od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Květen v roce 2004
  • Zobrazuji 103 zaznamu.
  • 3.5.2004 07:59MMMoni
    Balu:
    gratuluji :) jen doufam, ze vse bude ok ... s malinkyma psounikama nemam moc dobre zkusenosti, ale jsou od Pavyse, tak je snad jistota, ze budou ok ... :) a doufam, ze se brzy zkamaradej :) drzim palecky!!!!

    Tabi:
    dik :)
    3.5.2004 08:24Tabi
    MMMoni:
    Fluffy je mi líto, k morčátkům gratuluji a dneska se drž!

    Balů:
    Jejeda jejda, závidím, hodně piš, ať si toho mrňouska taky užijem :o))
    3.5.2004 12:19Káčula
    Ahoj, prosím, nemáte někdo kontakt na zverimex nebo chovatele v Praze a okolí, kde mají letos malé psouny? Chtěli bychom pořídit Bedině ženicha, ale náš nejoblíbenější zverimex změnil majitele a jejich přístup k prodeji psouna nás dost zklamal (dejte zálohu a my vám někde něco do týdne seženeme). Díky!
    3.5.2004 12:43Tabi
    Káčula:
    Tady je kontakt na pana Kaprála z Kralup, ale zatím nemají :o( 606147242,
    K.Kapral@seznam.cz a paní Keltnerová z Kolína http://www.webpark.cz/psoun/, Ti budou během týdne až dvou :o)
    3.5.2004 15:09MMMoni
    Kacula:
    zkus prodejnu Pet centrum v hostivari v europarku. Dole pod intersparem maji prodejnu a tam vzdycky nejake psouniky maji. Starsi i mladsi, ale mladsiho psouna nez pul roku tam asi nekoupis, i kdyz muzes mit stesti :) nicmene je tam jistota, ze zvire bude zdrave. Tem lidem tam verim. Ale zas tam stoji skoro pet tacu :((( ale treba slevnili, tak uvidis ....
    - - - - -
    Kacula:
    nebo dalsi zverimex v ulici Vavrenova v delvite .. kousek od novodvorsky ...tam stoji kolem 3 200 Kc, nemaji je na prodejne, je na objednavku, ale take tem lidem tam verim. Rekni si a ja ti klido vysvetlim cestu ;)
    3.5.2004 20:49balů
    V Hostivaři žádné psounky nemají! Já je viděla jen na Andělu za 2900 Kč (lońská mláďata). P. Král našemu miminku o víkendu zachránil život.
    - - - - -
    Psounek nejdříve začal divně dýchat a pak dostal hodně sylné křeče. Do 30minut byl úplně mimo. Ihned jsem jela na veterinu kde dostal glukózu atd. Veterinář mi řekl, že to bylo o minuty. Psounek se má čile k světu a pěkně toho našeho suchara prohání.
    - - - - -
    Mám pár fotek v Albu
    4.5.2004 08:11MMMoni
    Balu:
    uff .. jsem rikala, ze s malymi psounky to neni legrace .... no dulezite je, ze je uz ok ...

    jen jestli mohu poprosit ... kdyz mate nejake fotecky, vyhodte sem potom ten link, kde se Vase fotecky skryvaji, at jini lide nemusi slozite proklikavat a hledat je .. dik :)
    4.5.2004 08:38Tabi
    balů:
    jejeda jejda, ještě že to dobře dopadlo :o) ! A jak se jmenuje a je to kluk nebo holka? piš piš piš
    Fotečky jsou krásné, jenom slintám :o)
    4.5.2004 09:15Káčula
    Pet Centrum prý letos mláďata zřejmě mít nebude. Hostivař doprodává ročního kluka za 4900,- :-)
    MMMoni: Novodvorskou a Vavřenovu znám, děkuju za tip, zkusím se s nimi domluvit. Netušíš, jak mají otevřeno?
    Balů: Mimi je bezva :-) Ví se, proč mělo ty křeče?
    4.5.2004 09:53pavys
    Tak náš špunt si prožil to samé co jeho sourozenec u Balů :-( . Stejné příznaky a průběh, ale naštěstí se z toho s pomocí MVDr. Prokešové z Kladna dostal - moc jí děkujeme :-). Údajně se dle vyjádření obou doktorů mohlo jednat o virovou infekci způsobenou stresem ( rozdělení, stěhování . . . ). Tak snad už bude klid . . .
    4.5.2004 10:08Tabi
    pavys:
    držím palečky, ať už je to ok
    taky nepíšeš, jakpak se jmenuje a jestli je ten nebo ta :o)
    4.5.2004 10:17Matu
    Kačula:
    Ahoj, loni jsem kupovala Matyldu ve zverimexu v Dlouhé. Byl tam hodně upovídaný prodavač (postupem času zjišťuji, že nemluvil zas až tak od věci - jak jsem se s tím setkala jinde), takže jsem odcházela s psounem a hlavou jako škopek (plnou informací). Prodával je za 3 990,- Kč. Určitě stojí za to se tam jít podívat. Myslím, že mají v týdnu do 18.30 h.
    4.5.2004 10:30pavys
    Tabi:
    Nepíšu jméno jelikož zatím žádné nemá :-) Teprve od soboty víme, že nám tenhle zůstane a v neděli jsme lítali po doktorech - na jméno zatím nebyl čas. A co to je zatím nevíme. Balů řekl MVDr. Král, že má holčičku tak uvidíme. Ve vzdálenosti pohlavních orgánů žádný rozdíl nebyl patrný. Hlavně, aby už nepřišli žádné komplikace.
    - - - - -
    samozřejmě nepřišly :-)))
    4.5.2004 10:40Tabi
    pavys:
    jojo, omlouvám se, hltám každé vaše písmenko. Kdybych u nás ve zveráku uviděla psounka, nevím nevím, jestli bych to ještě vydržela :o)
    souhlasím, hlavně ať jsou bobišci zdraví!!!
    4.5.2004 11:12MMMoni
    Kacula:
    myslim ze na vavrenove maji do sedmi a na novodvorske u meinlu maj do sesti, ale to nevim presne.
    4.5.2004 15:03Káčula
    Díky za tipy, jestli to vyjde, dám vám hned zprávu o novém přírůstku :-)
    4.5.2004 15:55pavys
    Podle nejnovějších zpráv je třetí psounek v naprostém pořádku a usilovně pracuje na duševním zdraví svých nových majitelů :-).
    4.5.2004 16:11Tabi
    pavys:
    :o))))
    4.5.2004 20:05Balů
    Psounek se jmenuje BÚ a pravděpodobně to bude holčička (podle veterináře). Jsou to velcí kamarádi, ale Balů dostává docela dobře zabrat. Prcek jí stále otravuje a chce si hrát. Vůbec mi nenapadlo, že Balů bude tak hodný (nechá si jezdit na zádech, lézt do žrádla, škrábat do očí atd. )
    5.5.2004 08:08MMMoni
    Balu:
    Hele to je normalni ... todle si nechal libit i Cip z pocatku, kdyz byla Bublinka mala :) ted, kdyz uz trosku dorostla, tak si to uz libit nenecha a sem tam ji prozene :) ona si pak hraje na pani urazenou :)))
    6.5.2004 19:50Niki
    Ahojte,
    my dostali psounka na vánoce pod stromeček 2003 a jmenuje se Kazan. Měl by to být roční sameček, ale člověk nikdy neví a pak se diví, když se narodí mláďátka. Já se ještě v určování pohlaví nevyznám. Jinak Kazi už je oblíbencem celé rodiny a dokonce si omotal kolem prstu i babičky, které pro naše zvířátka nemají moc pochopení. Dokonce mi připadá, že chodí na návštěvu za ním. Akorát vodítko je problém. Kšíry si nechá nasadit v pohodě, ale jakmile ucítí jen malý odpor vodítka, stane se z něj bláznivá šelma. Doufám, že si zvykne a budu moci s ním jít na procházku. Zajímalo by mě, když by se venku vyvlík z kšírů, jestli by utekl. Uvidíme a zdravíme
    Niky
    Ostrava
    - - - - -
    11.4. 2004 Ahojte,
    s Kazanem děláme obrovské pokroky, pomalinku přestává ohlodávat vše na co přijde, občas sice rozkouše celou papuč, ale jenom z trucu, že jsme ho tak dlouho nechali o samotě. Vzali bychom ho rádi sebou, ale lyžovat se ještě nenaučil. Na kšíry si už zvykl a bez problému si je nechá nasadit. Venku chce jít vždy na opačnou stranu, než my. Nejraději chodí kolem zdí paneláků, takže já vypadám jako úchyl, který se plíží pod balkony. Někdy trucuje, rozplácne se jako placka na zem a to zase vypadám, jako bych venčila kožešinu. Jsem moc ráda, že klub psounů existuje, protože asi bych pořád nadávala na výrobce vodítek, jak je neumí vyrobit. I přes různé úpravy nám z nich Kazan občas vyklouzl. Stačilo prohlídnout si pár fotek psounů, kteří tam jsou vyfoceni s kšírami a dojít k závěru, že kšíry se nedávají jako batoh. Člověk se pořád učí. Kazan dokonce se mnou komunikuje, když ho z kuchyně okřiknu ať nekouše polštář, odpovídá mi stylem jo oooo. Už mi v pokojíčku o polovinu zkrátil závěsy, byly až na zem, teď jsou nad parapet. Je to praktické - nemusím tolik žehlit. V noci chodím tajně šmírovat syna, jak spí s Kazanem a fotím - jsou to šílené fotky.

    Zdravíme z Ostravy Niky
    - - - - -
    Urputné drbání může, hlavně v této době, znamenat, že mění srst a snaží se tu starou dostat pryč. Kazan se taky šíleně drbal a já už z toho byla na nervy. Našla jsem úzký hřebínek a vyčesávala srst tak dlouho až jsem měla hrst huňatých chlupů. Kazanovi to očividně dělalo velmi dobře, přestal se tak úporně drbat a za dva dny už bylo vidět, že mu vyrůstají nové letní chloupky.
    Už jsem ho jednou koupala,byl docela v pohodě, potom jsem ho fénovala, aby se mi nenachladil, a to si užíval nejvíc.
    Takže závěrem: zvířátka se drbou a pokud to není do masa, tak se nic neděje, vždyť i lidé se škrábou. Tak zatím
    - - - - -
    Tak to je asi vše, mám pár fotek, které stojí za to ukázat je ostatním. Tak jsem se chtěla zeptat, jestli to jde a jak je zde dostat. Pá Niky
    7.5.2004 08:03MMMoni
    Ahoj Niki,

    dik za tvuj prispevek, jen jsem z toho nejak nepochopila, zda nam chces jen neco napsat z tvych zkusenosti nebo se na neco zeptat ...

    a fotecky sem dostanes pres ikonku alba, ktera se ti objevi, kdyz se odhlasis a prihlasis, pridelila jsem ti prava vytvaret alba a vstup na chat :)

    Jinak je moc fajn, ze se mate s Kazanem tak moc radi :) a s tema ksirkama ... muj Cip je na tom uplne stejne ... tak ho radeji moc ven neberu a kdyz, tak jen v naruci a kdyz chce zdrhat, tak ho dam hned do prenosne klece :) a u psouna je vice nez jiste, ze by utekl :) ale nekteri se dokonce i vrati, dokazou-li prezit a neco je nezakousne :)
    7.5.2004 10:20Tabi
    Niki:
    Ahojki, jsem ráda, že se konečně taky ozval někdo z našich končin :o). My bychom si měli jet pro psounku snad koncem května, tak doufám, že se pak domluvíme na psouních dýcháncích :o))
    - - - - -
    Ještě mě napadlo, kam chodíte s Kazankem na veterinu? A jste spokojeni?
    7.5.2004 16:33MMMoni
    Vsem:
    halo, halo, potrebovala bych helfnout ... sehnala jsem pro sva zviratka dva obrovske sklenene bazenky, ze kterych jim chci udelat nova bydleni ... rozmery jsou 120x140x40 cm, jenze mam problem, nemam je jak odvezt. Pritel si mel pujcit puvodne tranzita v praci, ale ted to neni mozne, potrebuji ho ve firme .. nemate nejaky napad? ci nekdo k dispozici velke auto, kterym by se to dalo odvezt?? docela mi na tom zalezi .... dekuji vsem predem ....

    a jeste bych se rada zeptala, zda nekdo z vas nema doma nepotrebne male klece, napr. po kreccich, ptaccich a uz je nepotrebujete ... me by se hodily pro krecky ... dle domluvy jsem schopna za ne i neco zaplatit ... dik moc vsem predem za nabidky :) vim, ze se tu najdou vzdycky hodni lide ;)
    9.5.2004 20:56Tracy
    Prosimvas kde bych mohla sehnat psouna??? V našem okolí jsou zverimexi ,ale žadně namají a kolik stojí?
    10.5.2004 08:26MMMoni
    Tracy:
    ahojky :) a odkud jsi? zkus se zaregistrovat a napsat odkud jsi, pak jsem schopna ti poradit :)
    10.5.2004 08:41Tweety
    ahojky, potřebovala bych poradit, kde seženu psounka, ideální by bylo něco v Ústí nad Labem, nebo v Litoměřicích, díky moc za pomoc
    10.5.2004 08:57MMMoni
    Tweety:
    No pokud me pamet neklame, tak v Usti nad Labem je dost zverimexu, kde se da psounek urcite sehnat. Sice bych radsi doporucovala nejakeho chovatele, ale v soucasne dobe bohuzel zadneho chovatele neznam. Ti, co prodavali a chovali psounky minuly rok bud jeste mlade nemaji nebo uz nebudou mit. Letos to bude se psounky u chovatelu asi dost bida. Aspon se vykoupi ti chudacci ze zverimexu, kteri tam jsou dlouhe mesice. Vim, ze cena ve zveracich neni zrovna prijatelna uplne pro vsechny, ale urcite se to vyplati. Treba ti nekdo mistni da presnejsi tip :)
    10.5.2004 09:03Káčula
    MMMoni, prolezla jsem okolí Delvity na Vavřenové křížem krážem, ale zverimex jsem nenašla :-( Můžeš mi, prosím, upřesnit jeho polohu? Děkuju!
    10.5.2004 09:49MMMoni
    Kacula:
    no hned vedle vchodu Delvity, je dalsi vchod (po leve strane), jsou tam schody vzhuru, vyjdes ty schody a kdyz vejdes do dveri nahore, hned mas pred sebou zverak. Mozna se stacilo nekoho zeptat :)
    10.5.2004 10:04Káčula
    MMMoni: Šla jsem jen o víkendu omrknout terén, ty schody nahoru byly zavřený a žádná reklama na zverimex na nich nevisela, což mě zaskočilo :-) Teď půjdu najisto :-) Díky!
    10.5.2004 11:52MMMoni
    Kacula:
    nj, o vikendu maj jen do 12:00, a to jen v sobotu. V nedeli maj zavreno :)
    - - - - -
    fotky mych morcecich miminek, pak to vymazu :)
    https://www.kralici.cz/morcata/alba.asp?a=342
    10.5.2004 13:40Tabi
    Všem: inzerát z ifauny:
    Psoun prériový, Cynomys ludovicianus, 4.500Kč/kus.Na SMS zprávy a e-maily neodpovídám. Tel.:777/102304.
    Odpovědět: odpovědět E-mail:
    jana.valerie@post.cz
    Inzerát vložen: 10.05.2004 13:26:42 Kategorie: Prodám Kraj: Středočeský
    - - - - -
    p.s. prý tam má už jen samce
    10.5.2004 13:56MMMoni
    hmm, mailem nepsat, ale uvede ho tam :) no chapete to? :)) no kazdopadne drzim palecky :) a ta cena je take dost premrstena ... spis si ho nekde koupila a ted se ho snazi zbavit .... no uvidite :)
    10.5.2004 14:31Tabi
    byl to chlap, ale působil na mě nerudně :o)
    - - - - -
    ale dá se předpokládat, že psounci nebudou po něm :o))
    10.5.2004 22:30kočička
    hodně štěstíčka :-)
    11.5.2004 08:35Káčula
    My jsme na Vavřenové pořídili - zatím ne psouna, ale informace :-) Dostali jsme kontakt na zverimex v Hostivicích, kde by snad za měsíc měli mít mláďata, cena 3990,-. Telefon vám sem během dneška vyvěsím, až to prověřím, ale opovažte se mi vyfouknout psouního kluka :-)
    11.5.2004 09:58MMMoni
    Kacula:
    no skvely ;) vidis, ja ti to rikala ;)
    12.5.2004 08:45Tabi
    Pavys, Balů:
    No tak lidičky, neflákejte se a pište, co dělají miminka (i dorostenci) !!! :o)
    12.5.2004 12:43Káčula
    Tak v Hostivicích budou mít psouni nejdřív za dva měsíce a jen "možná". Proto prosím, pokud byste někdo při toulkách po zverimexech natrefil na malého psouního kluka, dejte mi vědět. Děkuju!
    A ještě z jiného soudku - vzali jsme o víkendu Bedinu na výlet, domů si přinesla zakousnuté klíště v kožichu. Používaté někdo na psouny nějaký repelent?
    12.5.2004 16:37MMMoni
    Kacula:
    zkus kapsli Frontline pro kocky, jmenuje se to Frontline spots on cats .. koupis to u veta .. jedna kapsle stoji cca 95 Kc. A nakapes to psounikovi mezi lopatky, kde by si to nemel slizat ... ale pozor, ne celou kapsli ... jen pulku ... cela by bylo na psounika asi moc ... no a melo by to vydrzet az na sedm tydnu proti klistatum a az tri mesice proti blecham ...
    - - - - -
    Hipp mi dneska psala, ze snad maj posledniho psouniho kluka nekde ve Zborovsky na Praze 5 tusim :)) no, psounci ted nejsou ;((
    12.5.2004 18:49Balů
    Miminko dělá lumpárny. Dělám internetové stránky, ale ty potvůrky nechtějí pózovat. Menší problém je že prcek proleze skrz mříže :) Každý večer se hádají kdo bude ležet dole a kdo zase nahoře. Jinak strašně žerou a prcek má pěkného pupíka. Chci Vám všem doporučit žrádlo, které dávám psounkům. Je od firmy Encia, cca za 49 Kč pro veverky. Jsou tam oříšky a prostě všechno co psouni milují a nemůžou ve velkém !!! Doporučuji ho tedy jako doplňkové krmivo.
    13.5.2004 09:21Tabi
    Káčula:
    U nás mají dva psounky, prý kluka a holku, ale měla bys to trochu z ruky :o). Zkusím udělat fotky a hodit je sem. Jsou tam chuďátka celí vystrašení :o( , to asi viděli tu cenu 4999,- !!!! Ach jo.
    - - - - -
    Lidičky, myslíte, že vydrží bez psychické i fyzické újmy psounek 8 hodin se mnou ve vlaku? Asi je to blbost, že :o(
    - - - - -
    Balů:
    :o) pozdravuj BB :o)
    13.5.2004 11:11Hippodamus
    Chtěla jsem napsat k těm cenám psounků, co tady čtu-to je teda celkem síla...Téměř pět táců...to už si skoro nemůže pořídt keždej (a to je trochu dobře a trochu špatně).Chtěla jsem Vám napsat, že ve zverimexech Eivo(mají celkem asi 3 pobočky různě po Praze)mají psouny za 2.990Kč(už jenom kluky a jsou to všchno loňský mláďata, červencový, bratříčci Boa:-)).Jednoho teda v tý Zborovský (vlastně ta ulice se přesně jmenuje Lidická 26)(Praha 5, stejně se i jmenuje ta zastávka tramvaje(Zborovská), je před zst. Anděl) a nevim jestli ještě nějakýho mají v Italský, to je v Praze 2, vedle metra Nám. Míru.A další možnost je, zavolat si jestli mají ( a podle mě určitě mají) psouna ve velkoobchodě Eiva(tel:267 107 361), ten je v ulici Pod Vršovskou horou, v takovim většim areálu, myslím, že Praha 10.Tam jsem si jela minulý září pro Beu...jinde jsem mládě holky nesehnala.A taky myslím, že se o ně dobře staraj, protože například Bou je absolutní mazlíček, větší než Bea!Ani jednou se mě nesnažil jemně kousnout, nechce běhat po bytě, pořád mě otravuje:-) a leze ke mě, hrozně chce hladit a usíná.Je tak hodnej a je to taky díky tomu, že se mu věnovali, neboť si nemyslim, že by se takhle choval skoro roční psounek, stále zavřenej v kleci...Ale přece jen něco zvorali a to podávání pamlsků...jak známo, to psounům VELICE škodí.Přišla jsem do zveráče a řikám:"Prosim jednoho psouna, toho, kterej je větší mazlíček"(celkem tam měli dva) byli zahrabaný v seně...moc jsem na ně neviděla...no a vytáhli mé budoucí děťátko...hrozně jsem se zhrozila, protože takovýho tlusťocha jsem hodně dlouho neviděla...ani v lidský říši...:-O prostě totální špekounek(fakt asi platí, že tlustý lidi a zvířata jsou hodný:-)!Na druhou stranu hrozně srandovní!!!!!!!V první chvíly jsem si říkala...jestli nemám radši vzít toho druhýho...ale ne, vytrvala jsem a rozhodně toho nelituju;-)...pani prodavačka se mě ještě ptala:"A další přání?Nechcete pro něj třeba zrní??"...no pani si to uvědomila a společně jsme se té otázce zasmály:-)...A začala TVRDÁ dieta!!Bou měl opravdu první tři týdny jen vodu a seno (ani tvrdý chleba na hlodání, nic, jen klacky mohl maximálně ohlodávat:-)a začalo se to projevovat...HURÁ...a teďka tak cca jedno za týden dostane zeleninu nebo i třeba trochu ovoce...zrní u mě zkrátka ještě neokusil...vlastně..okusil:-O, když vlezl morčatům Tygřici a Bíbě domů, ale hned jsem ho vystopovala!Takže teď už je to krásnej psounek, jak má být, nehrozí mu doufám žádné riziko smrti tloušťkou:-)...ale stejně má rozhodně daleko větší sklon bejt tlustej, protože Bea měla zrní pořád a byla stále psonově krásná!...A Bou asi taky nikdy nebude tak obratnej jak Bea...:-)
    Hezký den!!
    13.5.2004 13:07Tabi
    add Info:
    jasně :o)
    13.5.2004 13:12Kožót
    To je pravda, v Eivu jak v Lidické, tak v Italské mají psounky pořád. Vždy když jdu chameleonici pro cvrčky, tak je omrknu. I Kóžu máme z Italské za těch 2.990,-. Nám tvrdili, že je to speciální cenová akce, ale zdá se že cenu drži skoro rok. Občas si děláme z Kožóta srandu, že je z výprodeje a partiovej, tak se uráží :-)
    13.5.2004 13:50MMMoni
    Viz info:
    ja budu urcite mezi prvnimi, kteri urcitou financni castku venuji na provoz techto stranek :) cili nejen psounich, ale i kralicich, morcecich :) zelvi a rybi mi nic moc nerikaj :))
    13.5.2004 16:21m etka
    ahoj, ctu si tu obcas v diskusi... jen jsem chtela, kdyz jsem shanela psounku Matyskovou, tak jsem obtelefonovala pul republiky a take jsem volala do spol. EIVO. Dali mi tam cisla na vsechny jejich pobocky v republice, ze pokud bych nekde psounku nasla, ze mi ji "stahnou" do Prahy, abych nikam nemusela jezdit... tak jen tady jsou kontakty http://www.eivo.cz/zoocentrum/kontakty.html
    14.5.2004 09:19MMMoni
    JO, jeste me napadlo, ze psouny prodavaj v hornbachu ... jenze ja bych mela asi docela strach si je tam koupit, po zkusenostech s kralikama a morcatama ... nicmene zkusit to muzete .. tam se vzdycky nejaky chudacek najde schouleny v male kleci ci vybehu :(((
    - - - - -
    Nasla jsem zajimavou informaci k paste, kterou vsichni urcite znate :) pro ty, co ji nemuzou sehnat, objednala jsem si ji u happy-animals, tak doufam, ze ji sezenou :) a dovoz po Praze maj zdarma :))

    GIMPET VITAL PASTA PLUS - Vitamínová pasta obsahující blahodárnou látku Quinoa. Quinoa je druh obiloviny rostoucí ve vysokých nadmořských výškách v Andách. Obsahuje nejvyšší množství základních aminokyselin a dalších důležitých látek. Výší prospěšných látek se dá přirovnat k mateřskému mléku.
    15.5.2004 11:59tabi
    Ahoj lidičky, tak jsečm včera podnikla dalekou výpravu do jižních Čech a dneska mě paní ve zveráku a nakonenec i psounek přesvědčil, že je kluk. Ach jo, je krásný, je vidět, že je jen ze dvou mláďátek, není žádná vyžlička, ale je to kluk. Pořád se to sice vemně mele, ale já fakt chtěla holčičku. Teď je ubytovaný v luxusní vilce :
    Káčulo:
    pokud bys chtěla si přijet nebo se s někým domluvit, koupila jsem ho za 3500,- , telefon na mě je 724 332 505 - Ostrava
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=32 tady je to albumj, ale nechtěl stát modelem :o) jo a zatím mu říkám RUPRT :o))
    15.5.2004 15:51Anonym
    tabi: psounek je paradni a ma peknej bejvak. hele, nechej si ho, kluci jsou taky v pohode, uvidis :-)
    - - - - -
    tabi: ten vzkaz od anonyma je ode me, neco jsem udelal spatne ;-)
    - - - - -
    hernajs, zase spatne. proste je to vzkaz od Kožóta
    15.5.2004 23:22Tabi
    Kožót:
    díky, je fakt úžasný.... když já tolik chtěla holku....
    17.5.2004 09:19Káčula
    Tabi: Přítel je líný jet do Ostravy, zkusím ho zlomit. Dám co nejdřív vědět.
    17.5.2004 09:23Tabi
    Káčula:
    je mi moc moc líto, dneska přijede pan, co má tady inzerát a zřejmě si k němu koupí ještě holku u nás ve zveráku, tak se nezlob, nemáš tu nikde mobil, jinak bych zavolala. Za chvilku sem hodím ještě fotky, vybila jsem 2x baterky :o)
    17.5.2004 09:30MMMoni
    Tabi:
    to je teda skvely ... koupit si zvire a pak ho odlozit jen kvuli tomu, ze je to jine pohlavi nez jsi chtela. A jsi si opravdu jista, ze je to kluk? zasla jsi k veterinari??? Nejaka prodavajici ve zveraku ti muze nakecat co chces ... sami kolikrat nevi co prodavaji prosim te ... nechci te nejak odsuzovat, ale tve jednani se mi nelibi. Kdyz uz si zvire poridim, jsem povinna se o nej postarat za kazdou cenu. A neodkladat ho jen kvuli malemu nedostatku. U psounu je stejne jedno, jestli je to holka nebo kluk. Kluci jsou vetsi mazlove ... nechapu ....Jses si jista, ze se jinde bude mit lepe nez u tebe? nebo aspon stejne dobre? Lidi jako ty opravdu nechapu. Kdybys mela nejak vazny problem nereknu, ale takova hloupost ... no je to na tobe ...
    - - - - -
    Tabi:
    a pro priste! Kdyz uz nekam pojedes kupovat zvire, poradne si nastuduj vsechno, co by ti do budoucna mohlo vadit, treba jine pohlavi!!!! Jsou k dispozici i fotky na www.psoun.com ... Pripadne zajdi k mistnimu veterinari, ihned!! a nech si to overit .. takto zbytecne vystavujes psounka stresu, protoze rychla zmena prostredi (nekolikanasobna) mu rozhodne dobre neudela!!!
    17.5.2004 09:32Káčula
    MMMoni: Proč jsi na ní zlá? Psouní holku mívala, akorát jí umřela po kastraci, tak se nedivím, že chce zase holku. Psouníka dává pryč včas, jakmile zjistila, že je to kluk a dokud si na sebe nezvykli, a ještě se mu snaží vybrat co nejlepšího majitele. Já na tom nevidím vážně nic tak špatného. Kromě toho, že Ruprt nezbyl na mě :-)
    17.5.2004 09:52MMMoni
    Kacula:
    ja nejsem zla, jen se mi nelibi toto jednani. Protoze to ke zdravi zvirete rozhodne neprida. Mela si to overit hned pri koupi. Ano, vybere mu noveho majitele, ale nikdy nemuze mit tu jistotu, ze se tam bude mit dobre. Proste vyjadruji svuj nesouhlas nad timto nezodpovednym jednanim. A snazim se apelovat i na ostatni lidi, aby toto se psounikama nedelali. A to, ze na ni neni zvykly, jak to muzes vedet?? Ze si ho nestihla ochocit?? Bubla taky jeste po osmi mesicich neni zcela ochocena, ale vim, ze si na me zvykla hodne rychle. Uvedom si, ze psoun je velmi citlive zvire. A jakekoliv celkove zmeny (jak majitele, tak prostredi) je pro nej velmi stresujici. Navic, byl nedavno odejmut od maminky ... me naopak z tech fotek prijde, ze si zvykl velmi rychle a ze se mu tam i ohromne libilo.
    - - - - -
    To je jako kdybych ja mela odlozit pokazde nejake zvire, ktere si poridim, jen kvuli tomu, ze najednou zjistim, ze je to neco jineho nez jsem puvodne chtela, coz se mi stava celkem dost casto. Jako pri koupi kralicka Kuratka. Chtela jsem holku, dokonce to tak i vypadalo, nakonec je z toho chlap jak buk. Docela me to komplikovalo situaci, ale nedala jsem ho pryc. Pouze jsem se tomu snazila prizpusobit a jde to.
    17.5.2004 10:00Tabi
    MMMoni:
    Každý máme svůj názor, přesto díky moc, za čtvrteční podporu. Jela jsem pro něj s tím, že když to bude chlapeček, je tady několik lidí, kteří by ho chtěli. Proto jsem nečekala na Káčulu a rychle se s pánem dohodla. Uznávám ale, že ty změny asi nejsou ok, i když vypadá velmi pohodově.
    Chtěla jsem Ti napsat na ICQ, ale nefunguje mi to, tak tedy veřejně: přítel sice souhlasil (protože mi to před rokem slíbil), ale teď to nějak nezvládá. Myslím, že je důležité, aby zvířátko cítilo podporu a lásku obou pánů, hlavně když máme pejsky a je třeba všechny tři srovnat. Když se ještě přidalo, že místo vytoužené holčičky je kluk, řekla jsem si, že jinde se snad bude mít líp a ještě bude mít výběh venku. Nechtěla jsem prát své problémy na veřejnosti, ale Tvoje částečně oprávněná slova bolí. I já myslím že už dalšího psounka pořizovat nebudu, pokud se přítel nerozhodne, že ho bere se vším všudy a já se na sebe nebudu zlobit, jako Ty na mě.
    obrázek jsem měla, ale nebylo s čím porovnat, veterinářka ho viděla, ale předtím jen v zoo. Všem se omlouvám za dlouhé písmo.
    tady jsou fotečky
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=33
    17.5.2004 10:08Káčula
    Tabi: Prosím, nemáš kontakt na ty Jižní Čechy, kde jste psouníka sehnali? Díky!
    17.5.2004 10:13Tabi
    Káčula:
    měli jen dva a jednoho dali za nakrytí
    a díky :o)
    - - - - -
    zkus pana Kaprála z Kralup, ale říkal snad koncem května : +420 606 147 242
    k.kapral@seznam.cz
    17.5.2004 10:28MMMoni
    Tabi:
    ja se omlouvam, nechtela jsem, aby to vyznelo tak, jak to vyznelo. Jen me to mrzi, uz kvuli tobe, protoze vim, jak po psounkovi touzis. Proste mi prijde skoda ho davat jinam, kdyz uz sis pro nej jela tak daleko :( To s pritelem jsem nevedela. To je pak tezky. Chjo ... chlapy malo uskrtit. Ale nechapu, proc porad rikas, ze se jinde bude mit lepe, nez u tebe. A kdyby to byla holcicka, tak by se u tebe mela spatne? nebo hur nez nekde jinde? Kazdopadne zkus zapracovat na priteli, at ti to dovoli a nejlepe, aby tam jel s tebou ... je to nejlepsi a mate moznost vybirat spolu. Pokud je tedy moznost vyberu :) a ze me si nic nedelej, ja su velky bojovnik za prava zvirat a beru si to osobne, kdyz citim, ze se k nim nekdo nechova zrovna fer. Tim nemyslim nic zleho.
    17.5.2004 10:59Káčula
    Přidala jsem do svého alba tři nové fotky Bedise. Schválně mi řekněte, jestli je nebo není tlustá.
    17.5.2004 11:16Tabi
    MMMoni:
    :o), pár slziček a dobrý
    nevím, jestli k nám psounka pořizovat, doufala jsem, že budu mít přitelovu podporu, celý rok jsem mluvila o nové Tině a on neprotestoval. U nás je se dvěmi psy a hlavně divokou Sankou fakt cirkus, ale já se bych se nedala, já bych zkrotila všechno, nakonec by stejně bylo po mém a oba psi a psoun se mnou bychom klidně leželi na sedačcce a koukali na telku :o) Ta situace doma se fakt těžko popisuje. Prostě ho nechci omezovat , u nás doma se musí mít všechna zvířátka dobře a pokud mu to nemůžu nabídnout, radši už si ani tu samičku nepořídím a budu Vám tady na diskuzi závidět :o)
    p.s. U holky by to nebylo jiné, to že to je chlapeček je jen moje výmluva
    17.5.2004 13:00Kožót
    Tabi: je mi lito, ze davas Ruprta pryc, podle fotek vypada moc hezky a spokojene. Souhlasim s MMMoni. Ale taky vim, jak moc jsi psounici chtela a asi k tomu mas vazny duvod. Se mnou vzdycky clouma vztek, kdyz trpi zvire, ktere nemuze za to, ze panicek neco nedomyslel. Tohle je jen obecny povzdech, opravdu nic proti Tobe. Preju Ti at pritele premluvis, aby opravdu chtel psounka take.

    Kacula: myslim, ze Bedrich by z fleku mohla predvadet ksirky na nejakyh psounich prehlidkach. je moc pekna a tlusta mi neprijde :-)
    17.5.2004 13:07Káčula
    Kožót: Asi má těžký kosti :-) A díky za milou poklonu pro Bedinu :-)
    17.5.2004 13:26MMMoni
    Kacula:
    Bedinka je mooooooc pekna a tlusta mi take neprijde ;)

    jinak byla jsem vcera s Cipem venku na zahradce, na malou prochazku a hrozne se mu to libilo ;) byl z toho hrozne nadseny ;) byla legrace ho pozorovat ;)) hlavne me prohnal vsemi zakoutimi, na volno si jeste netroufam ho pustit :)
    17.5.2004 15:36Tabi
    Kožót:
    díky :o)

    Ruprt právě nasedl do auta a odjel do Prahy. Pan Spanhel slíbil, že se přihlásí do disuze a bude informovat a ukazovat fotečky :o). U paní Keltnerové v Kolíně má zamluvenou samičku, aby mu nebylo smutno. Psounka už měli, na podzim mu postavili výběh, ale psounek bohužel umřel. Pan působil velmi mile a když líčil domácí smečku, tak si myslím, že se bude mít Rupík dobře.

    Káčula:
    je sladká, akorát a kšírky ji jdou k pleti :o)
    17.5.2004 17:29Balů
    Tabi:
    Co budeš dělat, když se po půl roce ukáže, že máš zase chlapečka? Já taky moc nechápu lidi co si koupí zvíře a pak ho dají pryč. Odsuzuju je stejně jako lidi co zvířata kastrují pro svoji vlastní pohodlnost.
    18.5.2004 08:13MMMoni
    Balu:
    to nic, je to trosku slozitejsi. Mrzi ji to, tak ji uz nechame :) Tabi je moc hodna a jen trosku nedomyslela par veci. Nicmene okamzite to vsechno napravila a je to ok. Psounek se opravdu bude mit moc dobre a pan slibil, ze se sem prijde ohlasit :)

    Jinak musim se Vam pochlubit! Vcera se nam narodila mala kralicatka :) takze kdyby jste vedeli o nekom, kdo by chtel kralicka, zrejme beranka a jsou vsichni cerni, tak dejte vedet :) tak za mesic budou k odberu :))
    18.5.2004 08:20Tabi
    Balů:
    Chápu rozhořčení, moje chyba, neměla jsem vymýšlet výmluvy a rovnou napsat, že je to kvůli osobním problémům. Nemyslím, že jsem nezodpovědná, tohle bylo těžké a já věřím, že správné rozhodnutí. Pokud ještě vůbec někdy budeme mít psounka, tak bude úplně jedno, jestli je to kluk nebo holka.
    18.5.2004 15:56Sheherazada
    Ahojky, můžete mi někdo trošku více popsat psouna? Jaký vlatsně opravdu je? Četla jsem, že je občas zlý a kouše
    18.5.2004 18:21tanisek
    Tabi,
    víš můj přítel taky psouny nechtěl a nakonec se rozmyslel, že je dobrý mít mě byť se psouny, než být bez nás. I já jsem měla dát kdysi Tanýho pryč. Rozhodla jsem se, že raději půjdu já. Kluk najednou psouny začal milovat, i kldyž ne tak jako já a naučil se jim rozumět. Je skvělé když je člověk schopen obětovat kus svého pohodlí, aby pak mohl zjistit, že se mu to vyplatí. Má nyní lásku ne jednoho, ale hned tří tvorů.
    18.5.2004 21:58Balů
    neprodá někdo klec???
    19.5.2004 08:25Tabi
    tanisek:
    to je dobře a přeji ať se psouní rodinka brzy rozroste podle Tvých tajných přání :o)
    19.5.2004 09:24MMMoni
    Vsem:
    nevim jestli nekdo z Vas pouziva vitaminovou pastu Gimpet Pasta Vital Plus s obsahem Quinoi, ale ja ji pouzivam a vim, ze v Praze uz delsi dobu neni k sehnani. Podarilo se me ji sehnat u Happy-animasl, ale na objednavku. Stoji 82 Kc, coz docela jde :) Psouni ji miluji a kozisek po ni nadherne roste. Nechcete jeste nekdo? Ja jsem uz bez ni zoufala, psounci maji porad olysale mista a vypadaji tak uboze ... uz jim micham vsechno mozny do jidla a nic nezabira ... a jinou ti psouni zrat nechteji. Mam to odzkousene. Zerou jedine tudle. A neznam psounka, ktery by ji odmitl :)
    20.5.2004 10:41Káčula
    Včera jsem byla navštívit svůj celkem oblíbený zverimex na Žižkově, kde jsme loni uvažovali o koupi psouního kluka, ale nakonec nám je vyprodali. Musím se s vámi poděli o nevšední zážitek - zašla jsem se tam zeptat, jestli letos taky nebudou mít psouní mláďata. Ale co jsem si vyslechla! Pán ve zverimexu mi tvrdil, že už se žádní psouni nedováží, jelikož musí projít karanténou a pak na vstupu jenom pro ten zverimex jsou za 8000,-. Říkala jsem mu, že loni a předloni se rorzhodně dali pořídit mezi 3 a 5 tisíci, tvrdil mi, že sice ano, ale že to jsou všechno pašovaní psouni a bez karantény. On jich taky prý pár koupil a polovička jich nepřežila pár dní a reklamovat nešli. Po té mi sdělil, že už před čtyřmi lety koupil asi 20 psounů na chov, narval do nich děsný prachy, ale akorát zatím žerou a nemnoží se. A až se mu prý jednou rozmnoží, bude je prodávat minimálně za 10000,-, aby se mu vyplatili. Málem jsem šla do vrtule :-( Doufám, že takovýto přístup nemají všichni chovatelé. Letos mě to téměř odradilo od pořizování přítele pro Bedinu. Ještě máme šanci na mládě od jakési chovatelky poblíž Prahy, zatím si není jistá, kolik má mláďat. Jestli tohle nevyjde, tak ten nákup o rok odložím, letos je skutečně nějaká divná situace.
    PS. Pavysi, taky si nenechal vyvrátit, že prostě doma v zajetí se nikdy nikomu množit nebudou a že jsem prostě někomu naletěla, když něco takového věřím :-)
    20.5.2004 14:03MMMoni
    Kacula:
    hmm, to je zajimave :) no ja si myslela, ze psouni se k nam jiz moc nedovazi, diky k vysokemu neodostatku. Pritom minuly rok jich bylo vsude hrozne moc. Zacala se delat karantena, protoze se u psounu objevila prece ta nemoc opic nebo co to bylo, naky nestovice zakerne. Nicmene reknu Vam, ze jsem tomu jen rada. Protoze cim min se budou dovazet, tim vic sanci maji u nas chovatele a tim vic kvalitni psounci budou. Protoze ty dovazene jsou prevazeni casto v hroznych podminkach a jsou odchytavany ve volne prirode, coz se mi moc nezamlouva. Pro ty psounky je to pak utrpeni. Kdezto, kdyz se narodi v domacich podminkach, je to o dost lepsi (aspon dle meho nazoru) jak pro psounka tak pak pro chovatele, ktery si ho poridi. Cili jen tak dal a at klidne stoji i 15 litru, bylo by super, kdyby se uz vubec k nam nedovazeli. Myslim, ze v CR je uz dost lidi, co uvazuji nad chovem doma a zacinaji se cim dal tim vic obevovat lide, kterym se to dari. A to, ze ti neveril, ze je mozne doma odchovat psounky se ani nedivim. Zrejme tolik zas o psounech nevi, kdyz ma doma 20 psounu a ti se mu nemnozi. Treba je to tim, ze jsou jeste mladi a jak vime, psouni dospivaji az ve dvou letech :) A take by me zajimalo, v jakych podminkach je drzi a kde. Oni pokud nemaji vhodne podminky k rozmnozovani, tak je tam bude mit i 10 let a nic z toho, jen mu budou (tak jak on rika) zbytecne zrat zradlo, coz je smutny tvrzeni :(

    Urcite byt tebou koupi psounka nijak neuspecham a pockam si jednoduse na dalsiho chovatele, kteremu se doma podari odchovat mladata. Ja s chovem take jednou pocitam, az Bublinka odroste :) ale na to je jeste dost casu :) minimalne jeste rok :)
    20.5.2004 14:24Káčula
    Já jsem taky pro to chovat si tu vlastní, "české" psouny. Odchyt ve volné přírodě musí pro toho psouna být takový zažitek, který nikdy nezapomene. Ale jsem zvědavá, na jaké ceně se ustálí čeští chovatelé, 10000,- je pro mě částka astronomická, spíš jsem ve skrytu duše doufala, že cena půjde lehce dolů. Ale není dostatečná nabídka. Ach jo :-(
    20.5.2004 14:25Tabi
    tady je odkaz na tiskovou zprávu o zákazu dovozu již z minulého roku, ale už jsem na ifauně viděla inzerát - "Psoun prériový Mám zájem o kontakt na dovozce psounů z USA,větší odběr.736610842 " takže je vidět, že obchodníci to mají na háku :o(



    http://www.spotrebitele.cz/domaci/nesmipreshranici030707.html
    20.5.2004 14:42MMMoni
    Kacula:
    ne-e, ja myslim, ze cesti chovatele nepujdou tak vysoko. To udelaji jen ti, kteri budou lacnit po penezich a od takoveho chovatele si ho stejne nikdo nekoupi (aspon doufam), takze nakonec stejne pujde s cenou dolu. Za par let se muze klidne stat, ze zde koupite psouna za par stovek ... ale bude to jeste chvili asi trvat ...
    - - - - -
    Take je mozne, ze casem se zacnou psouni take vystavovat a davat k nim PP, pak by byli stejne drazi jako psi dle meho :))
    20.5.2004 15:38Káčula
    Volala jsem na kontakt z toho Tabiina článku, abych zjistila, co je pravdy na zákazu dovozu psounů. Ten zákaz je totiž skutečně už rok starý a teď jsme ještě ke všemu v EU. Odkázali mě na http://europa.eu.int/comm/food/animal/index_en.htm - na těchto stránkách by mělo být, zda se už smí nebo pořád nesmí dovážet. Odkazoval mě na "Other Animals", ale nejsem schopna se tam nějak zorientovat. Jestli na to někdo budete mít čas a nervy, dejte mi vědět výsledek. Díky.
    - - - - -
    Ale zase kdyby to bylo dovoleno, tak sem snad nějaké psouny letos dovezli, ne? Letos jsem z těch psounů nějaká zběsilá :-)
    21.5.2004 07:19pavys
    Káčula:
    všichni nám na to naletěli . . . a nejvíc Balů - ta od nás jednoho dokonce koupila :-)))
    21.5.2004 10:35MMMoni
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=34
    no ve fotky :)
    21.5.2004 11:13Káčula
    Pavys: Balů je teda exemplární případ :-)
    - - - - -
    MMMoni: Čip je krásnej :-) Ale nějak mu línají tváře :-)
    21.5.2004 11:37MMMoni
    Kacula:
    jj, pri linani ;) zvlatni je ale, ze mu vylysaly jen ta mista kolem tvaricek :) jinde je normal chlupatej :) a Bublinka ma krasny cely kozisek, krom predni tlapky :) nechapu :)
    21.5.2004 11:42Tabi
    Káčula
    hojki, prosím prosím, jestli budete volat p. Kaprála, dej mi prosím vědět co a jak. Už jsem mu dneska 3x psala SMS, ale vždycky vymazala, nemám odvahu, nechci ho věčným vyptáváním naštvat :o(
    21.5.2004 11:51Káčula
    MMMoni: Jestli oni se spolu nervou - on jí zřejmě pucuje nohu a ona ho fackuje :-)
    - - - - -
    Tabi: Zkoušela jsem mu před chvílí volat, nebere mi to. Ještě mu cinknu odpoledne a dám ti vědět.
    21.5.2004 11:55Tabi
    Káčula: jsi moc hodná, díky :o)
    21.5.2004 13:22Káčula
    Tabi, dovolala jsem se. Mláďata zatím nejsou a pomalu to vypadá, že letos už asi ke Kaprálům čáp nedoletí :-( Ještě to mám zkusit za 14 dní, ale bez velkých nadějí.
    21.5.2004 13:29Tabi
    :o((((
    díky
    21.5.2004 19:11nervous
    Pokud mohu poprosit, ke Kaprálům už nevolejte. Psouny nemá a opravdu mít nebude. Pokud by se to změnilo, uveřejní inzerát ve Fauně. Nemáte tušení, jak je to hrozný, když mu pořád zvoní mobil. Je už z toho na prášky. Obraťte se chovnou stanici u Kolína. Berou záznamy a psoun stojí 5 000 Kč.
    22.5.2004 22:14tanisek
    Balů
    Klec na koho?My tu jednu máme, jak jsem psala, ale ještě jsem se domů nedostala, abych ji změřila.
    - - - - -
    to rozmnožování doma - musíme to ale podchytit, aby to nedopadlo tak smutně jako s Betynou
    - - - - -
    Jinak hodně zdraví do línání - všimli jste si, že zimní srst líná po kouskách? Jeden pesík je vždy spojen s několika chloupky podsady. Jsou fantastičtí!
    24.5.2004 15:50Komplikator
    http://www.animalcity.cz/ tady jsem ted videl nabidku psounu. Otazkou je jak aktualni maji www stranky, dle posledniho data aktualizace moc ne... ale co kdyby
    25.5.2004 09:34Káčula
    Animalcity letos psouny neprodává.
    25.5.2004 14:20Tabi
    MMMoni - inzerát z ifauny,
    daruji klec - malá daruji malou starší klec + krmítko na andulky nebo hlodavce vhodná pro chovatle začátečníky
    Odpovědět: odpovědět E-mail:
    pavlina@ttesa.cz
    Inzerát vložen: 19.05.2004 15:09:42 Kategorie: Prodám Kraj: Praha
    27.5.2004 09:21MMMoni
    Tak co psounari?? jak se vam dari?? uz jste se dlouho neozvali :) ja vcera svym psounkum vycistila bejvak a jak byli radi ;) Bublinku jsem v utery dlooooouho chovala u sebe v postylce, kdyz jsem lezela nemocna a dokonce i spinkala :) mam pocit, ze se boji cim dal tim min :) a Cip? to je potfora potvorna ;) v posteli semnou byt nechtel, furt nekde smejdil :) ale nic neznicil, to ho musim pochvalit ;) a venku se mu hrooooooozne moc libi ;) je cely stastny, kdyz se muze ruzne prohanet a proskakovat travickou :) zatim ho vodim jen na voditku, mam ece strach ho pustit :) uz mam doma konecne obrovske akvarko o rozmerech 120x140x40 cm, ze ktereho budu delat nove bydleni ;) udela se na to nastavba ze dreva a pletiva ... jen stale premyslim, jake pletivo tam dat :) ale vim, ze kralici to nebude :)))) bude to asi metr vysoke, takze konecne rozmery budou 120x140x100 cm :) coz je uctyhodny rozmer, ne? ;) dale se pripravuje stavba kralikomorcatarny, tak se hrozne moc tesim :) a co vy? jakpak se maj ti vasi psounci?
    27.5.2004 11:46Bobáš
    Vsechny moc zdravim. Pred casem jsem se zde informovala na vitaminovou pastu a uspesne jsem ji i sehnala. Po prvnim odmitanim si na ni Bobik zvykl a moc mu zachutnala. Ale zacal mit prujem, tak jsem ji pak vysadila. Nechavam to na prirode a ikdyz velice pomalu, tak se mu srst pomalu obnovuje. Ale od te doby nam zacal delat bobky v obyvaku na operadle kresla , porad na stejnem miste. Omezili jsme mu pristup do obyvaku, pouze kdyz ho hlidame, ale stejne v nestrezenem momente nam tam aspon jeden bobek zanecha. Mame ho uz dva roky a driv to vubec nedelal. Ani na zadnem jinem miste to nedela. Nemate s tim nekdo zkusenost?
    27.5.2004 13:17MMMoni
    Bobas:
    prujem spojeny s vitaminovou pastou take znam, ale mi psouni ho meli jen proto, ze jsem jim te pasty davala hodne ... staci jednou denne 1 cm pasty ... vic ne ... co se tyka bobkovani na kresle, netusim, cim by to mohlo byt ...
    - - - - -
    Tabi:
    Hele, 18.-20.6.2004 jedu do FM za nasimi a v sobotu 19.6. jedem do Ovy za kmotrencem na oslavu narozenin :) kdyz tak bychom pak mohli dat nekde blizko jejich bydliste (pac ostravu tolik neznam) spicha aspon na chvili, co myslis? ;) rada bych te poznala, kdyz uz tam pojedu :) a Dayenu z kraliku take ...
    27.5.2004 13:53Káčula
    Bobáš: Malá Bedina takhle chodila čurat pořád na to samé místo na koberci. Přišla mi jako pes - sice jsem koberec pokaždé vyčistila, ale ona si to místečko po čuchu zase našla a znova se vyčurala. Nakonec pomohlo ho silně přestříkat voňavkou :-) Nevím, jestli je to u vás ten samý případ, ale za zkoušku nic nedáte :-)
    27.5.2004 14:30Tabi
    MMMoni:
    Supr, budu se těšit, domluvíme se na ICQ. zatím papa
    31.5.2004 13:30MMMoni
    Tak co se deje psounari? ;) ze nic nepisete?? ;) u Vas se nic nedeje? :) to u nas porad neco :)
    31.5.2004 13:39Káčula
    Ahoj všem! Včera večer nám k Bedině přibyl z Hornbachu roční psoun Arnošt :-) Přes ubezpečení prodavačů, že mají dva kluky, to zase vypadá, že Arnošt stejně jako Bedřich bude holka :-) To už je náš osud :-)
    Arnošta pravděpodobně nikdo za celý život nepohladil, skoro bych si tipla, že do něj pouze dloubali pracovní rukavicí, takže nám držte palce, aby se přestal bát a stal se z něj tak přítulný psoun, jako je Bedina. Zatím se krčí v domečku a ven se odváží, jen když se zavřeme do jiné místnosti. Seznamování Bedinky s Arnoštem bylo svérázné - nejdřív se očichali přes klec, vypadalo to, že to bude snadné. Pak mu Bedina vlezla dovnitř do klece, vyžrala mu z mističky dobroty na uvítanou, prošmejdila mu celou klec (až do této doby mu nevěnovala žádnou pozornost), ale pak na něj vlítla do domečku. Z obou psounů byla rázem jedna létající chlupatá koule, domeček nadskakoval, naštěstí se nám podařilo bleskurychle obě zvířata rozdělit :-) Další sbližování teď probíhá pouze přes klec. Zatím to vypadá, že si Arnošt mnohem rychleji zvykne na Bedinu, než na nás.
    - - - - -
    Jinak každopádně prosím o rady, jak na plachého psouna a jak seznámit dva cizí psouny.
    31.5.2004 18:04Kožót
    Kacula: Drzim palce at se Arnost otrka a hlavne aby zustal Arnostem a ne Arnostkou.

    Pridal jsem album, kde chce Koza vsem ukazat jakou ma peknou novou srst skoro po celem brise. Na zadech zatim usilovne pracuje, tak fotky zezadu budou az za cas :-)
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=36