od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Březen v roce 2006
  • Zobrazuji 105 zaznamu.
  • 1.3.2006 07:49Káčula
    Dobré načasování je důležité :-) Já taky tenkrát měla pocit, že jsou holky v dobrém rozmaru, šoupla jsem jim tam toho prcka a Arňa mu prokousla zadek :-)
    1.3.2006 15:13Tabi
    Káčula
    6 .o)
    - - - - -
    Káčulka
    Milé Bedřichovi všechno nejlepší k svátku .o)
    1.3.2006 21:19Tedítko
    Ahojky, tak to bych to stěhování chtěla vidět:-) Tedíkovi je jedno, jestli se mu do přenosky nakvartýrovalo morče nebo činčily a když mu začnou žrát jeho žrádlo, tak se přidá:-) Zkoušela jsem ho nechat očichat miminko a jde to:-) Moc si ho nevšímá:-) Tak dobrou noc, jdeme všichni spinkat, kromě činčil, ty se zrovna probudily:-)
    - - - - -
    Jo a děkuji za radu, po tom, co jsem koupila ten gympet, a narvala mu trochu do pusy, začíná mu zarůstat ten vypelichaný kožíšek pod packou:-) A dokonce mu to začalo chutnat:-)
    2.3.2006 08:19Káčula
    Díky, Tabi, Bedině to vyřídím :-)
    2.3.2006 10:12Tabi
    pár fotek holčiček, ať vidíte, že máme doma taky myši .o)
    Matu a příště nějaké škaredé fotky, já se teď na ty svoje po Tvých krásných nemůžu ani koukat ! .o)))
    2.3.2006 11:09Káčula
    Tabi, to je super fotka, jak po ránu obě visí na kleci :-) Máš je krásně vycvičené - to my tak do desíti do rána máme v kleci tři klubíčka :-)
    2.3.2006 11:10Tabi
    Káčula
    to bylo po hodinovéh rozběhu .o) a vycvičené mají ony MĚ a ne já JE ! .o)))
    2.3.2006 14:25Kožót
    Tady je pár fotek ze společného bydlení.
    2.3.2006 16:41Tabi
    Kožót
    vypadají jako dvě moooc spokojené myšky .o) a Kajda se tváří, že už Ti tu tašku definitivně opravila :-D
    3.3.2006 09:42Matu
    Kožót
    Kajda je šikulka, koukam že se taky specializuje na zip. Co to maji za bílou podestýlku?
    3.3.2006 10:48Hagrid
    Ahojky Mettler a všichni. Měla jsem kvůli prac.vyt. pauzu tak jsem nepsala co se dějě u syslíků. Ale novinky jsou.Včera jsem si odběhla na chvíli z práce domů a myslela že mě klepne .Z útrob lednice se ozývaly zvuky připomínající volání o pomoc.Kleknu přiložím ucho a je mi to jasné, byla tam syslinka Saška. tak jsem odšroubovala spodní kryt a pokoušela se ji od tam dostat ,ale všechno bylo marné dělala si se mnou co chtěla. Pořádně jsem se zpotila a uznala že místo dvaceti minut na sváču je z toho hodina a musela vše nechat tak a běžet. Jasně že jsem do večera byla jak na trní a zaúkolovala dceru aby se o to pokusila ona až se vrátí ze školy.Trvalo jí to k večeru asi hodinu a musela na to jít lstivě, pozhasínat světla a v tichosti sedět a čekat až se ta málá rošťanda vybere z úkrytu na průzkum kuchyně.Pak se to povedlo. Syslinka se prostě protáhnula mřížemi. Od včerejška jsem ji dala k Bibiškovi a syslíci jsou spolu a kupodivu mají za sebou první společně strávenou noc a to bez úhony .Vypadá to dokonce na romantiku v jednom pelíšku.Ale myslím že Sašenku budu takto honit častěji,aspoň než si zvykne a přestane ji to bavit mám v plánu o víkendu pustit oba společně do pokoje na volno aby se vyskotačily a vybily si trochu energie. Tak se mějte všichni skvěle a přeji hezký víkend.
    3.3.2006 12:47Kožót
    Matu: Ahoj. To není podestýlka, je to materiál na stavbu pelechu. Je to nějaký druh vatelínu, kterým se plní polštáře. Nebo jsem to aspoň ve vyřazeném polštáři našel. Psounům to moc svědčí, na noc se do té haldy zavrtají, že jim nekouká ani chlup.
    3.3.2006 19:20Mettler
    Ahojky všichni,
    tak jsem zpět!
    Hagrid: Tak něco podobného jsem taky zažila a to když se ta moje zlatíčka naučila otevírat dvířka od klece. Spim, spim a najednou slyšim mamču jak ukrutně křičí, a tak k ní běžím a ptám se co se děje a ona, že jí něco břeběhlo přes oblyčej. Byl to Čip. Ale naštěstí umějí přít na zavolání a tak jsem je dlouho nehledali.
    Dneska jsem v Hornbrachu našla mléčný kámen s mořskými řasami pro hlodavce, a tak jsem to koupila, dala jsem to syslíkům do klece, ale zatím o to nejeví vůbec žádný zájem.

    Tabi: fotečky jsou super! přesně takhle mě syslíci taky ráno budí.

    Mějte se, smějte se!
    4.3.2006 12:31Kožót
    Mettler: Bojím se, že o kámen zájem ani jevit nebudou. Já už koupil asi tři, různé, jinak barevné, jinak "ochucené" a ani ťuk. Viděl už někdo, že jeho mazlíčci tyto hlodací kameny skutečně hlodají? Nábytek je mnohem chutnější...
    4.3.2006 16:23Natálie
    Kožót: Kvído ten kámen fakt hlodá, docela mu to chutná. Já jsem mu koupila jeden takovej velikej, bílej, bez chuti - pro králíky a toho se ani nedotknul. Ale když mu dám ty ochucený, tak to žere. Jen mi připadá, že si o to zuby moc neobrousí, protože ty malý ochucený kameny jsou dost měkký a navíc od toho má vždycky celou barevnou tlamičku. Jinak ale souhlasím, že nábytek je určitě mnohem chutnější :)
    5.3.2006 11:06Mettler
    Kóžot: Dneska jsem na ten kámen koukala a je trošku v jednom růžku okousanej, ale nevim jestli to budou dál jíst, protože většinou, když jim dám něco do klece co jim chutná, tak to během pár chvil zlikvidujou.
    Já musim teda svá zlatíčka zatim (ťuk, ťuk musim to zaťukat) pochválit, kromě koberce zatim nic jiného nezničili. A o nábytek jako o jídlo se zrovna moc nezajímají, spíš si z něj dělaj prolejzačky.
    - - - - -
    Natálie: Tak to jsem ráda, že je tu někdo z mého okolí. Syslíci jsou psounům hodně podobní a často se s nimi zaměňují.
    Shlédla jsem Tvé fotečky a jsou moc pěkné. Koukám, že taky využíváš jídlo k tomu, aby psounek chvilku postál a dal se vyfotit. Nevim jestli jste si všimli, že na téměř všech mých fotkách syslíci něco jedí. Jinak se vyfotit nedaj, protože ani chviličku nepostojí.
    6.3.2006 07:50Káčula
    Dobré ráno, taky myším kupuju ten kámen (nevím proč, ale říkám tomu vápníková kostka, mléčný kámen jsem nikdy neslyšela) a musím říct, že tak do dvou dnů je vzdycky po něm. Nemyslím si, že by ho myši jedly, spíš ho vždycky rozloží na miniaturní díly. Kam jim ho dáváte? Za ty drátky na klec? Mně se osvědčilo co nejhůře přístupné místo - třeba u stropu klece. Je to pro ně pak otázky cti dostat tu mrchu na zem :-)
    6.3.2006 15:24psouni
    Navštivte stránky o psounech http://psoun.wz.cz
    6.3.2006 16:48Tedítko
    Ahojky:-) Tedítko má taky svůj kámen, ale zásadně ho používá večer, aby všechny v okolí vzbudil, když to nefunguje, přesune se ke šprušlím a koná svou psouní povinnost, zachránit se a utéct do předem svou paničkou zahřáté postýlky.
    PS: Každý večer, protože je to génius a z přenosky se dostává v rekorním čase:-) Jinak po pokoji nelítá, protože má asi strach nebo nevím, možná ho to ani nezajímá:-)
    6.3.2006 19:02Mettler
    Káčula: Nevím co je to za kámen, ale je od společnosti Vitakraft a už tam potom neni nic jiného než složení. Cituji složení:mléko a vedlejší výrobky z mléka, vedlejší výrobky rostlinného původu, minerální látky, řasy, obiloviny. A z tohohle jsem to pojmenovala jako mléčný kámen.
    7.3.2006 07:56Káčula
    Tak to chápu :-) Mléčného složení jsem si nevšimla, ale asi kupujeme stejný kámen/ kostku :-)
    7.3.2006 13:56Mettler
    Nevím, tenhle kámen je do tvaru obdélníku, je bílý a jsou v něm takové zelené čárky (to budou nejspíše ty řasy) A nebyl na drátku, dříve jsem kupovala pro králíka a tomu jsem taky říkala vápníkový. Tak nevím.
    8.3.2006 09:52Natálie
    Mettler: jídlo k focení mít musim, protože Kvído je neposeda a furt skáče a chce si hrát. Když uvidí foťák, tak začně skákat ještě výš a ještě rychleji, takže to fakt nejde ;) Občas už je unavenej, tak přiběhne, lehne si na mě a nechá se hladit, jenže to zase pro ten foťák nemůžu jít, protože je mi ho líto odstrkovat. Takže docílil toho, že se radši nefotíme a je to :) Akorát bych ho chtěla vyfotit na jaře, až si bude hrát venku, protože on je hrozně srandovní a dělá si takový jamky a pak se v nich peleší a obaluje se v hlíně. Tak to snad zvládnu.

    Káčula: ptala ses kam dáváme ten kámen na hryzání. Já mám Kvída v terárku, takže na stěnách nejde nic upevnit jinak než lepidlem, tak mu tam kámen nechávám volně ležet, jenže on ho vždycky odnese a zakope do písku tak hluboko, že už ho nenajdu. Tak mu ho teď věším za drátky, který má na víku domku, ale on to dolů nemůže dostat, takže se na to vždycky zubama pověsí a houpe se! Bála jsem se, aby si tak něco neudělal, tak jsem mu to zase srabácky sundala :)
    8.3.2006 20:19Mettler
    Natálie: Jo, tak to znám, ta moje zlatíčka taky chvíli neposedí, a tak je taky musim fotit s jídlem. Dřív, když byli ještě menší, tak jsem je taky pouštěla, ale teď už jsou otrkaní a drzejší, a tak se bojím, že by mi utekli, a tak je venku pouštět nemůžu. Sháněla jsem vodítko, takové co se dává zakrslím králíčkům a nebo fretkám, jenomže to je na ně moc velký, oni jsou totiž hodně malí i když už jsou skoro dospělí. A jsou úplně gumoví, tak jako křeček, pod stolem mám šuplíky a pod těma šuplíkama je asi tak 1,5 centimetrová škvíra a oni se tou škrvírou úplně v pohodě protáhnou.

    Hagrid: A jak to děláš ty se syslíkama, pouštíš je venku? Máš na ně nějaké vodítko a nebo nějaký fígl? Jestlo jak tak mi prosííííím poraď :)

    Mějte se, smějte se!
    - - - - -
    Hagrid: Tam má být, jestli jo, tak mi prosíííím poraď. Nějak neumím psát. Pardon :)
    9.3.2006 19:47Hagrid
    Ahojky Mettler a všichni,tak konečně zase chvilka na pokec.Já jsem se taky pokoušela loni v létě dát syslíkovi kšandičky, ale byl z nich doslova nešťastný. Nedalo se mluvit ani o vztekání ale byl to výraz smutku.Jako zvadlá kytička.Tak jsem je kdesi založila a už mu je nedala.Líbil se mu výlet nakonec jen tak v mé mikyně kde si ustlal a koukal co se kolem venku děje.Ale opravdu bych si ho nedovolila pustit venku na volno i když doma příjde na zavolání. Syslinka je jiná je divočejší a zatím se nechce ani pochovat ale z ruky si vezme a pohladit se nechá a nekouše.Prostě se ji nikdo od loňska nevěnoval.Ale je fakt že se to spravuje a s Bibiškem si už dobře rozumějí. Na léto plánuji nějakou bytelnou volijérku na balkon aby byli na čerstvém vzduchu.Jen se musím domluvit se sousedem aby mi ji udělal.Něco podobného si vyrobil pro svého freťáčka.Jinak Sašenka a Bibišek mají volný pohyb asi tak třikrát až čtyřikrát v týdnu po pokoji.Sice sem tam ohlodají omítku ale to je ok. Kvůli tomu se nezblázním.Jsou to miláčci .Víc jim zatím dopřát nemůžu. Mějte se hezky.
    9.3.2006 21:09tanisek
    ahojka všem. Díky mrněti nemám bohužel čas sem zavítat. dneska jsem náhodou přišla a koukla na odkaz na ty psouny. Některé z těch věcí co tam ten člověk píše jsou fakt holé nesmysly, četl jste to někdo?
    10.3.2006 18:34Mettler
    Ahojky všem. Tak jste na mě asi málo mysleli, protože řidičák jsem neudělala, ach jo, fňuk.

    tanisek:Na tu stránku jsem jen tak zběžně mrkla, a taky jsem si všimla nesrovnalostí, a taky jsem si všimla, že v galerii jsou použité obrázky z vaších alb (myslím všech lidiček co natéhle stránce mají zřízená alba.
    Všiml jste si toho taky někdo a nebo se mi to jenom zdá?!

    Hagrid: A vodítko jsi sehanala kde? A nebo na jaké zvíře bylo původně vyrobené? Já totiž nemůžu sehnat to pravé, všechny jsou velké.
    11.3.2006 12:08Tedítko
    Hagrid: Nazdárek, taky jsem koupila vodítko pro Tedíka a spravila jsem si ho k obrazu svému, ale nelíbí se mu, že nemůže kam chce on. Naposledy se z něj vyvlíkl a byl hrozně naštvaný-ocásek měl jako štětku, to jsem u něj viděla poprvé:-)

    Mettler: A zkoušela jsi vodítko na fretky? Ony jsou štíhlé, tak by mu to mohlo být, ne? A když tak si to poopravíš.

    Všichni: Jsem zrovna v práci, jak závidím Tedíkovi, spinká doma v mojí posteli pod peřinou:-) Ráno mi dal pusinku na rozloučenou a šel chrapkat:-) To je jako bych psala o milenci, že?:-)
    - - - - -
    Mettler: A z toho řidičáku si nic nedělej, taky jsem meudělala testy na poprvé, uteklo mi to o jeden bod:-( Ale jízdy byly ukázkové. Teď jezdím jak drak už 2 roky a nikoho nezajímá na který pokus jsem to dala:-)
    11.3.2006 13:02Mettler
    Tedítko: Jo, tak to máš lepší, já jsem neudělala jízdy a jsem na ně úplně levá. Všechny vodítka, i když zmenším na úplně maličko, tak je to pořád hrozně veliké, a když to vázání přešiju, tak se mi z toho stejně vyvlíknou, a když je to zase teda úplně tip ťop, tak oni jsou hrozně neklidní a já je do toho zase nemůžu dostat.
    Poraďte prosím, já bych jim taky chtěla dopřát více pohybu, ale nemůžu si je dovolit jen, tak nechat běhat venku.
    11.3.2006 16:02Tedítko
    Mettler: Žádný učený z nebe nespadl, chce to jen trénovat. A k tomu vodítku, mělo by být docela na pevno a zvykat, jinak to nejde. Tedík taky řádí, jak mu je nasadím, prostě si musí zvyknout. Já bych ho bez vodítka taky nepustila. Doma je puštěný, protože se nevyskytuje nikde jinde než v posteli:-) Jen skočí do přenosky na záchod a jde zpátky:-) ještě jsem s ním venku nebyla, tak jsem zvědavá.
    12.3.2006 12:14Natálie
    Tanisek: ahoj, zrovna nedávno jsem na tebe myslela a říkala si, jak to vypadá s Boženkou? Už je v pohodě, nebo jak jste na tom?

    Jinak na ten web jsem taky koukala. Graficky je pěkný, ale to je asi všechno. Navíc jsem měla při čtení pocit, jako bych byla na stránkách psoun.com. Jsou to totiž naprosto totožné infomace, jen zformulované do jiných vět a některé pasáže jsou dokonce stejné, což mi připadá jako trapné kopírování. To už by snad bylo lepší zkopírovat tam odstavec celý (s odkazem na autora) než ho opsat a vyměnit dvě slova za jiná, se stejným významem. Nevím, jesti je to nakonec práce Žanety tady z diskuse, nebo někoho jiného, autor tam kromě anonymní e-mailové schránky žádný kontakt nemá. Napsala jsem jí to do návštěvní knihy, připadá mi to fakt hloupý.

    Mettler: když byl Kvído hodně malej, vodila jsem ho ven na vodítku pro morčata, na takovym tom provázku kolem hlavičky a bříška, kterej si můžeš sama nastavit jak chceš. Byl opravdu maličkej, ale to vodítko mu pasovalo, tak ho zkus, jestli jsi to ještě něudělala. Třeba to na ty tvoje syslíky bude pasovat. Vodítka na fretky a králíky mají nevýhodu, že jsou utáhnout jen do určité délky a pak to nejde, muselo by se to přešít, jak sama píšeš. Kvídovi dřív tyhle vodítka taky byly velký.
    Jo a z autoškoly si nic nedělej, taky jsem jízdy na poprvé neudělala, kvůli parkování ;)
    12.3.2006 14:59Mettler
    Ahojky lidičky,
    tak teď jsem měla pořádný šok! Čistila jsem těm mým zlatíčkům klec, a tak dávám pryč špinavé hobliny a vše ostatní, a teď je chci dát proběhnout a tak je volám a oni nic. Tak volám znova a zas nic, takhle to opakuju a furt nic. A tak opatrně vložím ruku do domečku, tak abych jim ho nezničila a najednou jednoho z nich nahmatám, a zdá se mi že je tuhej a studenej. Tak jsem se tak ukrutně lekla, že jsem jim ten domeček okamžitě nešetrně rozbourala a koukám na ně a jsou do sebe spletený a vůbec nedýchali. Tak jsem honem rychle vzpomínala co jsem jim dávala k jídlu a tak různě jestli jsem je náhodou neotrávila a nebo co se jim mohlo stát a najednou koukám a asi skutečně po deseti minutách se Čip jednou a dlouze nadechnul, a pak dalších deset minut nic. Naštěstí potom trochu vykoukla Dejla, a tak jsem se uklidnila. Pohladila jsem ji po čumáčku a ona mě olízla a jazíček měla úplně studený.
    Poslední dobou jsou pořád hrozně moc ospalý, já nemám vůbec žádné zkušenosti se zimním spánkem, myslíte že by to mohl být zimní spánek? A není na ně už moc pozdě? A řekla bych, že poslední dobou bylo docela teplé počasí. Dělají to také Vaši psounci?

    Hagrid: A jak to vypadá s tvýma syslíkama?

    Natálie: Dík za typ, vodítko na morče jsem ještě nevyzkoušela.
    12.3.2006 15:53Natálie
    Mettler: tak v tomhle ti fakt neporadím, Kvído nic podobného nedělá. On hodně spí, ale průběžně vstává, spíš se tak povaluje. Ale zimní spánek by se snad mohl takhle projevovat. Zvířata spějí, mají zpomalený dech, ale jestli to vypadá přímo takhle nevím. To vodítko zkus určitě, myslím, že jim bude pasovat.

    Já byla včera s Kvídem chvíli venku, šli jsme do lesa. Nosím ho vždycky v bundě a on tam spí nebo kouká ven a pak když se mu chce, vyskočí si ven. Poprvé jsem ho v lese pustila na volno bez vodítka. Chodí furt tak max. 5 metrů ode mě, leze po pařezech a skáče, jediný nebezpečí vidim v lezení na stromy. On normálně vyleze na strom jak veverka! To jsem vůbec nevěděla, že umí. Zachytí se drápkama a šplhá. Tak se bojím, aby nevyšplhal moc vysoko a nespadnul. Ale jinak se mu v lese moc líbilo, tak ho asi budu brát častěji :)
    12.3.2006 16:18Myšák
    Mettler: na
    http://www.rozhlas.cz/izurnal/poraveda/_zprava/35619
    je pěkná zpráva o spánku sysla a o udržování jeho imunitního systému v bdělosti :-)
    12.3.2006 16:44Tanisek
    ahojka, tak jsem ráda, že obsah psouních stránek je podezřelý nejen mě :-( :-/

    Natálie
    no já doufám, že Božence "celou rakovinu" vyndali ;-) zatím to nechci zakřiknout. Je spokojená, veselá a vypadá i šťastně :-)

    Mettler
    studení jakoby "mrtví" psouni. Četla jsem v cizojazyčné literatuře, že se to může stát. Je to tím, že v bytě je chladno (třeba teplota klesne o pár stupňů než jsou zvyklí). Psounek se jakoby uloží k zimnímu klidu( nevím jak to napsat, všichni víme, že zimní spánek nemají, že ;-).). Spousta Američanů už takhle psounka "pohřbila" do popelnice a jak se divili, když zasvitlo sluníčko, ohřálo se okolí i psounek a najednou ožil :-) Mě taky několikrát Tanýsek "vychladl" v náručí. Krve by se ve mě nedořezal :-/ :-(

    Mějte se všihni bááááááááááječněěěěěěěěěěěěěěěěěěěěě :-) ahojka
    12.3.2006 16:47Myšák
    Jinak pod kombinací richardson a hibernation na google.com jsem zjistila, že svět je plný syslů richardsonových - nejen v Severní Dakotě, která po ních má dokonce přezdívku :-)
    12.3.2006 20:54Mettler
    Myšák: Jo, to se máš, že umíš jazyky. Já nad cizíma stránkama vždycky sedim se slovníkem, a tak toho moc nestihnu přeložit, a tak mě to nebaví.

    Spíš se bojím, aby to pro ně nebylo nebezpečné, takovéhle průdké změny. A taky to, že by pořád usínali a náhle se probouzeli. Mám takový divný pocit, aby to pro ně nebylo nebezpečné, kord teď kdy se to počasí stále mění.
    Četla jsem, že syslové spí úplným zimním spánkem pomalu celého půl roku.
    To je fajn, že se tady zabýváte mýma vrtochama. Zbláznila bych se kdyby mi nikdo neporadil. Jsem ten typ člověka, který hned každý problém musí okamžitě vyřeši, a nebo alespoň se snažit ho vyřešit a dozvědět se o něm co nejvíce.
    Mějte se, smějte se! :)
    12.3.2006 23:54Natálie
    Boženka: tak snad to bude v pohodě. Držím palce, ať už Božence nic není ;)

    Jinak jsem dneska napsala do návštěvní knihy na té nové stránce o psounech, že tam většinu textů "ukradli" a nenapsali tam ani zmínku o tom, že ty texty nejsou jejich. A teď koukám, že už tam proběhla cenzura :) Není tam ani můj příspěvek, ani příspěvek nějakýho kluka, kterej jim psal to samý. To už je fakt k pláči, že si musí mazat příspěvky, který se jim nehodí.
    13.3.2006 09:50Tanisek
    Mettler
    není to nebezpečné, neboj. Vezmi si, že v přirozeném prostředí psounů se denní a noční teplota pohybuje ve velikých rozmezích. Přez den víc než 30, v noci v mínusové teploty.

    Stejně tak jako hubnutí je pro psouny přirozené. (to je sice úplně mimo mísu, ale proč to nenapsat :-).) Na zimu psoun nabere a přez zimu víc než polovičku celkové váhy ztratí (jestli si to pamatuju dobře). Tudíž hubnutí obézních psounků v zajetí je doporučováno. I když prevence tloustnutí je lepčejší ;-)
    13.3.2006 16:16Kožót
    Tanisek: No já nevím, Kačka před zimou nabrala, ale přes zimu polovinu své hmotnosti rozhodně neztratila :-D

    Tady, je pár fotek, jak už se Kačka s Bubem mají rádi a hoví si spolu v nové kleci.
    13.3.2006 19:25Natálie
    Kožót: Hezky se tam váleji, ty tvoje myši...sluší jim to spolu. Asi fakt musím Kvídovi koupit kamarádku ;)

    Jinak s tím hubnutím - Kvído byl v zimě taky tlustší, měl něco málo přes kilo a teď to hrozně rychle zhubnul. Během mesíce a půl je zase hubenej jak lasička, tak na tom asi něco pravdy bude. Můj táta mi někdy v prosinci řekl, ať už ho nepřekrmuju, že je tlustej jak prase a že se chudák válí jak koule. Tak jsem mu marně vysvětlovala, že ztloustnul sám od sebe, že ho nepřekrmuju, ale stejně mi to nikdo nevěřil ;)
    14.3.2006 09:26vegous
    mettler:
    ahoj, píšeš o polomrtvym psounkovi. Jo na podzim jsme pořídily naší Bobince partnera Kukýška, no a jak mě vyděsil, když jsem ho našla ve stavu který popisuješ... ledovej, ale totálně, skoro nehybnej... a bobinka vedle něj.. v pohodě... chrupkali,... asi je to normální, Bobča nikdy taková nebyla a protože jsme nevěděli co od něj čekat, tak mě Kukýš hodně překvapil... takže už ho nechávám... jen ho přisunu blíž k Bobince, popř ho trošku ohřeju... ale ne moc, aby se neprobudil a nechám ho spinkat,... spí tak třeba 2 dny ... a pak den řádí... v přírodě je to asi normální... kdyby se jim nezpomalil metabolismus a všechno... srdíčko, ... tak by musely furt běhat pro nějakou tu baštu... povíme si na jaře.. pa
    15.3.2006 17:19Blanka
    Ahoj všem,
    už se to blííížííí;-))
    za chvilku se mi snad donese do uší od pana Špaňhela informace..."už jsou na světě" a věřte...budou to ta, která chci slyšet už půl roku od úmrtí Toníčka.
    Otázka...?! Samozřejmě;-))
    Jelikož jsem v práci poměrně dlouho (většinou do 18 hodin) mám starost, aby jedno zvířátko doma nestrádalo...a ejhle se zrodila myšlenka, že si pořádím dva najednou. Zkušenost s tím nemám a proto nechci udělat zásadní chybu a pak s težkou hlavou řešit problém zlobivých a nezvladatelných psounků.
    Zkušenost mám jen s jedním, také poměrně nezvladatelným psounkem, ale nakonec jsem to spolu zvládli na výbornou a z krvelačné veverky se stal mazlik k pohledání (tedy pokud měl náladu;-)).

    Prosím, máte někdo zkušenost, jakoukoliv s chovem dvou psouních miminek najednou?

    Děkuji za informaci a přeji vám kráááásný zbytek zasněženého dne,

    Blanka
    15.3.2006 17:56Tedítko
    Ahojky, taky se mi stalo, že jsem málem Tedíka pohřbila za živa-obrazně řečeno:-) Spinkal, tak jsem ho vytáhla z přenosky, že budeme spinkat spolu v posteli, ale všimla jsem si, že si s ním můžu dělat cokoliv, prostě byl studený, neviděla jsem, jestli dýchá a ani se na mě nepodíval, tak jako vždycky, když si ho beru do náruče. Hrozně jsem se lekla, ale po tom, co jsem s ním zatřásla trochu víc než je zdrávo se probral:-) Asi to byl zimní spánek, ale četla jsem, že mají jen takový odpočinkový a že to není pravý zimní spánek.

    Blanka: Tak to ti přeju, já jsem Tedíka kupovala až jak byl starší a mrzí mě, že si na me nezvykl od malička, ale i tak je to zlatíčko, které mě ještě nekouslo:-) Jsem v práci a on spinká doma v mojí posteli, jako vždycky:-)
    16.3.2006 18:59Natálie
    Blanka: já mám doma kluka a přemýšlím, že bych mu letos pořídila kamarádku. Tady na diskusi s tím mají všichni docela dobrý zkušenosti, alespoň co jsem se ptala. Ale chovatelka, od které jsme Kvída koupili nás varovala, že když mu koupíme holku, přestane si nás všímat. Prý bude jen s ní, přestane se mazlit apod. Tak nevím, nerada bych aby se změnil. Ale zase by bylo sobecký nechat ho samotnýho jen kvůli sobě a jen kvůli tomu, že mě by se líbilo, aby byl mazel. Tak mu tu holku asi pořídíme, ale mám z toho trochu strach.
    17.3.2006 07:00vegous
    ahoj, nevíte, jak se pozná, že je psounka "těhotná"??
    17.3.2006 09:57Hagrid
    Ahojky Mettler, tak jsem se opět po dvanáctkách dostala na webík. No, to co níže popisuješ musel být řádný šok.U nás to fungovalo přes zimu tak že Bibiš pospával asi tak tři dny v kuse s občasným zavrtěním a pak byl aktivní půl dne, kdy se dožadoval pozornosti a hraní. U Sašky nevím, ale od původního majitele jsem se dozvěděla že byla celou zimu na balkoně v nějaké bedně, tak že asi pořádně hybernovala, jinak si nedovedu představit jak přečkala mínus pětadvacet atd. Tedˇ jsou asi od konce února oba aktivní denně a to nejvíc dopoledne a když mám volno tak běhají po pokoji aby se vyřádili.Vycházejí spolu na to že se znají měsíc dobře, ale občas dojde k menší šarvátce ale bez krve.Tak snad je to v normě.Co se týká vodítka ,tak myslím že to bylo na morče nebo zakrslého králíčka. Ale já nemám odvahu jít s ním tak to ven opravdu se bojím že kdyby se mi vysmekl tak ho už neuvidím.Doma na zavolání příjde vezme si něco dobrého z ruky a zase peláší hrabat za skříň.Možná se prohrabe k sousedům" ale to mu dopřeji.Musí pustit trochu páry.Syslinka trošku přibrala a už se skoro nebojí, jen občas si postaví ocásek jako tu štětičku.Vezme si pamlsek, ale nepříjde ještě. Mettler ,nevíš jestli se někomu u nás už poštěstilo a narodily se syslátka?
    19.3.2006 18:02Myšák
    http://www.ifauna.cz/inzerce/?rubrika=11&m=883&page=2
    Kdybyste znali někoho, kdo by rád psouního samečka...
    19.3.2006 19:53Vinny
    Už je zadán :)
    20.3.2006 15:00Tabi
    http://www.psoun.com/inzerce.htm
    Dobrý den, prodám páreček psounů prériových Bárta a Lízinku včetně klece a ostatních věcí. Jsou oba ochočení a velice přítulní. Slyší na jméno. Čekám miminko a nebudu mít tolik času kolik by si oba zasloužili. Cena 4 000,- Kč.
    Jestliže budete mít zájem, prosím volejte na telefoní číslo 605 10 77 36. Jsem z Praha 3 Vinohrad.
    20.3.2006 15:35Kožót
    Nazdar. Kačka s Bubem zjistili, že je moc baví se společně dívat z okna, o víkendu strávili na parapetu hodiny a hodiny. Tady jsem doplnil album o víkendové fotky. Dělají mi velikou radost, že se takto sbližují. Nevypadají snad jako zamilovaný páreček?
    20.3.2006 16:03Tabi
    Kožót
    jsou jak dvě hrdličky .o), teď už Vám chybí jen potomci .o)))
    kdyby se naše bestie takhle koukaly z okna a nelikvidovaly ho, to by byla paráda :-D
    20.3.2006 16:04Ali
    Kožót
    Jsou prostě kouzelní :o) !!!
    20.3.2006 16:54Vinny
    tak Barta a Lízu jsme si měli přivézt byly jsme domluveni i na schůzce a pani 2,5hodiny před schůzkou napsala že si prodej rozmyslela že je prodávat nebude
    - - - - -
    Tím ale děkuji bývalé majitelce Boa, že můžeme být nyní jeho majiteli :), naštěstí jsme do Prahy nakonec nejeli zbytečně a doufám že se mu u nás bude líbit
    20.3.2006 17:56Myšák
    Vinny: tak přeji hodně radosti :-)

    Kožót: za oknem slunce, v kožíšku radost a navíc na dosah tlapky druhý psoun - přeji jim krásné jaro. Moc jim to sluší :-)
    21.3.2006 10:46Tabi
    Vinny
    srdečně grtauluji k psounímu rodičovství .o))))!
    21.3.2006 10:46Tabi
    http://www.ifauna.cz/inzerce/?rubrika=11
    Psoun prériový stáří 3. roky, cena 1800 kč, krotký, tel. 731 081 135

    nějak se s psounky roztrhl pytel, tak snad najdou jiné hodné lidičky .o)
    21.3.2006 10:55Káčula
    To je děs :-( Já bych chtěla mít psouní farmu :-) Chodila bych si každé ráno lehnout do výběhu a nechat se okusovat :-) Zajímalo by mě, jestli psouni ve výběhu můžou být mazlíci :-)
    - - - - -
    Jinak u nás o víkendu proběhlo psouní "prádlo" :-) Všechny myši měly nástup v koupelně a byly vydrhnuty :-) Bedina a Karlos se svíjeli, ale Arňa, která normálně u koupání kouše jak čert, byla úplně odevzdaná a držela :-) Je to rozumná ženská, sama uznala, že už zasmrádá :-) Teď zase máme načechrané myšouny :-)
    21.3.2006 21:39Natálie
    Káčula: jé, to mě zajímá, jak ty syslíky koupeš. Já jsem Kvída ještě nekoupala, furt se mi zdá dost voňavej a načechranej, ale už by asi bylo načase trochu ho opláchnout :). Ale potřebovala bych poradit - myješ je jen vodou, nebo používáš nějaký přípravek k mytí? Jak teplou tu vodu? Jak je udržíš, aby se nechali? Kvído vodu moc rád nemá a myslim, že mi bude zdrhat jak jen mu to půjde :))
    22.3.2006 08:13Káčula
    Naty, je to boj :-) Máme sprchový kout, který není moc hluboký, takže mají tendenci utíkat :-) Ale dám je do vany, pustím na ně teplou vodu (ne studenou, ne horkou) a namočím je od krku k ocásku. Potom vezmu normální mýdlo a začnu je mydlit. Tohle jim trošku připomíná drbání, tak se tolik nevztekají. Pak je jen spláchnu, aby na nich nebyly bublinky :-) Na to je dostane přítel na klín do ručníku, aby je trochu osušil. Snažíme se je koupat, jen když je hezky, aby bylo teplo, ale i tak pak můžou do postele nebo na deku, aby se mohli dosušit :-) A až do večera je uplácíme piškoty :-)
    22.3.2006 12:47Káčula
    A udržet moc nejdou, většinou každé koupání odnesu několika kousanci :-)
    22.3.2006 15:47tanisek
    těhotná psounka se pozná podle toho, že jí bělá bříško od cecíků doprostřed. Hmmm jenže naší BOženě bělá bříško co rok a nikde nic :-/ :-)))
    22.3.2006 15:54Káčula
    Tanisku, Bedina má taky každý rok břicho bílé jako tučňák a nic :-)
    22.3.2006 21:37Natálie
    Káčula: tak díky za podrobný návod :) Dneska jsem se ho odhodlala vyzkoušet v praxi. Kvídovi se voda opravdu nelíbila. Máme taky sprchovej kout, takže z tý vaničky chtěl furt vyskočit, ale podkluzovaly mu packy a nešlo mu to. Bylo mi ho líto, ale musela jsem tu operaci dokončit. Takže jsem ho namočila, trochu vydrbala a on mi mezitim rozškrábal ruce do krve. Ani jednou mě ale nekousnul, za což jsem mu fakt vděčná. Ale po koupání se se mnou několik hodin nebavil a ať jsem mu dávala k jídlu cokoliv, zle na mě štěkal. Teď už je ale zase hodnej, leží v posteli a čeká na mě. Navíc je hebkej a načechranej jako králíček Azurit :))) Tak díky. Doufám, že ho nebudu muset koupat aspoň rok :)
    23.3.2006 08:46Káčula
    Naty, my v létě koupeme tak dvakrát do měsíce :-) Teď je jarní sezóna, tak maximálně jednou za měsíc :-) Je to pak paráda, když jsou jako Azuriti, co? :-) Poškrábaná bývám málokdy, většinou spíš kousnutá - snažím se je přidržovat za záda. A vypadají jako krysky, když jsou mokří, co? :-)
    23.3.2006 11:06Tedítko
    Nazdárek, asi vás pobavím, ale Tedík je kluk a bříško mu teď zbělalo taky a má nějaké krátké chlupy na bříšku:-)
    23.3.2006 11:39Káčula
    Takže Tanísku, přiznej, kde jsi kápla na takovou kachnu? :-)
    23.3.2006 13:06vegous
    hm tak vám teda děkuju.... možná budou , možná nebudou... ale Kukýšek... no je teď z ničeho nic vidět, že je chlap... a Bobinka má bílí bříško furt... teda teď jí zbělelo kolem struků (tak nevim co přesně maj psouni) takže kolem každýho má bílé kolečko.... je to by bylo parádní mít mimi.... ale byl by to zázrak...
    - - - - -
    pardon.. bříško je bílý..
    - - - - -
    bílé
    23.3.2006 15:19Natálie
    Káčula: dvakrát do měsíce? Ježiš, to bych měla celý léto ruce rozdrápaný na kaši :) Jen kolik mi muselo vytéct krve při tomhle koupání :)) Ale máš pravdu, je to paráda, když je jak Azurit, oba dva si k němu teď s přítelem čicháme a nemůžeme se té jeho načechranosti nabažit ;) Přidržovat mi nešel vůbec, umyla jsem ho jen díky tomu, že mu nožky prokluzovaly, takže i když chtěl běžet, furt stál na jednom místě. Vypadal hrozně směšně, fakt jako malá krysa. Já jsem na to byla zvyklá už u veverky, tu jsem taky občas koupala. Ale ta se koupala ráda. Někdy přišla, když jsem byla ve vaně a sama tam běhala a ráchala se! Navíc byl Kvído hrozně hubeňoučkej, když byl mokrej. Taková nudlička kostnatá :))
    23.3.2006 16:36Tanisek
    no vlastně to napsal biolog co několik let jenom zkoumal psouny ve volné přírodě....... :-) já jsem se už loni těšila že budu mít mimi nejen já :-) Myslím však, že těhu u psounů se pozná pohmaem... teda když už SAMICE má bílé bříško (krom fleku uprostřed), tak musí mít napohmat v oblasti dělohy nějaké bouličky (miminka) tipuju. Já ještě zabrousím, protože se mi to taky nějak nezdá.
    24.3.2006 08:25vegous
    tanisek - zkus zjistit a dej vědět... dík
    24.3.2006 20:17Mettler
    Ahojky lidičky,
    tak jsem zpět!
    Hagrid: Zatím jsem se nikde nedopídila toho, že by měl někdo syslátka a nebo byl v očekávání, ale já taky bohužel moc lidí co má sysla Richardsonového neznám.
    Dlouho jsem tady nebyla, a tak nějak nemůžu pochopit souvislosti proč jsem vypisujete ty inzeráty na psouny? Někdo nějakého shání?
    Dneska se mi stala docela dost blbá věc, chovala jsem si Dejlinku a docela z dost velké výšky a docela dost nešťastně mi upadla, tak doufám, že z toho nic nebude.
    Hagrid a ty už máš nějaké zkušenosti s odchovem syslíků? Víš jak se to pozná a kdy je vhodná doba? Všude kde jsem našla nějaké informace o SR, tak tam psali, že se je odchovávat bez zimního spánku nedaří.
    25.3.2006 11:03Myšák
    Mettler: já když na nějakou nabídku někde narazím, dám to sem, protože vím, že sem chodí lidé, kteří mají psouny rádi, hodně toho o nich vědí a mohou vědět o někom, kdo by ho chtěl. Myslím, že je to pro psouna lepší příležitost, než když si ho někdo koupí jako módní výstřelek :-)
    - - - - -
    Jinak jsem vedle od králíků, takže s psouny jen sympatizuji - i s jejich lidskými kamarády - zdá se mi, že mají skvělý nadhled a smysl pro humor :-))
    - - - - -
    A se sysly samozřejmě sympatizuji též :-)))
    25.3.2006 16:48Tedítko
    Mettler: Ahojky, taky se mi stalo, že Tedík vyskočil z náručí. Vybil si 2 zuby a nevěděla jsem, co mám dělat, volala jsem nějaké paní, která má chov a říkala, že to doroste a že kašičky dělat nemusím:-) Jinak mu vyskočil pant v pusince, tak chvíli lítal s otevřenou pusinkou, ale asi po 5 minutách ho znovu nahodil:-)

    Všem: Tedík se asi definitivně probral ze zimního polospánku a řádí o 106. nespala jsem už asi týden a půl, protože ho mám hned vedle postele. Jsem z toho už fakt nešťastná.Asi ho přestěhuju, ale je hrozný závislák, vždycka sleduje, co se v pokojíku děje a asi by byl nešťastný. Asi jsem si ho rozmazlila, když jsem s ním začala spát v posteli. On se poslední dobou nikde jinde nevyskytuje:-) Jak to řešíte vy?
    26.3.2006 13:03Mettler
    Tedítko: Já už jsem si zvykla. Taky mám ta moje zlatíčka v pokoji, a mám je přímo u hlavy vedele postele. Ale neni to zas tak strašný, ze začátku to sice byla hrůza jak prozkoumávali klec, tak dělali hrozný rámus, ale teď už je to docela v pohodě. :)
    Zatim to vypadá, že z toho pádu naštěstí nic nebude.

    Přidala jsem další album, omluvte nekvalitní fotky, ale je to focené jenom na mobilu, a já nejsem zrovna žádnej umělec.
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=191
    26.3.2006 13:17Natálie
    Tedítko: já jsem si dost bezesných nocí užila, když jsem měla veveřáka, kterej měl klec v pokoji, kde jsme spali. Při pořizování psouna jsem na to myslela a dostal na bydlení obrovský terárko, kde se může třeba stavět na hlavu a nás to nebudí. Akorát se někdy věší za pletivo, který má nad hlavou, ale to ho po chvíli omrzí ;)
    26.3.2006 18:41Tedítko
    No, mám další otázku. Tedík dneska dopoledne začal kvikat jako prasátko. nevím, co to znamená, dávala jsem ho do postele, tak to bylo možná radostí. Fakt nevím. Máte taky někdo doma místo psouna prasátko? (tím nemyslím neskutečný bordel kolem klece:-)
    - - - - -
    Mettler: To jsou ďáblíci:-) Jsou hezcí. Jen jsem zvyklá na trochu mohutnější potvůrku:-)
    - - - - -
    Natálie: A jak jste přiški k veverce? já mám za barákem les, tak je vždycky pozoruju jak skáčou po stromech a hrají si:-)
    - - - - -
    Dáváme veverkám v zimě na balkon vlašské oříšky, jsou na to zvyklé a když tam náhodou nemají, tak koukají do bytu do té doby, dokud jim tam nějaké nedáme:-)
    26.3.2006 21:23Natálie
    Tedítko: nevím přesně, jaký kvikání máš na mysli. Kvído kvídá různě a pokaždý to znamená něco jinýho :) Ale většinou to dělá z radosti... Veverku jsme měli z vrhu, kde je samička vyhodila z hnízda ven, veverky byly ještě maličký, tak jsme si jednu vzali, protože jinak by umřeli. Ty další si vzal jinej pán, kterej chová veverek víc. Ochočili jsme si jí a bydlela s náma, ale pak jednoho dne vyskočila do parku a tam zůstala bydlet na stromě :)
    27.3.2006 07:59vegous
    ahojky, chtěla bych sem vložit nějaké fotky...
    27.3.2006 08:06Kožót
    vegous: Přidal jsem Ti práva na alba a chat. Těším se na fotky :-)
    27.3.2006 18:43Vinny
    pokud se chcete podívat na našeho psounka http://bou.abctech.info, pokud by mohli administrátoři přidat nějakým stylem na tyto stránky tento odkaz budu ráda :)
    28.3.2006 07:46vegous
    takže tyhle ještě neznáte... https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=193
    28.3.2006 07:57Kožót
    vegous: Tak to je opravdu pohoda, moc hezké.
    28.3.2006 19:03Hagrid
    Ahojky Mettler a všichni.Opět s velkou prodlevou jsem se konečně dostala k Vám. Mettler kdepak, já jsem odchov neměla a pátrala po něm marně.Myslím že to zbude na nás,Co ty na to? syslátka R se u nás zatím ještě neodchovala a tak i zkušenosti nejsou .U nás to teď, dá se říci, nějak propuká.Syslinka vydává mnohem silnější pach než sysel a jakoby ho k sobě lákala. Bibiš se chytá a opravdu se pokouší na ni dostat.¨Zatím ještě není svolná ho pustit ale příroda se začíná ozývat.Tak nevím jak to dopadne a jestli se něco podaří.Snad se mi konečně taky podaří poslat fotky už jsou nafocení tak že brzo budou tady.Zatím pa .
    29.3.2006 09:53Tedítko
    Vegous. Ahojky, jsou krásní:-)

    Vinny: Nazdárek, je hezký, nepsala jsi náhodou, že je malý? Mi připadá, že je dost velký:-) Jen počkej, co se bude dít, až mu na ty kšíry připneš vodítko:-). Aspoň u nás to bylo tóčo:-) A má hezké jméno:-)
    29.3.2006 13:38Gump
    Přátelé, včera odpoledne se u nás narodilo pět psouníků, byl to šok :-))
    V lednu mě Čipery roztrhal, že mě zašili na chirurgii, ale teď si to docela vyžehlil. Beky se o všechny stará, tak uvidíme. co se bude dít dál. Přidám podrobnosti, až budu mít víc času. Trochu problém je, že si psouni zařídili bydlení pod vanou, kde jsou teď všichni a kam je nejtěžší přístup z celého bytu. Osobně bych se tam nebál schovat šperky, je to tam téměř nedobytné :-)
    29.3.2006 13:42vegous
    Gump: gratuluju... :)))))
    29.3.2006 13:59Káčula
    Gumpe, gratuluju! Nebuď labuť a zásobuj nás fotografiemi! A pak že se psouni v zajetí nemnoží :-)
    - - - - -
    Pod vanou se asi množí dobře :-)
    29.3.2006 14:45Tabi
    Gump
    teda to jsou zprávy!!!! Srdečně gratuluji!!! Tak podávej průběžně info, jsme všichni zvědaví .o)))
    29.3.2006 15:12vegous
    tak tady jsou to husťáci.
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=194

    Gump: foť foť foť
    29.3.2006 15:53Tabi
    vegous
    https://www.kralici.cz/psouni/img/alba/194/171015-p1010115_b.jpg :-D
    supr fotečky .o)

    Káčula: Milé Arničce přeji k zítřejšímu svátku jen to nej nej nej ! .o))))))))))))
    29.3.2006 16:23Natálie
    Gump: ty jo, to je super. Konečně dneska nějaká zpráva, ze který mám radost :) Tak ať se těm syslím miminkám daří a dávej podrobný reporty, jak se maji. Když budeš mít přebytek holek, tak dej pak vědět. Kvído už se moc těší na kamarádku, akorát jsme si na to letos vzpomněli pozdě a všichni chovatelé už maji psouny zamluvený.
    29.3.2006 17:04Vinny
    Tedítko: ty kšíry byly zatim dost navolno, ty morčecí měl kolem hlavy úplně napevno div se neškrtil takže to sme zavrhli tohle se dá nastavit, přinejhoršim se koupěj jiný je to hlavně kvůli tomu aby si pomalu zvykal, vodítko příde na řadu další tejden už takhle mě překvapilo že nebyl vůbec žádnej problém mu nandat kšírky čekala sem tvrdý odpor, nemáme kam spěchat
    29.3.2006 21:49Mettler
    Ahojky lidičky,

    Gump: Gratuluju, tak to je fakt super!

    Hagrid: Já jsem se právě také vůbec nikde nedopídila, že by měl někdo syslátka, a všude jsem četla, že se to v našich podmínkách ani nedá. Zatím jsem žádné přílišné změny v chování mých zlatíček nezpozorovala. Akorád Čipoušek je takový víc rozjančený a poslední dobou se vůbec nechce mazlit a ani chovat.
    Ale normálně na nich úplně vysí kůže, vypadá to hrozně, mají to i tvoji syslíci a vaši psounci???
    Teďkon jsem nebyla skoro 3 týdny doma a zdá se mi, že za tu dobu si snad na mě odvykli, a nebo jestli je to tím začínajícím jarem? Vůbec neposlouchají, nechtějí se chovat, mazlit, no prostě nic.
    30.3.2006 13:47mateeo
    GUMP:
    Zdravim,rád bych své přítelkyni koupil mládě psouna,bohužel nejsou k sehnání a tak se obracím na vás zda budete své přírůstky prodávat,kdyžtak mě prosím kontaktujte na:
    mateeo@centrum.cz .Jsme z prahy,ale přijedeme kamkoliv.Předem velice děkuji.
    30.3.2006 22:29Gump
    Ahoj všichni, dnes jsem rodinku přestěhoval, už nevegetí pod vanou, ale ve velké bedně plné papíru, hoblin, hadříků... Ta bedna je původním zamýšleným bejvákem, jenže když Čipery i Bekyna objevili místo pod vanou, rozbili základní tábor tam. Dva roky jsem to tak nechal, ale teď jsem je musel vystěhovat, protože bych neměl pod kontrolou těch pět prcků. Dnes jsem je měl všechny v ruce, všichni se zdají být v pořádku, všichni mi pískali na ruce a Bekyna sledovala, kam je nesu. Čiperyho před týdnem přešla jeho zimní depka, tak se mi ulevilo, protože to si málokdo dovede představit, jak agresivně se choval. Přesto by mě ani na vteřinu nenapadlo, že bych se ho zbavil, devět měsíců v roce je to zlatíčko, který se mi každý ráno vydrápe do postele a dospává se mnou. Jenže s narozením potomků se taťkovi nálada vrátila, takže i proto stěhování. Můžete se divit, ale koupelnu prostě občas potřebuju pro sebe :-) O víkendu budu mít foťák, tak to zkusím zdokumentovat.
    mateeo:
    předběžně si u vás dělám čárku, ale dopředu vám říkám - velmi dobře si ten čin rozmyslete, jestli budou psouni po tátovi, tak budete mít tři měsíce problém vyměnit mu v kleci misku s krmením. To myslím úplně vážně, na konci prosince se budete modlit, ať už je konec března. Ale čárku si u vás dělám, jste první, kdo se ozval.
    Zvažuju, jak všechno vyřeším, a upřímně říkám, že bych byl nejraději, kdyby psounci skončili u někoho, kdo s nimi má zkušenosti. Naopak bych asi odmítl dohodu s někým, kdo by je chtěl pro děti. Za necelé tři roky chovu jsem nabyl jistoty, že psoun k dětem jako mazlík nepasuje. Kvůli té jejich zimě, ale to už se opakuji.
    - - - - -
    Do alb jsem dal fotky rodičů, ale z doby, kdy se jim o potomcích možná tak zdálo...
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=195
    31.3.2006 07:05vegous
    naprosto souhlasím, že psounek není zvířátko pro děti...
    31.3.2006 07:33Kožót
    Gump: Dobré zprávy, mám radost. Ještě dodám, že nejsou vhodní ani pro teenagery. Beky mi připomíná Kačku, zejména postavou :-)
    31.3.2006 10:38Tabi
    Natálka
    Kvídovi k svátku všechno nej nej nej! .o)))))

    http://www.psoun.com/inzerce.htm nebo zde https://www.kralici.cz/psouni/inzerce.asp?app=0 i s fotkou.
    Prodám párek psounů s klecí.Narodila se nám alergická dcera.Sameček je přítulný,zvyklý na lidi,stáří 4 roky.Samička je divočejší,stáří 5 let.Cena 5000.Jsme okr.Chomutov
    verasilhan@seznam.cz
    - - - - -
    Gump
    napsal jsi to dobře, tak držím palečky, aby se malí bobíci dostali do dobrých rukou :o)
    rodiče jsou fešáci, taky mi ta Tvoje dvojka připomíná Kožovi hrdličky .o)
    určitě nafoť malé i velké a napiš, jak dál válčíte .o) držím palečky, ať pupíci rostou do zdraví a do krásy .o)
    p.s. s tou koupelnou nevím nevím, hamoune, jestli Tě nenahlásím na Spolek .o))))))
    31.3.2006 11:15Káčula
    Tabi, Kvídovi přeješ a Arně si včera nepopřála? To si budu pamatovat :-)
    31.3.2006 12:16Tabi
    Káčulka
    a sakra .o)))))
    nojo, ale Ty jsi se špatně dívala, já ji přála už ve středu - dopředu :-DD .o)
    Tak ještě jednou .o): Milé Arnoštce všechno nejlepší k svátku přeje teta Tabi :o)***
    31.3.2006 12:39mateeo
    GUMP:Zkušenosti máme,již jsme majiteli jednoho psouna,samičky,která je suprová,ale můžeme se o ní přetrhnout proto bychom chtěli ještě jednoho a asi raději opět samičku.Měla za společníka zakrslého králíčka,ale ten bohužel zemřel.Bylo mu krásných devět let.Moc si rozuměli,dokonce měli i společnou klec.Proto chceme pořídit společníci-ka.Pokud by to tedy šlo,tak bychom rádi samici,pokud ovšem nebude těšíme se i na kluka.Předem děkujeme.Těšíme se na foto a další zprávy.Mohu se zeptat,odkud jste a kolik psouník bude stát?A ještě,kdy by tak byl k odběru?Děkuji mateeo@centrum.cz
    31.3.2006 17:16Natálie
    GUMP: psala jsem ti to už 29.3., ale asi sis toho nevšimnul, tak ještě jednou :) Pokud bys mláďata prodával a měl jednu samičku, tak bych jí moc ráda koupila jako kamarádku našemu psounkovi Kvídovi. Už o tom přemýšlíme delší dobu, ale tak nějak jsme to letos zaspali a vzpomněli si pozdě, když už jsou všechny psouňata zamluvený. Dej kdyžtak vědět, můžu di dát mail nebo jiný kontakt nebo nech kontakt na sebe a já napíšu. Díky.

    Tabi: jé, ty si hodná. Tak děkuju za Kvída. Oslavenec dneska dostal speciálního dinosaura pro hlodavce a hrstku semínek ze slunečnic. Vypadá opravdu spokojeně, měl totiž nedávno taky narozeniny,tak už ví, že slavit je docela prima :)
    31.3.2006 17:23Gump
    Natálie
    jo, přehlédl jsem to, mám těch nové starosti :-)
    teď fofruju v práci, protože jsem úplně nervózní, co se doma děje, především jestli jsou v pořádku. Beky měla ráno jednoho prcka v tlamičce, což je normální, jenže teď ho držela dvě, tři minuty, už jsem to viděl špatně. Pak se mi ulevilo, když prcek zapískal, nevypadal, že by mu mámin stisk vadil. Ale stejně - už abych byl doma, hned jdu na kontrolu.

    mateeo
    bydlím kousek od Karlových Varů, pokud jde o dobu odběru, to teprve musím zjistit, aby se jim neublížilo. Pokud jde o cenu, tak zatím netuším, ale rozhodně ne zverimexovou, to se nebojte. Dám včas vědět.
    31.3.2006 17:30Natálie
    Gump: to chápu, taky bych asi byla nervózní, co se doma děje. Tak snad jsou tam všichni v pořádku a už na tebe čekaji :) Napiš prostě až budeš mít čas, mě je stejně jasný, že na začátku nebudeš vědět, co máš vlastně za mláďata (myslim pohlaví) a já bych si mohla vzít jedině holku, protože ke klukovi už dalšího kluka dát nemůžu, to by se asi pozabíjeli :) Psala sem ti to, abys se mnou kdyžtak počítal, kdybys chtěl prodávat. Jsem na psouny moc hodná - zrovna teď jdu Kvída asi pověsit ke stropu za nohy, protože zas okusuje zeď :)))