od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Červenec v roce 2014
  • Zobrazuji 166 zaznamu.
  • 1.7.2014 11:54Bublina
    nevadí že dám křečkům na prolejzání toaletní trubičku zeva-aqva tube ?
    - - - - -
    a ja ká je lepší ? normální nebo tahle ?
    1.7.2014 13:30from Bosoraaky
    OL: koľko si ochotná do klietky invesovať? Chcela som ti poradiť Alasku, no český Zoohit ju momentálne nemá v ponuke http://www.zooplus.de/esearch.htm#q=alaska
    Pri tých, na ktoré si dávala odkaz, a aj v odkazoch od Montanky budeš musieť dokúpiť domček a kolotoč, lebo tie originál dodávané s klietkou sú pre sýraka malé. Ani plastové tunely nie sú pre sýrakov moc vhodné, môžu sa v nich zaseknúť.
    1.7.2014 13:43OL
    from Bosoraaky-Aha děkuji...
    No já jsem našla tuto-
    http://www.levneklece.cz/www-levneklece-cz/eshop/7-1-Klece-pro-mysi-krecky/0/5/52-klec-pro-mysku-nebo-krecka-34x23x49-Levne-klece

    Jaký na ní máte názor? :)
    1.7.2014 16:35Emapokemon
    OL:a to chceš pro syráka?to nevypadá
    moc dobře,radši zkus něco na šířku.
    1.7.2014 16:50OL
    Dobře děkuji za radu :)
    1.7.2014 18:03from Bosoraaky
    OL: čo ti poviem na tú klietku? Že či si robíš srandu? Nižšie ti Tinne1 písala, že klietka pre sýraka má mať na dĺžku aspoň 60 cm. Tá, na ktorú si dala odkaz, má na dĺžku 34 cm. Tá klietka nie je vhodná pre žiadne zviera!
    Skús pozrieť aj inzeráty napr. na bazos.czk, hyperinzerce.cz.
    Napr. táto klietka je dobrá
    http://zvirata.bazos.cz/inzerat/36704967/Prodam-klec-na-mys-nebo-morce.php.
    - - - - -
    OL: alebo táto - kolotoč je pre sýraka malý, treba ho vymeniť http://zvirata.bazos.cz/inzerat/36686843/Klec-pro-krecka.php
    1.7.2014 19:04Tinne1
    Ol-to si fakt děláš srandu,ta klec není ani na myšku.Pokud nemáš na zvíře podmínky tak si ho nepořizuj
    1.7.2014 20:37OL
    Já se ale jen ptala na názory...Já neřekla že už křečka kupuji!
    from Bosoraaky-Jsou super budu uvažovat ;) Děkuji moc
    2.7.2014 09:52Ivča3
    Ol:tak si prosim projdi peclive zalozky nahore a cti poradne co ti tu zkusenejsi pisi,treba Tinne ti tu uz psala jak veljou klec ma mit krecek,ze minimalne 60 cm na 45 cm,coz znamena ze mensi rozhodne ne!Cim vetsi tim lepsi,tobe by se taky nelibilo zit v kumbale.Pro syrskeho vetsi urcite,tech 60 cm je jeste jakztakz pro dzungaracka ale pokud mas misto na vetsi klec tak ji urco kup,to ze stoji vic se neda snad nic delat pokud chces dalsi zvire tak mu musis zajistit odpividajici podminky aby se mu dobre zilo.
    Je moc fajn ze se tu prvni zeptas,to moc chvalim ale nediv se,ze je tu pak nekdo rozladenejsi kdyz ti napise informaci jak velkou klec by mel krecek mit a ty pak posles odkaz na klec o ktere bych uvazovala leda tak jako o prepravce na veterinu pro mysku.To pak vyznimze tu zkusenejdi neberes vazne a nectes dobre minene rady.Jinak pro dzungara urco box pkastovy kvuli packam,nema je moc uzpusobene na splhani a pri syrskeho klec
    2.7.2014 15:27OL
    Ivča3-Dobře...Já vím...Prostě jsem se zeptala...Seženu větší co to jen půjde ano? :)...
    A Děkuji :)
    2.7.2014 18:23LoretaCH
    Tinne1 - bud ráda že se aspon ptá a snaží.. chybka se vloudila no ptala se na nazor ne že v ní křeček žije.. :)
    2.7.2014 20:53Ivča3
    Ol:Jasne:)Neboj se na nic zeptat ale co ti tu ostatni zkusenejsi pisi si pozorne cti,klidne nekolikrat abys vsechny informace vstrebala,to se nemas za co stydet,taky si nekdy musim precist neco radeji vickrat;)
    3.7.2014 07:48OL
    Děkuji moc všem :)...Snažím se najít co největší klec :)...
    3.7.2014 20:39Ivča3
    Ol:Ti tu piseme dokola,ze klec by mela mit 60 cm na 40 cm a vic.Mensi rozhodne nebrat a ty mi posles odkaz na klec ktera ma 55 cm na 30 cm ze o ni uvazujes.Se mi snad zda.To ve skole nemate matiku?
    3.7.2014 21:47LoretaCH
    ahoj chovatele a chovatelky.. mohou křečici ryži s ovocem? jako takovou ryžovo-ovocnou kaši třeba uvařenou rýži s rozmačkanym bananem nwm jak pořadne to vysvětlit :D díky
    - - - - -
    a jeste jedna otazka muzou Mango nebo Papaju? nebo nejake takove exoticke ovoce?
    3.7.2014 21:54Navel
    Loreta: kaši můžou, exotické ovoce bych osobně nedávala
    3.7.2014 21:57LoretaCH
    ok díky
    4.7.2014 08:55veverka55
    Prosím lidi, nedávejte syrské křečky do menších prostor než jeden metr, jsou to chudáci, do menších prostor nemáte šanci umístit všechno potřebné vybavení, tak aby křeček udržel dostatečnou hygienu.
    A využívejte výšky klece, boxu nebo akvária a vyrobte vhodná patra - křečka můžete naučit, že když cítí pach vaší ruky vám má vlézt do dlaně - bude vytažen a dostane dobrotu, takže argumentace, že potřebuji mít okamžitý přístup ke křečkovi a to skrz patra nemám neberu. A už proto používejte prostory nejméně jeden metr dlouhé, pak tyto problémy nevznikají.
    4.7.2014 09:40kreculinda
    Doporučuji tento box
    Má i zámek víka, ale lepší (tedy jediná možnost, jinak se vám křeček v boxu zavaří a zatuchne) je si udělat pletivový rám - je ten zámek se dá na něj i použít, víko pak můžete využít třeba na květináče.
    Je 80 cm dlouhý, bohužel delší se už nedělají, výhoda je že je na kolečkách. Je dost i vysoký, tak v něm jdou udělat i patýrka z prkýnek
    Na Heurece ho najdete jako heidrun-1657-kubrik-100l/

    Od 1400kč se dají sehnat tyto pojizdné voliéry, kde jde udělat pater habaděj a nezabírají tolik místa jako box: velka-ptaci-klec-voliera-pro-ptaky-156-x-52-cm-onpira-model1/d-70409/

    Bohužel tato menší nemá příčky vodorovně, aby se po mřížích dalo šplhat, to má až xxl-velka-ptaci-klec-voliera-pro-ptaky-167x85x60-onpira-model2/d-71044/

    ale i tak se dá udělat patýrek a tunelů.... nebo podobné klece s vodorovnými mřížemi za ceny kolem 1500 dělají i jiní výrobci, stačí jen hledat. Výhody: jsou pojizdné, z kvalitnějšího materiálu, umístíte do nich všechno aji třeba závěsné látkové postýlky (v americe nechovají lidi v ničem jiném, než v takovýchto voliérách), kolotoč, tunely, pískovište s velkou vrstvou písku, hrabací košíky, některý mají ve spodní části i ochranu proti vypadávání pilin a nebo lze i tak na ně něco upevnit, místo 50*50 každý většinou doma najde, lepší než shánět místo na box 100*50
    4.7.2014 09:42veverka55
    nebo se nahoře překlikněte na záložku ubytování, koukněte na fotky.....tak aspoň takto by to mělo vypadat :-)
    4.7.2014 09:49OL
    Kamarádka mi nabídla klec, rozměry má asi 80 na 60, přesně neví, bude to stačit?
    4.7.2014 09:59kreculinda
    ale na křečka syrského jsou to docela nedostačující boudičky, měl by mít minimálně 20x20 cm pelíšek, těžko tam umístíte záchod kolem kterého bude čistota a který by stačil měnit a vše ostatní by bylo čisté kolem. Kolotoč musí být minimálně 23 - 30 cm v průměru,jinak si křeček ničí páteř. A není tam místo ani na misku s vodou která by se udržela přes noc čistá, kvalitní skleněná kuličková napáječka není kam připevnit, takže jste odkázaní na kapátka (v nich se voda zapařuje a kape do podestýlky, výměna vody také není nic rychlého a zábavného)
    A co je naprosto nevhodné je ta žlutomodrá plastová závěsná bouda, boudy používejte dřevěné - v plastových kondenzuje pot po stěnách a vzniká zapaření, plísně a nemoci.
    - - - - -
    80x60 je malinký, dá se to s dostatkem zábavy, pouštěním do nějakého většího výběhu na večer přežít, ale s hygienou v takovém malém prostoru jak už jsem psala, křečkovy musíte pomoci, 80x60by bylo vhodné na menší křečky. Můžete i na syrského, ale má to řadu již popsaných nevýhod. Ve větším jsou křečci šťastnější, přítulnější, zvědavější. ale můžete případně propojit časem s další klecí :-). Hlavně patrujte, ať tam nemá jen boudu a kolotoč :-)
    - - - - -
    také je třeba pamatovat, že křečci žijící v menších prostorech, než je jeden metr a v prostorech málo členitých - tedy stereotipních a nudných, jsou pak zdrhavější jakmile vidí větší okolí, chtějí využít každé příležitosti. Křeček mající možnost se vrátit do rozlehlé klece vám pak klidně hajá i na ruce, tak jak to je vidět na některých videích na youtube.
    4.7.2014 10:05Jenninka
    nejdřív napíšete že stačí klec 60 cm na 40 cm, a pak píšete že 80 na 60 je málo? probůh, tak kolik? přece nemůžu křečkovi obětovat celej pokoj..! dejte sem aspoň odkazy na dobré klece
    4.7.2014 10:22kreculinda
    já nepsala že 60x40 stačí! ale že 60cm je tak nejméně na džungaráka, ne na syrského křečka. A také pokud nechcete "obětovat celý pokoj" tak si pořídíte voliéru na patra (třeba 2 metry vysokou, ať je tam co nejvíc pater), je na kolečkách, obětujete jí 50x50 cm a také nehrozí zničení pokoje, protože z takové klece, kde se má křeček dobře, nezdrhá. Vyjde vás koneckonců většinou nastejno než nějaké kýčovité přepravní klece, je kvalitnější a není s ní žádný problém, můžete tam zavěsit i látkové tunýlky a závěsné pelíčky.
    4.7.2014 10:29Jenninka
    Ivča3 - včera 20:39
    Ol:Ti tu piseme dokola,ze klec by mela mit 60 cm na 40 cm a vic.Mensi rozhodne nebrat a ty mi posles odkaz na klec ktera ma 55 cm na 30 cm ze o ni uvazujes.Se mi snad zda.To ve skole nemate matiku?

    nepsala si to ty, ale někdo jinej a já bych byla ráda kdybyste se už sakra shodli, takhle budu shánět klec do aleluja, 2 metry vysokou si nepořídim, mam 150 cm na výšku..
    4.7.2014 10:38kreculinda
    tak proč nezkusíš googlit? voliéry jsou i nižšší, dají se sehnat za 1300-1400, furt mně to přijde lepší, obětovat jen 50*50 a pak mít od země třeba 100 nebo těch 150 cm, než vyhazovat takový peníze za klece které se hodí jen jako přepravka, jak to mnohdy lidé dělají.
    Možnost je i třeba vyhradit poličku ve skříni a udělat síťované dveře, hodně chovatelů to tak dělá.
    Ale Jenninka, pokud chceš minimální rozměr na syrského křečka, a chceš jen klec není to voliéra, tak méně jak metr na délku bych nebrala, proč jsem už psala viz (kreculinda - dnes 09:59)
    - - - - -
    a všici ostatní psali že čím větší tím lepší, těch 60 cm na 45 se zmiňovalo jako úplně minimun, ale na syrského by měla být větší. Si to zkus představit s miskou na jídlo a domečkem se ti tam 20cm křeček otočí sotva dvakrát, myslíš si že pak z toho nebude zdrhat při každé příležitosti?
    - - - - -
    OL - dnes 09:49 se ptala jestli stačí 80*60 když ji kamarádka už má, může to použít jako minimum, ale bude muset počítat s tím, že to nepříjemnosti pro křečka i pro majitele nese.
    4.7.2014 10:56veverka55
    Zkus zadat na Youtube: How to build a DIY hamster cage! *Instructions*
    odkaz sem nelze vložit
    - - - - -
    mimochodem, když koukneš na další její videa, tak tam vidíš že ten křeček má možnost tou oranžovou trubkou vlézt až do dalších podobných výběhů, a syrského má taky
    - - - - -
    když dáš video s názvem How to clean a hamster cage (od animalinfo4you), tak vidíš co vše křeček minimálně potřebuje v podobné kleci , jako je v dostání v čr v každém zverimexu.

    pěkné je video Syrian Hamster Cage Tour Marmaduke's IKEA Detolf
    4.7.2014 10:59Navel
    OL: ano, bude to stačit
    4.7.2014 11:01veverka55
    na videu na youtube od TotallyHammie s názvem: Hamster Bin Cage Tour X 3 - SEPT. 2013 (OLD)

    vidíš i ty boxy, což ten největší a nejlevnější co je stojí 500 s víkem
    4.7.2014 11:04OL
    Jo a kdyby něco tak má na výšku 120 a je po potkanech :) To už by mělo stačit ne?
    4.7.2014 11:05Navel
    120 cm na výšku bych nedávala určitě - křečci dost padají a kdyby minul patra, tak by to asi nerozchodil
    4.7.2014 11:05veverka55
    Ol:to by bylo super :-)
    4.7.2014 11:06kreculinda
    OL: to by bylo bezvadné
    4.7.2014 11:07OL
    A kdybych dala patra nějak šikovně aby nemohl spadnout z velké výšky? lepší klec už asi neseženu..
    4.7.2014 11:13kreculinda
    já bych volila dřevěná, nebo stačí z tvrdé překližky, když to někdo nařeže, odstup pater ta 8-10 cm, dají se dát žebříčky, nakombinovat patra jestli tam jsu drátěný tak tam přidat o dřevěný a za 30kč se dají sehnat tzv. proutěnky - takový žebříček- klacíky spojený drátkem a z toho se dá udělat domek i žebřík - mají různě dlouhé a různě velké
    - - - - -
    a kolotoč hlavně ne s příčkama, musí být proplítaný a nebo plastový a minimálně tak 23 cm v průměru, větší je lepší, koupit se dají i 30 v průměru
    - - - - -
    jako můj křeček dobrovolně skáče i z výšky 30 cm, nadšená z toho nejsem ale rozmluvit mu to nešlo, patra má s odstupem 8 cm, ale dává přednost rychlejší cestě, takže to chce hodně pater a vždycky na střídačku jedno nalevo druhé napravo, můžou mít i různý tvar a vrtané kroužky (7 cm průměr, ale protáhne se i menším)
    4.7.2014 11:16OL
    A může mít běhací talíř?
    4.7.2014 11:19Navel
    kreculinda: dřevěné?? které nejdou vydezinfikovat ani pořádně umýt? rada nad zlato..
    OL: já bych dala spíš tu 80x60cm. Běhací talíř můžou.
    4.7.2014 11:22kreculinda
    pokud ho nebude spíš nutit k okusování...kolečko je asi vhodnější a stabilnější, ale může mít, však na těch videích co tu byly zmíněny, taky běhali pěkně na talíři
    - - - - -
    víš Navel to je to, když máš prostornou klec, tak v ní křečet bezproblémů udrží hygienu a chovatel nemá tolik práce, v případě nehody - počůrání se dá dřevěný vydezinfikovat, umít, přehřát v troubě na 160 stupňů- jakou lepší dezinfekci by jsi chtěl, zato z plastovýho kdy se mu podaří spolknout nějakou plastovou štěpku a vydezinfikovat to v horké vodě ani nejde aby se nepokřivilo, tak to je fakt něco, hlavně to není prodyšný a všude se pak drží vlko, dřevo je každopádně lepší
    4.7.2014 11:46Navel
    kreculinda: a co se nám představit a zaregistrovat? :) Jinak plast se samozřejmě nedezinfikuje horkou vodou :D
    4.7.2014 11:47veverka55
    jj, dřevo se dá lépe dezinfikovat a je pro křečka nezávadné, jen v něm nesmí být ostré šrouby, nejlepší je jako spojovací materiál dřevěný kolíček
    - - - - -
    já jsem třeba přihlášená a tady na křečcích se tu zobrazuji také jako že ne
    - - - - -
    jinde problém nemám
    4.7.2014 11:49Navel
    veverka, kreculinda: vyber si jednu přezdívku a pod tou piš

    Jinak bych moc ráda viděla klec, ve které se díky plastovým patrům drží vlhkost :D
    4.7.2014 11:51kreculinda
    ano Navel na dřevo můžeš použít, vysokou teplotu, vodu, dezinfekci (samozřejmě vhodnou pro křečka), ale taky anitivirotikum, dokonce kartáč (což na spoustu plastů nemůžeš - mají to i v manuálu, že jen oplachovat, a když mají vroubkovaný povrch jak to chceš z toho dostat, nemůžeš ani v teplé vodě odmáčet nic)
    4.7.2014 12:08veverka55
    já jsem zaregistovaný uživatel!!! Navel
    - - - - -
    plast není prodyšný, plastové domky jsou známou věcí že v nich nemůžeš držet zvířata, a pokud jsou patra v těsné blízkosti nad sebou, tak asi jak to dopadne?
    - - - - -
    nevím proč to takto blbne, jestli víš co s tím, tak poraď
    - - - - -
    Navel, ty chováš křečky na tiskovinách? víš jak ty barvy čím je to potišťěno jsou jedovatý?
    4.7.2014 12:12Ivča3
    Kreculinda/veverka55:Pouzivej laskave jen jednu orezdivku!V pravidlech diskuze je zakazano pouzivat vic prezdivek,nechapu taky proc,jen mates tady ostatni diskutujici.A zaregistrovana nejsi,to by tvuj nick nebyl sedy.Samozrejme je to tva vec pikud se tu chces nebo nechces registrovat jen te prosim,pis pod jednou prezdivkou.

    Ol:80 na 60 cm staci na syrskeho,mam taky kreculky v takovem rozmeru a nedostatek mista na prokezacky apod. rozhodne nemaji.I cistota klece je v pohode pri takovem rozmeru.Jen jeste at ti kamaradka zmeri roztec mezi mrizema - mezera mezi mrizema nesmi byt vic jak 1 cm.Do 1 cm je to ok,krecek neutece z klece
    - - - - -
    Mam taky plastove,lepsi nez domek jak plastovy tak i dreveny na ktery mi krecice curala a zacal hnit,pod plastovym patrem ma krecek dost mista pro velky pelisek pidle jeho predstav,na tam klud a tmu ale zaroven to pekne prave vetra a hlavne se dobre udrzuje v cistote protoze na dreveny patra mi taky curaly takze nevim kde je jako problem
    4.7.2014 12:14Veverka55
    už potřetí se ptám kdo mi s tím pomůže, jsem se zaregistrovala znovu a stejně to nepomohlo
    - - - - -
    zaregistrovaná jsem už na dvakrát
    4.7.2014 12:16Ivča3
    Ol:talir urco ne!Muzou z nej tak nesikovne vypadnout a ublizit si:(V kolecku maji i zabranu aspin nejakou,kolecko musi mit prumer 19 az 20 cm aby se v nem kreckovi dobre behalo a rozhodne cele plastove z odolneho plastu,v tom mrizkovanem kovovem se muze krecek zranit
    - - - - -
    Veverka:uz je to ok.Ale pirad nechapu proc jsi psala p od vic prezdivkama,no to je fuk...
    4.7.2014 12:21Veverka55
    najděte si nějaké veterinární diskuze nebo jiné, určitě se tam dočtete že lepší je zásadní dřevěný, špatní části se dají vyměnit, vše se dá vydezinfikovat lépe než plastový, nehrozí poranění
    - - - - -
    vidíš to a ted druhý login, stejně to nepomohlo, zase je to šedý, přitom přístup do chatu všechno mám
    - - - - -
    já to ok nevidím, kolikrát mi to sem nejde ani vložit, nechce se to načíst nic
    - - - - -
    zkoušela jsem jiný prohlížeč, a to samé
    - - - - -
    těch 20cm jsem si říkala taky že bude stačit, ale je to málo, mám 23 a také je to malý průměr na kolečko a to i na pískomila i na křečka
    - - - - -
    není to v pohodě, je z toho jen velké V a stejně jsem šedá, ale zpřístupněno všechno mám od začátku, hlásí to že jsem registrovaná, ale tady se zobrazuje že nejsem a dělá to problémy
    - - - - -
    dřív se mi to nestalo
    4.7.2014 12:22Ivča3
    Veverka:Nesmysl!Z drevenyho se mu muze taky zapichnout malinkata triska, mam kvalitni plastovy patro a v horky vode se mi nikdy nezkrivilo teda.Krecek nikdy zadny kozni problem z plastovyho patra nemel,ma tam klud,je to prostornejsi jak domek,vzdusne...Ja mam zase spatnou zkusrnost prave s drevenyma patrama a domkama tskze asi tak,kazdemu co vyhovuje a hlavne aby bylo vpohide zviratko
    4.7.2014 12:25Veverka55
    jsem měla na mysli ohoblované dubové, na tom třísku nesežene :-)
    - - - - -
    tak jestli ti křečulda počůrala boudičku, tak jsi ji mohla vydezinfikovat, umýt, obrousit, nahradit šatný části a všechno bylo ok. Ale mně se to ještě nestalo, jen v neprostorných klecích tohle dělají
    - - - - -
    *špatný části
    4.7.2014 12:25Ivča3
    Veverka:Me se zobrazuje tvuj nick cetny takze by melo byt vse ok, s timto spis asi na soravce stranek,to my admini tu nevyresime,my tu mame na starosti jen inzerci,upravovat nevjodne prispevky atd. Toto ne az takove ,,technicke zalezitosti,,. Ja mela 19 cm a bylo to v pihode,krecek se mi tam ,,nelomil vejpul,, a bezkalo se mu dobre,ted mam o neco vetsi a prave i kdyz jen o dva tri cm jsem se bala aby ho to zase moc neunavovalo
    4.7.2014 12:27Veverka55
    v těch plastových domcích se drží vlhkost, rozhodně se nedoporučují
    - - - - -
    mně se aji veverka55 zobrazuje šedá, aji Veverka55 šedá, a ostatní to tak také viděli, a kolikrát mi sem příspěvek nejde vložit, i když chat funguje, a vložit sem nemůžu ani odkaz - což by u registrovaného také neměl být problém
    4.7.2014 12:27Ivča3
    Veverka:Prostornou klec maji.Zajimavy jak jsem domek vyndala tak krecinka byla hnedka cistotna a chodila zase hezky do zachudku v rozku jako predtim nez jsem ji tam dala ten dreveny domek,nekdy se mi krecek vycural i do kolecka a mit ho drsveny a steavit pul dne s desinfikovanim a spravovanim tak na to fakt bemam cas
    4.7.2014 12:29Veverka55
    tak v 20cm se nelomí vejpůl, ale zahnutý je, ve větším běhá mnohem lépe
    - - - - -
    unavuje spíš to menší právě, a to mám kovové, a i u toho unavuje spíš tomenší :-)
    4.7.2014 12:30Ivča3
    Ale pkadtovy patro a pkastovy domek je sakra rozdil!Jasne pisu ze mam pkastovy patro!A lepsi jak dreveny domek,necuraji mi do nej a na nej,maji tam dost mista,klid a tmu a hezky to luftuje a muzou si tam udelat pelusek veljy a vydoky jak jen chteji,tak cti prosim piradne a pidivej se mi klidne Dr o alba jak klec a patro vypada,m ista pid nim je dost a hezky tam prozdi vzduch,zadne kozni problemy nikdy z toho ze spi pid plast.patrem teda nikdy nemely!
    4.7.2014 12:32Veverka55
    jak říkám já dřevěný dezinfikovat ani čistit nemusím, a kdyby jo jako že u ostatních zvířat ano, tak to není problém, víc času bych strávila nad plastovým, ale tak záleží také jaký dřevěný jsi koupila, já bych si z kupovaných nevybrala ani jeden, sama bych na něj hodila bobek :-) třeba smrděl, tak to brala jako záchod
    - - - - -
    není rozdíl patro a domek, pokud budeš mít dvě plastová patra nad sebou v těsný blízkosti
    - - - - -
    tak zkus dřevěný domek - dubový dřevo s plastovou střechou
    4.7.2014 12:33Ivča3
    Veverka:Ja bych zase kreckovi nikdy nedala prave kovove a nechapu jak nekdo muze.I kdyz se vyplete tak stejne by ti moji hnedka okozsaly ten papir cim u e vypketene a stejne se mu v nem nemute i tak dobre a bezpecne behat.Navic ve vetsine tech kovivych mrizovych trci ty ostre tyce z pidstavce smerem do toho kolecka,o to bych se taky moc bala ze se zrani
    4.7.2014 12:37Veverka55
    podívala bych se ale nevím jak se mám do toho alba kouknout
    - - - - -
    mají kovové, bylo prostornější a nehlodají ho, a je to síťové né příčkové a nakonec se mu v tom běhá daleko snáze než v tom plastu, takže i když jsem taky byla proti, se daleko víc osvědčilo
    - - - - -
    příčkové kovové ani po výpletu bych nedoporučila
    - - - - -
    žádnou ostrá tyč tam netrčí, viděla jsem jednou kovové - je strašně na heurece doporučované ale už jen po přejetí prstem v tom výpletu se pořezáte , takže to ne, ale jsou i kvalitní - dokonce levnější kovová kolečka
    4.7.2014 12:38Ivča3
    Veverka:Pidivej se laskave do alba-v nove kleci je cervene patro,je to presne tak,mam jen jedno,ted teda je klec daleko vic vybavena,klec jsem fotila hnedka jak prisla a nevedela jsrm presne jak a co bude v kleci umistene,to az mi prisla.Dreveny domek uz fakt nechci,byl procurany,shnily a dokonce cervici se tam objevily takze hnedka jak jsem na to prisla tak letel,kreckum vyhovuje pelisek proste pid oateem,maji tam dost mista,davam jim hodne hoblin a natrhanych papirovych kapesnicku a hezky jim to luftuje
    4.7.2014 12:42Veverka55
    a jasně kovové kolečko jedině mřížkové, s tím souhlasím, příčkové nikdy!!!
    - - - - -
    už jsem ti psala, nevím jak bych se do toho alba mohla podívat
    - - - - -
    červici a hniloba fakt nehrozí, pokud dodržuješ s křečkem správnou hygienu a ten domek nekoupíš ale vyrobíš
    - - - - -
    tak když to bude aspoň 20*30 velký plastový domek, tak proč ne, když tam budou mít hodně hoblin a savého papíru, často vyměňovaného aby nebyl vlhký, a více jak jeden otvor, tak jo
    - - - - -
    mně to nevyhovuje z toho důvodu, že se mu tam pak většinou sahá přes den když chce mít klid a spinká aby se vyčistil a zkontrolovala se vlhkost
    4.7.2014 12:44Ivča3
    Vevetka:Aha,uz vim jake myslis,to je docela fajn ale u nas ve zveri co meli tak u nich ty tyce trcely prave a i jsem se bala aby se jim do tech ,, ocek,, nezasekl drapek a nestrhl si ho.Zjistis info o uzivatelich a do alb se dostanes kdyz mysi najedes na prezdivku toho koho chces,zobrazi se ti po chvilince u nicku tabulka s infem
    4.7.2014 12:46Veverka55
    a ke všemu mám dlouhosrstý křečky, a zkoušela jsem plastový 20*20 ale bylo to špatný
    - - - - -
    já vím jak se dostanu do alb, ale jak říkám jede mi tu polovina věcí a stále se vidím jako nepřihlášená s tím že teda jediný co mi snad jede je chat
    4.7.2014 12:46Ivča3
    Veverka:Ale to neni proste domek - maji tam kde konci plastova vana od klece a zacinaji mrizky proste pridelane plastovymi uchytkami patro.
    4.7.2014 12:46Veverka55
    když tu vytvořím další registrace tak se tam třeba dostanu, ale seká se mi pak diskuze
    4.7.2014 12:47Ivča3
    Pro Ol a Veverku:http://www.mall.cz/klece-hlodavci/ferplast-klec-pro-hlodavce-criceti-15?gclid=CjkKEQjwodmdBRDm_ZLhorWm68UBEiQAKhO3_f2atpslrKmCeqO-MnhaS5rnXx806OTbmbmmZqJfAEvw_wcB
    4.7.2014 12:53Veverka55
    takže ty nemáš domek, ty máš patro? ale ikdyž se bavíme všeobecně co by kdo doporučil, tak jsi stejně pro plastový domek - pokud je plastový vyloženě domek tak musí být dostatečně vysoký velký aspoň 20*30 *12 cm, z plastu který se smí drhnout a ke všemu já osobně bych dodala ještě z potravinářského, což nebývají. Pokud si vyrobí vlastní dřevěný, tak s ním nikdy nebyl problém, s kupovaným bude
    - - - - -
    pěkné vzhledově, ale za ty peníze bych šla do tý voliéry, bylo by to prostorově daleko větší a naopak prostorově na uskladnění doma daleko menší

    to patro jsem pochopila, ale domečky plastový jen s určitýma parametry, jinak ty plísně fakt hrozí, a měla jsem i takovou paní, která v těch úchvatných novinkách zverimexových křečka zabila
    4.7.2014 12:53Ivča3
    Mam tuhle klec,je na www.mall.cz a nestoji moc a je opravdu pro krecka dostatecne velka,jen jsem vymenila kolecko za vetsi a cele plastove,kvalitnejsi tohle nic moc a napajecku,protykala a ta kulicka byla takova tezka na maly kreci jazycek se mi zdalo.
    Patro mam akorat cervene ne cerne a sedou vanu i mriz ale je to ta sama klec,patro je velke a pid nim krecci spi,maji dno klece plastove ale to je i u dreveneho domku ze stoji na dnu klece plastove.Tady to je vysoke,hezky se tam vejdou,je fakt docela siroke a i mezi jakoby podlahou a stropem toho patea je fakt misto,kdyz se pistavi na zadni pid patrem tak ma krecek jeste nad hlavickou dost mista,podle me proste lepsi nez maly domek kde se ani neotoci jak chce do jake polohy.20 na 30 je docela maly domek
    4.7.2014 12:56Navel
    veverka: novinová barva už není jedovatá x let :)
    4.7.2014 12:58Veverka55
    jo 20*30 je malý domek, ale když si vezmeš že spousta budoucích chovatelů jde pro domek do zverimexu kde 20*30 je až domek pro králíka, tak se pak nemůžeš divit že v domku doporučeným plastovým pro křečka pak křeček zahyne udušením a nebo zplesniví, o to jde, spousta lidí dá na rady ve zverimexu, od lidí co o tom nemají ani páru, jen tam pracují
    - - - - -
    Navel: pro mě je to jed, je to hnus tak jako tak, chceš mi říct, že to snad tisknou z biobarviv, kam by finančně přišli? zkus si to navlhčit a uvidíš jaká nechutná směs z toho hned teče
    4.7.2014 13:05Ivča3
    Veverka:milionkrat pisu ze mam patro a staci se pidivat do archivu diskuze,ze kdyz uz nekdo trva na domecku tak dop orucuju jedine dreveny a ne plastovy,proti nemu jsem taky, v zomto s tebou souhlas ale doporucuju nejlip proste koupit plastove patro jak to mam ja
    - - - - -
    Veverka:jojo,to mi nemusis rikat jaci odbornici jsou nekdy ve zveraci:(
    4.7.2014 13:09Veverka55
    však vím, že máš patro, ale jsem pro dřevěný domek i patra, a odůvodnila jsem proč, a kdo psal že dřevěný se hned zničí, shnije a počůrá, což není pravda

    Platové patro je super, ale ta co tu pokládala dotaz, řeší jiný problém, a to že jich má asi málo- takže budou daleko od sebe - takže doporučuji nejlépe dodělat dřevěná
    - - - - -
    jako ty zverimexi jsou strašný peklo na zvířata, tak než tu takto spolu debatovat, radši napiš na své stránky jasný stručný instrukce

    Ale klec takto drahou ti fakt málo lidí koupí, a já bych za tu cenu taky využila jiných daleko prostornějších možností
    - - - - -
    a když to nebude ta tvoje klec, tak se domeček bude řešit
    4.7.2014 13:40Navel
    veverka: nepsala jsem, že je to bio :D , každopádně je to zdraví neškodné :)
    4.7.2014 14:29FLOYDICE
    ahoj mám křečka jménem Ollie a pořídila jsem si ještě králíčka Floyda .Když jsou oba puštěný třeba na postely tak Olda furt zalízá pod králíčka .Je možné je si třeba myslí že Floyd je jeho mamka ? :D
    4.7.2014 14:47debi
    Ahoj, nevite nekdo o nejake dobre kleci uz s patry pro syrskeho krecka? Nejake dobre tipy na ochoceni? (Vim, ze je to i tady na strance, ale z vlastnich zkusenosti?
    - - - - -
    PS: Max. za 600-700Kc
    4.7.2014 14:49Veverka55
    Navel, ne to teda není zdravý neškodné.
    - - - - -
    *zdraví
    4.7.2014 15:01Ivča3
    Floydice:krecka bych s kralikem teda nepoustela,muze jeden druhemu ublizit nepekne,krecek treba kralika kousnout velmi bolestive,je to kazdy jiny druh
    4.7.2014 15:22LoretaCH
    Veverka co kdyby ses zaregistrovala .. -_-
    4.7.2014 19:56Tinne1
    Jestli si veverka nedělá z nás srandu.ptá se na pískomilech,na želvách daruje želvu,protože jí nemá kam dát a na rybách radí jako anonym,jenže styl psaní je stejný
    - - - - -
    jinak v 8.34 psala na pískomilech,v 8.45 na želvách,v 8.55 první příspěvek zde a v 9.08 na rybách
    4.7.2014 20:47Veverka55
    hlavně že sledujete časy, ale nečtete můj problém se zobrazováním registrace, jsem registrovaný uživatel!!! Nevím proč mě někdo vidí jako registrovaného a někdo jako ne, nevím proč mi kolikrát nejde vložit příspěvek do diskuze nebo se zobrazím jako anonim, už jsem se dnes přeregistrovala na Veverka55 z veverky55 a stejně to nepomohlo, jen někteří mě viděli Ok, sama se registrovaná nevidím, ale přihlášená ano, chat mi funguje, vkládat odkazy mi nejdou. Kdybyste radši někdo poradil. To že má kamarádka zděděnou želvu které hledáme domov, tak je snad moje věc. Zkouším to i touto cestou a za mně přidávám ještě Prahu- takže pokud víte někdo o někom nebo nějaké stanici, dejte vědět je to důležité a spěchá to. děkuji
    - - - - -
    Tinne1, dnes jsem ještě nepsala na králíci, morčata a pejsci, abych byla kompletní co?
    - - - - -
    to jsem ještě neviděla aby někdo měl takovou radost z objevení příspěvků, jdoucích po časově po sobě od jednoho uživatele (tedy vlastně od jiného, ráno to bylo ještě veverka55 s malým v)

    Vím, že je zakázáno psát pod více profily, ale doufala jsem, že přeregistrace pomůže, ale nepomohla
    4.7.2014 21:42debi
    Ahoj, nevite nekdo o nejake dobre kleci uz s patry pro syrskeho krecka? Nejake dobre tipy na ochoceni? (Vim, ze je to i tady na strance, ale z vlastnich zkusenosti?
    PS: Max. za 600-700Kc
    4.7.2014 22:30Ivča3
    Veverka:zkus napsat na morcata soukromou zpravu anhelli anebo ma email jiste u prezdivky,jeji pritel spravuje myslim tyto stranky takze spis by mohl pomoci on,my jako admini jsme na tohle bohuzel kratci
    5.7.2014 11:49teresssska
    Veverka55: Tvůj problém spočívá v tom, že sem píšeš nesmysly pod různými přezdívkami (a rozhodně se nejedná jen o dvě totožné přezdívky veverka55 a Veverka55, což dobře víš) a reaguješ na různé příspěvky víckrát z jiných přezdívek, aby to vypadalo, že se jedná o někoho jiného. Jenže zapomínáš na to, že my tvoji IP adresu vidíme. Pokud máš nějaký problém s registrací, tak ho zkus řešit, místo toho abys vykřikovala v diskuzi.
    5.7.2014 14:57LoretaCH
    Veverko ja tě vidim registrovanou teda až ted
    5.7.2014 15:28zurindka
    Mám takový dotaz a zároveň velmi smutný, ve věku jednoho roku nám umřela křečice (zlatá) Delča, nikdo neví co se stalo. Starali jsme se o ní stejně jako o předchozí dva křečky (Špuldu a Gugiho), kteří se dožili dvou a třičvtrtě a tří let. Osobně si myslím, že měla vnitřní zranění z pádu z mříží, tedy nikdo ji neviděl, že by padala, ale tak se to i mohlo stát. Jinak čilý a aktivní křeček. Máte s tím nějaké vlastní zkušenosti?
    - - - - -
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp
    5.7.2014 16:39Ivča3
    Zurindka:A kreculku jste meli ze zveri?Nebo vite urcite ze ji byl rok?Mohla to byt treba i mrtvicka,to bohuzel clovek neovlivni nijak:(Takto mi umrelo morcatko,naprosto vpiradku vecer a rano ji pritel nasel mrtvou.Mohlo to byt cokoliv ale jiste za to vy nijak nemuzete,o krecinku jsi se jiste starala dobre.S urcitosti by rekla pitva v o bylo pricinou,takto muzeme jen hadat
    5.7.2014 20:42hopík
    Jaký máte prosím názor na tuhle klec? Inter-zoo Klec Tommy Mouse
    5.7.2014 20:59teresssska
    hopík: Já ji mám - ta se zeleným dnem: http://z-klobouku.webnode.cz/pece/ . Oproti jiným klecím je nižší, což je fajn, protože nehrozí pády z velké výšky. Nevýhodou je to, že má jen dvoje malá dvířka na vrchu.
    - - - - -
    Přitom jinak rozměrově odpovídá Criceti 15, která je o dost dražší.
    6.7.2014 12:57Debi
    https://www.akva-exo.cz/detail/pro-hlodavce/klece/mali-krecek/732/ Nazory prosim? Byla by pro krecka syrskeho
    6.7.2014 13:35Nova domus
    Debi: dostačující, jen patra proplést kartonem, domeček a kolotoč vyhodit, domek koupit dřevěný, kolotoč jiný s průměrem alespoň 20cm a pevnou podlahou. mám tady těchto klecí taky pár a k tomu plnou krabici odložených domků a kolotočů :)
    6.7.2014 13:36Ivča3
    Debi:je mala.Pro dzungara minimalne 60 na 40 cm.Mensi ne.Pro syrskeho minimalne tech 70 na 45 cm,mensi ne
    6.7.2014 13:49Nova domus
    Ivča: to je ideál, ale pokud bude braná ven (jako mazlíček) a bude mít pořádné běhací kolečko, tak pár centimetrů na délku už ji nevytrhne. Pro džungara navíc klec vhodná není, syrák ji naopak ocení a v téhle může i šplhat.
    6.7.2014 13:52Ivča3
    Nova:pardon.Diky za upozorneni,vypadl mi tam BOX pro dzungara.Pro syrskeho se mi ale ta klec zda fakt mala
    6.7.2014 13:55sonulík
    Ahojky tak em zase tady,dlouho sem tu nebyla :-) událo se hodně novinek,tou první je že mě zemřela Ikonka ve věku dvou let,ale furt mám její sestřičku a jelikož robíky miluju tak od včerejška mám doma 3 chlapečky a jednu holčičku z ch.s Staubing,malincí sou moc krásní,co nejdřív dá fotu :))
    6.7.2014 13:56Nova domus
    Ivča: samozřejmě, čím větší, tím lepší, ale jelikož tady v těchto klecích chová polovina z nás a jsou to ještě ty lepší ubikace, nemohu proti ní říct ani ň :) tahle je DOSTAČUJÍCÍ - odpovídá etickému kodexu ČKK i tady nahoře v záložkách popisu bydlení, navíc je hodně odolná a když se dobře vybaví, křeček se v ní pěkně vyřádí. když bude jakákoliv větší, bude to jedině dobře, jen ne všechny vydrží. taky jsem měla pěkné, větší, ale do týdne obě prokousané. tuhle mám osvědčenou.
    6.7.2014 13:56sonulík
    chovka je Von Schautbing,sem to nějak zkomolila :-))
    6.7.2014 14:05Ivča3
    Nova:Ok jenomze pokud mam misto na klec tak proc kreckovi nedoprat prostor zase.Ja mam tu criteri 15 a je v pohode porad.
    - - - - -
    Sonulik:To je mi lito ale zase mas aspon radost z novych drobecku kteri ti trosku ve smutku ulevi.Hodne zdravicka vsem preju
    6.7.2014 14:08Nova domus
    Ivča: úplně tě chápu. ale ptala se na tuhle konkrétní a ona prostě dobrá je, vzpomeň si, co sem dávají lidé běžně za odkazy. Když bude mít zhruba 3x až 4x tolik peněz (o tom to bude spíš než o místu), můžeš jí doporučit nějakou větší... každopádně na křečkovi se nevyplatí šetřit, hlavně si dávat peníze na stranu na veterináře, což dělá málokdo :-/

    kdyby mi slečna poslala jako připravené bydlení pro křečka tohle a chtěla ode mě mládě, bez problému jí ho dám. asi tak :)
    6.7.2014 14:10sonulík
    Ivča3-díky moc,ty jo koukám,že Ti umřel Balů,safra pamatuju ho jak mládě,tak to sem tady teda dlouho nebyla :/
    6.7.2014 15:11Ivča3
    Nova:Ja vim ze je to taky o penezich a spousta lidi proste tisicovku za klec neda bohuzel a tezko zakazes aby si krecka porizovali ale pokud pak neposkytnou ani vet. peci tak to je hodne smutny.Krecek se porad bere jako nenarocne zvire co nic nepotrebuje:(

    Sonulik:Bohuzel:(Byl doma pritel a ja mu zrovna volala jak se ma zvirectvo.Takze fakt ve vhodnouchvili:(Vubec nechapu.Pritel rikal ze ho jeste vecer mel vyndanyho z klicky a hral si s nim a byl naprosto ok.Vypadalo to jako mrtvicka ale mel dost silne krece,v pelisku krev - tekla mu ze zadecku a i pusinky:(Tak jestli umrel fakt starim a ta krev byla dusledkem jeho nemoci.Pitva bohuzel nebyla mozma a nevim jakemu vetovi kzery by byl ochotny tohle udelat a hlavne aby se prokazala pricina protoze nase vetka je na materske
    - - - - -
    Debi:to ale vubec nemyslim na tebe.Urcite pochvala ze se zajimas a chces se tu poradit
    6.7.2014 16:35Debi
    Ivca3 a Nova domus, pokud vite o nejake lepsi do 500 max. do 600, tak si ji rada koupim :) U nas je to spise o penezich.
    6.7.2014 17:07Ivča3
    Debi:Klec je to nejmensi co se tyka vydaju,co kdyby bylo treba veta?
    6.7.2014 17:10Veverka55
    Když jsou tu kolikrát dotazy na klec kolem 500kč, nemám s žádnou takovou zkušenost, ale co si myslíte o těchto?

    http://klece-hlodavce.heureka.cz/ferplast-criceti-11/

    http://www.hookahshop.cz/klec-pro-krecka-klec-na-hlodavce-400-x-330-x-260-mm-d-2548.html#.U7lk_7HmdhQ

    http://zverimex.topfirma.cz/cz/eshop-polozka-171-4903

    http://zverimex.topfirma.cz/cz/eshop-polozka-171-588

    http://zverimex.topfirma.cz/cz/eshop-polozka-171-4127

    http://zverimex.topfirma.cz/cz/eshop-polozka-171-4129

    http://klece-hlodavce.heureka.cz/interzoo-klec-veverka-60/specifikace/#section

    http://klece-hlodavce.heureka.cz/rasco-ch-2-cerna-zluta/specifikace/#section
    - - - - -
    jinak odkazy jsou najité skrz Heureku
    6.7.2014 17:14Ivča3
    Veverka:me prijdoudesne male a navic jsou tam i klece co maji rost a pak az dno klece coz je naprosto pro kreci packy nevhodny aby chodily po mrizich,ty vyrobci fakt nemaji rozum.Pokud chci krecka jako mazlika a klec je ten nejmensi vydaj tak i kdyz chapu ze v pripade deti je to tezke,p ite by rozum meli mit rodice,vzit rozum a zodpivednost do hrsti a s koupi krecka pockat az si nasetrim na dostacujici klec,nikomu by se nelibilo zit v kumbale a je fakt ze v Evrope se ty klece co se prodavaji u nas povazuji za tyrani zvirat.Podle meho kdo nema penize na odpividajici klec tak co idyz krecek onemocni,tak kdo zaplati veta?
    6.7.2014 17:19Veverka55
    Ivča já vím, ale co chceš najít do 500kč? mně se i 100 cm na délku zdá málo a je fakt, že v zahraničí by mi dali za pravdu, tady jsme fakt sto let za opicema, jak se říká :-(
    - - - - -
    Ale nemusí šetřit třeba na super klec, hodně chovatelů nebo domácích kutilů si i přestaví starou skříň - vysadí dvířka, udělají je plativové , poličky jsou super patra, a dají se sehnat i dobře dezinfikovatelné polepy
    6.7.2014 17:35Nova domus
    Opravdu si myslím, že křeček jakožto tvor, který je v přírodě zvyklý naběhat kilometry, neocení dostatečně nějakých 12 cm navíc (myšleno rozdíl mezi 58 a 70cm). Klec je k tomu, aby se v ní mohl pohybovat, našel v ní i nějakou zábavu, byla pro něj bezpečná a nestrávil v ní celý život. Na běhání a získávání nových podnětů je výběh po bytě nebo ve výběhu a dostatečně velký kolotoč. Ať Debi koupí klec, která je dostačující, zbylé peníze věnuje do velkého kolotoče ( http://www.spokojenypes.cz/kolotoce-hracky-krecky/treninkove-kolo-pro-krecka-velke-plastove-28-cm-kov.stojan?id=75283 ) a dává si na stranu peníze na veterináře. Debi, kolem klecí je tu mnoho názorů, diskuse bude nekonečná a stejně z toho vzejde jen to, že XY je minimum, YY je ideál, a ZZ je lepší a ale ještě není lepší než ŽŽ a tak dále - a pak přijde jiný, který to bude vidět jinak a pak další člověk a další... Klec, kterou jsi poslala, je minimum, které podle mě osobně nebude týráním, pokud plánuješ křečkovi dopřát výběh mimo klec a ten kolotoč. Ale na veterináře si opravdu šetři, když to pak přijde, jsou to velké sumy a alespoň tisícovku bys v záloze mít měla.
    6.7.2014 21:12Debi
    Nova domus: Dekuju :) A poradila by jsi mi prosim jak si krecka ochocit/vymazlit?
    6.7.2014 21:24Nova domus
    Debi: tak hlavně bych ti poradila vzít křečka od chovatele (ideálně z chovky) již částečně ochočeného, vyplatí se to :)
    7.7.2014 07:27from Bosoraaky
    Nikol Nova domus. Když bude mít zhruba 3x až 4x tolik peněz... väčšie a nové klietky sa dajú kúpiť aj za cenu okolo 1.000 CZK, napr. Zoohit mal v ponuke Alasku, ktorá stála necelú tisícku + ak by Debi bola novým zákazníkom alebo by ju objednala na nového zákazníka, tak má 10 % zľavu a neplatí ani poštovné. Alaska sa zase objaví, Nemci ju majú v ponuke stále.
    Aj túto klietku mám odskúšanú pri sýrakoch
    http://www.zoohit.cz/shop/ptaci/klece/pro_kanarky/ostatni/251459. Malou nevýhodou je, že treba z krabice urobiť vyššie dno alebo kúpiť nízky plastový box (mne sa nepodarilo vhodný zohnať) a klietku do neho položiť. Navyše sa dá poskladať, ak ju nie je treba.

    No a čo sa týka etického kódexu ČKK, tak jemu vyhovujú aj tieto zázraky http://www.tatrapet.cz/produkty/-2470/ - pretože: "Pokud má ubikace patro, je možné jej započítat do celkové podlahové plochy."

    Debi: či škrečok ocení 12 cm naviac... Vezmi pero, papier, nakresli si podlahovú plochu 58 x 32 cm a 70 x 32 cm, potom si tam dokresli zariadenie. Tých 12 cm je miesto skoro pre domček. Alebo sa na to miesto zmestí tunel. Na kolotoč rátaj šírku tak 8 cm (ak bude stojaci, napr. ten Trixie 20 cm má šírku 6 cm + stojan, to môže byť tak 8 - 9 cm). Väčšie klietky majú zvyčajne aj hlbšiu vaničku, takže by si mohla dať vyššiu vrstvu podstielky, čo škrečky tiež ocenia.
    7.7.2014 08:36Nova domus
    Hela: kodex je pro lidi vybavené rozumem, když tedy nebereš kodex, tak tady nahoře záložky - "Ubytování", kde je plocha dna 60x30. Kolotoč nemusí stát na zemi, v tom se asi shodneme, dá se krásně zavěsit nad domeček. Nevím, proč by mělo všechno vybavení stát na zemi, já pracuji s celým prostorem, na zemi musí být akorát tak domeček. Ale to už je o fantazii každého jednotlivce :). Jako obvykle nemám čas ani se s tebou dohadovat... Debi jsem svůj názor napsala, říkala jsem jí, že tu budou mraky dalších lidí s jiným názorem (a tentokrát jsem na tebe ani nepomyslela), takže je na ní, jak se rozhodne. Ale tímhle stylem by klec kupovala měsíce a pak by se stejně ještě našlo 10 lidí, kteří by jí pomluvili i tu 75cm dlouhou.

    Jen poznámka - Debi se ptala na názory na jednu konkrétní klec - Emu, nežádala tuším o mraky odkazů na jiné klece.
    - - - - -
    Debi, tohohle si vůbec nevšímej. From Bosoraaky nejde vůbec o rozměry, stačí zalistovat tady:
    http://ceskykrecciklub.cz/czech/ckk.htm, najít si v menu "Letáčky", v nich "Doporučení k chovu křečků a křečíků" a najdeš tam letáček podle Heleny, pod který se podepsala, že minimální rozměry jsou 50x30x30 cm :) jen ji vadí, že to píšu JÁ. Tyhle rozměry jsou opravdu minimální, když můžeš, pořiď větší klec, když ne, tak tuhle, menší už ne.
    7.7.2014 17:17from Bosoraaky
    Nikol: až sa na budúce budeš na niečo odvolávať, tak si to najskôr poriadne naštuduj ;) V tomto prípade kódex ČKK, kde sa do podlahovej plochy rátajú aj psochodia, a ceny klietok, pretože nie je pravda, že stoja 3x až 4x toľko čo napr. tá Ema. Nebudeš potom zavádzať :)

    Rozmery v letáku sú uvedené podľa toho, aký bol vtedy Kódex a vtedy sa do neho poschodia nerátali a ani neboli dva rozdielne rozmery - jeden pre křečky a druhý pre křečíky! Mohla som tam dať kľudne aj 100 x 50 cm, aj tak by to Jana zmenila, tak ako menila aj ďalšie veci ;) Len jej meno pod letákom akosi chýba, aj keď finálna verzia letáku je podľa jej predstáv.

    Debi: klietku môžeš hľadať aj na inzertných portáloch, aj sama si môžeš dať inzerát s požiadavkou na veľkosť klietky a cenu.
    - - - - -
    Debi: nevšímaj si, čo na moju adresu píše Nikol Nova domus. Tá už o mne popísala blbostí... Ona nie je moja hovorkyňa (keby som chcela hovorcu, našla by som si na to SCHOPNÉHO človeka) a nedokáže sa zmieriť s tým, že ľudia majú iný názor ako ona.

    Nikol: tvoja poznámka o tom, že Debi sa pýtala na konkrétnu klietku a "nežádala tuším o mraky odkazů na jiné klece" je smiešna. X-krát, keď niekto chcel vedieť názor na klietku a tá klietka nebola dobrá, dostal odkazy na lepšie klietky/boxy a nikomu to nevadilo. Holt, ty máš Emy, tak to musí byť to najsamlepšie na svete, že? :D
    - - - - -
    Debi: tých 500 CZK máš na klietku aj s výbavou? Do klietky budeš musieť dokúpiť kolotoč, pretože klietky s kolotočom vhodným priemerom aj pre sýrakov sa nepredávajú. A to je ďalší výdavok cez 100 CZK.
    8.7.2014 19:08aninym
    Ahoooj :)
    Před asi 18dny jsem nakryla svou samičku :))))
    Chtěla bych si až porodí nechat mláďátko
    Myslíte.že by se matka s 1-2 dcerami snesla.? :)
    (Někde jsem.četla.ze.se snesou výjimečně ,
    co myslíte?
    8.7.2014 19:36Ivča3
    Aninym:Nesnesla.Pokud mas syrskeho nebo dzungarskeho krecka tak ti jsou samotari.Muze to byt nejakou dobu v pohode ale tajy jednoho krasnyho dne muzes prijit domu a najit vsechny mrtve rozkousane do krve,neriskovala bych
    9.7.2014 00:17Ivča3
    Aninym:Kamaradka hazarduje s jejich zivoty a muze byt rada ze se ji jeste nepozabijely navzajem,aby jednoho dne nebyla prekvapena a to nemile az najde v kleci dve umirajici krecice v hroznych bolestech jen diky jeji blbosti,ze krecky nechova jak ma,ze kvuli ni jsou zbytecne mrtvy a ver ze to neni hezka smrt kdyz se dokousou k smrti,hrozne to boli.Pokud nechces dat na radu zkusenejsich tak je mi tech zvirst vazne hodne lito.Njn,decka si poridi krecky,hodi je k sobe,namnozi,nevi ani to zakla Rni a pak chudaci krecci u nich
    9.7.2014 11:02aninym
    Já nejsem děcko je mi skoro 15...a ptapa.jsem.se na radu.


    Kdybych byla.děcko tak se na nic neptam.a.rovnou je nechám.v jedné kleci
    ..takze urážky si laskavě nechte...a vím.o kreckach hodně...i to ze jsou samotáři...jen kamarádka mela 2 u sebe tak.jsem.se zeptala..a celou dobu se tu chovám slušně a vy mi tady neprávem napíšete že jsem.děcko....kolik.je vám no?
    9.7.2014 11:17aninym
    Já ji to říkala několikrát...ale ona me nepoaloucha ... jednudobu se se mnou nebavila protože jsem.si dovolila ji "něco" říkat...me jen pruslo divný že se snesou tak jsem.se zeptala Vas...
    Já mám rozum a vím ze solu bejt nemaj (ale roborovsky se snesou) sama sem.se divila ze se ještě neprizabily..ale já ji nic víc.než ji to říct udělat nemohu..a když se zeptám.tak bych chtěla normální a slušnou odpověď a ne aby mi tady.kdokoliv psal ze jsem maly děcko i když o me.nic neví ;)
    - - - - -
    Prosím Ivča3 o prominutí
    Nebojte....pokud si nějaké mladé nechám.tak Kazdy ve své vlastní kleci ;)
    9.7.2014 13:15aninym
    :) jsem moc ráda :)
    Jo a chtěla jsem.se zeptat...
    Jak se dá spolehlivě zjistit jestli je samice tehotna? :) vím,ze má samice je, ale kamarád by to rád věděl u svého párečku) já mu to nějak neumím vysvětlit :D
    9.7.2014 13:36Ivča3
    Aninym:Doporuc mu taky tyto stranky,at si precte nahore zalozky,hlavne Rozmnozovani.Pozna to asi tezko,jedine na sonu ale tahat krecinku k vetovi a zbytecne ji stresovat to fakt nema cenu.At si proste pocka,krecny nebyvaji dlouho brezi a uvidi
    9.7.2014 16:42LoretaCH
    No Ainym - kdyz jsem mela mlady byli sourozenci spolu (bez matky a rozdeleni podle pohlavi) tak se snesli. Ale nebyli spolu moc dlouho myslim ze kdyby spolu zustali tak by je ,,puberta'' mohla ,,rozhadat'' a mohli by si vazne ublizit takze leda nez zaridis dalsi vlastni ubikace
    - - - - -
    A jeste rekni kamaradovi ze z krecka bude najednou kulička to je asi nejjednodusi vysvetleni
    10.7.2014 11:27Věra
    Dobrý den. Kolik stoji odstranění abcesu u džungaráčka? (Má to pod přední pacinkou)
    A ještě kdyby to nedej bůh byla rakovina tak to stojí kolik? :/
    10.7.2014 17:04Paty
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat pořídíly jsme si 1 křečka (džungarskýho) pořídily jsme mu klec a všehno ostatní vybavení a druhý den jsme v jiném zverimexu pořídily druhýho protože jsme si jeste neprecetli ze jsou to samotáři ale ted máme strach ze ta první co jsme si pořídily je samicka a mozná i o trochu mladší a ten druhej ze je sameček a podle toho co tu ctu by se spolu nesnesli.. tak nevím s chováním křečků nemám velké zkusenosti tak jsem se chtela zeptat nez to nechat náhode. děkuji.
    10.7.2014 18:18Tinne1
    Paty-samička a samec nemůžou být stále spolu,samice by se urodila k smrti.Navíc křeček je samotář.Džungaráci jsou ze zverimexu většinou hybridi a ty by se nadále množit neměli,takže okamžitě rozdělit
    10.7.2014 18:18Ivka
    Paty: V každém případě oddělit od sebe.
    10.7.2014 18:19Tinne1
    Věra-jak u kterého veterináře.Pokud má křeček abces,tak je to velmi bolestivé.Mazala bych ihned na veterinu
    10.7.2014 18:42Veverka55
    Paty: je to hrozné takto říct, když se jedná o tvora, ale pořád máte nárok na vrácení "zboží". Obzvlášť pokud vám dali jiné pohlaví, než jste si řekli.
    10.7.2014 18:50Tinne1
    Veverka-ani stejné pohlaví křečků nemůžou být spolu
    10.7.2014 20:16LoretaCH
    Paty - musi byt odděleni samička a sameček by se třeba i snesli ale samičku by to brzy vyčerpalo a zabilo a navic nemyslim si že byste doma chtěli 100 křečiku hybridků
    11.7.2014 08:54Paty
    to ne jestě mam doma jednu klec.. vyndám ji děkuji všem :)
    12.7.2014 09:00marta
    moje samička začla žrát mladé nejaké jsem zachránila jak je mám dokrmovat?
    - - - - -
    jsou 13 dní stará
    14.7.2014 16:53LoretaCH
    marta - myslim že v tomhle věku se to da ještě zachranit.. jak jako že je začala žrat? jako všechny? ona to matka někdy děla že jedno dvě slupne je to normalni a lide by do toho neměli zasahovat.. ale myslim že v tonhle věku by se dalo ale zkus rozhodně veterináře at ti poví co jim máš dávat ja mam doma miminko nutri ktere o mamku přišlo a dostava sunar pro novorozence ale radši toho veterináře dobře,
    14.7.2014 20:06Twisster
    Ahoj, mám akvárko cca 45 na 25 (nebo tak nějak).. chtěla bych křečka syrského. Myslíte, že kdyby tam měl patra atd. tak že by tam mohl být? děkuji za odpověď
    14.7.2014 20:14Ivča3
    Twisster:To jsou tak rozmery pro prepravku a i tu mam vetsi.Pro krecka by mel byt box ci klec minimalne 70 cm na 45 cm.Pokud chces zlateho tak tyto rozmery aspon,mensi rozhodne ne
    15.7.2014 13:27Veverka55
    jaký je rozdíl mezi křečkem s PP a VP?
    15.7.2014 17:38Navel
    veverka55: u ČKK dávají všichni registrovaní chovatelé všem mláďatům PP, u ZO se PP dává mláďatům, která mají alespoň jednoho rodiče registrovaného (tj. odpovídá standardu), VP (výpis předků) je orientační přehled - u ZO se dává pokud rodiče nejsou registrovaní, u ČKK nevím z jakého důvodu by ho chovatel vydával místo PP. Jinak VP může vytisknout kdokoliv - nemusí být nikde registrovaný, nemusí mít chovatelskou stanici. Je jedno v jaké podobě bude ( na PP je předtisk, který chovatel vyplní).
    16.7.2014 18:28Veverka55
    díky za odpověď, ale ještě víc jsem se v tom zamotala :-D, ZO je co? co je to pak standard? - nějak zkontrolované mládě, nebo mládě s testy? Jsou v chovu vůbec na něco prováděny testy (třeba na nějaké dědičné nemoci)? Když si tedy chci koupit mládě od chovatele, jak mám takového chovatele co nejlépe vybírat? Takže ČKK si všechno vytiskne na PP a má vystaráno jen díky domu, že zaplatí poplatek? Já v tom nějak úplně plavu. Doposud jsem viděla jen samá PP z ČKK a když se kouknu na zadní stranu, tak je to úplně šílená změť příbuzenské línie -proč to ten chovatel tak dělá? Já osobně chovat křečky nechci, ale ráda vždy podpořím chovatele koupí křečka, jen mám pak výčitky svědomí, když vidím nakonec, že jsem podpořila takovéto přímé příbuzenské křížení. Tak by mě zajímalo jestli je v tom nějaký účel, krom třeba barvy? A co mně zaručuje, že předci v PP jsou pravdivý?
    16.7.2014 19:11LoretaCH
    veverka a kde si viděla přibuzenske kříženi?
    17.7.2014 07:15zurindka
    http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=1698
    Jukněte na našeho malinkého broučka, jmenuje se Gugík.
    17.7.2014 10:23Ivča3
    Zurindka:krecik je krasnej,jen doufam ze nebydli v te mini prepravce?
    17.7.2014 10:26Navel
    veverka: ZO základní organizace chovatelů morčat a jiných drobných hlodavců. Standard je "předpis", jak by měl ideální křeček dané barvy, znaků vypadat - posuzovatel pak hodnotí, jak moc se daný křeček standardu přibližuje - na výstavě nebo právě při registraci. Ano u ČKK je jedinou podmínkou pro vydání PP být členem klubu. Ano, někdy se kryjí vzdáleně příbuzná zvířata - je to z různých důvodu - třeba i kvůli té barvě, nebo proto, že daný jedinec měl takové kvality, které stojí zato snažit se udržet... u zvířat s rodokmenem si můžeš zjistit, jak na tom předci byli zdravotně (což je pro mazlíčkáře asi nejdůležitější). Správnost rodokmenu (PP,VP) je na zodpovědnosti chovatele. Testy žádné zdravotní se povinně nedělají.
    17.7.2014 10:40zurindka
    Ivča3: http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=1715 Ale v kleci je ještě Deli, aby ses nedivila.
    17.7.2014 12:23Ivča3
    Zurindka:Tak to jo:)Kdyz jsem videla tu rulicku v prepravce tak to trosku vypadalo,ze tam bydli prave,to jsem rada ze ma takovou hezkou klicku
    17.7.2014 13:09LoretaCH
    Ivča - ja jim taky do přepravky dam občas ruličku nebo větvičky :)
    17.7.2014 13:27Ivča3
    Loreta:to u nas to nema cenu:)Bud lasujou po prepravce a hledaji kde by zdrhly anebo se zachumlaji do kapesnicku a chrni:)Tak proto jsem se zeptala kdyby nahodou:)
    17.7.2014 16:47LoretaCH
    nesnašim smlouvani s tim malym brzo metrovym hlodavcem :D :D - dam ti salát když mě necháš si nalít pití a nebudeš mi sedět na noze... marný vždycky vyhraje
    PS: dneska jsme vysadili mličko už uplně ale malej se ho stale dožaduje :/
    - - - - -
    Zabít nic víc si nezaslouží.. prosím sdílejte kde jen mužete at se nikdo další nenapali at už stím přestane.. :(
    http://www.extra.cz/bestie-v-prevleceni-za-chovatelku-civav-trpely-kvuli-ni-desitky-stenatek-a-rodin-ktere-ji-naletely-neokradla-i-vas#utm_source=facebook.com&utm_medium=odkaz&utm_campaign=ex02
    17.7.2014 19:11Ivča3
    Loreta:tak to je fajn,ze se mu vede tak dobre,snad i brzo nebude smutny po mlicku.Urco hod zase brzo toho tveho rostaka fotky;)Jinak k clanku se radeji nebudu vyjadrovat,na jednu stranu nemam slov a na druhou by se jich tolik neslusnych naslo,snad dostane co si zaslouzi
    18.7.2014 00:11LoretaCH
    Ivča : no spíš se mu styskalo po lahvičce šli jsme na proházku ven na trávniček dstal z lahvičky jenom čistou vodu a byl spokojenej a šel se napást jetele :) :D rozmazlenec jeden mrnavej určo fotky pořídím :)
    a ano je to děs ale yslím že když to lide budou vědět a dají si pozor tak ž nebude taková poptávka a timpadem už nebude moct zmařit tolik životů a zpusobovat takovou bolest.. udajně na tom vydělá 100 000 měsíčně a takhle ,,otáčí'' snad stovky zviřat no děs :/
    20.7.2014 20:51Cidik
    Trošku jsem překopal webové stránky - kdyby se někdo nudil a chtěl juknout - http://cidik.websnadno.cz/
    21.7.2014 20:52Gabriela
    Ahoj,obracím se na vás s prosbou o pomoc. Maminka má samičku křečka syrského,které byl před pár měsíci rok. Problém je v tom,že najednou nám pohubla a celkově vypadá jak stařenka. Tohle je vůbec první syrský křeček v naší rodině a já nevím co s ní. Vím,že se její tatínek dožil nízkého věku,proč to nevím. Je možné že by už v tomhle věku...nevím jak to říct...byla stará?
    21.7.2014 20:58Ivča3
    Gabriels:a vis s urcitosti ze ji je rok?Mate holcinku z chovky?
    21.7.2014 21:20Gabriela
    Ivča3- Ano máme jí z chovatelské stanice,není ze zveráku.
    21.7.2014 22:22Ivča3
    Gabriela: Aha. No, to je jako s lidmi, někteří jsou staří už od padesáti a někdo juchá ještě v devadesáti, sportuje a všemožné aktivity dělá jako mladík, tak to je i u zvířat. Ale abyste měly klid v dušičce, určitě bych jí vzala na veterinu, jak se jinak chová? Chutná jí? Vážíte jí pravidelně? Je aktivní, točí se v kolečku? Na veterině mohou udělat rozbor z bobíků jestli nemá nějakého parazita vnitřního, to může být příčinou hubnutí anebo kouknout do tlaminky jestli tam nemá něco zapíchnuté a kvůli tomu je taková smutná a pohublá protože nejí, při jídle jí to samozřejmě bolí
    25.7.2014 03:07Simča
    Ahoj, mám dotaz zjistila jsem že můj křeček má blechy. Nejspíše je chytil od kočky která je chytila někde venku, koupili jsme přípravky proti blechám, ale jsou na kočky a psi atd... Je něco podobného pro křečky? Nebo jak nejlépe jim můžu pomoci?
    25.7.2014 13:55LoretaCH
    Simča - zeptej se na veterině ale myslím že se použiva stronghold pro kotata ale stejne se zeptej na veterine na davkovani :)
    25.7.2014 14:07Ivča3
    Simča: Zavolej na veterinu, popiš problém, určitě poradí co je vhodné pro křečky a halvně jaké dávkování aby se křeček neotrávil a neumřel
    26.7.2014 14:44Gabriela
    Ivča3- Podávám zprávu,sice opožděně ale přece :) Byli jsme samozřejmě na veterině,kde pan doktor provedl celkovou prohlídku. Křečulda prý vypadá dobře,nějak extrémně vyhublá není (ono to je možná tím,že byla vždycky "vykrmenější") a nejpravděpodobněji jsou všechny její momentální problémy způsobené tím,že se něčím píchla do očička a očividně jí to bolí a proto taky jedla méně než obvykle a vyhýbala se aktivnějšímu pohybu. Toho očička jsme si nevšimli dřív,protože pokaždé když se vzbudila přes den,měla obě přivřená a toho bolavého jsme si všimli až když se šla večer napít a my mohli vidět,že není něco v pořádku,protože to jedno oko má pořád přivřené. Dostala antibiotika a pokud se nezlepší bude nutná další kontrola. My zatím rozmazlujeme a všimla jsem si,že holčina začala víc baštit. Jenom jsem se chtěla zeptat,jestli jsem udělala dobře,že jsem jí z její velké klece odstranila všechny prolézačky aby náhodou z nějaké nespadla,když má to špatné očičko. Jinak ji pan doktor chválil,protože je prý prvním křečkem,který ho nekousl když mu kontroloval zoubky :)
    26.7.2014 16:24Ivča3
    Gabriela: Tak to je moc fajn, že jste na problém přišli a křečinka bude jistě brzo vpořádku, určitě jí to bolelo a proto míň jedla, no jako u lidí když je něco bolí tak nemají moc na jídlo pomyšlení. A podestýlka jí to očko nedráždí? Nejsou moc prašné ty hobliny? To spíš bych teď se bála, myslím že prolézačky jí nevadí, vidí na to očko normálně, neříkal vet že by oslepla, nebo ano?
    26.7.2014 21:55Gabriela
    Ivča3- Nene neoslepla,ale má to očíčko pořád takové přivřené a je vidět že i našlapuje opatrněji než obvykle,ale vidí. Jako podestýlku používáme hobliny od pana maliny. Prašné nejsou :)
    27.7.2014 13:35Ivča3
    Gabriela: Tak to je fajn, možná trošku hůř teď vidí, takže asi ano, asi bych prolézačky teď raději odstranila, pokud to nenese nějak špatně:) Že nemůže skotačit. A jak dlouho kapete, jak se jemnují ty kapičky? No, snad to bude brzo vpořádku ale pokud se ti něco nebude zdát, že se to zlepšuje, očko bude mít stále přivřené tak raději znovu vezmi křečulku na veterinu
    27.7.2014 13:54Gabriela
    Ivča3- Pokud by se to nelepšilo máme přijet v pondělí,nebo v úterý a jestliže to nebude lepší než teď tak na 100% pojedeme. Je sice trošku aktivnější a dokonce už si říká o pamlsky ale pořád má to očíčko přivřené a je vidět,že není úplně ok. Jak se jmenuje ten "tentononc" co jí máme dávat už nevím,dostala jsem ho ve stříkačce ale myslím,že to zažínalo na EN :) Bohužel jsem výpis z veteriny nechala v autě,takže odtamtud to taky momentálně nevyčtu. Jinak absenci prolézaček zvládá celkem dobře. Kolečko jsem jí nechala a častěji jí dáváme proběhnout :)
    27.7.2014 15:02Ivča3
    Gabriela: Ono kdo ví kdy si to očko poranila, tím nechci nijak samozřejmě říct, že jí nekontrolujete nebo něco takového, to vůbec, spíš jen to, že ani já si nevšimnu všeho hnedka i když se svým zvířátků, věnuju co to jde pravidelně kontroluju, myslím tím, že už to mohla mít rozjeté déle takže i než se to zahojí může trvat déle, ale pokud už je čilejší je to na dobré cestě, jen mě ten název zajímal, my dostávali vždy buď mastičku do očka anebo kapičky v originální lahvičce - myslím něco s kortikoidy a antibiotiky a analgetiky proti bolesti a docela to zabíralo, taky skoro hnedka ožily. Jak to je vlastně dlouho, co jste byli poprvé u veta? Ono fakt záleží jak to měla rozjet, ale pokud už je daleko čilejší tak to je fajn a má zájem o jídlo, to je na dobré cestě:)
    27.7.2014 15:38Gabriela
    Ivča3- Zatím jsme s ní u veta byli jen jednou,před čtyřmi dny. Takže zítra nebo pozítří by jsme měli jet zase,pokud se to nezlepší. A jak se znám,tak ji tam stejně vezmu jen aby se na ní podíval :) Radši tam zajet než potom nedej bože něco zanedbat a litovat.
    27.7.2014 19:37Ivča3
    Gabriela: Jojo, takový přístup chválím. Tak ať je křečinka brzy vpořádku
    28.7.2014 11:56Gabriela
    Ivča3- Děkujem :) To je stejné jako s krmením. Lidi kolikrát krmí tím nejlevnějším aby ušetřili a potom musí na veterině nechávat velké sumy,protože trávící systém zvířete je prakticky zdecimovaný tím hnusem co dostával. To já radši koupím ty nejkvalitnější granule s pocitem,že je to to nejlepší co zvíře může dostat i když je to drahé. Potom alespoň tolik neutrácím na veterině. Máme "štěstí" na zvířátka,která něčím trpí,takže jsme na té veterině bohužel dosti často už takhle,natož si ještě přidělávat problémy tím že bychom je špatně krmili :)
    28.7.2014 21:26Hype
    Je nějaký nutriční rozdíl mezi jetelem a okrasným jetelem? Mám doma červený jetel a čtyřlístek. Napadlo mě, že bych občas mohl dát lístek křečkovi.
    29.7.2014 10:25Lollipopsy99
    Já mám doma křečka Roborovského:3 Je to můj miláček a jmenuje se Lupínek:) Chovám ho v hodně velikém terárku. Vyrobil mi ho taťka. a domeček vyrobil taťka taky:) je dřevěný a veliký. Má takovou předsíň:D a díru do té velké místnosti, takže má Lupínek velkou tmu a to je dobře. Taky tam má oddělený písek páskem skla od pylin, takže se může v tom písku koupat a nemá tak mastný kožíšek:) A má rád meloun a mrkvové kapsičky:) taky jahodové a jablkové, které seženete snad v každém zverimexu. Je mu rok a 3 měsíce:)
    31.7.2014 16:30Nana
    Ahoj, před 7 dny se nám narodili 3 mláďata křečka syrského , po pár dnech snědla 1 a dnes 2. Bojíme se o to 3, nešlo by ho od ní vzít a sami ho krmit nebo ho máme u ní nechat?
    31.7.2014 18:54NejkrasnejsiKrecek
    Ahoj! Rád bych vám představil své stránky o křečcích. Na těchto stránkách se můžete dozvědět zajímavé informace o křečcích, informace o tom, jak o křečky pečovat a mimo jiné si také můžete přepočítat věk vašeho křečka na ten lidský:)
    - - - - -
    Ještě ten odkaz na stránky o kterých jsem psal v minulém příspěvku :))
    http://krecci.kvalitne.cz/
    31.7.2014 19:00Montanka
    Nana: to je normální, samička často sní pár mláďat z vrhu - z různých příčin... (má nedostatek bílkovin, mládě se jí zdá slabé - pudy ještě z volné přírody, kde by nepřežilo, necítí se na tolik mláďat, stres, ...) Rozhodně miminka nechte u mámy, sami nemáte šanci takto malá mláďata plnohodnotně odchovat!