od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Říjen v roce 2013
  • Zobrazuji 204 zaznamu.
  • 1.10.2013 00:10vejsa
    Jana: westik se nestriha strojkem, ale trimuje. Strihanim mu znicis srst. Bude jemna, bude se kroutit a ztrati svoji nejlepsi funkci: samocisteni. Osobne to nechavam na kadernici, protoze to je dost zdlouhavy proces a chlupy mas uplne vsude, to mi za tech 500 kolik trimovani stoji nestoji. Trimavat ho nechavam cca 3x az 4x rocne. Mam jiz druheho westika a prave me ceka prvni trimovani meho stenet :-)
    1.10.2013 14:27ket
    Naše princezna - http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=372 .
    1.10.2013 16:58Random
    Dobrý den, mohu se zeptat, jestli jr vhodné pořizovat psa na podzim(v zimě)? Moje kolegyně říkala, že by štěňátko mohlo prochladnout a následně umřít? Děkuji předem.
    1.10.2013 19:20ovec
    Random, pokud není odchované venkovně ale bytové a chcete ho strčit ven, tak samozřejmě že to vhodné není. Pak je ideální doba na jaře, když už začíná být teplo nebo v létě. Nebo ho prostě do jara nechat doma a pak dát ven :)
    1.10.2013 20:22Lufí
    Random: samozřejmě můžete koupit štěně i na podzim či v zimě, chce to však náležitou péči o něj. Koupit třeba obleček, aby neprochladlo, ve velkých mrazech venku opravdu jen vykonat potřebu a zase dovnitř...
    1.10.2013 21:10Eliška P
    Random: pokud je to určený pejsek domů tak štěně si můžeš pořídit, my jsme si naší niky přivezly v listopadu a na zimu měla svetřík,
    2.10.2013 19:00Karolina M.
    Mohu i s Yorkšírským teriérem trénovat obranu? Děkuji.
    2.10.2013 20:28Eliška P
    Karolina M. já sice obranu nedělám ale myslím že jorkšír je na to moc malý a ani si ho neumím přectavit
    3.10.2013 09:13Tinne
    Karolina-proč by si nemohla dělat obranu.Můj první pes malý hlad.pinč kousal do rukávu,dělal protiútok,vyštěkával figuranta,tenkrát ještě v lese.Kousal do měkkého rukávu a zákusy byly pevný
    3.10.2013 12:56Šz
    Když už jsme u té obrany, chtěla bych se tada zeptat, jestli na to může chrt.... Zase má tu tlamičku takovou delší, ale to na tom snad nic nebude měnit, že by byl zákus pevný, nebo jo? díky
    3.10.2013 16:46Tinne
    Šz-mám kamarádku,měla greye a ten měl zloženou zkoušku ZM a ZVV-1.Do rukávu kousal jak divej
    3.10.2013 19:30Karolina M.
    Všem děkuji za odpověď. Ráda bych obranu zkusila, ale nebyla jsem si jistá.
    3.10.2013 21:11VerčaB
    Šz + Karolina M.:
    S rozumným figurantem Vám trénink obran jen přilepší :-)
    4.10.2013 14:54Šz
    Moc díky : D
    5.10.2013 13:04katjusa
    nojo ale s těmi malymi rasami musi ten figurant chodit po čtyrech
    5.10.2013 19:06Šz
    :D
    5.10.2013 19:25Tinne
    katjusa-proč by měl figurant chodit po čtyřech?Proboha snad ten pes si umí vyskočit.Podívej se někde na záběry z mistráku malých plemem,figurant má ruku s rukávem pouze volně dolů
    6.10.2013 10:52katjusa
    jejda tady se všechno bere tak važne
    6.10.2013 11:00Tulínek
    Vážně ani ne, ale logicky
    6.10.2013 11:06katjusa
    pravě logicky čivava třeba nevskoči na dvoumetromeveho figuranta
    6.10.2013 11:14ovec
    katjusa, nebere se to tu vážně, jen ty tu vykládáš kraviny.
    6.10.2013 11:15katjusa
    ovec-jake kravin jak nevyskoči tak se figurant musi skrčit ne
    6.10.2013 11:57ovec
    katjusa a proč by malý, zdravý pes neměl vyskočit? Jak psala Tinne, mrkni se na net a uvidíš.
    6.10.2013 12:15Tinne
    katjusa-pes neskáče na figuranta dva metry.I kdyby měl figurant dva metry,tak jeho volně svislá ruka nebude od země dva metry.Nedělej z čivavy gaučáka.Čivava velice ráda sportuje.Ať už je to dogdancing,agility,obedience,tak i služební výcvik.
    - - - - -
    já jsem původně chtěla s kryskou dělat coursing,ale zjistila jsem,že se velice dobře chytla v poslušnosti.Takže budeme dělat obedienci a klasiku starej svazarm
    6.10.2013 14:57Šz
    Tine:No, to teda ta moje čivava je zdechlina, když tu píšeš, že ráda spotuje(nic proti tobě...):D
    A skákat jí donutí maximálně něco pro ní neodolatelného, jinak skkočí asi max. půl metru..
    6.10.2013 18:07Tinne
    http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=378 perfektní socializace
    6.10.2013 19:02ovec
    Tinne, přemýšlím jestli socializujete kozu a prase nebo psa? :)
    6.10.2013 19:24Tinne
    Ovec-koza ani prase není naše,i když Zorinka by je moc chtěla domů
    7.10.2013 08:32Cappy
    Tak jaký si to uděláte takové to máte. Pokud se psem od malička nic neděláte, ležíte s ním na gauči, tak z něj prostě gaučák bude. Já znám spoustu čivav, které například běhají agility :)
    Jinak jak vypadají obrany čivavy :)
    http://www.youtube.com/watch?v=rpvngUUXemQ
    7.10.2013 08:43katjusa
    cappy -n o a pravě o tom řikam jak to vypada jak se musi ten figurant ohybat,na take sporty jsou velci psi,neřikam že mi pes leži jen na gauči pohbu ma dost.........ale tohle ne
    7.10.2013 10:22Tinne
    Cappy-krásný video,takhle nějak dělala obranu má první pinčice,jen s tím rozdílem,že figurant měl rukáv,slabý vaťák a pinčice kousala do něj
    - - - - -
    katjusa-a co tedy podle tebe je vhodný pro čivavy.Dokázat sednout,lehnout doma na koberci,nebo přijít na povel pro něco dobrýho?Zorince je 9 měsíců,už byla na závodu v poslušnosti,teď půjde na druhý,umí rozlišování předmětů,zvládá základy aportu s činkou,umí áčko, kladinu,malou překážku,pár překážek z agi.A to s ní cvičím,jen když můžu já-když je mi dobře.A kdybych mohla,a to i z finančních důvodů,tak jsem na cvičáku furt.
    7.10.2013 11:48Cappy
    Tinne:
    já si myslím, že tohle jsou začátky. U obran se přeci začíná na hadr (oblíbená hračka), kůže, pešek a pak rukáv :) Přeci jen je to starší video, tak kdoví jestli čivava už taky nekouše na rukáv :)
    7.10.2013 19:40ZhuZhu
    Tak jsem musela nafotit zase nějaké fotečky
    -
    http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=379
    - http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=380
    - http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=381
    7.10.2013 19:53Šz
    Cappy: já to s tou mojí skoušela, všechno možný, právě různý sporty, ale co mi je to platný, když je u toho zotrávená a čučí a prostě jí to nebaví...To je ptostě psem, a i pánem, ale nevim, na běh mám chrta...a ne čivaku
    P.S. běhat se jí taky nechtělo :'(
    8.10.2013 09:48katjusa
    tinne-se omlouvam,ale mě přijde že jsi v duchodu a vymyšliš všelijake kraviny
    8.10.2013 10:17Tinne
    katjusa-ano jsem v důchodu,ale nechci mít doma znuděného gaučáka,asi tak.a kraviny nevymejšlím,tak se raději příště zdrž komentu.já raději budu něco dělat,než plakat nad svým hrobem.jen tak mimochodem,víš že na výcvik chodí i vozíčkáři a to třeba i s jorkem?
    8.10.2013 10:18ovec
    katjusa, Tinne je sice v důchodu ale spíš se snaží nějakým rozumným způsobem trávit čas. Ano mohla by mít většího psa, když chce cvičit, ale co když ho prostě mít nemůže? Tak má jako alternativku krysaříka. Sorry, ale znám mnoho lidí kteří si doma válí prdel a litujou se. A nezvednou jí a nezvednou. Obdivuju Tinne, která přes všechno co jí potkalo je stále aktivní... A vidím, že se psíkovi věnuje a oba to zřejmě moc baví :)
    8.10.2013 10:19ovec
    my máme na cvičáku třínohýho menšího psíka a hrozně ho to baví. Má tak 35 v kvh a běhá normálně agility (kromě Ačka)
    8.10.2013 10:36Tinne
    ovec-děkuji za zastání.třeba ted nemám vůbec pohyblivou levou ruku,proto píšu vše s malým písmenem.než se mi zhoršil zdr.stav měla jsem ovčandu,dožila se 13let,byla jsem její pátou majitelkou.i přesto složila 3záchranářské zkoušky a dělala kompars v hist.filmu.kamarádi ze záchranařiny měli ke mě úctu a pomáhali mi jak se dalo,takže i na zkouškách jsem nemusela chodit za fenou a když našla zavalenou osobu,o ostatní se postarala záchranná četa.jinak krysaříka mám proto,že se mi líbí a k mému zdra,stavu bohatě stačí.i z krysaříka může být šampion třeba v obedienci,kterou nyní trénujeme.jde to pomalu,Zorka je trochu bojínek,ale když se otrká tak to jde.já fakt nechci doma sedět a čekat až nemoc zvítězí nade mnou.katjusa ,ěla by ses nad sebou zamyslet.uff musela jsem to napsat
    - - - - -
    jo a kdykoliv jdeme na procházku,tak si vždy zacvičíme základní povely,přivolání,chůzi,obraty,sedni lehni vstań
    8.10.2013 11:13melis
    Katjuse stačí, že její čivavka sedne za šunku a příjde na zavolání :-)) jinak ji vozí pod kočárkem....o písemném projevu se raději ani nerozvádím.
    8.10.2013 11:20katjusa
    melis bo si trubka
    8.10.2013 11:28melis
    A to je ono, sama rozumu nepobrala a druhé uráží :-)
    8.10.2013 11:30katjusa
    nejde o to kdo je vduchodu ale o oto že jak mam děti a nemam tolik času se psem chodit na cvičak a na vystavy tak si ho nemam pořizovat a nebo jsem leniva,prostě taky nazor maji bud ti co jsou v duchodu nebo ti kteři děti nemaji
    8.10.2013 11:37Tinne
    katjusa-už jsem to tu někdy psala.i ženy s dětmi chodí se psem na výstavy i cvičák.a samy děti se zúčastńují akcí.viděla jsem malé špunty se psy na agi,třeba jen rovinku a na vodítku a co junior handling na výstavách.
    - - - - -
    jo a třeba na naší akci pražských krysaříků,se zúčastnil 4letý klučík junior handlingu-a vyhrál.nejenže klučík chodil vzorně v kruhu,tak jak ho naváděl rozhodčí,ale pejsek vedle něho cupital bez jediného zatahání
    8.10.2013 12:49Cappy
    katjusa:
    Znám několik ženských (i osobně), které mají děti a se svými psi se věnují vysoké kynologii. Jde to, ale musí se chtít, umět si ten čas zorganizovat. A setkala jsem se i s názorem, že pak děti jsou odstrkované a já nevím co, ale dle mého když to vidím, tak ty děti mají opravdu šťastné dětství.
    8.10.2013 13:44katjusa
    ale od nas je cvičak 12KM,řidičak nemam a nemužu dojiždět jen tak musim počkat až děti dojdou ze škol ze ktere taky dojiždi neni to tak lahke jak si myslite prostě tady končim nema to cenu
    8.10.2013 14:07Cappy
    katjusa:
    a kdo říká, že musíš chodit na cvičák? Já jsem dávala jen příklad, že to asi nějak jde ;)
    8.10.2013 18:07Šz
    Hele, holky, nidy mi příjde, že ta vaše "péče" je až moc přehnaná, (je to můj názor, a prosím, nepokoušejte mi ho nějak měnit atd, jak je vaším zvykem) nepříjde mi vhodné, aby když někdo usoudí, že nechce nějak extra "vycičeného psa", a stačí základní povel, tak aby se každý do něj nepustil jako vosy,....je to rozhodnutí pána téhož psa a když prostě usoudí, že to stačí, tak to stačí, a není DŮVOD to měnit....
    8.10.2013 18:27Tinne
    šz-nic proti,jak říkáš at si každý dělá co chce,ale myslím si,že každý městský pes by měl mít alespoń ZOPKU,nebo ZZZ nebo BH.jsou to zkoušky dělaný na provoz ve městech.takže by se nestávalo,že někdo zavolá punťo ke mě a milej punťa by neletěl někam v dáli,nebo že by alík přivázaný u krámu neřval jak protžený a jiné
    8.10.2013 18:34Tulínek
    Zase po dlouhe dobe jsem vas tu prisla navstivit a nechapu kvuli cemu se zase tak stekate. Kazdy si se svym psem dela co chce.at chodi na cvicak nebo je to pouze gaucovy pes.je to kazdeho vec.nejvic ocenuji tinne.co vsechno proste dela pro sve zviratka..:))) a kdyz si ctu.co vsechno se Zorkou delas.pada mi celist.znam vylozene psiky gaucu. Vsechny ty veci okolo ruznych aktivit pro psy podporuji a jsem rada.ze se tomu nekdo venuje a nema vylozene toho gaucaka ;)
    Šz neni to zadna pece.je to pro dobro psa a jestli ho to bavi tim lip.zadny pes nemusi byt nejak moc vycviceny.to zalezi na tobe.kazdy si to dela po svem. Mejte se pekne :)
    8.10.2013 18:35Šz
    Právě, Tinne, to já beru jako samozřejmost, že pes příjde na zavolání atd....Ale to jde naučit i bez "cvičáku"
    8.10.2013 19:45Eliška P
    Podle mě ať si každý cvičí necvičí psa podle sebe, je to na každým zda bude mít gaučáka nebo sportovce. Na druhou stranu si neumím představit že bych s niky nebo argem necvičila, to že se jim věnuji posiluje vztah mezi mnou a Niky s Argem
    8.10.2013 20:35Lufí
    pejskaři jsou fakt všichni stejní :/ ....pro Katjusu - je mi srdečně jedno, kdo co se psem dělá, pokud se pes má dobře, ale to neznamená, že můžete bezdůvodně osočovat lidi tady! Tinne má za sebou dost let u psů, ví co a jak, alespoň podle toho, co tu čtu a občas napíše rady ostatním. Můžete si něco vzít k srdci, ale taky nemusíte, to je jen na vás...Pokud vám stačí základní povely ovladatelnosti, je to vaše věc, nemusíte mít zrovna šampiona práce, hlavně, že si se psem rozumíte, ale, prosím, nenapadejte tu ostatní, že pracujou. Vaše rodinné důvody tu taky moc lidí nezajímají. Základní výcvik jde bez cvičáku rozhodně. Je dobře, že váš pes umí alespoň něco, jsou tací, co mají psa na zahradě a nezná pomalu ani svoje jméno, natož nějaký povel nebo spoustu těhle malých psů, co lidi ve městě vyndaj ze vchodových dveří, pes si běží kam chce a útočí na lidi....Tahle diskuse neni o napadání se navzájem, tak to, prosím, respektujte! Když někdo dává rady, nemusíte se jimi řídit. Je to alternativa toho, co všechno se dá dělat. Někdo dělá se psem pracovní zkoušky, někdo jezdí po výstavách a další ho má prostě jako společníka. Je to jedno! Pokud ovšem nemáte třeba dobrmana jen doma na gauči, tam už nastává problém, kdy pes potřebuje zaměstnání...agresivita totiž může být zapříčiněna i nevybitou energií! - Když si tohle zohledníte a vyberete si psa, který se hodí k vašemu životnímu stylu, máte fajn parťáka na spoustu let.....Takže už jen v krátkosti - NIKDO SE TU NEBUDE NAPADAT!!! Každý má svou volbu a ostatním do toho nic neni. Pak nemaj mít pejskaři pověst lidí, co na sebe navzájem štěkaj jak jejich psi....Kdyby všichni trávili tolik času se psy místo pomlouvání, mají všichni pracovní šampiony....A příště už tak slušná nebudu!
    8.10.2013 22:22ovec
    lufi, uklidnim tě.... Morčatářky jsou mnohem horší :D
    9.10.2013 09:42Tinne
    Lufi-jak píšeš,ano mám zkušenosti hlavně se svazarmovským výcvikem.Kynologii jsem začala dělat ve svých 18letech.Cvičila jsem pod vedením Břetislava Ťujíka a pod ním jsem také udělalala instruktorské zkoušky pro malá plemena.Několk let jsem dělala záchranařinu a spolupracovala jsem prací se zvířaty pro historický šerm.Kdokoliv bude potřebovat poradit,ráda mu pomůžu pokud to bude v mých silách-to víte třeba taková obedience za nás nebyla,tu se učím i já.
    9.10.2013 12:27Cappy
    Já bych jen dodala, že je taky potřeba rozlišovat pejskaře a majitele psů. Protože mezi nimi je obrovský rozdíl a já bohužel v poslední době potkávám samé majitele :(
    Souhlasím s Tinnie, každý pes bez rozdílu rasy by měl mít základní poslušnost. Ta se dá zvládnout i bez cvičáku. Alfou i omegou je určitě přivolání, což si tipuju, že víc jak 75 % psů nemá. A pokud mě pes nedokáže v 99% poslechnout, tak ho mám prostě na vodítku.
    Líbí se mi systém, co zavedli v jednom slovenském městě (nevím, zda to stále platí). Pes, který zvládl zkoušku ZOP, měl slevu nebo dokonce zdarma poplatky za psa.
    Pak už mi je jedno, kdo co se psem dělá doma. Klidně ať se jen válí na gauči, je to jejich věc. Ale venku ten pes má šlapat jako hodinky a poslouchat pána. Ne, že několikrát do týdne od svého psa musím odhánět jiné, jelikož jdou prudit a nejsou schopni svého pána poslechnout :/ Díky těmto nevychovancům já mám doma psa, co se jentak s nějakým psem nesnese. Ono být třikrát napadený psem, který si prostě k němu přiběhl není sranda. A jak s ním člověk má pracovat, když minimálně jednou do měsíce si přiběhne pes, co se jde vyloženě poprat. Čerstvý zážitek, kdy já skákala mezi mého 25 kg psa a labradora (přes 30 kg), který se pustil do toho mého. Páneček někde v čudu a já tam držela dva psi, kteří si to chtěli vyříkat. Tohle bych vážně nikomu nepřála zažít :/
    9.10.2013 15:52Šz
    Ovec: ani mi nepříjde :D
    9.10.2013 16:31Lufí
    Cappy: máš pravdu, když nemam zvládlé přivolání 100%, psa prostě nepouštim...Já taky po vsi a po městě mam psinu na vodítku a pouštim jen za vsí. Nejsem si jista, jestli by mě poslechla při nějakém větším vzruchu anebo kdyby někde bouchla petarda, takže ve městech ani nepouštim, nechci konflikt. Čerstvý zážitek - šly jsme s kamarádkou v Brně po louce u letiště v Medlánkách. Oba naši psi na postrojích a na sedáku. Proti nám pár s mladou ovčandou na volno. Kamarádka měla psa - samce, který jen tak někoho nesnese, zvlášt když měl u sebe mojí fenu. Tudíž jsme uhnuly a slušně požádaly paní,aby si fenu připla, protože jsme chtěli předejít konfliktu. Paní začala být sprostá, že kvůli nám přeci nebude vázat psa, že si nás jen očichá a pujde. Ve vyhlášce je jasně psáno, že pes má být na vodítku, pod přímým vlivem pána. Ona se na nás ohradila, že je to vodící pes ve výcviku. Když jsme se ptaly, kde je tedy nějak označena, jak by měla být, paní se na nás osočila, že má přeci čip! Pak s někym takovým slušně jednejte. Nezná základní věci a bude nám nadávat...Že by jí třeba došlo, že to bylo pro dobro jejího psa aby se předešlo rvačce, to už jí jaksi nedošlo. Kéž by lidi byli více ohleduplní. Když vám jiný pes napadne vašeho, budete s tim mít problém vždy vy, váš pes to odnese a může začít napadat psy také!
    9.10.2013 20:33Šz
    Lufí: strašný... tohle zase vůbec nechápu... a nesnášim,... vždycky když jdu s mojí psinou na porcházku, tak před cizím psem jedině na vodítko
    - - - - -
    cizým*
    10.10.2013 15:23Athena
    Tak já byla na procházce s mojí berňačkou a bišonkou. Berňačka je sice velký "medvěd", ale cizích psů si ani nevšimne, naopak se ještě každému konfliktu vyhýbá velkým obloukem. Obě holky jsem měla normálně na vodítku. Procházela jsem ulicí a seděli tam nějací lidé se psem. Zavolali na psa, ten si jich však ani nevšiml a rozeběhl se k nám. Lidi normálně seděli, pohodička. Než jsem stačila zasáhnout, cizí pes se vrhl po bišonce a přimáčkl jí k autu. No bylo to něco šílenýho...
    Sáhla jsem po bišonce, čapla jí do náruče a pádily jsme pryč, mimo dosah psa a abych jí mohla pořádně prohlídnout. Až potom lidi vstali a došli si pro svého psa...
    10.10.2013 15:31Valentýnka
    Athena: bohužel realita dnešní doby.. :/
    10.10.2013 16:52Eliška P
    U nás takhle chodí s pitbulem, on je do jisté míry klidný ale jakmile na něj štěkne pes nebo se mu do cesty připlete kočka tak je konec a páníček ho má na volno po vsi nebo na takovém prověšeném vodítku, a v klidu takhle chodí i kolem školy. Takže já mám Niky na vodítku z důvodů její bezpečnosti.
    10.10.2013 21:27Eva13
    Ahoj chtela bych se zeptat potrebovala bych njaky sampon pro psa štěně- 5 mesicu
    13.10.2013 09:46anhelli
    Eva13:
    Pote, co jsem si prohledla slozeni nekolika psich samponu (na nekterych kvuli vyrobnimu tajemstvi neni napsano vubec nic pro jistotu), jsem naznala, ze s takovym chemickym koktejlem psa koupat nehodlam a skoncili jsme u mych samponu a je to v pohode. Pouzivam prirodni certifikovanou kosmetiku, kde neni SLS (sodium laureth sulphate) , ktery vysusuje kuzi, a ropne konzervanty (parabeny), ktere jsou jednak podezrele z rakovinotvornych ucinku a jednak mohou zpusobit alergicke kozni reakce. Nemusi to byt sampon za pet stovek, staci treba obycejna Alterra z Rossmanna.
    Divala jsem se i na pH psi a lidske kuze - pes 4,89 – 9,95 a clovek prumerne 5,5, coz mi prijde taky ok a zustanu tedy u samponu pro lidi.
    13.10.2013 19:42Šz
    anhelli: je asi možné, že tvůj šampon je vhodný dokoce i pro psa... vypadá to podle tvých slov i kvalitně... ale já zkoušela psa vykoupat( dice ne v moc kvalitnim..) šamponu a musel jsem ho zase pomalu přemejt... protože se strašně drbal....... ale najeli jsme na docela dobrý šampon.. došel mi, a v ten momet jsem neřešila, složení nějakého šamponu, popravdě mě nenapadlo se na to ani ani podívat... :/ Děkuju, žes to sem napsala....
    - - - - -
    *sice
    14.10.2013 09:54Tinne
    A víte,že by se pes neměl v šamponu vůbec koupat?Šamponováním se smývá ochranný filtr z kůže.Já šampon vůbec nepoužívám.Když byla Dája malinká,tak jsme bohužel šampon používat museli,ale byl to šampon léčebný,neboť Dája měla plíseň.
    14.10.2013 13:58Šz
    Tinne- takže ty koupeš jenom ve vodě? Myslim že jsem to také nikde slyšela, ale nějak jsem tomu nevěnovala pozornost....
    14.10.2013 15:08Tess
    My nekoupeme vůbec tak on borderák to nepotřebuje jen když dojde z venku od bahna tak jen vodou spláchneme, ale kříženku bišona jednou za dlouhý čas okoupeme v šampónu pro lidi asi to není ideál, ale nikdy se nijak neškrábala nebo něco. Naopak se nám jednou osypala po šamponu pro psy.
    14.10.2013 15:19Šz
    Tess- je to možný s tim šamponem,,, vim že děda vždycky koupal psa jenom vodou v létě, aby se ochladil... jinak ne....
    14.10.2013 17:10Athena
    Tak my jsme se známou hlídaly týden psa její babičce, ale pejsek zrovna moc nevoněl =o)
    Tak jsme ho vytáhly na zahradu, teplou vodu do škopku, kostku nearomatizovaného mýdla a pořádně ho vydrbaly. Odvděčil se nám, že se řádně oklepal a my byly mokré od hlavy až k patě...=o)
    Ale byl jak ze salonu =o)
    14.10.2013 18:36Tinne
    Zorinka opět perlila.Máma si dala na okno vykynout těsto.A co myslíte,že udělala Zorka?Hnětala packama těsto.Můžu říct že koláč je vynikající
    14.10.2013 19:54Šz
    Tinne- to je něco... teta měla takhle jezevčíka a ta jí sežrala kuře, (nedopečený) ze sektorky..... :D
    To je potom něco....
    Athena: tak to by mě s tím mýdlem nenapadlo :DDDD
    15.10.2013 10:23Tinne
    Dáváte někdo psům pivovarské kvasnice-pangamin?Bavili jsme se o tom na krysařiččím fóru a tam jsou doporučovány.Koupila jsem je a obě holky by je žraly po hrstích.Takže ráno a večer má každá jednu tabletu-říkáme tomu jedno malý pivo
    15.10.2013 19:47Eliška P
    Tinne: my jsme je dávaly Niky na jaře a přes léto aby odpuzovala klíšťata velice jí chutnaly.Teta je dává také.
    15.10.2013 19:51Janca a Nelinka
    Ahoj, my naší jorkšírku koupeme často, tak jedno za dva týdny psím šamponem. Dřív jsme ji koupali šamponem pro batolata, to nám doporučil veterinář, že to nevadí. A že by jí to vadilo, to se říct nedá.:)
    15.10.2013 22:10melis
    Janca a Nelinka pes jako panenka na hraní, super :-(
    16.10.2013 09:26Tinne
    melis-taky jsem to chtěla napsat
    16.10.2013 09:36katjusa
    holky potřčebuju radu psi maji blechy nejspiš od sousedovic psa jak litaji po zahradě koupala jsem je šamponem proti blecham a nic obojek měli a nic ,pipetu za krk a taky nic jsem zoufala nic nepomuže
    16.10.2013 10:10Tinne
    katjusa-jakou měli pipetu?Já dávám advocate,nebo stronghold a jsem spokojená.Když jsem měla ovčandu,tak ta měla obojek bolfo
    16.10.2013 10:19katjusa
    tinne-at hledam jak hledam nemužu najit ale dik skusim to bud to nebo to,bo jinak děs
    16.10.2013 11:42Cappy
    katjusa:
    chce to vydesinfikovat i okolí (vyvařit pelechy, ....) jinak se těch blech nezbavíte. Pipety a obojky fungují především na principu blecha na mě skočí, napije se a chcípne (myslím, že uvádějí do dvou dnů), odpuzovat by taky měli, ale realita je mnohdy jiná :( Pokud už si stihli udělat ty mrchy hnízdo někde u Vás doma, tak dokud se nezlikviduje, tak to je marný boj :(
    16.10.2013 14:46katjusa
    cappy-pelech je vyprany,jenže jak se jich zbavime psi budou litat po zahradě a ihned to chytnou zas a pořad doma byt nemužou jsou radi venku
    16.10.2013 14:59Šz
    katjusa: já dávám na blechy a klíšťata frontline, jenom jednou chytili blechy, ale to na štěstí jsem měla ještě jenom jednoho psa.... a jinak klíště skoro taky neměl...
    Jinak snad skoro všechno je na tom principu, jak píše Cappy....
    - - - - -
    myslim jako za přípravky.. nejspíš i tohle...
    16.10.2013 18:46Eliška P
    Tak Niky měla taky blechy teda spíš jen jednu a nemohli jsme se jí zbavit nic nezabíralo ani frontline combo pak jsem jí kápla Advantix spot on a je po problému
    17.10.2013 11:49Tinne
    aport http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=383
    17.10.2013 19:54Šz
    Eliška P: to je teda ampule? a dává se to za krk?....A jinak to kupuješ u vetky, v lékárně, nebo kde?
    Díky...
    17.10.2013 20:05Tinne
    Šz-ano je to ampulka,koupíš na veterině
    17.10.2013 20:45melis
    Šz proboha, ty studuješ medicínu? že to zatím nejde vůbec vidět :)
    18.10.2013 08:56Šz
    melis: já si tady někomu nic nemusim dokazovat...!.a snad se můžu zeptat, ne? spíš mě zajímala ta poslední otázka, potom jsem se mrkla na obrázek(když už jsem to odeslala) ....že to teda je ta ampulka... tak promiň, jestli ti to vadí,... a že to neni vidět, mi je nějak úplně jedno, protože tohle jsou stránky o psech! a ne o lidech....
    - - - - -
    a třeba frontline se kupuje i v lékárně, ne jenom na veterině...
    18.10.2013 08:57katjusa
    tak jsem to našla jmenuje se to flevox
    18.10.2013 09:09Tinne
    katjusa-no on ten flevox je hlavně pro kočky.jak ti říkám,jdi na veterinu a kup buď stronghold nebo advocate či advantix.
    18.10.2013 09:33katjusa
    tinne-ale ja to objednala na psich strankach
    18.10.2013 20:08Eliška P
    Šz: ano ampule za krk mají ji i na internetu, ve zverimexu http://www.spokojenypes.cz/spot-on-pripravky-pro-psy/advantix-spot-on-1x0-4ml-pro-psy-do-4kg?id=68649 samozřejmě si vyber podle váhy tvého psa
    18.10.2013 22:18Lufí
    já používam tohle a spokojenost - přírodní a klíšťata byly za léto tušim 2 nebo 3....
    http://www.baron.cz/pes/levandulovy-odpuzovac-klistat-jemny-ml-3242-k-KP000012-X000705-X000706.html
    19.10.2013 08:08Šz
    EliškaP: tak moc díky, je to i o trochu levnější než frontline....
    19.10.2013 09:06katjusa
    tinne-divala jsem se a je to na psy
    20.10.2013 10:59Kesha
    Ahojky :)

    Mám 9 letou fenečku terriéra Betty a po ní si budeme pořizovat Bernského Salašnického ( rodiče řekli že možná, ale není to 100% ). Máme zahradu 50x70 m, bude mu to stačit? :)
    20.10.2013 12:01ovec
    Kesha, na to aby se vyvenčil ano. Ale stejnak s ním budeš muset denně chodit na procházky :)
    20.10.2013 13:37Kesha
    ovec - děkuju za radu a přeji s pejsky hezký den :-) Já jdu teď ven cvičit s fenečkou agilíťo ;)
    20.10.2013 19:27Tinne
    Tak jsem doma ze závodu v poslušnosti.Chce se mi brečet.Štěňátka nastoupila v 9 ráno.Místo v hale se cvičilo venku.Zorinka se mezi ostatními psy ztrácela.Sedm soupeřů tvořily border kolie,chodský pes,malinois a kolie.Zorince byla děsná zima a na mokré trávě si nechtěla lehat.Ze 40 bodů získala jen 21 a byla poslední.Jen by mě zajímalo jak mohla být na třetím místě tříměsíční borderka.Ale ona i ta hala teda nic moc.Je to přepažená hala síťovinou a regálama obchodu pet center.Řvou tam papoušci a nějaké opičky.Na WC se chodilo druhou stranou velkoobchodu a to ještě skrz pokladny pet centra.Občerstvení pouze automat na sušenky a kafe.Já už na to seru,psychicky mě to hodilo na dno.
    - - - - -
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rUlv_6L-WDM závod v poslušnosti
    20.10.2013 19:32ovec
    Tinne, nic si z toho nedělejte. Tohle je dneska všude. Vy sama víte, jak Váš pejsek cviky provedl. A dělat si hlavu z tohoto, to je snad pod Vaši důstojnost. Měla by jste se zasmát, říct si pár vulgárních výrazů a přejít to. Protože tohle, za víc opravdu nestojí :) Jako chovatelka morčat, by jste už sama měla vědět jak to tady chodí :) Se Zorinkou jste si zacvičily, Vás i ji to bavilo a to je hlavní :)
    20.10.2013 20:07hanybany
    Tinne, já bych si to vubec tak nebrala koukala jsem na video a Zorinka byla moc šikovná :) Možná by bylo lepší najít si závod či poslušnost přímo pro malá plemena a konaná uvnitř zatím si doma pěkně trenujte a příště se to podaří určitě lepe :) Držim palce je hezke vidět lidi cvičit i s trpaslíčky :) ... mmch myslim, že Zorinku by víc bavilo agility nebo tanec :)
    20.10.2013 20:50Eliška P
    Tinne: Zorinka cvičila pěkně, šlo vidět že měla ze cvičení radost, já bych to nevzdávala je to štěně tak trošku dělá opičky ale to jí přejde. Tak vám něco nevyšlo příště to bude určitě lepší, nevzdávejte to.
    20.10.2013 21:00Tinka
    http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=384
    21.10.2013 10:04ovec
    Tinka, možná by neuškodilo třeba k albu dát nějaký popis, než sem vrazit pouze odkaz...
    21.10.2013 10:47VerčaB
    Tinne:
    Ty takový věčný optimista a bojovník se necháš znechutit takovou blbostí? Tomu nevěřím!
    21.10.2013 11:01jana
    Doporučuji vám http://www.krmivo-ihned.cz/ , kvalitní krmiva za rozumné ceny.
    21.10.2013 16:05Šz
    Ahoj holky.... kamarádka uvažuje o kastraci psa..... můžu se zeptat, kolik taková kastrace stojí? děkuju....
    21.10.2013 16:18Tinka
    Všechny Vás moc zdravím ,
    Chtěla jsem se zeptat jestli někdo nevíte jestli existují dva typy Yorkšíru jedni malí (trpasličí) a druzí velcí (atleti) nebo jestli to není podvod a ti větší jsou kříženci . Prosím napište za odpověd' moc děkuji :D .
    21.10.2013 16:25Šz
    Tinka: já osobně jsem se v životě o Yorkšíry nezajímala, jelikož je má jedna moje známá a strašně ho miluje, tak má o něm naučeno vše... :D Má toho docela velkýho a mi na procházce potkali velkýho asi jako čivavku....říkala že je to prý krmivem, ale popravdě nevim, co je na tom pravdy... ale tohle řikala :DDD
    21.10.2013 16:44Eliška P
    Tinka: jorkšírský teriér je jenom jeden , podle standarduje že správný jorkšír má mít váhu 3,1 kg, takže větší nebo menší být může ale není to standardní jorkšír, ovšem jako psí parťák bude stejně dobrý jako standardní. Malý jokšíři jsou dáni tím že lidi je prodávají pod názvem mini jorkšír ovšem tito ,,mini" jorkšíři mívají často zdravotní potíže. Je to moderní plemeno takže spousta množitelů chce na nich vydělat. Takže najdeš určitě i křížence. Třeba mi máme jorkšíra s váhou 3,2 kg a teta má jorkšíra s váhou 4 kg oba jsou to čistokrevní jorkšíři. Takže najdeš velké i malé jorky.
    21.10.2013 17:02Tinka
    Jo děkuji my máme Yorkšíra ,kterémudo roku zbývají 3 měsíce a má váhu 3.9 kg
    21.10.2013 18:06Tinne
    holky-moc děkuji za povzbuzení.jsem trochu víc psychicky na dně.to víte,když se dozvím,že mám nové ložisko na srdečním svalu a z toho se občas dusím.nad vodou mě drží mí čtyřnozí přátelé,ted je zrovna v mé náruči Ivánek.pak vás rozhodí už fakt,že závod plánovaný v hale je najednou venku.krysaříci jsou zmrzlinky a tak v mokru si nelehnou a při sedu si jen přidřepnou.a rozhodčí vám ještě řekne,že při lehu nemá bříško na zemi,tak by s tím nejradči člověk praštil a šel od válu.budu si Zorinku cvičit sama podle svého
    21.10.2013 18:33Šz
    Tinne: jste obě holky šikovný.... hold s tím rozhodčim se nedá nic dělat a držim palečky ať se daří.... :D
    22.10.2013 07:23HanyBany
    Oni stejně, když pejsek nemá pp tak se stejně nedá říct, že je čistokrevný tak je jedno jestli ten ala jork má 1kg nebo 10 kg :D .

    Tinne - držím palce ve všem ...
    22.10.2013 14:39Kesha
    Ahoj lidičky.
    Potřebuju pomoct - mám 9 letou yorkshirku, děláme spolu agility.. Před chvílí jsme docvičily, od tý doby jakoby falešně nadavuje. Copak to je? :/
    22.10.2013 14:52hanybany
    Co je falesne nadavuje?
    22.10.2013 14:56Kesha
    Že chce blít, ale nevyblije nic...
    22.10.2013 16:06HanyBany
    Nezaskocil mu pamlsek?
    22.10.2013 21:20ovec
    Kesha, pokud takto nadavuje tak bych na nic nečekala a jela bych na veterině... Myslím, že jsem to už jednou četla ve spojitosti s nějakým zdravotním problémem. Každopádně bych raději jela na vet zbytečně, než řešit to tu na diskusi a čekat "co bude"...
    23.10.2013 14:57Kesha
    HanyBany - no nejspíš jo, cpu do ní jeden piškot za druhým :(
    23.10.2013 15:07Šz
    Kesha: to prosimtě s tim přstaň ,... ne jenom že ryskuješ zdraví psa, ale potom... mi to dělali Míšovi( ještě než jsme si pořídili další..) a potom jsme skončili u vetky s operací zůbů za 2000 a to mu asi 3 vytrhli...to je vizitka piškotů... měl ještě nějaký ten zubní kámen a dneska musim kupovat v lékárně řasu do potravy, odměrku denně.. tak se to pokus zastaviz, než se něco skazí.. :/
    - - - - -
    * riskuješ
    - - - - -
    *zastavit
    http://www.srovnanicen.cz/q/PlaqueOff%20Animal%2040g/... to je ta řasa.... kterouu mu dávám...
    23.10.2013 16:33Kobylatko
    Může druhý pes nad prvním převzít velení smečky?
    23.10.2013 16:59Šz
    Kobylatko- proč ne? já mám 3... a už se u nás změnilo hodněkrát nadřazování a vůdcoství :DD
    23.10.2013 18:33Kobylatko
    já jen že co máme špice tak si furt myslí co není :D a ojíždí mi kavkazáka
    23.10.2013 19:48erteple
    Ahoj,chtěla bych si pořídit krysaříka,je u něho náká zvláštní péče?A je pravda že štěňátku (krysaříka) můžu šlápnutím rozdrtit nohu?díky
    - - - - -
    A ještě,proč jsou někteří bez ocásků?
    23.10.2013 20:11Tinne
    erteple-krysaříka mám já.samozřejmě,když na něj šlápneš,můžeš ho i zabít.péče o něj je jako o každé krátkosrstá miniaturní plemena.ocásky se už nekupírují,jen případě,že mají na ocásku zálomek
    23.10.2013 21:25erteple
    Tinne:koukni:Prodám štěňata krysaříků odběr koncem listopadu , budou bez ocásků . Záloha za zamluvení 1000Kč . Fenky 2500 Kč a Jeden pejsek 2000 Kč . Budou velmi malincí . Jen volejte 605356635,to je na bazoši
    23.10.2013 22:39Lufí
    erteple: na Bazoši je plno takových inzerátů...většinou čim menší, tim nemocnější....on ten standard plemene občas k něčemu je....a už jsme zase u staré známé diskuse s PP a bezPP...bůh ví, jestli to vůbec je krysařík...
    24.10.2013 06:32ZhuZhu
    Ahoj, babičce před nedávnem umřel pejsek a říkala, že si dalšího bude pořizovat až půjde do důchodu (cca za půl roku). Potřebovala bych nějaké typy plemeno, co je klidné a nenáročné na péči o srst. Kdybyste někdo věděl, tak bych byla ráda. :)
    24.10.2013 08:43hanybany
    zhuzhu - přimlouvala bych se za pejska z utulku :) Před 14 dny zemřel babičce její jezevčík a druhý den jsem zajela do utulku a vybral aji kouzelnou 5 měs kříženku jezevčíka šmudlinku babička byla nadšená a uplně ožila denně spolu chodí na procházky do lesa :) V utulk unadete nejruznější plemena malá velká, křížená,štěnata,dospělí, klidný, temperamentní, hlídače nebo mazlíky ..
    24.10.2013 08:43Tinne
    erteple-přesně jak psala Lufi.Tento inzerát je jeden z mnoha od MNOŽITELŮ.A ještě si dovolí napsat bez ocásků.Dnes je kupírování zakázané.Ocásek se u krysaříků kupíruje,jak jsem ti psala,pouze když je zálomek.To musí být veterinárně potvrzeno.Hodně těchto inzerátů na krysaříky jsou vlastně kříženci čivav a krysek.A neexistuje mini,mikro atd.Pokud chceš krysaříka,kup o chovatele.Pokud chceš na mazlíka,vždy se najde nějaký,který nebude moc jít do chovu,ale bude s PP.Nebo si vem nějakého zachráněného z množírny-uděláš dobrý skutek
    24.10.2013 10:42Šz
    hanybany : jo, a ještě k tomu jsou z útulku někdy i mnohem věrnější... viz moji psi.. :´( :D
    24.10.2013 14:02ZhuZhu
    hanybany - Díky :) no babičce umřel ten pejsek asi taky nějak tak před 14ti dny, byl to taky jezevčík a měla ho z útulku. Umřela ve 13ti letech, měla zažívací problémy, problémy se srdíčkem, se zubama. Už toho bylo moc. No jo no, nedá se nic dělat :)
    24.10.2013 15:26Kobylatko
    Hojky co znamená u psů tohle:německý špic mi neustále naskakuje na kavkazáka ale kavkazák se s ním pak začne točit dokolečka a chce špice kousnou do čumáku.
    24.10.2013 16:57ovec
    kobylátko: špic provokuje kavkazáka a kavkazáka sere, tak se ho snaží sundat...?
    24.10.2013 17:55Kobylatko
    No špic za nim pořád lítá a ojíždí mu nohy kavkazovy se to patrně nelibí tak se s ním pak začne točit do kolečka asi aby nemohl zdrhnout a chce ho kousnot do čumáku a špic štěká jak o život :D
    24.10.2013 18:24Tinne
    Tak Zorka podstoupila vyšetření patel.Mám radost 0/0.
    24.10.2013 21:15Tess
    Jedno naše starší trikové video :)
    http://www.youtube.com/watch?v=m6vTo9NcwHQ
    24.10.2013 23:51Kobylatko
    Nevíte někdo jednoduchý recept na psí sušenky ? :)
    25.10.2013 01:00VerčaB
    Tinne:
    Paráda! Tohle je důležité :-)
    Tess:
    Moc pěkné. Osobně by mě moc zajímal systém nácviku zvedání přední tlapky.
    Kobylatko:
    http://mujkamaradpes.webuje.cz/jatrove-susenky.aspx
    Kolik je těm psům? Jestli si bude chtít kavkaz vyříkat se špicem postavení, nemá špic moc šancí :-(
    25.10.2013 06:30HanyBany
    Tess - pesan opravdu nádherný jak borderky nemusim tak on je teda suprovej, neuvěřitelně sympatické zvíře :)
    25.10.2013 12:19Tinne
    trénink obedience http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=387
    25.10.2013 12:38Kobylatko
    VerčaB: kavkazovi je pul roku a špic by měl mít kolem 10ti
    25.10.2013 12:51Tess
    děkujeme :)
    VerčaB: cvičíme všechno s klikrem pomocí shapingu většinou. On když neví tak cpe packu všude tak jsem mu odměňovala jakýkoliv pohyb s ní a pak když jí držel déle ve vzduchu pak už sem chtěla aby u toho stál a pak když udělal jaký koliv menší pohyb s ní dopředu. Jen teda i přes to všechno nám tento trik celkem trval :D
    25.10.2013 16:01VerčaB
    Tess:
    Děkuju :-) Tak to je pro nás marné. Mně fena nenabízí a když, tak štěkání :-D
    Kobylatko:
    A špic je socializovaný na jiné psy?
    25.10.2013 17:02Kobylatko
    Mám ho zhruba pul roku je to nalezenec a patrně i týraný,nenechá se vyčesat atd .Za plotem na psy štěká ale když jdem ven a nějakýho potkáme tak ho moc nezajimá vklidu projdem okolo.To samo s kočkama.Ještě máme jezevčici fenu (kastrovanou) a s ní se vpoho snese on i kavkazák :)
    25.10.2013 20:53Tinne
    http://www.youtube.com/watch?v=Xv31l7LAHvk&feature=youtu.be Piškotkový tanec
    25.10.2013 22:45Babouci
    Tinne
    Parádní taneček:-)
    26.10.2013 10:00ZhuZhu
    Vložila jsem novou fotečku.. jsem na ní já a Bonnie
    http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=381
    26.10.2013 11:37Šz
    Tinne: suprový :DDD
    26.10.2013 18:06Tinne
    Tak jsem dnes hodinu hledala Dáju.U rybníka jsem jí pustila z vodítka,protože chtěla utíkat za Zorkou.Jelikož je Dája hluchá,vždy se po chvilce obrátila ke mě.Dnes však nabrala vítr a pryč,jako by jí to v makovičce přeskočilo.V tu ránu zmizela.Já jsem se Zorkou chodila,ptala se lidí a nic.Pak jsem ji zahlédla v dálce,ale jak mě zblejskla,tak začala znovu zdrhat.No bylo to děsný.Až kamarádka řekla,že běhá za plotem rybářské restaurace.Tak jsem tam došla a Dája až po chvilce došla ke mě,jako kdyby jí to znovu secvaklo na normál.Začala vrtět ocáskem a že prý půjdeme domů na večeři.Doma se nažrala,trochu kulhá na nohu-artroza a teď už je v peřinách.Myslíte,že je to stařecká demence-Dáje je 15 let?Holt už jí nebudu na procházce pouštět a bude na flexině.
    27.10.2013 10:05romiska
    Můžou pejsci papat oříšky?
    27.10.2013 13:58Natka
    romiska :
    ne, ani žádné čokolády a jiné jídlo určené lidem....(párky,salámy,bonbony,..)
    27.10.2013 15:18Iveta Kulhánková
    Našla jsem ještě nějaké fotky Krisíčka. To si takhle hráli venku, když jim bylo cca 8-10 měsíců... už nevím, je to dlouho. Ani si na ten den nevzpomínám... http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=388
    27.10.2013 15:56hanybany
    Romiska - jasne,ze ano jsou velice zdrave idealne je namixovat a dat mu je do jogurtu :-)
    27.10.2013 16:54Lufí
    opět jsem přidala pár fotek, už téměř podzimních a podzimních
    http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=311
    28.10.2013 14:58Iveta Kulhánková
    Dobrý den,
    dnes jsme si konečně dovezli psa domů. Ode dneška bude venku v kotci. Problém je, že je na nás navyklá - bydlela s námi v bytě. A hlavně ona hrozně hlasitě vyštěkává. Zatím jsme s ní v kotci, mluvíme na ní, ale ona nic. Venku být nemůže - v plotech jsou i metrové díry a hlavně máme souseda, který by jí mohl hodit třeba špekáček s jehlou/hřebíkem apod. (je to magor). Jak dlouho jí asi bude trvat, než si vzykne na to, že bydlí v kotci a ne s námi v bytě?? A jak jí můžeme pomoc?? Díky za odpověď
    28.10.2013 18:32Eliška P
    Iveta Kulhánková: ke Krisovi se radši vyjadřovat nebudu
    A teď k problému pes si na kotec musí zvykat postupně je jasné že bude štěkat když je zvyklí doma a najednou se ocitne sám v kotci, nelíbí se mu to. Chce to jít s ním na procházku a potom ho dát tak na hoďku do kotce dát mu tam nějakou zábavu třeba míč co se plní pamlsky, a za pár dní prodloužit čas kdy pes bude v kotci a nezapomenout na zábavu, když bude vědět že v kotci dostane něco co se mu líbí bude se tam těšit.(ovšem musít tuto určitou zábavu dostávat jenom do kotce)
    28.10.2013 18:44ovec
    No já myslím, že se tady nemusíte dohadovat proč a proto. Od toho tu nejsme. Stalo se, někteří lidé se neponaučí, někdo ano. Tak se tu prosím nehádejte.
    - - - - -
    Navíc si uvědomte, že je to dítě a ty obvykle nad rozhodnutím rodičů nic nezmůžou...
    28.10.2013 20:12Terezka
    naše tocení v domácím atelieru na sisinky 17měsíc http://sisitym.rajce.idnes.cz/Foceni_na_17mesicu
    28.10.2013 21:03Vejsa
    Iveta Kulhankova: krom jiz receneho si nejsem jista, zda je rozumne rozhodnuti dat pejska do kotce takto na podzim. Pokud byl doted v byte a neni na venkovni odchov zvykla nema nejspis na zimu pripraveny kozich a mohla by nastydnout ci si uhnat zapal plic. Zvlaste jestli bude tak kruta zima jak predpoviaji. Zkuste se zamyslet, zda by pejsek alespon pres zimu nemohl zustat doma a na jare ji zacit zvykat na kotec. Myslim ze se ji tam na jare i bude vice libit nez ted v necase, zime a dlouhe tme.
    29.10.2013 07:27HanyBany
    koukala jsem na fotky a je to velký poměrně chlupatý pes pokud má dobrou boudu, která je s předsínkou, zateplená, narvaná slámou a přes vchod deka tak by to mělo být dobrý... samozřejmě lepší by pro fenku bylo, kdyby si na kotec začala zvykat postupně a ne takto naráz
    29.10.2013 08:13Iveta Kulhánková
    No ono dneska s ní máma nakonec spala v autě. Nejhorší je, že ona štěká 5 hodin v kuse (večer). A nejde to proto, že se k nám v pátek nastěhuje teta s malou holčičkou (8 dní) - ta teta má poporodní deprese a kdyby po baráku běhal pes, tak už by asi udělala to co říkala. Navykáme ji postupně, jsme tam pořád s ní, střídáme se. Chodíme s ní každé 2 hodiny na procházku, aby se unavila, ale jí je to jedno. Je na ní i vidět, že je unavená.. ale ona nechce.. ani do boudy si nevleze..
    29.10.2013 12:09HanyBany
    tak hádám, že tata nebude v celem baráku minimálně v tvem pokojíčku s dítetem nebydlí tak si fenku dej na noc do pokoje a je to ... pokud máte špatný plot a fence vadí pocit být v kotci uvažte ji přes den a vaší nepřítomnosti na zahradě na dlouhým vodítku někde u baráku at má prostor a necítí se odstrčená v kotci..
    29.10.2013 15:23Iveta Kulhánková
    HanyBany :
    já ji v pokoji mít nemohu - jsem alergická na psy a kočky.
    29.10.2013 16:53Mia
    Dobrý podvečer. Mám skoro roční fenku Miu křížence výmaráka a berňáka. Dnes jsme se vrátili ze 4 denní dovolené. Hlídala jí sousedka a ve chvílích kdy byla sama prý kňučela. Je možné, že v této zimě kňučela tak moc, že si vyštěkala hlasivky? Co mám dělat? Děkuji za odpovědi
    29.10.2013 16:55Iveta Kulhánková
    Ještě bych vám chtěla zdělit, že už si dnes vlezla 2x do boudy - asi na 10 minut. Aspoň něco, podle mě je to pokrok. Jdu jí dělat večeři.
    29.10.2013 18:05Iveta Kulhánková
    Tak jsme si ji dnes vzali domů - soused (příbuzný) po ní hodil dělobuch(!!). Takže je na koberečku v kuchyni. Táta, že si jde hledat zítra bydlení, že nebude opět bydlet se psem v bytě. No, tak snad to nějak zvládnu i já. Ale tak v kuchyni zastak nevadí :-) Ale zítra jde zase do kotce (přes den) - i když ona tam stejně moc dlouho není sama, buď jsem tam s ní já a nebo bratr + s ní chodíme na procházky. Takže zatím je to dobré.. tak uvidíme :-)
    - - - - -
    PS : dodělala jsem album s Krisem - dala jsem tam ještě nějaké fotky, když byli malí, tak se můžete podívat :-)
    http://www.kralici.cz/pejsci/alba.asp?a=364 + jsem změnila popisek
    29.10.2013 18:37ovec
    Prosím, jak už jsem zde psala... Neosočujte se tu navzájem a nedohadujte se tady. Jsme tu od toho abychom tu radili a případně diskutovali o problematice chovu psů... Né proto abychom se dohadovali. Uvědomte si také, že někteří z nás jsou ještě děti a ti neovlivní rozhodnutí svých rodičů ani kdyby se na hlavu postavili. Tak prosím ať už to tu nevidím.
    29.10.2013 20:54HanyBany
    ovec- já neosočuju a ani se nedohaduju jen se to snažím pochopit a hlavně by mě opravdu zajímalo který veterinář něco takoveho jako zabití štěnete dokázal udělat páč to je síla .... mmch je tu diskuze a nikdo tu není sprostý tak nechápu proč se tu maže, slečna Iveta zas takove dítě je jí 15 let což už se dá považovat za dospívajícího.
    - - - - -
    mmch myslim si, že slečna Iveta se o tom bavit chce jinak nedokážu pochopit proč tu stále ,, provokuje,, s jeho fotkama a povídáním...
    29.10.2013 21:40ovec
    v patnácti letech je člověk sice dospívající ale stále nedokáže ovlivnit rozhodnutí rodičů. Mě je dvacet a i kdybych se na hlavu postavila tak rozhodnutí rodičů prostě neovlivním... Prostě to neřeště, akorát se tu zbytečně dohadujete o něčem co stejěn už nezměníte. A jinak, znám i veterináře který utratil i štěňata kříženců hned po narození aby jich nebylo hodně... Feně nechali akorát dvě... Takže dneska? Kdokoliv. Prosím dál tuto diskusi považuji za uzavřenou.
    29.10.2013 21:45HanyBany
    ovec - tak utracení štěnat křížencu po narození je něco jineho ( už takhle je těch chudáku plno v utulku ) ...Ale utracení zdraveho psa je nezákonne. Fajn řešit to už nebudu, ale mezi náma co pak z těch dětí vyroste , když mají takovíto ohavný vzor u rodiču jinak to opravdu nazvat nejde...
    29.10.2013 22:08Mia
    Omlouvám se že se na to ptám znova, ale potřebuji to opravdu vědět. Mám skoro roční fenku Miu křížence výmaráka a berňáka. Dnes jsme se vrátili ze 4 denní dovolené. Hlídala jí sousedka a ve chvílích kdy byla sama prý kňučela. Je možné, že v této zimě kňučela tak moc, že si vyštěkala hlasivky? Co mám dělat? Děkuji za odpovědi
    29.10.2013 22:23Esme
    Zdravím. Je border kólie vhodná do města? (máme velký byt hned u parku kde bychom mohli psa venčit atp., o víkendech jezdíme na výlety do přírody-pes by měl dostatek pohybu)

    Je vhodnější pes nebo fena?


    Děkuji
    29.10.2013 23:54Tess
    Esme - mám borderáka v bytě ve městě a je to v pohodě. Jen to chce opravdu hodně pohybu, ale taky zaměstnávat hlavu. A jestli radši fenu nebo psa je pak na každém.
    30.10.2013 06:21HanyBany
    Mia - a co to je za otázku probuh? Ještě jsem neviděla psa co by si z knučení vyštěkal hlasivky nebo je to sranda pro zlehčení dne ? :D

    Esme - do bytu si mužeš pořídit jakehokoliv psa pořád říkám lepší byt než kotec a minimální procházky...
    30.10.2013 07:56Esme
    Mockrát děkuji za odpověď :)
    Neznáte nějakého chovatele borderek?
    30.10.2013 08:37Mia
    HanyBany - Ne, myslím to vážně ale chápu že to vyznělo směšně. Asi bude nejspíš nastydlá. Je totiž venku.
    30.10.2013 08:52Šz
    když už jsme u borderek... havaňák třeba vůbec nepouští strst... jak je to s borderkama... je to stejný jako se zlaťoušem, chrtem a pod..?že když odcházíš jsi od chlupů celý? Moc dík..
    30.10.2013 09:38hanybany
    Mia a ona kasle nebo co dela?

    Borderky pelichaj stejne jako vsichni chlupaci s podsadou :-)
    30.10.2013 10:29Tess
    Esme ... chovek je spousta, ale důležitější je si vybrat dobré spojení pohlídat si zdraví u předků atd.
    30.10.2013 10:48Mia
    hanybany - Nemůže pořádně štěkat. Když štěká, zadrhává se jí hlas a má ho hlubší.
    30.10.2013 10:58Šz
    hanybany: takže byt plný chlupů :D
    30.10.2013 12:01HanyBany
    Musis zametat a cesat a cesat :-) :-)
    30.10.2013 12:13Šz
    jo, to znám.... česat, česat, zametat... :DDD
    30.10.2013 12:45Esme
    Je vhodné borderku kupovat na podzim/v zimě? Samozřejmě bude bydlet v bytě :)
    30.10.2013 12:51Mia
    Esme - jelikož má dlouhé chlupy a budete jí mít opravdu v teple tak je to fuk...
    30.10.2013 14:42Šz
    Mia: ještě k tomu hlasu...já,k dyž odjíždím na dovču, tak hlídá babička.... Darling je klidná povaha, tak tolik neštěká, ale Míša s Darkem.. to je něco, hrozně lituji sousedů, protože od6-7 hodin ráno(babička má zlatýho retrývra) tam Míša s Darkem štěkají jako pominutý na toho zlaťouše.... a vždycky příjdu a oba štěkaj, právě jakoby nastydle... ale nejsou.... takže vyštěkaný hlasivky to klidně můžou být, ale za 2-3 dny je to zase v pohodě...
    30.10.2013 14:50Mia
    Šz - děkuji moc :)
    30.10.2013 15:35Tulínek
    Ahojte, sledujete nekdo v tv Chcete je? Dnes jsem na to koukala a kdo by uvazoval o koupi pejska tak byste byli hodni kdybyste si vybrali psika z utulku. Ja na to nemam pro psa podminky ale byla bych rada, kdyby se tem chlupacum nasel pekny domov:-) muzete jim tak dopřát novy domov a oni vam za to budou urco vdecni;) premyslejte o tom a muzete darovat péči a lásku.
    30.10.2013 17:02Tinne
    Šz-to musejí mít sousedi radost.Mě kdyby takhle budili,tak budu pěkně řádit.To chce psy vychovat
    30.10.2013 18:00Šz
    Tinne.. no, to jo... ale starý psy novým kouskům nenaučíš.... už nejsou nejmladší..(ti psi...) a před babičkou nemjí žádný respekt, takže to vůbec nemá cenu... jako má...ale ten respekt,no :/
    Jinak oni přestali, když jsem tam já a držím v růce míč, jednou tam na zahradě hráli kluci(přítel,můj táta) fotbal a omylem je ten míš trefil, takže jakmile vidí míč, jsou stichha...
    30.10.2013 20:48Eliška P
    Šz: z vlastní zkušenosti vím že starého psa novým kouskům naučíš jen to chce víc trpělivosti
    30.10.2013 21:08Mia
    Zdravím :) (opět) ... jak připravujete pejskovi tlapičky na sníh?? :)
    30.10.2013 21:26hanybany
    mia - nijak jsou to psi :)
    30.10.2013 21:34Mia
    hanybany - i když jí máme na zahradě?
    31.10.2013 06:28HanyBany
    mia - samozřejmě, že ne. Jediná peče o psí tlapky v zimě je týkajíc se hlavně majitelu psu žijící v městech je mazání tlapek kremem kvuli solení chodníku, který je dost nepříjemný.
    31.10.2013 07:40Mia
    ok, děkuji)
    31.10.2013 15:28Šz
    Eliška P: to zase jo, ale nevim, jak naučit psy, aby v mé nepřítomnosti neštěkali.... nějaký nápad,..? kdyžtak bych byla za každou radu ráda... :-D
    31.10.2013 20:18Terezka
    všem páničkum a jejim pejskum přejem krásne prižitý halloween http://sisitym.rajce.idnes.cz/Halloweenske_foceni_v_atelieru/#P1280531_1.jpg
    31.10.2013 20:35laura16
    Zdravím, chtěla bych se zeptat. Dneska jsme přišli na to, že naše fenka má odřený horní bříška na přednich packách. Tak jsme ji to vyčistili a zavázali by si to nemohla lízat. Co ještě pro ní máme udělat? Děkuji za rady
    31.10.2013 20:58HanyBany
    laura16 - rozhodně to nezavazovat a nechat to být at to dýchá a fenka si to očistí sama ..
    31.10.2013 21:04laura16
    HanyBany - jsme to zavázali, protože z toho tekla krev, potom to bude mít volně. Máme jí to něčím mazat nebo to nechat jen tak?