od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Srpen v roce 2008
  • Zobrazuji 294 zaznamu.
  • 1.8.2008 08:38borrasca
    klubina: Dvouroční samička roboráčka? To je požehnaný věk těsně nad hrobem ne? To už přeci nemůžete připuštět, je to jakoby jste měla děti v osmdesáti :) nechte ji v klidu dožít :)
    1.8.2008 11:18Tynika
    Tak dnes doŤukalo srdíčko skoro tříleté křečici Avril od Lízy..:( Byla mojí první DS křečící, byl to nejchytřejší křeček a také nejmilejší... :(.... Nejspíš blbě snášela horko..
    1.8.2008 14:15denkavenka
    Tynika: Avril je mi moc líto znala jsem ji z tvých webovek a byla to moje oblíbenkyně.
    1.8.2008 18:40borrasca
    Tynika: To je mi moc líto :( Kéž se moje Kudyška dožije také takového věku!
    - - - - -
    Jak snáší vaši křečci horko? Mě přijde, že Kudyš je to úplně jedno, zatepluje se papírkama v domečku dál a je akční pořád stejně :)
    1.8.2008 20:14Lucka x
    borrasca
    - - - - -
    * borrasca: také mi přijde, že je to mému Charliemu jedno. Až teda na to, že víc pije, je uplně v pohodě, nic se nezměnilo :)
    1.8.2008 21:21Navel
    naši leží rozplácnutí mimo hnízdo .. chladí se o dno
    1.8.2008 21:56Tynika
    Borrasca: No moji to snáší nic moc, polehávají a jsou takový "bez života"... Tak sem si při krmení myslela, že jen těžce spí, jako mnohokrát... nevstala :(
    1.8.2008 22:22Riky
    Tynika: sestřičky se zatím drží - April a Anne Od Lízy. Je mi jí líto...
    Borrasca: jak který... někdo lépe někdo hůře. Někteří jsou rozpláclí, jiní zase chrupají v peliškách jako obvykle.
    2.8.2008 11:09sija
    mam doma maleho drecka je to dzungarak jak poznam jestli je to kluk nabo holka
    - - - - -
    prosim odepis
    2.8.2008 12:54Radulina
    sija: můžeš kouknout třeba sem http://www.hamsterific.com/HamsterUniversity/SexingHamsters.html
    2.8.2008 13:13denkavenka
    naši křečci akorát více tutají a jsou takoví líní. ach to horko...
    2.8.2008 21:11ryan-(rajen)
    zdarec já jak poznám jakyho mám křečka nějakej obrázek by to chtělo.... já když sem ho kupoval tak tam bylo jen křeček... asi mám jakoby řečeno toho základního ne?
    2.8.2008 22:27borrasca
    Tynika: Je mi to fakt moc líto :(

    Já dávám Kudyšce melouna, je v něm hodně tekutin, tak si myslím, že se tak alespoň nedehydruje, má ho moc ráda...ale včera v noci ani neběhala v kolečku, byla placatá na domečku a válela se...tady v UL bylo v noci děsný vedro...

    Dneska jsem jí natrhala pšenici nebo co to je, u lesa a ona je z toho úplně paf, celý to oholila a nacpala si to do kapes, jen šlupky zbyly, dělá jak kdybychom jí nedávali najíst :))
    3.8.2008 07:46Navel
    12.8. povezu mimina do Prahy, kdybyste někdo chtěl mimčo syrského nebo roboráčka tak je možnost dovozu :)
    3.8.2008 10:44Peggynka
    Xif: vypadal takto http://img.kralici.cz/krecci/alba/08ca946c287c107d0177.jpg?a320 ? Toto je džungararák v barvě mandarin (moje samička Mandarinka) ;)
    - - - - -
    Ještě jedna foto Mandarinky: http://img.kralici.cz/krecci/alba/08ca946c553a107d0177.jpg?a320
    3.8.2008 20:55Navel
    nové fotečky rexíků http://krecci.navel-rat.eu/nabidka.htm
    3.8.2008 22:38xiff
    peggynka: no nějak takle vypadal :) a to jako fakt existuje mandarin dzungarak ? nebo je to hybrid? ted by me to teda fakt zajímalo :)
    4.8.2008 08:17Peggynka
    xiff: těžko říct co to vlastně je, jestli hybrid nebo čistokrevnej džungý.. Ale kříží se to normálně s džungarama ;) U campbelláků taková barva vůbec není a navíc mandarin je dominantní..
    4.8.2008 11:32xiff
    peggynka: tak ted sem ztoho teda jelen :D kazdopadne je to krásna barva :) me to u campbelaku pripomina prave tu argente s black očima i kdyz ta je možná krapet světlejsi...
    4.8.2008 11:52Riky
    Xiff: je to hybrid - podle většiny chovatelů - nicméně nová mutace... argente u Campbe má červené oči. Mandarin je má černé...
    4.8.2008 12:50Xiff
    riky: http://www.geocities.com/aaahamsters/BEAs.html tady je argente i s černejma očkama :) a jak ses na tom vlastne s campbelačkama ? co ty satenoví ? porád se nechtej množit ? :)
    4.8.2008 20:52Riky
    Xiff: jj. ale to je stejně jiný gen... tenhle se dědí prý dominantně... Mám u sebe 2 páry, tak čekám ;-)
    4.8.2008 22:38Xiff
    riky : dej jim spanelský mušky :) :) :)
    5.8.2008 09:12borrasca
    Tak jsem se včera snažila zachránit rejska. Děti venku ho pořád obtěžovali, tak jsem ho seřvala a vzala jsem ho domu, dala jsem ho do krabice, dala jsem mu vodu, ale sotva lezl, měl nožičky natažený a těžce dýchal, letěla jsem nasbírat hmyz, měla jsem radost, že jsem ulovila dvě housenky a když jsem se vrátila tak byl mrtvý :(( asi umřel vyčerpáním v tom vedru jak ho ti smradi nenechali v klidu :(( já nevim kde se v dnešních dětech bere ta krutost...
    - - - - -
    Teda ty smrady jsem seřvala ne rejska....
    5.8.2008 09:58Navel
    borrasca: já takhle nějakým tmavším dětem sebrala netopýra.. taky ho mučili .. normálně jsem jim ho vzala a v parku pustila.. čučeli jak puci
    5.8.2008 10:39Xiff
    borrasca, navel : jojo u nás na chatě když se dostane naky zvíratko do rukou tamním detem tak je taky lepší jim ho sebrat.. nechapu jak doukazou udelat takovy hnusárny :(
    5.8.2008 12:03aja
    prosim vas muze nebo musi se krecek dzungarsky koupat?nebo nesmi?prosim odpovezte...treba na mejl ajulickakulicka(zavinac)seznam.cz
    5.8.2008 13:02Xiff
    aja : určite nekoupat...
    5.8.2008 16:26Vehicle
    Xiff: já ty svoe jako malá koupala a přežili to :-D
    5.8.2008 16:28borrasca
    Já nevim, to dělá ta dnešní doba, děti dřepěj u kompů a pak když viděj živý zvířátko tak ho chtějí "zkoumat" a to doslova. Být to můj synovec s neteří tak bych je přerazila, ale ty mám vychovaný na zvířomily :) Jo a moje šéfka teďka piplá jiřičku, soused shodil hnízdo ze sedmého patra i s ptáčátkama a jen jedno to přežilo, už ho krmí 4 dny a je čilé, vitální a spokojené, vozí ho sebou do práce a všude, protože ho každou hodinu krmí korýškama namočenýma ve vodě a chutná jí to :)
    5.8.2008 16:49kikinka
    ahojky mam krecka je to holka a ty zadni nozick za sebou tahne jeto divny nevim cos ni je jinak ji a chodi dobre poradte prosim co s ni je
    5.8.2008 16:52Vehicle
    kikinka: A co se jí stalo? Neupadla z výšky?
    5.8.2008 16:55kikinka
    No asi jo
    - - - - -
    Vehicle:Vcera mi spadla z kresla a rano uz spatne chodila myslis ze je to tim??
    5.8.2008 16:56Navel
    kikinka: na veterinu..
    5.8.2008 17:41Střelenka
    tak jak tak cumim jubísek je mistr spadl totiž z pracovního stolu a zalezl pod kuchyňskou linku a tatík ho lovil a až ho chitil byl fit a zdráv
    5.8.2008 17:43Navel
    střelenka: záleží jak šikovně dopadne no
    5.8.2008 18:04Vehicle
    kikinka: já myslím, že bys jí měla vzít k veterináři, mohla by bejt na ty packy ochnutá
    5.8.2008 22:46katos
    ahojky píšu abych se pochlubila úspěchem že naše zlatíčko už se nechá i chovat v ruce je sladkej jak se schoulí do dlaní a tímto chci poděkovat za rady jak odnaučit křečka kousat :) díky moc a jen malej dotazík používáte ještě někdo kovový kolečko na běhání my jsme koupili klec i s ním a teď ho asi budu měnit protože se o Ferdíka bojím protože v tom lítá jak splašenej prostě to kolo miluje díky moc ahojky
    6.8.2008 07:19kloubina
    Ahojky, je velký problém připustit sourozence? Co se může stát?
    6.8.2008 07:29Navel
    kloubina: pokud to není nutné tak bych se blízké příbuzenské plemenitbě vyhla .. upevní se jí jak dobré tak bohužel i špatné vlastnosti. Tj. pokud mají rodiče dispozice k nějaké nemoci ( na nich se to projevit nemusí) tak se tímto krytím tato dispozice upevní a na mláďatech už se projevit může. Proč chceš krýt sourozence? Pokud je to jen z toho důvodu, že jiného samce nemáš tak je to zhola zbytečné. Pokud je to např. z důvodu podchycení nějaké vzácné barvy tak bych to zkusila... každopádně to pak chce dobře sledovat zdravotní stav těch mláďat a je už krýt nepříbuzensky.
    6.8.2008 08:00kloubina
    Mno mám už starého samce i samici a ten samec tenhle mladejj je fakt pěknej... taky se trochu bojim, pak už bch je nepřipoustila sourozence... jde jen o to, že mám zájemce o křečky a chci si ještě nějaké nechat doma, protože ti dva staří... mno už jim budou někdy v prosinci 3 roky a nechci toho samce trápit jeho důchodcovskými choutkami :D ještě k tomu s jeho dcerou :D
    - - - - -
    katos: kovový už nepoužívám - bojím se o moje kefínky... koupila jsem jim plnej kolotoč a velkej umělohmotnej :)
    6.8.2008 08:09Navel
    kloubina: tak to mi zrovna nepřijde jako dobrý důvod. To je přesně ten první případ... nemám jiného samce tak prsk bráchu. To se spíš poptej v okolí jestli někdo nemá samce a samičku by ti nenakryl
    - - - - -
    odjíždím na dovču.. kdyby něco jsem na telefonu, jinak až v pondělí.. pápá
    6.8.2008 08:17kloubina
    v okolí nikdo křečky nemá :( budu si možná muset koupit jinýho.. mno uvidim
    6.8.2008 08:42borrasca
    katos: to je bezva, že už nekouše, podle mě to zvířátko ani kousnout nechce, ale prostě se jinak bránit neumí no...my máme kolečko plastové s kovovými žbrdlinkami, protože je tiché (Kudyšku máme totiž v noci 3 metry od hlavy) a s tím je Kudyš spokojená, koupila jsem průměr 20 cm a je to, někdy v něm i spí, ale ona není ten typ co by pořád jen běhal, ona běhá tak 3 minuty v kuse a 10 minut spí :)) ale zajímavé je, že přes den jí pouštim po stole když jsem u počítače a to si kolečka ani nevšimne, večer když se sama vzbudí tak jí pustím po stole, ona bokama objede klávesnici a monitor a šupajdí sama do kolečka :) jo a to kolečko jsem vypletla izolepou slepenou k sobě! aby si tam neskřípla nožku :)
    - - - - -
    nebo to můžeš vypléct papírem nebo látkou, čímkoli, nám se osvědčila izolepa, ta Kudyšku nezajímá, ostatní věci rozdrbala a natahala do domečku jako stelivo :))
    6.8.2008 09:04kikinka
    No vite ja na veterinu nemuzu neznate jinej napad
    6.8.2008 11:26Apellka
    Jsem doma z dovolenéé už mě tu bude te mít nafařenou den co den.. :D
    6.8.2008 13:38xXx
    ahoj už po2 mi utekl křeček a nevím co mám dělat.skoušela jsem všechno?už to je tyden kdo mi poradi .emajl:homerxe@seznam.cz
    6.8.2008 14:37katos
    dnes jsem našemu broučínkovi koupila kolečko plastové v tom už si nemá jak ublížit takže snad ho nepotká jiná pohroma tak ahojky
    6.8.2008 21:42anhelli
    kikinka: A proc nemuzes na veterinu? Jiny napad totiz neni.
    6.8.2008 22:29Riky
    Katos: kdyby dělal rachot, kup si ode mě z USA, supr kolotoče - bezpečné a tiché
    xXx: já vždycky vím, kde je najít - oni totiž vždycky vlezou na nejméně přístupné místo..., já bych osobně stěhovala nábytek a šátrala, kde se dá...
    Kikinka: na většině veterin by ti stejně asi neuměli poradit... a nebo by to ani nešlo s tím něco dělat... Pokud ochrnula, není možnost... poku má zlomeniny, dalo by se to fixovat, ale chtělo by to odborníka... Zkus počkat, někdy to přejde... pokud nemůžeš za kvalitním vetem...
    7.8.2008 08:44katos
    RIKY: ahojky Riky díky moc za nabídku ale o rachot vůbec nejde to kolečko které bylo součástí klece bylo kovové a bylo dost těžké a jen jsem se bála že si ublíží protože kdyby ho to nějak skříplo tak nevim no tak už je to dobrý má kolečko plastový to už je snad bezpečný a taky se mu snad líbí už v něm jezdí jako splašenej ikdyž je pravda že v něm nevydrží jezdit tak dlouho jako v tom kovovým ale to je jeno já u tam zase ještě nějakou tu zábavu vymyslím. Nejlepší zábaa pro našeho křečka je jídlo tak ještě jednou díky za nabídku ahojky
    8.8.2008 19:27Jaden
    Ahojky, chtěla bych se zeptat, jestli někdo nevíte, jaké je zbarvení tohoto křečíka? Je to džungarák, měl tmavě červené oči. Děkuji http://members.chello.cz/miko/Obraz065.jpg
    http://members.chello.cz/miko/Obraz066.jpg
    8.8.2008 19:43Peggynka
    Jaden: to není džungarák, je to campbellák abrvy argente ;)
    8.8.2008 19:47Jaden
    Aha, tak to mě nenapadlo, maj ho mezi džungarákama a roboráčkama, asi taky nevědí, že to neni džungarák :) Dik
    8.8.2008 21:41anhelli
    Jaden: V Praze na Chodove v Pet Center?
    8.8.2008 22:07Jaden
    anhelli: Ano, dneska sem tam byla. Líbil se mi, ale teď si bohužel nemůžu pořizovatř další mazlíčky.
    9.8.2008 14:22Depet
    Zdravím.Právě jsem narazila na tuto stránku a zaregistrovala jsem se.Mám doma zlatého dlouhosrstého křečka Matýska.Vůbec nekouše a chtěla bych se zeptat jak si s ním mám hrát ?
    9.8.2008 14:29Xiff
    depet: vítej u křečkomilů :) udelej mu treba nějaký hračky prolejzačky ;) insipiraci můzes nachytat i v albech uzivatelů (dole na strance)
    9.8.2008 15:37Apellka
    Depet: jestli jsem zprávně pochopila, ptáš se jak si s ním máš ty hrát, ne jak ho v kleci zabavit, je to tak?? já se ti pokusím odpovědět.. vem spíš starší triko s dlouhým rukávem vyndej (ochočenéhjo) křečka nech si ho po sobě lést. Dělej to ale v uzavřené , co nejprázdnější místnosti, aby ti nemohl kdyžtak kam utéct nebo zalést.
    9.8.2008 15:44filda
    dobry den když fildu pohladím tak vždycky se postaví na zadni nožky je to normlaní ???
    9.8.2008 17:32Xiff
    apellka: ja sem to nemyslela do akvarka ale ja třeba delala takový obrovský bludiště z ruliček od hajzlpapíru poslepovany a vždycky sem si vzala křečouna a pustila dovnitr a tipovala jakym vylezem vyleze.. .:) je to sranda kdyz si clovek vyhraje mela sem asi 8 různych východů no a nakonec sem to nemela kam dat pacz to bylo hrozne obrovsky tak sem to rozdelila na par bludist a ty jim dala do akvarek.. :)
    9.8.2008 19:19Depet
    Xiff→Apellka→ děkuju za rady :) všecko vyzkouším :)
    9.8.2008 19:20barča5656
    Ahojky :) Jsem tu nová, chystám se koupit si křečka zlatého:) Přihlásila jsem se proto, abych se mohla poradit se zkušenými chovateli a doufám, že mi někdy poradíte do začátku chovu křečků, abych pro svého nového mazlíka udělala všechno nejlepší:)
    9.8.2008 19:50Apellka
    barča5656: jj určo.. =) mm... koukám že jsi měla morčátka.. ♥ jsou to mOe pussyy největšííí :-*
    9.8.2008 23:03borrasca
    Depet: Vítej :) jojo moje Kudyška taky miluje tričko, vleze rukávem a různě cestuje, nebo taky do nohavic od tepláků, to jí taky děsně baví, dělá to mojí neteři a synovcovi, oni se u toho hrozně chechtaj, páč je to lechtá a jí se to taky líbí, protože když dojde na konec tak se rozhlídne a jde znova...já pouštím Kudyšku po stole u počítače, protože tu má klec, mám tu prolejzačky a ona tu běhá, pak vyleze na klec a z ní na poličku, pak leze zase po mě a někdy dělám jakože jí chytim a ona utikááá jak blázen, pak přijde a provokuje mě at jí zase chytám, sice se tváří pořád stejně :)) ale kdyby jí to nebavilo tak by zůstala schovaná a necupitala tak vesele :)
    10.8.2008 09:26Depet
    borrasca→ děkuju za uvítání :) .. Nu já chovám křečky už od mých 3let :D Měla jsem samé džungeráky ale to byli vždy také potvory které kousali a furt někam zdrhali z klece :D .. Dokonce jsem měla 3 morčata ale ty jsem musela dát do zveráku protože na ně nebyl dostatek času a táta si stěžoval že to hrozně smrdí .. Jednou mi i mamka přivezla od jednoho pána beránka králíčka :) jmenovala se Beruška.. Ale nakonec jsme jí dali jednomu kolegovi od mamky z práce protože on chová králíky a má dvě malé holčičky .. Bylo mi to líto ale o pár dní později mi koupila mamča zlatého křečka :) .. Byl nááádhernej .. měl uši jako netopýr,xicht jak myš a srst jako činčila :D Jmenoval se Jerry .. Byl to muj nejlepší křeček.. ale asi po roce umřel :( Vubec nevíme proč.. ráno jako vždycky než jsem šla do školy sem si s nim hrála a byl uplně v pořádku a odpoledne když jsem ho chtěla vytáhnout tak už byl tuhej v klubíčku v domečku :( Hrozně jsem brečela tak se mnou mamča jela pro jinýho .. ten další byl uplně sněhově bílej .. Jmenovala se Miky a asi po 2 týdnech umřela taky ! měla ještě před tím průjem a špatně se jí dýchalo ... a už jsem pak žádnýho křečka nechtěla protože jsem si říkala že je snad já zabíjím nebo co ! A po půl roce když máma jela z nákupu volala jestli doma nemáme ještě nějaký piliny .. A já hned jako na co atd atd .. a pak mi přijela s Matýskem no :D ... nejdřív mě kousal atak.. pak mě časem začal olizovat a vždycky když mu chci dát pusu tak se brání packama :D .. Je to moje zlatíčko.. mám ho dýl chtěla bych si s nim normálně hrát než ho furt mít jen v ruce nebo aby mi ležel na břiše :D ..
    10.8.2008 11:03Navel
    barča5656: ahojky, vítej mezi křečkaři :)
    10.8.2008 15:53barča5656
    Apellka a Navel, moc děkuji za přivítání :)
    10.8.2008 18:10borrasca
    barča5656: vítej :)
    10.8.2008 19:55Depet
    Mám nowý fotky matýska v albu :)
    10.8.2008 21:06Cidik
    čau! tak jsem zase z chaty doma. Nevím jestli se Šmrdla s Babulkou perou nebo ne... Oni spolu spí, jedí, ale když jdou po akvárku a narazí na sebe, tak se "jako perou" leží přes sebe a otevírají papulky a "jako" se koušou do paciček a čumáků. Ale nikdy neprskají, nevydávají žádné zvuky, ani netekla zatím krev. Pak přestanou a zase si spolu sednou k misce a jedí nebo se spolu točí. Dycky to vyvolá dcerunka.
    - - - - -
    Ahoj novým :)
    10.8.2008 22:00Navel
    kdybyste někdo chtěl mimčo nebo registrovat tak 12.8. budu v Českém Brodě a v Praze a 13.8. v Havlíčkově Brodě
    11.8.2008 06:37borrasca
    Depet: Je krásnej, vypadá skoro stejně jako moje Kudyška :)
    Cidik: Jo ty sis nechal jednu holčičku z vrhu? To jsem zvědavá jak budou vycházet, určitě informuj...
    11.8.2008 07:24Depet
    borrasca→máš pravdu vipadají jako bratr a sestra :) Akorát matýse má delší chlupy a na zádech má toký bílí proužek :)
    11.8.2008 12:17Cidik
    borrasca - nenechal - ona je prodaná, ale slečna si jí ještě nevyzvedla - asi až v září...
    11.8.2008 12:19Xiff
    cidik: to si ji bude brat az dospelou jo ?
    11.8.2008 12:20borrasca
    Depet: jojo mi proužek nemáme a chlupy jsou středně dlouhé, jen na zadečku jí rostou dlouhý a ty jí stříhám, protože si na ně čůrá :)
    Cidik: Jo tak, tak to jo....
    11.8.2008 12:47Depet
    borrasca→ :)
    11.8.2008 13:23Cidik
    Xiff - její věc :) prý přes prázdniny nemá čas. Ale já se s křečulou muchlám, takže je krásně ochočená, tak s ní nebude mít snad žádný problém....
    11.8.2008 16:46Lara
    Ahoooj :) tak sem se vrátila z chaty.... :) ale stihlo mně neštěstí Mája umřela .... (rodiče se o ni starali ale měla nádor ...) Mamča říkala , že ji kontrolovala a ona usla ale bylo ějaké ticho tak se podívala a ona měla průjem(už dýl byli sme i u veta) ale hodně velký a tak vzdychala asi se jí špatně dýchalo a najednou usla a pořád dýchala (už normuš) a pak mamka ji šla po delší době zkontrolovat a ona studená a smutná.....:,( je to asika 6 dní.... ale oni mi nic neřekli když sem byla na chatě abych tam nebrečela... a hned jak sem přišla domů útěk k aQárku a bylo prázdné tak mi to došlo ona umřela.... :,( No ale tak sem se šla kouknout do zverimexu ( jen tak) a tam byla maminka s miminky (už viděli) a ta mamča byla úžasná.. :) kdyby neměla mláďata já bych ju chtola :) ae už byla stará.... ale ty mimča byla krásná a já sem s nich neméohla spustit oči.... no tak sem si domů musela odnés new křečka.. :D ŠÍŠA SE JMENUJE :) asi dominatně tečkovaná :)) je úúúúúúúúúžžžžžžžžááááááááá chvíli volala maminku ale pak si zvykla :)
    - - - - -
    jejky chyba : a ona studená a stuhlá .. :,( ne smutná... :D => :,( :,( :,( :,(
    - - - - -
    jééé já se teď dívala a ona má zbařvení ak ty potkani ve zveráku :D
    11.8.2008 18:04Depet
    Lara→ tu je mi líto :( taky mi zemřel křeček.. jmenoval se Matýsek ... měl uši jako netopýr,xicht jak myš a srst jak činčila :) Prostě zlatíčko největší .. umřel asi na mrtvičku ... Taky mám new,, ale už je to dýýl asi 4 měsíce ... a zase kulička veliká moje :-* :D -Jinak asi se ještě neznáme.. jsem tu nowá :)
    11.8.2008 18:11Navel
    lara: to mě mrzí :( ono jim to teplo nepřidá.. mě teď umřeli dvě chvilku po sobě.. babičky
    12.8.2008 09:22Lara
    Navel : to je mi líto .... :(
    12.8.2008 13:42borrasca
    Lara: jéééžiš, chudinka, uff je mi špatně, vypadala jako moje Kudyška :((( je mi to moc líto...
    Navel: oni to horko nějak špatně snášek, moje Kudyška ne, ta je pořád v pohodě, horko nehorko, ale fakt je, že když jdu do práce tak v pokoji zatemnim, ubednim a je tam chládek až do večera :) kolik jim bylo?
    12.8.2008 13:42Apellka
    Navel - moc moc děkuju za toho křečka.. =) Je úža, taková miloučká, ale byla asi nějaká ospinkaná, po cestě celou dobu chrupkala a v kleci potom taky.. Tak jí necháme vyspinkat do růžova.. jinak průběh si můžete přečíst tady: http://chov-krecka.blog.cz/0808/uz-ji-mame-doma
    12.8.2008 17:26bobíšek
    ahoj! ja mam králíka,ale píšu tady,protože moje kamaradka ma křečka a ja jsem ji tu stranku ukazala a tak tu bude chodit,ale nejde ji ted počítač tak až ho bude mít spraveny jmenuje se nikča a její křeček filipek měla moooc křečku: adelku,bobečka,filipka............ ale umřeli
    12.8.2008 18:35Navel
    borrasca: 2 roky 4 měs a 1 rok 7 měsíců - ta první byl můj odchov :(
    12.8.2008 18:59Depet
    Apellka→ doufám že brzy dáš fotku té krasavice :)
    12.8.2008 19:45Apellka
    No jasně =) ale to až si na mě zvykne.. =)
    12.8.2008 22:23Xiff
    tak jsem zase byla v hornbachu tentokrat pro nějaký barvy do novýho bytu ale jako vzdycky jsem se šla mrknout na křečouny a ostatní zvířectva a ten pohled co se mi naskyt :( chuderové džungaráci většina znich byla od krve bud na čumáčku na zádech a nebo meli pokousany nožky.. byl tam jeden chudera co mel krvavý celý bříško a pořád si to olizoval :( bylo mi jich tak lito kdyby tam se mnou pro zmenu nebyla mama tak sem si toho chuděrku vzala domů.. :(
    13.8.2008 08:23Depet
    Xiff→ já vím .. znám to nu ... je to strašný pohled ! nechápu proč s tim něco nedělaj ty co tam prodávaj .. :(
    13.8.2008 10:23carka
    jakej křeček je nejlepší pište ještě dnes prosím tak zatím ahoj a předem díky
    13.8.2008 10:59Ferdis
    nejlepší jsou džungaráčci !!!
    13.8.2008 11:49Sluníčko
    AHOJ, POMOŽTE PROSÍM
    > Mam problém.. můj křeček leze po mřížích až nahoru a pak spadned na patro, ale nedá si pokoj, několikrát se mu to stalo a byl aji omráčenej.. pomože.. =(
    13.8.2008 13:13borrasca
    Navel: měli hezký věk a u tebe se měli jistě dobře :)
    Xiff: To chce sehnat zřícence a seřvat ho na tři doby, pohrozit, že je udáš za týrání zvířat, že porušují zákon na ochranu zvířat a uvidíš, že si příště dají majzla, člověk se nesmí bát...
    carka: já jelkož mám syrského (samičku) a jiného jsem neměla tak doporučuji syrského pokud chceš mazlika na mazlikování :)
    Sluníčko: moje Kudyš to taky někdy dělá, hlavně když jí zavřu, tak se tam vzteká, spadne tak třikrát a pak dá pokoj, většinou jí chytám a ona je pak z toho šplhání unavená tak přestane...
    13.8.2008 13:26Lara
    Dnes možná hodím foto ŠÍŠULIKA :)
    13.8.2008 13:46Xiff
    borrasca: jo to by bylo nejlepší ale chtelo by to o tom neco poradne vedet než bych za nima sla nejsem zrovna takovej ten okecavací rvavej typ a oni by se zacli vymlouvat jak je jiste jejich zvykem a to ja bych pak nemela co rict jak se znam.. he takze do priste neco pročtu at mam čim argumentovat.. je na ne tam fakt strasnej pohled.. :(
    13.8.2008 14:12Lara
    Tak a Šiška má album https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=459 dotaz: Co je to za ehmm sakryš asi barvu nebo odrůdu :D jééé já zapomněla jak se tomu říká :D
    - - - - -
    nebo to je kresba? jááááá nevííím :D
    13.8.2008 14:47Xiff
    Lara: rozlišujou se barvy a znaky :)
    13.8.2008 14:48Cidik
    Lara - že by byla černá Syrská páskovaná?
    13.8.2008 14:49Xiff
    i kdyz se v sysrskejch moc nevyznam :) tak bych rekla ze bude barva černa a nějaký nestandartní znaky.. :) ale jaky to nevim :D
    - - - - -
    cidik me předběh :))
    13.8.2008 14:50Cidik
    Xiff - na dominantně tečkovanou nemá tečky :)
    13.8.2008 14:53Xiff
    jojo ds sem vyloučila potají sem si tipovala ten pasek na zádech jenze se mi to pletlo z myšek znak banded a nemohla sem si vzpomenout jak se tomu rika u křečků :D
    - - - - -
    snad pochopis ze to bylo pro tebe cidiku :) sem zapomnela :)
    13.8.2008 14:56Cidik
    Mně se ty kresby a barvy taky pletou - nechápu proč musí mít křeček, morče, myš...pro stejnou barvu nebo kresbu jinej název :)
    - - - - -
    Jako když jsem se zeptal na potkanech na Slate Blue :)))
    13.8.2008 14:58Xiff
    cidik : no vidis slate blue vůbec neznam ta je u morčat ? taky bych ty nazvy sjednotila plete se mi to vsechno dohromady :)
    - - - - -
    nebo se mi jeste dobre plete hairless nunu sphynx a fuzz :-d vim rozdil mezi sphynx a fuzz ale hairless a nunu uz sem mimo :)
    13.8.2008 15:00Cidik
    Xiff - a u morčat jsou holoušci Skinny a Baldwin :)
    - - - - -
    Xiff - jojo Slate Blue jsou morčátka - ty chovám já
    http://www.cidik.websnadno.cz/ChsMorcat.html
    13.8.2008 15:01Apellka
    V kolik vám křeček vstává?? =) Dájuš kolem šestý =)
    13.8.2008 15:02Xiff
    cidik : no jeste ke všemu další dva názvy pro nahaty zvírata :D pak aby se ztoho clovek nezblaznil :) jinak ta barva je pekna :)
    - - - - -
    apellka: když se něco děje.. jakmile se neco sramotí v pokoji vylejzaj z nor :) a chtej pustit :)
    13.8.2008 15:05Cidik
    Apellka - moji jsou momentálně vzhůru. Alfie se cpe v misce a Šmrdla s Babulkou se točí v kolotoči. Oni se hodně courají přes den. Večer už jen tak do desíti a jdou chrápat (naštěstí se v noci netočí) :)))
    - - - - -
    Xiff - morče skinny se narodí už holé ale má chmýří na čumáku a pacičkách, Baldwin se narodí chlupatý a vypelichá úplně... _)
    13.8.2008 15:11Xiff
    cidik : a myslis ze si to budu pomatovat jo ? :) mozna budu vedet ze jeden tohle a druhej tohle ale kterej je kterej :D to už ne :)
    13.8.2008 15:27Apellka
    Koukám, že tady má někdo morčátka i křečky.. =) O co se zajímáte víc, které zvíře vás víc nadchlo?
    13.8.2008 15:32Xiff
    apellka : ja mam kralika křečky a částečně i potkana (z hlodavců jinak mam i jiný zvířatka)tady na králíkách
    projiždim i ostatní diskuze jako právě myšky a občas i další, ale nemůžu říct
    co mam nejradši :) kazdý zvířatko má něco do sebe :)
    13.8.2008 16:13Apellka
    Xiff: jsme na tom stejbně =)
    13.8.2008 18:34Navel
    Apellka : u nás se vstává když jdu krmit :)
    13.8.2008 18:45Cidik
    Apellka - já mám rád všechny, ale nejvíc ty co se umí mazlit. Třeba šneci, želva, osmáci a křečci o mě moc nestojí, zato jorkšír a žakouš se chtějí muchlat celodenně :)))
    13.8.2008 21:59Riky
    Borrasca: to chce poslat vet kontrolu :-), normálně s nima nejdnat - v Hornbachu to nemá smysl, zavolat a oni to prověří... http://www.svscr.cz/ pokud ne tam, tak ur¨čitě dají kontakt, kam volat... já mám osobně jedno tf. na které docela často volám v mobilu...chi. Hornbach a Petcenter - moji kamarádi...
    Lara: černá barva, kresba páskovaný a délka srsti krátká :-)
    Cidik: ono by to mělo korespondovat, jenže... no, ale když se objeví nový gen, mělo by se to porovnat s ostatními druhy a pokud je to shodné, i shodně pojmenovat. Jenže háček je v tom, jak zjistit, že je to stejný gen...
    - - - - -
    Xiff: ty geny bez srsti jsou ale skutečně odlišné, jeden gen ovlivňuje třeba to, že chlup sice roste, ale nedokáže "prorazit" ven, druhý zase to, že chlup neroste z toho a toho důvodu - podle toho ty názvy. Výsledkem je sice mnohdy stejně nahé zvíře, ale mechanismus je zcela odlošný :-D
    14.8.2008 10:47borrasca
    Apelka: Kudyš večer vstává po osmý, podle toho jak moc lítá přes den, a o víkendu ráno jsem vypozoravala, že přesně v 8 vystřelí z domečku do záchůdku, počůrá se a jde zase spát :) moje je zvyklá přes den spát, protože nikdo neni doma, vyleze až když slyší zvuky a doufá, že jí pustim, když ne tak jde zase spát a vyleze po té 8 :)
    Riky: juj jdu se tam podívat ať si to dám taky do mobilu, to neni blbej nápad :)
    14.8.2008 10:49Xiff
    riky: no a pak se vtom ma človek vyznat :D nakonec je to stejne stejny zvíře :D
    14.8.2008 11:36Navel
    Riky: čoveče se mi narodilo po rexíkovi cosi světlého.... dove, skořice, krémový? něco takového a taky jedna nááádherná želvička :)
    14.8.2008 17:34Apellka
    to dáje je úplně jedno, jestli jí tam zrovna dám jídlo :D Snad se to nějako pak naučí.. a ta jedna rexí holčina je taky prodaná??
    14.8.2008 21:01Lucka94
    Ahojky, mohli by jste mi poradit, jak se mám dobře starat o křečka který měl (a stále hodí k veterináři) CISTU ? Díky za odpověď, je to pro mě důležitý.
    14.8.2008 21:08Ucho 007
    Ahojda, rozsiril jsem alba o par funkci navic ;-) Tak pisu kratke seznameni, pozdeji doplnime informace do napovedy...

    Nova hlavni funkce jsou komentare ke kazdemu albu - takova minidiskuze. Pokud Vam do alb bude nekdo psat blbosti, jako autor muzete takove prispevky schovavat a ostatni je tam neuvidi. V prehledu (editaci) svych alb vidite, kolik je u alba komentaru.

    Pribylo take celkove hodnoceni alba - hodnotit muzete ovsem pouze alba ostatnich ;-) Pozdeji na diskuzi dame nejakou tabulku nejlepe hodnocenych alb za posledni dobu atp.

    Jsou to funkce pouze pro prihlasene uzivatele, ackoliv neprihlaseni je vidi. Pribyla proto take moznost se z alba rovnou prihlasit (k psani komentare, hlasovani).

    Take v hornim radku je navic posuvnik na "dalsi" a "predchozi", cimz se da pohybovat mezi alby, pokud jich ma uzivatel vic. U prezdivky autora je stejna bublina jako na diskuzi, takze mu jednoduse muzete poslat soukromou zpravu nebo skocit na prehled vsech jeho alb.

    Zatim je to testovaci provoz, tak samozrejme pokud narazite na nejakou chybu, tak mi dejte vedet soukromou zpravou. Stejne tak pripominky a dalsi napady ;-) ... A aby se to dobre pouzivalo, tak zdvojnasobime povolenou kapacitu na alba ;)
    14.8.2008 21:32Xiff
    ucho : jůů takovejch supr funkcí to abych zase vyfotila ty maly potvurky abych mohla udelat naky nový alba :)
    14.8.2008 21:54maky
    Mám novější foto Čika a Lily ;) - poslední 3 fotky u každého alba:
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=121
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=338
    Prosím zvětšit! :)
    14.8.2008 23:14Xiff
    je to sice králičí ale jsou tam i křečouni :) mrkněte.. :) https://www.kralici.cz/alba.asp?a=9860
    15.8.2008 06:43borrasca
    maky: krásný fotky, ta hám je užásná, můžu se zeptat jakým foťákem je to foceno? Ty fotky jsou super.
    Xiff: To je roztomilý :)

    Holky jakou mají srst teďka vaši drobečci? Mě přijde, že Kudyška nějak vypelichala či co, má takovej řídkej kožíšek, je možné, že je to těma vedrama? Chová se normálně, papá normálně (teda krom toho, že nepije) v noci je čilá, poslední dobou mi přijde hrozně klidná, vydrží se dlouho chovat v ruce, když jí držim a mluvim na ní. Dřív se po chvilce začla vrtět...
    15.8.2008 07:52Cidik
    Navel - Všechno nejlepší k svátku! :)
    15.8.2008 08:06Navel
    Cidik: oo děkuji :)
    15.8.2008 10:14Lara
    Navel: Nojjoooo :D všechnoo nej :)a Šíša taky přeje vše nejlepší :)
    15.8.2008 10:44Xiff
    navel: taky se připojuju k přání.. :)
    borrasca : taky uz sem se maky ptala cimpak to fotí ale pres sz :) ješte neodpovedela :) jinak díky za pochvalu :) a stou tvoji křečoulkou je to taky mozna tim ze starne čim starší tim mazlivější.. takle to u mě platilo zatim u každýho zvířatka :)
    15.8.2008 12:06Navel
    děkuju všem :)
    15.8.2008 12:32borrasca
    Navel: Jéé ty jsi Hanka, no všechno nejlepší :)
    Xiff: No je teďka taková mazlivka, trpělivá, hodná, miláček náš :) asi to bude stáří :(
    15.8.2008 16:09maky
    Jsem tu až teď :), tak pro Xiff a Borrascu: fotím Fuji S6500fd.
    - - - - -
    Jo a pro Navel - taky vše nejlepší ;)
    15.8.2008 16:17Depet
    maky→ krásní křečci .. jak je můžeš tak skvěle vyfotit ? :D .. Mě to vubec nejde ...
    15.8.2008 16:23maky
    dík Depet :) no cvakám, nacvakám 'na posezení' desítky záběrů, a ve finále vyberu několik málo kousků :D
    15.8.2008 16:29Depet
    maky→ aha :D ..
    - - - - -
    Nevíte někdo jak mam Matýska naučit nějak aby se mě pořád nebál ? Nebo aby mi furt nezdrhal ? :D .. taky bych potřebovala jak ho naučit na záchůdek ..
    15.8.2008 17:30Colomboh
    Ahóoj. Mrknite môj nový albumek so súhrnom mojich škrečuľóv
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=460
    15.8.2008 17:39Apellka
    Depet - mno, já ji taky ještě nemám pořádně ochočenou, ale snažím se a doufám, že to přijde s časem.. mam jí od 12.8. tak snad.. =) taky tam má záchod, ale spíš s oblibou bobkuje na patra než do něj, takže když někdo poradí Depet, tak pomůže i mě =D
    15.8.2008 17:48Navel
    Depet: pokud je to mimino tak zdrhání je normální.. chce běhat. Křečci se zklidní věkem, důležité je je v mládí navykat na ruku, aby neprskali a nekousali.. zpomalí se až je přejde puberta.
    Většina křečků chodí vykonávat potřebu do jednoho rohu.. opět mimina to většinou nedělají tak svědomitě - určitě na to časem přijde.. pak stačí do křečkem vybraného rohu instalovat záchůdek. Někteří chodí rádi vykonávat potřebu do sklenice ( od okurek apod) - to taky stojí za zkoušku.
    15.8.2008 20:23Depet
    problém je v tom že můj křeček je už asi dospělej nu ... Mám ho asi půl roku.. nějak jsem o něj neměla zájem ... až ted jsem začla proto si všechno hledám o nich a takk .. a je pravda že jsem si všimla že chodí do jednoho rohu :) zkusím to .. ale ochočit se už asi nedá aby mi třeba spal na ruce nebo furt mi někam nezdrhal .. ?
    15.8.2008 23:04Riky
    Colomboh: krásnííííííí :-)
    Navel: vše nej...chi
    16.8.2008 09:11Depet
    Riky→ hele ten tvuj křeček Lexík vypadá uplně stejně jako můj Matýsek :) !!
    16.8.2008 10:36Luca
    mooooooooooooožná si koupím
    16.8.2008 11:16LR
    prosím nějokou dobrou duši o pomoc , dnes jsem se vracela z práce a po cestě jsem vyhazovala odpad do kontejneru , tam jsem slyšela kotě , byla tam tři koťátka , zabalena v igelitovém pytli , pouze jedno bylo živé , je to černo bílý kluk , bydlíme v jedna + jedna a chováme morčouny , takže u nás nejde aby zůstal , je hrozně milý , já bych si ho i nechala , kdyby chom bydleli ve větším bytě . Kdyb někdo mohl vzít toho chudáčka k sobě byla bych moc ráda, v pondělí hoodčervíme , arpalitem už jsme ho postříkali. samoyřejmě yadarmo a koupíme mu i nějaké papání. Jsme z Ostravy
    - - - - -
    Mail je
    LenkaRak@seznam.cz
    16.8.2008 12:45borrasca
    Depet: no já Kudyšku učila na záchůdek tak, že jsem jí budila každý 3 hodiny a dávala do záchůdku, dělám to někdy i do teďka, aby náhodou nezapoměla :) vždycky když se vyčůrala tak jsem jí dala dobrůtku :) jako se štěňetem, někomu to přijde třeba ulítlý, ale funguje to, teďka jí musím pochválit, že se už 14 dní v kuse nepočurala do domečku, taky je důležité když se nevyčůrá v tom záchůdku tak jí tam klidně dát 3x za sebou, ona někdy dělá jako že nechce a když jí vezmu a dám jí tam znova tak se vyčůrá :) pak jí ze záchůdku vezmu a dám spát zpátky do domečku, aby se moc neprobrala a nebrala to jako nepříjemnost chi. Jo když malinká tak chodila do sklenice položené v rohu, protože dlooouho jsem nemohla najít vhodný záchůdek aby nečůrala přes okraj když se našpulí, nakonec jsem našla pouzdro na chleba, když si člověk dělá sváču, je to akorát velký, dost vysoký a Kudyš má na jednom konci zásobu a na druhým čůrá. Zajímavý je, že vůbec nečůrá do rohu, ale na opačný konec, takže je chytrá a nepočůrá si nasyslený semínka:)) No a bobečky ty dělá buď na patře, protože tam se myje večer, nebo v záchůdku, takže já s ním mám minimální údržbu :) A k tomu buzení, já jí tak budim (když jsem doma) protože jsem zjistila, že je někdy líná vylézt z domečku a počůrá se tam...
    Colomboh: hezcí :)
    LR: ježiš já bych lidi normálně utrácela za zrůdnosti na zvířatech, jak to může někdo udělat? Já nemůžu, mám alergii na kočky...
    16.8.2008 13:10LR
    Ad kočka Děkuji všem , naštěstí nejsou všichni lidé sv*ně , kamardově mamince se nás zželelo a za hodinku si pro kocoura dojede.
    16.8.2008 13:21borrasca
    LR: :)
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=461 mám nové album tak se mrkňete kdo chcete, tady má ještě trošku hustější kožísek...
    - - - - -
    Taky vaši křečci škytaj? Kudyš jí si jí vezmu z domečku k sobě spinkat jako právě teďka tak chvilku škytá, asi jak jí vytáhnu z teplíčka...jako miminko :)
    16.8.2008 15:26samara
    mimu kreckovi bily tet 4 roky
    16.8.2008 16:59Depet
    borrasca→ jé krásné fotky :) .. jinak já Matýska neviděla že by škytal.. a to s tim záchůdkem vyzkouším ! .. Bylo by to lepší .. nemusela bych tolik plýtvat pilinama každých 14 nowý a kort když má dvě klece propojený rourama ... tak teď mu tam něco dám (jako záchůdek) a zbudím ho :D ..
    - - - - -
    samara→ už starý pán nebo paní .. :)
    - - - - -
    LR→já chtěla koťátko ale rodiče mi nedovolí :( .. Máme papouška,andulku,křečka a psa .. Teda psa má už babičky protože je to starý pudl tak aby babička nebyla sama nu .. jinak taky nechápu jak to ty lidi můžou udělat ! jak můžou bejt tak bezcitní ! .. Sakra tak alespon dám do zverimexu nebo něco ne .. ?!
    16.8.2008 17:13Anetka :-)
    ahoj, prosím vás na jakých internetových stránkách si můžu ZDARMA vytvořit svůj vlastní web?? Prosila bych tipy, ale ráda bych, aby to bylo lehké...moc díky, Anet! :-)
    16.8.2008 17:25lolinka
    ahoj jsem tu novaček přemyšlím o tom jesli si pořídím křečíka mam ? jaci jsou nejlepší ?
    16.8.2008 17:32GabčaGabča
    Dobrý den,dnes jsme přijeli z dovolené a zjistili jsme že naše křeččí samice(která před 5 dny porodila mladé),je mrtvá.Každý den jí i samci dával můj brácha jídlo i vodu.A včera prý mrtvá rozhodně nebyla!Byl jí téměř 1 rok a celou dobu bydlela v kleci spolu se samcem s kterým měla několikrát mladé.Máme teď hlavně starost o mláďata,protože jsou ještě malá a bojíme se že ještě v 5 dnech nedovedou sami jíst.Náš samec se o ně očividně stará,ale mléko jím dopřát nemůže.Dali jsme jim blízko k hnízdu jídlo,ale ještě bych se chtěla zeptat co dál?A kolik mají vůbec šanci na řežití?Kvůli čemu zemřela naše samice?
    Moc díky
    16.8.2008 17:47borrasca
    Depet: A musíš mu do toho záchůdku dát něco, hobliny, nebo já kupuju takovou směs, jakoby pro kočky ale je jiná drobná pro křečky, pohlcuje pach a Kudyška tam chodí ráda, protože v tom usilovně nejdřív hrabe, točí se dokola a pak se vyčurá :)
    samara: jeee kéž se moje beruška dožije takového věku :)
    lolinka: záleží zda ho chceš na koukání nebo na mazlení, já mám zkušenost pouze se syráčkem a ten je bezva :)
    GabčaGabča: doufám, že ti tu holky poraděj, já nevím jestli se dají nějak dokrmovat...
    16.8.2008 18:05Navel
    GabčaGabča: v 5-ti dnech to sami bohužel nezvládnou.. s dokrmováním neporadím-nemám s tím zkušenosti, já bych hledala náhradní maminu- křeččí, potkaní.
    16.8.2008 18:52Lucka94
    Ahoj, prosím, jak se mam dobře postara o křečka, který měl (a stále se mu objěvuje) cistu
    16.8.2008 19:02GabčaGabča
    Navel:toho jsem se bála...máme ještě další 2 samice,ale jsou ještě mladé a navíc nemají mléko.Myslíte že bych je měla dát k ní?
    16.8.2008 19:05lolinka
    ahoj jsem tu novaček přemyšlím o tom jesli si pořídím křečíka mam ? jaci jsou nejlepší ?
    16.8.2008 19:26Marci
    Tak jsem přijela z dovolené a naši mi řekli že chloupek umřel =( :(
    16.8.2008 19:28lolinka
    dobře tak ale odepište mi někdooooooooo proooooooooooossssssssíííííímmmmmmmm
    16.8.2008 19:49Střelenka
    Marci - tak to je mi líto...
    16.8.2008 21:53Apellka
    lolinka: pro každýho se hodí něco jinýho, ale jak je vidět, moc trpělivosti nemáš, takže pro tebe by se křeček asi moc nehodil, spíš třeba králíček.. =) křeček vyžaduje přes den spát a když nevydržíš ani půl hodiny než ti někdo odepíše, tak sotva vydržíš ho nebudit.. můj názor neber si to osobně
    17.8.2008 07:42Cidik
    No to mi vysvětlete co ty rodiče s těma zvířatama dělají? Já když sem byl malej a byl jsem na pionýráku, tak našim chcíplo morče a honem koupili jiné - jenže mělo flek na druhé straně, tak jsem to poznal. Podruhé jim zase chcípla (nebo ulítla) andulka, nesehnali zelenou, tak mi koupili modrou a tvrdili že se přebarvila. A když jsem byl v lázních tak jim chcípl křeček.... A přitom vědí jak se mají o ně starat... no nechápu.
    - - - - -
    Jenže králíček lolince ukousne palici když ho bude pořád otravovat. Na to je lepší morče - i když nejlepší je plyšák :)))
    17.8.2008 08:18Navel
    GabčaGabča : samozřejmě to musí být samička co má přibližně stejně stará mláďata. Ale to chce udělat velmi rychle.. mláďata nevydrží bez mléka moc dlouho...
    17.8.2008 09:10lolinka
    apelka:dobře,protože kamoška ma křečka tak se mi líbil děkuju
    17.8.2008 12:05borrasca
    Marci: :(
    Cidik: No je to asi souhra náhod nebo nevim...ale mám podobné zkušenosti ....
    17.8.2008 12:58Lucka x
    Ahoj, mám dotaz a vím, že jsem se tady na to už jednou ptala, ale bohužel jsem si to nezapamatovala (ach ta paměť :) a v archívu jsem jí nenašla, tak se ptám znovu. Charliemu se zhoršilo pravé očíčko (má ho zanícené, slepené, bílé). Měli to i oba moji džungaráci a když jsme s jedním z nich šla na veterinu, paní veterinářka mi řekla, že je to podestýlkou (používám hobliny Gimborn) a abych koupila kukuřičnou drť. Také mu na to předepsala nějaké kapky a nechala jsem u ní nehorázných 200,- (tenkrát mi bylo asi tak 10 let). Takže k veterináři bych se nerada obracela. Kukuřičnou drť přestali na nějaký čas (alespoň u nás) vyrábět a nikde jsem ji nemohla sehnat, tak jsem se vrátila zpět k hoblinám a najednou vypozoruji, že se to stalo (bohužel) i Charliemu. Ke kukuřičné se asi vrátím (co myslíte, jakou používáte vy?) ale nevím, jak to bylo s těma kapkama?! Vím, že mi tady někdo radil, abych šla do lékárny :) Prosím, pomozte mě ale hlavně Charliemu, vůbec se mi to nelíbí :(((
    - - - - -
    Ještě bych chtěla doplnit, že ty kapky, které mu veterinářka předepsala, nezabrali :((
    17.8.2008 14:19Navel
    Lucka x : no nevím.. 200 Kč mi nepřijde jako nehorázná částka.
    Já používám kvalitní hobliny ( neprašné), pokud kupuješ normál ze zverimexu takové ty za 20 Kč ( nebo kolik) tak se ani nedivím že mají problémy - v 99% jsou tyto hobliny velmi prašné a pro zvířata v podstatě nevhodné. Pokud nemáš žádnou jinou vhodnou podestýlku po ruce tak je dej na papírové utěrky než nějakou seženeš.
    K drti .. pokud jí nemůžeš sehnat co zkusit nějaký eshop?
    Kapky těžko říct já používám do očí mast.. Ophtalmoseptonex
    - - - - -
    hele co máme :)
    http://krecci.navel-rat.eu/_image/_nabidka/YY1/yy3.JPG
    17.8.2008 14:39Lucka x
    Navel: mě tedy ano, pokud je mi 10 let a přinesu do ordinace křečka, kterému paní veterinářka ani nepomůže a ještě za to chce 200 ,- .. no o to tu teď samozřejmě nejde :)) Moc děkuju za radu, ten Ophtalmoseptonex se dá sehnat v lékárně? Jinak, tu kukuřičnou už prodávají. Gratuluji ke krásným miminkám.. :)
    17.8.2008 15:42Navel
    Lucka x: ano v lékárně .. stojí cca 20 Kč
    17.8.2008 17:17borrasca
    Navel: jezisinku ty jsou roztomilý :)
    17.8.2008 18:22Riky
    Borrasca: ty jí fakty miluješ :o)
    GabčaGabča: pokud nemáš náhradní samici, tak je nech u samce (v žádném případě nedávat cizím samicím bez mléka - to je úplně k ničemu... akorát je zakousnou) a sěžeň mlíčko pro kočičí sirotky. V 5 dnech by to mohli zvládnout... Samec by měl splnit funkci zahřívání a očisty, ty musíš krmit... To mlíčko je sušené a ředí se vlažnou vodou, normální hustota je ok. Nejlepší je malí injekční stříkačka - samozřemě bez jehly. Musíš je něžně zaklonit a dávat pomalu a masírovat bříško. Měla bys vidět, jak se plní bílým mlíčkem. Chtělo by to tak pár kapiček co nejčastěji... zkus jim namočit v tom mlíčku dětské piškoty, oni už brzy začínají ochutnávat pevnou stravu a tak se budou moci dokrmit z piškotek smočených v tom kočičím mlíčku. Od 7. dne bych klidně zkusila kousek měkkého sýra, ovoce a zeleninu či kousek vařeného kuřecího masa. Pokud dožijí 8. dne, myslím, že máte vyhráno...
    - - - - -
    http://www.rikyhamstery.com/czech/celek/odchovy2008.htm#vrhr2riky tady je náš slavný vrh... ale já měla samičku křečíka Campbellova, která se o ně postarala.... ale zase byli sirotci hned...
    - - - - -
    to kočičí mléko se dá určo sehnat na veterině
    - - - - -
    dej vědět, jak to dopadlo... držíme palečky... :o)
    17.8.2008 19:35Apellka
    Lucka x : ahoj lucy, my s nimi máme naopak výborné zkušenosti, ale špatné máme s hoblinami co se pyšní velkým nápisem bezprašné.. jsou to takové ty ovocné, ty jsme dřív měli a mému morčátku též zanítilo očíčko, tak jsme přešli na tyhle a ty jsou v pohodě, i když se nám občas stane, že vezmeme nějakej rozdrcenej balík a pak je taky problém, takže si je vždycky prohlídnu.. nevím jak ti pomoct, protože si budeme protiřečit :D
    17.8.2008 19:43TwiSteR
    Tak dneska se kamosovi narodilo 25 křečků a neví jestli ňáký má odebrat nebo až si je protřídí sama?
    17.8.2008 20:26corazor
    Ahoj všem..také se musím pochlubit..máme 3 krásné tečkované princezny!!!

    http://www.krecekmorce.wz.cz/krvrhR2.jpg
    - - - - -
    A ještě k diskuzi k hoblinám-dnes je všude hodně truhláren,kde se rádi a zadarmo hoblin zbaví...já mám naštěstí hned vedle známého truhláře a přísun hoblin celoročně,jsou krásně čisté,velké,bez prachu,takže si moji křečci a morčátka užívají čistých ubikací.
    17.8.2008 21:09Navel
    corazor: právě hobliny od truhláře jsou problém.. cětšina z nich vyrábí brikety. Navíc bývají většinou dost prašné. Leda od někoho známého a probírat, jinak je to fakt problém.
    17.8.2008 21:20corazor
    Navel-tak já mám asi štěstí,hoblinky jsou fakt super..ani nemám problém se zápachem v odchovně,vždy to krásně voní dřevem...a Laparen případný pach zlikviduje :-)
    17.8.2008 22:27GabčaGabča
    Mockrát vám děkuju všem za radu.Samici jsem nesahnala,ale s tím mlékem atd. to určitě zkusím!Ještě jednou děkuju!
    18.8.2008 08:35borrasca
    Riky: jojo miluju, je hrozně hodná :) navíc jsem škemrala a přesvědčovala přítele 7 let než svolil, abychom si jí pořídili, páč jeho máma je neskutečně nenávistná vůči zvířatům, no taky to byl bugr, když objevila křečka v pokojíčku, navíc to ani dřív nešlo protože přítel dělal vysokou a jakmile jí dodělal a bylo jasné ,že už budeme doma, tak jsme si jí pořídili :) no ale teďka už je jeho máma lepší, zjistila, že je to milé zvířátko a že nesmrdí a nedělá bordel atd...naopak jí vždycky narve tolik ořechů (a Kudyš si je velice ráda nacpe do kapes), že je pak musím Kudyšce zabavit a rozdělit na příděly...prostě když jí hlídá tak má takový strach aby neumřela, páč bychom to svedli na ní, že jí určitě něco udělala :) že jí nehorázně dopřává :)) ono totiž jak tu psal Cidik, tak jí se povedlo taky zlikvidovat pár zvířátek když byl můj přítel malej, ale teda nechtěně, ne schválně, to ona jen hudrá, ale neublížila by :), ale dělá to mezi mnou a jí jakousi bariéru, která mi nějak nejde překonat, já jsem typ co sbírá žížaly za deště z louží aby se neutopily a dávám šneky pryč z chodníku aby je nikdo nezašlápl, loni jsem vozila ropuchy z práce k našemu potoku, protože tu byli lidé co je chtěli likvidovat, nejsem extrémista to ne, ale když můžu pomoct zvířatům tak pomůžu co je v mých silách, takže je miluju všechny :)
    corazor: mě se moc líběj křečci v tomhle věku :)
    K těm hoblinám, já vždycky kupovala takové velké, vůbec neprášily a byly hrozně levný, vždycky jsem koukla na dno pytle zda tam není drobnej poprašek, ty byly fajn, protože se Kudyšce nechytaly do chlupů, teďka už je neměli tak jsem koupila nějaký značkový, ale nevim firmu, musela bych se podívat, taky nepřášej, ale jsou drobný, lehký, takže je Kudyš jak vánoční stromeček, ale zase se jí v tom dobře hrabe :)
    GabčaGabča: Moc držím drobečkům palce!
    18.8.2008 11:29Xiff
    tak mi tu ted leží míša v ruce chudinečka mi umírá.. přisla jsem domů a lezela v pilinach před domečkem tak sem na ni promluvila a nic kdyz sem na ni sahla byla uplne prochladlá vůbec nereaguje ma zavreny očička a jen leží.. :( za chvili to bude mít za sebou a bude ji dobre :( achjo proc se dozivaj tak krátkého věku.. ještě včera ji nic nebylo a dneska tohle :(
    18.8.2008 12:15Depet
    Xiff→ to je mi moc líto :'(
    18.8.2008 13:47borrasca
    Xiff: Chudinka malinká, to je mi líto :(
    18.8.2008 16:06Navel
    xiff :(
    18.8.2008 17:32Depet
    tak už mi chodí hezky Matýsek na záchůdek to jo .. ale když spí nebo se mu nechce tam jít tak si nadělá do boudy nebo všude možně.. to mě ale štve protože je pak záchůdek na nic .. :( .. a když ho třeba vzbudím abych ho dala na ten záchůdek aby nezapoměl tak vyhrožuje že mě kousne když na něj šáhnu :( .. Bojim bojim .. nevíte co mam udělat ? :(
    18.8.2008 17:57GabčaGabča
    Tak musím oznamit,že i se snahou je dokrmit malinkatí křečíci umřeli...:(((Možná,že třeba měli nějakou nemoc,na kterou zemřela jejich matka a oni to také nezvládli..=(
    18.8.2008 19:50michalka13
    ahoj GapčaGapča tak to nejseš sama komu umřel křeček mě umřel před včerejškem asi měla porodit ale nejsem si tak jistá................ protože se s klukem prala napiš michalka13
    .
    18.8.2008 20:00Apellka
    Xiff > nee =( moc mě to mrzíí ='( chudinka..
    - - - - -
    GabčaGabča > to je škoda!! =(( taky mě to moooc mrzíí ='(
    18.8.2008 23:56Melis
    Xiff : já taky jednou přišla takhle ze školy domu a bublinka ležela dole v kleci a sotve dejchala a den před tim nic.. nebylo ji uz pomoci... je to smutny.. ale kazdej jednou odejde.. :(((
    19.8.2008 08:32GabčaGabča
    Michalka13:No jo...nedá se nic dělat...:(
    Apelka:Ach jo..
    Přemejšlim že si asi vezmu jednoho zlatého křečka. Jaký máte názor na zverimexi? Myslíte že se dá křeček ze zwerimexu dobře ochočit?
    19.8.2008 09:05Cidik
    Bože to je depresivní téma :( No každý zvířátko jednou musí umřít - jako my....
    - - - - -
    GabčaGabča - no pokud si vezmeš "mladého" křečka tak si myslím že není problém ho ochočit. Někdy se ti povede ochočit i staršího, ale s tím už je docela dost práce a nemusí se to podařit.
    19.8.2008 09:40Xiff
    díky všem, míšulka se mi tu trapila až sem to nevydržela a poprosila přítele jestli by ji nedosel nechat uspat.. ja bych tam sní nemohla :( .. bylo mi ji strasne líto, pan doktor se na ni podival a rekl ze uz nejde zachranit a uspal ji.. prohlížel ji a jedinou neobvyklost co nasel byl lehce zduřelý zarudlý jazyk ale řikal že jen na to nemohla umřít a že to nemůže říct bez pitvy... no pitvat jsem ji nechtěla takže se to nedovím ale hlavně že to trapení ma za sebou a ted už ji je někde tam nahoře dobře.. tady je její poslední album.. https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=462
    19.8.2008 09:47Depet
    Xiff→ to je mi líto :( ...
    - - - - -
    Tak už má další album Matýsek :) .. S názvem koupání .. ale je to spíš po koupání nebo by se mi utopil mobil :D
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=463
    19.8.2008 10:05GabčaGabča
    Xiff:Mě taky...=(
    - - - - -
    Cidik:jj díky
    19.8.2008 10:36berunka123
    ahoy vsem chtela jsem se zaptat mam krecka s dlouhyma chloupkama a posledni dobou je neakej divnej na zadech ma slehli chlupny a myslim ze v tom miste to ma toky cerveny a pred dvema dny kdyz sel jist tak si kychnul myslite ze je nastydlej ?
    19.8.2008 10:43Colomboh
    Depet,škrečky by sa v žiadnom prípade kúpať nemali. Stávajú sa nachylný na chooby. Zabiť ho môže aj kvapka vody v čumáčiku. Takže už to radšj neskúšaj.
    19.8.2008 11:17borrasca
    Depet: ono se to třeba věkem upraví, Kudyška taky neni nadšená když jí budim na záchůdek, ale nikdy neprská nebo tak, spíš se jen překulí na zádíčka a tiše protestuje, ale já už umím chvaty jak jí vzít do ruky i tak, většinou když jooo nechce tak nechám odklopenou boudičku a vezmu jí až když začne sama čuchat kolem sebe a je normálně na všech čtyřech pacičkách, nelam to přes koleno on je ještě malinkej, když se mu to povede do záchůdku tak mu dej dobrůtku...nebude to hned a nebude to vždycky, ale velká většina se povede do záchůdku, pokud zrovna ten tvůj není prasák ovšem :)
    GabčaGabča: Uf a já jim tolik přála aby to zvládli...jinak já mám Kudyšku ze zverimexu, ale byla fakt mimi, byla dlouhá jen asi 5 cm, úplnej drobeček, takže je skvěle ochočená :)
    Xiff: ta byla boží...
    Depet: koupání nee, moc malé zvířátko, snadno se prochladí, vdechne atd......ale Kudyš taky stříhám, protože jinak má tu prdelku jak prasátko...
    19.8.2008 12:57Depet
    No křečci se nejspíš jen tak nekoupou ale můj to snáší dobře :) .. já ho koupu pravidelně :) Pak voní jako miminko .. Ale musím dávat pozor aby se nenapil tý vody nebo aby se mu to nedostalo do nosu .. a nesmím mu mejt hlavičku .. potom ho hezky zabalím do plíny aby mu bylo teplouško a do baráčku mu dám vatu .. :)
    - - - - -
    ještě nikdy nebyl nastydlej ! ...
    19.8.2008 13:01borrasca
    Depet: ano jak jsi napsal SNÁŠÍ to dobře, páč mu nic jiného nezbývá, to se prostě s křečkem nedělá...
    19.8.2008 13:20exmaldini
    Prosím radu. Spadla mi na zem roboračka tak nešťastně, že si vyrazila horní zuby. Nevím, co teď dělat - dorostou jí? Co jí mám dávat na jídlo? Díky moc za radu...
    19.8.2008 13:27GabčaGabča
    Depet:Taky si myslim že to není moc dobrý a ani ta vata se mi nezdá...
    exmaldiny:Jej..doufám že ti někdo poradí,já s tímto zkušenosti nemám..=o(
    - - - - -
    Borrasca:Tak to jo!Doufám že takového křečka taky seženu i ve zwerimexu!
    19.8.2008 13:43Xiff
    borrasca: jojo byla bude mi moc chybět.. :(

    exmaldini: hlodavcům pokud si myslim dobře zoubky dorůstají proto si je musí obrušovat o tvrdý chleba nebo větvičky aby jim nepřerostly ale jesli si je vyrazila uplně tak uz asi neporostou kdyby si je třeba jen ulomila tak by mely dorůst.. ale jak rikam nevim to jistě radši bych stějně doporučila skočit na veterinu a k jídlu ti bud poraděj nebo asi nějaký kašovitý stravy pak..

    depet: taky díky... a ktý vatě.. neni moc vhodná.. může se do ní zamotat a třeba udusit lepší vystylka jsou kapesničky papírový nebo toaleták..
    19.8.2008 15:01borrasca
    GabčaGabča: nebo tady od holek, určitě mají mláďátka a křečounci jsou skvěle ochočený, já oběhala několik zverimexů abych měla úplně miminko.
    Exmaldini: och chudinka, napadlo mě mu dělat kašičky než se mu to doroste, nějak rozmačkat zrníčka a smíchat s troškou vody třeba nebo nevim....prostě něco řídkého, co může lízat a dá to živiny co potřebuje...
    19.8.2008 15:19Exmaldini
    borrasca: Myslíš, že jí to doroste? Díky moc za radu, hned jí to jdu udělat...
    19.8.2008 16:50Riky
    Exmaldini: doroste :o), mají neukončený růst hlodáků - 2 přední nahoře a 2 dole. Taky se mi to stalo... chi. A doroste to velmi brzy. Dávej měkkou stravu, než se to upraví - namočené piškoty, naklíčené zrní, měkký sýr, měkké ovoce. Neboj :-D.
    GabčaGabča: to je mi líto... ale pokud měli nemoc, stejně by zahynuli...
    Xiff: byla miláček, co... ach jo
    19.8.2008 17:05Navel
    mimča :) http://krecci.navel-rat.eu/nabidka.htm
    19.8.2008 17:34Xiff
    riky : jojo to byla :( až budeš mít nějaká mimi campbeláčků nebo džungaráčků dej vědet..
    19.8.2008 17:46Exmaldini
    Riky: Díky moc, fakt se mi ulevilo. Už jsem počítal s nejhorším...
    19.8.2008 19:52Colomboh
    Navel,hneď by som bral mink,alebo Ds Y holku,tú poslednú.
    20.8.2008 06:57borrasca
    Exmaldini: :)
    Tak jsem včera chtěla vzít Kudyšku k babičce na zahradu, máme tam takovej plácej s travičkou a hlínou, neměla by kam utéct....ale přítel mi to rozmluvil, že něco může chytnout, že je sterilní :)) protože je pořád doma a nebo se nese na rameni...tak jsem jí raději nevzala. Může teda něco chytnout? Asi jo co.
    20.8.2008 08:42Lucka x
    borrasca: Asi nějaké riziko tam je, nevím přesně. Ale když jsem měla ještě džungaráčky, tak ven chodili pravidelně a byli moc spokojení :))
    20.8.2008 09:24čumák
    ja poznat kdy samička bude mit deti
    20.8.2008 12:12Xiff
    borrasca: presne tak nake riziko tam urcite je ale i pres to sem svý křečounky nechavala vždycky probehnout po zahradce a úplně bez problému to zvládali a nic jim z toho nebylo.. musís hlídat aby neutekla nespapala neco co nema a hlavne bacha na dravce oni jak nejsou přírodně zbarvený tak jsou dobře videt v trávě a takovej dravej ptáček by si určite pochutnal..
    20.8.2008 12:34Depet
    borrasca→já když jsem měla jednoho křečka tak jsem ho vzala ven na trávu at se proběhne atd.. a sežral kousek trávy pak měl průjem a pak mi umřel ! :(
    20.8.2008 17:19Navel
    čumák: začne jí růst břicho :)
    21.8.2008 00:03GabčaGabča
    borrasca:No..to bych byla nejradši,ale mám to všude daleko,takže spoléhám na zverimexi...:)) Příští týden pojedeme do Hradce Králové,tak se tam podíváme v tom INTERZOO,nebo jak se to jmenuje..A UVIDÍME!
    - - - - -
    Aha tak SUPERZOO
    21.8.2008 11:39borrasca
    Hmm tak já jí raději nechám doma, sterilní :) ať mi dlouho vydrží ... asi by mohla dostat třeba škrkavky nebo sametky a co pak s tim...
    21.8.2008 17:34Navel
    kdybyste někdo chtěl inspiraci na domečky pro křečky a křečíky :) https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=464 lehká údržba, možnost dezinfekce, jsou bytelné a hlavně křečci je milují :)
    21.8.2008 18:43Cidik
    Navel - to je chytrý! Ale není to moc "lehké" a tudíž s křečkem pohyblivé?
    21.8.2008 19:01Navel
    Cidik: no ono to moc lehké není.. je to poměrně dost kvalitní plast... zatím jsme ve zkouškovém období .. mám jich zatím 7 a všichni křečouni a myšky jsou spokojení
    21.8.2008 20:23GabčaGabča
    Ještě bych se chtěla zeptat:Snesou se dva syrští křečci v jedné k leci,když jsou z jednooho vrhu?Díky
    21.8.2008 20:34Navel
    GabčaGabča: v 99 % ne
    22.8.2008 02:04corazor
    Tak jsem dnes jukla na mimča vrhu R a jsou tam dvě holky DS v saténu!!! Jedna je černá a druhá asi dove????...budu čekat na oči..mamča je dove,ODD-EYE...jsou nádherné..pokud máte zájem,zatím jsou všichni z vrhu volní.
    Http://www.krecekmorce.wz.cz/odchovykrecek1.htm
    22.8.2008 10:46Terka115
    Ahojky tak jsem po dlouhé době u pc =) chtěla jsem se zeptat jestli křečíci mohou rajčata asi ne co? nebo můžou?
    Já jen že jich doma máme strašně moc.
    22.8.2008 15:33Lucka x
    Terka115: můžou, ale dávej pozor na klíčky, ty jsou jedovaté
    22.8.2008 15:38Navel
    my máme taky ještě pár volných prcků :) http://krecci.navel-rat.eu/nabidka.htm
    22.8.2008 20:21borrasca
    Terka115: jo jedovatá je ta šťopka, takže jen červený plod (případně pokud máte žlutá rajčata nebo jinou odrůdu)
    23.8.2008 02:57Střelenka
    Terka115 - no jak já vím tak jen ten červený popřípadě žlutý plod
    23.8.2008 11:30GabčaGabča
    Tak jsme si včera přivezli syrského křečka,jak už jsem říkala z SUPERZOO.Má krémovou barvu a je krátkosrstý(určitě udělám album...).Dala jsem mu směs pro křečky a jednu kuličku vína.Můžu mu dát i listy mlíčáků,jogurt a vše co je napsané v krmení,nebo mám ještě počkat až bude starší?Je mu asi 4-5 týdnů.
    23.8.2008 13:17seky
    ahoj hele muze křeček naekou větev ??? a jaky
    23.8.2008 21:08Riky
    Xiff: dobře, zrovna se něco narodilo, tak za měsíc budou k odběru - Campbelláčci
    Exmaldini: neboj :o)
    Borrasca: riziko tu je... to víš, venku je venku...
    - - - - -
    Seky: ano, větve ovocných stromů :-)
    23.8.2008 21:12Xiff
    riky : a jaký barvičky ? :)
    24.8.2008 13:32Romča
    co se děje s křečkem má li nadmuté a tvrdé břicho?
    - - - - -
    Jinak je úplně v pohodě, žere skáče a dělá blbosti
    24.8.2008 14:13katerína
    ahojte prosím chci se Vás zeptat jakou zeleninu křeček může...a jakou má nejraději...před chwílí jsem si koupila džungaraka....chovala sem je kdysi dávno...je albín prý ho ostatní křečci kousali a neměli rádi...to je nějaká vada ? jak to oni jako poznají...prostě že jen má jinou barvu? díky moc... papa
    24.8.2008 18:06Myšáci
    katerína: https://www.kralici.cz/krecci/pages.asp?f=krmeni
    zeleninu může různou, kousek mrkve, okurky, rajčete, ledového salátu apod.
    24.8.2008 19:19Navel
    Romča: pokud ho má opravdu hodně nafouklé tak urychleně na veterinu
    24.8.2008 19:39Vendísek
    Ahoj, mám křečka už 4tého v řadě. Teď mám nového skoro 14 dní (je mu 6-7 týdnů) a s výchovou zatím pozadu. Čtu si tady rady jak na něj. Z ruky si vzal piškotek, zkouším to pořád dokola. Už jsem si myslela, že si zvykl a najednou mě pekně rafl, krve jak z vola a to jsem byla i po kousnutí nehybná. Kolikrát se to ještě stane? :-D Chci vydržet. Stojí mi to za to. Dá se ochočit každej? Díky
    24.8.2008 20:14Riky
    Xiff: no, ještě to není vidět ;-)
    Vendísek: já bych řekla, že ano ;-)
    24.8.2008 20:54Navel
    Vendísek: nojo když ho krmíš z ruky tak on pak má problém poznat jestli je to piškot nebo prst. Normálně ho několikrát denně vezmi do dlaní a nech přelézat z ruky do ruky.. žádný postupný lákání na pamlsek. Prostě ho musíš omuchlat . Musíš ho vzít do ruky min. 5x denně.. stačí na chvilku .. pár minut. Čím déle se budeš snažit ho ochočit pamlskama tím hůř to pak půjde.
    24.8.2008 21:01borrasca
    Vendísek: Jojo já šla na Kudyšku taky "násilím", muchlali jsme skoro pořád, dokonce až mi někdy usnula v dlaních, protože neměla na výběr :) zjistila, že to neni tak hrozný a teď je největší mazlík na světě...a přitom muchlání jsem jí dávala dobrůtky, takže mi papala v dlaních a byla spokojená.
    24.8.2008 21:19Navel
    borrasca: "léčba šokem" je nejlepší :))
    24.8.2008 22:48Vendísek
    Navel: Takže se mám nechat znova pokousat? :-) Spíš ho nechci vylekat. Minulej křeček - Pišta byl ochočenej už z obchodu. Byla to dost výhoda. Teď je to na mě :-D
    25.8.2008 06:20borrasca
    Vendísek: no já si moc neumím představit, že vyloženě tě chce pokousat, jestli čuchá dýl na jednom místě ruky tak pak nejspíš kousne, to mám vyzkoušený u Kudyšky, jak mi je tam cítit jídlo, nebo jedno její oblíbený mýdlo tak čuchá čuchá a pak to zkusí zoubkama, já to řešim tak, že řekne ne a volnou rukou jí odstrčim od toho místa hlavičku, ona toho pak nechá...ale s kousáním jsem fakt problém neměla :) hele na to je tu expert Cidik, teďka tu nějak dlouho nebyl, ale určitě přijde, ten měl táááák kousavýho křečka a už je to v pohodě, v tomhle já nefím.
    - - - - -
    Ti křečci jsou taaaak chytrý, já včera zapoměla před chováním dát Kudyš do záchůdku a ona mě ďobla zoubkama, úplně jemně, a vrtěla se abych jí pustila, mě to došlo :) a tak utikala rovnou do záchůdku....
    Navel: chi to jo no :)
    - - - - -
    Jo a podotýkám, že ta moje jak čuchá a čuchá, tak nekousne do krve, nejdřív zkouší jestli je to fakt to jídlo či co, jen maličko, nebolí to, takže vyloženě nechce rafat to neee.
    25.8.2008 11:35xiff
    riky: tak to jsem zvědava jak se vybarví :) dej vědět.. :)
    borrasca: tomu řikám že me ochutnávaj.. jenom tak pokousne a zjistí ze to neni jidlo..:) to znám ať uz od potkana tak i od křečka :) dělaj to všichni stejně :) co kdyby to náhodou bylo neco k jídlu žejo.. :)
    25.8.2008 19:13GabčaGabča
    Album Sofíka https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?NS
    25.8.2008 20:33tomaass
    ahoj. ja jsem si se sestrenicí založil blog. milujeme křečky. váš blog je nejlepší co jsem viděli, a to já jich teda viděl hodně!!! Proto bych chtěl poprosit, jestli bych si odtud mohl kopírovat info o křečcích. váš blog se mi fakt libi odpovězte pls na email bruder.k@seznam.cz
    25.8.2008 22:06Amálka
    Ahojky.Jsem tu nová.Křečka ještě nemám, ale jak se znám tak mamku ukecám.Koupím si holčičku Amálku.Bude bydlet v přepravce pro malé hlodavce.Doufám, že se jí u mě bude líbit.
    - - - - -
    A chtěla bych se zeptat.Pokud budu chtít v létě když bude teplo vzít křečíka džungarského ven tak na jak dlouho??předem díky
    25.8.2008 22:53GabčaGabča
    No neim jestli se jí bude líbit v přepravce pro malé hlodavce...Radila bych ti něco většího,klec např. ale i akvárko by bylo dobré!
    26.8.2008 07:25borrasca
    Xiff: no uf ještě, že jsou tak chytrý a nejdřív ochutnaj :) a né že si rovnou ukousnou :)) to se mi stalo je jednou a myslím, že si i Kudyška pamatuje jak to bylo odporný, když se mi zakousla do prstu, až úlekem utekla do domečku, držťku celou krvavou (od mojeho prstu) a od té doby jen ochutnává :)
    GabčaGabča: hezoučkej :)
    Amálka: místo přepravky jí pořiď klec nebo akvárko, uděláš jí tím mnohem větší radost :)
    26.8.2008 09:05maky
    GabčaGabča: hezky kouká :) máš fotku celé klece? přopomíná mi totiž jednu, o níž jsem neměla ponětí, že se u nás dá dostat :)
    26.8.2008 11:59Amálka
    Ahojky strašně rychle potřebuji zjistit jestli křečci smrdí.Předem díky
    26.8.2008 12:45borrasca
    Když ho budeš málo číistit tak smrdět bude, u křečka nelze, že ho vyčistíš jednou za 14 dní, nejlépe je, když mu růžek kde čůrá vybereš každý den, né to nechat nahromadit.... vždycky třeba večer vybrat čůrací růžek a dosypat hobliny nebo co tu používají ostatní a je to...já používám směs pro hlodvace do záchůdku, ale nevím jestli džungísek chodí do záchůdku...navíc to také není storprocentní, občas to prostě křečkovi ujede v domečku a pak musíš vybrat i v domečku.
    - - - - -
    Nemá cenu si ho pořídit a pak se o něj nestarat, rodiče ti budou nadávat a nebudou mít to zvířátko rádi, takže si dobře rozmysli zda jsi ochotná se mu věnovat.
    - - - - -
    Tak jsme mojí neteři zatrhly mít křečka (já a ségra), protože strašně chtěla křečka a synovec taky. Synovci je 6 jde do školy a když Kudyšku chová tak by jí nechal spadnout na zem, protože hrůzou aby mu nespadla úplně znehybní a tudíž ani nechytá...takže to by nešlo. Neteři je 4,5 roku, člověk by řekl jaký je to rozumbrada, ale když Kudyšku chovala, tak jí najednou začla mačkat až lezly Kudyšce oči z důlků (teda jen jednou, pak jsem zasáhla, to je jasný) a povídá mi: Teto koukej jak je ta Kudyška měkoučká a teploučká...vůbec nechápala, že by jí to mohlo ublížit...takže to by nešlo už vůbec...no ještě si pár let počkaj ... :)
    26.8.2008 12:51Xiff
    borrasca: ja jako malá(tak tech 5let) dycky chytala brachům křečka a on me vždycky pokousal a ja rvala jak kdyby mi ukous ruku :) od ty doby sem nechtela mít křečka :) pak sem ale jednou nahodou jednu zachranila a zamilovala se.. a od ty doby bez nich nemůžu být.. tyhle malý děti nemaj rozum taky když knám přijde návštěva s malým dítkem a chtěj si pochovat křečka tam jim řikam že ne že je malinkej a že by jim mohl utýct že je rychlej a radši jim držim kválíka aby si mohli hladit jí to už je přecijenom větší zvířatko.. :)
    26.8.2008 13:55GabčaGabča
    borrasca:trochu vypadá jak Kudyš,ale nebude asi dlouhosrstý..:o)
    maky:tady je...tobogán je zatim dole zadělaný,protože nahoře bydlí džungarák Charlie(už jsem jim to jednou prohodila,aby jim to nebylo líto:))Dřív jsme měli dva džungaráky,tak byl tobogán plně funkční,ale i těď ho někdy oddělám a vemu třeba jednoho ven a ten druhý se tam může proběhnout...
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?ND
    - - - - -
    je tam i vidět jak si Charlie nanosil do tobogánu hobliny..On tam totiž někdy spí,ale většinou jen tak hrabe :-D
    26.8.2008 14:07Endy
    Ahojky, mám takový problém, mám roční samičku džungarského křečka a chovám jí v kleci. Jenže ona ráda okusuje tyčky klece a má z toho vytrhané chloupky na čumáčku, jak se o to místo dře...nemáte nějakou radu co s tím?
    26.8.2008 17:34maky
    Gabča: díky, pěkná klícka :)
    26.8.2008 18:52corazor
    Tak konečně Albíčko našich nových dlouhosrstých mimin..zatím jsou všechna volná,jsou tam krásné samičky černé DS saténové.
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=467
    26.8.2008 21:13Katerína
    Endy - no a nebylo by třeba lepší koupit akvárko? jsou to sice penízky navíc ale možná byto bylo lepší...no posud sama.. s akvárkem mam dobrou zkušenost...dneska sem si i koupila napáječku do akvárka s tou přícuckou :)) a stála mě jen osmdesát korun takže myslím že akvárko je každopádně docela dobrá volba..a chloupky snad dorostou....jinak víš kam jít :)...tak hoj....
    - - - - -
    jo a dneska je druhý den co mám nového džungaráka..vím sice..že trvá ochočení dlouho ale zjistila sem že je poněkud agresivní ..sice si z ruky hroznové vínko veme ale pak mi jede po prstu a ,,vrčí´´.. dělaly to taky vaši křečci?...snad to bude v pohodě no.. mam i morčíka a ten je mírumilovný :)))
    26.8.2008 21:46anett
    hahojky máš to tady fakt super ty už asi o mne víš protože bratrane ti pal že a řekni mi prosím estli se tu dá registrovat estlijo tak mi prosím nřekni gde
    27.8.2008 07:55borrasca
    corazor: Teda ta Rozárka je ale kočka :)
    Endy: já bych taky poradila akvárko :)
    Katerína: třeba si zrovna trefila na agresora, kterej jinej nebude :) a nebo bude časem mazlik :)

    Já jsem dokonce plánovala, že až se přestěhujeme tak koupim Kudyšce vééélkou klec, tak jsem si to rozmyslela a dostane véééééélký akvárko, už mám
    27.8.2008 08:58Colomboh
    Carazor,bral by som hneď Rox-a alebo Reme-u. Sú to krásny prckovia.
    27.8.2008 12:45Amálka
    Už mám mojí křečici doma a mám i alba
    - - - - -
    odkaz na album
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=468
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=469
    A klec
    27.8.2008 18:03Hasicak
    Ahojda všem! Zdravím Vás po prázdninách, už tu jsem nastálo! ;-)
    27.8.2008 18:51Cidik
    čus bus! Jsem se vrátil z chaty - jdu honem dočíst o co jsem přišel....
    27.8.2008 20:45borrasca
    Noooo tak šup šup :)
    27.8.2008 21:53Vendísek
    Endy: můj křeček si brousil o klec zoubky taky. Vypadal pak dost blbě, holý místa na tvářích a někdy se mi zdálo, jak když to má až do krve. Byl nenapravitelný a nešlo ho to odnaučit. Vyměnila jsem za čas klec za akvárko.
    28.8.2008 13:51borrasca
    Tak aby tady řeč nestála....

    Které ovoce a zeleninu mají vaši křečci nejraději? Odpovídám první...Kudyška

    HRUŠKA a KVĚTÁK
    28.8.2008 14:53depet
    Matýsek má rád salátek a papriku :D
    28.8.2008 16:38corazor
    borrasca-u nás vede hroznové víno a brokolice!
    28.8.2008 22:20Hasicak
    U nás poslední dobou šípky
    29.8.2008 09:47Maggie
    Ahoj...mám doma morčátko a křeček mu jednou vlezl při výběhu do klece. Morče (samec) bylo v poho akorát ztuhlé a křeček zalezk k němu a přitiskl se k němu do domečku! snese s eváš křeček s - pokud máte - morčetem???
    29.8.2008 11:39Radulina
    Maggie: no snese, nebo spíš morče mu nic neudělá, ale stejně bych to moc neriskovala. Morčata jsou děsně lekavý a kdyby se leklo a třeba přes křečka přeběhlo, nevim co by to s nim udělalo. Každopádně křeček má morče dost na háku, přestože je mnohem větší :)
    29.8.2008 11:51Xiff
    maggie : u nás je sice králík ale necha se sebou od křečků delat cokoli.. :)
    borrasca: tak u nás převláda u všech zvířat banán :) samozřejmě protože je sladky, nedavam ho moc často ale kdyz už jim ho dávam tak mi trhaj ruce :) a jinak samozřejmě meloun..:) ten taky vede.. :)
    29.8.2008 12:36nikatua
    mám tři páry křečků ale ted nevím co s mláďaty protoze mám 2 bílé mláďata a 4 tmavé a jednoho černobílého. apak 3 uplně malé a nevím co stím
    29.8.2008 13:06Xiff
    nikatua: to si mas rozmyslet driv než zvíratka nakryjes.. přístě by to chtělo trochu zodpovědnosti.. jinak jediná pomoc je si dát inzeraty můžes i sem, pak různy inzerce jeste na netu urcite najdes..
    29.8.2008 13:35Kissi
    Ahoj prosím vás mohli by jste mi poradit co mám dělat?Já sem si koupila křečka a teď si ho koupil i můj bratr.ona tam v tom akváriu byla délí dobu a teď se s ním pere.Sourozenci to nejsou takže spolu můžou mít mladý a to já chci prosím poraďte co mám dělat .Předeme děkuji.
    29.8.2008 14:16nikatua
    Kissi: rozděl akvarium pletivem a chvili je tak nech a kdyby byli sourozenci tak by to bylo lepší nepralibyse
    29.8.2008 15:13zacni4
    ahojky
    - - - - -
    sem tu poprvé.
    - - - - -
    mám křečka holku Sedmikrásku.
    - - - - -
    no u ní vede mrkev,jablko nebo piškot.
    29.8.2008 16:26Kissi
    nikatua:Děkuji ti moskrát
    30.8.2008 11:57nikatua
    ja jsem dnes viresil koupání pískomilu v písku vzal jsem si mlou papírovou krabičku do ní sem vystřihl malý otvor (vchod) a naplnil pískem. V každé kleci je jedna mam to tak i u krecku
    30.8.2008 13:08Navel
    nové fotečky prcků :) http://krecci.navel-rat.eu/nabidka.htm
    30.8.2008 13:13Maggie
    Už od začátku prázdnin máme roborowáčka. Nemáte někdo tip jak ho ochočit abych si ho mohla vzít na ruku? vždycky uteče, je hrozně rychlý...
    30.8.2008 13:26Navel
    Maggie: roboráci nejsou zrovna druh na ochočení.. pokud nebyl ochočený od chovatele tak to bude běh na dlouhou trať.. brát do ruky několikrát denně a nechat ho přebíhat z jedné dlaně na druhou.. ale počítejte že stejně na ruce v klidu moc dlouho nevydrží.. roboráci jsou věčně v pohybu
    30.8.2008 13:55zacni4
    maji vasi krecci radi jogurt,moje Sedminka ho zbožnuje.
    30.8.2008 15:55Patuska
    ano, jogurt ovocny alebo biely. moji skreculovia ho maju moc radi.
    - - - - -
    ako si môžem vytvoriť album?,
    30.8.2008 16:43Maggie
    Navel: jenže on je ze zverimexu:( a do ruky se nedá vzít, a pokud ano, hnedka chce skákat dolů, takže ho do ruky bereme jenom v nejnutnějších případech (čištění). Sestra ho koupila protože se jí líbil a já jsem se do něj taky zamilovala jenže jsem si představovala džungaráka. Nechci aby se mu něco stalo nebo aby umřel ale...já nevím, jsem z toho taková špatná, mám smíšené pocity co se týče vztahu k tomu malému drobečkovi.
    30.8.2008 16:56Navel
    maggie: pokud ho neberete do ruky tak se nikdy neochočí. Tak ho berte na ruku jen kousek nad zemí ( akvárkem)
    30.8.2008 17:21Patuska
    ano. alebo ak na ruke aspon chvilku nevydrzi treba ho zamestnat niecim dobrym.
    - - - - -
    pls: ako si vytvorim album? viete mi niekto poradit?
    - - - - -
    maggie: www.skrecky.sk tam je kopec ľudí ktorí mali podobné problémy. poradia ti.
    30.8.2008 18:21Cidik
    Navel - jaktože je Yanette - Dominant spot páskovaná - to jde aby měla obě kresby? Jak se to pozná?
    - - - - -
    Maggie - on je asi ještě malý - ne? Mně skáčou křečci od jednoho do dvou měsíců věku, pak se sklidní.
    - - - - -
    Maggie - jo ty máš robky, tak to jsem popletl - já myslel že píšeš o normál syrkách :)
    - - - - -
    Tak už vypadlo z domu poslední mrně. Už jsem si na něj za ty dva měsíce tak zvyknul že sem ho nechtěl dát :) Ale přijde mi že když Babul odjela že je Šmrdla sama spokojenější. Sice se spolu neprali a spali v domečku, ale teď mi přijde taková spokojenější....
    - - - - -
    Patuska - až budeš pár dní zaregistrovaná - tak se odhlaš a zase přihlaš a objeví se ti dalí tlačítka "alba" a "chat". Dřív se o to žádalo přes email, ale teď je to nějaký automatický či co...
    30.8.2008 18:24Navel
    Cidik: jde.. má pásek :)
    30.8.2008 18:30Cidik
    Navel - dyť má jen flek na oku a "pásek" po celým zbytku těla :)))
    30.8.2008 18:34Navel
    cidik: ee.. má fleky na zadku
    30.8.2008 18:53Patuska
    Cidik: dik
    30.8.2008 21:48Matula.f12
    mam krecka toho medve di ho a ani mu nejsou tri mesice a ted pravje radi
    31.8.2008 10:46kajik
    chtěla bych se zeptat když má křeček na oku nějakou bouličku nevíte někdo co to znamená?prosím
    31.8.2008 11:37Patuska
    na oku alebo pri oku?