od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Říjen v roce 2010
  • Zobrazuji 110 zaznamu.
  • 2.10.2010 11:53Yeayer555
    http://www.youtube.com/watch?v=XN39Ph6-Krk
    2.10.2010 16:27Ivka
    myslite že je normalka že muj jeden melej pískomil kterymu jsou 2 tejdny a 3 dni ma otevřený očíčka?
    2.10.2010 20:02Marky
    Ivka: proč by to nemělo být normální :), oči otevírají kolem 15ti - 20ti dnů ;)
    2.10.2010 22:49Ivka
    jo no ja sem to cetla jenze ti moji jsou hrooooooooooozne malí.
    3.10.2010 10:44Luciáš
    Poradíte mi?: Blesk se začal chovat asi před trema dny agresivně. Chová se k mé ruce jako by to byl cizí Pískomil.Kouše,bouchá předníma packama do mých prstů,divně se pohybuje,nebere si ode mě z ruky žrádlo a to si předtím brával. Ještě jsem nestihla jít s ním kvůli tomu ocasku na veterinu ale hned zítra s ním půjdu.Zhruba před měsícem byl od něho odebrán jeho brácha. Nevím jak se mám zachovat. Je to dost zvláštní. Čím to může být?
    3.10.2010 14:10Kája67
    Luciáš: Tak to možná může mít souvislost s tím že mu byl odebrán ten brácha...proč jsete ho dali pryč? Teď je sám? Je možné že se třeba cítí nejistě a bojí se sám nebo tak... A jí normálně?
    3.10.2010 14:18Ivka
    ahojky kája67, nejdeš na chat?
    3.10.2010 14:57Luciáš
    Kája67: Jí normálně. Bráchu i jeho bych měla dát novým majitelům. Jsou to mláďata bylo jich moc. Tak jsem je musela rozdat. A poslední zájemce chtel jen jednoho takže je ted sám.
    3.10.2010 15:58Kája67
    Luciáš: Aha, to je škoda že chtěl jen jednoho :(.... Tak snad udáš i tohohle a pořídí si ho někdo kdo pro něj bude mít kamaráda aby nebyl sám no...
    4.10.2010 13:58Ivka
    luciáš: nebo mozna jen prechodny stav.. nebo mel blbej den.... jak dlouho se takle chová?
    - - - - -
    a nebo jak rikal(a) kaja67, muze to byt ze samoty...
    5.10.2010 15:58Ivka
    ahojky, nevite nekdo jestli muzu dat piskouskum suche listy? a muzu jim dat šípky?
    5.10.2010 18:10Kája67
    Ivka: šípky myslím že jo,a le enjsem si úpln jistá, protože jestli enjso moc kyselé, radši ještě počkej an radu někoho zkušenějšího a listí jako ze stromů bych nedávala, myslíš jako na jídlo nebo na pelech?
    5.10.2010 18:58Ivka
    na to co stím múžou udělat,takže asi obojí...
    5.10.2010 19:29bibe
    Listí suché je zbytečné jim dávat a navíc listí z měst je počurané od psů a plné těžkých kovů. Navíc když spadne na zem je plné plísní atd, takze pískomilovi stoprocentně nesvědčí. Šípek je plný vitamínu C, ale nedávala bych jim ho. Nejspíš si ho ani nevemou.
    5.10.2010 21:24Ivka
    kaja67,bibe: díky
    5.10.2010 21:28piskomilci
    Ivka - ani jedno bych mu nedávala...
    7.10.2010 10:23piskomilci
    obnovila jsem své webovky :-) přidala jsem tam fotogalerie, tak pokud chcete, podívejte se na ty moje roztomilé zlobidla :-)) - http://piskomilci.ic.cz/nasi.html
    7.10.2010 14:29Marky
    piskomilci- hezcí pískouškocé ;). Jen bych měla výhrady kvůli té podestýlce (ty noviny apod.) :), ale to je každého věc. A jen chci upozornit, jak máš v prodeji to info k odběru miminek, tak mimča by se měla dávat nejdříve v 6ti týdnech, 5 je ještě málo;), to jen pro upozornění.
    Jinak stránky se pomalu pěkně rýsují.
    7.10.2010 19:59Martafon12
    můžou pískouši čerstvou kukuřici
    7.10.2010 20:04Ivka
    martafon12: ja bych rekla ze asi jo, ale samozrejme ne varenou. ale na me moc nadavej, odpovíti urco este nejaci skusenejsi...
    7.10.2010 21:22piskomilci
    Marky - aha, děkuji za info a pochvalu :-)
    8.10.2010 14:25Luciáš
    Je agresivní skoro půj měsíce. Nevím co s tím začala jsem se ho bát. "aby mě nekous"
    - - - - -
    Nejspíš si ho uz nikdo nebude chtít vzít. Už je toho moc má zlomenej ocásek (snažím si najít chviku a zajít s ním k veterináři) a ted je k tomu jeste agresivni.:(
    A stárne staršího Pískomilasi málo kdo vezme. Chtěla bych mu najít nový a lepší domov. Tady je sám a nového kamaráda mu dát nemůzu. Mám jednu dost starou samicku (Skrvnku) ale kdybych je dala k sobě tak by se prali a kevsemu bych měla dylsi mimca. A ke klučinum (Hemi,Riki,Ferda,Dehtík) ho dát taky nemuzu protoze by se taky prali a to terarkoby jim bylo male.
    :( tak nevim
    9.10.2010 16:40MarLen
    Ahoj ja mám taký problém že moje pieskomily majú mastnú srsť, a v piesku pre činčily sa nechcú kúpať , len prídu k nemu a očuchajú ho ale nekúpu sa v ňom. Najprv mali ako podstielku mali seno potom piesok ale vôbec sa to nezlepšilo, dokonca o stupeň zhoršilo. Nevie mi niekto poradiť čo by som mala robiť aby mali peknú srsť ?
    9.10.2010 22:55piskomilci
    Má někdo tady v chovu pískomilka barvy Argente gold? Fotky potěší :-) Děkuji
    10.10.2010 18:11Kája67
    Luciáš: Tak dávej inzeráty nebo is ho nech a snaž se ho ochočit no...a proč mu nemůžeš pořídit kamaráda?
    10.10.2010 20:20vilik2204
    piskomilci:měla mám to ve fotoalbum pokud to poznáš :-)
    11.10.2010 10:38piskomilci
    vilik - díky, je moc pěkná :-)
    11.10.2010 12:35ivka
    ahojky,tak moji pískouškové už sou rozdeleni na holky a kluky. akorat chteji porad k sobě:-(
    ...
    - - - - -
    jo a to je moje new albo tak se muzete mrknout :
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=345
    11.10.2010 13:15Luciáš
    Kája67: Rodiče mi dsalší nedovolí. Mám totiž 6 Pískomilů. Sice jsem jich měla mnohem víc k teré jsem horko těžko udávala ale další mi nedovolí :(
    11.10.2010 21:13bibe
    Tak dnes jsem opět hrdou majitelkou pískomila. Za pár dnů t bude určo i jeho fotka.
    12.10.2010 09:25vilik2204
    bibe:Gratuluju :-) a jakoupak máš barvičku ?
    12.10.2010 11:40bibe
    Vilik: pískomila bledého:)))))
    12.10.2010 14:29Marky
    bibe: tak takhle je to :). Já myslela že budeš mít vzácnou barvičku mongolaka, a ty primo jiný druh. Tak to jsem na fotečky zvědava. Gratuluji
    12.10.2010 14:36bibe
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=348 zde pro zájemce fotky Moritze.
    12.10.2010 16:22Ivka
    bibe: je krásnej!!!
    12.10.2010 16:39vilik2204
    bibe:je moc pěknej :-)
    12.10.2010 18:39Marky
    bibe: :) vypadá hodně hezky zvláštně hh :D tato slova mě napadlo jako první. Tu hlavičku mají úplně jinou. A ocásek není až tak moc porostlý srstí viď?
    12.10.2010 19:31bibe
    Marky: hlavu ma uplne do spicky teda jako snupak a ocasek je jen velmi ridce osrsten stejne jako nohy a na to, ze je to pul rocni tak jsou i drobnejsi.
    12.10.2010 20:12Marky
    bibe: jj. příjdou mi aji očička větší než u mongoláků:)
    13.10.2010 09:39piskomilci
    chcete se zasmát jako já? :-D tak se podívejte na Pískomily z Karibiku! - http://www.youtube.com/watch?v=8M7Ju4SRECw
    13.10.2010 17:55Fiška
    Tak tento člověk co to natáčel se musle velice nudit :)))) Úžasné video! Nejvíc mě dostal "mega gerbil" :D
    13.10.2010 19:44Éndy
    Mám 11 pískoušků :) ,, A byla u mě kámoška (po prví). A jelikož jsou hodně rostomilí :) tk na všechny šahala. Když jsem se vrátila večer, jedna samička měla hodně krvavej krk, žije v akvárku se 2mi samičkami :) jsou tam dohromady 3. Nevíte,čím to může být že se prali?:/
    - - - - -
    Jo a, ta jedna za ní pořád leze, a jakože jmá svůj čumák u jejího krku. a pak za ní běhá a nakonec odběhne ...
    - - - - -
    jinak se to zdá být fpohodě když spinkaj, nevíte čím to může být?:) a co bych proto měla udělat aby to tk nebylo?
    13.10.2010 20:06piskomilci
    Fiška - jojo :-D MEGA Gerbil! :-D The Secret Weapon! :-DDDD juhuu
    13.10.2010 21:32Kája67
    Éndy: A jako má ten krk i nějak rozkousanej? Jestli jo, tak bys měla zajít k vetrináři,a by se tam nedostala infekce.
    13.10.2010 21:48Éndy
    Kája67> No, to já bych vážně ráda :) Akorát, máma pořád že máme zlýho vetrináře právě, že se pak akorát vysmívá do xichtu.. zvíře jako zbíře, ať malý nebo velký. Vymeju jí to vodou, a nevíš čím to může bejt že po sobě tak nečekaně vyjely? Vyrůstají spolu od malička .. :))
    13.10.2010 22:19Marky
    Endy: vodou ji to určitě nevymývej... Ona si to sama očistí a nebo ta druhá samička. Obvykle když jsou pospolu 3 samičky tak to cca po necelém roce může nastat veliký problém. Je možné že se ty dvě samičky prali aby obhájili která bude vůdce smečky. Nejlepší je mít je po dvou nebo po čtyřech. Jinak pokud se ti jeví že na tom je hodně špatně tak přeci jen zajdi k veterináři, pokud ta rána není nějak extra vážná tak ji nech. A můžeš jí dát nějaké bylinky např, jitrocel je léčivý. Byly by dobré i kapky bioenzym do pití, ale asi ho nebudeš mít. Tak aspoň ty bylinky. A určitě je teď všechny 3 pořádně pozoruj jak se chovají.. Pač to určitě poznáš pokud to bude tam to co jsem popisovala.
    - - - - -
    Pokud by to tak bylo, tak by jsi musela ty dvě od té 3tí agresorky oddělit. A pak by záleželo na tobě jestli by jsi tu 3tí už nechala samotnou, nebo k ní zkusila pořídit miminko samičku.
    13.10.2010 22:51Kája67
    Éndy: No a to tam máte jen jednoho veterináře? Jinak envím čím by to mohlo být, a určitě se pokousaly? není možné že se o ěnco ostrého škrábla?
    14.10.2010 07:12Éndy
    Kája67> snad poznám že se porvaly tvl .. vím to určitě,kdyby se o něco škrábla,tk to nemá tolik
    Marky> já je pozoruju :) až moc :D
    14.10.2010 07:41bibe
    Endy: poprosim o registraci a hlavne o slusne vyjadrovani, jinak budou tve prispevky mazany.
    14.10.2010 10:23Kája67
    Éndy: jo tak promiň že se snažím pomoct ;)) A jestli to má fakt tolik jak řikáš, podle mě by byl nejlepší veterinář. jestli ej ten váš špatnej tak k jinýmu.
    14.10.2010 21:54piskomilci
    pro radost :-) - http://www.youtube.com/watch?v=ED8wubEcofI&feature=related
    14.10.2010 23:06Éndy
    bibe> jojo :) dobře, ale tak oni ze mě udělali tu špatnou, jako kdybych to neměla poznat, pískáčky, vychovámvám už alespoň 5 let :)
    Kája67> Nakonec jsem se rozhodla že tam sjedu :) vzniklo s toho že, se mi prali jen ty 2,dneska měli obě rozkousané krky, rozdělila jsem je od sebe, myslíte že je můžu k sobě zpátky vrátit až budou zase uzdravené?..a teď mimo téme> mám samičku a ssamečka, mají spolu 3 mláďata (2samičky, a 1 samce) myslíte že až pohlavně vyspějou, budou se prát? měla jsem kdysi 2 samičky a samečka, prali se a samečkovi způsobily mrtvičku :( .. po čase zemřel myslím na křivou páteř ..
    - - - - -
    po tém mrtvičce
    - - - - -
    Marky> ty kapky, do pítí? jsou k sehnání kde? :) bioenzym .. A ten jitrocel, můžu utrhnout na louce a dát jí ho do akvárka, bez jakéhokoliv očištění? :)
    14.10.2010 23:55Kája67
    Ény: Já z tebe špatnou nedělám, jen jsem se snažila pomoct ;) a že pískomili chováš 5 let jsem nemohla vědět...jo radši tam sjeď, to bude jistější
    15.10.2010 11:57Marky
    Endy: já jsem si je objednávala z internetu, ale myslím že by je mohly mít i ve zverimexu. Ano utrhni ho kdekoliv jen ne u silnice :). Můžeš ho omýt vodou a nechat okapat .
    JJ takže je to tak jak jsem psala, prostě byla jedna agresorka, takhle ti to řeknu, když se už jednou poprali už si nesednou... Kdyby jsi je dala k sobě tak se do sebe zase pustí.. Takže té třetí budeš muset dát nějaké miminko samičku aby nebyla sama. Pokud ji tedy nechceš nechat už samotnou.
    - - - - -
    No to je určitě špatné dávat k sobě napořád 2 samice a samce.. Nejlepší je to mít rozdělené podle pohlaví, samce se samcem a samici se samicí ;). Když chováš pískomily už 5 let to už by jsi mohla vědět :). Teď to nemyslím špatně :P.
    15.10.2010 14:49Luciáš
    Bleskovi se zlomil nedávno ten ocásek. Konečně dnes jsem zašla za veterinářem. Řekla mi že, to má už srostlé a už se s tím nic nedá nic dělat. A nebolí ho to. :) Tu agresivitu měl asi z toho ,že byl sám. Dala jsem k němu Skrvnku a už agresivní není no spíš méně. Když Skrvnku vyndám z klece začne být agresivní. Snažím se je co nejdéle nechávat spolu. Ale musím si dát pozor aby se mi nenarodily nová mimča :) dost špatně se totiž udávají. Píšu jen že je Blesk v pohodě. :)
    15.10.2010 14:53Ivka
    Luciáš: to je dobře
    15.10.2010 14:55Éndy
    Kája67> 5 let, možná míň to je tak odhadem :) já vím že si se snažila, taky nevím co bych dělala kdybych nekápla na tryhle stránky :)
    Marky> kolik tak stojí? :) ano mohla, akorát u každého to bylo něco jinýho :) no, jedna agresorka, pokousaný byly obě, 1 zůstane u tý která nic nedělala, a druhou jsem dala zatím do klece zvlášť. A tak když mám asi 3letého samce, a ten má se samičkou (který je asi tak rok a půl) a mají spolu 10ti týdenní mimina, tak 2 mimina (samičky) můžou vyrůstat s mámou, a sameček s tátou?
    - - - - -
    nemohly by se pk ty 2 malý samičky, nějak prát, i když uzž budou s odost starší mámou?
    15.10.2010 15:14Luciáš
    Éndy: takhle jsem svoje Pískomilátka taky rozděloval saměčci k tátovi a samičky k mamce. Samečci by se nemeli pokousat mezi sebou. Spíš samičky až budou starší tak by mohly dělat problémy.
    15.10.2010 16:09Éndy
    Luciáš> No, právě :/ toho se doccela obávám, měla jsem totiž 2 samičky,, pak jsem k nim přihodila ještě jednu, žily tak asi ani né celý rok, a začali problémy, měli ty 2, co jsou spolu od narození pokousaný krky, tak jsem je rozdělila. Teď jedna je s kamrádkou, a druhá sama, a ty mimča, jakože z jinýho akvárka bych si chtěla nechat, jenže pak se mi začnou prát a já budu mít v pokoji přes 10 akvárek :D:Ú už takhle tu mám 3+1 klec, + od včera další :/ asi nejlepčí by bylo ty miminka dát pryč, že? vezmou mi je když jim jsou 10týdnů? vypadájí na míň :)
    15.10.2010 16:17Marky
    Endy: samičky určitě jen po dvou ;). A Ano dělá se to tak, že necháš taínka se synem a mámu s dcerkou ;). Tak zkus tu druhou samičku mimčo dát do kupy s tou agresorkou aby nebyla sama.. seznamuj je přes mřížku několik dní a uvidíš jestli se snesou..
    10 týdnů už je docela dost.. Ale můžeš je zkusit nabízet, za to nic nedáš.
    Jinak bioenzym kapky najdeš i tady na králících v eshopu. stojí do 70ti Kč.
    - - - - -
    Jo a ten taa už má 3 roky? to už je také dost.. Zase když umře zůstane ten druhý sameček sám..
    Tak buď ho už nechat dožít samotného a nebo až když se to stane tak pořídit k tomu druhému samečkovy nového partnera.. Je trošku složitější.
    15.10.2010 16:21Éndy
    Já vůbec nevím co mám dělat. V jednom akvárku mám samičku a takovýho obojetníka :D [K nim, už nikoho přidávat nechci,už jim je asi rok]. V dalšíím akvárku, byly ty 2 problematičky a 1 neproblematická, tu jednu problematičku jsem dala do náhradní klece [je tam sama]. V jiné kleci mám samičku, která už je zviklá an to být sama, a když jí tam někoho dám no Ona, je taková rychle honem honem :D taková hyoperaktivní :D vystačí si sama. A v psledním akvárku mám ten pár a ty 3 děti :D ale, jelikož tam jsou 3 samičky a 2 samci, myslím že by byly neshody, do budoucna, myslíte že bych je měla odvést nebo je dát pyč? [do zverimexu] To je všechno moc složíté, krucínál :/:D
    - - - - -
    Marky> já tu nechci mít hoddně moc, klecí ale přece ty malý už mám ráda :) no já bych toho malýho pk k někomu dala, kdyby ten jeho táťka umřel ..
    - - - - -
    To už by se nějak vymyslelo..:)
    15.10.2010 16:21Marky
    k těm prvním dvou určitě nic nepřidávej nech je po dvou.. pokud to jsou tedy samičky.. nechápu toho obojetníka
    Ty další dvě nech spolu a k agresorce zkus přidat to miminko jedno samičku.
    Tu samotnou necha samotnou;).
    Nu a tamto už jsem psala k těm dej každému jedno díte a je to vyřešené;).
    15.10.2010 16:32Éndy
    Marky> si vážně hodná :)) a děkuju že si tady se mnou patláš hlavu a pomáháš mi :) no obojetník? to já taky nechápu a nevím jestly je to nějaká vada:D ale nazvala jsem to tak protože od narození to prostě mělo pipinu:D ale pak najednou, pindíka:D a takhle se to střídá :D:) vůbec to enchápu ,, taky mě napadlo, miminka dát pryč a k té agresorce dát tamtu hyperaktivní :) třeba by si rozuměli :) a manželé by byly spolu :):D
    - - - - -
    a ona jako není agresorka nai tamcta, ale prostě najednou se chytly a jelo to takhle a za dva dny, no hrůza :D:// a tak jsem je rozdělila, aby se nezajkously.
    15.10.2010 16:36Marky
    Endy: Tak pokud ten ,,obojetnik´´ je se samičkou a ještě neměli mlade tak to bude asi samička...
    Tak zkusit to také můžeš.. ale lépe se seznamuje dospělí s miminkem nebo dvě miminka.. u obouch dospělých už to je horší... No spolu je nechat můžeš, ale zase budou mít pořád vrhy.. nebo pořád.. až do konce kdy sameček nebude moci.. A kolik je té samičce? pokud už má více jak rok a půl už by neměla mít miminka.
    - - - - -
    nemusí na ní být nic špatného, nemusela si jen sednou s tou druhou.. nebo se praly o to kdo bude vůdce v té skupině
    15.10.2010 16:40Éndy
    Luciáš> a s tím t vým agresorem, určitě nerad je sám :) tu Skvrnku, bych už u něj nechala na pořád :) aby byla šťastní, hele koukni na mě mám pískáčků 11:D, ale někdy jsou problémy, že třeba ně ně nemám ani čas :) jako třeba teď se mi to semleo že se mi začly prát..:/ no a ty mimča? no tak narodily by se, vždycky hned jak by se narodily skočila bys do zverimexu, a nahlásial že za 6 týdnů je tam dovezeš :)
    - - - - -
    Marky> no ten sameček zdá se že může pořád :D samičce no té je asi tak ten rok a půl no :) A taky, mě napadlo, dát je třeba ty 3 zase až tak po měsící k sobě :) myslím si že s někým, už jsem to taky takhle udělala a bylo to fpohodě:)
    15.10.2010 16:40Marky
    Jinak s tím zverimexem taky nějak extra nesouhlasím ;), ale to už je jen můj názor :o.
    15.10.2010 16:42Éndy
    Mě stačí se jen rpzhodnout, dát mláďata pryč :) nebo ne, a pk zkusit je na sebe postupně nějak navyknout aby tzv. agresorka nebyla sama :)
    - - - - -
    Marky> taky jsem to stím zverimexem tak dělala, ale měla jsem to jinač pač ta vedoucí nebo spíše majitelka, byla jakože tzv. teta :)
    15.10.2010 16:49Marky
    Já ti pár rad dala teď už to je na tobě jak si to rozhodneš a uspořádáš.
    JJ já jen že mě třeba kde o to abych věděla kam ty miminka půjdou a do jakých rukou :o. Osobně si hodně majitele vybírám a než mu ty miminka dám snažím se od něj získat co nejvíce informací abych věděla že je to správný člověk který se o ně dobře postará a hlavně jim rozumí...
    Kdežto když dá člověk miminka do zverimexu tak se nedozví komu přišli do ruky :o
    15.10.2010 16:55Éndy
    Marky> nechceš jít do chatu? :)
    15.10.2010 20:46piskomilci
    dnes se mojí Sonje narodilo 5 miminek :-)
    15.10.2010 22:52Ivka
    piskomilc: gratuluju:o)
    jo a chtěla jsem se zeptat jestli muzu dat piskomilum caj,jako myslim hermankovej. brachovo krecek ho mel taky, doporucil mu to veterinar byl totiz nemocnej.jo a ze prej je na zazivani.
    - - - - -
    tak sem se chtela zeptat ze kdyby jo tak kolik, a kolikrát tejdně?
    16.10.2010 08:11piskomilci
    Ivka - děkuji :-) mám z toho radost, teď tu tak fajně pískají a Sonja s Arnoldem je zahřívají, je to pěkné
    16.10.2010 09:40bibe
    Ivka: a proc mu to chces davat? pokdu neni nemocny a zazivani mu pracuje dobre, tak mu nic takoveho zbytecne nedavej. Bylinky jsou sice zdrave, ale vseho moc skodi.
    16.10.2010 10:26Éndy
    čaj heřmánkový?> to jim můžu pískáčkům uvařit, a vychladit, a dát do mističky? nebojen v sáčku? to by těm mím mohlo pomoci na ten pokousaný krk :)
    16.10.2010 13:01bibe
    endy: na pokousany krk ti nepomuze kdyz ti hermanek vypijou a pokud dostali od veterinare nejake leky nebo masticky tak jim rozhodne nic navic nedavej aniz by o tom vedel. i hermankovy caj muze mit kontraindikace a samoleceni bez toho aniz by to videl nekdo, kdo se v tom vyzna je horsi nez neleceni.
    19.10.2010 14:09klara11
    ahoj,chci se zeptat,jestli kdyz dam samicku od samce pric,jestli je pak za měsíc můžu dát zase k sobě?
    19.10.2010 15:23Marky
    klara11: tak určitě:), ale musíš počítat s tím že se od sebe úplně odloučí, takže se po tom měsíci nebudou už vůbec znát. Potom bych radila je seznamovat pár dní přes mřížku aby si na sebe zvykli.
    19.10.2010 21:50Martafon12
    čau,chci se opět zeptat co mám dát pískoušům do akvárka když to bude třeba 20cm v akvárku a koupací písek tam budou mít
    20.10.2010 14:29Marky
    Martafon12: myslíš jako vybavení? V ubikaci jsou základní věci a to misky na jídlo pití, či napáječky, miska na písek nejlépe keramická či skleněná, pak nějaký ten domeček já preferuji tedy dřevěné a větší, oni ho sice ohlodají ale podle svého uvážení nikdy je nesní celé ;), zvětší si akorát vchody a udělají si třeba jeden navíc;). Nikdy mi pískomil nesnědl celý domeček. To je asi ten základ a potom něco na zábavu. Preferuji taklé dřevěné hračky prolézačky apod. Pokud máš kutilského ducha nebo někoho z rodiny či známých, můžeš jim různě ze dřeva stavět patra, prolézačky, domečky, žebříky a já nevím co ještě ;). Chce to jen fantazii;). A pískomilci ti budou vděčni za materiál na ohryz což postačí například karton či ruličky od toaletního papíru či kuchyňských papírových ubrousků apod.
    - - - - -
    + určitě alespoň 2x do týdne dávat seno, může být i dřevitá vlna, také ji rádi rozcupují na kousky.
    papírové ubrousky.
    20.10.2010 15:51bibe
    Marky: možná se pletu, ale ptá se jako předtím na podestýlku. Páč už vím, že se tu na to ptá často.
    Jinak já jim dávám skartovaný papír už šest let a vždy si vyroí co aktuálně potřebují a jak a že by měli potřebu norovat či žít v norách.
    Ale co se týče zemin tak v tom nemám zkušenosti a nějak se mi "půdní" substráty co se dávají do terárií nezdají a nikdy ve mě nebudili důvěru pro pískomila.
    20.10.2010 16:04Luciáš
    Endy: No nechala jsem je nachvilku u sebe ale za pár dní jsem je radši oddělila. 1.Ve zverimexech si nikdo pískoušky nevezme buď jich mají sami dost,nemají na ně akvária,nebo mají nákeho dodavatele a nesmí si brát od cizích. 2. Když je dáš do zveráku tak nevíš kdo si je vezme a jestli náhodou nemá doma hada. 3. Je nejlepší si podat inzerát a čekat až se někdo ozve a až se ozve tak si prověřit co má doma za zvířata. 4. toto bych už nikdy neprováděla protože jednou jsem musela dát pryč pár pískomilů a bylo to dost složité najít vhodné nové majitele ale jinak dik
    20.10.2010 16:35Marky
    bibe: asi máš pravdu teď jsem si to znovu přečetla a už jsem to taky pochopila jinak. Ale tak tj jedno :)
    20.10.2010 17:15Martafon12
    Moc děkuji za opovědi já jenom že když jsem si tak vrychlosti koukal na nějaké knížky tak tam byla nějaký rašelina dřevitá vlna a papír a smíchat
    20.10.2010 17:34Lulisek555
    Ahoj lidi, víte já nekupuji krmivo pro pískomily v obchodě ale já si je vytvořím třeba z ovsa zamíchaný do hrozinek,to mím zlobidlům strašně chutná,nevíte ještě o nějakém?
    20.10.2010 17:37Luciáš
    Já jim občas vypěstuji slunečnici a ty semínka jim pak dám.
    20.10.2010 17:46Marky
    Lulisek: jestli tam máš jen tyto dvě suroviny tak je to rozhodně málo.. pokud si mícháš krmivo doma měly by tam být tyto základní věci: pšenice, oves, ječmen, proso, v menším množství kukuřice, slunečnicová semínka, hrách. Poté můžeš přidat sušené banány na kolečka a co pískomilům chutná tak ovesné vločky. Můžeš namíchat i sezamová semínka v menším množství.
    20.10.2010 19:00Martafon12
    já jim kupuji krmení pro křečkya morčata doporučila mi to jedna paní
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=342 tady je pár foteček bydlení není to nic moc ale doufám že se budou stěhovat do vetšího
    20.10.2010 19:03Lulisek555
    dobře děkuju moc.
    22.10.2010 16:00piskomilci
    ten je sladkýýý - http://www.youtube.com/watch?v=g1Zkf_tqiuI&feature=related
    - - - - -
    rozkošný šmrdolínek :-) http://www.youtube.com/watch?v=sjwzu_abYNY&feature=related
    22.10.2010 17:04Luciáš
    Endy: Nakonec je nechám u sebe jak si mi radil neboli Skrvnka už mláďata nemá.(myslíme si ,že je to věkem) Jinak minule jsem to nemyslela zle ale mohlo to tak vyznít.
    22.10.2010 18:30piskomilci
    Luciáš - dej fotečky, hm :-)
    - - - - -
    jinak se podívejte na vrh A, mají zrovna dnes 1 týden, jsou úžasní! :-) Maminka je Sonja a hrdý taťka Arnold -
    http://piskomilci.rajce.idnes.cz/vrhA_-_Sonja_Arnold/
    22.10.2010 19:00Marky
    piskomilci: hezká miminka barvičky nutmeg a black ;)
    22.10.2010 19:29piskomilci
    Marky - děkuji moc, jsem z nich nadšená :-) ještě jsem na ně vůbec nesahala, protože nechci, aby je mamča snědla v šoku, tak se zatím jen koukám... uvidím, až budou starší, jaké budou pohlaví... je to super mít takové akční zvířátka, koukat na ně je lepší než se dívat na televizi, ráda je pozoruju třeba i hodinu, jak blbnou a nebo co dělají. Třeba jim k aktivitě pomůžu i nějakou tou ruličkou či papíry na kousání :-D prostě akce!
    24.10.2010 20:07vilik2204
    Ahojky mám staršího pískomila a upadli mu zoubky přední a teď jsem zjistila,že ty spodní zoubky mu přerůstají.Dávám mu měkkou stravu a jogurt.Copak mám dělat dál?
    25.10.2010 09:07bibe
    vilik: skoc za veterinarem at je kdyztak zavcasu zkrátí. jinak takhle na přerůstání bohužel nic neni pokud chybí vrchní zuby. Aby zuby nepřerůstali je potřeba i správní pozice zubů.
    25.10.2010 11:06vilik2204
    bibe:dobře děkuji :-)
    25.10.2010 12:39ivka
    ahojky, myslite ze mim pískouškům muzu dát kaštany a žaludy? jako čistý.
    - - - - -
    jo a eště nemáte nějaký tip jak je potěšit, např. včíra jsem jim dělala dáreček( zabalila jsem jídlo do papíru a převázala nití.)
    - - - - -
    si stim vyhráli....
    25.10.2010 13:39bibe
    ivka: zaludy ani kastany a nic podobného jim nedávej. uz jen z toho duvodu, ze na ne nejsou zvykli a mohlo by to osklive rozhodit zazivani.
    25.10.2010 17:30Ivka
    bibe: o.k
    26.10.2010 11:13haf300
    ldyz chci zalozit chov tak se spari samec se samickou z jednoho vrhu nebo mam koupit kazdeho zvlast
    26.10.2010 12:01piskomilci
    haf300 - kupují se zvlášť, nikdy nekřiž příbuzné pískomily mezi sebou
    26.10.2010 13:30haf300
    a mam je koupit do 4 tydne?
    26.10.2010 16:12Marky
    haf300: než začneš něco takového dělat prosím přečti si o tom co nejvíce informací... když se ptáš na základní otázky tak to potěž :O
    26.10.2010 23:00piskomilci
    přesně tak, souhlasím s Marky, pořízení zvířátka je velká zodpovědnost...
    27.10.2010 19:14Luciáš
    Ahoj mám své první stránky http://piskomilik.wbs.cz ale myslím ,že u nich moc nepobudu. :)
    28.10.2010 13:18Terkina
    Ahojky, přidala jsem do alba fotky jak už to má Růženka zahojené, kdybyste se chtěli podívat :)
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=346
    28.10.2010 14:24Luciáš
    Terkino to je supr. Hlevně ten ocásek. To je změna. :)
    28.10.2010 20:46piskomilci
    Terkina - super! jsem ráda, že se má lépe
    29.10.2010 16:37pískouš
    chtěla bych se zeptat,je pískomil živější v noci nebo ve dne jako křeček?
    - - - - -
    má se pískomil očkovat?
    29.10.2010 16:41Marky
    pískouš: cože? očkovat?:D copak to je pes :O. pískomil je živí průběžně celý den. střídá se spánek a řádění dá se říct po minutách (hodině).