od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Září v roce 2004
  • Zobrazuji 49 zaznamu.
  • 1.9.2004 12:56Petra
    Ahoj,
    mám psouny 3roky a ještě ani jednou neměli pověstnou zimní náladu. Jsou to prostě pořád mazlivé potvory / neplatí to při návštěvě veteriny, tam se samozřejmě perou, co jim síly stačí/ Nemám od nich ještě žádný kousanec a nikdy se o to ani jeden z nich nepokusil. Občas mě kousnou, ale opravdu velice lehounce, když je vyndám z terárka a nevšímám si jich. To mě velice rychle upozorní, že už bych měla začít pořádně drbat.
    Máte také někdo takové hodné psounky po celý rok ???
    1.9.2004 13:35tanisek
    Petra
    Já mám. Kluka a holku, kluk tři roky, holka dva. Zlatíčka po celý rok. Pořád se mazlí a kluk se vzteká, když ho nedrbu jak si on představuje.
    1.9.2004 13:39Tabi
    Ahoj Peťulko, já Ti řeknu příští léto :o)))) a pozdravuj ty Tvoje dva + 3 mazlíky :o))

    U nás nastal docela velký obrat, poté co jsem Rozárku vypustila večer s Kryštůfkem a hrdličkovali, jim to nějak zůstalo, takže Kryštof povýšil a Sanynka byla sesazena :o) Teď už je to u nás jako s Tinou, Kryštůfek povalí Rozárku do peřin a olizuje a mucká ji na bříšku a kdyby se Rozárka uměla smát, předpokládám, že se u toho počůrá smíchy :o))) Musím ji taky pochválit, že reaguje na NENENE - hlavně, když je za kachlákami - to bude asi tím, že jsem ji u toho předtím tahala za ocas :o))! a když se snaží prohrabat za linku – oblepenou izolepou – většinou na NE nereaguje a dochází k protřepání kožíšku a následnému letu vzduchem :o), pak už si dá říct. Jinak jí líná zadeček, jen u ocásku má dvě boule, vypadá jako by ji opuchl zadek – vyfotím :o).

    Katuše
    to je odkaz na chovnou stanici a s odběrem psounků nemají problém, možná proto jsou ty stránky trochu neosobní, ale paní Keltnerová je velmi laskavá a myslím, že se u ní zvířátka mají dobře :o) Hlavně se u nich psounci množí venku což je určitě taky jiné než doma, i když letos měli taky jen 3 mláďátka

    m etka
    zkus ji taky vykrákat za kožich, Rozálii u toho srší blesky z očí, tak možná to nějaký efekt má - a naši psi to taky nemají rádi, jen kdo má ty kila furt tahat :o)) ! držím palce, aby se umoudřila :o)
    1.9.2004 13:54MMMoni
    Tabi:
    to ji nesmis tak moc mlatit, pak boule mit nebude :-)))))))))))))))))
    2.9.2004 11:48Tabi
    MMMoni
    škoda rány, která padne vedle :o))

    Tak tentokrát dováděla Rozárka se Sanynkou :o)
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=70
    jo, a jsou tam ty "BOULE" !! :o)
    2.9.2004 18:31L.U.C:K:A:
    hele muzou se piskomili koupat?
    3.9.2004 09:04MMMoni
    Lucka:
    ano, piskomilove se koupou, ale jen v pisku pro cincily .... ve vode ne .. jinak todle je diskuze o psounech, ne o piskomilech :))
    4.9.2004 11:28Jull
    ahoj, mám psouníka Čipa a včéra se z ničeho nic zasekl, nemohl se hýbat na celou stranu jednoho těla, pusa mu šla šejdrem, oči vykulený a dejchal, jak kdyby doběhl maraton. Stalo se to už i Vašemu-nevíte o tom něco?
    4.9.2004 12:00Petra
    Tanisek
    Ti moji kluci se taky vztekají, když je nedrbu podle jejich představ. Jakmile je hladím delší dobu na jednom místě, zaštěkají na mě a já musím začit hladit jinde. Takhle nějak je to i u tebe?

    Když tady čtu o tom písku pro činčily, zkoušeli jste ho někdo nabídnout vašim psouníkům? Já jo, ale neměl žádný úspěch. Celou misku zahrabali hoblinama.
    5.9.2004 10:38tanisek
    Petra
    Je to tak. Ještě jsem zjistila, že když jsou puštěný, tak schválně dělají zakázané, když si víc všímám druhého. Tak abych ho nechala a šla se věnovat jemu, nebo mě dokonce lehce vezmou zoubkama, aby mě upozornili, já jsem tu taky!
    Písek pro činčily Tanýsci milují. chodí tam střídavě hrabat, válet se a na záchod.
    6.9.2004 08:41Tabi
    Jull
    to nevypadá moc dobře, jak dlouho to trvalo, už je mu líp?
    možná bych zkusila veteriáře - dej prosím vědět
    7.9.2004 12:33Tabi
    Tak nás Rozárka opět překvapila, tentokrát nemile – v touze po svobodě vylomila 2 šprušličky z dvířek zcela nové (a ne zrovna levné ) klece!!!! Štěstí v neštěstí – nestačilo jí to k prolezení, máme totiž permanentně otevřený balkon, ufffffff. Přidala jsem do alba pár fotek „únikovky“ a ranních hrátek se Sanynkou – no, neodpustili byste ji to taky? :o)))) https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=70
    7.9.2004 16:58MMMoni
    Vsem:
    Prodam samicku psouna prerioveho, je hrozne mala, i kdyz ji je cca 1 rok. Je trochu placha, protoze bydli se sameckem, ktery zarli a nepusti me k ni. Je mezi nimi asi 3 lety vekovy rozdil. Rada bych ji proto nasla novy domov, kde se panicek bude plne venovat jen ji a casem (az z ni bude velky mazel) ji poridi treba kamarada nebo kamaradku. Jine psouniky miluje, ba primo zboznuje, ale prahne i po lidske spolecnosti, kterou ji ja kvuli sameckovi nemohu doprat. Najde se novy panicek? Cena k jednani 4 000 Kc. 604 546 183,
    monika.majirosova@umusic.com


    Hazim to i sem, kdyby jste o nekom vedeli, dejte mi prosim vedet. Je mi bublinky hrozne lito. Je takova krasna, suprova ... ale pres toho Cipa se k ni nedostanu :( a udelat to, ze bych je rozdelila a venovala se zas jen ji a na Cipa by se nedostavalo, to taky nechci. Cip je uz starsi pan, skoro 4 roky, ale Bubla je jeste mlada dama, skoro mimino ... tak ta to ponese mnohem lepe ...
    8.9.2004 14:49MMMoni
    Tabi:
    jinak jsem zapomela napsat, ze mas nadherne fotecky, ale ja ti to uz rikala, vid? ;)
    8.9.2004 15:39Tabi
    MMM
    říkala, ale děkuji :o)
    teď hledám Rozárce nějakou betelnou klec či voliéru z pevného pletiva, už těm šprušličkám ani Rozárce nevěřím! pak se uvidí, co nám řeknou na reklamaci ...
    8.9.2004 16:55MMMoni
    Tabi:
    no ja se divila, ze to nerozbila uz driv ;) tahle klec je dobra pro potkany ;) si vem, ze ja mam daleko silnejsi sprusle na kleci, asi tak trikrat, a to fakt nekecam ... a Cip uz vylomil asi 4 ty sprusle ... proste tam uz provlece v pohode hlavu :)
    9.9.2004 10:21Tabi
    Všem
    pokud budete pro své miláčky shánět klec, nedoporučuji následující typ klece
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=71, velmi jemné šprušličky nejsou překážkou pro svobodychtivé psounky! :o)))
    10.9.2004 13:06Tabi
    Tak dneska slavíme 4 měsíce!!!
    Další ulomení šprušličky se nezadržitelně blíží, ale objednání nové klece – vyrobené na zakázku z pevného pletiva, taky! Jinak Vám přikládám fotečky pro doplnění představy totálního zblbnutí psí smečky naší Rozárkou
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=72
    13.9.2004 09:36MMMoni
    Vsem:
    tak bublinka uz nasla novy domov. Slecna Sebkova z Plzne se ji ujala. Pry psounka shanela uz hodne dlouho. Maji doma jen osmiletou andulku :) vyptavala se me na vsechno, mame na sebe kontakt, tak kdyby neco, doufam, ze da vedet. Take jsem ji prosila, aby me dala vedet, kdyby se nekdy naaaaahodu rozhodla ji dat pryc, ze bych si ji kdyz tak vzala zpet. Snad mi da vedet sem tam jak se ma ... :) doufam, ze jsem udelala dobre hlavne kvuli ni samotne ...
    13.9.2004 10:05Tabi
    Další ulomení šprušličky je za námi (v albu nevhodná klec z 9.9. je ještě fotka dvojího zabezpečení klece :o) ! Půjčili jsme si klícku a dneska jdeme reklamovat, snad nám to vyjde.

    Jinak bych Vás chtěla poprosit o váš názor na klec, kterou necháváme dělat
    http://www.uh.brod.cz/voliery/ je to druhý obrázek, klec na zebřičky, ale s většímy rozměry:
    1) jak velkou ji doporučujete ?
    2)plná zadní stěna nebo komplet pleivo jako obrázek čtvrtý?
    Děkuji za každý názor, ráda bych, aby tento kup byl již poslední a vhodný pro Rozárku :o))))
    13.9.2004 10:34MMMoni
    Tabi:
    1) no nejlepsi rozmery jsou (dle meho) 100x40x70 (dxsxv)
    2) ja bych dala vsude pletivo, i na zadni stenu, psouni radi splhaji ... a je dobre na ne videt ze vsech stran :) nebo spis zalezi kde ta klec bude, kdyz bude u zdi, tak tam ta zadni stena byt muze, stejne by tam moc nesplhal :)

    Jinak ta klec se mi moc libi ... :) vypada moc dobre, jen ty dvirka bych zvolila asi jen jedny :) nejake vetsi .. ale opet zalezi na tobe, co bude vice vyhovovat ... urcite by to melo mit take vrchni otvirani kvuli cisteni a moznosti davani ruznych vetvicek, domecku, atd. Na cisteni je tam sice suplik, ale tak je dobre mit pristup z vrchu :) a pak me bude zajimat moc cena ;)))
    13.9.2004 10:43Tabi
    MMMoni
    děkuji moc, jsi úúúúúúžasná :o))))
    dneska nejpozději zítra ji chci objednat, protože to bude trvat zhruba měsíc, tak ať už se na ni začne pracovat, cenu řeknu - pán byl velice laskavý, říkal, že to pokusí uspíšit :o))
    13.9.2004 13:23Petra
    Tabi
    Doporučovala bych ty samé rozměry jako MMMoni. Já bych ale nechala zadní stěnu plnou. Pokud ji dáš ke zdi, tak nebudou moci na nic dosahnout ./ to by se vpřípadě pletiva mohlo stát /.
    MMMoni
    Ty pracuješ u firmy Universal music?
    13.9.2004 13:57MMMoni
    Petra:
    jo, proc?
    13.9.2004 14:06Tabi
    Petra
    Peťulko, děkuji mocmoc :o)
    Nevím, pan říkal, že zase ta plná stěna není tak vzhledná (a bude vidět poškrábání ), oka v pletivu jsou docela malá ....no, večer si budem házet korunou - Honzík chce plnou a já pletivovou stěnu, tak zítra uvidíte :o) děkuji moc za názor, pozdravuj všechny bobišky :o)
    14.9.2004 07:39Petra
    MMMoni
    pracuji v síti s CD nosičema a od Universalu odebíráme zboží. Když jsem viděla tvojí mailovou adresu s koncem umusic.com, tak mě napadlo, že tam asi pracuješ.
    A co Bublinka? Už máš o ní nějaké zprávy, jak se jí vede?

    Tabi
    Jsem zvědavá, jak to s tou klecí nakonec dopadne.
    14.9.2004 09:59MMMoni
    Petra:
    no vidis ;) a kde delas ty? Jo, bubla se ma dobre zda se ... dneska ji zase napisu co a jak ...
    - - - - -
    Tak jsem vcera koupila tu psouni klec, co je tady v inzerci .. no a docela se divim, ze jim ten psounek neutekl. Ma umely zaklopky po stranach a take umelohmotne uchyty dvirek ... jsou znacne pokousane, ale porad drzi :) takze ji vyfasovala kralinka Amy s miminkama :) ale jinak je moooc fajn, je o dost vetsi nez ta klasicka kralici.
    14.9.2004 11:28Tabi
    Petra
    tak to já taky! večer přišel Honzík s nápadem, že dáme dopředu sklo, tak jsem rezignovala a po cestě na dovču se stavíme v Uherském Brodě a domluvíme to přímo na místě ! :o))))
    14.9.2004 12:19Petra
    MMMoni
    v Bontonlandu

    Kdo chodíte se psounama ven, napište mi, prosím, zda je máte očkované ?
    14.9.2004 12:51MMMoni
    Petra:
    no vidis, tam komunikuju s pani J. Rihovou ;))) a panem Zavadilem ...

    Psouni se neockuji!!!
    14.9.2004 12:51Tabi
    Petra
    my ještě venku nebyli, ale paní, od které máme Rozárku, má oba rodiče očkované proti vzteklině - s tatínkem Rozárky chodí do školek na zooterapii :o)
    14.9.2004 13:46Petra
    MMMoni
    ty komunikuješ s naší centrálou, já dělám na obchodě. Ale jinak je to super.

    A když je nenechám očkovat, nemohou se mi venku nakazit?
    - - - - -
    Tabi
    Budeš chodit s Rozárkou ven a necháš ji také očkovat???
    14.9.2004 13:57Tabi
    Petra
    no, jestli se mi zase povede nasadit ji kšíry, tak určitě vyběhnem ven :o)))
    ještě to určitě zvážím, ale pokud byli očkováni jeji rodiče a neměli problémy, tak asi ano, paní říkala, že zatím má v sobě ochranu po rodičovském očkování, takže stačí až v roce, v roce a půl.
    Je fakt, že na našem území se vzteklina již dlouho nevyskytuje, spíš mě kolikrát děsí nemoci, co přenášejí potkani, ale to nevím, jestli je možné a hlavně vhodné očkovat - myslím na to pokaždé, když ji ze zahrádky trhám nať z mrkvičky-loni jsme tam měli přemnožené potkany :o(((
    ale abych Ti tedy odpověděla - asi ji nechám očkovat
    - - - - -
    Peti, nechceš jít na chat? :o)
    14.9.2004 16:49Kožót
    Zdravím všechny. Kóža je očkován proti vzteklině a ještě proti něčemu. Očkoval ho Dr. Král a ten, zdá se, psounům rozumí, ale myslím, že i bez očkování se nic nestane.

    Tabi:
    Taky se mi zdá, že mají psouni nějaké útěkové období, protože Koža mě jednou po návratu z práce nevítal z klece, ale přiběhl mi radostně naproti. Taky vyrval tři šprušličky ze dvířek. Tak jsem mu provizorně přes tahle rozbitá dvířka přidrátoval mřížku z bedničky, ve které ho přenáším a má smůlu. Aspoň do doby než objeví jiné slabé místo těchto slabých klecí. Taky se poohlížím po něčem kvalitním, Tabi dej vědět jak budeš spokojená a hlavně kolik to stálo. Mimochodem, kdyby jsme objednali dvě klece najednou, nebyla by slevička?
    14.9.2004 17:27Tabi
    Kožót
    určitě dám vědět, zítra jedem rovnou tam, na slevičku se můžu zeptat (i když pan byl plně vytížen, tak nevím), ale docela na to spěcháme - máme Rozu v půjčené malé kleci, ta nová je na 30 dní na reklamaci :o(
    Vezmu si na Tebe číslo z Hlídání na psoun.com a dám Ti zítra vědět :o))) teda pokud rozdýcháš Honzíkové návrhy na novou klec-jak jsem psala, chce tam zakomponovat i sklo, no, nevím .....

    Všem zdravé a neutíkající psounky a po dovolence se těším napsanou! :o)))
    15.9.2004 09:23Sheherazada
    ahojky, tabyi, teď sem koukala na tvojí asi podomácku vyrobenou klec, kdo ti jí dělal? Taková by se mi hodila pro zajdu, jen trochu jiné rozměry
    16.9.2004 09:36Bobas
    Ahojky, potrebuji rady od Vas zkusenych, kteri chovate psounky venku. Bobase mame dva roky v byte, ale stavime si baracek a chceme mu vybudovat zazemi venku. Mame predstavu, ze vyhrabeme hodne velkou diru, kterou vybetonujeme ze vsech stran a to pak zavezeme hlinou. Ale mam starost, jestli je to dostatecne pro zimu. Myslim si, ze v prazske ZOO jsou take venku, nevite nahodou kontakt na nekoho, kdo je ma na starost?? Budu moc rada, kdyz mi nekdo napise Vase zkusenosti, cim ho venku zasobovat atd. Diky
    16.9.2004 10:11Sheherazada
    jinak já teda myslím tuhle klec https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=71 je to ta poslední
    16.9.2004 12:33MMMoni
    Bobas:
    betonovat zaklady nedoporucuji .. psouni hrabou nory ... a kdyz bude prset, muze je to tam vytopit, protoze voda nebude mit kam odtekat, kdyz tak tam udelat jeste nakej odvod vody .. ale vim, ze jini chovatele to resily tak, ze vykopali velikou diru ... vystlali ji hooooodne silnym pletivem, zavalili zpet hlinou, kus pletiva nechali couhat ven ze zeme, na to navazali dalsi a utvorili v podstate klec z pletiva. Musit to byty uzavrene i z vrchu, protoze psouni by to prelezli. Nicmene, neco takoveho nebude jen tak levne ... pres zimu psounci v pohode vydrzi, protoze budou norovat a vytvaret si tam pelechy, je nutne aby meli zasobu sena, krmiva a oni si uz poradi. ALE ta dira, obehnana zespod pletivem, musi byt hluboka tak akorat, aby se nepronorovali prilis hluboko, kde by mohli zmrznout. Drzet se zamrzne hloubky ... coz ale z hlavy nevim kolik presne je .. to by jste si musela zjistit ....preji hodne stesti .. jinak psounky v prazsky zoo ma na starosti pan MVDr. Kral ... ale pouze jako lekar ... primo osetrovatele neznam ..
    - - - - -
    Sheh:
    aha :) tak to jo ... to si delala Tabinka sama doma ... to neni tezke postavit ... akorat, stoji na zemi ... na linu nebo na dreve, ted si to nepamatuji presne. Par latek, kralici pletivo, spojit dohromady a je to :)
    16.9.2004 12:38Petra
    Bobas
    O psouny se v prařské ZOO stará MVDr.Král. Má i svojí ordinaci : ulice Verdunská Praha 6 Dejvice,
    telef.číslo je 233326022 nebo 241910622. Na této adrese ordinuje od pondělí do středy.
    19.9.2004 08:17Tanisek
    Bobas
    hoď mi sem mejl a jáTi něco o stavbe venkvního výběhu pošlu.
    - - - - -
    ale houby. Pošlu to teď a všm omluvte zkoršenou kvalitu češtiny. Ještě jsem neměla čas si to přeložit.
    - - - - -
    Někteří lidé si mohou vybrat chov psounka venku. Pokud si přejete zkusit na svou ruku pěstování psounů. Tophle je absolutně nejjednodušší a nejlepší výběr. Takže můžete si přát sestrojit venkovní přístřešek, aby si váš psoun mohl užívat slunečních paprsků každý den.

    Bezpečí je nejdůležitější zřetel v konstrukci venkovního obydlí. Váš mazlík musí být ochráněn od všech nebezpečí, když je ubytován mimo dům.

    Horko, nebo zima.
    Psouni aktuálně mají horší toleranci pro teplo, než si můžete myslet. Během horkých částí dne se psoun schová do svých nor. Váš mazlík musí mít robustní a izolovaný útulek ve své venkovní kleci a v dalších částech klece musí být stín od dopoledního slunce.

    Jiná zvířata
    Ujistěte se, že ohrada je robustní, která odolá rozdílné ataky zatoulaných psů, mývalů nebokojotů. Také silný vršek klece musí ochránit vašeho psouna od koček a ptáků.

    Únik a krádež
    Konkrétně podlaha je základní, ne jenom pro prevenci podhrabání vašeho psouna, ale k prevenci pronorování vetřelců dovnitř. Dráty na podlaze budou eventuálně hnít a psoun se může prodrápat skrz dřevěnou podlahu během hodinky. Musíte konstruovat bytelné dveře, které můžete zavřít pro prevenci krádeže a pro jistotu, aby se váš mazlík nestal obětí dětských špýmů.

    Pády
    Nikdy nekonstruujte plot, který je vyšší než čtyři stopy. Překvapený psoun, který se drží drátů se běžně pustí a spadne dolů. Pokud je klec příliš vysoká, psoun si může zlomit nohu, nebo se stane něco horšího.

    Lynda Watson vychovává její palomino a bílé psounky ve venkovní voliéře, která je 4 až 8 stop. Je zkonstruována 2*4palce řeziva s ¾ palce rozšíření železnými sponami vevnitř na dřevěném rámu. Robustní rozsah 1*2palce nebo ½*1 palci velkými oky slouží pravděpodobně velmi dobře.

    Doupě v kleci je nejvíce2 ½ až 2 ½ stop a 18 palců vysoký. Je vyroben z kamene, cihel a dubových polen (palivové dříví polena)cementem k sobě spojené jako zeď (zeď je maximálně6 palců široká). Pozinkovanou trubicí s ohbím dělají dobrý vchod a drží venku déšť a průvan. Jeden palec široká překližka dělá silnou, tepelnou izolaci střechy.

    161
    obrázek
    Venkovní ubytování zkonstruováno z 2*4 stop řeziva a ¾ palce lehčeného kovu na konkrétním podstavci.

    Obrázek
    Vložený domek má 6 palců široké stěny zkonstruované z kamene, cihel, a dubových polen s galvanizovanou trubkou jako vchod. 1 palec široká překližková střecha je bytelná a drží teplo.

    Lyndini psouni žijí celé roky v těchto závěrech a tolerují obě extrémní chlady a teploty vyšší než 110 stupňů F. Psouni čistí své domovy přemisťováním zašpiněných podestýlek (užívá seno z trávy) a skládají na hromadu ven z hnízda pro stěhování.

    Jedna poznámka Paní Watsonová nikdy neubytovala psouna venku doku nenabyl 1 roku věku. Cítí, že štěňata potřebují strávit svůj první rok doma aby se rychleji a snadněji socializovali a také pro prevenci neštěstí jako jsou pády a mohou se přihodit nepředvídatelné atmosféře velkého venkaovního prostředí



    Takže jsou tam překlepy protože jsem překládala narychlo. Ale snad tomu porozumíte. Tomu důležitému
    20.9.2004 09:23Bobas
    Tanisek
    dekuji moc za pekny clanek. Muzes mi do majlu hodit obrazek, my jsme premyslili spis udelat pelech do hloubky, ale z toho clanku jsem pochopila, ze to ma i na povrcu.
    Vsem ostatnim dekuji za prispevky, chceme to vyresit co nejdrive, ale nemame finalni verzi. Treba nevim, jaka hlina je pro ne nejlepsi atd...
    Muj majlik je :
    veronika.cabova@bdo-it.com
    Budu rada za vsechny informace.
    Moc dekuji a preji vsem psounkum a jejich chovatelum hezky den.
    20.9.2004 12:43tanisek
    Bobas
    Myslím, že je jedno jaká hlína tam bude, psouni siporadí se vším. Nejdřív jsme jim dávali hlínu z květníků (nehnojenou) potom kompost. Pokud jsou doma - chce to kropit za cenu špinavých psounů, jinak hrozně kýchají a mají špinavé čumáčky.
    22.9.2004 11:51Tabi
    Sheherezada
    tu klícku máme dělanou - pár latiček, vinklíků a králičí pletivo, jo a šikovné ručičky :o))) budu ji dávat pryč, ale do Prahy bys to měla malinko z ruky :o)))

    Jinak všechny zdravím po dovolené :o) ! My si to užili, pejsci vypadali taky v pohodě – Kryštof prý běhal pořád za Sany s nabídkou kvalitního sexu :o)) – a Rozárka u kamarádky přesvědčila návštěvu o svém temperamentu a inteligenci. Nejdřív ji lákali hodinu z klece a pak ji do ní 2 hoďky lapali! :o))) tímto své procházky mimo klec uzavřela, což mělo zřejmě pozitivní účinek, neboť je teď sluníčko mazlivé – teda pokud se nervou se Sankou!!! :o))
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=70 (přidala jsem fotečky)

    Klec je objednána, měla by být do konce týdne, tak pak dám vědět :o))) Už aby to bylo, protože si Róza v nové kleci vydřela slušnou plešku :o((
    22.9.2004 13:42Bobas
    Tabi
    ty fotečky jsou úžasné!!!!!
    Já mám teď doma pěknej chaos. Známí nám dali na hlídání štěnátko - Sára. Ta by si chtěla hrát, ale Bobáš na ní jen cvaká zubama a nedej bože, že bych ho pustila.... Každýho máme v jiné části bytu. Sára je v kuchyni a Bobáše přemísťujeme, přes den je v ložnici a na noc ho dáváme do předsíně. Připadá mi hodně smutný a hlavně hodně mazlivý, vždycky se u nich s manželem musíme střídat. Doufám, že na nás do úterý nezanevře, o hodně míň se mu teď věnujeme a hlavně nemá takový výlety po bytě.
    22.9.2004 14:03Tabi
    Bobas
    :o), naše Roza na Sanku taky cvaká, škrábe ji a kouše, ale tady bych viděla výhodu sníženého prahu bolestivosti u bulteriérů - totálně na ni prdí a hlavně ji kouše taky :o))) Kryštof/kokršpaněl je hysterka, několikrát na Rozu pořádně zavrčel (když ho rafla), takže na něj si moc nedovolí a hlavně Kryštof se přes Sanku k Roze moc nedostane - jedině než Sanka dožere večeři (musí totiž dojet i Kryštofovo :o)) tak to se můžou spolu pomuchlat :o)
    30.9.2004 08:59MMMoni
    Ahoj vsem, omlouvam se, ze sem moc nepisu, ale nejak nestiham. Prijela jsem vcera po dovoleny do prace a mam toho nad hlavu. Stiham akorat kraliky :) mame totiz dve tlupy malych kralicku :) tak se chlubim jak muzu ;) Jinak musim pochvalit Tabi, jak me tu dycky hezky zastoupi, kdyz tu nejsem ;) a take za fotky, jsou moooooc tutu :) obdivuju tu Tvoji smecku :)

    tanisek:
    to povidani o venkovnim vybehu je moc zajimave :) a jak se vlastne doma vsichni mate??

    Nas Cipanek mel par dni prujmik, mel to steskem po bublince, kdyz odesla do noveho domova a pak mel prujmik kdyz jsem prijela z dovolene, steskem po me. Takze mu to ted vsehcno vynahrazuji, drbu a mazlinkuju ho skoro porad ... je ted mnohem mazlivejsi a hodnejsi nez kdyz u nas byla Bubla :) Take konecne hubne, protoze se chce konecne hejbat :) Ted uz mi jen chybi sehnat mu novou klec, aby mohl s nama bydlet v obyvaku, chci ho mit porad u sebe, tutika mojeho malinkeho :) Nevite prosim o necem?? Jsem schopna do klece investovat 1 000 Kc. Nejidealnejsi bude takova ta klasicka kralici, 100x50x48 cm .... nebo alespon priblizne rozmery. Kdyb neco, dejte mi prosim vedet. Dekuji :)
    30.9.2004 13:01tanisek
    Jestli chceš, tak se můžete přijet podívat... :-) abys viděla :-)
    30.9.2004 21:49Dee
    Ahojky,jsem tady nová a teprve uvažuji o koupi psounátka...kdo muže,poradte ohledne chovu,výcviku,výživy a td???Předem děkuji všem...
    - - - - -
    Myslíte,že je lepší pořídit si samičku,nebo samečka???