Koukni, to nemůžeš splést. Kdyžtak pošli detailní fotku, já to zkusím určit z ní. Je potřeba to trošičku roztáhnout od sebe, aby to bylo vidět :)
    - - - - -
    Tynika a ostatní čekatelé na Campbelly a merle myšky: už mi Melinda poslala fotky, zkusím je sem dát do nějakého alba. Příští týden bude první várka a pak červen :)
    - - - - -
    Tak tady jsou fotečkyyyy:
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=133
    16.4.2007 09:53Petik
    Riky:díky,zkusím to prozkoumat:))
    - - - - -
    Tak jsem koukala a otvory má dva..přičemž ten jeden takový vystouplejší...tak předpokládám že je to klučík.ale jak žádný proužeček kůže jsem neviděla..tak nevím..kdyžtak se pokusím zaslat foto:)
    16.4.2007 12:00Navel
    Riky: nádherní :) slintám
    16.4.2007 16:22Riky
    Petik: jestli chceš, můžeš to vyfotit a poslat :)
    Navel: tak neslintej a vybírej :)
    KřečounLexík: tak jsme si celou noc hráli a dneska jsme se fotili, dám mu fotky i sem :)
    - - - - -
    To jsem zase já, křečoun Lexík a mám nové album, takže tu mám vlastně dvě, kdo se tím může pochlubit?
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=134
    16.4.2007 18:50Luke
    Ahoj všichni.Prosím mám dotaz,pokud někdo ví,odpovězte mi na něj.Mam džungarského křečka,a nějak nemá na břiše pod hlavičkou srst...nevite prosím někdo čím je to zaviněno anebo co se s nim deje,je líny,a pořád spí.Předem děkuji za odpověď...
    16.4.2007 19:05Riky
    Luke: a kolik mu je?
    - - - - -
    Líza, Navel atd.: budou Camp. i ze Slovenska, už jsem je zabrala :), něco na vás snad taky zbyde - Týnka má zamluvené ty Argente :) Moooc krásní, jukněte - přiveze mi je Zuska, která si přijede pro moje mimča 26. nebo 27.4.
    http://www.chsskrecky.estranky.cz/clanky/mladata/vrh-n
    16.4.2007 19:08Myšáci
    Luke: Může to být stářím, starý křečkové mají horší kvalitu srsti, ale taky nemusí. Může být nemocný- může mít nějaký parazity nebo jiné nemoci spojující se srstí, ale to zjistí na 100% veterinář ;-)
    16.4.2007 19:13Luke
    => Myšáci a Riky - noo,jako stařim newim,pač jsem ho kupoval na Vánoce:-/ale tk jako pro jistotu se ptam;-)
    16.4.2007 19:15Myšáci
    Luke: Asi bych zaběhl k vetovi, to není normální, aby neměl křeček srst na břiše. Ale napadla mě další věc, že by možná mohl být zapařený, panují teď vedra tak nevím no.
    16.4.2007 19:58Liza
    Riky:ná nádhera a koukám, že máě celý vrh skoro:)

    Lexík je fešák :)
    16.4.2007 21:00Navel
    Riky: já to nechám na tobě :)
    - - - - -
    jinak ta odd-eye skořicová holka z vrhu R je pořád volná... nechcete jí někdo? :)
    16.4.2007 21:34Tynika
    Navel:jááá bych tu holčičku vzala..ale jak jí dotáhnu domu? :D
    - - - - -
    jé hups Navel, já jsem krapet mimo...myslela jsem,že to napsala Riky :)
    16.4.2007 22:00Navel
    jinak zítra by měla rodit Loren tak držte pěsti :) plánuju že pokud bude mít prcků rozumný počet tak jí přihodím nějakého od Kšandy-těch 15 je fakt hodně :)
    16.4.2007 22:01Xiff
    riky : ta Argente samička je uplně úžasná...:)
    16.4.2007 22:01Liza
    Navel:no hele,nepřemlouvej mně:)znáš mně:). Musím také vyzvednut prcky. Na Loren budu myslet:)
    16.4.2007 22:03Xiff
    navel : nakonec 15 jo? ty blaho...ta musela mít břicho :)
    jinak přístí týden jsi natom jak ? myslim časově..:)
    16.4.2007 22:06Navel
    Líza: no čekáme tě na exkurzi :).. ti jí přibalím :))
    Xiff: každý týden jsem doma středa-pátek od 16 hod-výjimečně občas někam jedu :), víkend dle dohody . Jj pupek měla jak sud,ale ještě půl dne před porodem šplhala po kleci jak divoch.. ona je fakt mamina k nezaplacení
    16.4.2007 23:43Riky
    Navel: my přijedem na exkurzi s Lízou obě dvě. Tak se těš :) Ta odd-eye je krásná, ale neměla bych. Ona Navel maká v kolotoči :) Pokud ji nevezme Líza, vezmu ji já - už o ní přemýšlím déle, možná pro Melindu, no nevím. Ty Camp. si rozeberem. Týnka bude mít Argente samičku a Argente Mottled kluka - slíbila jsem jí to, ostatní je na nás: Líza, já a ty. Tak to nějak skloubíme, co se komu líbí a tak. Určitě minimálně jedna z těch zbylých 4 je pro tebe. Nebo, že by si tu odd-eye vzala Týnika, když už u mě bude tábor křečíků na rozeslání :), snesu i syrský tábor. No a od Melindy taktéž - namícháme to, aby zbylo na všechny :) Zjistím, co jsou za barvy a co na ně :) Hlavně zbytek bude ještě v červnu. Řekni, co se ti líbí :) a s Lízou se domluvíme.
    Xiff: neboj, budou mimča, když budeš chtít - Navelka, Líza, Týnika a možná já.
    17.4.2007 07:57Navel
    Riky: mě se líbí všechno.. znáš mě :)
    - - - - -
    jinak odd-eye prcci budou ted snad od Loren
    17.4.2007 13:58Liza
    Navel:no už se moc těším na exkurzi:))
    a na miminka:)
    17.4.2007 14:10Romča
    Riky: KřečounLexík už ti dala svojeho křečka?
    17.4.2007 16:21Riky
    Navel: tak to je dobře, že se ti líbí, neboj, nebudeme rozdělovat bez tebe:) Jen Týnka už "dostala" ty dva. S Lízou na tebe myslíme.
    Romča: křečoun Lexík už bydlí u mě, koukni na fotky v albu Riky :)
    Tynika: těš se na ty svoje milánky :)
    KřečounLexík: napiš mi, od koho je Lexík, ať si můžu doplnit jména rodičů a tak :)
    17.4.2007 16:38Tynika
    Vůbec nevím o čem je řeč:o) Jaká exkurze?:)
    Riky: těšííímmm
    17.4.2007 17:39Peggynka
    Riky: doufám, že se mnou na ten červen taky počítáš.. :) Už se těším!
    17.4.2007 18:41Taranka
    Ahoj chtěla bych se na něco zeptat můj křeček(džungarský) pořád písjá a strašně zhluboka nebo se dá říct těžko dýchá vůbec nevím co mu je kdyby ste něco věděli napište mi na Happyteresa@seznam.cz díkec moc za vše!!
    17.4.2007 18:45Myšáci
    Tynika: Jako admin, jsem označil tvoje příspěvky za nevhodné, které neodpovídají daným pravidlům- vykřík: O čem je reč ? Jaká je exkurze ? To si povídejte na chatu ne na diskuzi. Musíme na diskuzi udržovat pořádek. Admin Myšáci :-)
    17.4.2007 18:48Tynika
    Myšáci : To by mě zajímalo, co je za tím nevhodného, když se slušně zeptám, o čem je řeč... To jsi tedy zvláštní Admin....
    17.4.2007 18:51Tynika
    Riky: píšu ti to ještě jednou ( Protože to tu nikdo smázl) .. Moc se na všechny těším..už mám doma první přepravku... A další si ještě popujčuju :D:D
    - - - - -
    Myšáci : Nikam nejdu.. nepotřebuji vysvětlení.... Není to po prvé, co moje příspěvky "někdo".. možná jen ty maže...
    17.4.2007 18:56Míša
    ahojky lidi včera mi zemřela má milovaná samička křečka syeského- pandy a tak jsem se chtěkla zeptat jestli nkdo nemáte mláďátka pandy
    - - - - -
    nebo mládata neplánujete
    17.4.2007 18:57Myšáci
    Pravidlahttp://www.kralici.cz/pages.asp?f=pravidla určitě by neuškodilo si prvně přečíst pravidla :o) . Pokud si chcete povídat- chatovat od tohoto je tu určený chat. Vlastně vše je v pravidlech.
    17.4.2007 18:59Tynika
    Myslím si, že za "povídání" by se dalo označit vše. Diskuze je podobný pojem hovoru ;o) Tady máme možnost si psát všichni pohromadě.. pokud máš k tomu výhrady, tak teda opravdu netuším, proč jsi zakládal diskuzi.. ( Krom toho, že tu nikdo potřebuje rady...)
    Je to prostě NESMYSL !
    17.4.2007 19:10Radulina
    Tyninka: diskuze je na řešení problémů, rady, případně i nápady a názory, k čemu je ostatním příspěvek typu:

    Tynika - dnes 15:06 NEW
    Moc nepobírám, co je tu za řeč :D
    Tynika - dnes 16:38 NEW
    Vůbec nevím o čem je řeč:o) Jaká exkurze?:)
    Riky: těšííímmm

    navíc opakovaně. Tohle se tu řeší na všech diskuzích ne jen na křečcích, protože je víc lidí, kteří nechápou, že někdo prostě nemá čas to tady pročítat denně, ale na druhou stranu se chce dozvědět nové informace a řešení některých případů, nebo že se někomu narodili mláďátka, to všechno je důležité a patří to sem, ale tvoje příspěvky byli od věci a nikomu nic neřeknou, kdyby tady takhle psal každý, tak by lidi co nemaj čas to pročítat vůbec nenašli to důležité, o to tu jde, diskuze je k diskutování o problémech a sdělování podstatných informací
    A nemysli si, že se schovávají jen tvé příspěvky, je jich tu schovaných spousta, které jsou prostě k ničemu
    17.4.2007 19:24Tynika
    Radulina: Radulinko... Asi to taky nečteš - mluví se zde o srazu.. o velkém náborů křečkách a já sem v tom také zapletená... bohužel jsem ztratila souvislosti a zeptala jsem se o čem je řeč a jaká exkurze... Tak mi pověz, co je na tom nesouvisejícího a od věci..
    pokud to nečteš, pak nic nemazejte.. ten první příspěvek dávám za pravdu..ale ten druhý to už mě naštvalo ! Nemažte nic, o čem nevíte na 100%, že je to od věci !!!!
    17.4.2007 19:31Radulina
    Tynika: ano máš pravdu, moc to poslední dobou nečtu, protože jsem právě ta co na to nemá moc čas a proto taky příspěvky neschovávám, když neznám souvislosti, každopádně jsem dala Myšákovi za pravdu
    bráníš se tím, že jsi ztratila souvislosti a zeptala se o čem je řeč, to by ses ale dočetla, kdyby sis to přečetla zpátky, takže podle mě byl tvůj příspěvek opravdu od věci
    - - - - -
    a uvítala bych, kdyby se to přestalo řešit, právě tohle jsou taky zbytečné příspěvky co zaplácávají diskuzi a taky přijdou časem schovat
    17.4.2007 19:31Tynika
    špatná odpověď.. čtu si to.. ale jak jsem psala.. ztratila jsem souvislosti....
    17.4.2007 19:33Vivinka
    Lidi klid! Dnes je blbý večer všichni se hádají i na morčatech a i u mě doma táta měl blbou náladu.
    Hele poslouchejte co vám říkají admini! Oni mají pravdu, že neco nepobíráte nebo řešíte máte se sejít na chatu a tam to řešit! Dlouhé věci co si potřebujete říct řeště na chatu. papa a nezlobte ....
    17.4.2007 19:53Navel
    Míša : my máme.. odkud jsi?
    - - - - -
    s tím mazáním.. taky mě to někdy docela štve... podle mě by se tahle diskuze měla spíš podporovat .. aby se tu vůbec něco psalo .. než odrazovat lidi mazáním . Kor když všichni víme jak je to tu s chatem :(
    17.4.2007 20:15pipina
    Riky:Alex je o odemě jeho táta se jmenuje Kristián (z itálie) ,mamina byla Amálka(místní zverimex).Ještě něco o nich potřebuješ vědět??tady je foto:http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=75
    17.4.2007 21:10Radulina
    Navel: já jsem byla dřív proti tomu, ale teď když nemám zrovna moc čas to tu číst vidim jak je to důležitý, ono to pak vážně docela otravuje když čteš příspěvky typu jak se máte? o čem je řeč? apod.
    Tohle ale nemá cenu řešit, protože na to má každý jiný názor
    17.4.2007 21:32Navel
    no já nevím no .. nicméně záleží jaký názor mají admini :)
    17.4.2007 23:44Liza
    Míša:také máme miminka, můžeš se podívat na moje stránky www.krecci.tarbik.com do odchovů.
    Tynika:šlo o to,že si jedu k Navelce pro miminka, která u ní mám, tak to byla ta exkurze, že se podívám rovnou na chov.

    Jo a jen tak mne napdalo, že někdy bychom na ten chat mohli, co říkáte?
    18.4.2007 13:49Myšáci
    Liza: Krásná miminka :-) . Na chat určitě choďte, občas tam "straším já" a pár lidiček, třeba tady jednou bude živo ;-) a ono bude.
    18.4.2007 14:31Romča
    Dneska ráno jsem šla dát najíst křečkům a na domečku bylo plno krve. Polila mě hrůza! Pak jsme zkontrolovala křečky a žili v pohodě. Zkontrolovala jsem je tedy důkladně oba dva a na samečkovi jsem viděla stroupek na zadní nožičce a kousek nad pohlavním orgánem kapku krve. Mohli se poprat, ale byli uplně v pohodě když byli spolu. Nevíte čím to může být? Můžu přidat fotku domečku. Jsou na ni patrné tlapky, jakoby v té krvi někdo chodil.
    - - - - -
    Ale vypadá to spíše jakoby mu tekla krev z "pinďourka" Nevím co stím!
    18.4.2007 16:31Tynika
    už to neřešte lidi ale zase se klade otázka, komu by tu admini "séfovali"kdyby všichni utekli jinam... ;o)
    Líza:acha,tak to jo ..
    18.4.2007 16:38Navel
    Romča: to se nejspíš kousli.. ono hlavně z nožiček to teče strašně moc i z malinký ranky. Pokud máš strach že krvácí odjinud dej ho zvlášt na papírové ubrousky a pozoruj
    18.4.2007 16:40Abi
    Zdravím,
    není někde na internetu fotografie pohlavních orgánů křečka - samec x samice? Mám problém s jejich rozlišením, potřebovala bych to nastudovat :o)
    18.4.2007 17:53Nika4
    ahoj chtěla bych se zeptat co to znamená ODD-EYE....děkuji
    18.4.2007 18:00Navel
    nika4: každé oko jiné barvy
    18.4.2007 18:00Romča
    Nevel: Jenže já mám ty roboráčky a oni to jsou strašně rychlí křečci takže to asi nepůjde tak jednoduše... :)
    18.4.2007 18:40Navel
    Romča: tak do kelímku...
    18.4.2007 20:40Romča
    Navel: Taky už mě to napadalo. Už se Ti někdy něco podobného stalo?
    18.4.2007 21:02Navel
    Romča: no zatím u křečků ne.. ale u potky často.. stačí malinkej škrábanec na prstě a krve je všude strašně moc.. kolikrát ani nenajdu z koho to teklo
    19.4.2007 00:17Riky
    Peggynka: počítám
    Pipina: můžeš mi nafotit Amálku ze strany a zeshora? Je dlouhosrstá? Má bílou lysinku na hlavě, nebo to tak blbě vypadá? A Kristián má černé oči nebo červené, není saténový?
    Abi: nijak dobrou fotku jsem nikde neviděla. Pohlaví poznáš jednoduše - kluk má dva otvory (čůrání, kakání) holka 3 (+vagína), kluk má někdy vidět i varlata. Holka má otvory blízko sebe, kluk daleko od sebe. kdyžtak to nafoť a pošli sem do alba, mrknu se ti - ale pořádně zespodu :)
    Romča: stalo se mi to a děsně to krvácí z těch tlapek. Nicméně křeček prý z tlapky vykrvácet nemůže, ale nevím, co je na tom pravdy.
    19.4.2007 15:45pipina
    Riky :Amálka už bohůžel něžije :(,byla dlouhosrstá a lysinku na hlavě měla.Krisitán má oči červené, věčer ti jsem dám nějakou lepší fotku.
    20.4.2007 08:18Xiff
    navel: tak už to je domluveny zítra kolem 14:00 bysme měli vyrazit z prahy...rovnou nějak k tobě...dala bys mi číslo na mob? dystak aby kdyby sme se nák ztratili :)
    - - - - -
    jo koukam ze ho mas v profilu... tak budu doufat ze je spravny...nevim jesli se dostanu na net , kdyby neco 604 21 30 39 moje... :)
    - - - - -
    dnes kolem 14:00tamto jsem psala v noci...tak aby tě to nezmátlo...:)
    21.4.2007 00:24Riky
    Pipina: Dík, máš nějakou fotku celého vrhu Amálky? Co se jí stalo? Mělo některé miminko také bílý flíček na hlavě?
    - - - - -
    A nemáš nějakou Amálčinu jinou fotku?
    21.4.2007 12:25Xiff
    tak jsem si přivezla od navel jednu černou campbelačku...:) dala jsem ji jméno Míša.. už tady rejdí po kleci...pokusim se ji nafotit...ale ne nak extra zblizka... nechci ji moc rozrušovat... :D než si zvykne...:)
    21.4.2007 12:31pipina
    ttp://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=87 to jsou vsechny jeji mimi...Jednou jsem prisla omrknou jeji hnitdo s miminkama (bylo jim asi 20 dni) a ona byla mrtva....Nevim co se ji stalo ...http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=117 tady je jeji dalsi fotka (moc jejich fotek nemam )...A tady foto Kristiana :http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=75
    - - - - -
    jest jednou ty míma : http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=87
    21.4.2007 13:13viky1025
    prosím vás někdo mi napište jestli se křečkovy stříhají drápky. odepište na email viky1025@seznam.cz. děkuji moc
    21.4.2007 15:08Xiff
    viky: ja teda kreckum drapky nestriham...ani nemusim obrusujou si je v akvarku o ruzny veci...treba klacky,nebo kokosy kameny...nikdy mi neprislo ze by mel krecek dlouhy drapky...:)
    21.4.2007 20:57Riky
    Pipina: díky, to mi stačí :)
    Viky1025: poslala jsem ti maila, nemusí :)
    Xiff: a to ještě bude mít Navelka teď nové krásné Camp., taky Líza, já a Týnka - máš se na co těšit :)
    Navel, Líza, Týnka: tak už jsou tu, přidám fotky do tamtoho alba :)
    - - - - -
    Tak tady jsou fotky:
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=133
    Camp. jsou 4, asi 2 holky, 2 kluci - ještě to prozkoumám, zdají se mi být beige (bbpp), ale nevím. 3 z nich jsou buď Mottled nebo Platinum. Ještě to zkusím dozjistit.
    Myšky se fakt zdají být Merle, jsou krásné - nakonec 3 Merle myšáci, další myšáci bílý s flíčkem na zadku a stejné samičky. Jedna samička je albín. Ani nevím, kolik jich je celkem - prozkoumám :)
    21.4.2007 21:28Tynika
    Riky: jsou krásnííí... barva těch prvních by mohla být blue Fawn
    - - - - -
    tak jinak : č. 1 - 6 je barva blue fawn nebo lilac fawn...ten tmavší vypadá jako blue fawn a ty ostatní liac a ty další jsou mimořádně světlí beigáci
    - - - - -
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=135 tady na tomto albu to můžete zkusit taky porovnat
    - - - - -
    Nenechte se ale zmást na riky fotkách světlejšími kresbami - je to díky platinum (zesvětlování bílou srstí )
    21.4.2007 21:40Xiff
    riky : jůů...:) no já mám teď doma teda přeplněno...:D ale jsou krásní...:) těším se na nějaká mimča...:)
    navel: tak teda musim pochválit...Míša úžasná...na ruku hned leze...do rukávu mi leze...už mi lítá po stole...jen se musim pohybovat pomalu...rychlí pohyby ji lekaj...křičela na mě jenom jednou a to když sem ji musela vzbudit ztý přepravky...:) z ručky už taky papá...no a je hrozně živá jak je prťavá...furt lozí po tý kleci a všechno prozkoumává okusuje...:) pišta a králice hrozně žárlej...jsem je dneska musela utěšovat každýho vzlášt...:D králík mi na truc rozkousal kus koberce...:D a pišta furt panáčkuje u stěny která je směrem k její kleci... jak ji tam vidí...:) no když to zkrátim sem prostě uplně nadšená.... :)
    21.4.2007 22:10Liza
    Riky:jsou krásný, už se na ně moc těším.Barvy zakímavé:)
    - - - - -
    tedy zajímavé:)
    22.4.2007 09:31Navel
    Xiff: paráda.. jsem moc ráda :))
    - - - - -
    Riky: nádhera :)))
    22.4.2007 11:58Peggynka
    Riky: jsou překrásní :))
    22.4.2007 13:42Riky
    Tynika: jsou to ti samí, jen ty první fotky jsou zkreslující. Asi to bude ta Platina, ne Mottled.
    Líza a Navel: tak jsou 4, 2 holky, 2 kluci. Jinak ve čtvrtek dorazí Slovensko :) Ti jsou Mottled 100%. Nějak to vymyslíme na párky, barvy a nepříbuznost. Dozeptám se na barvu + kresbu. Jinak je všichni většinou chovají jako skupinku smíšenou, holky, kluci dohromady. Nějak se prý srovnají a dohodnou na mláďatech.
    Peggynka: ve čtvrtek dorazí to Slovensko, takže máš u mě tu jednu Camp. Dove holku. Pokud to bude O.K., nechám je pohromadě, a možná ji budeš mít už březí s nějakým nepříbuzným Camp.
    Líza a Týnka: myši jsou 3 merle myšáci, 3 bílí myšáci s flekem na zadku, 1 holka albín, 1 bílá. Co si nevezmete, hodím do zveráku :) Tak vybírejte. Kromě dvou merle myšáků jsou všichni z jednoho vrhu, po merle tatínkovi :)
    22.4.2007 13:46Xiff
    tak už jsem ji nafotila ....:) http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=136 tak se na tu moji mrňousku koukněte...:)
    22.4.2007 14:20Navel
    xiff: koukám že se už zabydlela :)
    Jinak hlásím že v neděli 29.4. jedu do Prahy... budou možné registrace!

    Riky: já bych chtěla párek :)
    22.4.2007 18:43Peggynka
    Riky: super :) To bych byla ráda... Jo a jak dlouho ji u tebe budu moct mít? Jo a ještě kdy přijede tedy ta druhá várka camp.? :))
    - - - - -
    Xiff: malá je hrozně roztomilá.. :*
    22.4.2007 19:40Vrtulka
    Prosím vás je možné křečky křížit?Jako například psy.Moc děkuji za odpověd.
    22.4.2007 19:52Riky
    Peggynka: jak dlouho budeš potřebovat, druhá várka bude v půlce června
    Vrtulka: jak to myslíš? Mezidruhově v žádném případě! V rámci jednoho druhu v pohodě až na zvláštní výjimky - zeptej se na konkrétní druh
    22.4.2007 20:10Tynika
    Riky : tož co zbyde,zbyde...ale ráda bych merle myšáka..třeba na mazlíka... :o)
    22.4.2007 20:12Riky
    Tynika: jeden je tvůj :)
    22.4.2007 21:32KřečounLexík
    Riky: ahoj Riky, jsem tu na skok, ty mas nove prirustky a mysaky? :) prijd nekdy na icq, ahoj L.
    23.4.2007 18:21Vrtulka
    Riky:Já bych chtěla samičku Roborowského křečka aby měla mladé s křečkem zlatým.Ale nevím jestli by jí to neublížilo=(.Rozhodně bych chtěla aby ta samička měla mláďata.Jestli to nejde mít mláďata s křečkem zlatým jde to aby je měla s jiným druhem křečka?
    23.4.2007 18:50maky
    Vrtulka: nejde to
    23.4.2007 18:56Vrtulka
    maky: tak to je spatny protoze neznamnikoho kdo by mel stejnej druh krecka:(
    23.4.2007 20:14Navel
    Vrtulka: když dáš do jedné klece křečka zlatého a roborovského tak z toho nevzniknou mláďata ale jatka :(
    - - - - -
    Kšandy mimina se začínají vybarvovat. Vypadá to na jednu černou želvovinovou holku, dva černé prcky, jednoho zlatého, jednoho krémového s ruby očima,dva skořicové a jednoho dove prcka. U světlých mimin je možné že budou želvovinoví. Fotečky dodám koncem týdne :) Většina je nestandardně páskovaná.
    23.4.2007 20:37Xiff
    navel : koukám že se ti ted rodej samí černoušci :D jinak míša pozdravuje...:)
    23.4.2007 20:51Riky
    Vrtulka: to v žádném případě neuspěješ, spíš se fakt zabijou. Nemají stejný počet chromozómů, nejdou spářit. Ani s jiným druhem křečků chovaných běžně, možná ani v přírodě, ale hlavně by to byla docela blbost, dělat hybridy. Roboráčky chová třeba tady Navel, nebo i Líza, tak se jich zeptej na samečka. Případně určitě je prodávají ve zverimexech. Bacha! v Hornbachu je sice mají, ale asi jsou nemocní, viděla jsem tam jednoho mrtvého, a se syrskými je to dlouhodobě v Horbachu špatné, mají nemoc wet-tail - bakteriální průjem :(
    24.4.2007 08:36Janina
    Ahoj,


    chci si pořídit zlatýho křečka, ale bojím se, že bude kousat:-( Dá se to nějak eliminovat?
    24.4.2007 08:40Navel
    Janina: jasně že dá.. nekupuj ho ve zverimexu, ale od chovatele. No a pak se mu musíš hodně věnovat.... z našich dospělých křečků nekouše nikdo, takže to jde :)
    24.4.2007 11:26Tynika
    Navel : ale pozor, né všechny zvířata ve zverimexu jsou špatná,nemocná a agresivní - někdo je tam dává už vymazlenýa zdravý( mc jich není,ale jsou) ...Třeba mnoho chovatelů je tam dávají a mají čisté svědomí... ikdyž někteří by tam dali i nemocnýho křečka, ale naštěstí v našem malém zverimexu se to hlídá...
    24.4.2007 15:21Petik
    Tynika:já jsem třeba koupila ve zverimexu tak vymazlenou samičku,že se stala mým nejoblíbenějším křečkem..záleží jakého křečíka si člověk vybere.
    - - - - -
    Chci se zeptat.mám samičku spolu s jejím odrostlým mimčem..ale v poslední době je na něj samička agresivní a vídám je jak se perou..není to nijak hrozný ale občas se porvou.nevíte čím to může být?nevím právě jestli ten malej je kluk nebo holka..je taky možné že je samice zase těhotná protože byla v kontaktu nějakou dobu se samcem.
    24.4.2007 18:24Navel
    Tynika: mám ze zverimexu asi 10 křečků a ani jeden se nedá srovnat s křečkem od chovatele... ochočeností tedy. Naštěstí vím jak poznat nemocného křečka (aspon co se týče viditelných nemocí jako paraziti a virozy) takže těm zjevně nemocným se pochopitelně vyhýbám,ale i tak se snažím dodržovat karanténu.

    Na dotaz jak eliminovat kousavost se jinak než vzít si prcka od chovatele odpovědět nedá.
    - - - - -
    jinak ještě jednou... v neděli 29. 4. budou v Praze možné registrace křečků !
    24.4.2007 20:36Tynika
    Ve zverimexu si také hodně prohlížím křečíka,než ho vezmu... většinou u nás mívají miminka, která když koušou,tak to není uplnej problém,jak kousání zarazit... já jsem si například vzala staršího samce, kterej byl nemocnej - uzdravila jsem ho a stal se mým nejoblíbenějším...
    24.4.2007 23:44Riky
    Janina: když se k němu umíš chovat, kousat nebude. Pro začátek si zkus vybrat co nejklidnějšího :)
    Petik: jestli jsou to syrský, doporučuje se chovat je po jednom, i když zkušenosti jsou různé. Pokud je mamča zase březí, rozhodně oddělit, agresivita stoupá! Jakto, že nepoznáš kluka a holku? Už jsem to vysvětlovala víckrát, kdyžtak pošli fotku zespodu :)
    25.4.2007 00:13Petik
    Riky:já vím,teda domnívám se že je to kluk ale jistá si nejsem.fotku bohužel zrovna zaslat nemůžu..jinak jsou to džungaráci,a ti se většinou snášejí.je fakt možné že je březí
    25.4.2007 14:23Maui
    ahoj, může mi někdo prosím poradit, zda se jedná o křečíky džungarské nebo campbellovy.. díky.. http://img248.imageshack.us/img248/8352/k345e269ci1vu5.jpg http://img248.imageshack.us/img248/7577/k345e269ci2vg1.jpg
    25.4.2007 14:40utahraptor
    maui: já bych to tipovala spíš na campbelly .-)
    25.4.2007 14:43Petik
    maui:já bych zas řekla že to jsou džungaráci..ale nevim..mí džungaráci když měli zimní zbarvení tak vapadali přesně takhle
    25.4.2007 15:41Peggynka
    Maui: na 100% jsou to džunagráci.. Ten velký je Pearl a ten bílý menší je také Pearl a druhý menšíje sapphire.. To jsou tvoji? :)
    25.4.2007 17:26maui
    peggynka: nene kámoška si ted od nich bude brát miminka a poslala mi tyhle fotky a tak mě zajímalo co je to vlastně za druh.. ale sou fakt krásní.. hlavně ta světlá s těma černýma očima je dobrá..:-)
    25.4.2007 18:53Nika4
    ahoj můj křeček má úplně rozežranej ocásek a okolo něj jako by rozmáčenejma pilinama ale to je blbost protože vodu má v napáječce a ne v misce a taky tam má zadolaný hovínko a vůbec to nejde odstranit a ještě u toho zas ty piliny...nevíte nákou fintu? :D děkuji a ještě co bych mohla dělat stim ocáskem :(
    25.4.2007 19:07Petik
    Nika4:nemá průjem?
    25.4.2007 19:18Navel
    Maui: džungaráčci
    25.4.2007 19:30Maui
    díky všem za odpovědi..:-)
    25.4.2007 20:42Navel
    mimča z vrhu S mají první fotečky http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=31
    26.4.2007 02:01Riky
    Maui: mně se zdají někteří jako Camp. a někteří jako hybridi Camp. x džungy
    Nika4: to bude průjem - bacha! Jak dlouho ho (jí) máš a odkud? Co je to za druh?
    26.4.2007 13:53Tynika
    Navel: miminka máš zlatá, hlavně ty želvinky a skořice ;o)
    - - - - -
    Riky: Jani,nejsi ty příliš brzské ranní ptáče ?:)
    - - - - -
    Myslím si,že to jsou džungaráčci
    26.4.2007 14:51Liza
    Tynika:nene, Riky je noční živočich, už se pomalu přibližuje křečkům:))

    Navel:miminka jsou krásná a moc se mi líbí želvička:)
    26.4.2007 14:59Nika4
    Riki
    ale na průjem se mi to nezdá zrovna jsem jí i vyměňovala a všechno vypadá normálně....ale mám jí 2 roky ze zverimexu
    26.4.2007 20:24Tynika
    Nika4: http://www.krecci.nazory.cz/ tak na této stránce se zeptej - chodí tam mnoho lidí,kteří ti poradí,protože tyto otázky slýchávají často.
    27.4.2007 13:59vinona
    mam dotaz narodili se mi krecci(8)samice 2snedla 1umrel a pak umrela samice.Cim to je ze je sezrala?
    27.4.2007 17:07Navel
    vinona: byli nemocní, samice moc mladá, vystresovaná, neměla dost mléka, .... x důvodů
    - - - - -
    Opět připomínám :) V neděli budou možné registrace křečků v Praze!
    27.4.2007 17:41Simca5
    Ahojky holky, potřebuju poradit, nevíte jak dokrmit 5denní miminko??? nechci aby umřelo, máma ho málem sežrala... Prosím poraďte!!!
    27.4.2007 17:54Navel
    Simca: tebe bych se ráda zeptala proč jsi holky nakryla?
    27.4.2007 18:28Simca5
    Navel: no já je nenakryla, vůbec sem to nevěděla, nejsem cvok abych je teť nakrejvala... Nevíš co s nim??? Prosím
    27.4.2007 18:37Navel
    Simca: aha tak je asi osvítil duh svatý :( chjo jak dlouho jsi je měla se samcem?
    27.4.2007 18:40Simca5
    spíš to bylo tak, že samec utek k nim, umí si totiž otevřít klece=o( nevíš co s tím mrňousem???
    - - - - -
    pro Navel
    27.4.2007 19:02Navel
    simca: tak to je hodně smutný... že nakryl obě náhodou najednou :(
    nevím.. dvouměsíční samičky podle mě mimina neodchovají.. jsou to sami ještě mláďata.
    27.4.2007 19:06Simca5
    já vim, ale Qwina si vede dobře... Nevíš jestli se dá nějak odchovat to 5 denní mimčo???
    27.4.2007 19:18Navel
    vede si dobře.. hm bezva.. akorát jsi jí zabrzdila růst.
    Jako upřímně jsem dost naštvaná a je mi jich moc líto.
    S miminem jak jsem psala nevím.. podle mě ho uměle neodchováš. jedině dát ho jiný samičce. Každopádně si myslím že pro holky bude nejlíp když mimina sežerou, protože kojit je by je hodně vyčerpalo. A myslím že ony to moc dobře vědí.
    27.4.2007 19:53Simca5
    Navel: mě to taky naštvalo, ale teť už s tim nic neudělám, uvidim jestli je sežere nebo ne... jedu na 2tejdny pryč, tak se měj...
    27.4.2007 21:42Kikulín
    chtěla bysem se na něco zeptat. Jelikož se Piškot s Robinkem vyloženě nesnáší a už se i jednou porvali, pouštím je do výběhu odděleně. Prvně jednoho a pak druhého. Jenomže Piškot je takový neposeda a provokatér, že pořád chodí k Robčobě kleci a strká čumáček mezi mříže. Chvilku se očuchávají, ale jednou to Robinka naštvalo a do toho čumáku ho kousnul. Piškotek má teď těsně nad čumáčkem lysé místo se stroupkem. Je to velký asi 3 mm x 3 mm. Jinak vyladá úplně normálně. A tak se chci zeptat. Je to vážné? Uzdraví se to?
    27.4.2007 23:45Riky
    Tynika: já jsem noční pták...
    Vinona: to vypadá, že byli nemocní, nebo tam byl jiný problém
    Simca5: jedině ho zkusit adoptovat, i když to 5 denní by se dalo možná už i odchovat, ale je to dost pracné s nejistým výsledkem :( Máš volnou mamču? Odkud jsi? Já mám teď hodně samic, mohla bych ho přihodit k některé samici - jsme z Prahy, ale to by musel být fofr!
    Nika4: to už je dost vysoký věk - asi ti umře :( - může mít i rakovinu...
    Kikulín: to se mu zahojí - my měli o dost horší zranění. Pokud by to vypadalo blbě, zajdi na veterinu, äby dostal antibiotika - to poznáš - když by to třeba hnisalo, nabo bylo pořád živé, či se tam udělala boule - absces.
    - - - - -
    Navel: musíme se domluvit na tu neděli :) :) :) Já tobě páreček Camp. ty mně zase ty křečky pro Lízu :)
    - - - - -
    Tak tady je máme:
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=133&page=2
    Takže jsou prý argente, argente mottled a dove. Tedy pp, Momopp (nebo Mimipp) a dove aapp + Momo (Mimi).
    28.4.2007 01:07Tynika
    Riky: No to jsi a pořádnej :D
    28.4.2007 08:22Nika4
    Riky: tak to jsi mě moc nepovzbudila :( ale já ač to říkám nerada si myslim že už opravdu bojuje...poslední týden je úplně mimo nevychází z domečku apod. :( mám z toho divný pocit
    28.4.2007 09:21Navel
    Riky: poslala jsem mail :)
    Kikulín: ta lysá místa na čumáčku bývají často od toho jak hlodají mříže
    28.4.2007 12:15Kikulín
    Navel: To je taky možný. Pořád hryže mříže.
    - - - - -
    Riky: A jak poznám, že to hnisá? Víš, já nechci kvůli každý prkotině lítat na veterinu, tak snad se to zahojí.
    28.4.2007 12:18Tynika
    Nika4: 2 roky je pro křečka asi tak akorát.. ale pokud ještě žere, dej mu tam ovoce,zeleninu a taky třeba neslazený bílý jogurt s ovesnýma vločkama... kdyby náhodou nežral,tak mu to až vnuť - potřebuje do sebe bílkoviny a vitamíny. Takto jsem to vnutila jednomu miminu,co umíralo ... a do rána už zase běhal jak rybička..
    28.4.2007 12:23Peggynka
    Riky: jsou všichni moc hezuncí :) Jo a už víš barvičky těch od Melindy? Já to včera porovnávala a připadají mi fakt jako beige (možná dilute beige - vysvětlalí platinum barvou) ;) Kolik jich teď vlastně dohromady máš těch Campbelláků? :D
    28.4.2007 14:41Navel
    Riky: nějak mi nefunguje atlas... budu od 13 hod na registracích (jak byla schůze).. sejdeme se tam nebo někde jinde?
    prosssím smazat až v neděli :) díkys
    28.4.2007 17:44Tynika
    Peggy: Nejsou to Beige,ale Argente.Fotky klamou..
    28.4.2007 21:15Riky
    Nika4:to se nadá nic dělat, ale své si už odžil, tak to tak ber. Vždycky je to děsně smutné, ale nejhorší je to, když umřou příliš brzy... Nech ho v klidu...
    Kikulín: poznáš normální ránu od hnisavé či zanícené jako u lidí - je to stejné. Pošli fotku, můžu ti říct, co si o tom myslím.
    Peggynka: bylo jich u mě 10, ale už ubývají - ve čtvrtek 3, zítra 2. Ale jinak budou další, ještě jsem přiobjednala ze Slovenska, Melinda přiveze v červnu. Budou asi fakt Argente, i když vypadají hodně světle - nejen na fotografii.
    - - - - -
    Všichni: Líza má krásná miminka od samičky, která je import z Anglie. Všechny jsou het stříbrná sobolí eeSgsgUu - krásná. Hlavně je to nová krev do českého chovu. Ještě jsou některé holčičky volné, tak zamlouvejte :)
    - - - - -
    Koukněte na ně, no nejsou roztomilá?
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=140
    28.4.2007 23:05Týna
    Riky: Já bych si od Lízy vzala takovýho klučinu :)
    28.4.2007 23:05Tynika
    hups..to jsem já :o)
    28.4.2007 23:11katka arwen
    Neměl by někdo zájem o vymazlená mimča pískomilů od chovatele? Otázka je zatím jen orientační a zjišťovací jestli by byl o mimi zájem. Kámoška má moc hodné pískomilky Bublu a Pišťuchu- ochočené (foto možno vidět na webu www .arwen.estranky.cz ve fotoalbu nebo článku holky pískomilky), vymazlené a teď má ještě dva chlapáky- mimča by byly v případě zájmu. Myslím, že příležitost mít tak rozmazlíkované, ochočené a vymazlené mimi těchto zvířátek už dlouho nebude!
    - - - - -
    a tady je na ni kontakt v případě Vašeho óbrovského zájmu-))
    bimmka@seznam.cz
    29.4.2007 10:29Peggynka
    Riky: A ti další ze Slovenska budou zase od Giny? Nebo od jiného zdroje? A jak se má moje prďolka? Nechceš mi ji prosííím vyfotit? :)
    A srovnávala jsi je s těmi argente od Giny? Je možné že Argente budou, protože odstínů této žluté aguti (argente) barvy je fakt dost ;)
    30.4.2007 11:46Navel
    Riky: chtěla bych ti ještě jednou poděkovat za úžasná campbellčí miminka :) hned jak budou fotky tak se podělím :)
    30.4.2007 14:02Tynika
    Navel: A kterépak sis vzala ?:) O fotky se poděl !! ;)
    30.4.2007 14:22Riky
    Peggynka: od Ginny a od Melindy. Prďolka se má k světu :)
    Navel: poděl se :))
    30.4.2007 14:27Navel
    tož podělila bych se ale nejsou sem zrovna nahrávat fotky.. no snad to brzy rozchodí :)
    30.4.2007 18:50Peggynka
    Navel: tak alespoň popiš barvičky, pohlaví, znaky atd.. a až budou fotky ta se kouknem.. taky by mě to zajímalo :-)
    30.4.2007 23:25Navel
    tu jsou http://fotogalerie.navel-rat.eu/thumbnails.php?album=137