od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Květen v roce 2013
  • Zobrazuji 300 zaznamu.
  • 1.5.2013 19:52otazka
    ahojky,chci si poridit myšku ale nevim jestli by stacilo na vyrobu klece to sestihrane pletivo ( https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRHYwqY3Dn0iI6RDJn_B5Jhvcb58v1YQQ-eE68JcDl_rCeHAXcP )
    popripade nevite o nejake levne kleci/chovnem boxu pro myšku za solidni cenu??
    - - - - -
    pls neklikejte na ruzovy odkaz ale na celi URL diki
    2.5.2013 09:48Anetka
    Jaké používáte podestýlky?
    2.5.2013 10:37terezkarat
    TierWohl nebo Limara hruba hoblinova podestylka :)
    2.5.2013 11:02SpeedyGon
    terezkarat:Limara dřevitá vlna byla taky super....na dno ubikace slabá vrstva hoblin, na to vlna a to byly tunely a pelíšky...tu vlnu si nacupovaly dle potřeby, takže mnohdy to byly pomalu hobliny :-D
    2.5.2013 12:07Geluzee
    terezkarat - ProfiBed cena je včetně dopravnýho až do domu, jsou to kousky cca 2x2cm bez prachu http://obchod.profibed.cz/store/goods-PBC500PB01-0-profibed®-classic-500-l--1-ks--s-dopravou-ppl.html
    2.5.2013 12:28terezkarat
    Holky myslim tuhle http://obchod.kralici.cz/p1609-limara-hruba-hoblinova-podestylka.aspx a jelikoz mam hodne hlidavcu kupuji velka baleni ;)
    2.5.2013 21:25Spajk
    Nevíte o nějakých levných klecích popř. boxech pro myšičku?? Chystám si pořídit dvě myšičky a nechci nic zanedbat,ale nemůžu žádnou "dobrou" klec najít..Poradíte nějaký eshop??
    2.5.2013 23:07Nexee
    Ahoj, přemýšlím o tom, že bych začala chovat myšky. Nějaké články a materiály, které bych si předtím měla nastudovat? :)
    2.5.2013 23:24senega
    Tak mi holky v rukou umírá Zann... Asi mrtvička, je ochrnutý na celé tělo, přerývavě dýchá a jen hýbe vouskama... Jako na potvoru je veterinář v čudu a auto bude až ráno, chjo, prďola jeden..
    2.5.2013 23:53Geluzee
    Nexee - www.czmc.cz
    2.5.2013 23:55Bettyz
    senega: =( to mě mrzí, snad mu bude brzo lépe, aby ta noc byla pro něj snesitelná
    3.5.2013 00:50senega
    tak už to vzdal :(
    3.5.2013 08:14Lucííík
    senega: to je mi moc líto :(
    3.5.2013 11:33ija
    na to abych mela myši s vp potřebuji byt v klubu nebo ne a na pp taky odpovězte.
    chs happy mice odpoved
    3.5.2013 12:13senega
    tak mi zrovna došla objednávka s http://www.rajkrmiv.cz/krmivo-pro-kone/nutri-horse-musli-performance-control-pro-kone-20kg
    A musím říct, že je to paráda. Voní to jak čaj s echinaceou, zatím vyzkoušeno během chvilky u křečků a křečíků, ale v plánu je to namíchat do směsky i myškám a myslím, že se po tom budou moci utlouct :) Ikdyž myšky mají hlavně eypy granule, tak směsku dávám cca 2x do týdne a tohle vypadá jako parádní už dost vymazlenej základ...
    3.5.2013 13:30Myšky
    holky vím že to sem nepatří,ale tohle sou moje dva nový přírůstky :)) http://www.kralici.cz/krecci/alba.asp?a=1450
    3.5.2013 13:34urgona
    Dneškem jsou úžasnému Honorému La Souris přesně 2 roky, 3 měsíce a jeden den :)
    Gratuluji Ti, můj první a nejlepší modrý myšáku a přeji ti vše nejlepší a hlavně hodně zdravíčka, ať tu se mnou ještě dlouho vydržíš :)

    Perlička-můj jediný myšák, který chodí na zavolání ,,Honýýý" a jediný, kterého jsem díky tomu bez problému ulovila, když se vydal na nepovolenou procházku :D
    3.5.2013 14:06Navel
    senega: nechceš nám to vyfotit? Já zkoušela musli pro koně kdysi pro potkany, ale dost toho nechávali :/
    3.5.2013 14:27senega
    Navel: http://img.kralici.com/mysky/alba/08d01620cc1d10c80258.jpg
    má to takovej zvláštní povrch, jakoby savej? nelepí to, ale je to takový vlhčí mi přišlo, sesypala sem to do směsky a parádně se mi na to nabalily vitamíny, kokos a takový ty drobnější věci, co mi většinou zůstanou na dně barelu..
    - - - - -
    zatím sem to hodila jenom kojícím samicím a docela jim to jede, až na tu trávu, ale když se to hodila křečkům tak tráva zmizela první
    3.5.2013 16:51Navel
    senega: jj tak to moje vypadalo podobně... já se pak i bála abych je nepřevitamínovala... měla jsem nějaký pro březí klisny a bylo to fakt vitamínama hodně "nadupaný"
    3.5.2013 16:58senega
    Navel: já to mám v plánu do směsky, teď sem měla v barelu/boxu málo mísa, tak sem jenom dosypala tak 5 cm a promíchala a časem uvidím. Ale mám pocit, že těch 20 kg tu budu mít docela dlouho :D
    3.5.2013 21:05Navel
    senega: jj.. samotné by se to krmit určitě nedalo... tak pak dej vědět, jak se to osvědčilo :)
    4.5.2013 13:10Karca
    Nabízím dopravu na výstavu do Kopřivnice

    Vyjíždím z Vyškova(po domluvě můžu dojet do okolí, pro snadný náklad myšek:)), nabrat můžu i po trase(pojedu mimo dálnici, nehodlám platit takovou pálku za DZ vzhledem k stavu vozovky i peněženky:)). Auto žere minimálně, takže podle počtu cestujících by to mělo vyjít přibližně stejně jako busem/vlakem.

    Pište SZ, email popř. na mobil :)) díky.
    - - - - -
    senega:
    Nutrihorse jsme myslím zrovna neměli, ale kamarádka kupovala kobyle nějaké obdobné musli(německá značka) a paráda, krásně to vonělo, kobyla se po tom mohla utlouct.. :D:))
    4.5.2013 18:56terezkarat
    To byl zas den. Vcera jsem si privezla nove mysky. Jenze jsem uz byla lina a nechala je v prepravkach. A hvezdnej Nereus Senega se prokousal ven a zdrhnul si, pokoj 6x4m dve skrine,mrazak a klece. No kluka jsem nasla pred chvili, spadnuldo otevrene bedny se zrnim :D kdyz jsem jo vyndala pistel a nevypadal spokojene :) je to pekne cislo.
    4.5.2013 23:54Mettler
    Výsledky a fotografie z 1. Malé Výstavy myšek v Praze na http://czmc.cz
    5.5.2013 20:12krasotinka
    ahoj, chci si pořídit myšku, jenže rodiče jsou z toho na větvi.) prý se bojí, myslí si, že to je snad jako potkan nebo co.) nemáte nějakou radu, jak je přesvědčit a zároven ujistit? křečkuldu by brali, tak jsem říkala, klec (jakoby na křečka) a najednou by tam byla myška, té by se těžko zbavovali, jak bych byla neústupná, nechci samozřejmě myšky na nějaké množení, to vážně ne, al eprostě myšku pro radost, nějakou výstavu a jinak.po kleci jsem se dívala, zatím žádný slušný objev ve zverimexech, možná mrknu i na net, no nevím, kdybste měli nějaké rady , pište, díky Nelis
    5.5.2013 20:24Karca
    krasotinka:

    Ahoj,
    takto na silu bych to určitě nedělala. Nikdy nevíš, jak se rodiče zachovají a aby na to pak myška nedoplatila.
    Nelepší způsob je pořád podstrkovat vašim fotky roztomilých myšek, popř videa, vzít je na výstavu nebo k chovateli. Osobně jsme zatím měla stoprocentní úspěšnost v zničení nenávisti k myškám. Dokonce i moje babička, která normálně skákala před myší na stůl si je, když je na návštěvě, chodí muchlat. :)

    Jen dodám pokud chceš samičky, tak minimálně dvě - jedna by strádala. Pokud samce tak jedině jednoho - perou se na život a na smrt.

    A k ubikaci, pokud klec tak určitě rozteč do 0,7cm.. čím menší tím lepší. A pokud kolotoč tak NE se šprušlemi - nebezpečí úrazu. Jinak moc rad nemám. Určitě by měla být dostatečně veliká pro myšky a zbytek je na tobě, co se ti líbí a co je přijatelná cena.
    5.5.2013 21:02krasotinka
    karca, děkuji moc, no..nějak to zkusím, myslím, že když koupím klec pak mi to mělo, přemýšlela jsem nad samičkou tak asi rovnou dvě, nebo po jedné, samečka radši ne, mám ráda myšky pohromadě, ne každého zvlášť a když se rvou tak to už vbc ne.) a ještě se chci zeptat kolik myšek může být v kleci (v takové akorát na myšky)? jedna nebo víc..
    - - - - -
    aby se tam nějak nemačkaly.)
    5.5.2013 23:22Karca
    Samice opravdu minimálně 2.. jedna samotná by se trápila. Nevím, co je dle tebe akorát klec na myšky?:D:) Napiš rozměry délkaxšířkaxvýška :)
    6.5.2013 01:52senega
    Nabídka na výstavu do Kopřivnice (nebudu brát nezamluvené myšáky, jen čistě, co si kdo zamluví - možnost dovozu i do Ostravy, Prahy...)
    Volní samci:
    Norto - sh sbp - nádherný veliký samec, s parádními pointy, ale jen na mazlíčka (špatně sestouplé kuličky)
    Piere - sh sbp - krásně stavěný a ušatý prcek, pointy se dovybarvují, i k chovu
    Perry - sh blue himalayan - krásně stavěný a ušatý prcek, pointy se dovybarvují, i k chovu
    Quart - sh bone/bew - velký myšák, stavba není úplně dokonalá, v předcích lepší zverimex samice, tím pádem i částečně nepříbuzná linie
    Quack - sh fuzz ssp - parádní myšák, stavba hezčí, než brácha, hodně hodně tmavé pointy
    Stubby - sh blue splashed - hezký veliký myšák, skvěle rozložený splashed
    Sendor - sh blue splashed - hezký veliký myšák, skvěle rozložený splashed, světlejší než brácha
    Story - sh fuzz blue splashed - drobnější myšák, ale doroste, hezký výrazný splashed, parádní srst..

    Samičky:
    Sibilla - sh blue splashed - nakonec ji uvolňuji a nechávám si jen její sestřičku. Stavebně moc hezká, trochu drobnější, splashed hodně tmavý, podklad pravděpodobně modrá sepia nebo burmese :)

    Většina myšek má fuzz, satin a všechny blue gen.

    Fotky a více informací -
    http://chs-senega.webnode.cz/vrhy-mysky-k-prodeji/aktualni-vrhy-mysky-k-prodeji/ Aktuální fotky ráda nafotím, otázky ráda zodpovím :)
    6.5.2013 07:24...
    Ahoj,včera jsem koukala na myšky a byly v pohodě a dneska ráno má jedna zavřené oči a takové olepené nevíte co to může být?
    - - - - -
    To jsem zase já...očička jsem jí vyčistila,ale má strašně vystouplou páteř a jenom leží na boku,je vidět,že to vzdává :'( nevíte co to je?
    6.5.2013 08:03SpeedyGon
    ...to vypadá moc špatně-něco vážného...pokud můžeš, zajdi za vetem, ale myslím, že už asi nepomůže, pokud je myška až v takovémto stadiu...a to přišlo z ničeho nic? Žádné příznaky předtím opravdu nebyly? Jako změna v aktivitě, v konzumaci žrádla a pití, vizuální změny na myšce samotné...
    6.5.2013 13:51...
    SpeedyGon - Právě jsem přišla domů a vypadá pořád stejně :( myslela jsem,že umře,ale leží pořád stejně :( leží na boku,má zavřené oči,strašně vyhrbenou páteř a jenom dýchá... :'( tak nevím jestli jí vzít k vetovi i když už asi nepomůže,nebo jí nechat v klidu zemřít :'(
    6.5.2013 13:52senega
    ... - šmarja přemýšlej! očividně jí je dost blbě, jak by bylo tobě, kdyby si ležela den na stejným místě, nemohla se třeba hnout a pomalu čekala, až umřeš.. Samozřejmě že s ní maž za veterinářem! A nepomúže, umožní jí odejít a netrápit se už..
    6.5.2013 16:23Karca
    Kdo vůbec dorazíte do Kopřivnice? :)) a případně co budete mít k prodeji?:D:))
    6.5.2013 16:40Spajk
    Ahojky,dali bystemi nějaké základní rady,co je pro myšku dobré jako krmení (zelenina,směsky)
    --
    A mohla bych se zeptat,když mám takový plastový box ale on má jen takové 2 pruhy na stranách na dýchání,stačí to pro myšku/y???
    6.5.2013 16:56Karca
    Spajk:
    Krmit můžeš klasickou směskou - doporučuju co "nejčistší" - hodně obyč zrní a málo slunečnice, nejlépe žádné barevné fuje atp. Hodně chovatelů krmí granulemi Eypy - ale to se hodí spíše pro větší množství myší. :)

    Jak jsou velké ty "dva pruhy", jak je velký box.. u boxů je celkem problém se zapařováním, doporučuju spíše prodyšné celé víko.. pokud navíc náhodou chceš mít vodu v miskách uvnitř ubikace, pak se bude zapařovt jako blázen, pokud nebude dobře větraná..
    6.5.2013 17:03Lucííík
    Spajk: Tak ohledně toho krmení: existují speciální směsky, granule atd. V nich je většinou zastoupeno vše co potřebují, až na čerstvé krmivo - zeleninu, ovoce atd. Ze zeleniny myškám chutná mrkev, okurka a třeba i salát. Z ovoce mají rádi jablka, v sezóně i jahody, broskve atd., jen se nic nesmí z důvodů průjmů přehnat ( víc o krmení najdeš tady http://www.kralici.cz/mysky/pages.asp?f=jidlo)
    K tomu bydlení: záleží na tom, jak jsou ty pruhy velké.... myší obydlí musí mít dobré větrání (víc o bydlení zde http://www.kralici.cz/mysky/pages.asp?f=bydleni)
    6.5.2013 18:12Bettyz
    Musím se pochlubit, budete mít na Mouseum kráásnou vzpomínku v podobě diplomů ;)
    http://imageshack.us/a/img716/3694/mouseum.jpg (autor Lucie Baroňová)
    6.5.2013 18:26Spajk
    no,ty pruhy jsou dlouhé 20cm a široké 0,7 centimetrů..
    Jo a tu směsku si můžu namíchat sama??
    6.5.2013 19:06senega
    Spajk: to je šíleně málo, to nestačí.. kyby ty pruhy byly aspon 10 cm.. nejlepší je celé víko z pletiva..
    Ano, směs si můžeš míchat sama, také si ji míchám.. Něco málo o tom mám napsáno tady:
    http://chs-senega.webnode.cz/o-mem-chovu/krmeni/
    - - - - -
    je to popis sice staršího data, ted už ji mám "vymakanější" ale nic zásadního se nezměnilo :)
    6.5.2013 19:28Geluzee
    Volný myšáci http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1812
    6.5.2013 19:58Spajk
    senega-dík,pruhy prodloužím,nebo si spíš koupím nějakej jinej box s víkem s dírama..
    6.5.2013 20:17krasotinka
    karca-no přesně nevím rozměr, prostě tu obyč na křečka střední aby se tam vešel, tam přibližně kolik myšek..
    6.5.2013 20:25Karca
    Já opravdu nevím, co je obyč na křečka... potřebuju znát aspoň zhruba rozměry.. :)
    6.5.2013 20:26senega
    krasotinka: já má křečka v kleci 80x40, tak by se ti vešlo myšek i 6, ale určitě nemá tak malé rozestupy mezi mřížemi, aby tam nějaká mohla být.. Takže to chce rozměry, rozteč mříží a ideálně i fotku, pak ti k tomu můžeme říct víc :)
    6.5.2013 20:51Sorka
    obyč na křečka je široký pojem, prodávají se různě veliké obyč na křečky a jiná drobná zvířata..
    - - - - -
    různě velké obyč klece*
    6.5.2013 20:59krasotinka
    TAKŽE..NEJDE MI TO TU DÁT ODKAZEM..NEJSEM UŽIVATEL..na stránce "obyč klec pro křečka" pak odstavec 100 nejlepší ceny PAK PŮJDETE DOLŮ A VELVO BY TO MĚLO BÝT... s těmi průlezkami prostě, kdyby byla špatná, tam mě prosím hned nepucujte:) nemám v tomhle přehled! :D
    6.5.2013 21:02Karca
    Absolutně nechápu :D... Promiň. Pokud jde o eshop, tak tam určitě někde jsou rozměry.. tak napiš prosím aspoň rozměry. Nebo se registruj a vlož odkaz. :)
    6.5.2013 21:06krasotinka
    37, 25, 38,5 karca-nevadí..snad tohle bude stačit
    7.5.2013 15:31Bettyz
    God eftermiddag - goda nyheter för alla ! Výstavy Mouseum se zúčastní i švédské myši !
    http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216357_4978958717017_661206505_n.jpg
    (s kvalitními čínskými předky)
    7.5.2013 15:34senega
    Betty: Ty mi teda dáváš! Sem to rozklikla na mobilu a než se to načetlo tak sem fakt myslela, že přijedou švédi :D
    7.5.2013 18:12SpeedyGon
    Bettyz: taky mi to nedalo a rozklikla jsem :-D Ale pěknéééé :-D
    7.5.2013 22:56urgona
    BORN IN CHINA :D
    8.5.2013 11:22SpeedyGon
    urgona:jj, ale vypadají legračně :-D
    8.5.2013 14:40urgona
    SG: To jo :D
    8.5.2013 18:36Spajk
    Ahojky,mohli bystemi prosím dát nějaké odkazy na inspiraci bydlení pro myšku? V nejlepším s plastového boxíku :-)
    _ _ _ _ _ _ _ __
    A kdybych si donesla ze zverimexu již nakrytou samičku a něco by se jí stalo,tak čím bych měla mláďata dokrmovat?
    (Jen mě to zajímá,nepíšu že je to tak...)
    8.5.2013 19:11Sorka
    http://zvirata.bazos.cz/inzerat/24197000/Prodam-mysky-SPECHA.php ??
    a navic "jsou nachlazene ale jinak zdrave"

    Tak kdyz jsou nachlazene tak nejsou zdrave ne? To se vzajemne vylucuje.
    8.5.2013 19:19SpeedyGon
    Sorka: myslí to tak, že jsou jen nachlazené a jinak jim není nic dalšího...tak to teda chápu já
    - - - - -
    ale jako prodávat nastydlé myšky....kdoví, co jim může být doopravdy, nemusí to být jen nachlazení
    8.5.2013 19:21Sorka
    SG: ja to pochopila, nicmene vim komu pripadne nic neprodavat
    8.5.2013 20:06Karca
    Spajk: pokud se stane neco samici kdyz jeste nejsou mladata schopna prijimat pevnou stravu, tak bez moznosti jine kojne zemrou. Sama je nedokrmis, na to jsou moc mala..

    Jen si kladu otazku proc si brat samici ze zveraku? A podporovat tak ty idioty, co je nezajima kde a jak mysky maji, maji dohromady samce i samice a v podstate tyraji zvirata ;)

    Ja mam par fotek v albech tusim album: Momentky od Freedomu a i senega ma nejake dotky v albech. Jedna se o boxik z ikea, obi a hobby life s upravenym vikem :) ja je tam mam tedy vyfoceny v dost strohem stavu. Pokud nemyslis samotne provedeni, ale vybavu tak toho tam asi moc nemam:) ale ve fantazii se meze nekladou:) aspon dobry napad, pri dalsim cisteni nafotim:)
    8.5.2013 20:31Spajk
    Karca - díky,ne vybavení ne,myslela jsem jenom to provedení ..
    8.5.2013 23:09senega
    \spajk: moc sem toho nenašla, ale je tu jedna stará fotka bydlení v boxech a dokonce i detail, jak je udělané větrání :)
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08ce9c5dc65710af020d.jpg
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08cfbbb72a7b10c80258.jpg (tohle bylo zrovna v mezifázi, mám takovéto pruhy bud na obou stranách víka nebo tam mám jeden velký obdélník :))
    - - - - -
    Tak zjišťuju super věci... Jedna myš na výstavu má novej účes, jelikož jí spolubydlící vyholila čelo... Samec na výstavu se rozhodl, že si pořídí absces na čumáku.. Paráda parááda, by mně zajímalo, co s nima ted budu dělat :D
    8.5.2013 23:28Bettyz
    senega: kandidáti na Výstavní smolaře =P

    Výstava Mouseum
    Nezapomeňte se prosím podívat na odkaz ,,tipy na výlet" kde krom návrhů, co dělat s volným časem než se Váš miláček posoudí, naleznete i mapku, jak daleko se nachází budova výstavy od nádraží a kde můžete parkovat (vyložit myšáky přímo u budovy je možné, ale pak bude lepší auto nechat na blízkých parkovištích).
    Pro ty co jedou vlakem upozorňuji, že vystupují na ,,Kopřivnice", nikoliv ,,Kopřivnice, zastávka". Kdo jede ze Studénky vlakem, je to 5. zastávka.
    http://vystavapribor.webnode.cz/tipy-na-vylet/
    8.5.2013 23:47Karca
    Bettyz: na tech blizsich parkovistich ks muzeu se parkovat nesmi nebo co?:) ze je tam zaznaceno az to u nadrazi.
    9.5.2013 00:13Bettyz
    Karča: vyznačeno mám u Mětského úřadu a u toho u nádraží + hned vedle je Penny market a jeho parkoviště. Nic bližšího oficiálního není =) pak je možno nechat auta na chvíli u vjezdu do parku (kde se hned na začátku parku nachází vila) ale nenechala bych tam auto dlouho, kdo ví co na to měšťáci ;)
    9.5.2013 00:49Karca
    Ježiš, promiiň:).. já si zaměnila muzeum Tatra s muzeem Lašským :)
    9.5.2013 16:46Spajk
    DĚKUJU VŠEM KTEŘÍ MI ODEPSALI ;-)
    - - - - -
    Ještě bych se ráda zeptala,mám doma klec,ale má rozteč mříží 1 cm.Utekla by tama myšička??
    9.5.2013 17:06Ann
    Spajk: rozteč mříží by měla být maximálně 9mm
    9.5.2013 17:07senega
    Spajk: pro opravdu prcky cca 7 mm, ale mám klec, co má 1cm a dávala jsem tam prcky od dvou měsíců a nic neuteklo. Jediné co je třeba zkontrolovat, jestli řeba ve spojích, u zavírání a podobně není lehce větší mezera. Takhle mi utekla první obyvatelka, do úhlopříčky jsem to zadrátkovala a od té doby klid :)
    9.5.2013 17:08SpeedyGon
    Spajk: ty drobnější určitě...rozteč by měla být nejlépe poloviční....max.7mm, ne 9mm(to už není pomalu rozdíl).....
    9.5.2013 17:13senega
    Dodatek: je ale pravda, že drobnější myšky, nedorostlé, případně o dost menší, než klasicky dvouměsíční (ve dvou měsících už to u nás nejsou moc prckové) bych tam dala až co trochu povyrostou..
    9.5.2013 17:20Spajk
    No tak jak píšete,budu mít asi ten boxík.. ;-)
    9.5.2013 17:53SpeedyGon
    Klec i boxík mají své plusy a mínusy, no :-D
    9.5.2013 19:20Spajk
    SpeedyGon - to ano,ale radši nebudu riskovat,aby mi myška neutekla :-)
    9.5.2013 19:20Ann
    SpeedyGon: myslím, že by ses divila jaký je to rozdíl :-D Mám s tím své zkušenosti.
    9.5.2013 21:03SpeedyGon
    Ann:mně to vykládat nemusíš :-D vím, že je to rozdíl...ale obojí má nějakou svoji výhodu: např myšky v bohu nenadělají binec tolik...ale zase boxík je podle mě méně vzdušný a s myškama nejsi tolik v kontaktu...atd
    9.5.2013 21:14Ann
    SpeedyGon: to jo, ale já mám box větší než klec a už se z té klece naučil vylézat....
    9.5.2013 21:43Mettler
    Přišla mi fotka vítězky 1. Malé Výstavy v Praze, kterou vyfotila návštěvnice
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/431872_578384795516843_1402688797_n.jpg

    UZUMAKI (2000) od Mettler - shfz blue
    9.5.2013 21:58Karca
    Safra krasavice:).. má vůbec cenu jezdit do Kopřivnice .. s takovou konkurencí O:-))
    9.5.2013 22:10SpeedyGon
    Ann:asi jsou tam místa s větší roztečí...to jsem taky řešila...holt drobnější mršky šly do malé klece, nedá se nic dělat...ale na špacíru teda nebudou :-D
    - - - - -
    Mettler: to je tedy fešanda :-)
    9.5.2013 22:16senega
    Karča: nemá :D ale tak co naděláme :D
    9.5.2013 23:08Karca
    senega: Není důležité vyhrát, ale zúčasnit se:D heslo věčných looserů:D
    - - - - -
    Ty inzeráty na bazoš.cz někdy docela pobaví:

    "...a jsem VELMI aktivní samička skvělá do chovu! :) mám bílou špičku ocásku,ráda se mazlím... :) "
    9.5.2013 23:25senega
    Karča: jo, to je ten inzerát, co nabízí zdravé, ale nachlazené myšky :)
    9.5.2013 23:27Karca
    dál jsem to nečetla.. no někteří lidi jsou prostě totál mimo.. :/
    10.5.2013 00:11Sorka
    Ja nechapu proc jeden a tentyz clovek inzeruje kazdou mys zvlast...
    10.5.2013 10:07Mettler
    Všechny vítězné myšky z Prahy nechávám doma ;-) Čekají v karanténě, abych je mohla krýt.
    Chtěla jsem je krýt už před Prahou, ale neodolala jsem :-D Do Kopřivnice nevezu nic světoborného :-D Těším se na Vás,,, zítra ahojky
    10.5.2013 10:24Bettyz
    Tak jsem teď našla Louise (shs blue, 13. 8. 2011), bobek malý, říkala jsem si včera že už tu asi dlouho nebude, když se škrábal nahoru na hamák a tlapky už ho tolik neposlouchaly.. ale stejně když jsem ho objevila v misce na jídlo, tak jsem zavzpomínala na staré časy, jaký to byl krasavec, jak mi zmlátil všechny kočky a potkany přes mříž.. budeš mi chybět ty můj taťko šmoulo
    - - - - -
    Propo budete chtít někdo box po něm - 56 x 38,5 x 25,5 cm.
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08cf37bcdf3610c80258.jpg
    Na ceně bychom se dohodly, předání možné na výstavě v Kopru - upozorňuji že v rohu je díra, která je provizorně zadělaná, takže spíše vhodné pro myši které nemají likvidační tendence, nebo pokud si ji někdo dokáže pořádně zadělat.
    10.5.2013 15:11Karca
    Bettyz: To je mi líto.. to je nejhorší, když odejdou myší osobnosti s kterýma máš krásný vzpomínky :)

    Já tu teď mám 2 roky a 4 měsíce stařenku z mojeho prvního vrhu po Baxovi a Tanie a děsím se až mi umře.. je to taková žabulka hodná, mazlivá, kapu jí pravidelně očičko a ani ji nemusím držet sama čeká, promrká si to.. vděčné to zvíře...... nojo nějak to letí :)
    10.5.2013 17:38SpeedyGon
    To náš dědula Friendly, ač vypadá hrozně, se zatím drží...15.5. bude mít 2 roky a 7 měsíců :-)
    10.5.2013 17:52Sorka
    Sranda kdyz si vzpomenu na holcinu, polku, co doporucovala sama, nic v u nich v Polsku nekupovat, ze tam chovatele vylozene kaslou na to zdravi a hatla patla to krizi dal...
    - - - - -
    A je to tak tyden zpatky ;)
    - - - - -
    Sice vim, ze je to ohrane, ale vidno porad se tam s tim nikdo nezabyva
    10.5.2013 19:52SpeedyGon
    je škoda, že mají takovej přístup...myšule bývají fakt pěkný...když si jen vzpomenu na ty moje černoušky od Dynamimaus :-)
    10.5.2013 22:12Karca
    Sorka ted nevim na co narazis:D..
    11.5.2013 03:24Sorka
    KArca: na to jak u nas se dozivaji tak krasnych veku a hned za rohem chcipnout i za 8 mesicu na "stari", resp vypada to jako kdyby jim v 8mi mesicich kolikrat byly 2r+
    11.5.2013 08:52Krasotinka
    ahoj, jsem mezi registrovanýma, takže jsem tu nová,doufám, že jednou budu mít myšku, pro začátek tahle klec? http://www.nejlepsiceny.cz/klece-pro-hlodavce/interzoo-klec-grim-2.html
    11.5.2013 10:40SpeedyGon
    Krasotinka:jj, tato klec je dobrá...akorát nevím, jak je velká ta mezera v oblouku-může být širší, než rozteč mezi mřížemi a menší myšky tím zdrhnou....západka dvířek je u této klece v tomto dobrá....
    11.5.2013 11:25Krasotinka
    ted, už mi zbývá jen přemluvit rodiče:)
    11.5.2013 20:58Karca
    Tak konečně zpět z Kopřivnice.. :)
    Děkuji za příjemnou atmosféru a super výstavu :) Těším se na další.

    PS Už té Magdě nic nedávejte, chudák děda(chápej auto) se s tím nákladem v kufru nechtěl rozjet do kopce:D.
    - - - - -
    Krasotinka: Pro jednoho samečka ideál :)
    12.5.2013 10:03Lucííík
    Krasotinka: ta vypadá celkem dobře
    12.5.2013 12:09Bettyz
    Fotky z Výstavy Mouseum
    http://bettyz.rajce.idnes.cz/Mouseum_11._5._2013/
    Trochu mázlé, kdo by si pomyslel, že nastavení ,,vysoká citlivost" - aneb obrázek tančící baletky nebude stačit =)
    A doporučuji fotky od Bebechy : http://bebecha.rajce.idnes.cz/Mouseum_Koprivnice_2013/

    Karča: a tož hlavně že jste dojeli ;) a Magda dostane za uši, že vždycky remcá že to nemá cenu jezdit, taková falešná skromnost =D
    - - - - -
    Výsledky zpracuju a dám na web výstavy snad během dneška.
    - - - - -
    Pro ty co vyhrály Poukaz na JR Farm - kontaktujte Mouseville, či spíše mě, domluvíme se pak na předání květináče:
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08d01d20aa0b10374178.jpg?a320
    12.5.2013 13:02senega
    Tak jsem se už taky vzpamatovala z Výstavy - musím říct, že to byla paráda, hrozně jsem si to užila - skvělá atmosféra, krásné myšky, parádně to bylo nachystaný... Prostě super.

    Chtěla bych moc poděkovat Bettyz, že mně do toho tak trochu nahnala ;) a za celou výstavu, Karči za opravdu zajímavou cestu tam i zpět a celkově všem, kdo tam byli :)

    Tak a jdeme se chlubit :D Začala bych od konce asi...
    Výstavní smolař - Stolia Senega (F, sh fuzz blue burmese, bílá špička ocásku)
    Myš Sympatie - Stolia Senega (F, sh fuzz blue burmese, bílá špička ocásku)
    Nejlepší myš v barvě - Beatrice od Mettler (sh pew)
    3.Nejlepší myš - Joe Senega (M, shs fuzz sbp)
    2.Nejlepší myš - Gora Senega (F, sh splashed)
    1.Nejlepší myš - Beatrice od Mettler (sh pew)
    Absolutní vítěz výstavy - Beatrice od Mettler (sh pew)

    fotky myšek, co vyhrály (Beatrice dofotím časem) a výhry :)
    http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1849

    Bettyno! :D Já ti dám falešnou skromnost :D
    12.5.2013 14:17SpeedyGon
    senega:gratuluji k velkému úspěchu a krásným cenám
    Bettyz: tolik foteček...a krásných :-) Jak dopadly Tvé myšky?
    12.5.2013 14:39Spajk
    Ahojky,mám 1 dotaz.Může se vystavovat i laboratorní myška (bílá s červenýma očičkama) ?
    Kdybych si náhodou pořizovala myšičku,bílé se mi líbí..
    12.5.2013 14:47senega
    Spajk: Beatrice (co výstavu vyhrála) je bílá červenooká.. Ale není to tak, že koupíš myš ve zverimexu a vystavíš ji, tahle je "šlechtěná" má jinou stavbu, rodokmen, hlídanou linii předků atd.. I u chovatelů se dají sehnat krásní červenooké bíé myšky...
    - - - - -
    *pardon za chyby, blbne mi klávesnice
    12.5.2013 14:56Spajk
    senega- děkuju :-)
    12.5.2013 15:09Sorka
    senega: to je ta co sis odvezla z prahy posledne?:D
    12.5.2013 15:11senega
    Sorka: aano, to je ona :D
    Spajk: není zač :)
    12.5.2013 15:22Bettyz
    senega: ;) jsem moc ráda, že jsi nakonec dojela, samozřejmě jsem ráda za všechny vystavovatele že dojeli, ač je to celodenní zápřah. A v tvém případě, vždycky mám takovou škodolibou radost když pozoruji vítěze více ocenění, jak skládá výhry do auta (loni jsem se takhle usmívala na Semišku).

    SpeedyGon: nevystavovala jsem, a odchovanci měli tuším 92, 93 a 93 b. (z hlavy, tak možná jsem se +/ - 0,5 b netrefila) =)
    12.5.2013 15:35senega
    Bettyz: ty jsi teda škodolibá :D
    JInak koho by zajímalo, jak vypadá "večeře" v boxíku se dvěma nahatými vrhy -
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08d01d3c8f7410c80258.jpg (2 maminy, miminek moc, rukola, ledový salát, hlávkový salát, míchaná směska - musela jsem odstranit všechny trubičky a prolízačky, protože prckové dělali, že tam vůbec nejsou :D)
    A ještě jedno fuzz poňuchňáníčko - http://img.kralici.com/mysky/alba/08d01d3cef0e10c80258.jpg
    12.5.2013 16:53Karca
    senega: Nemáš zač, cesta byla fakt sranda.. :D.. ale dojeli jsme vcelku a bez úhony:D
    Jinak dobrá fuzzečeře :D a ta "malinkatá fuzzinka".. asi ti ji zabavím, nádherný zvíře :)

    Bettyz: Supr fotky:D.. já těch pár pak taky někam hodím.. a aktualizuju web.

    PS Pasuju se na vrchního řidiče vítěze výstavy:D...
    12.5.2013 18:25senega
    Karča: to teda byla sranda, tolikrát za den jsem větu " budem to muset otočit" nikdy neřekla :D
    Joo, fuzzinak je plyšáček :D

    Pasování ti schvaluji :D
    A ještě jedna věc - máme adepta na nej samce chovu - sameček 19 dní starý, snaha o nakrytí matky i sester, nakonec musel být opravdu odstaven. Fotka v jeho 18 dnech a ano, opravd je takto velký :D
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08d01d545d1b10c80258.jpg
    12.5.2013 18:28Krasotinka
    jak si mám správně ochočit myšičku? dle vlastní zkušenosti, ze zevrimexu bude určitě rozdováděná, co když ji někam položím a uteče? :/
    12.5.2013 18:45Karca
    Jojo, já se taky takhle často neotáčela.. aspoň nějaká praxe:D:D...
    Týjo dobrej myšák.. chci ho vidět až "vyroste" a jesi mu ten astrex zůstane, tak tě vykradu:D...

    Krasotinka: A proč chceš myšku ze zverimexu?
    12.5.2013 18:46senega
    Krastinka.. když víš, že ze zverimexu nejsou ochočené, proč si z něj zase nějaké chceš vzít? Není lepší si vzít ochočenou myšku od chovatele?
    A ano, když ji někam položíš, tak ti uteče to je naprosto logické, takže jediná rada je nepokládaat ji nikam kam nepatří bez dozoru... když ji chceš nechat proběhnout tak jen za dohledu a např na stole, kde ji snadno chytíš nebo židli, pohovce..
    12.5.2013 19:01Sorka
    Krasotinka: njn, myška holt není pes, co se ti vrátí k noze i když je puštěný jen doma
    13.5.2013 12:35senega
    Srovnání short hair fuzz X long hair fuzz
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08d01ded6be310a001da.jpg
    13.5.2013 12:58Karca
    :D:D... ten lh vypadá jak opelichanej astrex.. doufám, že takhle nedopadnu, když mi holky říkaly, že je Endy(lha black) místama opelichaná:D:D
    13.5.2013 13:04SpeedyGon
    Tak se mi zdá, že nám už Friendly odchází :-( Přijde mi, že je buď částečně nebo úplně slepý a dnes už ani nechce spát v domečku :-( Pozítří bude mít(pokud vydrží) 2 roky a 7 měsíců....
    13.5.2013 13:31Bettyz
    Mouseum - výsledky

    http://vystavapribor.webnode.cz/mysky/vysledky/

    ;) ;)
    13.5.2013 14:35Lucííík
    SpeedyGon: Tak to už je úctihodný věk..... přeju Friendlymu hodně zdravíčka! :)
    13.5.2013 14:50Semiš myš
    chtěla jsem se zeptat, co je to vlastně ten "výstavní talent"? :-)
    13.5.2013 15:08SpeedyGon
    Lucííík:no, už z něj skoro nic nezbylo...je hubeňoučký, sotva leze, očka jsem mu třela Opthalmo-Septonexem, ale mám fakt dojem, že už nevidí...a nemocný je taky...takže se obávám, že dnešek je jeho posledním dnem s námi...už jsem jej i přendala z klece do akvárka, aby nemusel nikde složitě šplhat, má tam jen ponožku na hajání, napáječku a zrní jen volně, do misky už nevleze...ale koukala jsem, že ani už nebaští :-(
    - - - - -
    jinak jsem udělala s myšákem poslední malý pokus...dala jsem mu do víčka trochu ovocného jogurtu, který vždy všechny myšky baští.....očichal a nic víc....
    13.5.2013 16:04Sorka
    senega: muj lh fuzz vypada ulne jinak :D a hezceji teda XD
    - - - - -
    Karca: nooo tohle je taky lh fuzz
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08d00294a07010c80258.jpg a tady braska http://img.kralici.com/mysky/alba/08d00294a09910c80258.jpg
    - - - - -
    braska sh fuzz
    13.5.2013 16:33Karca
    Sorka: Pointa?:D... já reaguju na toho konkrétního samce od senegy:D.. vím, jak vypadaj fuzzíci :)
    - - - - -
    Jinak si myslím jako nezávislý hodnotitel, že je rozporuplné, který fuzz je správnější.. jestli ten huňatý nebo ten řídký.. podle mě by to měly být dvě různé variety.. :D
    13.5.2013 17:59Sorka
    Karca: ze ne kazdy lh vypada stejne jak na te fotce :)

    A jestli to je spravne nebo ne neposouze, me se lh fuzz narodil poprve :)
    13.5.2013 18:26Semiš myš
    Senega: tak ten long fuzz je suprovní :-D
    13.5.2013 20:21Karca
    Sorka: Jojo... to já moc dobře vím :).. jen jsem reagovala na to, že kdyby my vypelichali astrexové, tak to vypadá obdobně jako ten Magdin:D
    14.5.2013 12:38SpeedyGon
    tak Friendly je na tom lépe, je aktivnější, trochu i baští :-) Je to bojovník....ale ta boule na bříšku ho asi bolí nebo mu překáží-nechodí, ale tak divně hopsá....
    14.5.2013 20:19Danuli
    Moje 1. album, tak se musím pochlubit: http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1851
    Bohužel dneska už je Hnědáček v sýrovém nebi a ty zbylé dvě statečně bojují s nádory :(
    14.5.2013 20:22Karca
    Danuli: hezký:) Držím pěsti, ať holky vydrží co nejdéle a moc se netrápí. Nádory jsou svině :(

    SG: To je dobře, třeba měl jen špatnej den, věk už na to má :))
    15.5.2013 07:26SpeedyGon
    Tak hrdě oznamuji, že náš dědula Friendly, se dnes dožívá úctyhodného věku 2 roky a 7 měsíců :-)
    15.5.2013 08:10Safira
    SpeedyGon: Gratuluji, možná že se chce dostat do guinessovi knihy rekordů :-)
    15.5.2013 10:32Krasotinka
    ahoj, dívala jsem se do archivu a hledala jsem "hmyz", protože vůbec nevím jak by se měl podávat a mám z toho docela strach, doufám, že to myška nejí zaživa, že ne? fuj, dočetla jsem se tam něco o sušeném-krevety..atd., musí to mít myška na denním jídelníčku, sem tam a nebo vůbec nemusí? taky jsem se dívala i nahoru do "potravy" a tam to bylo ve složení potravy, díky
    - - - - -
    a ještě, jestli může být napáječka do klece určená morčíkům vhodná pro myšku? jestli má myška vůbec tak velkou pusinu:)
    15.5.2013 10:44Bettyz
    Tak máme vrh I1. Kdybych ho plánovala, jistě by se urodilo ve složení 3/4 vrhu samí černí samci. Protože si ho však Hokey naplánovala sama, otce si vybrala taky sama (Furiant nebo Louis?), tak vznikla pestřejší směsice.
    Představuji tedy vrh I1 ve složení: 5 samečků, 5 samic, barvy a znaky: blue (tan?), black (tan, banded), viz fota =)
    http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1852
    Zamlouvejte zamlouvejte, budou to mazlíci.
    P. S. pokud je otcem vrhu Furiant, což se mi jeví nejpravděpodobnější, tak tam budou hairless.
    - - - - -
    SpeedyGon: šikula, že si narozeniny vybojoval =)
    15.5.2013 11:53Karca
    SG: gratulace :)

    Krasotinka: "Hmyz" do potravy zařazovat nemusíš. Ale určitě není na škodu. Sušené krevetky a gammarusi se dají koupit v obyč pytlíčkách a přimíchávat v malých dávkách do krmné směsi. A co se týče živého.. já občas kupuji moučné červy. Musíš jich, ale koupit jen tolik, co myška zbaští během pár dní, protože pak se zakuklí až nakonec z nich budou černí broučci. to už asi myška jíst nebude a taky není příjemné, když se ti to promenáduje po bytě.. :D

    Ale jinak jsou červíci super. Já krmím, tak že dávám pinzetkou myškám do pacek a ony už si poradí. :) Jestli ti to dělá zle, tak to dělat nemusíš. Ale opravdu to není žádné drama :)
    - - - - -
    Bettyz: Gratuluji :D
    15.5.2013 12:08Krasotinka
    karca-dík:)možná to někdy zkusím..
    15.5.2013 16:40SpeedyGon
    Krasotinka:taky mi to je nepříjemné, ale dříve jsem jesnou červy koupila a jak píše Karca, dávala jsem pinzetou...ale ne všechny myšky je baštily...
    - - - - -
    A děkuji za gratulace :-)
    15.5.2013 18:09Krasotinka
    speedy-dík, sušené bych to asi dala, ale živé asi nn:)
    15.5.2013 21:36Geluzee
    Dřevitá vlna http://www.mavez.cz/www-dkl-cz/eshop/0/0/5/1235-Drevita-vlna-20-30-l
    15.5.2013 22:18terezkarat
    Odkaz na nejaky eshop kde prodavaji male mysticky a sklenene napajecky do "akvarek" levne? Diky :)
    16.5.2013 00:33senega
    terka: malé skleněné mističky ikea - podmisky pod čajové svíčky, 6 ks nějakých 29 kč? 2 velikosti :)
    16.5.2013 05:33SpeedyGon
    terezkarat: já zase kupovala mističky v květinářství...takové malinké, glazurované a jsou super....
    16.5.2013 06:59terezkarat
    Holky diky ;) nechci jim porat to zrni sypat na zem
    16.5.2013 11:02Geluzee
    terezkarat - oni tě ty mysky brzo přejdou :-D :-D
    - - - - -
    *misky
    - - - - -
    Prodám misky a domečky
    http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1853
    16.5.2013 12:25Krasotinka
    tento týden se jedu podívat na klec, tak doufám, že nějaká bude a zamluvím si ji:)
    16.5.2013 12:52senega
    Holky uvolnila se mi Samička - fuzzinka blue burmese, jen na mazlíčka, má miniaturní bílý flíček na zádech, kdo by chtěl :)
    - - - - -
    Fotky budou na stránkách během odpoledne (z vrhu W3)
    16.5.2013 15:54Ann
    Ahoj, mohu se vás zeptat, Pajda už na tyto stránky nechodí? Mám na ní jednu otázku, ale neodpovídá mi na ní.
    16.5.2013 16:31Karca
    Ann - bohužel, zřejmě nevím, kdo to je :D
    16.5.2013 16:46Bettyz
    Dámy, kdo vyhrál na výstavě Mouseum poukaz na JR Farm nechť se ozve, už mám květináče u sebe =)
    16.5.2013 19:19Myšky
    geluze-Ty bílý misky sou z čeho vyrobeny??posíláš na dobírku??:-))
    16.5.2013 19:34Safira
    Ann: zkus se podívat do diskuze potkanů, tam bývá častěji :-)
    16.5.2013 22:25Geluzee
    Myšky - jsou keramický, glazurovaný a obávám se že se to poštou rozbije
    - - - - -
    Myšky - te´d mě napadlo ty bílý s modrým nebo ty hranatý celý bílý?
    Celý bílý jsou plastový a na dobírku neposlám byla by dražší než ty misky
    16.5.2013 23:48senega
    Nové fotky
    W3:
    http://chs-senega.webnode.cz/jednotlive-vrhy/vrh-w3/
    VX3: http://chs-senega.webnode.cz/jednotlive-vrhy/vrh-vx3/
    U3: http://chs-senega.webnode.cz/jednotlive-vrhy/vrh-u3/
    17.5.2013 00:08Karca
    senega: krásní pupíčci :)
    - - - - -
    a kdy budou ti tani??:D:D
    17.5.2013 00:28senega
    Karča: to se neptej mně, ale mých samic a samců, kterým se do toho nechce :D
    17.5.2013 01:37Karca
    senega: Nechce? Ths.. jak si to představují :D
    17.5.2013 04:03Sorka
    Ananas ma supr usiska :)
    17.5.2013 08:40terezkarat
    Krasni vsichni, ale ta jmena vedou :D Petrzelka ;D
    17.5.2013 10:51senega
    Karča: nechcou no :D
    Sorka: oni je takhle mají všichni, ale Ananas je furt stavěl jak radar :D
    Terka: no vymysli jmena, když nevím, ještli to je na V nebo X, tak sem se na to vyprdla a jelikož sem včera půl dne vařila, tak se jmenujou takto :D
    17.5.2013 16:24Semiš myš
    Nové fotky myšáků - http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1819&page=2
    Nejhezčí oči výstavy Mouseum - http://img.kralici.com/mysky/alba/08d0212fe1f510c80215.jpg :-)
    17.5.2013 18:10Sorka
    Semis: ty usiska, no to nema chybu :DD
    17.5.2013 19:07SpeedyGon
    Kouzelnej kukuč :-)
    A jinak nádherný ušiska...aby Ti neuletěli :-D
    18.5.2013 21:53Karca
    Chci se zeptat, jak je to s nunákama.. můžu bez problémů použít hairless samici jako "tetičku" k vrhu. Nebo hrozí nějaká rizika?:)

    Vím jen o rizicích u porodu, kojení.. tak se raději ptám, jestli není nějaký problém i tu. :)
    18.5.2013 21:55PlushMouse
    Ahoj, jen se hlásím, že žiju :-D
    A moje dvě nové myšky zde:
    http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1854
    18.5.2013 23:19Bettyz
    Karca: tetička vrhu jakože náhradní ohřívadlo pro mimina když mamina se jde najíst? =) Co by tam měli být za rizika? I nunu se bude starat o cizí mimina, jak to jenom půjde =)
    18.5.2013 23:31Karca
    Jojo, tak tak.. :)

    Já se raději ptám. :D Co kdyby! Několikrát se mi stalo, že mi mimina tetičky "rozkojila". Tak kdyby to byl problém.. nevím, proč mě to napadlo. Ale raději se tisíckrát zeptat, než.... :))
    19.5.2013 08:21Bettyz
    Karca: kdyby se Ti rozkojila, tak Ti budu gratulovat, mě nunu nekojily ani když měly vlastní ;)
    19.5.2013 12:26Karca
    Bettyz: oka:D... Tak diky za schvaleni.:D
    19.5.2013 12:43Bettyz
    Karca: teď jsem si vzpomněla, jak poslední nunačka co jsem měla, Létající, tak ta zahřívala vrhy spolubydlících jak o život, i když sama potřebovala občas ohřát, tak na nich ležela jak slepice na vajíčkách =) Nunandy jsou fajn tety, aspoň mi žádná nunanda nestěhovala mimina jak mi to dělaly chlupaté tety =)
    19.5.2013 12:47Karca
    Jo, to znám.. stěhování alá Pat a Mat...:
    Matka je má v hnízdě.
    Tetička je začne stěhovat do druhého hnízda.
    Matka si toho všimne.
    Matka je začne stěhovat do 1. hnízda.
    ... a takhle si je navzájem stěhují než se jedná vzdá a usoudí, že tedy zůstanou v jednom hnízdě. :D

    Ale lepší tohle než když mi tetka ukradla 1-2 mimina, nekojila a nechtěla je vrátit. :/
    19.5.2013 13:10senega
    Karča: já takhle bohužel přišla o celý vrh... tetička pořád hezky zahřívala a po 3 dnech sem nakoukla a z mimin kostry, peotože tetka nekojila a když tam šla mamina tak tetička ji okamžitě vyháněla.. přežily snad dvě miminka co si pamatuju..
    19.5.2013 13:28Karca
    senega: to je pak blbý no :/
    19.5.2013 13:34senega
    Karča: jo ted už si to hlídám víc, když to jde. Jednou jsem měla jiný problém, že mamina se bála odejít od mimin a nechodila ani žrát, jenom pila (měla hnízdo pod napaječkou), byla bez tetičky a asi se o mimina bála, zjistila sem to po dvou dnech, kdy se netkla granulí ani zrní, tak sem jí musela na celý den mimina odebrat, chvíli je hledala, ale pak okamžitě letěla jíst chudera.. mimina byly na gelové podložce ještě na chvíli den potom a pak se mamina umoudřila a chodila i pravidělně jíst :)
    19.5.2013 14:22Krasotinka
    jaká je nejlepší miska pro myšku? keramická, nebo můžu použít i takovou co mívá kočka (v menším) nevím teďka jak se jmenuje ta hmota stříbrná:)
    19.5.2013 14:39senega
    Krasotinka: keramický nebo betonový jsou dobrý - myška je nepřevrhne aspon, ty stříbrný jsou dobrý taky, ale jen ty s rozšířenou základnou, obyčejnou misku by ti převrhla. Akorát já ty stříbrný nemám ráda, protože s tou základnou zabírají zbytečně moc místa :)
    19.5.2013 15:53Krasotinka
    senega-díky moc:)
    19.5.2013 16:19SpeedyGon
    S hlubokým zármutkem(ale svým způsobem i úlevou) srdíčku oznamujeme, že nás v tomto krásném dni opustil náš milovaný myšáček, dědulka Friendly a to v úžasném věku 2 let a 7 měsíců.
    Zlatíčko naše, vím, že teď už je Ti dobře, pozdravuj všechny myšky za Sýrovým mostem....NIKDY NEZAPOMENEME!!!
    19.5.2013 16:27Sadney
    Ahoj, není nějaká ChS poblíž Náchoda?
    19.5.2013 16:50Karca
    SG: Krásnej věk.. to už odešel oprávněně :)
    19.5.2013 17:15SpeedyGon
    Karca:jj, akorát mohl odejít lepším způsobem...trvalo to moc dlouho a musel si asi vytrpět...jenže já nemám na to, abych mu to usnadnila...přišlo nám, jak kdyby se mu za Sýrový most nechtělo...neustále bojoval...až do konce
    19.5.2013 20:44Lucííík
    SpeedyGon: to je mi líto, alespoň už ho nic netrápí
    19.5.2013 21:25Safira
    SpeedyGon: Je na zaslouženém odpočinku.
    20.5.2013 11:27senega
    Speedy: to je mi líto, ale měl na to už věk chlapák...
    Odešla mi těhulka... Faye, ta s těma zvláštníma ušiskama, byla u samce, bříško pořád nikde a asi přenášela :/ našla jsem jedno potracený rozložený "miminko" a maminu vedle něj v hnízdečku... Moje oblíbenkyně.

    Holky jak se dá poznat, že myška přenáší? Počítat to mi přijde na prd, když mi samec nikdy nenakryje samici první den. Včera polehávala, ale přisuzovala sem to porodu, holky jsou pak víc v hnízdě, ale nijak jinak to na chování poznat nebylo - i normálně žrala, pila...
    20.5.2013 12:16Navel
    senega: podle mě to nepoznáš, pokud nevíš datum krytí - leda sledovat říji no. U potkanů jsem vždycky poznala problém podle výtoku, polehávání, neochoty "panáčkovat", naježené srsti.
    20.5.2013 12:58Karca
    senega: To je mi líto :(... tohle je nejhorší. Mě po potratu umřela Tania.. a to sem nesla dost špatně. :(
    20.5.2013 15:28Bettyz
    senega: no přenášení nevím, ale když mi 2x genová nunu rodila a průběh nebyl nic moc, tak jsem to poznala podle toho, že polehávaly více než obvykle a ta jedna začala být dokonce lehce studenější. Pak už jsem jen startovala směr veterina =/
    20.5.2013 15:53senega
    Tohle mně na těch malých zvířatech hrozně štve... Když se něco děje, jde to hrozně rychle a většinou se nedá nic dělat, pokud je to takto akutní...
    Kontrolovala sem i ubrousky kolem a žádný výtok nic, jen dost páchnoucí "mimčo" v obalu, šedozelené barvy a maminka vedle...
    20.5.2013 16:02Bettyz
    senega: =( je mi líto, že to tak dopadlo
    20.5.2013 16:08senega
    Bettyz: já si to asi moc beru... Ale vždycky mám pocit, že tomu určitě šlo nějak předejít, jen nevím jak, nebo jestli sem cokoli nepřehlídla.
    Měla sem jít na veterinu a zařídit si doma ordinaci :D To by bylo všechno mnohem snažší :)
    20.5.2013 16:16Geluzee
    Volné myšky a myšáci http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1812
    20.5.2013 17:37Kamča
    Dneska jsem si přivezla dva myšáky (bráchy). Mám je nechat pospolu, nebo je mám rozdělit? Nijak se neperou, ale do budoucna budu mít každého myšáka v jiné ubikaci (nebo u samičky), tak nechci, aby si pak vzájemně chyběli..
    20.5.2013 17:40SpeedyGon
    Kamča: s klidným svědomím je rozděl...s největší pravděpodobností by konflikty přišly, tak tomu alespoň zabráníš-chybět si nebudou, zvyknou si :-)
    20.5.2013 17:48Evína
    Úchylka našich myší: http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1856
    20.5.2013 17:50Kamča
    SpeedyGon-Dobře, tak děkuju.
    20.5.2013 17:55SpeedyGon
    Evína: to je super :-D si udělaly letní sídlo, jo? :-D
    20.5.2013 18:08Evína
    SpeedyGon: Spíš je podezřívám, že se zbláznily a myslí si o sobě, že jsou ptáčkové. Tedy Bramborka si tím je tak jistá, že o tom přesvědčila i ostatní :o)
    20.5.2013 19:10SpeedyGon
    Evína:no, dokud nemávají ouškama a nevyskakují, ještě to jde :-D
    20.5.2013 20:10Krasotinka
    geluzee-máš nádherné myšky:)
    20.5.2013 20:12Karca
    Evína - ha ha.... ale pěkní markedi :)
    21.5.2013 07:46ZUZKA
    Můj myšák dostal ušní svrab.Ve veterině jsme dostali IMOVEC ,kápnout za krk.Rychle to ustupuje,ale řekli mi,že když to bude dobré,nemusím kapání opakovat.Když ne mám kápnout.Já si ale myslím,že bych měla ještě kapku dát s nějakým časovým odstupem,i když bude v pořádku.Poradíte mi?
    21.5.2013 10:32DITA
    Zdravím Vás a potřebuji radu.Moje děti chtějí myšky.Chtějí dva kluky,takže dvě ubykace.Zvažuji boxíky IKEA,nebo klícky.V souvislosti s těmi boxíky mě napadá,jak vysoko myš vyskočí.Nemám možnost si nechat udělat prodyšný vršek,jsem sama a na toto nešika.Díky
    21.5.2013 12:19Karca
    DITA: Pokud si nezvládnete udělat prodyšný vršek, kupte klícky. Stopro.. myšky vyskočí téměř kamkoliv.. a vyskočit na SAMLA boxy je pro ně legrace :)
    21.5.2013 12:47senega
    Dita: boxíky idea vřele doporučuji, ale bez víka to nepůjde :) Myšky dokážou vyskočit i 50cm vysoko a nebude jim to dělat žádný velký problém. Ale víka jsou poměrně snadná - estetičtější varianta natavení pletiva do víka chce jen minimální zručnost a nebo se nabízí jenom ustříhnout pletivo ve velikosti boxu, zahnout kraje a je hotovo, to by jste určitě zvládla.
    - - - - -
    *ikea
    21.5.2013 13:42DITA
    Děkuji moc.
    21.5.2013 18:30Kamča
    Eliotek a Dýn http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1857
    21.5.2013 22:06Bettyz
    Nové fotky Ijáčků
    http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1852&page=2
    stále je dost myšat k mání ;)
    22.5.2013 11:23Anetka
    Holky jaké atb u veta na vrkání? Co používáte? Díky.
    22.5.2013 11:43senega
    Anetka: Baytril, Enroxil - pokud budeš dávkovat do vody nebo do pusy, Marbocyl - víceméně to stejný, ale je lepší pro podkožní injekce. (Baytril se píchá taky, ale způsobuje více nekrózy, já měla oboje a Baytril se dýl hojil, ale když nebyl Marbocyl tak se ho dávala taky a docela v pohodě)
    22.5.2013 13:52Geluzee
    Anetka - norocilin, injekčně pod kůži
    22.5.2013 19:30Anetka
    Já bych spíš ty do vody.. Díky.
    22.5.2013 21:54Bettyz
    Mě dala veterinářka Baytril do vody, případně dát do tlamy.
    23.5.2013 14:28Geluzee
    Akorát pozor Baytril i Enrofloxacin ukončují růstová nervová vlákna nesmí je proto březí, kojící ani miminka do 3 měsíců
    Anetka - norocilin tento problém nemá a funguje 4 dny po aplikaci
    23.5.2013 14:40Semiš myš
    Enrofloxacin (a všechny přípravky, které ho obsahují, jako Baytril, Enroxil apod.) má sice vliv na růst (růstové chrupavky), ale zase má širší spektrum účinku, zejména co se týče mykoplasmat, které mohou být příčinou chronických onemocnění dýchacích cest a vrkání. Takže by měl lépe zabrat.
    Norocilin je antibiotikum penicilinové řady, nemá zmíněná negativa a omezení, ale nemá žádný účinek na mykoplasmy, takže na vrkání nemusí být efektivní.

    Obecně se všemi antibiotiky je u myšek docela problém přesně je nadávkovat. Enrofloxacin se dá dát do vody, takže pokud myš normálně pije, je to nejjednodušší způsob. Ale musíte mít stanovené množství na ml vody, ne na kg živé váhy - v tom případě je potřeba dát dávku do tlamy, ať máte jistotu, že to dostane všechno.
    23.5.2013 14:45Geluzee
    Semiš myš - já jsem zatím byla vždy úspěšná s norocilinem a baytril jsem více méně přestala úplně používat ale samozřejmně máš ve všem co si psala pravdu ostatně ty tomu rozumíš z nás nejlíp :-) já mám info jen co si pamatuju od mojí vet
    23.5.2013 21:53senega
    Hlásím narozený vrh ssp/sbp, colorpoint beige/blue! a splashed mimin. Sh, astrex, možná satén a fuzz... 10 prcků, beru rezervace :)
    23.5.2013 23:22Sorka
    senega: neeeeee proc mi to jen delas!
    23.5.2013 23:39senega
    Sorka: já? něco ti dělat? Já sem přece taková hodná :D
    24.5.2013 13:10SpeedyGon
    tak nás opouští naše nejstarší zbylá myška....přišla mi divná, ale teď je zle...má 2 roky a 2 měsíce(nar.27.3.2011). Nehýbe se, leží jen na boku a pomalinku a slabě dýchá, je vyhublá....napadl mě i stesk po dědulovi, vedle kterého měla klec...ale spíš mi to přijde na mrtvičku...jako by byla ochrnutá nebo co...mrkala jen jedním očkem....a je celá studená.....
    24.5.2013 13:33Spajk
    ahojky lidičky :-) Mám 2 otázky, na které bych prosila odpovědi :)
    Může/můžou žít myšky v tom plastovém "fauna boxu" ???
    Dokáží se myšky napít z takové té napáječky "pro ptáky" ??? nebo potřebují přímo pro ty hlodavce ???
    tu je příklad :
    něco takovýho?
    http://www.spokojenypes.cz/napajecky-krmitka/napajecka-mala-50ml-11cm?id=65318
    24.5.2013 13:52SpeedyGon
    Spajk:fauna box je ok, když je dostatečně velký, upravený a vybavený...u napáječky tedy ale pochybuji....
    Jinak opět se smutkem v srdíčku oznamuji, že "BABI" již odešla za Friendlym a ostatními :-(
    24.5.2013 15:15Spajk
    SG. - děkuji
    a je mi to líto, upřímnou soustrast :(
    24.5.2013 15:32senega
    Speedy: to je mi líto...
    Spajk: fauna box je fajn, ale na jednu myšku minimálně 40x30 plocha a pořádně vybavit prolézačkami. Napaječka pro ptáky je špatná, myšky ji hned zahází a vyteče z ní všechna voda..
    24.5.2013 16:50Spajk
    díky. Pořídím ten největší..
    24.5.2013 20:00Krasotinka
    Ahojky, dnes jsem našla misku, zřejmě pro myšky, kterou jsem kdysi dávala morčeti, vůbec ji ale nepoužívám, tak se chci zeptat jestli bude vhodná-dodám fotku
    - - - - -
    http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?miska
    - - - - -
    může být..?
    25.5.2013 08:00Geluzee
    Krasotinka - plast ti asi ožvejkaj ale jinak nevidím důvod proč by jí mít nemohly :-)
    25.5.2013 09:52wenwa
    ahoj :( Je tady nějaká dobrá duše, co by si vzala 4 samičky a 2 samečky? Kvůli zjištění alergie u mojí sestry je musím dát prýč, což mě neskutečně mrzí a chtěla bych aby se měly dobře :(
    - - - - -
    http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?mode=edit&uid=285&id=1771 ... pro Smokey a Myšku už majtele mám ...
    - - - - -
    sorry, : http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1771
    25.5.2013 11:43Bettyz
    Otec I1 potvrzen, ve vrhu jsou 2 hairless. Kdo má zájem o modré sh kluky, modrou sh tan holčičku, sh marked kluka, sh black tan a výše zmíněné hairless nechť se mrkne ;)
    http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1852&page=2
    25.5.2013 17:18senega
    Tak jsem dneska byla uspat moje zlato - Mona, myšák s velkým nádorem? kůže vyvaleným a otevřeným na povrch. Snášel to velmi dobře, ale nádor už byl příliš vystouplý a asi si o něj zatrhnul packu, jak se škrábal a našla jsem ho napůl odtržený s velkou ztrátou krve schouleného do klubíčka, tak jsme jeli rychle uspat - Ve věku 1r a 7mi měsíců... Jinak akční plodný myšák, nebýt toho svinstva na zádech mohl tu být ještě dlouho...
    Po uspání se zjistilo, že nádorem vedla velká céva a natrhnul si ji s tím nádorem, takže mu nebylo pomoci :/
    - - - - -
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08d02782d89810c80258.jpg
    stav cca 3 měsíce zpět, aktuálně byl tak 3x větší a rostl bohužel hlavně do výšky a hodně vyčuhoval...
    25.5.2013 17:37Krasotinka
    senega-upřímnou soustrast:(
    25.5.2013 18:21SpeedyGon
    senega: to je mi moc líto :-(
    25.5.2013 18:26senega
    Nedá se nic dělat... schodou náhod se po něm dnes narodily jeho poslední miminka, tak si držím pěsti, aby tam bylo nějaké jeho dvojčátko, co bych si nechala :)
    - - - - -
    ježišmarja - sHodou samozřejmě... omlouvám se, zkouškové stojí veškerou použitelnou pozornost...
    25.5.2013 19:36Myšky
    seenega-moc mě to mrzí,chudák malej :(
    26.5.2013 13:35Morčííííík...:-)
    senega-mě umřel potkánek na nádor při operaci zrovna na vánoce :-(
    26.5.2013 14:06Karca
    Prosím jaký ATB si mám nechat napsat na pšikání?
    Samice mi začla pšikat (už je to delší doba), echi nezabrala a já to teď kvůli matuře nemohla moc řešit... ale už mi jí je fakt líto, tak musím k vetovi a raději chci přijít s konkrétními atb.

    Díky
    26.5.2013 14:50senega
    Karča: koukni o kousek do staršího, ptala se na to ted Anetka...
    26.5.2013 16:23Karca
    senega: Jé, sr.. :D Díky. Nestíhám to tu moc číst, nestíhám vesměs totiž nic. :D
    26.5.2013 17:51ija
    Prosim chs Freedom odepiste.
    Na muj e-mail zyht.
    Cekam dlouho.
    26.5.2013 18:57Zoubky
    Ahoj všem, potřebovala bych RYCHLE RADU pro kamaráda - dnes po obědě mi volal, že našel samičku 6hodin po porodu mrtvou, a že neví, co má dělat s mláďaty - jeho první odchov. Zkoušel hledat rady na internetu, volal veterináři, ale prý nikdo nic moc neví, přesné rady se nedověděl. Prosím, mohli byste mi poradit, co má miminkám připravit za mléko (Nutrilon, kočičí nebo nějaký koktejl s vitamíny?) a jak často do nich dostávat potravu, a jakým způsobem? Děkuji moc
    26.5.2013 19:52Sorka
    Zoubky: pokud nesezene nahradni kojici matku, napr. ve zverimexu tak nemuze udelat s tak mladymi mysaty bohuzel vubec nic
    26.5.2013 19:54Semiš myš
    Zoubky: on s nima neudělá nic, může se snažit jak chce, bohužel. Potřebuje kojnou.
    26.5.2013 19:54Sorka
    Co za mleko? Zadne.. v prvnich hodinach a dnech dostavaji od matky potrebne protilatky spolu s mlekem, i kdyz se ti podari do nich nejake to mleko dostat zazrakem, je tak 99% ze beztak zemrou bez nahradni kojici samice.
    26.5.2013 20:03Zoubky
    Holky, díky alespoň za tuto radu :-( OK, tak mu řeknu, ať tedy zítra oběhne zverimexy nebo se zeptá po známých. Je mi z toho smutno i za něj, když není pomoci a bude koukat, jak umírají :-(
    27.5.2013 00:23Sorka
    To hned tak nebyva! Shanim samce! Jedinou podminkou je to, ze musi mit modre geny, protoze s nim chci nakryt mou krasnou blue burmesku od Senegy :) A navic se mi hodi i do chovu pointovych barev. Muze byt fuzz, muze nest saten, snesu i lh i kdyz je nechci, ale co vubec nechci je astrex nebo genovy astrex, hairless a genovy hairless. Rosety tu nikdo nema, takze to ani nema smysl zminovat XD

    Uprednostnim fuzz, protoze bych se na ne chtela zamerit.
    - - - - -
    fuzz nebo genovy fuzz*
    - - - - -
    Jo a samce nehledam jen jednoho, jen prednostne toho s modrymi geny. Do chovu se mi hodi i jini pointaci, black nebo blue (o mouckovite blue nemam zajem)
    - - - - -
    jo a cim mene splashedu v linii, tim lepe :)
    27.5.2013 01:44Karca
    sorka: urvu ti ruce za ten gneový astrex!!!!:D Kolikrát se to tu řešilo!! :D
    27.5.2013 01:47Sorka
    karca: no jo no, dominantni gen.. :D
    - - - - -
    Ja jsem si vzpomnela na ty krasne sh mysaky o kterych nikdo nevedel, ze jsou astrex a nejak me to nedoslo xd
    - - - - -
    mam nejaky problem si to vsugerovat do hlavy :(
    27.5.2013 07:33Geluzee
    Myš zaútočila na hada, aby zachránila svého kamaráda. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=288436617960263&set=a.158396587630934.36847.143987419071851&type=1&ref=nf
    27.5.2013 09:12Karca
    Sorka: ja ti to tam s takovou budu muset vsugerovat:D.. Dyt to neni nic prevratnyho. Proste je to dominantni a muze to slehnout. :D tot vse.
    27.5.2013 10:24kalika
    Hľadáte milého nenáročného miláčika? Chovateľská stanica škrečkov sýrskych a Neoficiálna (hobby) chovateľská stanica farebných myšiek ponúka mláďatká! Z myšiek máme posledného čokoládoví-bieleho myšiačika :) Naše stránky: skreculkovia.weebly.com
    27.5.2013 12:51Sorka
    Karca: dyt ja vim ale proste... :D si na to hned vzpomenu az kdyz se nekdo ozve :D
    27.5.2013 13:31senega
    V pátek jedu na 90% Brno - Praha a zpět... někdo něco (budou i aktuální vrhy už k odběru :))?
    Ps: někteří u mě mají rezervovaný myšky, prosím napište mi, vzala bych Vám je do Prahy, ti co jsou z větší dálky mohli by jste si to nějak zařídit? že bych je třeba někomu předala...
    27.5.2013 14:28Sorka
    senega: v kolik hodin +-?
    27.5.2013 14:30senega
    Sorka: pojedu si pro potkanici a paní může jen dopoledne, takže bych chtěla být tak v 10 v Praze a odjezd tak kolem odpoledne - večera (třeba mezi 4 a 7)
    27.5.2013 14:32Sorka
    senega: a ktera pani, nema nejaky am modry kluky na prodej kdyz uz tak uz?D
    27.5.2013 14:38senega
    Mouseville :)
    27.5.2013 14:42Sorka
    http://zvirata.bazos.cz/inzerat/24678655/Mysatka.php fuzz=nahaty =D
    27.5.2013 14:46senega
    to mi sem ani neházej... měla sem tak hroznou tendenci dotyčnému napsat, at si aspon najde co za variety množí.. nakonec sem si říkala, že nemá cenu se rozčilovat
    - - - - -
    Sorka - kdyby sis ale nějakou ameeriku našla v Brně, můžu vzít s sebou samozřejmě :)
    27.5.2013 15:00Sorka
    senega: ja jsem taky asi 15minut uvazovala zda ji nenapsat a nakonec jsem to radsi zavrela krizkem aby si nemyslela ze jsem zla jeste potom

    a nikdo ameriky nema, co tka koukam a klukum tady uz tahne na 2roky, teda jednom bude v zari 2r a druhemu az pristi rok v lednu
    - - - - -
    nevim jak by se ti holomci pak snesli
    27.5.2013 15:02senega
    to je hezký, táhne na dva roky a jednomu je přitom rok a kousek :D :D
    27.5.2013 15:16Sorka
    senega: no jo no :D ono to tak rychle utika a pritom to no.. :D
    - - - - -
    JE nekdo ochotny prevzit mi par mysi od senegy v patek? Prijela bych si hned v sobotu, tzn dalsi den!
    - - - - -
    prosim :/
    27.5.2013 19:07Krasotinka
    Ahoj, myslíte, že může mít myška klec, která má takové ty barevné trubky, jako dohromady komplet? nevím co všechno tam je, ale že by to bylo už celé a nemusela bych nic dokupovat,měli tam domeček, různé hračky a tak různě, nemáte ji někdo..? děkuji
    28.5.2013 08:48Geluzee
    Plánované vrhy http://www.geluzee-mys.wz.cz/planovane.htm
    Volní myšáci http://www.kralici.cz/mysky/alba.asp?a=1812
    - - - - -
    Krasotinka - může ale nebudeš s ní spokojená, tunely označkuje, nedají se pořádně umejt a začnou velmi rychle páchnout.
    28.5.2013 11:11Semiš myš
    Geluzee: teda, to budete mít u vás doma veselo, s tolika myšaty :-)
    28.5.2013 11:29Safira
    Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jak reagují vaše myšky a jiná zvířena na toto bláznivé počasí? Třeba moje myšky stávkují a nechtějí se nechat nakrýt .
    28.5.2013 13:45SpeedyGon
    Krasotinka:souhlas s Gel, navíc ty tunely se strááášně blbě skládají po umytí dohromady a ten plast potom praská...teda alespoň u toho mého to tak bylo
    28.5.2013 14:10terezkarat
    Existuji odd eye mysky? Je nekdo komu se narodili? Diky
    28.5.2013 14:38senega
    terezka: jasně, ale znám je jenom u splashedů a tricolorů, u těch se to sem tam stane, ale není to stylem - světle červené černé, ale tmavě ruby a černé, takže to nenní skoro ani poznat..
    - - - - -
    ps: všichni co mi psali prosím o trpělivost, odepíšu asi až zítra, 3 noční za sebou a šrotím na zítřejší zkoušku...
    28.5.2013 14:50terezkarat
    Senega- diky :) jinak uz jsem kryla Nereusem, tu shs ssp banded samicku. Tak jsem zvedava jaka daji mimka ;)
    28.5.2013 15:01senega
    Terka: tipuju, že špatně viditelný bandedy :D ssp a banded není úplně ideál kombinace popravdě :) Ale Ner byl jako mimino dost tmavej, tak třeba to půjd vidět líp
    28.5.2013 15:07terezkarat
    Senega- no ja si nejsem jista zda ta samice ssp je protoze je hidne tmava prijde mi mozna jako svetla burma, uvidime, v prvnim vrhu byla jen cerna mimka ale tak to nevim s kym bylo pac jsem ji nakrytou donesla
    28.5.2013 15:12senega
    terka - tak ssp a burmese je sakra rozdíl hlavně třeba v očích? ssp má červený nebo ruby, burma je má tmavý... takže koukni pořádně. jesstli to nění čokoládově tmavý burmese to není, jestli to je světlejší a má to černý oči je to cpb nebo beige, jestli to černý oči nemá je to ssp (jestli to má pointy) at je to tmavý jak chce... myslím, že si někam uložím odkaz a pravidelně sem budu postovat jak moc tmavej siamák může být :D bylo to tu už několikrát a pořád se lidi hrozně divý, že když to není světlounko béžový, že to může být siamák :D
    28.5.2013 15:19terezkarat
    Senega- az budu doma kouknu :D a nejlip udelam i fotky, ten saten "me" mate a pravda za ssp sbp povazuju en to co je "dost" svetli :D budu se muset jeste hooodne ucit
    28.5.2013 15:33senega
    :D ty oči jsou hlavní, na těch se nemusíš nic učit a pak je to jenom o tom, že vyškrtáváš možnosti, co to nemůžou být...
    JInak chlubím se chlubím - vrh bandedxbanded a máme jednoho nádherného cappeda (doufám, že nebude zas neplodný, jak ten co mi trčí doma), jednu takovou trošku psycho cappedku slečnu a hromadu bandedů. Všichni budou v modré barvě a hlavně!! jsou tam i fuzzící a možná saténci :) (Ps: je tam i jedna čistě modrá standart slečna, stavba by měla být hezounká, tak na 50% ponese ssp gen, ale nezaručuji - jinak je to vrh ještě po relativně starší generaci myšek - přímé importy a spol...)
    28.5.2013 18:12Sorka
    V sobotu pravdepodobne jedu do Prahy, mam tu jeste dva krasne samecky (sh fuzz sampiona himalayan a jeho shs ssp bratra - oba chovní I.) do chovu a dva na mazliky (1 by teoreticky i do chovu mohl jit, je uchovneny na II.). Byla by asi i moznost je prevest do Brna, protoze se uvidim se Senegou, kdyby nekdo chtel
    28.5.2013 18:32Krasotinka
    díky:)
    - - - - -
    a nebyl byste někdo tak hodný a dal mi odkaz příklad vybyvené kleci po svém? dívala jsem do pár alb od pár lidí, ale byly tam jen akva a boxíky.Já bych chtěla koupit obyč větší klícku, tak tedy bez výbavy....
    28.5.2013 18:38senega
    Krasotinka - mám všude boxy, ale kdysi jsem ěla na přechodnou dobu nějakou tu klec
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08ccdae792b6105a01e0.jpg (domysli si domečky a trubičky navíc, ty na fotce nejsou)
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08ccdae8090b105a01e0.jpg (tady ještě chyběla nějaká trubka, misky a spol)
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08ccdae83c4910a001e0.jpg

    http://img.kralici.com/mysky/alba/08ccfb1b6ece10a001e0.jpg (taková pseudo ručně postavená klec)
    http://img.kralici.com/mysky/alba/08cd98675aaa10c80258.jpg (boxoklec pro jednoho samce)

    a kdyby ses chtěla hodně rozšoupnout :D http://img.kralici.com/mysky/alba/08cd9466b8f410c80258.jpg
    28.5.2013 18:45Krasotinka
    senega--díky, jak se ti mám odměnit..? :D strašně se mi líbí ta poslední, ale s tím počkám:DD ta první a druhá taky není špatná a líbí se mi tam ty otvory od konzervy (jestli to byla konzerva), no já zatím viděla ve zveri takovou tu klasiku s trubkama a nebo úplně bez, ale byla menší než ty tvoje, domeček bych chtěla, nějak udělat patro plus žebříček, dole misku, napáječku, nahoře ještě hamaku a průlizky ze dřeva, co by se dalo:) ruličky a provazy můžu? nikdy mě nenapadlo, že myška umí šplhat:) umí..?
    28.5.2013 18:52senega
    Krasotinka - není zač, nevím, co vypadá jako otvor od konzervy? :D ale z konzervy tam nic není, mohly by se pořezat, všechno je plast, papír, lepenka, karton látka.. no jasně myšky jsou šílení akrobati. To je jasný přece :)
    Není to tlustej křeček, co se ani neudrží na ruce :)
    u myšek se meze nekladou co se fantazie týče.. materiály co sem vypsala nahoře a můžeš vymýšlet, hlavně nic ostrýho nebo jedovatýho.. látka třeba jen klasická bavlna a spol, silony, umělotiny a tak nedávat. na vystýlku klasickej toaleták nebo ubrousek, žádný vaty ze zveřáčů a podobně.
    Vybavení je fakt nenáročný, vlastně ani nemusíš nic kupovat, jde si udělat všechno doma z "odpadního" materiálu a mnohdy to vypadá i líp, než šíleně barevný plastový trubičky..

    Takže klidně kup holou klec někde na bazaru (ta žlutá na první fotce stála rovných 80Kč, protože měla naštíplé dno - zpravil to zvenku silikon a páska a pohoda) a zbytek si dodělej doma :)
    28.5.2013 18:56Krasotinka
    senega-ta tvoje ručně vyrobená, černá myška je v nějakém domku a mě přišlo, že je to konzerva a taky mě hned napadlo-pořezání..:/ a jak to myslíš přesně s tou vystýlkou? podestýlka hobliny, ne? a na nějaké hnízdečko ty kapesníky jsem četla v bydlení nahoře.
    28.5.2013 18:58senega
    jo tooo, to byla nějaká kartonová trubička od zrní myslím :)
    jasně, takhle sem to myslela, podestýlka hobliny, na udělání domečku toaleťák.. ono občas mají nováčci snahu poskytnout to nejlepší a třeba na en domek kupují vatu pro křečky a to je hrozný svinstvo, hlavně teda pro mimina, ale už se mi v tom dost motala i dospělá myš...
    28.5.2013 19:06Krasotinka
    senega-:) tak to jo:) Tak díky, já se pokusím sehnat tu klec a uvidíme.Ahoj
    - - - - -
    ale pak mi poradíš s barvičkou, že jo? v tom se totiž totálně nevyznám ,jak se to určuje..:/
    28.5.2013 19:07senega
    Krasotinka - s barvičkou čeho?? myši? :D Když si je pořizuješ, tak jsou od chovatele většinou už barevně určený :)
    28.5.2013 22:29SpeedyGon
    senega:Magdi, co je ta poslední klec zač? je naprosto dokonalá....ale klec jsi z toho asi dělala, ne? Fakt super...prostorný, útulný :-)
    28.5.2013 22:55senega
    Speedy: je to klasickej samla box z ikei a je na něj udělaná z pletiva nádstavba :) Šlo mi tehdy o to, že mám ráda boxy, jelikož můžu dát víc hoblin atd a nelítá to a zároven Clovis byl tehdy můl privilegovanej miláček, tak sem chtěla aby se měl ještě líp a udělala sem nádstavbu, zabralo mi to asi půl noci se vším všudy :)
    29.5.2013 06:06Geluzee
    Semiš myš - mám skoro každý měsíc kolem 5-6 vrhů všechny je udám :-)
    - - - - -
    terezkarat - za poslední půl rok jsem měla takový myšáky 2 (každej z jinýho vrhu)
    kluk
    http://www.geluzee-mys.wz.cz/Odchovy%204/M%20s%20PP/IMG_5906.JPG
    holka http://www.geluzee-mys.wz.cz/Odchovy%204/P%20s%20VP/IMG_6291.JPG
    29.5.2013 06:35terezkarat
    Gel- koukam ze hedno splashed a jedno tri. Muzu se zeptat jakou barvu oci meli rodice? Dikyv;)
    29.5.2013 06:45senega
    terezka: způsobuje to rozložení pigmentu, proto je to nejčastěji u žíhaných nebo strakatých myší - v oblasti oka se uloží velký nedostatek pigmentu (světlý nebo bílý flek) a proto zůstane červené. Na barvě očí rodičů ani tak nesejde, jako třeba na rozložení znaků...
    Např. jako u některých barev psů - v oblasti obličeje, kde je třeba bílý flek může být oko modré a druhá půlka s normálním pigmentem je tmavooká.
    29.5.2013 07:04Geluzee
    terezkarat - kluk je z vrhu http://www.geluzee-mys.wz.cz/Odchovy%204/M%20s%20PP.html
    holka z vrhu http://www.geluzee-mys.wz.cz/Odchovy%204/P%20s%20VP.html
    - - - - -
    senega - nikdy jsme se s tím nezabívala ale u BOC je to častý jev, přišlo mi vtipný že ve světlý části obličeje bylo světlý oko ale netušila jsem proč děkuju :-) tady jeden psí příklad http://www.malapetra.estranky.cz/img/picture/2403/p1340024.jpg
    29.5.2013 09:07terezkarat
    Gel- diky
    Senega- ale mam pocit ze je mozne ze je to jako u krecku, tam se odd eye objevuji jen ve spojeni kdy jeden roduc je cernooky a druhy svetlooky, vrhy od gel jsou na tom stejne, myslim ze v kombinaci s rodici ve stejne barve bude mnohem nizsi pravdepodobnost ze se odd eye narodi
    29.5.2013 15:48Karca
    Terezkarat: pokud rodice nenesou c geny nebo Pp a pokud nejsou splashed, tri atp. Tak je jasny ze treba na ciste cerne linii se ti to nestane :)

    Ale jinak se do toho radeji nepletu, splashedi dou mimo me.:D
    - - - - -
    Tak nám dnes odešla Vysoko pod Oblohou od Semišové myši v nedožitém věku 1 rok a 8 měsíců, babulka už měla skoro od začátku roku problém se zádičky, v posledních dvou měsících vesměs tahala záda, ale zadníma nožkama hýbala a dokonce šplhala lépe než všechny ostatní holky. Umřela zřejmě ve spánku.

    Budeš mi chybět broučku, snad už tě nic nebolí :)
    29.5.2013 17:34Spajk
    Ahojky, mám dotaz.Nevíte zda by byly tyto klece (na odkazech) vhodné pro myšky, popřípadě jestli nevíte rozteč mříže u té první ??
    1.
    http://ceskyzverimex.cz/ne/34313-klec-patricie-8595091746460.html
    2. http://www.levneklece.cz/www-levneklece-cz/eshop/7-1-Klece-pro-mysi-krecky/0/5/187-vybavena-klec-pro-krecka-mysku-34x23x25-cm
    29.5.2013 17:43Sorka
    spajk: nechapu proc prodavajici nikdy neuvede roztec a napise ze je vhodna pro mysky.... podle obrazku hadam, ze ta roztec je 1cm
    - - - - -
    http://www.levneklece.cz/www-levneklece-cz/eshop/7-1-Klece-pro-mysi/0/5/164-klec-pro-krecka-mys-34x23x18-cm-roztec-0-7
    29.5.2013 20:13Spajk
    díky
    29.5.2013 21:36senega
    Spajk.. mrkni po větší, vždyt se v tom myška ani neproběhne pomalu.. aspon těch 40x30 at to má, tady ty malý by neměli prodávat ani na myši, spíš jako nějaký přepravky..
    30.5.2013 13:33Spajk
    senega - dík, podívám se ještě po zveráčích..
    30.5.2013 16:47Krasotinka
    Ahojky, opět se chci na něco zeptat, chtěla jsem najít vhodné místečko pro mou myšku (jako ubytování s klecí) asi ji budu mít v pokoji, ani ne u okna a ni ne u žádného průvanu.Doufám, že ji to bude vyhovovat! Smím -li ze zeptat, má myška nutnost chodit ven? Jako třeba do nějaké piďi ohrádky, nebo tak nějak. Popř.natrhat jí trávu? Děkuji N.
    30.5.2013 20:01Ann
    Krasotinka: moje myš moc trávu (téměř vůbec) nejí, ale ven ji občas beru. Pokud na to tvoje myška neni zvyklá, tak by jí to mohlo vystresovat. A mohla by ti utéct.
    31.5.2013 09:14Geluzee
    Krasotinka - jestli jim chceš venku něco natrhat tak spíš listy pampelišek, obyčejnou trávu ti jíst nebudou.
    31.5.2013 13:23Anetka
    Hlásím narození 12ti prcků po trikolorních rodičích, IMPOR NL. Budou pouze s VP, jelikož jsme kvůli všenkám v Praze neprošli registrací.. Což mi připomíná, nebude nějaký registr v Praze, či okolí?
    Kdo by měl zájem o myše, nechť mi napíše do zpráv, narodili se v pondělí 27.5.
    Maminka je slehlý rex...
    31.5.2013 14:26Spajk
    Mám doma teď 1 volnou klec. Bohužel mi dneska zemřel křeček. :( Vím, že křeček může mít větší rozestupy mezi mřížkami, ta klec má rozteč 1 cm. Je velká 40x25, dostatek místa pro myšku.. Nevíte čím by se ty mřížky daly "obalit" aby s klece myška neutekla?
    31.5.2013 19:33Sorka
    obcas mi z inzeratu zustava rozum stat "Výhodou křížených psů je, že jsou mnohem zdravější, než čistokrevní." xD
    - - - - -
    Anetka: oznacenim rex se v cizine prirazuje jak k astrex tak i fuzz v zavislosti na standardu dane zeme, my takove oznaceni nemame/nezname

    Ale predpokladam ze myslis astrex