od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Leden v roce 2013
  • Zobrazuji 189 zaznamu.
  • 1.1.2013 00:19Sandy15
    Já a naše zvířátka vám přejeme krásný rok 2013 :0))
    1.1.2013 15:41ZhuZhu
    ŽOLÍK - Jaké granule bys radil/a ty??
    1.1.2013 16:09Lufí
    radila bych jakékoliv granule jejichž cena je kolem 800,- a výš...samozřejmě né vždy jsou i dražší granule zárukou kvality (viz třeba Eukanuba), ale je v nich alespoň nějaké maso narozdíl od obilných křupek typu Pedigree...a taky jako vždy záleží na psovi, co mu sedí! :)
    - - - - -
    a jinak, jak vaši pejsci přežili Silvestr?
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=76
    k tomu Novému roku pár nových fotek do alba :)
    1.1.2013 16:31ŽOLÍK
    ZhuZhu-My dáváme Propesko
    1.1.2013 16:32Terezka
    lufí, senračně hned jak začala první sisi rachejtle bouchat štěkala a štěkala :-D, a nějak jí to nevadilo.
    já kupuju fitmin, brit a bosch jsou podle mě dost kvalitní a žerou to i naše kočky díky tomu že sisi je small jsou ty kranuje mini a kučkám to vyhovuje
    1.1.2013 16:35ovec
    žolík, to teda nejsou o moc kvalitnější granule než pedigree :D
    1.1.2013 16:55ŽOLÍK
    Ovec-ve správach minulej rok dávali že pedigree není vhodné za krmení že je v tom moc soli
    1.1.2013 17:33Lufí
    Terezka: to je super, že to zvládla takhle :)..Jinak Fitmin, Brit i Bosch jsou fajn, moje vyrůstala na Fitminu a teď je na Britce momentálně :)
    - - - - -
    Žolík: Propesko je opravdu na velmi podobné kvalitě jak Pedigree...
    1.1.2013 17:39Barbarella
    Lufí: Naše Barbelka bude mít 4.ledna rok takže to byl její první Silvestr. Jí bylo úplně jedno že venku něco bouchá. Šli jsme asi v 20:00 na procházku tky bouchalo a uplne v pohodě :))) Jsme mooc rádi že se nebojí :))))
    1.1.2013 17:45Eliška P
    Ke granulím: my Nikyně dáváme Eukanuba pro jorkšíry a vyhovujou jí.
    Jinak Nikyně se silvestr líbil koukala se z okna na ohňostroj
    1.1.2013 18:18Valentýnka
    Já krmím granulemi Brit :D
    Jinak ten můj byl úplně "šílenej" :D Lítal po zahradě a chránil nás :) Na nic se nedal nalákat, když jsme ho vzali domů, chtěl ven a rozdat si to s tím "nebezpečím" :)
    1.1.2013 19:16Lufí
    tak to vám závidim...moje fena má ze Silvestra a ze všech podobných ran hysterické záchvaty...takže aby přežila Silvestra ve zdraví, dostávala od rána Bachovy esence...divila jsem se, jak skvělý účinek měly, sice štěkala, ale nelítala po domě jak šílená a za hodinku už byla v pohodě a spala :)
    1.1.2013 20:21Terezka
    lufí, myslíš že je dobrý měnit granule nebi zustavat na jedných, nekde jsem četla že musej jíst jen jedny granule, ale podle mně je lepšší měnit pak maj nato lepší chut
    1.1.2013 20:42Lufí
    Terezka: někdo řiká to, jiný zas třeba měnit po pytli...myslim, že změny vůbec nevadí, když se přejde postupně...moje fena po třech pytlích odmítala Fitmin, tak jsem přešla na jiné...ona je teda od přírody vybíravá :D
    2.1.2013 09:56ZhuZhu
    Naše fenka je na silvestra zalezlá v boudě a štěká jak pominutá.
    2.1.2013 12:43Terezka
    lufí: právě naše fenka jí jenom když jí náš kocour protože jak jsem psala v albech byla hodně zanedbaná a jedla jenom mrkev
    2.1.2013 14:07Lufí
    Terezka: a proto já osobně bych už nikdy nekoupila psa bez PP...abych nepodporovala takovýhle zanedbáváče...ale jestli se u vás z toho dostala, tak je to moc fajn :)...jinak nedávno byl v časopisu Haf & Mňau článek o ceně psů s PP a bez PP a spočítány přibližné náklady na jejich chov....v chovu psů s PP a "chovu" psů bez PP je rozdíl nákladů i 100 000 a víc korun...takže cena za psa s PP opravdu není přemrštěná...vím to z vlastní zkušenosti, neboť začínam s chovem, jen registrace CHS je téměž za 2000...a to nemluvim o výstavách, uchovnění, různých testech...počítala jsem, kolik bych musela mít štěňat a za kolik je prodat, aby se mi náklady za 3 roky života feny vrátili cca na 0...tj. chovatelství opravdu neni o výdělku...
    2.1.2013 14:40Terezka
    lufí, jenomže mijí dostali od sousedu a ty ji dávali jíst mrkev prej nic jinýho nejedla hahaha, a představsi že měla být s pp a že jim ta pani chovatelka dala vybrat jestli chtěj bez pp a nebo s pp taková kravina vit já jim to nevěžila hrozně si vymýšlej. vyděla si tu fotku jak tam unás byla sisi na návštěvě a tu jak je dneska to je rozdíl co. a měla i splsnatělou srst víš co toje (takoví hmolce na srsti)
    2.1.2013 14:51Lufí
    Terezka: Sisi má štěstí, že je od nich pryč...na mrkvi pes nemůže přežít, nemůže být zdravý atd...mrkev můžeš přidat do žrádla, ale krmit jen s ní...hrůza....stává se, že chovatel, co nemůže prodat štěňata je nabízí i bez PP za levno...nechápu jak, už by je měl mít přihlášený k vystavení PP...každopádně je to trestný a chovatel za to může být postihnutý...ovšem pak jsou i lidé, co nemají registrovaou CHS, ale na internetu se vydávají za chovatele, prodají ti štěně za cenu s PP a slíbí, že pošlou papíry dodatečně....no pak přestanou komunikovat a PP už nikdy neuvidíš, pač nejsou registrovaní a tudíž nemají právo PP vydávat....většina štěňat s PP je k odběru a PP je doposíláno...neni ale nic jednoduššího, než si zkontrolovat na webu ČMKU, zda-li je ta CHS, ze které jste si štěně vybrali, registrováno u ČMKU, popřípadě u FCI....taky se to dá najít podle výsledků výstav, neboť na výstavu tě bez PP nepustí..výsledky výstav můžou taky dopomoct naléz CHS, kde mají nadějné psi, umísťující se na prvních příčkách :)
    2.1.2013 14:54Terezka
    Lifí: taky si říká že je dobře že je unás, nevim jak by tedkon vypadala možná by ani nebyla :-(
    2.1.2013 15:04Jenny
    Hezký Nový rok všem zvířatům i páníčkům přeje Jenny a zvířata.
    2.1.2013 15:13Terezka
    lufí: pro porovnání poslední fotkahttps://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=137
    2.1.2013 15:19Lufí
    Terezka: je to opravdu velký rozdíl :)
    2.1.2013 17:26Jenny
    Mám založeny 3 nová alba- Ronny https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?Ron
    Jenny https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?Jenny
    Black https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=230
    Kdo chcete, tak se podívejte.
    2.1.2013 19:13Black Rose
    Cauko, chtěla jsem se zeptat, zda tu někdo má osobní zkušenosti s útulkem Dogpoint? Kdyžtak do SZ, díky x)
    3.1.2013 12:36psinka
    Ahojky chtěla bych se zeptat,četla sem že když štěně dostane psinku a přežije ji,že už se celý život proti této chorobě nemusí očkovat,že je jakoby proti ní už imunní,je to pravda??
    3.1.2013 16:41Terezka
    psinka: nevim jestli taky ale funguje to u lidí
    3.1.2013 18:31Jenny
    Další fotka u Blacka-odkaz řes tři příspěvky níže
    - - - - -
    psinka- radši bych ho očkovala, podívej se na:
    http://www.vitejdoma.cz/chovatele/zdravi-zvirat.6/psinka-u-psu.9635.html, http://www.vakcinujisvehopsa.com/diseases/canine-distemper.asp http://www.veterina-info.cz/odborne-clanky/psinka-a-parvoviroza-37.html http://www.rpvet.cz/veterina/97-Rady_chovatelum-Nemoci_psa_a_kocky-Psinka/
    - - - - -
    na každé stránce je to jinak, ale věřila bych veterinářům.
    3.1.2013 22:54LiluŠka
    Má tu někdo bígla? Prosím do SZ.
    4.1.2013 16:49Terezka
    Tak vyfotila jsem pár povelu co sisi zatim umí. https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=237
    umí toho docela dost ale není to vyfoceno určitě to dodám
    4.1.2013 19:41Kaja
    Taky Váš pejsek umí takto pouštět hrůzu?
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=238
    :-D Povedená momentka !
    5.1.2013 20:25Jenny
    Mám nové přání k svátkům, PF 2013 ale promiňte že až teď, teprv jsem objevila funkci počítače
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?Prani
    6.1.2013 13:38Byssoid
    Nějaké naše fotky:)
    http://smutnafoto.rajce.idnes.cz/1.1._-_2.1./
    http://smutnafoto.rajce.idnes.cz/Venku/
    6.1.2013 20:03Terezka
    byssoid- krásný psíci
    - - - - -
    keásný třikrálový večer přeje terka a sisi
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=205
    7.1.2013 17:24Jenny
    2 doplněné fotky Rona- 2 před * https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?Ron
    - - - - -
    byssoid- nádherní..........
    - - - - -
    Taky se přidávám :hezký tříkrálový svátek,omlouvám se že později............ https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?Prani
    7.1.2013 19:09LuluP
    Dnes naše Roxie oslavila své první narozeniny :* https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=239 ;)
    7.1.2013 21:00corac
    Jessica v obliehaní hračiek :)
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=240
    7.1.2013 21:24Terezka
    vyrábí tu nekdo hračky s fleecu(flauš)
    10.1.2013 19:41Jenny
    nové (17) fotek u Ronnyho https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?Ron
    u jenny (4) https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?Jenny
    u blacka (1) https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=230

    corac- hezké:)
    LuluP- hezké a roxie všechno nejlepší...
    11.1.2013 16:27Terezka
    Ahoj dneska jsem vyhrála školní soutěž focení na tema nachytej ho při čtení
    http://www.knihozrouti.estranky.cz/fotoalbum/foto-soutez/
    - - - - -
    ta první je moje
    11.1.2013 16:38corac
    Ahojte, prosim vas, nema niekto cestu cez Jihlavu (pripadne Brno) do Lucenca/Zvolena/Banskej Bystrice (Slovensko)? Potrebovala by som previezt morciatko. Dakujem, ked tak do SZ.
    11.1.2013 20:07LiluŠka
    Jakou značkou granulí krmíte, mě se líbí Brit, nebo Brit care. A jak je to s tím, že pes musí žrát pořád granule a nemělo by se mu někdy místo nich dávat třeba kapsičky,konzervy,maso s rýží či těstovinami.. atd. Je to pravda nebo ne? Někde píšou, že je to v pořádku, někde zase, že ten pes dostane průjem..
    11.1.2013 21:37Terezka
    brit care je super je to vlastně superpremiové krmivo já od toho mám pamlsky a jsou super proste bomboví a chutný. Já krmím Fitminem, Bochem a Britem to jsou podle mně nejchutnější krmiva a hlavně sisince chutnaj :-D
    11.1.2013 22:37Lufí
    LiluŠka: Brit mam ozkoušený a je fajn, moje vychrtlá fena po něm dokonce i něco nabrala....když přidáš jednou za čas konzervu nevadí to, ale dávat denně konzervu nebo maso do granulí neni vhodné...pes tráví jinak dlouho granule a jinak maso...jsou z toho průjmy nebo naopak zácpy...
    11.1.2013 22:54Terezka
    lifí: tojsem nevědela poučím se mi jí dáváme někdy maso a granule jí furt
    12.1.2013 17:30Jenny
    a je zdravé dávat psovi do granulí masový vývar, když to jinak nepokouše- je už starý?
    12.1.2013 19:16corac
    Masovy vyvar kludne si myslim, samozrejme ale bez soli alebo inych korenin, cisto len vyvarit masko. Ja som mala 15 sucku a granulky sme jej zalievali horucou vodou a nechali vychladnut. Ale vyvar je tiez myslim dobry napad.
    12.1.2013 19:18Elki
    Ahojky. Nevíte kolik stojí nejlevnější agility souprava? ♥
    12.1.2013 19:39Terezka
    elki
    tady jsem tupovala já
    http://www.spokojenypes.cz/agility/
    12.1.2013 19:46Elki
    Ublíží psovi kočičí bobek i s kamínkama?
    12.1.2013 19:51Terezka
    elí: myslím že ne siska je jí a nic jí zatim není ale musíš elzince zato vynadat třeba povelem fuj
    - - - - -
    má to být pro elki
    13.1.2013 09:38Elki
    No já jí za to vynadám ale jí je to tak nějak jedno.
    13.1.2013 10:44Terezka
    elki: to stejný sisi, ale odnaučuje se to. časem to určitě elza zvládně
    13.1.2013 17:04Karča a Richie
    Elki: Požírání výkalů jiných zvířat je buďto zlozvyk - špatná výchova, nedostatek podnětů,aktivit=nuda, nekvalitní krmivo(nedostatek vlákniny) a nebo může být i zdravotního charakteru - pokud se Vám pes zdá byť jen trochu "jiný"(nemocný) navštivte veterináře, aby vyloučil zdravotní komplikace.

    PS Google je mocný pán, stačí přečíst pár článků pro příklad:
    http://www.hanazertova.cz/psi-a-koprofagie/
    13.1.2013 17:39Terezka
    Nezná někdo LVT poblíš příbrami (střebočeský kraj) děkuju
    13.1.2013 19:59Lufí
    jedno varování pro všechny: dozvěděla jsem se od myslivců, že momentálně se opět šíří tzv. Aujeszkyho choroba...je to choroba přenášená prasaty a divočáky, pro psi smrtelná!!..takže pozor na jakékoliv požírání výkalů a podobných věcí, neboť se pes může nakazit i tak....obvykle nakažená zvířata umírají do 24-48 hodin!
    13.1.2013 20:41Terezka
    lufí ježiš marja, a muža se nakazit od kočičích hoven?
    13.1.2013 21:37Lufí
    Terezka: od těch snad ne..pokud kočka něco nemá...ale tuhle chorobu přežívají jen prasata, kočky ani psy ne...
    13.1.2013 22:04corac
    Terezka - v macacich vykaloch sa mozu nachadzat pasomnice alebo hlisty, ktorymi sa pes moze nakazit. Vacsina maciek co pobehuje po vonku nie je ockovana ani odcervena a teda treba davat pozor na toto pozieranie vykalov. Moja Jess to robila ked bola mala, trochu jej od toho pomohlo nosenie kosiku na papulke ale lepsie je proste davat pozor. TEraz to uz nerobi takmer vobec, ale ked vidim, ze bezi a zrazu zabrzdi a zacne nuchat okolo seba viem, ze nieco bude nablizku a automaticky vydam povel "fuj to!" a odtiahnem ju odtial prec. Doveruj, ale preveruj :D
    14.1.2013 14:31Jenny
    k příspěvku lufí pro všechny: voďte psy na vodítku a dávejte pozor, až začnou čichat- to je nablízku nějaká "vůně" čili po lidsku hnus, anebo nějaké zvíře, které není na světě k tomu, aby ho nějaký mazlíček sežral
    14.1.2013 15:21Bred
    Ahoj, chci se zeptat jak mám svého skoro šestiletého labradora odnaučit tahání na vodítku a vítání skákáním na osobu kterou právě vítá???
    14.1.2013 17:08Tinne
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=242 Dájenka má dnes 14 let
    14.1.2013 17:18Jenny
    bred: tahání- jestli jsi dítě, tak ho učit pomocí někoho silnějšího, kdo ho tahat nenechá, a v televizi http://mazlicci.nova.cz/ doporučovali ohlávku, ale na menší psy, nevím jestli je nejaká na labradora, a skákání- běžná záležitost, snesitelná u joršírů a podobných malých plemen, ale u labradora je to nebezpečné, tak se skus poradit na cvičišti případně na webu(odkaz výše) a ten pořad doporučuji pro lidi co neví co se zlobivým psem nebo kočkou.
    14.1.2013 23:36Lufí
    Bred: ohlávky (haltie) jsou fajn, ale pozor, musí se s nimi umět jemně zacházet...jinak nevim, jak odnaučit skákání, moje fena (velikosti labradora) sice ví, že to nesmí,ale když mě vidí po delší době, prostě neodolá....používam povel neskákej + gesto rukou, klidně jí i odstrčim, někdy to funguje a někdy ne..
    15.1.2013 13:28Klároš Mašík
    Prosím poraďte potřebuji psa na hlídání domu a pozemku jakého bych si měla vybrat? Bullmastifa nebo Amerického buldoga?
    15.1.2013 17:42Terezka
    klároš- každý pes umí hlídat dokonce i naše jorkšíří fenečka sisi. Vybersi sléš pejska kterej ti le milejší a chtěla bys ho radči :-D
    - - - - -
    podle mně bullmastif hlídá líp
    15.1.2013 18:18corac
    Dnes o 22:30 uplynie presne jeden rok odvtedy, čo svoju rodinu navždy opustila naša milovaná Sindy - najvernejšia a najodvážnejšia sučka, akú som kedy poznala. Je to už rok, no nám to stále pripadá akoby to bolo včera. Neprejde deň, kedy si na ňu nespomenieme, veľmi nám chýba. Verím, že za dúhovým mostom jej je už dobre, že tam nie sú žiadne búrky, ktorých sa veľmi bála. Zapálili sme pre ňu sviečku a na hrobčeku kahanček aby vedela, že na ňu myslíme a aby dnes, aspoň na chvíľu, našla cestu domov... ;(
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=243
    15.1.2013 18:35Terezka
    co myslíte jak šikulové tvořili agility. Já myslím že to vypadá dobře ale pejsek se oto muže dívko dole zranithttp://www.ceskatelevize.cz/porady/10120743066-sikulove/1813-tvorte-s-nami/?navod=581
    15.1.2013 18:46Jenny
    terezka ten návod je dobrý, ale fakt pozor!
    - - - - -
    klároš- skus výběr tady, pomůžou ti.
    http://www.pedigree.cz/zaciname/vyber-psa/0 a nedoporučuji na hlídání psy z útulku- taťka má špatnou zkušenost
    15.1.2013 18:55Terezka
    jenny. já to vyrábět nebudu mám lepší a bezpečnější. jenom jsem chtěla vědět co na to říkáte jak je čt blbá
    15.1.2013 19:15Karča a Richie
    Tak prvně rada ode mě: raději vůbec nečtěte, co píšou a kecaj na TV NOVa, ČT 1 a bla bla bla.. jsou to vesměs komerční a hloupé názory. Co bylo zrovna tohle číst nebudu. nechci si kazit den.
    A za druhé: pedigree? :D Tam taky nechoďte.. Nevím, jak by Vám mohli výrobci snad nejhorších granulí na světě pomoct. :-!

    Pokud máš problém je nejlepší najít VHODNÉ cvičiště - za mě (skola.kynolog.cz) - můžeš se tam i optat, jestli neznají cvičiště v tvém okolí se správným přístupem. Když ti to někdo vysvětlí a ukáže naživo je to mnohem lepší, pak to prostě aplikuješ je v reálu.

    Ale můžu zkusit napsat, třeba ti to zabere.. musíš brát v potaz i chování psa a to si mnozí špatně vykládají, proto doporučuju toho trenéra, co ti to vysvětlí. Jak s oblibou papouškuju, co kdosi nějaký Psovod s velkým "P" řekl: "Ve většině případů výcvik nepotřebuje pes, nýbrž jeho majitel." :D:))

    Tahání:
    Jsou dvě varianty na každého psa je vhodná a platí jiná.

    1. Mírumilovnější varianta:
    Jdeš rovně. Pes zatáhne = změníš směr pohybu a pokračuješ v tom směru. Pes znovu zatáhne a opět změníš směr pohybu a pokračuješ v tom směru. A takto se to opakuje dokud nejde pes bez tahání.
    Musíš si dávat malé nároky, třeba nejdřív aby šel bez tahání 3 kroky, pak třeba 5, 10, 20, 30, 50 kroků atd. Psa odměňovat hlavně slovně a hodně z vesela, pokud je to žrout tak pamlsky rozhodně pomáhaj - musíš je umět ale aplikovat. A na konci výcviku po správném provedení je dobré zakončení společnou hrou a pak ať už má pes volno(nemá vodítko). Nejlépe cvičit na zahradě apod. pokus si nejsi jistá, že tě pes bez vodítka bude poslouchat.

    2. Varianta:
    Jdeš se psem na vodítku, pes zatáhne = škubneš s vodítkem. Musí to být jasný škub, né zatáhnutí a zase né takový, aby pes uletěl nebo skučel bolestí. Takže obyčejný nylonový nebo kožený obojek. Žádné stahováky, žádné ostnáče!!!
    Škub musí být na každý zátah za vodítko, jinak ať si pes dělá, co chce, když netahá. a opět chválit za každou vzornou chůzi. Tohle praktikuju a z extrémního tahače mám víceméně vzorného psa. :)

    Ke skákání:
    Tím si pes vyžaduje pozornost. Tudíž odnaučení zní:
    Když na tebe pes skočí, nijak nereaguj, nic neříkej otoč se od něj a nevšímej si ho dokud nepřestane skákat. Občas to bude zřejmě dlouho trvat, ale zatím mi to u všech psů zabralo. Ovšem takhle ho odnaučíš skákat po sobě. Jak se bude chovat k návštěvám je věc druhá. :D
    - - - - -
    PS Jen tak z hecu jsem si dělala ten test na Pedigree.. :D:D
    A prý pro mě neexistuje vhodné plemeno. Nojo, žádné co by žralo ty jejich blafy. :D
    15.1.2013 19:36Jenny
    zima je tu. Pozor, může být nebezpečná. doporučuji přečíst tento článek, je tam co všechno se může stát pejskům v zimě http://mazlicci.nova.cz/clanek/poradna/psi/zima-je-tu-pozor-muze-byt-nebezpecna.html a péče o packy http://mazlicci.nova.cz/clanek/poradna/psi/jak-spravne-v-zime-pecovat-o-packy.html a ještě je tam odborné video jak postupovat, když má pes průjem a jak psovi čistit uši jak psovi správně změřit teplotu a dalši http://mazlicci.nova.cz/clanek/poradna/psi/jak-spravne-psovi-zmerit-teplotu.html http://mazlicci.nova.cz/clanek/poradna/psi/jak-spravne-postupovat-kdyz-ma-pes-prujem.html http://mazlicci.nova.cz/clanek/poradna/psi/jak-spravne-zastrihavat-psi-drapky.html http://mazlicci.nova.cz/clanek/poradna/psi/co-si-pocit-s-bolavyma-usima.html http://mazlicci.nova.cz/clanek/poradna/psi/jak-spravne-cistit-psovi-usi.html http://mazlicci.nova.cz/clanek/poradna/psi/jak-si-vybrat-veterinare.html
    a 5 otázek a odpovědí kolem problémového chování psů
    - - - - -
    Karča a richie někdy v tom testu fakt nevyjde nic, ale mi tam vyšlo hodně psů :-?
    15.1.2013 20:29LiluŠka
    Mně v tom testu taky nic nevyšlo.
    15.1.2013 23:33Lufí
    jéé, u testu jsem se krásně pobavila :D..ale pro mě taky nemají psa :D
    16.1.2013 16:31Jenny
    pro mě maj psů hodně:D
    16.1.2013 18:53Valentýnka
    pro mě také nenašli vhodného psa :D naštěstí já už nejlepšého mám,ale co chudák někdo kdo si to vyplní a pak mu vyjde tohle? :(
    - - - - -
    *nejlepšího
    17.1.2013 14:56VerčaB
    pro Bred:
    Doporučuji řešit příčinu a né následek... proč skáče (radost nebo i nedostatek jiných zájmů a vybití energie?), na koho (rodina, přátelé nebo i cizí?), kdy (při vítání nebo i v rámci "klidu"?), jak se chovám (důsledně zakazuju nebo "sem tam"?).
    A řešit nežádoucí chování až v šesti letech je velmi úsměvné. Pokud psa vychováváš od mala k tomu, aby nedělal něco co se ti v dospělosti nebude hodit jde to mnohem snáze...
    Ad metoda cukání vodítkem: Na cukání je právě (pro efekt) mnohem lepší obojek řetízkový (nezapnutý na stahování) než měkký a tudíž akci tlumící měkký nylonový nebo kožený obojek.
    - - - - -
    k tématu :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=bvwekyNVzA4
    17.1.2013 16:21Terezka
    verča. krásný video
    17.1.2013 17:25Karča a Richie
    VerčaB:
    S tím souhlasím, jen vím, jak to bývá u "laiků" resp. lidí, co se psy neumí pracovat - nerozumí jejich chování, neumí adekvátně reagovat. Jak jsem řekla takhle je nejlepší se jít "poradit" reálně - ovšem zádrhel je najití vhodného trenéra.

    K obojkům: Ok, řetízkový bez stahování, ostnů beru. Já jsem si teda psa přeučila na nylonu a nemám s tím problém, pokud má někdo, ale opravdu maniaka, tak je asi pevnější obojek lepší.
    Problém vidím spíš, že pro lidi je dost těžké se naučit správně škubnout a netahat než zvolený typ obojku.(když vyloučím ty jmenované)
    - - - - -
    a video: Moc pěkný! :) Perfektní nápad. Taková videa by měla běhat v televizi místo reklam.. :)
    17.1.2013 18:15Jenny
    krásný video, a holky, máte pravdu že ostnatý je hnus, spíš se pakpes bude bát chodit ven, askuste to tak jak ten pán- v tom váíčku bylo jistě maso.
    17.1.2013 18:18VerčaB
    Chování psů nerozumí pejskařů... až se mi z toho brečet chce (tento týden zrovna dva případy "používání" vodítka místo povelu, náznaku spolupráce...). Ale to by bylo na dlouhé příspěvky...
    Já čtyřicetikilovou vlčačku na nylonu prostě nevycukám a když jsem venčila agresivního RR (vůči psům) moc mi ten řetízek chyběl...
    Ad cukání nebo i změna směru - také to chce povel. Používám např. jen "ne". Krátké, důrazné a jasné. Právě toho zlobivého RR jsem na "ne" učila "pojď si pro pamlsek". Takže pro něj "ne" u jedlého psa znamenalo - otočím se a dojdu si radši pro ňamku.
    17.1.2013 18:41Karča a Richie
    VerčaB:
    "Chování psů nerozumí pejskařů" louskám to češtinově a pořád nemůžu dojít výsledku.. :D:))
    Jako, že psi nerozumí pejskařům nebo jak?

    Jo, to chápu. Měla jsem k dispozici xkavkazana a je pravda, že toho bych na nylonu(navíc přes ty dlouhé chlupy) nevycukala. Ale jsem zvyklá pracovat hlavně se středními plemeny(kokr, boc apod.).
    Spíš teď čelím problému jménem "bojácnost". A zároveň vychovávat(resp. podpořovat majitelku ve výchově) a povzbuzovat sebedůvěru je u pyrenejskýho horskýho celkem boj. No, taky na dlouhé vyprávění.

    Vidíš, to jsem zapomněla.. povel je samozřejmostí. Já momentálně používám oslovení psa, "upozorňovacím tónem". Zabírá mi nejlépe, ale jinak bych ho samozřejmě nedoporučila. U jiných psů ho nepoužívám. Můj pes je prostě specifický.. :D Díky tomu, že jsem si ho vychovávala sama od svých 13let(kdy jsem ještě mnoho zkušeností neměla) - dosti dominantní jedinec, tak např.: Fuj! pro něj znamená - rychle je tady něco obrovsky lákavého, tak ať mi to nevezme. :D Takže funguju v těchto věcech spíše na tón hlasu. Vyjma povelů.
    Proto stále a dokola doporučuju zajít za zkušeným trenérem.
    17.1.2013 19:50Jenny
    karča a richie jménem by se napomínat nemělo, ale nědy to holt jinak nejde. ta věta znamená asi: Tolik pejskařů nerozumí (nepochopí) chování psů.
    17.1.2013 19:58Karča a Richie
    Jenny:
    Psala jsem to, já psa neřežu a s napomenutím nemá spojený strach. Já tohle v podstatě používat musím. Neboj, vím co dělám. ;)
    18.1.2013 15:25Jenny
    Karča a richie: správně, já psa taky nebiju, to by se totiž nemělo, a kdo to dělá, může se asi těšit až ho jeho mazlíček kousne, až toho bude mít dost :E a takovým páníčkům to rafnutí patří, a doufám že se na celém webu králíci.cz nevyskytuje člověk který bije zvířata nevyskytuje.


    a když psa napomínáš jménem, tak mu pak ještě řekni třeba "nesmíš" ať seš si jistá že ví, co po něm chceš.

    a nejhorší jsou ti, co si po "přestupku" zavolají psa "ke mně" a pak mu řeknou fuj, nesmíš! já být tím psem tak si myslím, že fuj je, že jsem přišla na zavolání. správně by se psovi mělo vynadat když dochází k tomu, co nemá dělat. pak je pozdě.

    PS: já vím že psa nezabije,když dostane vynadáno, a přeju tobě a všem ostatním aby jejich pes už nikdy vynadáno dostat nemusel, protože bude móóóć hodný ;-)
    19.1.2013 12:17Karča a Richie
    Jenny:
    Nechci znit hrube, ale prosimte nepoucuj me. :D:)

    PS "nesmis" mi u vychovy chuze na voditku moc nepomuze.:D jak jsem rekla.. Vim, co delam a proc to delam. S Richiem jsme si prosli tezkou pubertou a jelikoz jsem mimo svou vychovu vyuzila nekolika zkusenych a dle me jednech z nejlepsich v republice - kynologu(desensky to rozhodne neni:D). A jelikoz uz ma 6let.. Tak si jsem jista, ze nas pristup je zcela adekvatni a vyhovuje nam obou. Ono je hezke mit neco nastudovane, takove ty zaklady a zakladni situace. Ale vec druha je, ze kazdy pes je original a obzvlast pokud jde o psa s cernou minulosti neo proste zanedbanou situaci, tak ti takovehle vzorce nepomuzou.

    Mimo to je v podstate totalne jedno jake slovo si zvolis - pokud tvuj pes "nesmis" nezna, tak je ti prd platne. Jde hlavne o intonaci a rec tela. Kdyz jsem se naucila tohle, tak nase problemy spadly temer na nulu. Jelikoz jsme se v podstate "pochopili".:)
    19.1.2013 13:51Reny
    Možná by vám všem pomohlo dívat se na National Geographic Channel pořad ZNALEC PSÍ DUŠE Cesar Millan, dávají to vždy v neděli, ted bude Neděli 20. leden v 08.00
    Já dříve zamlada cvičila pejsky a kdybych viděla to jak to dělá Cesar Milan v tomto pořadu, moooc by mě to pomohlo. Je to fakt neskutečné, co on jednoduše a lehce dokáže za krátkou dobu se psí duší.
    19.1.2013 14:04Tulínek
    karča a ricchie-ahoj, jen jsem se chtěla přidat, slovo nesmíš používám já u Bertíka dost často:) je to totiž rozmazlenec a když s ním momentálně jsem, zjistím co za lelky zase pochytal, ale hned ho to pustí:)
    19.1.2013 14:12Jenny
    karča a Richie promiň, já tě nechtěla poučovat, ale jen ti říct jak to někdy chodí.

    a to, na jaké povely tvůj pes slyší, je věc tvého psa. Když tě poslouchá, je to v pořádku. já tě fakt nechtěla poučovat,jen to říct tobě a ostatním. A ještě jednou promiň.

    a víš jaký je náš pes: když někdo zavolá NA! tak si asi myslí "nejez mi to, už jdu!" a když někdo řekne venku POCEM, RONE tak "já su hluchý!" :D :D :)

    PS: pozdravuj psa.
    19.1.2013 14:39ovec
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=244 Zimní radovánky s australským ovčákem
    19.1.2013 14:58Terezka
    mužu se zeptat jsou do albumu nakrávvat videa?
    19.1.2013 16:11ovec
    Terezko, do alba nemůžeš nahrát videa
    19.1.2013 16:41Terezka
    ovec- děkuju za odpověd a jde to jinak?
    19.1.2013 18:38ovec
    Terezka, můžeš to nahrát třeba na youtube a vložit sem odkaz :)
    19.1.2013 18:58VerčaB
    Ad Cesar Millan - přiznám, že nemám nakoukané všechny jeho díly a super metody, ale dostal mě jeden díl s "nevychovaným" zlatým retrívrem. "Léčba" přílišného temperamentu je kopání psa, aby na prověšeném vodítku zůstal za psovodem. Když to opakovala venčící osoba (ještě to nebyla majitelka), tak mě jen napadlo, zda by vzala psa kovovou tyčí bez rozmýšlení, pokud by jí to někdo "povolanější" řekl :-( Bylo mi z toho hodně nedobře. Neříkám, že všechny jeho metody, rady nebo doporučení jsou na nic, ale jako u všeho - je potřeba si vybrat to co vyhovuje mě, popř. mému psovi nebo tomu, kterému se zrovna věnuju.
    To co tu zmiňujete je pravda... kolikrát není potřeba řešit co za povel říkám, ale jak to říkám :-)
    A ještě se zmíním o tom bití psů... nejsem zastáncem velmi módní pozitivky a tak se přiznám, že moji psi občas nějakou chytnou. Snažím se však, aby měli ode mě dostatek všasných informací, aby k tomu docházelo co nejméně.
    - - - - -
    A jedno cvičící video mám tady:
    http://www.youtube.com/watch?v=NhDmbticanE
    19.1.2013 19:56Terezka
    ovec problém je že nevim jak dát na youtube video :-(
    19.1.2013 22:31Karča a Richie
    Jenny:
    Vím, jak to chodí. Se psy už nějaký pátek pracuju. Neříkám, že jsem spolkla moudrost světa, mám se ještě co učit. Ale rozhodně v reálných situacích. Teorie je v tomto téměř k ničemu. :))

    No, "na" je zrovna spíš podvod než povel na který by pes cíleně plnil "ke mně":D...

    Terezka: Stačí zadat do google "jak nahrat video na youtube" .. není to ani tak nic složitého - musíš mít teda účet(zdarma)
    - - - - -
    Jinak Cesara taky moc nežeru... některé metody jsou OK, ale jak píše VerčaB setkala jsem se s zcela nevhodnými metodami. Což u většiny trenérů, kteří vystupují v médiích... viz. snahy novy a čt 1 o "výchovy psů".. k pláči
    - - - - -
    A k bití... psala jsem, že psa nemlátím. Ale pro mě samozřejmě, že ho trestám. Ne tedy při výcviku, ale pokud mám problém ve výchově, což jak jsem psala jsme problém měli... neznám pozitivní přístup k tomu, když Vás pes napadne nebo Vás odmítá pustit na určité místo apod. Ale už od nějakých jeho tří let jsme bez problémů. :)
    A taky si myslím, že pozitivka není vhodná pro všechny psy. Ale určitě je lepší laiky učit pozitivce než výchově s tresty, kterými psa lépe zničí.
    20.1.2013 11:21Jenny
    Karča a Richie- máš docela pravdu, NA vlastně znamená ke mně, a když přijdeš tak něco dostaneš :):):)
    - - - - -
    já jsem se setkala u psa s divnými způsoby,Ron NIKDY nebral jídlo ze stolu, a už vůbec ne když tam byl někdo a na silvestra jsme s mamkou a babičkou jedli jednohubky, a sem a tam jsme dali psovi kousek, jinak by strašně štěkal (a byli jsme v bytovce, a pochybuji že by o štěkáí měl někdo zájem) a naráz (jídlo bylo na malé stoličce) Ron CHŇAP! a skoro to bylo jeho:) (co je na zemi, je vždycky "jeho" :) Stalo se to někomu taky? A co to do něj vjelo?
    20.1.2013 11:51Karča a Richie
    Jenny:
    No, tak jsem to nemyslela.
    Psala jsem, ze "na" je pro psa vetsinou "neco zadarmo dostanu" a tudiz pokud ti pes na "na" pribehne, neznamena to, ze te posloucha. Pro nej to nei totez jako "ke me". Pokud na "ke me" nefunguje a na "na" jo. Jde nejspis o spatnou motivaci, chvaleni apod. Proste mu nemuzes nabidnout nic zajimavejsio nez prave ma. ;)
    - - - - -
    Jinak to, ze mu to das si asi prebral jako "je to i moje". Ja psa zasadne nekrmim svym jidlem a uz vubec ne z talire apod. A taky mu teda nikdy nic nedavam zadarmo. Vzdy za povel.
    20.1.2013 12:41Jenny
    karča a richie
    já mu říkám aspoň "zapros" ale vždycky mi řeknou, ať mu to dám "zadarmo".

    taky PRÝ je už hluchý, ale když na NA přiběhne, tak hluchý není, jen trochu rozmazlený a neposlušný. a teď to už taky nedělá, asi jen tenkrát........ No, u nás v rodině jsou zvřata holt rozmazlený, a když je něco chci přeučit nebo odnaučit, tak vždy mi řeknou: "on je tak zvýklý" "netrap ho" a tak je to u nás i s kocourem, mamka absolutně nerozumí zvířatům, ta by je "nakrmila" i čokoládou, kdyby ji někdo nekontroloval, a kocour už ani granule nežere, a mlíko by neměl jíst a je na něm "závislej" (kdyby se mu dávaly konzery tak by nebyl závislej ) a já s tím nic nenadělám :(:(:( Jo, vím že je to tu diskuse o psech, ale takhle to u nás doma chodí se všema zvířatama, dokonce i s WC pavoukama v koutech, a já si přísahám, že až budu mít další zvíře ( jestli budu ) tak ho nenechám rozmazlit, s těmato je už asi pozdě :(:(:( jako já bych je trochu spravila, třeba aby kocour žral, co má, ale prostě stará obehraná věta "on je zvyklý" ale on by se se mnou přeučil, kdyby neměl 1000 páníků, on ( kocour) je teda hlavně můj, ale prostě mu vždyckyněkdo něco podstrčí :(:(:( No, ak to u nás chodí :(
    20.1.2013 19:00anet 123pejsan
    mám bolonského psíka velice přítulný a hravý už není zrovna nejmladší a nevím jakou aktivitu proněj připravit abych ho nějak v jeho věku neohrozila ..předem Díky
    - - - - -
    prosím odepisujte do správ díky moc
    21.1.2013 17:35Terezka
    plete tu někdo psí oblečky. já bych potřebovala nějaké inspirace.
    21.1.2013 20:21Elki
    Tak se Teri koukni na internet. Tam by mohli být. A to jich Sisina potřebuje tolik??!!
    21.1.2013 20:28Terezka
    elky. na internet jsem se mrkala a moc nápadu nemaj. ty asi nemáš stím skušenosti co?
    21.1.2013 20:29Klároš Mašík
    Prosím potřebuju radu můj pes Terka je anglická špringršpanělka a teď v zimě je venku a dělají se jí na srsti takové ty "boláčky" a já nevím co stím babička jí je loupala nechápu :/
    22.1.2013 14:26Terezka
    kraroš: první co udělám když není se zvířetem něco v pořátku jdu kveterináři. ty to taky udělěj ten poradáí vždy nejlíp, no někdy ne. ale uděláš nejlíp když tam pujdeš :-D
    - - - - -
    Dneska je sisinka u nás 5 měsícu
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=137
    22.1.2013 16:42Jenny
    terezka oblečky taky tvořili šikulové :) http://www.ceskatelevize.cz/porady/10120743066-sikulove/1813-tvorte-s-nami/?navod=582
    22.1.2013 23:00Lufí
    koupila jsem nový objektiv k foťáku tak přibily nové fotky do alba :) (3 poslední)
    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=76
    23.1.2013 11:52Terezka
    jenny: to jsem vydela a je to hruza.
    - - - - -
    šikulové nic nevědí o psích citech.

    lufí: boží
    23.1.2013 15:22Lufí
    no ale rukáv od svetru je fakt jen pro Yorka :D...mam pár typů na pěkné hand made oblečky po FB, ale jsou to spíš jednodušší "deky" a podobně, co jsme hledala pro Keisy...
    23.1.2013 17:17Jenny
    terezka ani se ti nedivím, ty agility byly taky divný a jen pro jorkšíra a jiné malé psy. :(:(:(
    23.1.2013 17:26Terezka
    jeny. no vidíš. sisince už jsem celkem upletka 3 svetry
    23.1.2013 18:02Lufí
    Cvičí tu někdo podle zásad pozitivní motivace? (klikr tréning, shaping, a podobně)??
    23.1.2013 18:52Karča a Richie
    Lufí: Pozitivní motivaci uplatňuju ve velké míře v tréninku, ale ty jsi myslela asi spíše a pouze práci s "klikrem" a ač mám doma asi 2-3 clickery a nějakou literaturu k tomu, tak jsem se s tím nikdy nesmířila a neskamarádila. :D Mám raději osobnější přístup a odměnu hlasem. Ono já si na práci s tónem a řečí těla celkem zakládám a ač si myslím, že správné použití klikru má úžasné výsledky, co se rychlosti a kvality naučení cviků, povelů, chování týče.. asi už k tomuto typu nikdy nepřejdu. :D Nicméně, kdyby někdo hodil nějaké typy a zkušenosti, tak nepohrdnu.. :))
    - - - - -
    PS Fotky pěkný :))... a leopardka má krásnej obojek.
    23.1.2013 18:57Jenny
    Terezka
    já umím trochu plést, ale svetr bych psovi - ani malému jorkšírovi nikdy neupletla - spíš uháčkovala. na pletení nemám nervy a divím se že ty máš. ať se v nich sisce dobře chodí. :):):)
    23.1.2013 19:24VerčaB
    Lufí: Klikr ano. Ale né ve spojitosti se shapingem (nemám na to nervy). Pozitivku také ne.
    Klikr si nemůžu vynachválit. Nejmladší fena je naklikaná od mala, prostřední cca od pěti let a nejstarší už s tím neobtěžuju.
    U mé prostřední feny (tervueren) mi klikr strašně pomohl v chuti do "obyčejné" poslušnosti, škoda jen, že jsem ho zavrhovala a s ní ho neobjevila dříve. Ona je velmi (opravdu velmi!!!) citlivá jak co řeknu. Takže i když jí řeknu např. za sedni hodná, tak ona řeší jestli jsem to řekla opravdu nadšeně nebo to jen předstírám. A klikr kliká stejně ať jsem naštvaná, šťastná nebo šťastná "jako". Přijde mi, že se i víc snaží :-)
    U nejmladší (špicka) mám klikr hlavně kvůli zónám (dělám two on two off) a kvůli polohám u nohy (při poslušnosti). Je velmi temperamentní a dost jsem bojovala s jejím nadšením kdy na povel sedni, zvládla během 3 sekund předvést i ostatní dvě polohy (ledni, vstaň). Ten klikr je rychlejší k označení správné polohy než moje slovní pochvala...
    23.1.2013 22:06Lufí
    Díky holky za odpovědi :)..přemýšlím, jak jí víc motivovat v chuti do práce a tak podobně, něco jako pozitivka nebo klikr by mohlo pomoct :) na klikr je dost infa, ale na pozitivku jako takovou jsem toho moc nenašla a na nějaký seminář neni momentálně čas ani finance...pokusíme se o ten klikr, protože na pozitivní odměny dvou hodnot jedem od mala, kdy jsem o pozitivce nevěděla a nějaký účinek sice mají, ale né až tak velký, jak jde o pamlsek, tak je jí jedno, který to je, hlavně, že je :D (kdyby tak fungovala i na granule :D )
    - - - - -
    Karča a Richie: Díky za chválu fotek a obojku :))
    23.1.2013 22:08Karča a Richie
    Lufí: Mě pes funguje na jakýkoliv poživatelný věci.. i na léky(když jsem mu musela dávat atb, žral to s radostí jako by dostal pamlsek:D:D:D...) on to totiž zhltne a nic necítí. :D:)

    Mě strašně pomohl víkend v Herolticích, když jsme dojeli domů měli jsme nejlepší období. Budu muset jet znova.. :D:)) Tam se dost na pozitivní motivaci hraje.. já beru ze všeho něco.
    23.1.2013 22:15Lufí
    Karča a Richie: s práškama taky nemáme problém :D stačí proložit pamlskem a jde to samo :D..a co si oblíbila jsou Bachovky :D...nemusim je ani kapat na piškot, nechá si je nakapat přímo do tlamy a tváří se, že je to skvělá mňamka :D
    Já si taky beru od lidí z okolí, když to funguje, nechávam v repertoáru, když ne, dál to nepoužívam...dělam si takovou vlastní směs výchovných metod podle sebe a okolí, na míru šitou tý mojí šílený holčičce :D..jsem strašně zvědavá, až přijde druhý leopard, jestli bude podobný nebo úplně jiný...zvlášt pokud se všechno povede a necham si potomka po Keisy..
    23.1.2013 22:26Karča a Richie
    Lufí: Tak tak.. poslouchám TÉMĚŘ všechny a pak s jejich metodami nakládám a šiju metody. Dost často se pak divím, že něco co jsem u svého psa zavrhla na jiném funguje.:)
    23.1.2013 22:37Lufí
    přesně..trochu nechápu ty návody pro všechny..možná jako osnova cvičení nebo nějakýho postupu fajn,ale každýmu psu vyhovuje něco jinýho...některý snese dril, jiný by se sesypal...
    23.1.2013 22:39VerčaB
    Lufí (a vlastně všichni):
    Klikr je super v tom, že když tě bude štvát kdykoliv ho můžeš odložit. Nic si tím nezkazíš.
    23.1.2013 22:40Lufí
    VerčaB: ovšem to je dost dobrá myšlenka :))
    23.1.2013 22:47VerčaB
    Lufí:
    Stránky Katky Lerlový jsi objevila?
    http://lerl.info/katachyon/ a http://katachyon-training.blog.cz/
    23.1.2013 22:50Lufí
    VerčaB: nenašla, děkuju za odkaz :)
    23.1.2013 23:46Karča a Richie
    Právě nemám ráda ani ty, co prosazují jen pozitivku.. nevm, jak to chtějí aplikovat an brutálně dominatní psy, co se s Váma co chvila přou o dominanci.. tam alespoň z počátku a spíše i později absolutní pozitivka nejde.. a zase nemám ráda "starou školu".. kdy je všecko v ostrým tónu, strohý bez emocí... a psy jako stroje. prostě od všeho něco, každý pes jinak.. :)
    - - - - -
    VerčaB:
    Jojo, já s tím nemám problém. Je to dobrá metoda, ale mě nesedla.. mě baví fungovat se psem "osobně" :D.. alias povely "vem si to a vypadni" :D..
    24.1.2013 08:03VerčaB
    Karča a Richie: Jsi můj člověk, ale že je nemám ráda říct nemůžu. Je každého věc jakou cestu si k tomu (snad) fungování se psem vybere a dokud mě nekritizuje za to, že já jsem si vybrala rozhodně tu špatnou, je mi ukradený :-)
    Jsem ale přesvědčená, že aby pozitivka fungovala musí se stavět od štěněte. Na ty staré "zkažené" psy to fungovat nemůže nebo jen částečně...
    Neber klikr jako "neosobní" protože není, je to pomůcka k výcviku, jako vodítko, jako pamlsky, jako cokoliv co používáš.
    24.1.2013 08:19Karča a Richie
    VercaB: ne, ja to myslela tak ze prave mam rada princip pozitivky, snazim se aplikovat z velke casti, ale myslim si, ze jen na ni to stavet nejde - u nekterych psu mozna, ale na kazdeho to fungovat nebude. Ja si beru neco s pozitivky, neco ze sportovky, ale to jen malo.. A tak dal a tak dal :)

    Ja vim, jen jsem k tomu nenasla cestu a nedelam se psem uz nic sportovne, takze mi to staci tak jak to je..:D:) treba se to nekdy naucim..:)
    24.1.2013 08:39VerčaB
    Já znám jednoho psa vychovávaného jen pozitivní metodou a je fajn, ale neviděla jsem jí v nějakých citlivějších situacích, takže si nedovolím soudit.
    Já teda mám vysoké (sportovní) plány, takže se snažím k tomu vše směřovat, ale troufám si říct, že veselé a zábavné (pro oba) cvičení je prostě příjemné i na té "nesportovní" úrovni.
    24.1.2013 09:04Karča a Richie
    VercaB: no to sem myslela na klikr, ze sem k nemu nenasla cestu..:) jinak smaozrejme se psem pracuju.. S mym konkretne na principu ustnich pochval, mam tolik stupnu toonuu ze bych neverila, ze jich tolik zmaknu:D a pak teda pamlsky - zravej pes, za zradlo mi dela tisickrat rychleji a lepe nez za cokoliv jineho..:D
    24.1.2013 10:04Terezka
    jenny: tady uplně dole je videt jeden z tich svetru. je tam i čepka kterou jsem taky upletla https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=137

    a ted vyrábím obojek a postroj :-D
    24.1.2013 19:07LiluŠka
    Co říkáte na krmivo Ontario?
    24.1.2013 19:13Jenny
    terezka - ten svetr a čepička jsou krásné, a pes taky :)
    24.1.2013 19:24Terezka
    liluška: je kvalitní, sisi chutná a určitě doporučuju.
    24.1.2013 20:35Anulqua
    Tak od zajtra budem mať doma v dlhodobej dočasnej opatere malú týranu fenočku Guličku :) https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=245 držte nám palce nech ju moje baby príjmu a maličkej sa bude dariť :)
    24.1.2013 23:50Babouci
    Anulka
    Jéj, tú som videla na facebooku. Nech sa jej darí.
    - - - - -
    pardon:Anulqua
    25.1.2013 19:04Valentýnka
    Anulqua: Držím palce! ;)
    25.1.2013 20:37Henny
    Chci vám všem oznámit že se našla další množírna pejsků ... Kdo by měl zájem aspoň se na ně podívat tak mi napište pošlu vám odkaz
    26.1.2013 14:24Terezka
    tak jsem vám vyfotila ty věci co jsem vyráběla doufám že se vám budou líbit https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=247
    26.1.2013 14:27Sandy15
    terezka: krasny :)
    26.1.2013 14:29Terezka
    sandy15:moc děkuju
    26.1.2013 14:30Sandy15
    Terezka: není moc zač ...
    26.1.2013 22:22Kryya
    Zdravím, chtěla jsem se zeptat, těch kteří již mají zkušenosti s těmito rasami, která rasa je lepší (co se týče na výchovu, chození na procházky-turistické, na mazlení, na péči...) Bigl x Jack Russell?

    Předem díky.
    26.1.2013 23:06LiluŠka
    Kryya - Obě rasy jsou na tom dost podobně, akorát s bíglíkem můžeš mít větší problém ve výchově(je to honič, tím pádem samostatný, občas tvrdohlavý pes)
    27.1.2013 11:06Kryya
    LiluŠka: děkuju
    Ještě by mě zajímalo, zda (ať už bígla nebo JR) je možno později načit na kočky, aby si na ně zvykli...jelikož bysme chtěli i časem kočičku.
    27.1.2013 12:05LiluŠka
    Kryya - No, oba jsou to lovečtí psi, takže by bylo lepší, aby spolu štěně a kotě vyrůstalo.
    27.1.2013 12:36Brigita
    Ahoj neznáte nějaké dietní granulky ??? nějaké které by chutnaly .
    27.1.2013 12:58Brigittka
    Ahoj,

    rozhodla jsem se, že se přidám do vaší komunity, abych měla s kým sdílet své zážitky, sledovat ty vaše a tak podobně :), věřím, že spolu budeme vycházet. Mám doma dva psíky, vlastně teď již tři :).
    Ráda bych vám nejprve představila tu nejmladší dvouměsíční kříženku bígla a no otec je neznámí :).
    Přinesla jsem si ji od milé rodinky, která si domů z útulku přivedla již březí bíglici, kteá porodila tři uzlíčky a jako na potvoru jsem si vybrala to nejakčnější štěně :). A tím vás prosím o radu, nenapadá vás s čím je křížená? Jak jsem již psala maminka je bíglice, čubička je celá černá, končetiny jou světle hnědé, ale to má spíš po mamince, kolem očí dva světle hnědé brýle jinak černá jako noc. Napadlo mně, že by to mohl být kokr, má trochu vlnité ouška, no prostě nic mně nenapadá. Jinak ji budou tři měsíce a vážní 4 kila tak snad něco vymyslíte :) předem děkuji za názory :).

    https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=248
    27.1.2013 15:30Elki
    Ahojky. Je vhodný dávat labradorovi (konkr.: fence), který je 8 let deku nebo něco na záda a na hruď??? Máme totiž zkušenosti se záněty průdušek a průdušnic a doma se zbytečně trápí. Ona je totiž venkovní pes.
    Dííík♥
    27.1.2013 19:31Jenny
    Terezka nádherný

    kryya bígl má hodně problémová chování, ale nevím jestli to nááhodou není páníčkem
    a dávej pozor aby si nedal koťe k večeři :( .
    jinak delikty bíglíka Maxíka když byl štěně abych seděla na okně aby mě nekous a bojí se jen smetáku- ale ten už sežral, překousl kábl od televize, mně tahá za nohu- asi mu nestačí jeho 4, a když teta jde zbytu tak háže od sebe salám-aby žral a aby ho zdržela- aby ji pustil ven, mamce sežral punčochy, mi málem pousdro na mobil, vyje na zvonek, dere se do koupelny,skáče po posteli, nepouští nikoho na gauč, ničí všechno, žere peřiny, dovolí si i skákat na kuchyňskou linku a na stůl a brát tam salámy a párky, a kámoška má taky bígla a ten je taky divoký a blbne- nejen Max je takový.

    Brigittka vítej mezi náma a pejsek je moc pěkný. :):) ;)
    27.1.2013 21:32Terezka
    elki: já myslela že její 6let, psala si to tu před 5 měsíci.
    28.1.2013 08:05VerčaB
    Brigittka:
    Jaký si to uděláš, takový to máš. Popisem Jenny se nelekej. Ty máš nepopsaný list a nezávisle na tom kdo je otec si fenku vychováš k obrazu svému.
    28.1.2013 09:33Karča a Richie
    Brigitka:
    Kokr tam nebude.. Spis to vypada jako s pudlem.. Barva mi teda moc nesedi.. Ale to mozna otec byl taky mixlej:)
    28.1.2013 09:56Terezka
    jak pracovat proti splsnatělé srsti??
    - - - - -
    jak pracovat proti splsnatělé srsti??
    děkuju
    28.1.2013 12:14VerčaB
    Terezka: Česat, čistit, občas vykoupat.
    28.1.2013 13:07Brrm
    Dobrý den, neznáte někoho kdo by nabízel trpasličího špice pohlaví pes bez papírů ?
    28.1.2013 15:04Terezka
    verča. dík moc
    28.1.2013 16:23Brigittka
    Karča a Richie - taky mně napadl pudlík, ale nevím je to záhada :)

    Jenny - Děkuji

    VerčaB - Já vím, jen je to taková zajímavost, koho co napadne, nejspíš je prostě od každé popelnice něco, ale i tak to je má milovaná popelka :)
    28.1.2013 18:13VerčaB
    Brrm: Naštěstí ne!
    28.1.2013 21:20Kamča a spol
    Dobrý den.Zemřel nám pejsek a tak přemýšlíme nad štěnátkem.máme dvě malé děti.Skoro roční a 5leté.ted si muž zamiloval štěnátko křížence argentinské dogy.Podle mě je to velmi "náročný" pes a dokonce píšou že nevhodný k dětem.
    Musim podotknout že psi máme celej život,ale podle mě né dost zkušeností.Ono taky jokšír,kokr,jezevčík a pudl je docela jinej "druh" než taková AD.
    Já teda ještě měla dlouhá léta leonbergra a boxerku,takže nechci zase malé plemeno:-) ale přitom chci nákého dobrého bezpečného partáka:-)
    Nemáte zde prosim někdo AD ?
    Já bych teda raději pořídila bernského salašnického k dětem mi přijde přijatelnější.
    Budu ráda za zkušenosti nebo alespon takové to kamarádka má AD je zlatá a nezabije děti:-) (vtip).Aspon nás s mužem někdo rozsoudí :-)
    Tak kdo má pravdu?:-) bernák viz AD křížená
    Díky
    Díky moc za každý postřeh a třeba nás aspon někdo konečně rozsoudí kdo má pravdu:-)
    29.1.2013 00:26Lufí
    Kamčo a spol: zda-li opravdu píšou, že není vhodná k dětem, osobně bych do toho nešla...nevíte, co se mohlo stát u lidí, kde byla před tím (pokud někde byla) a pokud je to už starší pes, zvyká si podstatně déle, než štěně....osobně bych volilaa toho Bernskýho salašnickýho, pár jich zná a jdou to dobráci,ale takový velcí medvídci, tudíž se musí dát pozor na děti, když si s ním budou hrát....vim sama ze své zkušenosti, když naši pořídili do rodiny Labradora, mě bylo tehdy nějakých 6 - 7 let...chodila jsem věčně se šrámy a modřinami z našich společných her :D...vypadala jsem jak týrané dítě :D
    - - - - -
    ale tohle byl pouze můj subjektivní názor a věřím, že se rozhodnete podle vašeho nejlepšího vědomí a svědomí :)
    29.1.2013 08:32Elošek
    Ahoj,
    dlouho jsem tu nebyla.Pejskům se daří dobře,hrají si ve sněhu :)=D.
    Chci se zeptat jestli nevíte kdo by měl zájem o elektronický deníček LPS. :)
    29.1.2013 10:33Kamča a spol
    Myslela sem to tak že v knize o AD píšou že není vhodná k dětem,to štěnátko co chce chlap dovézt je staré 6 týdnu a je to kříženec bernáka a AD,ale jinak sem právě pro čistokrevného BSP:-)
    Přece jen vim že hodně dělá výchova,ale i vrozená povaha psa je podle mne velmi duležitá a než riskovat tak spíš vsadim na jistotu.:-)
    - - - - -
    a stejně paní kteráštěnata nabízí tel nebere,tak je asi vyřešeno:-(
    29.1.2013 10:54Karča a Richie
    Ja bych si rozhodne AD k detem neporidila.. Navic krizene. Pokud si nejste jisti, ze ho zvladnete, tak volte jineho psa. Nutno podotknout, ze ja bych deti samotne nepoustela k zadnemu psu. Nebezpecne je to u vsech plemen. Jelikoz deti nechapou rec psu a psi zas deti. Pak muze dojit k nestesti...

    Ale dalsi minus u bernaka je ze je velky = spoustu toho sni a kvalitni granule nejsou nelevnejsi. No a sice ej to u vetsiny psu, ale velci na to trpi vice... DKK, DLK apod. Takze pokud tak si najdete stene z chov. Stanice po testovanych rodicich. At udelate maximum pro predejiti problemu.:)
    29.1.2013 11:38VerčaB
    Kamča:
    Ono stačí se občas podívat do standardů:
    CHOVÁNÍ / POVAHA : veselá, přirozená, nenáročná, přátelská; štěká málo a je si dobře vědom své síly. Nikdy nesmí být agresivní, to je povahový rys, který musí být dokonale pod kontrolou. Jeho dominantní založení ho neustále ponouká k bojům o jeho teritorium, to platí zvláště o jedincích stejného pohlaví a je to vlastnost nápadná zvláště u psů.
    Nečekala bych, že jakékoliv čistokrevné (tím myslím s PP, protože rodiče prochází určitým sítem, aby se povahové a všechny další vlastnosti upevňovali) plemeno by mělo být agresivní vůči svému člověku. Pokud tedy obě štěňata (lidské i psí) začleníte do smečky a dodržíte určitá pravidla (psovi nesmí být ubližováno, stejně tak jako dítěti), tak nevidím důvod se v rodině bát jakéhokoliv plemene.
    Druhá věc je velikost AD (hádám, že křížením s BSP to nebude o nic menší) a jejího zvládnutí mimo domov (vlastní pozemek).
    Protože jste i přes vyjmenované množství psů napsala, že i tak nemáte dost zkušeností, pokládám Vás za rozumného člověka. Možná by bylo lepší uvažovat o něčem "jednodušším", v případě nutnosti i fyzicky lépe zvladatelnějšího...
    - - - - -
    omlouvám se za hrubku :-(
    upevňovaly
    29.1.2013 11:59rex
    má tu nekdo kratko srstého psa??
    29.1.2013 13:22Elošek
    rex-my máme
    29.1.2013 13:40Elki
    Ahoj. Je vhodný si pořizovat ke "starému" psovi nového???
    29.1.2013 14:02Dreon
    Zdravím,chtěl jsem se zeptat jak velkou cca bysme měli koupit přepravní tašku pro beagla..máme teprv štěně a já to nějak neodhadnu jestli by byla dobrá v dospělosti...díky
    - - - - -
    chápu že asi co největší, ale jaká by měla být min.
    29.1.2013 14:31VerčaB
    Elki: Jak starý je původní, jak starý bude nový? Je starý zdravý? Proč budete pořizovat druhého?
    29.1.2013 14:51Jenny
    Dreon bígl je asi středně velký pes, ale radši větší, než menší :)
    29.1.2013 16:01Dreon
    třeba takovou nebo menší(větší) aukro.cz/plastova-prepravka-pro-kocku-psa-kovova-dvirka-i2970963974.html
    - - - - -
    a velikost pelíšku? cca?
    29.1.2013 16:10corac
    My sme k 14 rocnej fenke zaobstarali steniatko (dokonca tiez sucku) a bola to ta najlepsia volba - dovtedy sucka len polihovala, spala, malo jedla, nechcela chodit na prechadzky.... odkedy prislo steniatko uplne sa zmenila, ozila, zacala mat pekny apetit, bola vesela, cula, neposlusna (v dobrom zmysle slova), rada sa hrala, na prechadzky sa priam pytala... Stal sa z nej uplne iny, uzasny pes.
    29.1.2013 19:07Kamča a spol
    Moc všem děkuji za příspěvky.
    Ano ono mít psi neznamená hned mít víc zkušeností to už sem zjistila,nebo alespon těch dobrých:-D takže sem se rozhodla že se psem počkáme alespon až nejmenší dostane rozum,proto že nevim co je horší jestli štěně nebo dítě:-) ale raději počkám až alespon jeden bude mít rozum,teda dítě:-)
    Já sama vážim 50 kg,takže nějaké velké hovádko nejspíš nepřichází v uvahu a bylo by to vše hlavně na mě:-) takže počkáme a pak spíš zvolim nákého retrívra:-) a cvičák
    děkuji moc
    29.1.2013 23:34Bambi
    http://www.facebook.com/pages/Honey/131326213605577
    30.1.2013 08:55Susi
    Drobrý den,
    budeme si pořizovat pejska,po dlouhé době hledání v inzerátu jsme narazili na jednoho, ale má poraněné očičko, pán říkal, že se jedná o zárůst spojivky (nějak tak)že mu to udělali jiní psi,ale že na očičko vidí, jen z ěho nebude lovecký pes ale pejsek na mazlení.

    Chtěla jsem se zeptat, zda si myslíte, jestli je dobrý nápad si ho brát nebo ne, už jsem zoufalá z hledání štěňátek.:)
    Děkuji.
    - - - - -
    Edit: zárust duhovky myslím říkal
    30.1.2013 09:39Karča a Richie
    Susi: poradila bych se s veterinarem. Nejlepe pokud mate nejakeho znameho, aby s vami jel na to kouknout nebo alespon nafotit oko a poslat mu to. Je lepsi to rozeslat vice nezavislym veterinarum. Specialistum na oci apod. My to takto udelali pred koupi kobylky. Mela strhle vicko a spatne srostle.:)

    Treba to je banalita, ale opatrnosti neni nikdy dost.:)
    - - - - -
    Kamca: retrivri jsou dobra volba..:) hlavne volte peclive chs a kontrolujte si testy rodicu :) at si donesete zdraveho psa.. Kdyz mate cas a nespechate je dobre vybirat pozvolna a dopredu:) at neberete "to co zbyde" :))
    30.1.2013 10:10Susi
    Karča a Richie: ano já vím, jenže jsou dost daleka,ale fotky pejska mi pošlou... :/ tak je to takové komplikovanější... ale máme ještě jednoho, kterého jsme objevili...našli ho s maminkou u lesa, a prý je zdravý, fotky mi také zašlou ... :)
    30.1.2013 16:08Jenny
    susi: jo, s případy kde si nevíš rady tak na veterinu.
    31.1.2013 10:55Elki
    Máte někdo zkušenosti s cestováním se psem
    v autě???
    31.1.2013 12:23Terezka
    eli. a až kam bys chtěla cestovat
    31.1.2013 13:51Elki
    Terezka: max. na Šumavu. A co výzo?
    31.1.2013 15:03Lufí
    Elki: mam, jezdíme docela často
    31.1.2013 16:49Sandy15
    Sandy je zvyklá v autě my z K.V jeli az do Holan♥
    - - - - -
    Sandy náš pes...♥
    31.1.2013 17:54Elki
    Sandy15: A jak je veliká Sandy?
    31.1.2013 18:09Terezka
    elky. je to jorkšír
    31.1.2013 18:20Lufí
    Elki: já mam psa velikosti Labradora...a vozim jí připásanou na zadních sedačkách (pač nemam velký kufr :D )
    31.1.2013 19:22Valentýnka
    My to máme stejně jako Lufí ;)
    - - - - -
    * mám labradora :D
    31.1.2013 20:14Jenny
    elki my sme jeli k vetovi d nejbližšího města, ron ležel na sedačce, na klíně nebo v nohách, nevím jistě, a je veliký.... plemeno nevím, podívejte se......... https://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?Ron