od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Říjen v roce 2014
  • Zobrazuji 135 zaznamu.
  • 1.10.2014 08:26LiluŠka
    MaiA - Promiň měli jste s teri podobnou otázku. Ale ta reakce byla hlavně na teri, ohledně toho nechození se štěňetem ven. (Což je blbost, jelikož i s malým štěnětem se musí chodit ven).
    - - - - -
    *měly
    1.10.2014 10:28katjusa
    děvčata -mam čivavku ted ma konečnou vahu 14OOg ,vzala jsemsiji v 8tyd.na vanoce ji budou dva roky,ven jsme chodit jak jsmeji dovezli je to naš šimonek a posloucha na slovo
    1.10.2014 16:43Kelly1
    Ahoj je povinné mít známku pro psa. My máme koupenou ze zverimexu ale je to povinné jí nosit. Musím jít na město aby mi dali známku a tu jen nosit nebo můžu i jen tu svoji?? Děkuji
    1.10.2014 17:03MaiA
    Kelly1- ze zverimexu?? Pokud vím, měli by jste psa ohlasít na městě a tam vám známku dají, nebo u veterináře (očkování). Pokud známku od města nebudete mít, nebo spíš pokud nebudete mít psa nahlášeného na obecním úřadu můžete dostat pokutu....
    1.10.2014 17:23Kájík
    Kelly1- můžeš mít ze zverimexu :)
    1.10.2014 17:25MaiA
    a na co známka ze zverimexu bude? Jen aby věděli jak se pes jmenuje. Ale být vámi.... Přečtu si co se psem dělat, má mít čip a zaregistrovaný na obecním úřadě!!!
    1.10.2014 17:43Kelly1
    MaiA - promiň ale mě a některým chovatelů se třeba nelíbí styl známky nebo jak je napsána. Neboj psa mám na úřadě zaregistrovaného a čip taky. Jen se chci zeptat jestli můžu jen použít tu mojí.
    1.10.2014 18:43Kájík
    MaiA: A podle vás když pes nemá známku tak neni ani nahlášenej, ani čipovanej? :)
    1.10.2014 19:14Michala
    Zdravím, u jednoho z našich psů (pudl, 12 let) se zjistilo, že mu začínají selhávat ledviny. Máte nějaké tipy na krmení takového psa? Co ano, co rozhodně ne? Trochu v tom plavu. Prosím nesypte na mne značky nějakých speciálních ,,ledvinových" granulí, ptám se teď čistě na ,,normální" stravu (maso a spol.). Nedostali jsme na veterině zrovna ucelené info.
    1.10.2014 19:26Kelly1
    Kájík : podle mě ne ale podle policie ano '
    - - - - -
    :-)
    1.10.2014 19:28Kájík
    Kelly1- děkuju za info :)
    1.10.2014 20:28MaiA
    Kájík- ne to si teda nemyslím
    2.10.2014 21:40Bára a Holly
    Ale no tak! nebudeme se tady hádat ne? :)
    - - - - -
    Podle mě je jedno odkud má pes známku, pokud chcete vůbec jí mít nemusí :)
    3.10.2014 08:00Salla
    Ohledne znamky si nastudujte pravidla vaseho mesta. Napr. v Brne je nutne, aby pes znamku od magistratu vzdy mel, nebot policie ma pravo kdykoliv takto zkontrolovat, ze pes je radne nahlasen kontrolou znamky. Pravdepodobne to bude stejne v kazdem meste, kde je nutne psa prihlasovat. Nic nebrani, aby pes mel i znamku ze zverimexu, ale ta policii zajimat nebude.
    3.10.2014 11:11tuk
    Salla - U nás (10 tis. ob.) policie známky nekontroluje..
    3.10.2014 11:36Salla
    tuk> proto pisu, ze je potreba si to zjistit v kazdem meste, vetsinou je to dohledatelne na internetu na strankach mesta pro obcany.
    4.10.2014 15:49L.
    Ahoj, můžete mi prosím poradit? Má fenka má potíže s močením-už to řešíme s veterinářem, ale ten ke správné diagnoze potřebuje moč. Dal mi inj.stříkačku a že mám donést moč, ale...ale jak na to? Má někdo zkušenost? Fenka venku zastavuje často, ale téměř nečůrá, doma pak čůrá kdekoliv, ikdyž to dřív nikdy nedělala....Nemá někdo podobnou zkušenost a co pomohlo?
    Děkuju
    5.10.2014 13:39Camaron Corcel
    L. - tak to nevím, to nám fenka nikdy nedělala :/
    Ahoj, naše fenka poslední dobou pořád strašně řve ... No, jako ... Třeba když odcházíme, strašně pláče a kňučí... Nebo když ji třeba hladím a mazlím se s ní, a pak toho na pár vteřin přestanu, začne strašně vyvádět ... Poslední 2 dny je i o hodně víc mazlivá, pořád ukazuje bříško... Myslíte že to může být háráním ?
    5.10.2014 15:03Bára a Holly
    Camaron Corcel- https://www.youtube.com/watch?v=6dQBx3nD9io
    Zkus jí naučit aby si zvykala být sama doma.
    9.10.2014 12:16jewarix
    Dobrý den, mám asi 5ti letého jezevčíka, který si začíná myslet, že je vůdcem naší smečky on. Prosím o radu jak toto chování zastavit a získat zpět mé vůdcovské postavení. Předem děkuji za odpověď
    - - - - -
    ještě bych chtěla dodat jak se to dominantní chování projevuje. Je občas trošku agresivní. Nějakou dobu je to zlatíčko a po mě vyjede. Nedávno jsem chtěla po jezevčíkovi, aby seskočil z gauče a on po mě ošklivě vyjel. Někdy na mě vrčí a neposlouchá mě. Je taky hodně dominantní k našemu druhému psu ( voříšek 9let) .Když voříšek pije z misky a jezevčík přijde hned ustoupí počká až se jezevčík napije a až potom se napije on. Občas se poperou i když jsou vykastrovaní. Asi před 2 roky při jedné rvačce jezevčík roztrhl voříškovi ucho pak museli být rok odděleni, protože se vůbec nesnesli. Teď už spolu vychází. Nemáme ho od štěněte, protože se k nám přitoulal. Nějak si s ním nevím rady. Chtěla bych se taky zeptat jak by bylo ejlepší jezevčíka zaměstnat. Jaký sport nebo jak z vybýt jeho energii. Předen děkuji za odpověď
    9.10.2014 18:42Bára a Holly
    jewarix- nějak nechápu ten výraz PŘIPOUTAL....
    A nejlepší by bylo zajít na nejbližší cvičák. Prostě si najděte cvičák co je vám nejblíž, zavolejte tam a domluvte se kdy tam můžete dojít. Myslím že vám poradí líp než někdo na internetu....
    9.10.2014 20:23Jewarix
    Bára a Holly- má tam být přitoulal :), někdo ho u nás ve vesnici vyhodil.
    9.10.2014 20:30LiluŠka
    jewarix - Když na vás zavrčí nebo vyjede, tak ho vyhoďte za dveře. Trvejte na splnění povelu. Učte ho nové povely a zkuste třeba agility, coursing, prostě co vás bude bavit a hlavně pejska. Je těch sportů pro psy spousta.
    - - - - -
    L- Jednou jsem fence taky sbírala moč. Vzala jsem si skleničku a jak přidřepla, tak jsem jí to strčila pod pipku a pak to z té skleničky akorát natáhnete do stříkačky.
    10.10.2014 21:30adika
    Dobrý den budu mít štěňátko od kolika měsíců ho můžu začít cvičit
    10.10.2014 21:49Bára a Holly
    adika- podle toho jak to myslíte, třeba sedni, lehni a tak ho můžete učit od chvíle co si ho přivezete, ale první den bych štěňátko raději nechala aby nejprve prozkoumalo okolí.... A věci co nechcete aby dělalo až bude dospělé mu nedovolte ani teď. Vím že u štěňátka to může být roztomilé..... Ale potom se vám to může šeredně vymstít :/ ´jednou se to stalo kámošce....
    10.10.2014 23:22VerčaB
    Jewarix
    „Dokazování“ vůdcovství může mít mnoho podob. Sama mám se svými fenami jasno, takže např. vcházení první do dveří nedodržuju, krmení taky někdy nedodržuju podle pozic. Doporučovala bych než násilné vyjasňování pozic, nějaké „očůrávací“ metody – nechci, aby byl na pohovce, přivolám si ho na ňamku na zem. Ošetřit si věci, které jsou pro Vás opravdu prioritou a pak (postupně) přidávat řešení „blbostí“. Také bych trénovala manipulaci s ním – kontrolu např. uší, očí, chrupu.
    Pokud druhý pes podřízenou pozici přijme, není to problém. Resp. neměl by být. Pokud do něj jezevčík nešije zbytečně a nedokazuje si nadřazenost.
    K vybití energie bych doporučovala učení cviků/triků. Nemusíte kvůli tomu chodit nikam speciálně na cvičák a ze začátku nepotřebujete ani výcvikové pomůcky.
    10.10.2014 23:40Jewarix
    TAk je to asi půl hodiny co po mě náš jezevčík opět vyjel. Vím, že něco dělám asi špatně, ale už si s tím nevím rady. Seděli jsme v kuchyni a dívali se na TV, psi hezky leželi. Pak jezevčík seskočil a skočil mamce na klín to někdy dělá, rád se mazlí. Mamka ho hladila o on ji ležel v náručí na zádech a ona ho drbala na bříšku. Přišla jsem k nim a začala ho hladit, jemně jsem ho vzala za tlapku, což není nic neobvyklého. Najednou zavrčel a vyjel po mě. Nejhorší je, že z celé naší rodiny vyjíždí jen po mě a přitom já ho mám tak ráda. Druhý pes podřízený je to spíš se mnou má problém. Největší priorita je, aby mě nekousl a já nikdy neodhadnu kdy vyjede. Vždycky je v pohodě, bez problémů nějaký čas, několik dní nebo týdnů a pak nastane ten okamžik kdy v mžiku vyjede a já nevím proč. Chci s ním něco udělat jen ještě nevím co. Chci zpátky svého nejlepšího přítele...
    11.10.2014 18:18SisiBarbie
    Dobrý den, mám problém. Před cca rokem jsme si ze zverimexu vzali štěňátko čistokrevného pitbul teriéra, bez PP ale personál nám řekl že rodiče PP měli. Teď mám takový problém... Začíná vyjíždět po psech, vrčí a štěká zdálky i na ty se kterými se denně potkával a hrál si s nimi.
    Co s ním může být???Nevím proč to dělá udělal to ze dne na den :(
    11.10.2014 18:31Bára a Holly
    když pes nemá PP je to voříšek, tomu že rodiče PP měli bych moc nevěřila. Pravděpodobně bude z množírny, čistokrevný pes bez PP prostě není.
    A nechápu že se divíte tomu že pitbul vám vyjíždí po psech. Vždyť k tomu byli roky šlechtění!!! Zkuste si o APBT (americký pitbul teriér) něco přečíst ;)
    PS: psi typu bull miluji, ale jenom když si je pořídí normální lidi co o nich něco ví.... ;)
    - - - - -
    http://www.bullshelp.eu/index.php/o-bullech/93-povahaapbt
    12.10.2014 18:35LiluŠka
    SisiBarbie - Ze zveráku, to si děláte srandu!? Bože. Personál vám pěkně lhal, bez PP nemůže být čistokrevný. A když jste si pořizovali pita, tak jste si o něm něco měli nejdřív přečíst. To nevíte, že toto plemeno se s jinými psy nesnese? Jde naučit pouze ignorace. Fakt nechápu takovýhle lidi, když si pořizuju společníka na 10-15 let, tak si o něm něco zjistím, ne? Můžu se zeptat, kde prodávají psy ve zveráku? To není normální tohle. Pardon, ale takováto neinformovanost a štěňata ve zveráku mě velmi naštvala.
    - - - - -
    A ještě lidi co takový štěně koupí, množitel si namastí kapsu a bude produkovat další štěňata na chudácích fenkách..
    13.10.2014 18:59Bára a Holly
    LiluŠka- naprosto souhlasím, ale myslela jsem že to normální je. Jednou došla sestra domů a řekla že za výlohou ve zverimexu měli štěňátka, nebo koťátka teď už nevím co tam bylo bylo to dávno.
    Jako pita ještě k tomu bPP....
    Jako.... Pochybuji že je to pravda tyjo. Sisinka Barbinka a záhada toho že pit útočí na psy
    Nevým jestli se tomu všemu smát nebo kvůli chudákovi brečet.
    A jestli je to vůbec APBT když se diví že vyjíždí po psech :/
    - - - - -
    a nic o plemeni neví....
    14.10.2014 18:21SisiBarbie
    co??? my máme prostě čistokrevného pitbula!!! Jako to vaše APBT?!? To je jako co??? A děkuji za rady jako fakt čekala jsem rozumnou odpověď a né urážky!!!!!
    14.10.2014 21:58Anonym
    Pes nemusi mit papiry aby byl cistokrevny.pp se davs jen urcitimu poctu štěňat.s i kdyz rodice nemaj pp tak i tak muzou byt cistokrevni
    15.10.2014 11:20katjusa
    anonym-s tim souhlasim,sice se řika jak pes nema PP je to ořišek,ale jamam čivavku třeba čivavku oba rodiče jsem viděla i jejich PP,ale jelikož pani nema ch.st,tak štěnata PP nemaji a mě je to jedno čivaček je jak vyšity,onoi psi s PP nemusi byt zdravi,prostě tato diskuze stojina dvou pubertačkach ,chtre jak svět
    - - - - -
    je množitel a ten kdo chce fenku připustit a děla to z lasky ne kvuli penězum jak množitele v tom je rozdil velky
    15.10.2014 15:04tyndulka
    katjusa, Anonym, SisiBarbie- vy si sice můžete myslet, že máte čistokrevného psa, ale dle FCI to opravdu čistokrevní psi nejsou. Já mám doma šhih-tzu bez PP a nikdy bych o ní neřekla, že je čistokrevná. Čistokrevnost totiž není jen o vzhledu psa, ale i o rodové linii a výmluva, že množitel nemá chovnou stanici, atd. je vážně směsná. Zde jde spíš o to, že povinné testování rodičů a štěňat stojí nemalé peníze, takže by se to pak množitelům tolik nevyplatilo. Tím však nechci říct, že pejsci bez PP nebo voříšci jsou horší, jen nevíte, jaké mají předky či možné vrozené vady. Dokazuje to i to, že sama mám doma fenku bez PP :)
    15.10.2014 15:57katjusa
    tyndulka-no myšleno to bylo tak že jsou množitele,a lidi co nemnoži jen jednu nebo dvakrat chtěli mait štěnata a na to snad nebudou zařizovat chs.,a jinak mam dost znamych co maji psa s PP a maji někteři psi taky maji vrozenou vadu chovatele jim řekliže se muže časem najit nějaka vada tak že někdo ma Psa s PP neznamena že je komplet v pořadku
    15.10.2014 17:20tyndulka
    katjusa- dle zákonu musí být onen pes v pořádku ;) jinak mu je hned odeprán PP. Stalo se nám to s předešlou Shih-tzu- měla PP, ale v 1,5 roce jí zjistili vadu dělohy. Hned ji odebrali PP, byla vyřazena z chovu a musela být kastrována.
    15.10.2014 17:32Bára a Holly
    Já nikde nepsal že psi s PP mají 100% jistotu zdraví, já mám fenku s PP a má DLK.
    jo a kdyby si každý řekl ,,Jé mi máme ale krásnou chytrou fenku, a mít štěňátka je tak úžasné''
    Tak by kapacita útulků prostě nestačila, podívejte se kolik psů s PP je v útulcích? a jak dlouho tam jsou? v útulku snad nikde nebyl pes s PP který by tam byl přes půl roku nebo přes rok..... A to že rodiče PP mají a štěně ne, PROČ???? třeba nebyli zařazeni do chovu kvůli nějaké vadě.

    A je snad jedno kolik mi je ne? Když vím správné informace tak je úplně jedno jestli mám 10, 15, 20 nebo 50 let ne?!?

    http://app.emaze.com/562663/drobn-mnoitel#1

    http://fightsforanimalrights.blogspot.cz/2014/07/mnozirny-zvirat.html


    http://www.orikou.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=264:triky-mnoitel&catid=21:lanky--articles&Itemid=28
    - - - - -
    tyndulka- podle mě je to blbost, moje fenka má DLK a PP pořád má.... jako vyřazena z chovu jo, ale neslyšela jsem že by se PP mělo odebrat.... Možná se mýlím.....
    15.10.2014 18:28tyndulka
    Bára a Holly- s těmi útulky a zbytečnými štěňaty máte pravdu.

    Nevím, jak je to s těmi PP dnes, naší první fence je odebrali před zhruba 15 lety (dnes už nežije).
    15.10.2014 21:15LiluŠka
    Anonym, tyndulka, SisiBarbie - Vy si tu z nás děláte srandu? :D PP dostanou všechna štěňata a i když by pes s PP měl 10 vad, tak mu nikdo to PP neodebere. Koupí bez PP psů podporujete množitele a tím i týrání fenek, které musí neustále rodit. To se vám líbí?! Mně teda ne. Buď koupit PP psa od slušného chovatele, nebo adoptovat z útulku.
    - - - - -
    A APBT je zkratka Americký Pitbull teriér! To nevíš? Takže ty ani nevíš jaký přesně "plemeno" sis koupila a říkáš, že je čistokrevný.
    Jinak pit se ti se psama kámošit nebude. Musíš ho učit ignoraci a když se k vám bude blížit pes, tak žádné cukání, nervovat se, křičet. Ale v klidu, klidně mluvit a lákat na pamlsky a když bude v klidu tak chválit a trénovat a trénovat.
    - - - - -
    A nezapoměnte košík!
    - - - - -
    pardon první reakce měla být na katjusa místo tyndulka.
    - - - - -
    katjusa - Člověk co to dělá z lásky je i tak množitel. I takovýto člověk přispívá k naplněnosti útulku. A dovolte, ale mně tady jde o ty psy, aby nebyli týraný. A ne že tady osuzuje bez PP psy, sama mám dva bez PP, tedy vořechy. Ale nelíbí se mi bezhlavé množení bezpapíráků. Odnesou to jen psi.. :(
    - - - - -
    Není tak těžké fenku uchovnit a může si odchovat vrh s PP.
    - - - - -
    Pokud vám jde o psy, tak i na jeden blbej vrh si zařídíte CHS, pokud jste množitel, tak chudáci psi.
    - - - - -
    Bára a Holly - Souhlasím! Taky si myslím, že PP i když má pes vadu se neodebírá, akorát se vyřadí z chovu.
    15.10.2014 21:45Lufí
    Zajímalo by mně, proč stále tolik lidí nechápe problematiku PP x bezPP... Vážně si neuvědomujete, že chovatelé se snaží pro plemeno něco udělat (tedy většinou), zato lidi množící bez PP za tím vidí hlavně peníze?!
    15.10.2014 21:54Bára a Holly
    souhlasím.... Je to hrozné když si toto čtu :(
    17.10.2014 13:40xx
    Ahoj, nejsem pro množení bez pp, a ani ho nijak neobhajuju, ale napadlo mě, že chovatelé s pp taky vlastně množí.. když chce někdo štěňata od své feny, ze všech stran se na něj hrne že psů je moc, ať nemnoží další psy bez pp. Ale když si to tak vezmete, kdyby nebyl pp, tak je množení prostě i chování psů s pp..pořád je i kvůli těm papírákům psů víc a víc, a na útulky nikdo nepomyslí, protože pes s pp je prostě in..
    17.10.2014 14:25Bára a Holly
    xx- to si nemyslím. Každému je jedno jestli máš psa s PP nebo z útulku..... Jsem si zrovna teď všimla že jsou spíš v modě pitbulové a amstafové....
    - - - - -
    Podle mě je 100x lepší pořídit si psa z útulku ;)
    17.10.2014 20:32xx
    Bára a Holly- odpovídáš na něco úplně jinýho..
    17.10.2014 21:16Bára a Holly
    ??
    17.10.2014 21:47xx
    mluvila jsem o množení a ty o tom co je in, a odkaď si psa vzít.
    17.10.2014 22:34Bára a Holly
    přečtěte si znovu co jste napsala :)
    - - - - -
    Možná pochopíte.....
    18.10.2014 08:41xx
    jasně něco o tom tam bylo, ale nebylo to podstatný, a nešlo o to odkaď si psaa vzít, ale o tom, že i vrhy psů s pp je taky množení :)
    18.10.2014 11:35Bára a Holly
    no právě, na tu hlavní otázku nevím jak odpovědět....
    19.10.2014 11:26katjusa
    xx-přesně tak,my jak byli mali dostali jsme psa ořecha pudl s jezevčim tehdy nebyli penize,nikdy jsme sni k veterinaři nešli jen na očkovani proti vzteklini žil 15let,ti co prodavaji psy s PP jsou něco samozřejmě plati vic za založeni stanice a kde co pak prodavaji štěnata draž a taky je množi a prodavaji muj nazor
    19.10.2014 12:32xx
    katjusa. Myslím, že chovatelé na tom nevydělávají, ale množení to prostě je.. je jasný že si lidi nevyberou psa z útulku, když tady mají každý měsíc nějaký papíráky..Jinak souhlasím
    19.10.2014 13:47Denda
    můj pes má nějaké divné brouky, blechy to nejsou ani jako nic jiného to nevypadá. furt se kouše a má vedle cecíku takový dost velký strup nevíte co by to mohla mít?
    je to fenka yorkšíra byl jí 1 rok a spí se mnou v posteli.
    na ty,,potvůrky´´ nepomáhá:sprej na blechy, klíšťata, šampon na veškerý hmyz ani pipeta nebo obojek.
    - - - - -
    jsou asi 4mm velcí a mají asi krovky nechytila jsem uteklo to , blechy chytit dokážu
    19.10.2014 13:47Bára a Holly
    Denda- a u veterináře jste byli? Možná by vám pomohl nejlíp....
    19.10.2014 13:54Denda
    a je bez pp od matky s pp
    - - - - -
    na veterinu jdeme zitra kvuli očkování takže se ho musim zeptat a měla hárat doufám že není těhotná byl u nás několikrát soused(taky jork)
    - - - - -
    jo a abych se k vám připojila stěma papírákama já mam psa bez pp a je totálně zdravá (teda teď ne kvůli těm potvůrkám)
    babička má psa s pp měla bradavice 4x operace, kíla 2x operace, a teď se domnívají že má nádor (jelikož už jí je 12 tak ji babička nenechá operovat) (německý špic střední)
    19.10.2014 14:20Bára a Holly
    Denda- to že má pes papíry neznamená že má 100% jistotu zdraví!
    Takže já bych to sem už nezatahovala, několikrát se to tu řešilo.
    - - - - -
    a to že si psa nehlídáte je vaše věc
    - - - - -
    PP vám dává jistotu toho že se pes bude chovat tak jak se po něm očekává. Prostě jako každý zástupce plemene. (nevím jak to vysvětlit)
    Já bych si teda nikdy psa po rodičích s PP nekoupila. Bůh ví proč štěně PP nedostalo (jasně můžou být i zdraví psi) třeba nějaká genetická vada kvůli které nebyli zařazeni do chovu.....
    19.10.2014 14:38Denda
    nedostali pp protože táta neměl papíry
    - - - - -
    jak naše věc to jako s tim háráním? jak zabráním tomu že k nám pod plotem proleze jork???
    - - - - -
    Jessie má 4,2 kg a soused 1,8 takže se nediv že to proleze a ona ne
    19.10.2014 14:42Denda x
    jo a nedivte tý váze ( mama ji kojila jen 14 dní a pak byla na pribiňáčních s piškotama)
    - - - - -
    a s těma breberama fakt nikdo neví?
    19.10.2014 16:23Bára a Holly
    Tak si víc zabezpečte plot
    - - - - -
    vždy se to dá nějak zařídit
    19.10.2014 18:27Kájík
    Bára a Holly- Každý! z nahlášeného vrhu papírových psů má pp! btw. s xx souhlasím, mam stejný názor. Ale zase tady řešíte ppxbpp, když o tom otázka nebyla.
    19.10.2014 20:01Denda x
    jak asi můžu zabezpečit cizí plot??? hele nevíš kde bydlim tak je mi to jedno , jednalo se tu o to jak poznám že by třeba byla těhotná když nevim jestli hárala ale jelikož s ní spim v posteli tak by to asi někde bylo ne? a je to jork a u nich to tak moc poznat nejde.
    19.10.2014 20:55Kájík
    Denda x- Děláš si srandu? Bára ti normálně poradila. vy kolem baráku plot nemáte? Jestli nehárala, tak nemůže být ani březí. A že to u jorků poznat nejde od kdy? Měla by si Báře poděkovat, a nedělat z ní blbce když ti chce pomoct, protože si asi nedokážeš fenu pohlídat..
    19.10.2014 21:34Bára a Holly
    Denda x - tak řekněte sousedovi aby ten plot spravil, a pokud si nejste jistí tak běžte na veterinu. Tam vám snad řeknou jestli čeká štěňata nebo ne. Ale myslím že to jde poznat až za určitou dobu ;)
    20.10.2014 17:54Denda x
    o to mi tu celou dobu šlo dík báro a holy
    na veterině jsme byli a řekl že je tlustá čímž mě namíchnul protože neni tlustá má jenom trochu větší bříško. na březost jsem se neptala počkám.
    kolem domu máme plot ale z jedný strany je 1. sousedů ten je v poho, ale sousedi z druhý strany mam příčky moc daleko od sebe( na jejich psa) takže se k nám dostal tudy
    a možná hárala četla jsem že mají jen pár kapek který si olížou ( u 1. to tak nebylo) takže bych to stejně nepoznala no počkám ještě tak 1 měsíc a pokud ještě přibere je určitě těhotná.
    20.10.2014 18:09Bára a Holly
    teda nevím jestli si štěňata chcete nechat, já osobně si myslím že je na štěňata docela dost mladá. Tak se dá zajít k vetovi na potrat nebo co. Tetě se to stalo s foxteriérama. Sice mají oba PP ale pes je docela dost nemocný takže nechtěla aby byli nemocné po něm štěňátka....
    - - - - -
    ale já bych vám fakt doporučovala feně štěňata nenechat, 1 rok je na štěňata hodně brzo.... Lepší je vetovi hned všechno říct, on vám nejlíp poradí jestli počkat nebo ne....
    20.10.2014 19:05Denda x
    Bára a holy to je namně?
    - - - - -
    jojo pokud se prokáže že je těhotná jde na potrat to je jasný chudinka moje. a vlastně soused je york a má laktozu či co nesmí rohlíky,těstoviny atd... takže bych je od něj ani nechtěla ale jeho táta je zdravý od toho klidně až bude větší.
    - - - - -
    je tu možnost že hárá jen 1 za 8 měsíců nebo má prostě jen zpoždění
    20.10.2014 21:47Bára a Holly
    nevím jak je to u malých plemen ale moje birďa hárá 2x do roka
    20.10.2014 21:58Taffy
    Denda x: všechny feny hárají 2x do roka, pokud nemají prokázanou nějakou hormonální poruchu. Pokud došlo k nežádoucímu krytí, rozhodně na nic nečekej a zajdi k vetovi, pokročilou březost už ti žádnej veterinář nevyřeší... A když, tak zabít štěňata hned po narození je krutý... Navíc pokud to budeš odkládat, nastanou u ní hormonální změny a pokud budeš do budoucna chtít štěňata, nemusí se to povést...
    - - - - -
    A nic proti, ale štěňata bez PP je jen obyčejný množení, doporučovala bych (a jiný veterinář taky navrhne, pokud bude gravidní) kastraci...
    20.10.2014 22:05Bára a Holly
    Taffy- myslím že Denda x už o tom množení snad něco ví. řešilo se to tady.....
    21.10.2014 15:41Denda x
    vždyť říkám že počkám jestli přibere ještě tak 20deka a jdeme tam ale byli jsme tam včera a myslím že by něco cítil vždyť už je to měsíc říkal jen že je tlustounka. teď mam jiné starosti druhá fena je na kapačkách na veterině je sice babičky ale bydlí u nás prý má strašně zákeřnou vyrozu střev a jelikož je jí 12 tak ji asi babička nechá utratit protože by musela každý den na injekce na což nemá peníze ani možnost jak se tam každý den dostavit. je po operaci kýli asi půl roku vše bez komplikací ale v noci měla průjem a pěnu u huby. doktorka řikala že má moc bílých krvinek takže by žádnou operace (i s tim věkem) nemusela přežít. no ted si pro ni babička jela s tetou tak jsem zvědavá. a ješrě otázka: jelikož mam jorkšírku s kterou je denodeně ve ztyku tak mohla by tu vyrózu nějak na ni přenést jestli s ní mam jet taky na nějaké vyšetření?
    - - - - -
    taffy: štěňata bychom prodali znám plno lidí kteří schání štěndo na mazlení(bez pp) za málo peněz v tom neni problém, ale jestli je těhotná tak je na to podle mě dost mladá. ale o to mi tu teď vůbec nejde.
    - - - - -
    tak je v pořádku
    21.10.2014 15:50Bára a Holly
    Denda x- je úplně jedno kolik máte lidí. Ti lidi si takly můžou říct že znají tolik lidí co chcou pejska na mazlení a bez PP.....
    Podívejte se na to prosím!
    http://app.emaze.com/562663/drobn-mnoitel#1

    Myslela jsem si že když už se to tu rozebíralo....... Prostě štěňata ne!
    - - - - -
    Denda x- a pokud teda znáte tolik lidí, proč jim sakra neuděláte jasno v tom že buď pes s PP nebo z útulku?!?
    - - - - -
    v útulku jako štěňata nejsou? Jo sice ne tak moc jako dospělí psi nebo ,,puberťáci'' ale bývají tam....
    21.10.2014 16:17Denda x
    o co se tu jedná ????
    chtěla jsem levného čistokrevného psa a to taky mám mě na papírech vůbec nezáleží
    - - - - -
    nenaběhlo mi to
    - - - - -
    to číst nebudu je toho moc
    - - - - -
    a ještě ani nevim jestli je těhotná, i kdybychom měli štěňata dát zadarmo tak do útulku se ode mne rozhodně nedostanou nehledě na to že york je velmi oblíbené plemeno takže se o tom s ebou už nebudu bavit
    - - - - -
    bára a holy: a vzhledem k tomu že podle tohohle tady jsi stejně stará jako já tak mi prosím tě neraď jo
    - - - - -
    psa z útulku? ani náhodou!
    21.10.2014 17:02Kokr
    Zdravím. Ráda bych se dozvěděla váš názor.
    Máme rodinný domek se zahradou (pro psa jen dvůr a chodba v domě). Dostali jme nabídku na štěňátko kokra, kterého někdo vyhodil na ulici. Máme už ale 13 letého vlčáka. Vlčák by ho celkem snášel, v tom problém nevidím, ale co kokr? Má s tím někdo zkušenosti? Je to lovecký pes.. Utíká na vycházkách? Samozřejmě bych s ním chodila na cvičák, ale i tak..A taky potřebujeme psa na hlídání, což asi kokři moc nejsou, nebo se to dá naučit na cvičáku? Děkuji moc.
    21.10.2014 17:21jana88
    Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli někdo poradí dobrý cvičák pro psy v Praze? Nebo prostě nějakou psí školu, musíme s tím naším pejskem něco dělat, vůbec neposlouchá, dělá si co chce, mysleli jsem, že ho zvládnem sami, ale asi ne :(
    21.10.2014 17:53VerčaB
    Kokr:
    Zvažte jestli pro stařečka nebude štěňátko spíš přítěž, podle jeho zdravotního stavu.
    Lovecký pes to původem je, ale... záleží i na vaší šikovnosti zda jeho pudy zvládnete přesměrovat jiným (vhodným) směrem, aportování, stopování nebo vyhledávání... Jestli máte představu o hlídači - oznamovači, určitě to zvládne i kokřík.
    jana88:
    Mimo jiné:
    http://clovekapes.cz/
    22.10.2014 15:12Bára a Holly
    Denda x- tak to asi těžko v útulku v našem městě je nějaký jorkšír každou chvíli....
    - - - - -
    a je přece jedno kolik mi je ne? Záleží spíš na tom kolik toho vím.....
    - - - - -
    ale ok jak to tady čtu všechno o těch psech
    Končím tady přátelé....
    22.10.2014 15:16Jenny
    Oznamuji smutnou zprávu, dnes odešel za Duhový most Ron...
    22.10.2014 15:22Bára a Holly
    Jenny- to je mi moc líto :( dívala jsem se na fotky a byl nádherný
    22.10.2014 16:22Jenny
    Bára a Holly
    díky...já si nedokážu představit, že už ho neuvidím, tu chlupatou kuličku...
    22.10.2014 18:35Bára a Holly
    To chápu.....
    23.10.2014 08:41katjusa
    bara a holly-však se divam včera si to tu ukončila a za parminut pišeš neviš holka co chceš,chapu tě mam dceru 11let a puberta je šilena
    23.10.2014 12:46Věra
    jana88 : A jak dlouho ho máte a co to je za rasu? My jsme mívali taky problém s naším stafbulem. Chodili jsme do psí školy - tak se muzes mrknout (4dogs.cz) a to nám děsně teda moholo. Chodili jsme fakt 2krat tydně a zlepšilo se to o mnohooo. Toto opravdu doporučuji, někam s ním začít chodit. Když ho nezvládáte, oni ti poradí.
    23.10.2014 17:06Kobylatko
    Nevíte co je tohle za značku granulí? Akinu http://www.chovatelskepotreby.com/eshop/zbozi/10860-bely-500g-mini-kompletni-suche-krmivo-pro-psy-malych-pleme.html
    23.10.2014 17:20Tinne
    kobylatko-pěkná sra..a
    23.10.2014 17:26Kobylatko
    Tinne - :D já právě koukala že maj v nabídce i Brit,Acanu ...atp :D Sem právě ještě neviděla totu značku
    23.10.2014 17:59Denda x
    já svému psovi dávám granule jen tak 2x za měsíc
    23.10.2014 19:10Bára a Holly
    Denda x- BARFuješ?
    23.10.2014 19:21Kobylatko
    Berete někdo maso z jatek?
    24.10.2014 08:43LiluŠka
    Denda x - Prosimtě nemnož! Dojdi za veterinářem a vyřešte to nějak. A v útulku můžeš najít i pohodové psy a štěňata. Přeci nechceš, aby nějaké štěndo od tvé fenky skončilo v útulku. Nebo štěndo těch štěňat..
    24.10.2014 14:08Bára a Holly
    LiluŠka- jestli máš přečtené všechno tady z diskuze napíšu ti co mi napsala do zpráv. Je to marné, prostě nějaký malí děcko do 13-14 let ještě asi nechápe psi, a nic si nenechá vysvětlit. Prostě ona všechno ví nejlíp a basta!
    24.10.2014 15:41Denda x
    nebojte neni těhotná háráme sice až po 8 měsících ale přeci
    - - - - -
    Bára a Holly: nedělej si tu ze mně srandu.
    zaregistrovala jsem se sem abych se kdykoli mohla na cokoli zeptat a nebo někomu poradit protože toho o psech vím docela dost
    a stěma granulema: Jessie dávám jako babička její fence(které je mimochodem 12 let) maso(kuřecí, vepřové, hovězí, rybu) a k tomu rýži nebo kolínka s paprikou
    lepší než aby byla pořád na granulích. granule dávám fakt jen občas
    - - - - -
    ale to je můj názor na psí stravu takže kdo se mnou nesouhlasí tak ať mlčí prosím
    - - - - -
    a bára a holly: nech mě na pokoji je mi stejně jako tobě tak si tu na nic nehraj
    - - - - -
    a znovu říkám psa z útulku bych si nevzala ani kdyby mi za to někdo zaplatil
    24.10.2014 16:28Íčko
    Denda: Je vidět, že toho o psech víš opravdu hodně, když je podle tebe fenka těhotná.... Ke stylu psaní, vyjadřování a tomu kolik ti je let a že zrovna ty chceš tady někomu radit, se vyjadřovat raději nebudu
    - - - - -
    A množit jen tak bez hlavě, pokud někdo nemá peníze na zdravého psa od solidního majitele co není žádný hnusný množírník tak tomu bych nesvěřila psa ani zadarmo! Co následná veterinární péče které může pořizovací cenu psa mnohonásobně převýšit - to právě lidem co nerozumí genetice atd. a hodí k sobě dva psi jaksi nedochází, že můžou mít štěňata různé vady a nemoce za které pak vypláznou na veterině desetitisíce ale hlavně že psa koupili o půlku míň... Prostě ten kdo nemá na psa který je zdraví od solidního chovatele co má své psy rád, taknemá ani na případnou veterinu dle mého kdyby fakt nastal nějaký problém, pokud jsou u něj problémem peníze už při samotném pořízení psa... Zkus se podívat na bazos.cz co tam je inzerátů že prodají pejsky... Co když štěnda neudáte, můžete si je všechny nechat? Hm, těžko asi co? Takže si raději hraj s panenkama, rozum na tohle máš tak akorát a nevymýšlej blbosti a netrap chudáka fenku a v klídku, tobě bych nesvěřila ani plyšového psa natož nějakého chudáka z útulku co si lásku fakt zaslouží
    24.10.2014 17:58Denda x
    Jessie jsem si našla na bazos.cz a stála mě 4500 těhotná neni a nic si tu nevymýšlím
    - - - - -
    nechci množit ale myslela jsem že je těhotná protože u nás byl několikrát soused(také jork) a nehárala hárá až ted´ takže je vše v pořádku
    - - - - -
    a už se o tom nebudeme bavit ju?
    - - - - -
    a ten dlouhý text jsem nepochopila!!!???
    - - - - -
    podívejte se třeba na toto:
    stěňata po rodičích s pp jako moje Jessie ale ta stála míň a měla jsem ji ještě před 1. očkováním

    http://zvirata.bazos.cz/inzerat/40144564/Jorksirsky-terier.php
    - - - - -
    http://zvirata.bazos.cz/inzerat/40360887/Jorksirsky-terier.php
    nebo toto jsou levní a bez pp kdybych neměla Jessie hned si o nich zjišťuji něco víc
    - - - - -
    a tohle je Jessie kdyby mi ještě někdo nechtěl věřit
    C:\Users\Deniska\Pictures\Jessie\20140714_110137.jpg
    24.10.2014 18:35Íčko
    Denda: Hm, jestli jsi to nepochopila tak je aspoň vidět že jsi pořád malé hloupé dítě bez zodpovědnosti, takže nevymýšlej hlouposti... Pokud je pro tebe problém dát o pár tisíc víc za psa který je zdravý, majitel je solidní a nehodí jen tak bez rozmyslu dva psy k sobě ať má akorát štěňata a zisk a je mu fuk co rodiče mají za vady - můžou mít i nějakou vadu srdíčka dědičnou a to pak pro budoucího majitele toho štěněte a nejen pro něj je pak pěkná pálka na veterině jen kvůli tomu že si koupil psa o pár tisíc levnějšího, pokud nemáš na psa co je zdravý a od chovatele co se věnuje genetice, rozumí tomu atd. což je nejmenší pořizovací cena psa, co pak peníze na veterinu, to máš? Třeba zaplatit psovi 20 000 a to jsem ještě levná za operaci kolene jen proto že je bůh ví po jakých rodičích co měly taky problémy s klouby což je dost bolestivé? Fakt si raději hraj s plyšákama, těm svýma hloupýma názorama a nevyzrálým přemýšlením neublížíš, nechápu že nemají orzum aspoň rodiče
    - - - - -
    A fotky z tvého disku na tvém Pc nám tady fakt zobrazit nepůjdou
    24.10.2014 18:59Bára a Holly
    Íčko- přesně tak, pokud nemáte peníze na to abyste si koupili psa s PP nebudete mít peníze ani na štěňata a na to zajistit jim to nejlepší než odejdou do nového domova.
    A přesně jak Íčko píše, pokud jsto nepochopila jsi ještě opravdu malé hloupé dítě. a to že je ti 13 nebo 14 let neznamená že toho víš stejně co já a nemůžu ti radit.....
    prosím tě vrať se na tuto diskuzi až pobereš rozum.
    Díky
    25.10.2014 11:25Denda x
    a ta foto jde normálně zobrazit když ji zadáš do prohlížeče
    ale už se o tom nebudu bavit neni těhotná a nikdy od ní štěňata nechci ale myslela jsem si že je těhotná
    stačí?
    25.10.2014 14:26Tinne
    Denda-když už jsi tak chytrá,tak fenka rozhodně nemůže být těhotná,fenky bývají březí.A ta fotka je opravdu viditelná pouze na tvém počítači,nikoliv na našich
    25.10.2014 14:27jana88
    To Věra: No máme ho asi dva roky necelé, je to staford..
    Děkuji za doporučení, hned se kouknu co a kde to je, děkuji. Jen nevím, jestli dvakrát týdně si najdem každý týden čas s ním někam takle chodit.
    26.10.2014 11:03Denda x
    Tinne: tvé 1.větě nerozumím
    26.10.2014 12:27Bára a Holly
    Denda x- no prostě... Těhotná může být jen žena (člověk), zato fenka není těhotná ale březí....
    26.10.2014 14:20Íčko
    Denda: ty bohužel nerozumíš víc věcem...
    26.10.2014 21:12Mandy
    Jak tu na psí diskuzi můžete sakra řešit jestli někdo napíše těhotná nebo březí -_-
    27.10.2014 10:14Věra
    jana88:
    to nemusí být dvarktá týdne, aspon jednou, jak vyjde čas, o to delší dobu to bude třeba trvat, ale to ti poví oni, až uvidí co a jak. Stafordi jsou super, ty mám moc ráda :)
    27.10.2014 12:19Tomak
    POZOR!!! Jakého staforda myslíte?? je velký rozdíl mezi stafordšírským bulteriérem a americkým stafordšírským teriérem. Takže pokud nechcete vypisovat tak americký stafordšírský teriér ze označuje jako amstaff nebo AST a stafordšírský bulteriér jako staffbull nebo SBT. Protože když řeknete staford, hodně lidí si může vybavit úplně něco jiného než myslíte. Takže pokud ty plemena máte ráda paní Věro, měla byste je také správně označovat ;)
    27.10.2014 17:35LiluŠka
    Denda x - Bože, takže ty by jsi nějakýmu chudákovi v útulku nepomohla, ale množitele, který kryje fenku každé hárání bys klidně podpořila? To je teda láska ke psům. Nesnaž se nás přesvědčit o tom, že o psech něco víš. A koupit psa bez PP po rodičích s PP?! Ach jo, to pořád nechápeš?
    27.10.2014 18:22lili81
    ahoj lidi :) chtěla bych se zeptat jestli existuji nejake plenky nebo nejaka jina moznost pro starého psa který po narkoze dela všude loužičky aniz by o tom vedel? mame zniceny všechny koberce a uz nevime jak to resit.dekuji moc za kazdej napad :)
    27.10.2014 18:25Denda x
    Lilu Ška: absolutně nechápu o co ti jde mám si vzít psa z útulku o kterém nic nevim nebo psa od,,množitele´´ u kterého jsem viděla rodiče i papíry, viděla jsem jsem čím je krmila, jestli je kojila, .... nechápu proč bych si musela brát psa s pp, když nepotřebuji na výstavy ani množit? takže mi to co mam vyhovuje, nehledě na to že pes od množitele se stejně může dostat do útulku takže jsem vlastně zachránila psa od ,,množitele´´.
    - - - - -
    jo a Lilu Ška: Jessie neni po rodičích s pp
    mama má pp
    otcovy rodiče mají pp
    27.10.2014 18:49Bára a Holly
    Denda x- víš na co pes s papírama? Když si totiž pořídíš třeba NO (asi nevíš co zkratka No znamená tak ti napíšu že NO je Německý Ovčák) tak se bude jako NO taky chovat. a víš proč nedostala tvoje fenka papíry? protože rodiče nebili zařazeni do chovu kvůli nějaké vadě ;) jinak nevidím důvod proč psa neuchovnit když chci štěňátka.
    LiluŠka- už ji nechej, ona ví přece všechno nejlíp a bude trvat na tom že je nejchytřejší a že má nejlepšího psa. Tak jí nekaž idely jo? :D

    lili81- skus zajít do některého ze zverimexu ve měste jestli to tam nemají, nebo se to dá sehnat na internetu. Znám pána co má takové plenky na jeho 17 roční fenku :)
    27.10.2014 19:01Denda x
    Jessie nedostala papíry protože její otec papíry nemá
    - - - - -
    mají je jeho rodiče ale nechtěli opět obskakovat úřady a psi bez pp se podle mě prodávají lépe
    ale já už se tu s vámi o ničem bavit nebudu
    budu radit těm co moji radu ocení
    - - - - -
    a kdybych byla tak blbá že bych nevěděla co znamená NO tak bych asi neměla vyznamenání a vlastního psa
    27.10.2014 19:05Bára a Holly
    Já nemám vyznamenání, spíš trojky a stejně toho vím víc než nějací rádobypejskaři...
    - - - - -
    počkej radu? jakou radu? Ty prosímtě nikomu neraď!
    27.10.2014 19:07Denda x
    a jestli vám Jessie nepřipomíná čistokrevného jorka tak už fakt nevim na co tahle diskuze vůbec je
    - - - - -
    budu radit to co vim a myslim si sví o tom pes s pp a bez. ale už se o tom nebudu bavit
    mam své zkušenosti s pp a bez pp takže už mě nechte napokoji
    27.10.2014 19:17Bára a Holly
    joooo!! čtrnáctiletá holka toho přece ví víc než kdejaký kynolog co se psy zabívá už hodně dlouho!!!!

    PS: nepovažuji se za kynologa, myslím tím ostatní....
    - - - - -
    Víš co tak když si tak chytrá běž se bavit s lidma co tvé rady ocení a nepruď laskavě tady.
    Jen šiř do světa blbosti jen je šiř! :D
    - - - - -
    A z fotek čistokrevnost psa fakt nikdo nevyčte! :D To jde ukázat jenom když znáš předky psa....
    27.10.2014 21:05LiluŠka
    Denda x - Nechci se s tebou hádat (protože s tebou to nemá ani cenu), ale chci ujasnit pár věcí. Tím, že koupíš štěně od množitele, tak si množitel řekne, jak mu jdou štěňata na odbyt a namnoží další chudáky. Pes s papírama neznamená, že musíš s ním musíš chodit na výstavy, vůbec nemusíš. A poslední, ty nikomu prosimtě neraď. Děkuju. ;) A mimochodem, jde mi o to, aby nebylo tolik psů v útulcích a týraných v množírnách. Jenže pokud bude tolik takových lidí jako ty, tak budou bohužel dál trpět(ti psi). :( :/
    - - - - -
    http://www.jorksirskyterier.cz/4-historie-plemene-jorksirsky-terier-standard-jorksirsky-terier.aspx
    Tady je standard jorkšíra, max. hmotnost 3,1 kg. Ale tvoje fenka má 4,4 kg. Nic proti bez PP, tedy psům podobajícím se nějaké rase či vořechům nemám, ale nejde o psovi bez doloženého původu říkat, že je čistokrevný.. jen pro informaci. ;)
    28.10.2014 10:39Denda x
    Jessie má tolik koli protože ji kojila jen 14 dní a pak byla na mléku a pribiňáčkách s granulema
    poté jsme přešli na maso a jako jorkšír by měla dostat hrst granulí což se mi vůbec nelíbí
    takže dostává maso s něčím a granulky jen tak 2x za měsíc proto má 4,3 kg
    - - - - -
    vím že má mít do 3 kil a to taky mít měla po obou rodičích ale...
    jo a znám jorka který má pp a 5 kilo to záleží na tom čím se krmí, kolik má pohybu, atd...
    29.10.2014 07:45LiluŠka
    Denda x - Ach jo, už jdi s těma tvýma kecama někam. Jak ti pes vyroste nezáleží na tom jak psa krmíš, kolik má pohybu, je to dáno geneticky. Může být tlustý nebo naopak vymakaný a tím pádem bude trošku těžší, ale neznamená, že když psa budeš krmit mlíkem a pribiňákem, že ti přeroste, to je naprostá kravina. A že dostává maso? Hodně lidí barfuje i s výstavníma psama, kteří musí vážit podle standardu.. Já teda taky barfuju a fenky váží normálně..
    29.10.2014 10:41Denda x
    já ji dávám ale maso po nás nebo i něco uvařím nebo upeču a ptala jsem se na veterině a ten mi řekl že to je tím co jsem psala(jídlo, pohyb,atd...)
    - - - - -
    ale to už jsem tu taky psala
    29.10.2014 10:42Tinne
    Denda-co znamená maso po nás?Maso z omáčky?No tak to potěš košte.S glutamátem s kořením-pro psa přímo delikatesa.A nedáváš mu třeba na vánoce bramborovej salát ,řízek a cukroví?
    29.10.2014 11:09Denda x
    hele to je můj názor na psí stravu a rozhodně do ní nepatří granule ty dávám jen 2x za měsíc
    - - - - -
    cukroví? ne spíš občas nějakého toho gumídka
    29.10.2014 11:11Tinne
    gumídka?kdyby si raději koupila sušené maso-to je pochoutka pro psa a ne gumídek.Holka ty se mi snad zdáš
    29.10.2014 11:19Denda x
    viděla jsi výrobu gumídků? tak se podívej
    je to dobrý na klouby
    - - - - -
    Jsem tady v nějakým tématu vyčetla, že při psí nevolnosti za jízdy v autě se maj psíkovy dát gumoví méďové.
    29.10.2014 11:20Tinne
    to je jen obchodní tahák,když už chceš něco na klouby stačí uvařit vepřové nožičky a vyjde tě to rozhodně levněji.ale s tebou nemá cenu debatovat
    29.10.2014 11:38katjusa
    tinne-nožky taky kupuju i kuřeci skelety
    29.10.2014 11:41Bára a Holly
    no tak těch gumídků by musela sníst opravdu hodně aby jí to na klouby dělalo dobře, a v těch gumídkách je spoustu jiných věcí které psovi můžou ublížit.... A kořeněné jídlo psi nesmí jestli už to chceš vědět..... a skus BARFovat, ale nic jí tam nevaříš ani nepečeš všechno je syrové. Však jsem ti psala odkaz na stránky kde o tom najdeš hodně....
    29.10.2014 11:45Denda x
    přijde mi nechutné dávát psovi syrové maso, nehledě na to že by z toho mohla něco dostat a mama by to stejně nechtěla ani viděz takže si bude muset zůstat na pečenym a vařenym mase, konzervách , taštičkách, paštikách s rýží nebo těstovinama. a ty gumídky-občas nějaké sladké odhodim a ona to sní
    29.10.2014 12:26LiluŠka
    Na klouby je dobrý hydrolyzovaný kolagen.. A BARFování je lepší, protože tam zůstanou všechny ty vitamíny a minerály. A nemusíš se namáhat s vařením..
    - - - - -
    Proč pečený? A různý paštiky, to je hnus.. A co by z toho BARFu jako mohla dostat? Bude mít krásnou lesklou srst, čistý zuby..
    29.10.2014 12:48Denda x
    zuby jí čistim masovou pastou s pomocí prstu
    - - - - -
    kartáček nechce
    - - - - -
    a lesklou srst má odmala
    - - - - -
    jo a otázečka: když Jessie hárala tak měla kalhotky po panence s takovou tou mini vložkou
    nemůže jí ta vložka nějak ublížit?
    - - - - -
    tak tohle absolutně nechápu- kříženec chce další křížence
    http://zvirata.bazos.cz/inzerat/39437211/HLEDAM-PSI-SLECNU.php
    29.10.2014 15:19Bára a Holly
    Denda x- pokud chceš svoji fenu v budoucnu nakrýt tak budeš mít taky křížence víš o tom? :D
    Bože! te je fakt děs co tu píšeš! :D že se nestydíš ty jo!
    Teď ještě napiš že jí dáváš pedigree a že jsou to ty nejlepší granule co může dostat :D
    Chudák ten tvůj pes....
    29.10.2014 16:11Denda x
    když už jí dám granule tak royal canin
    a Jessie nakrýt nenchám
    - - - - -
    ale kdybych chtěla můžu ji nechat nakrýt jorkem s pp
    29.10.2014 21:13Bára a Holly
    i kdyby měl ten jorkšír PP tak štěňata budou prostě kříženci protože PP nedostanou!!
    Bože už sem prosím tě nepiš nikdo není zvědaví na to co ty děláš protože ty jsi přesvědčená že všechno děláš nejlíp!!!
    29.10.2014 21:47PetraRožnov
    Zdravím vás. Jsem tu poprvé a třeba se někdo z vás s tím již setkal. Veterinář nám diagnostikoval psinkový kašel to je ok, ale u toho řekla, že má nádorek na konečníku. Když jsem se zeptala co s tím, řekla teď vyřešíme kašel. Takže už týden bereme atb první injekčně ted tablety, lepší se to ale minimálně. O to ale nejde. Dnes večer měl stažený ocas, a nádorek se rapidně zvětšil. Nemohl se ani vyprázdnit a kňučel. Setkal se někdo z vás např.s problémy s análními žlázami?
    29.10.2014 22:08Bára a Holly
    PetraRožnov- nejsem veterinář ale asi bych šla na tu operaci aby se to ještě nezhoršilo. Zkuste se poptat více veterinářů co s tím a uvidíte.... Každý veterinář je jiný, Naše veterinářka měla dovolenou a tak jsem šla k jinému a ten mi hned nabízel nějaké léky atd. odmítla jsem a když jsem došla za naší veterinařkou co už měla po dovolené tak bez většího váhání řekla že je to falešná březost že to přejde.... Tak možná že jiný veterinář bude mít jiný názor :)
    Jestli chcete můžu se pár veterinářů zeptat :)
    30.10.2014 11:17katjusa
    dneska jsem byla psum pro skelety a pani řikala že se dost prodavaji kužeci pařaty ty se uvaři a je s něho nějaky zulc a to je udajně dobre na klouby psu unas je kilo za 7kilo to se da,jinak skelety kupuju za 15kč kilo čivavce ořiznu vše libove masička a muže se po tom utlouct zbytek dam ruselovi a je to
    30.10.2014 12:14LiluŠka
    katjusa - Nebo taky z prasečích nožiček se dá udělat sulc. Ale četla jsem, že ty látky psi nedokážou vstřebat tak, aby to na ty klouby mělo nějaký účinek. Lepší je hydrolyzovaný kolagen ( tak za pár kaček). Ale z toho sulcu se dá udělat dobře psí dort. ;) Jinak skelety dej klidně i čivavě celý, ona si s tím poradí, není to přeci nějaká panenka, ale pes!
    - - - - -
    PetraRožnov - Tak to bych navštívila i jiné veterináře, nebo aspoň zavolala..
    31.10.2014 09:03katjusa
    liluška-viš on by to žral tyden pravě že je tam dost masa liboveho tak to ořežu jemu stači trocha a ma dost při jeho vaze
    31.10.2014 19:38františek
    Holky,nemáte kontakt na paní,která je z Ostravy a dělá obojky s vyšitým jménem. Bylo to na Avízu,asi to teďkom neaktualizovala,ten svůj inzerát. Chci to jako dárek,pro mojeho tátu