od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Prosinec v roce 2013
  • Zobrazuji 349 zaznamu.
  • 1.12.2013 00:07lavacca
    dubínek: sladká miminka. :))

    jinak u nás stěhuje ráda Božidarka. Jinak ostatní holky v klidu. :) ani si teď nevybavuju, že by to někdě stěhoval... Boži je schopná je přes noc přesunou zleva doprava a pak zas druhý den opačně na původní místo... proč to dělá (a že to hnízdo je veliký, takže práce jak na kostele), to je mi nějak záhadou no..
    1.12.2013 19:29pískáček
    Dobrý večer, koupila jsem si dneska ze zverimexu pískomila, strašně se mi líbil a doma máme už jednoho 7-mi týdenního samečka. Chtěla bych zjistit co je to za barvu. Je šedý a má znaky na hlavě, oči má hodně tmavě červené. Děkuji
    1.12.2013 19:44lavacca
    pískáček: záleží na odstínu té šedé. Nejtmavší je lilac. Potom je sapphire a dove. Ale na těch už jsou znaky hůře vidět, takže spíše tipuju toho lilaca. ;)
    1.12.2013 20:00pískáček
    aha děkuju, jde vložit nějaká fotka?
    1.12.2013 20:04lavacca
    pískáček: vkládat fotky může jen registrovaný uživatel.

    PS: Můžete mi případně poslat foto mailem, pokud chcete barvičku potvrdit dle té fotky. :)
    1.12.2013 20:07Pískáček
    tak jsem se zaregistrovala :) ale nevím jak mám přidat tu fotku :/
    1.12.2013 20:12Pískáči Porty
    Pískáček musíš počkat až ti to admini povolí...jako založit album myslím
    1.12.2013 20:22Pískáček
    tak já vám jí pošlu na mail, děkuju moc :)
    1.12.2013 20:29Pískáči Porty
    je to lilac spotted :)
    1.12.2013 21:49Kobylatko
    Ahoj je možné že pískouškum víc chutná navoněné krmivo sušenou zeleninou?celerová nať,pórek.
    1.12.2013 21:51Ziidgaa
    Kobylatko - určitě, i pískáči mají přece chuť a čich =) co je voňavé, bude jim více chutnat
    1.12.2013 21:54Kobylatko
    No mě práve došlo jejich krmení tak sem jim dala od osmáku to navoněné a během chvilinky bylo fuč tak ted už maji své a též navoněné.Tak na jaře budu muset připěstovat zeleninu :D .
    1.12.2013 22:41Piskomilci ova
    miminka https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=749
    1.12.2013 22:45Pískáči Porty
    piskomilci ova: bozi zizalky :) urco tam sou i "jen" Lt takze tatka bude REW ne PEW :)
    1.12.2013 22:49Piskomilci ova
    táta je vše rew/pew/dtw :D
    - - - - -
    i tak se mi vsichni až na jednoho zdají agouti/black
    1.12.2013 23:53Pískáči Porty
    ja bych rekla 2 CP/LCP
    2.12.2013 12:13Ziidgaa
    Tak mám jednu novou fotku mimin, viz web (hlavně to světlé by mě zajímalo co je zač). A já zas běžím do lékárny pro aparlit. Už mě to vcelku přestává bavit... =(
    - - - - -
    Tedy Arpalit =)) Paní lékárnice byla zaskočená co že po ní chcu... tak aspoň už vím, jak se to správně jmenuje =)
    2.12.2013 12:14Dubínek
    Ziidgaa: jů to bude nějaké miminko s ee :-)

    Mi stačily breberky jen jednou, od té doby používám seno jen přesušené v troubě nebo vůbec, bo je to šílené :O
    2.12.2013 12:22Piskomilci ova
    a k dobrým zprávám jedna špatná tak luna se asi včera vykulila nevím kdy při krmení byla ještě celá a ráno koukám že splaskla bohužel jsem našla jen dvě miminka obě mrtvé měli ještě pupeční šňůru tak nevím jestly nepochopila nebo se už mrtvé narodily :/
    2.12.2013 12:33Dubínek
    piskomilci ova: to je mi líto, třeba se jí rodily zadečkem a nestihla je odblanit. Tak jak u Lištičky- všechny zadečkem.
    2.12.2013 13:09Ziidgaa
    Dubínek - ee mají určitě =) Tatínek je LT Apricot a maminka (L)CP Nutmeg... spíš mě zajímalo, jestli to není nějaké ee gg. Ty jsem ještě neměla, takže neopoznávám.
    Seno mám pořád ještě stejné. A u králíka, kterému to především zkrmuju, jsem breberky nenašla (naštěstí...). Přijde mi, že je tam prostě ještě někde mám zašantročené, ale objeví se jen když jsou v ubikačce miminka... měla jsem to tak u posledních třech vrhů vyjma P. Pokaždé u jiných párů a v jiných ubikačkách... a ještě jsem je objevila, když umřel Harry. Jak kdyby čekali na slabé, případně mrtvé. A přitom jsou všichni předělaní v nových ubikačkách (boxy), takže překontrolovaní byli všichni... Zrní mám teď nové (novou várku). Tak leda jestli nelezli ze starého zrní. Můžou být ze zrní, sena i hoblin, že? A ještě odkud? (Pokud si je nepřinesou rovnou už v kožichu teda.)
    2.12.2013 13:23Pískáči Porty
    Ziidgaa: rekla bych asi Lt DeH..ale chtelo by to lepsi fotku na jasnejsi urceni no

    piskomilci ova: to je mi lito :( ale jak pise Dubinek mohli zadeckem napred a to pak je mala sance ze to daji..u nas vzdy kdyz sli zadeckem napred tak to nakonec nedali..at uz hned pri narozeni nebo do dvou dnu
    - - - - -
    jinak mame dalsi patercata :) a to od Nïx
    2.12.2013 13:29Ziidgaa
    Porty - oki, fotku pak zas další přidám, později, teď jsem je musela deparazitovat, tak pro příštích pár dní toho rušení bylo až až... radši počkám, na barvě zas tak hned nezáleží, pak aspoň budou líp poznat
    2.12.2013 14:23Piskomilci ova
    spíš se divím tomu že se jim nepokusila ukousnou pupečník a rozdýchat je nebo uklidit :/
    2.12.2013 14:27Pískáči Porty
    Ziidgaa: jj uvidis no. jinak pokud ty broucky mas porad a porad zkus pouzit jiny pripravek. casto zmena pomuze...a byt tebou tak pokud mozno ty vsechny veci co by mohli byt zdrojem bych nekam zavrela/zamknula (nebo vyhodila kdyby to teda nebylo financne moc zrave) a nesplichla jen je a ubikace ale vycistit celouo mistnost no...buhvi kde se ti skryvaj..ale staci aby se ukryl jenom jeden a je to
    - - - - -
    piskomilci ova: tak pokud jiz byli mrtvi pri narozeni tak se o to ani nebude pokouset...
    - - - - -
    pokud je prvnicka tak je samozrejme mohla taky hned odmitnout...nevim uz jak se ten syndrom jmenuje ale matka (at uz jakehokoliv zviratka) jen porodi a utece..
    2.12.2013 15:17lavacca
    ziidga: pěkné mimi.:) taky mi přijde na LT DEH. :)

    piskomilci ova: tak to je mi líto. ale je fakt, že jak jdou zadečkem napřed, je to u všech zvířat blbě - jedině rodit s maminou a děti rozdýchávat (většina jich je napitých plodovky, takže to z nich musí člověk "vyklepat"). Což samo u pískáčů dělat nejde no... ti jsou na to moc mrňaví a navíc mamina by nadšená z pomoci nebyla no..

    jinak u nás nový vrh - 3 mimča od Hvězdičky. :) Vypadá to na 1x black a 2x červenoočko. :)

    jo a taky mám podezření, že Yuppy stačil ještě před oddělením skočit mámu Šedivku. :o
    2.12.2013 15:45Pískáči Porty
    ono u rozeni zadeckem napred mas problem hlavne v tom ze pokud jim natekla voda do plic tak bez antibiotik to je bez sance...teda samozrejme jeste cisarsky rez no..

    lavacca: tak gratulace k Hvezdičce :) šedivka se porad zvetsuje?
    2.12.2013 15:45Ziidgaa
    Porty - jeden podezřelý zdroj (krmení) jsem už vyhodila. Hlídám to. Uvidím. Jak říkám, objevují se jen u slabých (mimča, případně poslední zemřelý pískáč), takže je to zvláštní, nicméně uvidím, zda pomůže nejprv výměna žrádla.
    Jo, je takový světlý, ale do rezava, takže možná LT DEH jo - pak by sestra byla jistě LT Nutmeg Spotted, když je naopak tak hodně rezavá.
    Může se tam objevit i Polar Fox či Silver Nutmeg, a to LT případně i CP, takže právě třeba nevím, jak tito vypadají jako mimina.
    Jo a taky může nést ef - ale nevím kdy se to projevuje, že by to třeba toho samečka tak vybělilo, i kdyby byl "jen" LT DEH.
    2.12.2013 16:01Pískáči Porty
    Ziidgaa: nezapomen ze silny zdravy jezdinec se umi branit...ma imunitu silnejsi a celkove je silnejsi no.
    jinak ta sestra je 100% lt nutmeg sp :) nic jineho to byt nemuze...PF a SN se vyrazne lisi od Lt DeH to bys hned poznala :) hlavne pokud sou Lt tak sou jeste vyrazne svetlejsi..oni radne zkremovati az kdyz sou uplne plne osrsteni a pak zas vybelaj.. a ohledne ef to poznas az vekem...
    2.12.2013 16:43lavacca
    porty: no právě. jak se nalokají, je většinou hnedka konečná no. :/

    jj, Šedivka se dál "přifukuje" - už je to bříško vidět i z boku. Ve středu ji čeká kontrolní vážení, ale myslim, že fakt bude..
    - - - - -
    ziidgaa: jj, tu ségru od pohledu tipuju na nutmega. :) je fakt dost tmavá. :)
    2.12.2013 17:25Pískáči Porty
    tak aspon se dockas toho lilac sp no..

    jinak s tim ze mimca musi vsechny byt Lt tak je urcite nutmeg nic jineho to byt ani nemuze pak :)
    2.12.2013 17:44lavacca
    porty: no, jsem na to zvědavá..při mym štěstí budou black sp a lilac beze znaku. :D
    2.12.2013 17:47Pískáči Porty
    jo to sem se posledne smala ja :D tak uvidis treba se postesti :)
    2.12.2013 17:54lavacca
    no, kéž by aspoň když takhle no...
    2.12.2013 21:38Dubínek
    Piskomilci Ova: mi se málo kdy stává, že by matka uklízela, tak, že bych o mimi nevěděla. Skoro vždycky když mimi umře, tak najdu tělíčko. Možná je Luna neuklízečka :/ a možná byla vyplesklá z porodu, byl to její první, že?
    2.12.2013 21:47nikušík
    Chtěla bych se zeptat co znamená když samička sežere mladata z prvního vrhu a zaroven co mám dělat?? :))
    2.12.2013 21:57Pískáči Porty
    nikušík: eh..nemuzes delat nic...pravdepodobne bylo neco vneporadku s miimnkama a tak je samicka zlikvidovala...prvnicka je casto z toho i vyjukana...druhy vrh by mel byt lepsi
    - - - - -
    nadruhou str koukam ze mas tlustoocasy...nevim zda tam to treba neni trochu jinak no..
    3.12.2013 10:25Ziidgaa
    Tak ten druhý mimís už se opravdu správně DEHtí - včera byl jakýsi bledý a dnes trochu zrezavěl =))
    A Zrzek se začíná vážně vlnit. Tak snad hurá mám čistého wavy... jak je prcek, tak mu to asi trvá - nevím kdy mají tu srst 100% poznat, ale už od mala měl trochu "háro" a pak to různě měnil...
    3.12.2013 12:13Pískáči Porty
    tak my mame dalsi patercata :) Mozzarella nam porodila 5 krasnych dilute miminek :)
    - - - - -
    pro nefacebookare :D
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=750
    3.12.2013 14:21nikušík
    A ještě jeden dotaz na každé stránce se píše něco jiného. Mám před vrhem samičky oddělit samečka? někde jsem i četla že když je sameček ze samičkou tak se pry mladata rychleji vyvíjejí. :)
    3.12.2013 14:28Pískáči Porty
    nikušík: znovu jelikož máš tlustoocasé tak to může být trochu jinak než u ostatních ale obecně sameček se odděluje aby samičku znovu nenakryl...hned po porodu ji muže znovu nakrýt a kdyby to tak pořád dělali tak se samička brzy urodí a může jí to zabít. jinak sameček pomáhá s výchovou když tam je ale určitě to nemá žádný dopad na rychlosti vývinu.
    3.12.2013 18:45Piskomilci ova
    tak konečně mě pc pustilo mezi vás :D gratulace k miminkům všem :) nikušík co se týká odchovu tlustocasých je to dost sporné zatím to není zvířátko nijak rozšířené a znalosti jsou píš teoretické ale z mého pozorování našich dvou párů mohu potvrdit to co říkal prodejce vo se týká páření a potomků jsou více podobní křečkům (původně pískomil křečkovitý) potřebujou bohatou stravu na bílkoviny a vodu, vlákninu moc dobře netráví a tučné (sýry, slunečnici, ořechy) si rychle ukládají do tukových zásob. co se týká výchovy je samička celkově od nakrytí radši sama a některé samce po zabřeznutí napadají. stejně jako křečci. naše dva páry jsou toho krásným důkazem- 1. pár samice samce po páření napadá, 2. pár samec žije sám od sebe na druhé straně boxu a samici se vyhýbá bohužel každý náš vrh zatím skončil umrtím protože samičky špatně snášejí rušení (zvky, sahání do hnízda, samce)
    - - - - -
    zvuky
    4.12.2013 10:18Dubínek
    Všem gratuluji k miminkům :D
    4.12.2013 13:16nikušík
    Piskomilci ova: Děkuji za podrobnější vysvětlení :)
    4.12.2013 16:02larrynka
    dobry den potrebuju radu. muj piskomil dupe zadnima nohama, nevim proc to dela
    4.12.2013 16:57Piskomilci ova
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=749 miminka rostou do krásy
    4.12.2013 17:11Pískáči Porty
    piskomilci ova: ti sou bozi :)) koukam ze tam je siamacek ne?

    larrnka: bud se samecek namlouva samicku, nebo varuje ostatni ze skupiny pred nejakm "nebezpecim" vetsinou kdz se treba leknou neceho
    4.12.2013 17:16lavacca
    piskomilci ova: krásní ňunínci. :)

    jinak mám bohužel blbou zprávu - umřel Denny. :( Nechápu, co to. sice teda měl krev u varlete (že by ho kousla Dorka přes pletivo a on z toho vykrvácel? ale krev jsem neviděla....) ach jo, to to zas jde. ;(
    4.12.2013 17:29Piskomilci ova
    zuzi to je mi líto :(

    ono to vypadá že to budou burmíci/cp slatici, cp agutíci/greyky, a lcp protože někteří tmaví mají tmavé i nožičky ale na black je to málo :D klea by měla mít i Dd tak se třeba konečně podaří
    4.12.2013 17:35Pískáči Porty
    lavacca: to mi je lito :( hele oni kdyz vykrvaci tak te krve tam moc neni...uz se nam to stalo 2x po napadeni...Fairfix i Jasper zemreli na vykrvaceni...a krve tam bylo minimum okolo...

    piskomilci ova: koukam :)
    4.12.2013 17:37lavacca
    porty: je to hrozný..takový miláček to byl... :( a ještě teď takhle krátce po Vilíkovi..ach jo, takovou radost jsem z nich obou měla, jak byli krásně narostlí a povahově skvělí...no, aspoň že po nich teda mám synky no...

    no, to je taky fakt, že ono toho tolik asi není i když vykrvácí...ach jo. :/
    4.12.2013 17:48Pískáči Porty
    lavacca: to mi je jasne :( to jak u nas Fairfix s Nickouskem :(

    neni no...kdyz zemrel Jasper tak krve nebylo temer nic..
    4.12.2013 17:55lavacca
    njn, co se dá dělat..hlavně že mám aspoň ty kluky po něm no. :)
    4.12.2013 18:00Pískáči Porty
    jo to se mas. me zbyl "jen" Diesel s Connie po Nickovi..po Fairfixovi nikdo no
    - - - - -
    btw Diesel po vsech tech problemech co chudak protrpel ted v posledni dobe nam konecne zacal pekne nabirat na vaze :) za tyden 12g nahoru :)
    4.12.2013 18:00lavacca
    no, nechávám si teď po něm 3.kluka (Cassidy - black od Dorky). tak aspoň tak no.. tak teď rychle nechat děti ještě Dieslovi, ať máš 100% linii zachovanou. ;)
    4.12.2013 18:01Pískáči Porty
    nemluve ze se mu zas vratila energie a jiskra do oci :) chudak byl z tech zubu tak spatny ze moc se ani nehybal (se nedivim no nemel moc silu z tho) a ted uplny opak :) ochoceny je skvele ale clovek by to jen tak nerekl jak ted v ubikacce vyvadi :)
    4.12.2013 18:02lavacca
    jo? tak to je super zpráva. :)

    já chtěla dneska zvážit tu Šedivku, zda je fakt v očekávání, ale crhní v pelechu, pak vylezla, nacpala a se a ospala se zas odkolíbala... tak jsem ji nechtěla rušit. ale tím, jak pořád jen spí a jí bych řekla, že je to téměř jisté, že čeká ještě 1 vrh no..
    - - - - -
    *chrní
    4.12.2013 18:12Pískáči Porty
    lavacca: ja budu ted az odjede Cindy pripoustet Connie s Kolem (mimca budou vsechna Dd) abych si po ni mohla nechat klucika do chovu s touto linii. Diesela sem taky chtela do chovu pouzit ale proste pro nej nemam samicku..koukam vsude ale ja mam pro nej a Connie tak vysoke naroky ze to nejde splnit :D Connie bude s Kolem pac jiny samecek uz fakt neni a ja tuhle linii si musim zachovat v chovu no po Nickouskovi
    - - - - -
    jj je to super ze se mu ted dari tak dobre :)

    fakt? tak aspon lilac sp no :P
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=750 uplatila sem maminy :P
    4.12.2013 18:17larrynka
    toho pískomila mám týden doma a bydlí zatím sám, je super ochočený atd. takže žádné samičky k námluvám a ani nemá koho varovat před nebezpečím
    4.12.2013 18:19lavacca
    porty: jj, tak to chápu. :)

    no, kéž by aspoň ten lilac sp z toho byl no..
    - - - - -
    pěkná miminka. ;) já jsem dneska taky fotila, akorát to stahuju. :)
    4.12.2013 18:19Pískáči Porty
    larrynka: tak mu supej pro kamarada!!!

    lavacca: nj lilacek sp by mohl :) i kdyz skda ze nebude chovny bych brala taky :P
    4.12.2013 18:20lavacca
    larrynka: může se sám bát - to tak zaplašuje nebezpečí. Jinak pískáči jsou společenská zvířátka, takže mu co nejdříve pořiď kámoše (ideálně sameček ve věku 6-8 týdnů)
    - - - - -
    porty: tak nemůžu mít všechno. :D
    4.12.2013 18:20larrynka
    ja mu koupim kamarada, ve zverimexu byl s holkama tak jsem je nekoupila s ním, musím nejdřív najít toho vhodného.. ale nevím co to dupání
    4.12.2013 18:21lavacca
    ale tak možná fakt připustím Yamahu s Yorkem a tam taky šedí budou..sice teda dove/sapphire, ale taky fajn mimča by to byla. :)
    4.12.2013 18:32Pískáči Porty
    lavacca: nj jasne no :D tak proc Yamahu nepripustis pak treba Athillou?

    larrynka: radsi bys mela koupit od chovatele pobliz tebe...aspon budes mit jistotu ze jedinec je zdravy, budes znat vek a budes mit jistotu v pohlavi..ve zveraku ti muzou klidne dat holku misto kluka
    4.12.2013 18:37larrynka
    a je pobliz Slavkova u Brna nejaky chovatel?
    4.12.2013 18:46lavacca
    Porty: no, on je to její mladší brácha. :)
    - - - - -
    leda ji zkusit s Dandou no..i když vlastně ten nese zesvětlovák..tak to je blbé.. prostě neřešitelný problém. :D
    4.12.2013 18:50Pískáči Porty
    aha :D to mi uniklo.
    no ale zesvetlovak majenom jeden tak tam by byli lilaci a saphirove sp :)

    larrynka: myslim ze ted u Brna nikdo neni ale do Brna neni problem sehnat dopravu
    4.12.2013 18:51lavacca
    Porty: jo, to zas jo no... jenže Yamaha může mít Ccb po tátovi, takže by taky házela sama o sobě sapphiry no...a k tomu přihoď Ccb od Dandy a jsem u PEW. :D
    4.12.2013 18:55Pískáči Porty
    tak pripust Diabla s Yamahou..ti sou nepribuzni ne?
    - - - - -
    safra nema znaky a ma taky cb :D
    4.12.2013 19:18lavacca
    jj, ty znaky to fakt kazí no. :D
    - - - - -
    a naše mimča:
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=752
    4.12.2013 19:26Pískáči Porty
    lavacca: jezis ten burmik sp malicky je bozi :)
    4.12.2013 19:45lavacca
    no, pozor - to jsou moji hrošíci mezi miminky! :D ten znakatý burmík je dokonce největší z celého vrhu. :) ale je fakt zlatý. taky počítám, že zůstane doma. :D
    - - - - -
    má skvělé rozložení znaku + pár bílých flíčků na zádech. :) a já flíčky fakt moc ráda. :D
    4.12.2013 19:47Pískáči Porty
    koukam :D konecne ti klapne ten znakaty burmik doma :D
    4.12.2013 19:49lavacca
    jj, z něj mám velkou radost. :)
    4.12.2013 19:59Pískáči Porty
    to verim :)
    4.12.2013 21:16Piskomilci ova
    Alizee čeká miminka hezký soudeček nalité cecíky takže myslím že během týdne to bude :)
    4.12.2013 21:23lavacca
    piskomilci ova: tak to je super zprávička. :)
    4.12.2013 21:24Dubínek
    Máte všichni krásná miminka :D
    4.12.2013 21:25lavacca
    dubínek: díky. já mám hlavně radost, že mi je teď nevzala ta e.coli. :) sice někteří trošku průjmík měli, ale krásně se z toho do druhého dne oklepali. :)
    4.12.2013 21:28Pískáči Porty
    piskomilci ova: tak snad klapne odchov :) sem na to zvedava :)

    dubínek: dík :D
    4.12.2013 21:32Dubínek
    lavacca: jo to je dobrá zpráva, snad se to už zlepší a úplně ta e coli zmizí

    Piskomilci Ova: to jsem tedy dost zvědavána Alizee, kéž to dobře dopadne

    Porty: krásný nebo krásní EW?
    4.12.2013 21:37lavacca
    dubínek: jj, to jo. :) kéž by už to zmizelo. :)
    4.12.2013 21:39Pískáči Porty
    Dubinek: zatim nevim :D jeden urco druhy netusim..ale asi bude po mame
    4.12.2013 21:41Dubínek
    U nás máme dva CP Nutmegy u Anabele a Adama :-D, překvapení :D
    4.12.2013 21:45lavacca
    dubínek: fakt? pěkné. :))
    4.12.2013 21:54Dubínek
    jo, to jsem nečekala, máme dva cP nutmegy, pewíka, burmíka a burmíka se znaky.
    4.12.2013 21:58montey
    Dubínek - CP nutgemy?? jéééé já chcíííí :D
    4.12.2013 21:58lavacca
    dubínek: no, aspoň máš nějakou změnu. :) jé, fakt PEWíka? :D a jak to maskovali, co? :D máš foto? :)
    4.12.2013 22:12Pískáči Porty
    Dubinek tak CP Nutmegove jsou zas naprosto bozi :P
    4.12.2013 22:17Dubínek
    nemám fotku, ale jsou bílí a mají černé oči a rodiče oba Burmíci, tak mi vycházejí je CP nutmegové :D, Já je brzy fotnu.
    5.12.2013 10:00Ziidgaa
    Tak mám už ve světě i vnoučata (teda moji pískomilové) a paní by ráda znala pohlaví (aby je taky pak správně rozdělila k tatínkovi a mamince). Nějak si z těch fotek nejsu 100% jistá, tak určitě můžete pomoct =)
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=753
    - - - - -
    A to jsou prosím rodiči Agouti spotted (i když taky s pestrým genotypem Aa Ccb DD Ee G* P* Spsp) a Black =) To jsou pestré barvy, každé mimi jiné, že? =)
    5.12.2013 10:25lavacca
    ziidgaa: pěkná mimča. :) Jinak dle fotek to vypadá na black sp holka, agoutík kluk (?), agouti sp holka, šediváček kluk (?). U kluků nejsou tak kvalitní fotky, tak tam to 100% neurčím. Ale vypadá to, že mají oba větší mezeru, takže by to kluci být snad měli. :)
    5.12.2013 11:49Dubínek
    ziidgaa: podle mě jsou všechno kluci :D, zeptej se jí, jestli tam vidí cecíky
    5.12.2013 12:06Ziidgaa
    Dubínek - psala jsem manuál jak to poznat, uvidíme, co tam nakouká =) Já teda viděla některé holky, některé kluky... ale chci radši tipy od víc lidí, tak proto to dávám sem =)
    5.12.2013 12:35Dubínek
    jj, na živo to jde lépe poznat
    5.12.2013 12:43lavacca
    já se klidně přiznám, že to nikdy dle cecíků nezkoumám - prostě otočím prdelku a mrknu na pohlaví. :)
    5.12.2013 12:48Dubínek
    jj, to je to hlavní, cecíky jsou jen přídavný poznávací znak :)
    5.12.2013 14:08Ziidgaa
    Mně pomáhá dost pachová žlázka i cecíky... když jsou ještě mrňata, tak obhlížím všechno co jde =)
    5.12.2013 19:17Lukas123a
    zdravím, mám asi rok starého pískomilka.... zprvu začal mít hlavičku na křivo...teďka má nějaký bílý výtok z ouška......zdá se mi že hrozně zhubl a je už strašně slabej..nechce moc ven a když běhá tak vypadá strašně slabě...můžete mi poradit? zítra jdu k doktorovi
    5.12.2013 19:29Pískáči Porty
    Lukas123a: muze mit zanet stredniho ucha nebo podobne neco s uchem ci vnitrim uchem..to by vysvetlilo hlavicku na krivo i vytok z ouska..ono to boli, muze ho bolet z toho i hlava a celkove mu nebude dobre z cehoz prestane poctive zrat a zacne hubnout..z hubnuti pak bude slabej..
    5.12.2013 19:32Lukas123a
    takže veterinář by mu dal třeba jen antibiotika a mohl by se z toho dostat? Žrát ho vídávám ale....
    5.12.2013 19:34Pískáči Porty
    nezapomen ze to taky muze byt neco vaznejsiho treba nador v uchu ci na mozku..to se pak lecit antibiotiky neda..ale pokud to bude zanet tak mozna antibiotika, nebo nejaka masticka..zalezi kde to je a co presne to je no
    5.12.2013 19:39Lukas123a
    pozná to veterinář pořádně?
    - - - - -
    nerad bych o něj přišel...majkee by se bez něj asi taky neobešel...sou na sebe moc zvyklí
    5.12.2013 19:43Pískáči Porty
    nevim jestli na prvni pohled (klidne muze) ale kdyztak od toho jsou testy
    5.12.2013 19:53Lukas123a
    zitra jdu hnedka po práci...tak doufám že to dopadne dobře :( achju
    5.12.2013 21:33Dubínek
    tak jsem se dnes snažila, na konci jsou tři fotky bělásků od hnědásků https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=747
    5.12.2013 21:54Pískáči Porty
    jezis ten burmik blazik jej booooooooziiii :)))
    - - - - -
    jinac ti belasci muzou byti teoreticky i CP Silver Nutmegacci..ale ty bys od CP Nutmegacku rozeznala az po prebarveni
    5.12.2013 22:00Dubínek
    jo je krásný díky :D je to kluk :D

    Jo holt asi budu muset počkat na přebarvení:)
    5.12.2013 22:25lavacca
    dubínek: jéé, ten burmík sp je fakt kouzelný. ;)
    6.12.2013 13:38Ziidgaa
    Zastavuju chov a posléze ho budu i rušit. Je to z důvodů, o kterých se mi nechce mluvit, to se chce asi málokomu když něco takového přijde.
    Ruším současně všechny rezervace na pískáče, nejsem si jistá u koho všeho jsem je měla (sháněla jsem dosud spoustu konkrétních barev, takže u spousty chovatelů), proto to píšu aspoň sem, kdybych se někomu pak zapomněla ozvat...
    Každopádně - prozatím mám rozdělené páry. Mezi náma, co se známe, budu všechny, co mám u sebe, rozdávat klidně zadarmo, kdokoliv bude mít zájem - přesný seznam dám na web. (Na webu některé pískáče ještě nemám napsané.) Jelikož u vás je jasné, že nepřijdou na zkrm, když je dám zadarmo =)
    Spoustu chovného zařízení budu mít taky na prodej - za nějaké rozumné ceny.
    Boxy, poklopce + přepážky. Pískomilárna z Ikey (zcela rozmontovatelná). Nějaké akvárka + klece. Seznam dám také na web.
    Cokoliv mi pište do zpráv nebo mailem.
    - - - - -
    Na webu jsem udělala rychlý seznam. Možná v něm ještě něco chybí. Kdyžtak doplním.

    http://chsberanek.cz/Seznam.doc
    6.12.2013 16:32Klára a pískouši
    Ziidgaa - achjo, je to škoda :( :(. Držíme pěsti, aby se všichni pískoušci dostali do milujícího domova :o).

    Můžu dát pískomilovi vatu? Ptám se, protože jsem někde četla, že se v tom může udusit nebo co..
    6.12.2013 16:39lavacca
    klára: vatu bych teda nedávala - může se do ní zamotat a zlomit si nohu, apod. na hnízda jsou dobré papírové kapesníky či jemný toaleťák. ;)
    6.12.2013 17:09Pískáči Porty
    klára: klasickou vatu určitě ne, ale takovou tu specialni pro hlodavce nevidim duvod proc bys nemohla dat, sama s ni mam velice dobre zkusenosti, bezne ji davam piskacku na hnizda (ted na nove vrhy mi ta vata prijde az v pondeli se super specialnim domeckem pro Diesela tak ti ji zatim nemaj)
    - - - - -
    tyhle vaty sou specialne pro hlodavce, pripadne kdyz to sezerou tak sou lehce stravitelne, sou dosti krehke takze sam piskac se v nem ani nezamota a neublizi si. sou fakt dobre a bezpecne :)
    6.12.2013 17:42Klára a pískouši
    Jojo, já vím, že ty speciální existují :).
    6.12.2013 18:57lavacca
    přiznám se, že ani té speciální moc nevěřím - měla jsem ji na syrského křečka a jednou se do ní blbě zamotal. :(
    6.12.2013 19:12Piskomilci ova
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=749
    takže miminka se vybarvujou asi siamese, burmese, cp slate, 3x nějací aguticí a pohlaví předběžně usměvná 1 samec (bělásek) a 5 samic :D
    6.12.2013 20:21Pískáči Porty
    lavacca: ja je pouzivam prave uz dlouho a bez problemu uplne vpohode :)

    piskomilci ova: ti jsou bozi :)) u nas porad barv nevime a sou nam zahadou :D
    6.12.2013 20:50Piskomilci ova
    jsou a dělají jen a jen radost :) a burminka je užasná vím že se dobarví ale zatím vypadá jako modrá :D :D možná bude táta přece jen PEW
    7.12.2013 12:20Pískáči Porty
    tak to je vtipne :D ukllizim ubikace a prehazuju par piskacku (seznamuju Connie a spol s Kolem) a uz to skladam na mista ty ubikacky a otacim se a saham do zradla a najednou koukam primo pod nosem mam 3 ruzova miminka...se zarazim rikam kurnik co to? nikdo nema prece 3 mimca u me...a pak mi to seplo :D Olympia nam porodila 3 hovnoousky :D
    - - - - -
    a to sem myslela ze Olympia bude rodit az tak pristi tyden :D
    7.12.2013 13:02lavacca
    :D taky dobrý. :D
    7.12.2013 13:15Dubínek
    Porty: jéjé, tak to gratuluji:)
    7.12.2013 13:34Pískáči Porty
    diky fakt me to dostalo ale kdyz najednou koukam a vidim pod nosem 3 mrnousky :D
    - - - - -
    jedno ma akorat slusne otlacenej cumacek
    7.12.2013 14:25lavacca
    porty: tak to se mu brzy spraví. ;) někdy si říkám, že tohle snad nemůže být ok a do 2 dnů nepoznám, které to mimčo to mělo. :)
    7.12.2013 14:39Pískáči Porty
    jo ja vim, ale tenhle to ma teda slusne..takoveto sem jeste nemela
    7.12.2013 16:05Piskomilci ova
    gratuluju :)

    tak jsem ostuda :D voko je kluk ale zatím furt nevím barvu to že je agouti (cp/lcp grey/gold) je mi jasné ale místo černé je tiping hnědý a šedá spíše nažloutlá :/ a drápky jsou jakoby částečně bezbarvé (světle hnědé u lůžka na koncích čiré) holkám co mám lcp gold se moc nepodobá takže greyka??
    7.12.2013 16:10Pískáči Porty
    piskomilci ova: tak to naknec bude spis (L)CP Silver Nutmeg...teda nebo (L)CP Nutmeg ale dle drapku spis silver nutmeg..
    7.12.2013 16:12Piskomilci ova
    moment zkusím ho umučit a nafotit protože tohle není nutmeg :D
    7.12.2013 16:18Pískáči Porty
    to cos popsala je nutmeg :D
    7.12.2013 16:37Piskomilci ova
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=754 je to agutík jen asi greyka :D jen černá a šedá vybledly :)
    7.12.2013 16:46Pískáči Porty
    jo takhle :D tak to je CP Agoutacek ne :) na grejika je jeste moc tmavy
    7.12.2013 16:52Piskomilci ova
    nevím nemám právě nic moc na srovnání a egerbil dost mate ;)
    7.12.2013 16:55Pískáči Porty
    no CP Gray Agouti je hodne svetloucky, LCP Nemluvne...ale tto fakt vypada na CP Agoutacka :)
    7.12.2013 17:00Piskomilci ova
    díky :)
    8.12.2013 00:34Ziidgaa
    Zde seznam nově, i aktualizovaný kdo co si případně rezervoval.
    http://goo.gl/MFsmXc
    8.12.2013 10:13Piskomilci ova
    tak Alizee mám mimi nevím kolik nevím jaká viděla jsem jedno přicucnuté k mamince zkontroluju večer při krmení :)
    8.12.2013 10:13lavacca
    piskomilci ova: tak to je super, gratuluju. ;)
    8.12.2013 10:15Ziidgaa
    Piskomilci ova - super =) Tak jestli se povede jako u Isly, to bude paráda.
    8.12.2013 14:36Pískáči Porty
    piskomilvi ova: gratulace :) tak sem zvedava kolik ijch bude :)
    - - - - -
    tak nam se narodila u Nïx mala zahada...musim uznat ze sem naprosto mimo timto prckem..
    8.12.2013 14:48Dubínek
    Piskomilci Ova: gratuluji, ať to dobře dopadne
    Porty: Nïx se někde zaběhla? :DDD
    8.12.2013 15:02Pískáči Porty
    no ale ja to nechapu :D po obede nahraju fotky...je tmavsi nez ostatni ale slate ani gray to neni :D
    8.12.2013 15:10lavacca
    porty: až tak jo? :D kdo se k ní mohl kdy dostat?
    8.12.2013 15:15Pískáči Porty
    nikdo se k ni nemohl dostat...zaprve sou v nedobtne ubikaci a za druhe byli v jine mistnosti :D
    8.12.2013 15:16lavacca
    no, někdo se tam dostat evidentně musel. :D
    8.12.2013 15:19Pískáči Porty
    no ne...zbyla 4 miminka vklidu sedi ale tohle jedno..je uplne nejake divne.. :D
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=750 nakonci to je ta zahada nase mala
    8.12.2013 15:49Dubínek
    Porty: je krásně kouřový :)
    8.12.2013 15:50Pískáči Porty
    Dubínek: já nevím prostě co je zač :D prve sem si rekla ze treba CP Slate ale zas koukam na xennonkovi mimi fotecky a on byl tmavsi...no fakt sem z toho jelen :D
    8.12.2013 15:56Dubínek
    to bude Silver nutmeg rex
    - - - - -
    to je jen nápad :d
    8.12.2013 16:02Pískáči Porty
    na to je moc tmavy..co sem mela silver nutmeg rex tak byl v tuto dobu stale svetly..klucik je tmavsi uz od druheho dne
    8.12.2013 16:03Piskomilci ova
    :D jsem pro nutmega :D
    8.12.2013 16:13Pískáči Porty
    toho uz sem tak zvazila :D ale tam proste nesedi nic :D
    8.12.2013 16:19Dubínek
    ale Kongo není CP, že? Hodně mi připomíná mimi nějakého nutmega, však dočkej až se dosrstí :)
    8.12.2013 16:38Pískáči Porty
    Kongo je Lt Silver Schimmel Sp Rex :D
    - - - - -
    sem na nej teda zvedava ale co se z nej vyklube
    - - - - -
    ale koukam ted ze se docela podoba malemu Yosemitovi ktery je dilute gray agouti...no to by bylo vtipne :D
    8.12.2013 16:51lavacca
    copak Nix má eef?
    - - - - -
    teda už blbnu. :D samo jsem myslela Dd. :)
    8.12.2013 16:58Pískáči Porty
    muze ho mit..od Perly mama ma Dd
    - - - - -
    nadruhou str Perla s Donkorem mela jen Dd mimca zadne dd no :D
    - - - - -
    teda vlastne teoreticky (a to hodne) se mohlo propasovat i z Buzzovi strany nu
    - - - - -
    nemluve ze Nïx to ef mit muze ale nemam sajnu to poznat pac s Kongem by byli jen Silver Schimmel a Ruby Eyed Silver Schimmel, a je to vtipne pac to nemam sajnu poznat :D
    8.12.2013 18:33Dubínek
    Volala mi paní, co má ode mě pískomily narozené v půli července, takže teď mají 5 měsíců a jsou u paní už 3 měsíce, že jeden má krvavý výtok ze zadečku - je to kluk. Myslíte, že by to mohl být nějaký bacil?
    8.12.2013 18:35Ziidgaa
    Dubínek - s tím jsem se ještě nesetkala, ale ani u člověka by to nebyla příjemná anamnéza, takže bych to neřešila nějak zdlouhavě co by to mohlo být a rovnou to zjistila u veterináře
    8.12.2013 18:39Dubínek
    jo, řekla jsem jí ať hnedka volá an veterinu a ptá se, jinak veta má až zítra, bydlí ve vesnici :/
    - - - - -
    nemůže to být krvavý průjem? to by pak byla nějaká baktérie, no teda nic moc :/
    8.12.2013 18:43Ziidgaa
    Může se stát, že je to nějaká taková potvora... Kdysi jsme se tu bavili o tom colostru - kdyby ho měla, hned bych řekla, ať mu ho dá, když nemá veterináře po ruce - jasné, že na dědině nemusí mít pohotovost o víkendech, co je taky v tomto případě škoda. Ale colostrum není (a myslím, že je to škoda) běžné vybavení domácnosti.
    8.12.2013 18:49Dubínek
    Myslíš, že by třeba mohl i laktobacil, co se prodává v tabletách - rozpustit ve vodě? Asi ne, že? to je jen lidský
    A co okyselit vodu - jako se dělá u králíků
    8.12.2013 18:57Pískáči Porty
    taky se mohlo stat ze neco spoknul a poranilo mu to uvnitr streva...to by mohl mit krvavy prujmik i z toho
    8.12.2013 19:13Piskomilci ova
    tak mimiča jsou asi dvě červenoočky jsou v domku tak tam nechci dělat mamince binec ale během dne jsem vyděla že krmí, když se něco šustne běží knim a s tatínkem hned zase tančily tanec lásky tak uvidíme jak se chytí

    na krvavý výtok u samce mě nic nenapadá krom nějakého zranění :/
    8.12.2013 19:15Pískáči Porty
    piskomilci ova: tak to je fajn ze se stara :)
    8.12.2013 19:18Ziidgaa
    Dubínek - nemám bohužel takové věci vyzkoušené, takže nevím, co jiného by mohlo aspoň nějak přes večer vypomoct. Když je průjem, má se dát jen suché žrádlo, což u pískomila je vcelku běžné, takže tam se moc nepomůže. Ale když je tam i krev, tak to opravdu nemusí hrát suché roli, protože třeba potřebuje opravdu rovnou nějaké antibiotikum.
    8.12.2013 19:30Pískáči Porty
    koukala sem na web v několika jazycích a buď něco spolkl, poranil se, nádor, nebo to je kokcidie...
    - - - - -
    a u kraliku rikaji ze je na to dobra vrba na tu kokcidii...
    - - - - -
    a trochu octa do vody taky neuskodi..ale jen fakt kapku jinak to nebude pit a to by mohl byt problem
    8.12.2013 20:04Lukas123a
    Tak Sendiček nám umřel dneska :( musel jsem mu nechat dát injekci...měl nádor v bříšku :( a Majkee tímto bydlí sám ... furt ho tam hledá :(
    - - - - -
    nevim jak to půjde k majkeemu dát jinyho piskačka...mate někdo zkušenost? majkeemu je rok a tři měsíce zhruba
    8.12.2013 20:07Ziidgaa
    Lukas123a - jo, jestli je mu rok, určitě si ještě zaslouží kamaráda. Kdyby mu byly, dva-tři, tak to už je lepší nechat spíš tak a nestresovat novým pískáčem. Ale takto mu pořiď kamaráda-mláďátko, do osmi týdnů věku a neměl by být problém se seznámením (přes pletivo samozřejmě nejprve pár dní).
    8.12.2013 20:10Dubínek
    Všem díky, buď je tedy nějak zraněný nebo nějaký silný bacil :/
    8.12.2013 20:12Lukas123a
    to ju.... zdá se mi že ho hledá :( myslíte že to půjde? přítelkyně má rodinku tří pískáčků ale nevím jestli by si zvykli...navíc je to jeden vykastrovanej sameček a dvě samičky...tak mu asi spíš koupím kamaráda....asi to nebude jen tak že?
    8.12.2013 20:14Ziidgaa
    Lepší určitě mladšího. Dospěláci se hůře snášejí.
    8.12.2013 20:20Lukas123a
    takže k němu koupit prcka? bojím se aby ho pak nezakousnul až bych je dal k sobě
    8.12.2013 20:20Pískáči Porty
    Lukas123a tak proto se maji seznamovat pres pletivo...
    8.12.2013 20:24Lukas123a
    to bude boj...se Sandikem byly taky zprvu přes dvě klece.....
    8.12.2013 20:33Ziidgaa
    Když to bude prcek, neměl by být dlouho problém seznámit. Ale pletivo musí být. Jak na sebe budou reagovat přes mříž, tak podle toho se můžou zkusit dávat pak třeba do výběhu, nebo jinam na neutrální pole, pokud možno velké s množstvím schovek =) Pokud ale předem víš, že je pískáč dominantnější, pak je dobré třeba koupit dva prcky. Když by si s Majkeem nesedli, tak bude muset zůstat sám, ale kluci aspoň budou dva zase spolu.
    8.12.2013 20:51Lukas123a
    wov...no zas tak hrozne dominatní neni ... zvykl si i na Sandyho
    8.12.2013 21:26Pískáči Porty
    Lukas123a: stejnak se doporucuji ti dva mali protoze uz budou vekem docela daleko od velkeho samce, a az ten bude stary a zemre tak malicky zustane sam a budes toto delat znovu no..
    9.12.2013 02:08Lukas123a
    To mě bude čekat i vyměna klece...kde mi doporučite koupit piskačky? Zverimex? Jsem z Trutnova tak tady asi chovatelska stanice nebude že?
    9.12.2013 02:58Ziidgaa
    Vyplatí se pohledat chovatele. Nemusí to být nutně chs, ale alespoň třeba hobby chov (ale i tam se vyptat, zda nejsou rodiče třeba taky sourozenci, to je bohužel taky dost časté - skrz omyly při koupi "párečku", co původně neměl být pár).
    Každopádně dost často jsou se zvířaty ze zverimexů různé problémy, takže se vyplatí najít si zvířátko jinde. To je obecný fakt.
    9.12.2013 06:00Lukas123a
    To je velky problem kdyz to jsou mlade ze sourozencu?
    9.12.2013 11:08Pískomilci
    Ahojky tak neskutečný se stalo skutečným a koncem prosince ke mě dojede malej mrnousek od jedný žabky,barva šedá,takže asi lila?no v ty době mu budou 4 měsíce,žabka očekává hned další mláďátka,tak už mám od ní samečka slíbenýho,bude velkej problém seznámení 5 měsíčního prcka s měsíčním? :)
    - - - - -
    jinak tohle je on :)
    http://www.csfauna.cz/userpics/43624/obrazek_2.jpeg
    9.12.2013 11:22Ziidgaa
    Lukas123a - funguje to jako u všech vyspělejších druhů živočichů - takže stejně jako u lidí - děti/mláďata z příbuzenských vztahů se rodí z velké části různě nemocné.
    - - - - -
    Pískomilci - měsíční je ještě moc mladý, měl by počkat aspoň až mu bude šest týdnů aby mohl jít od matky. Jinak je to pak ideální věk k seznamování se starším. Mělo by prckovi být max. 8 týdnů, aby to proběhlo hladce, jako vždy seznamování nutné nejprve přes pletivo (pro jistotu) alespoň na pár dní.
    - - - - -
    Zde fotky PÍSKOMILÁRNY a přepážka v boxu k nahlédnutí (spíš jen pro Katku a Zuzku, mají všechny boxy rezervované):
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=755
    9.12.2013 11:56Pískáči Porty
    Piskomilci: to teda neni on protoze to je moje fotka kterou nekdo ukradnul!! Na fotce je muj maly Zafir
    - - - - -
    Lukas123a: pribuzenske vztahy...nemoce, epilepsie, geneticke vady...
    - - - - -
    Ziidgaa: uplne sem nepochytila u prepazek jednu vec..sou ty boxy nejak proderovane aby tam prepazky drzeli nebo tam mas nalepeneho neco co to drzi?
    - - - - -
    dokonce koukam ze ta fotka je i tady v mych albech
    9.12.2013 12:04Ziidgaa
    Porty - dole jsou vyhnuté do stran, takže stojí samy a jsou vcelku natěsno, takže se prakticky nehýbou. Konečné upevnění je zvrchu, když zatížíš poklopec (což je tak jako tak nutné, aby ho nezvedli a nevylezli, jelikož poklop je jen čistě z vytvarovaného pletiva). Jak jsem říkala, přepážky jsou prostě k tomu "navíc". Když se nebudou líbit, klidně je vyhoď. Mně tady skvěle fungují a jsou zcela vyndavatelné - to je důvod, proč jsou dělané právě takto.
    9.12.2013 12:24Pískáči Porty
    Ziidgaa: jo takhle, tak to je super! ty se mi budou skvěle hodit :)
    9.12.2013 12:27Ziidgaa
    Tož to je dobře =)
    9.12.2013 12:36Pískomilci
    Porty-tak to se omlouvám,dala mi tuhle fotku že to je on když byl mrně :O tak tohle nechápu
    - - - - -
    pač dala fotku na který není moc vidět,tak sem ji písla at mi dá lepší,tak dala tuhle,klidně se jukni na inzercii zvířat na fc,seš tam myslím také
    9.12.2013 12:38Pískáči Porty
    Ziidgaa: jj :)

    Piskomilci: vim ze tam sem..je tam jjeste muj uuuuuuuplne prvni inzerat co sem tam dala pred rokem a co mi pak nesel smazat :D ukaz tu druhou fotku co ti poslala jako prvni a hod sem odkaz na jeji inzerat prosimte
    9.12.2013 12:40Pískomilci
    Porty no inzerát nikde myslím nemá,ale tady jukni a sjed dolů,má tahttp://www.facebook.com/groups/383404331716984/m tu fotku a že ho nabízí
    9.12.2013 12:51Pískáči Porty
    Piskomilci: jo tak tam nevidim nejsem clenem skupiny..
    9.12.2013 13:16Pískomilci
    Porty-aha myslela sem si že jo,minule tam někdo nabízel pískomilky,měla sem za to že to si Ty,ještě se mě líbila samička,myslela sem si že to je mládě a byla to maminka jejich :D jinak ta fotka je tady,ale je dost nekvalitní :) http://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1456044_658902540797948_914163634_n.jpg
    9.12.2013 13:20Pískáči Porty
    ja se vzdy podepisuju emailem a webovkami a jmenem CHS :P jo nekvalitni sice je ale Lilacek tam je pekny
    9.12.2013 14:09Pískomilci
    Aha tak to nevím kdo tam byl :)) myslela sem že ty,jj žabka má rodiče ze zveru a je zajímavý že máma je agutka a tatík černý a tohle vylezlo :))
    9.12.2013 14:29Pískáči Porty
    Piskomilci: barva rodicu nehraje ani tak roli jako spis genotyp rodicu :)
    9.12.2013 15:44Lukas123a
    Ještě mame jednu rodinku..dvě holčičky a samec...ale ty Majkeeho asi nepřijmou že?
    9.12.2013 16:02Pískáči Porty
    nemuzes dat samce k samickam pokud nechces potomky...tm myslim Majkeeho k nim dat nemuzes...ten samec co s nimi je si psal ze je kastrovany
    9.12.2013 16:05Lukas123a
    No pravě no....daval sem kluky k sobě ale rvali by se
    9.12.2013 16:47lavacca
    lukas123: být tebou koupí 2 mladé kluky (6-8 týdnů staré) a pomalu seznamuji přes pletivo. Dospělé neseznámíš - zvlášť pokud je už samec kastrovaný. Taky už jsme měla doma kastráty - a kastrát x nekastrovaný se vždy měli tendenci rvát přes pletivo (stačilo jen pustit jednoho z nich na volno proběhnout po pokoji a už visel na pletivu "soka").
    9.12.2013 16:52Pískáči Porty
    ono to tak je temer u vsech zvirat...kastrat s nekastratem se vzdy budou rvat nu :/
    9.12.2013 17:05lavacca
    porty: no, to bych úplně netvrdila, ale bývají to občas ostřejší spory no...
    9.12.2013 17:17Pískáči Porty
    no jeste sem nevidela snad zadne zvire (budiz krom psa ale to se zas neda uplne pocitat pac to je tak jedine zvire co muze mit clovek primo pod kontrolou) kde by byl kastrat s nekastratem a zili spolu v jedne rodine aniz by se prali nebo hasterili..i mezi konmi vzdy byli hrebci s kobylama/klisnama a valasi meli svou vlastni skupinku kterou drzeli v odstupu od ostatnich
    9.12.2013 17:39lavacca
    porty: mám doma živé důkazy u psů. :) králíci se taky známé snášejí v poho (ale je fakt, že je to kastrovaný kluk a holka). Spíš bych to upřesnila na to, že mívají problém stejná pohlaví - tj. nekastrovaný samec s kastrovaným samcem. Samice ho většinou berou v pohodě. :)
    9.12.2013 17:41Pískáči Porty
    no sak mluvim o samcich...a jak rikam pes se neda uplne pocitat pac to je jedine zvire co clovek muze/umi hlidat a kontrolovat :P my sme se psi taky nemeli problemy...ale u jinych zvirat uz problemy vzdy byli
    9.12.2013 17:42lavacca
    jsem chtěla napsat u koček, ale u psů jsme to jednu dobu měli taky. :D
    9.12.2013 17:46Pískáči Porty
    co jjste meli?
    9.12.2013 17:54lavacca
    ještě máme - 2 kastrované kočky a s nima 1 nekastrovanou. žily spolu ještě před kastrací a jsou dál úplně v pohodě. :)
    - - - - -
    jestli myslíš psi, tak kastrovaného velkého černého knírače a k němu 2 nekastrované křížence jezevčíka.
    9.12.2013 18:00Pískáči Porty
    rikam ze u psu jsme taky nemeli problem mit nekastrata s kastratem..na druhou str nas kastrovany kocour se s nekastraty rve ale s kastraty vychazi ok.. tim myslim porad samce
    - - - - -
    i kdyz ted si vzpominam...nekastrovany mastif nam krapet...roztrhal..kastrovaneho voriska..takze vlastne i u psu nam to krapet..bouchlo
    - - - - -
    zas je fakt ze mastif byl vazne nemocny tak buhvi co ta nemoc zpusobila na jeho chovani nu..
    9.12.2013 18:39Lukas123a
    teďka měli krásný samičky černý a jednu černou s bílou na hlavičce...ale holčičky...achjo
    9.12.2013 21:22Pískáči Porty
    tak u Olympie uz sou jen 2 miminka...zemrelo to s cernym cumackem..ale to se dalo cekat..kdyz uz je ten cumacek cernej tak to nema sanci zmizet..cumacek neni prokrvenej..vpodstate je mrtvej a miminko nemuze spravne dychat
    - - - - -
    a zahada u Nïx je jeste zahadnejsi..sem jeste vic mimo nez posledne..
    9.12.2013 22:06lavacca
    porty: tak to je mi líto. :( to se mi teda ještě nestalo, že by to takhle zčernalo no...
    9.12.2013 22:22Pískáči Porty
    ono to bylo uplne cerne uz od zacatku...to nemel sanci coz mi bylo jasne
    9.12.2013 22:22Piskomilci ova
    taky smutná zpráva právě jsem našla sweeti spinkat v domečku
    9.12.2013 22:24Pískáči Porty
    piskomilci ova: to mi je lito :(
    10.12.2013 09:55lavacca
    piskomilci ova: tak to je mi líto. :(
    10.12.2013 12:20Pinkie Pie
    Pěkný den,
    můžu se zeptat ... Mám chovného samečka, a samičku. Samečka mám koupeného, ta samička se u mě narodila takže si nejsou příbuzní. Samičky mám spolu v jedné velké kleci, mám 4 samičky, a v druhé velké kleci samečky, kterých mám 5+ten jeden chovný koupený je ještě v jiné klícce... Plánujeme ho dát s jednou samičkou dohromady, ať není sám, o vánocích mi dorazí potřeby pro to jejich seznámení.Ta samička je dost stará, ale ještě nikdy nebyla připuštěná, takže se s ním zatím snáší docela dobře. Ale když ji vezmu, a dám ji za tím samečkem, oni se tam zkamarádí, a začíná být šance na nový vrh, a pak ji dám zpátky do klece za těma samičkama, hodně ji očmuchávají, až to vypadá že je jí to otravné ... Nemůžou jí něco udělat , když cítí že byla s nějakým jiným pískomilem ?

    Děkuji,
    Pinkie Pie :D
    10.12.2013 12:22Pískáči Porty
    Pinkie Pie: pokud je samička stará víc jak rok a neměla ještě vrh tak ji nesmíš už připouštěť
    10.12.2013 12:36Ziidgaa
    Pinkie Pie: pro upřesnění - po prvním roce je již dokončen pánevní srůst/zpevnění -> problémy s pozdním prvním porodem, dost možný je pak i úhyn samičky
    10.12.2013 12:39montey
    Holky nechce někdo mladého BEW samečka po Tiff a Yupíkovi? Klidně i jen na mazla k nějakému vašemu, co prodáváte.. bohužel se mi začli bitkařit a nejstarší tohohle "vykopnul". Nemám ho kam a ke komu dát :(
    10.12.2013 13:24Pinkie Pie
    Pískáči Porty, Ziidgaa : Samička se narodila 15.března.2013 , necelý rok ... Může teda ještě ?
    - - - - -
    NO teda bych s ním původně chtěla připustit 2 samičky, ale u té jedné si musím pospíšit .... Narodila se totiž 25.ledna.2013 :(
    10.12.2013 13:31Pískáči Porty
    ne pokud je v lednu tak uz ji nemuzes pripustit to uz je pozde....uprime bych asi nepripousstela ani tu narozenou v breznu to je na tesno...
    10.12.2013 13:35Ziidgaa
    Já bych tu březnovou možná ještě zvážila, ale pokud se nezadaří brzo, tak už nic. Lepší by bylo sehnat když už, tak mladší samičku, pokud vrh určitě chceš. Pokud je to jen když by náhodou, že by se zadařilo, tak holt je nechat už zvlášť radši jako kluky a holky.
    10.12.2013 13:43Pískáči Porty
    no kdyz vezmem ty dva tydny seznameni pak zas nejakou dobu nez probehne pareni zda se vubec zadari...no je to dost natesno..jednoduse pokud by do konce ledna nezabrezla uz bych to urcite nezkousela...nemluve ze samicku na porod budes muset radsi od holek ostatnich oddelit..muze se stat ze ji mimca jina samicka zadrhne
    10.12.2013 15:51lavacca
    Pinkie Pie: osobně bych už ani jednu nepřipouštěla. Max. pokud trváš na chovu, tak tu březnovou. Ale dík tomu, že ji budeš speciálně oddělovat + samečka taky, tak bych do toho asi moc nešla...takhle budeš mít ze 2 ubikací rázem 4. Protože samičku do skupinky holek už nevrátíš, to samé samečka. Takže leda jim nechat 2 vrhy s tím, že samičce necháš doma dceru a samečkovi syna. Ale taky se to s ohledem na stáří samičky (vem si, že už teď má 9 měsíců + opravdu cca 2 týdny na seznámení, pak 24-26 dní než porodí, takže to máš cca už 10,5 měsíce) se ani nic odchovat nemusí povést. A najednou máš 2 osamělé samečky. Spolu je taky nemůžeš nechat, protože by se to mohlo povést později, kdy už bude porod život ohrožující. Takže k těm 2 bys musela shánět mladého kluka a holku, aby nebyli sami. S ohledem na věk by byla lepší rovnou dvojice kluků a dvojice holek, abys nemusela řešit problém až ti ti 2 starší odejdou věkem.
    - - - - -
    neber to, že ti ten chov chci zošklivit nebo tak. jen pokud se na to kouknu z pohledu všech možností, vychází mi to prostě rizikové a komplikované.
    11.12.2013 12:56Lukas123a
    Zdravim, tak jsem k majkeemu koupil dva 2 mesicni samecky. Majkee mi po smrti Sandyska přijde divnej a o ty dva zatim co jsem je ubytoval v kleci vedle nej nejevi zadny zajem :(
    - - - - -
    Jak mam postupovat když Majkee přes klec nejevi zajem o prcky?
    11.12.2013 13:08Ziidgaa
    Lukas123a - lepší než kdyby na ně byl agresivní. Podle toho, jak vidíš, jak se k sobě chovají, je můžeš zkusit vypustit do nějakého většího výběhu a tam se uvidí, jak se k sobě mají.
    11.12.2013 13:41Evik
    včera nám umřela Čikinka, byli jí sotva 2 měsíce :-(
    Na druhou stranu se nám podařilo skamarádit nového Jimmiho s Uhlíkem :-)
    11.12.2013 14:38Pinkie Pie
    lavacca : Aha.. tak děkuju :) Zkusím to vymyslet jinak ... ještě mě napadá, že tady mám práztdné terárium, že se do prostřed namontuje na pevno pletivo, a v jedné polovině bude kluk, a v druhé holka ... Tak by to být mohlo, že ?
    - - - - -
    Evik : Jéje tak s tou Čikinkou mi je to moc líto ... :(
    Ale je super že se ti podařilo je dát dohromady :)
    11.12.2013 16:26Lukas123a
    Nechal jsem je k sobe cuchat a nevijeli po sobě tak nevim
    11.12.2013 16:33lavacca
    LukaS: pokud po nich nijak nejde, je to jen dobře. :) vyměňuj jim strany + je můžeš pouštět společně a uvidíš, jak se budou tvářit. Za cca 4-5 dní byhc je zkusila dát spolu a min. 1 hod. pozorovat. Když bude vše ok a dáš domečky, aby se měla prťata kam případně schovat, kdyby je Majkee začal honit, tak už bych je nechala spolu.

    Ponike Pie: i to je řešení. :)
    11.12.2013 17:15Pinkie Pie
    lavacca : dobře, uděláme to asi tak... děkuju :)
    11.12.2013 19:36Dubínek
    Porty: tak sameček od Nix je tedy nakonec Silver nutmeg Rex?
    11.12.2013 19:48Pískáči Porty
    Dubínek: je ultra tmavý a vypadá spíš jak nějaká mixka mezi grejikem, silverem a slatikem :D ale s nejvetsi pravdepodobnosti to ten silver nutmeg rex je...ale ma hrozne tmavou hlavu...nasla sem si spoustu fotek SN ale zadny neni ani zdaleka takto tmavy...
    11.12.2013 20:39Dubínek
    Porty: jj, je dost tmavý, na společné fotce je krásně tmavě krémový
    11.12.2013 20:43Pískáči Porty
    on je takovy kremovo kourovy prave...
    11.12.2013 20:52Dubínek
    je nádherný :DD
    11.12.2013 20:53Pískáči Porty
    no jestli ho chces staci rict :P ale ta barvicka je fakt zajimava
    11.12.2013 21:03Lukas123a
    Zdravim, dneska sem je k sobe nechal cuchat a jeden prcek po majkeem vyjel.... Majkee se mi zda ze je na tom hodne spatne..nebere si odemne ani jidlo a zda se mi ze ani normalne neji...kam jde tam spi..spal mi 20 minut v dlani coz neni normalni u nej...zacinam mit o nej velky strach
    11.12.2013 21:08Pískáči Porty
    Lukas123a: bohuzel pokud jsou na sebe dva kamaradi hodne vazani tak kdyz jeden zemre tak druhy se muze "uzamknout" aby i sam zemrel...ale radsi bys mel zajit na veterinu kdby mel sam nador nebo podobne..hlavne pokud jsou ze stejneho zverimexu/chovatele
    11.12.2013 21:34Lukas123a
    Nebyli to pravě ani braškove...učili sme je na sebe taky přes klec.... Takovejhle nebyl....bojim se o něj hodně
    - - - - -
    Jsou ze dvou zverimexu
    - - - - -
    Ale neni hubenej že by měl mit nador jako Sandik :( nechci přit o Majkyho
    11.12.2013 21:43Pískáči Porty
    Lukas123a: nezapomen ze muze mit nador i jinde...ale pravdepodobne spis truchli :( bohuzel s tim nic moc nenadelas no...musis doufat ze se z toho dostane
    11.12.2013 21:52Lukas123a
    Vypada to tak...byl uplně v pohodě než jsem mu Sendyho odnesl :( nevim jak to praktikovat s prckama..zejtra jim vystridam klece asi...Majky jinak nejevi o ně žadny zajem :(
    11.12.2013 22:19lavacca
    Lukas123a: vydrž, snad se z toho brzy Majky oklepe. Někdy noví kamarádi pomůžou, někdy bohužel ne no... :/ taky jsem tu měla případ, kdy i přes nové seznamování mi samička po 10 dnech umřela, když ji opustil kamarád. Ale zs na druhou stranu jsem měla mnohokrát více situací, kdy se pořídil nový kamarád a starý pískáče "prokoukl" a byl zas aktivní a v pohodě. Ale nebylo to hnedka ze dne na den, bylo to takové pozvolnější no.. takže neztrácet naděje. ;) a určo vyměň strany - i to by mělo Majkyho "probudit", že je v ubikaci s jiným pachem. držím palce. ;)
    12.12.2013 11:10Lukas123a
    Proběhlo střidani kleci. Majky moc nadšenej nebyl. Prckum je to jedno asi :) ja doufam že bude uspěch protože Majky je opravdu špatnej co mu umřel Sendik
    12.12.2013 18:06Pinkie Pie
    Pěkný den,
    můžu dát svojim pískomilům tvrdý chleba, tvrdý rohlík, nebo sušenku ( bez čokolády, a podobně samozřejmě ! ) ???

    Děkuji,
    Pinkie Pie =oD
    12.12.2013 19:28lavacca
    pinkie pie: tvrdý chleba i rohlík můžou (a mají rádi. :))Sušenku, ale ne - buď jsou slané či sladké - ani jedno pískáčkům není vhodné. To samé třeba piškoty, apod. jen výjimečně - já je např. nedám vůbec a nevypadají, že by jim něco chybělo. :)
    12.12.2013 19:29Pískáči Porty
    jedine susenky primo pro hlodavce co sezenes ve zverimexu :D
    12.12.2013 19:47lavacca
    no i ty mi zas tak fajnové nepřijdou. :) lepší jim dát zeleninu či nějaká semínka než sušenku bůhví z čeho. :) většinou je to jen mouka a cukr... :/
    12.12.2013 20:22Lukas123a
    všiml jsem si že se Majkymu stane že se občas zamota...... achjo....zdá se mi že ani nepije a neji....voda je furt na stejny rysce.....zatim to nevypadá asi dobře :(
    12.12.2013 20:37Pískáči Porty
    lavacca: asi zalezi i od koho sou..co mame ted od Versale Lage takove susenky (voni trochu jako bebe susenky :D ) tak v tom je spousta dobrych veci, obilin atd :)
    - - - - -
    Lukas123a: nezapomen ze piskac nepotrebuje tolik vody hlavne kdyz mu davas i treba ovoce...holt to chce cas no...dokud vyslovene neschradne tak tam ta sance porad je
    12.12.2013 20:38Lukas123a
    zajdu s nim zitra asi k veterinařoj ať na něj mrkne
    12.12.2013 20:38lavacca
    porty: tak jasně, že některé jsou dobré. :) ale stejnak mi přijde lepší dát přírodní semínko než nějakou sušenku. :)
    12.12.2013 21:08Lukas123a
    Mě znepokojuje jak byl nestabilni když se otačel. Ale pak zase oki
    12.12.2013 21:09Pískáči Porty
    lavacca: jo ty seminka v tom sou taky :D me se na tom spis libi ze si pekne brousi zoubky jak sou tvrdsi :)
    13.12.2013 06:46Lukas123a
    Když davam Majkymu slunečnici tak si ji vezme a zahodi..jabličko už taky nechce...a zda se mi že už se divně pohybuje :( ani voda v napaječce neubyla...achjo :(
    13.12.2013 12:38Piskomilci ova
    Dámy a pánové
    dnes se mi naskytla jedinečná nabídka a to pořádání výstavy v Domě kultury Ostrava za symbolickou 1 kč. Termíny je nutné potvrdit do 24.12. termín a) 3.5.2014 nebo b) 10.5.2014. Ráda oslovím i jiné chovatelské kluby ale prvně potřebuji vědět že bude nějaká účast i za nás (i neregistrovaní) :) Hezký den
    13.12.2013 13:25Pískáči Porty
    Piskomilci ova prednostne 3.5 sestra ma totiz 9.5 narozky a to bych blbe stihala pac do ovy musim den predem asik zas kvuli casum :-) ale kdyztak bych to nejak prisbusobila kdyby se vetsine hhodilo spis toho 10.5 :-)
    13.12.2013 14:38Dubínek
    Piskomilci ova: to je skvělé, mi to je asi jedno který termín
    13.12.2013 14:44Pinkie Pie
    děkuji moc .)
    13.12.2013 14:50lavacca
    Piskomilci ova: já jsem též pro 3.5. :) Mám v červnu státnice, takže pak už to bude hukot. :)
    13.12.2013 15:15Piskomilci ova
    dobře :)
    13.12.2013 17:26Evik
    Četla jsem v knížce, že se má akvárium dát do krabice, aby pískomilové viděli zdi, že jinak budou do skla narážet. Má se to tak dělat???
    Mě se ještě nestalo, že by naráželi.
    13.12.2013 17:35Ziidgaa
    Evik - budou mít větší klid, soukromí. Ale taky mi nikdy do skla nenaráželi.
    13.12.2013 17:37lavacca
    no, nikdy mi krom slepých mláďat žádný pískáč do skla nenarážel. :) jo, domečky, apod. schovávačky jsou fajn, ale zas taky pískáči potřebují světlo, tak mi to přijde docela zbytečné teda...
    13.12.2013 17:54Lukas123a
    Tak sme byly u veterinaře...Majky ma prazdny břiško jak neji...dostal vyživove injekce a kašičku na podporu hladu....dnes proběhlo druhe střidani prcku...Majky si po přichodu vzal i seminka ale nepije....dal jsem klece k sobě...Majky by šel nejradši už k nim ... Šedivej prcek je uplně v pohodě..očuchavali se jenom s Majkym...ale druhej prcek vždycky po něm vyjede...Když k sobě čuchaj tak Majky hvizda steskem že chce k nim...myslite že ten jeden prcek se uklidni?
    13.12.2013 17:57Pískáči Porty
    Lukas123a ten prcek co vyjizdi uz je dominantni a v jeho mini skupince je Alfou proto na Majkeeho vyjizdi...prendej sedivacka pokud je fakt v poho k Majkeemu a nech tho nervacka at mu "spadne hrebinek"...
    13.12.2013 18:23Lukas123a
    nevim jestli budou tak v pohodě aby spolu mohli už bydlet.....abych zase netrapil krtečka
    - - - - -
    tak jsem šedivačka dal k Majkymu a porvali se trochu...tak asi nic :(
    13.12.2013 19:08Ziidgaa
    Lukas - zkus je dát spolu znovu, ale na nutrální půdu. Když to klapne tam, tak vyčisti klec a dej je tam, toho druhého, co se chtěl rvát, nech zatím v druhé půlce, jak tady už radili. Není ideální dávat poprvné jednoho přímo k druhému, i když jim prohazuješ místa.
    - - - - -
    *neutrální =)
    13.12.2013 19:56Lukas123a
    Zkusim to zitra...Majky tedka dostal kaśičku a je z toho roztikanej tak ho necham dnes už v klidu
    14.12.2013 17:34Pinkie Pie
    Je pravda že nikdy nesmím dát spářit dva pískomily, kteří mají nějaké znaky ???
    - - - - -
    A nebo dělají to i vaši pískomilové ? Vždycky když je dám k sobě, tak než, si ty mladé vlastně vytvoří, tak se každý z nich pečlivě umyje (olíže) ??? :o
    - - - - -
    Můžu ještě připustit samičku které jsou 2 roky ?
    - - - - -
    Proč moje samička píská když ji můj sameček očmuchává ??
    14.12.2013 18:39lavacca
    pinkie pie: nedoporučuje se to - ve většina případů znakatá miminka umřou jako malá v těle matky (já jsem takový vrh měla ještě předtím než, jsem toto věděla - měli 3 mimča, vše beze znaku).

    Ano, po pár se po krytí vždy umyje a jde na to znovu. :)

    Ne, 2 letá samička už má mít důchod. Mimča už by na ni mohla být veliká zátěž a mohla bys o ni přijít.

    Pískáčci většinou pískají, když se něco bojí či se jim něco nelíbí - samička tak naznačuje samečkovi, že nechce, aby ji očichával.
    14.12.2013 19:14Pískáči Porty
    Ve dvou letdch uz ne no ale videla sem i ve ctyrech letech...treba yuko mela valibova ve trech a ul letech no..
    - - - - -
    Jinak miminko co ma SpSp zemre v brisku a je nahrazeno jinym zdravim miminkem
    14.12.2013 20:04Lukas123a
    Zdravim, tak Majky nám dneska začal jist když mu dám semínka a i pít. Ale chodí tak zmateně a někdy se i točí dokola...myslíte že to může být tím jak dlouho nepil a nejedl? Jinak šedivej prcek dneska s Majky běhal docela v pohodě...ale s krtečkem bude problém...jak sme je daly k sobě tak krte po Majkym zaútočil :(
    14.12.2013 20:15lavacca
    Lukas123a: je to možné, pokud začal baštit, je to na dobré cestě. :) neboj, ono se to časem poddá. jen bych je nechala dál přes pletivo, ať se cítí a ono to půjde. ;)
    14.12.2013 20:32Lukas123a
    ju...přestřidal jsem jim klece a přisunul je k sobě...nacpaly sme ještě do Majkyho tu kašičku na podporu chuti k jidlu.....jen aby krteček se s nim skamaradil
    14.12.2013 22:09Piskomilci ova
    náš nejstarší brouček https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=756
    a miminka https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=749
    14.12.2013 22:41Pískáči Porty
    Piskomilove ova: pani :O vzdyt mu bude za chvilku pet let..tak to je pekny dedecek :)) jinac mrnousci krasni :) nam se ted od Olympie vylooupl klucik CP Agouticek :) sem na nej zvedava jak poroste
    14.12.2013 22:46lavacca
    pickomilci ova: zajímavě zbarvený dědoušek. :) věk má opravdu pěkný. s těmi záchvaty je to bohužel vždy tak, že většinou člověka kouknou no.. :/

    a malí jsou kouzelní. :)
    14.12.2013 22:53Pískáči Porty
    jo ty zachvaty sou na pytel...ale obdivuji ze s nimi zvlada dobre zit 5 let :) jinac kdyz sme u te barvy, to se mi zda nebo ma bile brisko? z hora jasny nutmeg ale na dvou fotkach jak stoji to fakt vypada ze ma bily spodek :D
    14.12.2013 22:57lavacca
    porty: jj, to jednoznačně. :) Jj, taky mi přijde, že má bílé bříško. :)

    jinak od včerejška seznamuju Camea s Elisabeth. :)
    14.12.2013 22:58Piskomilci ova
    to je šedivý on na celém těle strácí barvu :D jeho sestřičku jsme utratily protože jsme v té době nevěděli co to je :/
    celkově vypadá hrozně opelichaně strácí barvu ouška jakoby oškubaný očka věčně zalepený jen spinká a pomalu se valí ale když chce ta mu jde skákání moc hezky. ale dřív to byl fajn kluk
    14.12.2013 23:19Pískáči Porty
    lavacca: tak snad se rychle seznami :) ja zas od vcera Quincyho a Holly :)

    Piskomilci ova: holt uz ho vek dohani nu :)
    15.12.2013 13:40Lukas123a
    Majky už ji a trochu pije.. Ale zda se mi čim dal vic dezorientovanej. Chodi tak zmateně a nejistě. Nechapu co to muže byt..nemate někdo s tim zkušenosti?
    15.12.2013 17:03Pinkie Pie
    děkuji za odpovědi
    16.12.2013 10:32Pískáči Porty
    tak u nas slava, po dou dnu pres pletivo uz Quincy s Holly chrni spolu v pelisku :) doufam ze jim to klapne :)
    16.12.2013 14:51Evik
    Můžou se pískomilové nechat v létě proběhnout venku na trávě ve výběhu???
    16.12.2013 15:02Pískáči Porty
    Evik: muzes ale musi to byt ve stinu :)
    16.12.2013 16:37Pinkie Pie
    Pískáči Porty - Tak to vám přeju :) To je super :) Jakmile pořídíme pletivo do klece ( terária), čeká nás stejný boj ... Ale tak snad se povede :p
    17.12.2013 00:00Lukas123a
    Je lepši přes pletivo nebo stači dvě klece u sebe dany? Jinak nam Majky papa a ji...dnes po dlouhe době chtěl i ven. Myslim si že nam hodně pomohl pan veterinař s injekcema. Majky je furt takovej zmatenej ale už je vidět že začinam mit zase chuť do života. Furt chdi trochu s hlavičkou natočenou ale je to lepši než to bylo. Pry to muže mit z toho stresu jak přišel o Sendika :(
    - - - - -
    *papa a pij
    - - - - -
    *papa a pije
    17.12.2013 12:32Ziidgaa
    Lukas - v zásadě je to jedno, ale aby se přes ty klece mohli pořádně očmuchat - u pletiva je to jednoznačné, že k sobě (čumákem) můžou - i když i tady je lepší dvojité, aby se nepohryzali i přes pletivo, to jsou právě časté úrazy...
    17.12.2013 12:33Evik
    Lukas123a: to je super že se to už zlepšuje :D
    18.12.2013 23:29Lukas123a
    Tak nějak je sleduju a přes mříže se s krtkem furt pere.....achjo...nevim jestli je dám dohromady :(
    - - - - -
    teďka jsem pustil Majkyho a šediska spolu a poprali se zase :( krtka sem nezkoušel protože ten je ještě agresivnější.....bojím se že to nedopadne
    19.12.2013 13:31Piskomilci ova
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=749 miminka W2 (Kleo a Fin) a X2 (Alizee a Klik) u W poprosím o pomoc u rozlišení agutíku dvě holky jsou stejné jedna trochu světlejší no a kluk ??? ať to mám správně
    19.12.2013 13:40Pískáči Porty
    Piskomilci ova: ja bych rekla ti dva/e vedle sebe na levo sou CP Gray Agouti (sou velice podobne pokud ne stejne jako nas maly Yahoo - myslim ze mame dva CP Grejiky od Havy a ten tmavsi je dilute zatimco svetlesi ma Dd) a ten tmavsi vedle tech dvou stejnych je CP Agouti...
    19.12.2013 18:16Piskomilci ova
    takže 2x cp grey agouti, 1 cp agouti a sameček lcp agouti ? :)
    19.12.2013 18:34Pískáči Porty
    pockej kde je ten posledni? ja myslela zes psala ze tam je krom techto tri jeste burmese, siamese a cp slate
    19.12.2013 18:37Piskomilci ova
    ten poslední nakonec není siamík fotečky jsem nahrála dneska jsou na té druhé stránce on je bílý tak nevím :D
    19.12.2013 18:47Pískáči Porty
    jo uz vidim :D sem si nevsimla te druhe stranky :D jo to bude LCP Agouti...akorat si rikam zda ta slaticka neni nahodou LCP prijde mi dost svetla na CP :) CP je temer stejne jako burmese jjako mimi..
    jinak koukam ze od Alizee tam sou dva prcci :)
    19.12.2013 19:52Piskomilci ova
    jj alizee se stará ukázkově :) je to možné počkám až se dobarví :D
    19.12.2013 19:57Pískáči Porty
    no o to vic sem zvedava na Holly kdyz se Alizee i Isla ted podarili :) Holly se uz parila s Quincym tak sem fakt zvedava :)
    19.12.2013 21:28Dubínek
    Piskomilci Ova: podle mě jsou dva tmaví Cp grey agouti, pak třetí CP Agouti a ten nejsvětlejší LCP Agouti

    Máme další mimi od Isly :-) 6 miminek
    19.12.2013 22:53Pískáči Porty
    Dubínek: tak to gratuluju :) tak snad zas pekne odchova :)

    u nas sem se vcera snazila vyfotit mimca...ti byli jineho nazoru a jen co sem je vyndala a polozila na pozadi tak se rozprskly po cele mistnosti :D kdyz mi to udelal i treti vrh tak sem se na to vybodla :D zrovna oteviraj vseci ocka ta je to vtipne. ale dnes sem vyndavala prcky od Havy (ty sem vcera nevyndavala) a ti jsou hrozne hodnoucci! takhle hodnoucka miminka sem jeste nemela..zadne frnk pryc hned se pricupitaj mazlit, usadi se mi v dulku mezi krkem a klíční kosti. jeste mi pobehnou po predlokti a koukaj po pokoji co to vsude je..no hrozni milacci to sou :)

    nemluve hrozne zvazuju ze si Winter Stara po Nïx nakonec necham doma...je hrozne pekny a ja mam pro ty apricoty hroznou slabost...a navic je hrozne veliky na svuj vek takze to bude pekny macek az dovyroste :) na to ze ma necele dva mesice tak je vetsi nez vetsina mych holek...je vetsi nez Hava, Samantha, Mozzarella, vsechny doublerexky, Jayc, Olympie, Holly...no proste temer vsechny..jedina vetsi holka je Connie ale Connie je zrovna obr vyslovene..je stejne velky jak asi Albert...fakt macik na dva mesice a ani ne cele dva mesice :)
    - - - - -
    asi si ho necham a dam ho pak spolu s Bowenem..prckem od Mozzarelly ..blue sp fesackem
    20.12.2013 08:46lavacca
    tak mám špatnou zprávu.. :/ Nevím, jak se jí to teda povedlo, ale Elis mi zakousla Camea přes pletivo. :( Našla jsem ho s prokousnutým hrdlem. ;( Myslela jsem, že ji v tu chvíli zaškrtim... vůbec nechápu, jak se jí namáčnul na pletivo, že se jí to povedlo...a to k sobě chodili stejně jako Bond s Yamahou každý den na návštěvy a vypadalo to, že brzy chytneme říji a zadělají na mimča. :( já se z toho prostě zcvoknu.... evidentně má Elisabeth nějaký dar se zbavovat samečků... no, i když za Vilíka nemohla, to si myslim bylo dík oslabení z těch injekcí. :/ ale s Cameem mě teda fakt vytočila! ach jo, ono nemůže být chvilku klid prostě... :/
    - - - - -
    hele, nebyl Winter už rezervovaný? :D já že jsem na něj u tebe koukala, že je fakt moc pěknej, ale už byl zadaný, tak jsem se o něj nehlásila. :)
    - - - - -
    jo, kdyby se náhodou někomu povedl LT yellow fox s Cch - kluk, tak se o něj hlásím. :)
    20.12.2013 09:44Pískáči Porty
    doprčic...proč zrovna Cameo :(( si nemohla zaousnout nekoho jineho dyz na to mela takovou chut... :(( chudacek malicky :( ach jo..

    no byl no...ale misto nej pojede apricot sp klucik...totiz PEWik nam najednou zkremovatel a koukam ze je Lt Apricot Sp nu...
    - - - - -
    ale tahle sem si nechala odjet Colorada, Cadeona i Rustyho ale Wintera uz si nemuzu nechat odjet...on je proste dokonaly
    20.12.2013 13:32Dubínek
    lavacca: to je teda pech:/, to jsem ani netušila, že to jde :/ takto přes pletivo. Je mi to líto:/
    - - - - -
    Porty: máš parádní miminka :D
    20.12.2013 13:36Pískáči Porty
    Dubinek dik ted se nam zadarilo pekne :-) i kdyz o jednu holcicku po nix sme prisli ale ona bylq neuveritelne malicka...vyslovene polovicni co sourozenci no tak to nebyl az tak velky sok no...ale zbytek se pomalu rozkoukava uz :-)
    20.12.2013 16:41lavacca
    no, já myslela, že ji fakt zaškrtím...ani nevíš, jak mě to mrzí, že jsem si ho takhle půjčovala.. ;( bych jí nejradši nandala na zadek, ale co nadělám no.. :/ fakt mě to mrzí, vůbec mě nenapadlo, že by se tohle mohlo přes pletivo stát..hlavně, když se k sobě poslední 2-3 dny už víc měli...

    jo, takhle, tak to jo. :)
    - - - - -
    jinak souhlasím, máš teď kouzelná miminka. :)
    22.12.2013 14:15Pískáči Porty
    safra a to sem ho chtela dat k Bramburce s tim ze budou jen DeH, Honey Cream a Schimmel...a BEW jeste...nemluve ze to byl jediny potomek s linii Kessie i Nicka...ach jo no co nadelame no :/ ted o to vic doufam ze klapne Connie a rychle zaberzne...

    no aspon ta Vivien se konecne zacala zakulacovat tak snad je konecne brezi ona

    jj necham si Wintera a Bowena...budou to ma nejrozmazlenejsi dvojka :P

    dik ted se nam fakt povedli pekne. a kazde uplne jinaci navic :)
    - - - - -
    no vlastne jeste musim vymyslet koho dam k Samanthe...
    22.12.2013 14:18lavacca
    no, tak že nesl ef stejně není jisté (to k těm schimmelům)...

    jo? tak to je super, že se kulatí. :))

    to já mám takhle Dandu a Nastela - taková moje buclatá mazlící dvojka. :))

    no, k Samathe jsi chtěla půjčit Quida, ne? nebo změna? :) jo no, to bylo ono, proč jsem se vlastně chtěla stavit před Vánoci...a já pak že jen kvůli té přenosce safra.. :/
    22.12.2013 14:22Pískáči Porty
    tak to uz je detail proste meli byt jen ee barvy a zadny agouti..

    snad jo no

    nj uvidime jak to dopadne mozna k nim pak jeste nekoho prisoupnu

    vzdyt ho seznamujes s Lolou
    22.12.2013 14:34lavacca
    jj, to jo no...

    však jo, on kolikrát člověk plánuje a pak zas změna. :)

    to sice jo, ale jsou ještě pořád přes pletivo, takže by ho mohla na krytí v klidu postrádat. :)
    22.12.2013 14:53Evik
    Máte někdo zkušenosti s tečením krve z ouška??? Je nutné jít k veterináři???
    22.12.2013 14:57Pískáči Porty
    tak jako ti dva spolu budou urcite spis ale je to ze bych radsi vetsi skupinku kluku..na druhou str kluci pujdou urcite do chovu no...ale asi to s nimi pak udelam jako ted s Buzzem a kluky..budou vzdy pres pletivo a jen se prostridaj

    jo? a nemela bys spis tedy misto Sam vzit k tobe na kryti a az by se zacala kulatit tak bych si ji vzala zpet?
    22.12.2013 15:37Ziidgaa
    Evik - krev odnikud není dobré znamení, výjimka je porfyrin z očí, ale musí se poznat, že to je ono a ne něco vážného. Doporučuju radši zajít, než přes svátky to pak třeba nepůjde a už může být pozdě.
    22.12.2013 17:27lavacca
    porty: jj, jasný, uvidíš. :)

    no, začátkem ledna už by místo snad mělo být. :) do té doby snad seznámím konečně Bonda s Yamahou. :)

    Evik: krev z ouška může být prasklý bubínek či něco se středním uchem - v každém případě to moc dobré není.
    22.12.2013 17:32Pískáči Porty
    lavacca: pokud bys mela tak by to bylo supr
    22.12.2013 17:39Lukas123a
    my zase našly prckoj nádor...nevíme jestli to není pouze hnis od kousnutí když běhali a čuchali k prckům :)
    22.12.2013 21:41Pískáči Porty
    Lukas123a: jej u koho ted? jinak to mozna poznas zda nador ci hnis..za prve hnis je v bulce ktera je hladka a rovnomerna, taky ma normalni barvu kuze...nador byva cerny a strakaty...taky je neforemny a casto krvavy nu..a pak taky zalezi kde je..u piskomilu nejcasteji na pachove zlaze nebo v uchu, jinde sem ho u piskacku zatim nevidela..
    23.12.2013 10:49Lukas123a
    ahojik...ma ho da se říct jakoby na pacičce.....barvu žádnou nemá protože to má normálně pokryté srstí...tohle není majky ani prckové...je to ze skupinky od přítelkyně.... je to syn dvou sourozenců....
    - - - - -
    já mam teorii že když běhaly kolem klece s prckama tak krtek je dost agresivní....jestli ho náhodou nekousnul...tak máme od veterináře antibiotika a uvidime
    - - - - -
    teďka sme j idavaly antibiotika...pod srsti je to cely fialovy a je to hladky po celym povrchu...jedn velká fialová bulka
    23.12.2013 17:48lavacca
    Přeji všem krásné a pohodové Vánoce a šťastný a chovatelsky úspěšný rok 2014. :)
    23.12.2013 19:20Pískáči Porty
    Veselé vánoce a šťastný nový rok http://img.kralici.com/piskomilove/alba/08d0ce2b092f10eb8258.jpg :)
    26.12.2013 21:26Lukas123a
    Zdravím, tak jsme dneska přerušily kamarádění prcků a Majkyho...furt se rvali....budu tedy akorát kupovat Majkymu vyběh nějakej...... jinak prcek od přítelkyně ze skupinky má asi opravdu nádor...nezmenšuje se
    27.12.2013 18:13Cidik
    Čus! Dostal jsem pod stromeček skartovačku, můžu skartované papíry z tiskárny strkat k pískomilům aby se v nich hrabali?
    28.12.2013 10:57Evik
    Cidik: já jsem jim ty papíry taky dávala a nic se nestalo
    29.12.2013 17:22Dubínek
    Cidik-ja dávám papíry na hryzani, jen když je tam moc barvy, tak ne.
    - - - - -
    Tak co nového se u vas děje? U nás se zase dveře s mimikama netrhnou :-) včera čokoláda a dnes anabele :-)
    29.12.2013 18:09Pískáči Porty
    Dubinek: gratuluju k prckum :)

    u nas holt ztrata i ocekavani...ocekavame miminka od Vivien a Silvy a mozna i od Holly...ale bohuzel nas vcera opustil Noe :(((((

    mno a Diesel se nam stale pekne zvetsuje chlapec jeden..

    jo a vlastne by mohla cekat snad i Connie, ale tam to nepoznam az do porodu s jeji velikosti no..
    29.12.2013 19:57lavacca
    Dubínek: tak to gratuluju. :) My máme zítra termín u Božidarky - už je zase velká hruštička (tipuju cca 5-6 miminek zase). :) Doufám, že se tentokrát dočkáme nějakého siamíka. :)

    jinak bohužel špatná zpráva - opustil nás 26.12. Bond. :/ Už jsem z toho byla kapku na prášky, že se snad zase něco děje, tak jsem ho odvezla na pitvu a prý měl chudák infarkt. Prý se to dalo čekat a bylo to jen otázkou času, protože měl vrozenou vadu srdce - proto byl prý i drobnější postavy. No, dost mě to mrzelo, Yamaha už už měla mít říji a zadělali by na miminka no..na druhou stranu si říkám, že by mohli mít ta mimča po Bodníkovi nemocná, tak je to takové..dvousečné no... :/ jinak mi vet říkal, že se infarkt pozná dle začervenalých nehtíků - což měl i Vilík. Takže tehdy ho asi vážně zklamalo srdíčko no. Ale u toho mi potvrdil, že Vilík mohl být naprosto zdravý a mohly na to mít vliv ty injekce no... bych se z toho picla. :/ jsem si myslela, jak jim pomůžu a teď zjistím tohle ... ach jo. je to s nima těžký teda.

    porty: tak to je mi líto. :(

    tak aspoň, že budeš mít na zvednutí nálady nová mimča. :)
    29.12.2013 20:40Pískáči Porty
    lavacca: tak to mi je lito :( je pravda teda ze on byl fakt dost mrnavy no :/

    no v tuto chvili mslim ze me rozveseli jen prcci od Connie..

    boze at uz tu je novy rok a necht je bez ztrat!!
    - - - - -
    no je pravda ze mi prcci od Havy ted delaji hroznou radost :) takto uzasna miminka sem snad jeste nemela jsou to hrzni mazlicci milacci :)
    29.12.2013 20:46lavacca
    porty: právě, jsem se ho snažila pořád vykrmovat a nic.. mi to bylo samotné divné, že nepřibírá no..

    jj, taky si říkám, že snad už bude nový rok mnohem lepší. :)
    29.12.2013 21:06Pískáči Porty
    no doufejme...u nas ma zacit novy rok novymi vrhy tak snad vse klapne
    29.12.2013 21:14Dubínek
    Porty, lavacca - to je mi líto -"
    U me taky začíná chudnout Lumpik2 a Igukek a Nick je taky nějaký slabý.
    Anabele mi zas porodila, když maji předchozí její mimi jen 4 týdny. Bere to nějak hopem.
    - - - - -
    Lavacca- siamicky to by bylo super :-)
    29.12.2013 22:50Pískáči Porty
    tak u nas jedna dobra zprava :D nasla sem po tydnu fotak konecne takze muzu obmenit temer vsechny fotek prcku..ale budou to fotky ze dne kdy se mi podarilo fotak zasantrocit takze preci jen sou cca 6 dnu stare...ale velka mimca se o tolik nezmenila jen Dcka povyrostla a Ccka koukaji uz oba pekne :) jo a mam fotky naseho vylozene obra, Nodaxe...on hrozne moc nabral a zvetsil se (od prijezdu je temer dvounasobne veliky)...no byla sem u Veta a ten po X testu me poslal domu s tim ze ho prekrmuju :D a to mu davam s Buzzikem stejne co ostatnim dvojcim :D no Buzz je taky baculatejsi ale ten Nodax me vzdy rozesmeje :D holt to asi maji v krvi :D safra skoda ze nemuzu udelat fotku Nodaxe, Connie, Diesela a zesnuleho Fairfixe...ti si vahou sou vsichni rovni :D
    - - - - -
    no akorat jednotlivky prcku nejsou tak tradicni...mam je vsechny v ruce pac utikali a chteli vsechno zkoumaat ze to neslo jinak je cvaknout..holt prvni koukani no :D
    - - - - -
    jinak koukam naše mala dilute nutmegacka ma božskou bílou šňupku na čumáčku :)
    - - - - -
    tak fotečky Nodaxe
    https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=757 akoráát nevím jak moc bude na těch fotkách poznat jeho velikost..nenapadlo mě nic u čeho bych ho mohla vyfotit tak aby bylo vidět jak je obrovský
    30.12.2013 09:55lavacca
    tak jsem tomu ráno nechtěla ani věřit - máme devítičarta!!! :))) Je tam jeden PEWík a zbytek černoočko (myslím, že tam i siamík dle oček nějaký bude). :)) Nechápu, jak je do toho břicha nacpala, i kdžy je fakt, že Háčka byla v 6 dost velká no..ale zas na 9 miminek tak malí nejsou. No, prostě bomba. Teď si akorát říkám, aby je zvládla všechny odchovat no... tak snad, držte palce. :)

    PS: Devítičarta máme u nás poprvé - měli jsme nejvíc osmerčata. :)
    30.12.2013 10:40AsMookie
    Hello ^^
    Můžu s zeptat... Jsou jenom moji pískouši takoví hyperaktivní, a zároven když se mazlíme tak klidní, nebo jsou takoví všichni ? =D Protože mám ve svém pokoji svého králíčka,a všech 11 pískomilů a to je teda fakt radost tam spát !!! Věčně neusnu, protože mi tam ti malí chlupáši pořád někde hrabou a pískají ... Je to u pískomilů normální ?
    Děkuj moc za odpovědi.

    AsM.
    30.12.2013 10:57lavacca
    AsMookie: to je běžné. Pískomil je aktivní zvířátko, které je aktivní ve dne i v noci. Já osobně mám tak pískáčky ve vedlejším pokoji (mmj. proto, že u mě jsou kočky :)). I tak občas v noci slyším, že vedle bouchají s domečkem, apod.
    30.12.2013 11:05AsMookie
    No právě ... Předtím mi to nevadilo, byla jsem plná energie a zvykla jsem si ale teď... Chodím domů ze školy úplně na šrot, odpoledne ještě tréning, a večer se kvůli tomu nevyspím :( Mamča říká, že mi je dá na balkon ... Může se to ? Nemusela bych mít o ně strach ?
    30.12.2013 11:17Dubínek
    Porty: Nodax je nádherný:D jaké má bouličky v bocích :D Už se těším na další fotky miminek
    lavacca: Veliká gratululace, Božidarka je matka jak má být :D, přeju ji ať to zvládne.
    30.12.2013 11:22bibe
    AsMookie: Na balkon rozhodně nepatří, uvědom si jaká je tam zima a v létě jaké vedro. Řešením je na noc je zavřít do jiné místnosti, než se spí. určitě máte obyvák nebo koupelnu.
    30.12.2013 13:20AsMookie
    Děkuju moc =) dobrý nápad =) A nebo mě ještě napadlo ... co myslíte.. Pomohly by na noc špunty do uší - ty proti chrápání ? =D
    30.12.2013 14:06lavacca
    asMookie: na balkón určitě ne - právě kvůli výkyvům teplot. Jinak bych je opravdu dala do obýváku či jiného pokoje, kde prostě rušit nebudou. Špunty by sice mohly být řešení, ale zas bys asi neslyšela ráno budík. :)

    porty: jj, Nodax je teda obřík. :)

    Dubínek: díky. :) myslím, že má opravdu trefné jméno - boží dar. :)) doufám, že to všechna zvládnou, byla by to paráda. :)
    30.12.2013 14:33AsMookie
    Aha.. nojo ... budík ... to mě nenapadlo xD Tak asi do obyváku je strčím no ... děkuju moc =)
    30.12.2013 15:26Pískáči Porty
    Lavacca jeste jednou gratulacka k prckum at pekne odchova :-) jknak musim toho nodaxe zvazit fakt by me to zajimalo :-D
    30.12.2013 15:43lavacca
    tak to jsou oni: https://www.kralici.cz/piskomilove/alba.asp?a=758 :))
    31.12.2013 14:19Pískáči Porty
    tak mi máme Silvestrovskou nadílku od Silvy :) 2 prcci krásní :)
    - - - - -
    *my
    31.12.2013 14:21Dubínek
    Porty: gratulujeme:D
    už jsme si jich všimli:), mají červená očka?
    31.12.2013 15:14lavacca
    porty: gratulace. :)
    31.12.2013 15:57Pískáči Porty
    Díky bylo to překvápkko :) Silva neměla moc bříško tak sem myslela ještě týden dva :)

    Dubínek: nevím..vypadá že jedno jo druhé nevím :)
    31.12.2013 16:50lavacca
    porty: tak to je dobré překvápko, já měla za to, že už si psala, že březí určo je. :) jinak dle fotky bych řekla, že jedno je červenooké, druhé mi přijde jak CP/LCP.
    - - - - -
    spíš bych řekla LCP, ale to může házet i ten eef no.. uvidíš. :)
    31.12.2013 17:14Pískáči Porty
    Lavacca jo to sem psala pac mela uz vypouklinky ale jeste proste male no :-) oba rodice maj ef a ono to ma slusny efekt na kukadla
    31.12.2013 18:31Andrea92
    Dobrý večer, chtěla bych se poradit, máme doma dvě holky pískomilky (černá Sněhulka a zlatá Hryzka) Sněhulka je dominantnější, ale poslední dobou se nám stává, že prohání Hryzku a kouše jí u toho do zadečku a do ocásku. Mají klec s akváriem, ale Hryzka je úplně vystrčena pouze do vrchního patra klece. Nevím, co s tím máme dělat, jestli je oddělit nebo nechat. Nemá s tím někdo zkušenost? Děkuji za odpověď
    31.12.2013 20:41Lukas123a
    Zdravim, prcek dneska vyběhl ven a ma krvavej ocasek bez srsti...už mu to nekrvaci ale ma ho bez srsti...mam s tim něco dělat? Děkuji vam