od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Červenec v roce 2006
  • Zobrazuji 188 zaznamu.
  • 1.7.2006 09:11Hagrid
    Ahojky všem, jen jsem pročítala diskusi za posledních pár dní,nějak jsem nestíhaka a když byla chvilka času tak na mašince seděl syn .co se týká těch zoo tak jsem psala asi pěti a všichni mě důrazně odmítli jen asi Brněnská mi napsala že momentálně neplánuje odprodej, ale že si nechají kontak na mě a kdyby se to zmněnilo tak mi dají vědět. Oni asi nevědí jak jsou psouni inteligentní a mazlivý ,dokazuje to i co píše Kožot,že valili oči když jim popisoval svoje psouníky.Daneček mě překvapuje denně svou inteligencí.Nejvíce bere mě asi jako mámu a pak dceru.Syn se jaksi po nějakém kousnutí už trošku bojí tak ho bree do ruk míň ale i tak si spolu hrají.Sranda je ,když přijede na víkend přítel,to je Daneček frajer,chodí tak nějak více ostražitěji po bytě a víc machruje.
    - - - - -
    Mettler myslím že opravdu budeš mít doma brzo přírustek ,to bude kvikaní až budou pít mlíčko od maminky, a až jim budou plešatět hlavičky tak se nasměješ.
    - - - - -
    Ještě k těm bíbím drobkům,kdyby se tady o tom tak často nepsalo tak si jich ani nevšimnu.Daneček je má nahoře vzádu v talmce ale baští a chová se normálně nic mu nemokvá tak nevím co si o tom myslet ale tuším že to mají asi všichni psouni .Asi to je z jídla nebo co.možná když to nemokvá tak to tam je normální stav?
    - - - - -
    Ještě něco,když okusuje omítku tak mu tu tlamičku prostě omyju.jednou zlikvidoval minerální kámen a to byla ta tlamky celá bílá .nezdálo se mi to ,nějak dlouho se mu to v ní drželo tak jsem to také radši vymyla. Jo a těch syslíků Rychardson. bude čím dál více a tím pádem i chovatelů,viděla jsem jich na burze v Brně asi dest mladých tak si myslím že budeš mít brzy Mettler dost informační práce ,kdo je bude milovat tak bude samozřejmě shánět informace co je pro ně nejlepší atd.Sama jsem jedněm mladým do začátku na té burze trochu poradila co a jak ,byla jsem zrovna u toho když si kupovali páreček.
    1.7.2006 11:24Mettler
    Hagrid: Na myšata se docela těším, akorád se docela bojím, že pro ně nebudu mít odbyt!
    To jsem ráda, že bude i víc chovatelů syslíků. Pozdravuj Danečka.
    2.7.2006 10:31Jolly
    Tak jsem dneska dostala RÁNU! Jeden psouník ode mne dnes v noci zemřel. Volal mi to jeho páníček. V pátek dostal průjem a do dneška už nepřežil. Škoda, že mi nezavolali dříve. Jsou úplně špatní. Strašně ho milovali, žel tomu průjmu nepřikládali význam. ;-(. Jsem z toho špatná. Buďte všichni opatrní a při průjmu okamžitě ten Čárkl.... Pak pokud se to nezmění -veterina!
    2.7.2006 11:07Petinka
    Takze najprv vsetkym velmi pekne dakujem za rady.Vidim,ze kazdy ma na to iny nazor,tak som sa rozhodla,ze psounika si nakoniec nekupim.Myslim ze to je dobre rozhodnutie.Ved so Sisinkou si velmi dobre rozumiem,je to moj pokladik,este by sa urazila,ze ona mi nestaci : )Takze tak.A este som sa chcela spytat,ze ako najskor sa mozu syslikovi strihat pazuriky???Lebo sa mi zda,ze Sisinka ich uz ma nejake velke.
    - - - - -
    Jolly:No to mi je luto.Chudatko malinke...Asi este neboli skuseni alebo co.No asi sa uz poucili...: (
    2.7.2006 13:00Mettler
    Petinka: To je normální, že je má tak dlouhé. Je to druh sysla, který hloubí nory v zemi, a proto k tomu potřebuje pořádné náčiní :)
    Jsem moc ráda, že jsi se takhle rozodla. A vždyť není žádný problém Sisince časem koupit partnera (SR).
    A tak zatím jsi se Sisinkou jako se syslem Richrdsonovým spokojená ?
    2.7.2006 13:30Petinka
    Mettler:No jasneeee.Sice zo zaciatku bola trosku bojazliva a myslela som si,ze mi bude velmi dlho trvat ochocit ju.Ale je to fakt super zvieratko.Je strasne vymyselna a to je dobre.Uz sa da pohladkat kedykolvek a ma to strasne rada.Vzdy mi hlavicku da do ruky a prizmuruje ocka.Je to take male babetko.Som s nou nadmieru spokojna.Neda sa povedat ze psoun je lepsi nez sysel alebo naopak.Kazdy ma svoje vyhody aj nevyhody ale urcite je vyhod viacej.Len som smutna z toho,ze syslik sa doziva skoro o polovicu menej ako psoun.Tak sa jej budem 2krat tolko venovat,aby mala svoj zivot nadherne naplneny stastim : )A fotky uz mam,len si ich dam do pocitacu a potom ju uvidite v plnej krase.Zatial sa maj krasne a posielam pusku tvojim syslikom
    2.7.2006 20:32Vinny
    Jolly: ta naše malá měla chvilku taky průjem ale naštěstí už ho nemá, měla to asi po těch vitamínech a z horka předtim ho neměla, a po vysazení vitamínů se taky neobjevil, a to sem jim dávala jen polovinu doporučené dávky, ale normálně žrala a byla veselá takže sem k vetovi nešla (navíc to trvalo jeden den pak po dvou dnech opět jednou od té doby klid, kdyby to bylo déle samozřejmě tak mastim k vetovi), já bych to taky asi řešila až po delší době, v případě že by nežrala a nepila ihned, no najdu si co to je ten Čárkl vim že už si se o tom jednou zmiňovala, kdyby náhodou zase...
    - - - - -
    u těch lidí ten prcek normálně při tom průjmu žral a pil?
    - - - - -
    docela mě to vyděsilo protože sem tam každý zvíře má průjem ale že by po tak krátký době to skončilo takhle, hodně zvířat takhle reaguje i na vedro (víc pijí nebo jim prostě dávám i víc potravy která vodu obsahuje), ale je fakt že jsem teda kolem Luny skákala a pořád jí kontrolovala, připadala sem si jako cvok, jak tak koukám tak to bylo tedy asi na místě
    - - - - -
    když se někdo bude chtít mrknout jak Luna vyrostla tak na
    http://bou.abctech.info jsou nové fotky :), vím že teď chvíli stránky nešlapali ale už sme se konečně dokopali to spravit takže už fungujou :)
    2.7.2006 20:35Jolly
    Vinny- ano papal normálně. I ovoce a zeleninu. Měl jen jeden den průjem a 2 dny byl trošku méně živý, ale jinak v pohodě. Našli ho ráno, když nevylezl jako vždy. Umřel v klubíčku. Je to šílený. Dala jsem jim největšího psouna co jsem měla. Byli se mnou pravidelně v kontaktu. Nechápu to. Je to smutný.
    2.7.2006 21:04Vinny
    ale to se mi nezdá že by to bylo jen průjmem, pokud normálně i žral a to ovoce a zeleninu nemohlo to bejt snad ani na dehydrataci, je fakt že Luna byla taky veselá ale nebyla tak živá jako vždycky přesně jak si popsala
    je mi jich líto :( snad si brzy tu bolest aspoň zmírní dalším zvířátkem
    - - - - -
    když měla ten průjem tak sem akorát změnila potravu na seno,mrkev,tvrdej chleba a zrní, + pila vodu z napájky
    3.7.2006 05:48Hagrid
    Jolly To je mi moc líto,opravdu je to strašné ,vím jak to bolí.Z toho máme asi všichni noční můru že se nedej bože něco stane našim miláčkům.Já se o Danečka taky strašně bojím po tom co mi Bibišek tak zádadně zemřel.
    3.7.2006 09:53Saninka
    taaak mame nove fotecky:-)))
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=222
    - - - - -
    jolly:je to je mi mooooc lito:-(
    3.7.2006 13:33Natálie
    Vinny: krásný fotky, je hezký jak si spolu hrajou, to se mi furt u mých psounků nedaří vyfotit, jsou moc rychlý. A Luna teda hrozně vyrostla! Fakt je už velká, já nevim jak to dělám, ale moji psouni jsou nějaký malý - Agáta je o dost menší než Luna, asi je chudáky trápim hlady, nebo co :) Ale Luně to moc sluší a je Agátce hrozně podobná. Maji stejnou hlavu a je vidět, že to jsou ségry :) Jdu jí nasypat zrní, tať mi taky takhle hezky roste ;)
    3.7.2006 17:39Arturek
    Ahoj všichni, jak se píše o tom psounkovi co umřel tak ten byl náš. Připadáme si jak největší lajdáci když se toto stalo. S Jolly jsme byli pořád v kontaktu a ptal jsem se ne každou blbost a toto jsem z nepochopitelných důvodů neřešil. Přitom jsme se o něj opravdu starali jak o své vlastní dítě, je nám po něm strašně smutno, byl to neskutečnej mazlík a nikomu tohle nepřeju. Jinak fotky které jsou zde od Vás všech jsou super. Doufám že si o nás opravdu nemyslíte že jsme to zanedbali..... Ach joooo, opravdu to moc bolí!
    3.7.2006 18:58Kožót
    Arturek: Nesmutni, to se může stát. Máš aspoň zkušenost pro příště. Mě můj první psounek, Kožótek, umřel v náruči a bylo na něm vidět, že se trápí. U Tvého to vypadá, že se snad netrápil. No, teď někde s Kóžou rošťačí v psouním nebi. Bude dobře.
    3.7.2006 22:52Jolly
    Arturek- nemyslím si, že byl zanedbanej. To se mohlo stát i zkušenýmu. Musíme stát při sobě. Jsme jedna boží rodina. a psouní taky. Kdybych vám nevěřila, neslíbila bych vám další mláďátko....
    - - - - -
    Saninka- jsou nádherný. Mám radost, že to takhle dopadlo. Máš krásný párek. ;-) Jen je moc nepřežírej, aby ti nepraskli ;-).
    4.7.2006 08:50Saninka
    Arturek:ja si myslim ze jolly je super zenska a ze to chape stat se to bohuzel muze:-(je to spattny,smutny ...ale stava se to:-(takze se nebojte a priste budete vedet vic co a jak
    Drzim do budoucna palecky:-)
    mooooc
    - - - - -
    jolly:nahodou!:-)))ona zhubla:-))ale pupa nejak chlapati:-)))))))))ale ona je uplne strasna nemuzu jiodnaucit aby nekousala moji hraci bednu sice na ne slysi ale jakmile se bud otocim a pozoruju ji jen tak ockem hned se do toho da znova!jsem z toho hotova:-//:-)
    - - - - -
    ahojik videla jsem tvoje fotky s+d jsou fakt dobry:-)))ty jo a neni ten sysel nejak velkej?ja myslela ze syslici jsou maly!:-))jinak opravdu jsou moc pekny.-))
    - - - - -
    pro vsechny: jen jsem se vas chtela zeptat.Vim ze existuje jeste psoun beloocasy.Ma ho nekdo z vas?Oni jsou takovy o trosku svetlejsi nez cernoocasy ne?Moc dik a pozdravujte psouny a dalsi havet!:-)))))))))))))))))))))))))))))
    4.7.2006 12:07Tedítko
    Arturek: Tak to je hrozné, je mi to moc líto, nedokážu si to představit. Ach jo, určitě to není vaše chyba, tím se netrapte, čas ránu zahojí a zůstanou jen hezké vzpomínky, dokud na ní vzpomínáte, tak je stále s vámi.
    - - - - -
    Jinak všechny zdravím, jsem zpátky z dovolené a večer si jedu pro Tedíka k Tabi, jestli mi ho vrátí:-) Tedík asi nebude moc nadšený, holky jsou určitě lepší. Už se nemůžu dočkat, puká mi steskem srdíčko po tom mojem rošťákovi miminkovském:-) Snad mě pozná:-) Držte pěstičky, ju?
    4.7.2006 12:43Kožót
    Ahoj Irčo, byl jsem minulý týden v Ostravě, stavil jsem za Tabi a musím jí pochválit - o Tedíka se starala lépe jak o Rozku a Julčí. A pokud vím, tak si Tedík na holky zvykl, tak nevím, nevím, bude-li chtít s Tebou domů :-D Ne, vážně, určitě mu chybí to polehávání a pospávání v posteli, to jistě za nic nevymění.
    4.7.2006 12:57arturek2
    ahoj všem, jsem přítelkyně člověka který vám psal včera, to znamená,že ten psounek co umřel byl i můj.Chci na všechny apelovat, dávejte si pozor na vaše miláčky,náš arturek měl průjem opravdu jen 1 den(ani ve snu nás nenapadlo,že by se tohle mohlo stát po 1 dni).Je to nepředstavitelná bolest a nikomu nepřeji tohle zažít.Bylo to naše štěstí,hlavně tedy moje a jen tak se stím nejde smířit.
    4.7.2006 13:07Dana
    arturek2

    je mi to moc líto, vím jak strašně to bolí, nám umřela psouní holčička letos na jaře.Pět neděl jsme ji kurýrovali.Jak píše Kožot, je mu dobře v psouním nebíčku.Ať srdíčko přestane brzy bolet.
    4.7.2006 18:49Tedítko
    Kožo, nazdárek a jak se ti Tedík líbí? To jsi na mě nemohl počkat? Chtěla jsem tě taky poznat osobně:-) No, ještě necelou hodinku a už budu s tou mojí lásečkou:-) No bodejť, s Tedíkem se může normálně pomazlit a pohladit, R+J jsou hyperaktivní nemazlivky:-) Ale jsou krásné, vsadím se, že Tedík nevěděl, kterou sbalit dřív:-)
    5.7.2006 17:19Vinny
    Kožót: tak jsem se dokopala k těm fotkám z venku na http://bou.abctech.info
    Luna se sice poprvé na kšírkách vztekala asi hodinu a půl než jí to přešlo (jen v momentně kdy bylo zaplý vodítko a ona nemohla jít kam chtěla), ale za to dneska podruhé už si je nechala skoro i dobrovolně nandat (už mám oba okšírovaný a v přenosce během cca 2minut), evidentně se jí venku líbí. Nejdřív byla v kšírkách na volno, ale když sem viděla že se nijak zvlášť nedrží ani mě ani Boua tak sem jí po malém lovu připla na vodítko (s tim mi s velkou srandou asi 20x utekla). Dneska už to bylo v pohodě nevzala roha ani jednou, bohužel si nemůžu moc nechat dovolit ani jednoho na volno ke všem sousedům by mohli prolízt plotem a navíc je hned u baráku docela frekventovaná silnice.
    Natálie: já jsem zvolila metodu nejdřív do přenosky prcek pak tam nacpu tlusťocha :). Jinak malá se tím venkem docela otrkala, už se nechává jakž takž "dobrovolně" vzít i do ruky, na mědvědy už si hrajem pravidelně, drbat ještě moc nechce ale občas se jí to zalíbí, v kleci už je to úplně bez problémů, venku jak kdy. Ale ty procházky venku jí evidentně pomohli jelikož se na mě dneska venku snažila vyšplhat aby líp viděla a dřív by se nechala zabít než aby se mě vůbec dotkla. Bou už je na vodítku profík, takže toho stačí jenom šikovně přivázat s přenoskou mi lítal po trávníku, ale brzdovej kotouč už neutáhne :).
    6.7.2006 08:46Hagrid
    Ahoj,potřebuji poradit Daneček se dost drbe tak ho pořád prohlížím a le nikde nic,myslíte že bych ho měla preventivně postříkat difusilem.používala jsem ho na morčata i potkany.?
    6.7.2006 09:04Vinny
    Hagrid: ahoj ty moji se taky drbali ale teď už vyjimečně, srst se jim změnila na úplně sametovou tak nevim jestli to nemělo souvislost s tim, mě zase doporučili na morčata frontline (ale je to pěkně drahý) a opravdu to pomáhá stačí jednou,dvakrát, ale na psouny jsem si to netroufla, měla mi to zjistit známá veterinářka ale pořád nic
    - - - - -
    mě zase varovali že za žádnou cenu nemám používat to co se dává psům za zátylek, že je to životu nebezpečný i pro kočky (něco o blbym dávkování) ale to tady snad taky někdo používá a bez následků, tak jim pak věř
    6.7.2006 13:52iveta
    Protože jsme měli i čubajzníka a Syslánek měl za krkem klíště, tak jsem mu dala asi 5 kapek Frontline do kožíšku za krk. Už to bylo vloni a přežil. Byl to ale Frontline v rozprašovači. Stříkat jsem si nedovolila, tak jsem odšroubovala a kápla. Bylo to vloni (to byli ještě 2 psounci) a určitě jsem jim to dala oboum dvoum. S nikým jsem to ale nekonzultovala. Taky to prý není pro ježky a na podzim jsem tim odblešila 4 kousky a už jsou živí a zdraví (doufám) v lese.
    iveta
    6.7.2006 14:44Vinny
    iveta: já taky mám ten frontline v rozprašovači na morčata zabírá zázračně, jenom se mi protočili panenky při ceně :) ale hlavně že to funguje
    6.7.2006 16:42Saninka
    Hagrid: ahojik videla jsem tvoje fotky s+d jsou fakt dobry:-)))ty jo a neni ten sysel nejak velkej?ja myslela ze syslici jsou maly!:-))jinak opravdu jsou moc pekny.-))
    6.7.2006 20:28Mettler
    Saninka: Neřekla bych, že jsou syslíci od Hagrid nějak velký. Když mrkneš do mých alb, tak bych možná řekla, že ti moji syslíci jsou ještě větší.

    Už jsem dlouho nepřidala žádnou fotku, budu to muset napravit.

    Hagrid: Tak se nám včera narodila malá myšátka. Docela to vypadá, že je jich tam požehnaně. Dost se bojím, jestli je udám. KDYBY NĚKDO CHTĚL, no už jsem to tady říkala.

    Nemáte někdo zkušenosti s kolečkama na běhání pro vaše psounky? Poslední dobou syslíci hrozně moc zlobí a dělají rámus, jak koušou do klece. Mě to ani moc nevadí, ale moje úplně celá rodina si stěžuje. Tak pořád přemýšlím, jak je zabavit a vůbec nic na ně nezabírá.

    Vinny, Ivet: Já taky používám Frontlyne, je to teda skutečně krutě drahý, ale zabírá to na 100%. Na syslíky jsem to sice ještě nepoužila, ale na zakrslém králíkovy a na osmákovy jsem to už vyzkoušela a vůbec nic jim z toho nebylo. Používám to na psa a jednou se mi to dokonce nechtěně povedlo mu to stříknout do tlamičky, tak chvíli prskal, ale byl v pohodě.
    7.7.2006 09:15arturek2
    ahoj,chtěla jsem se zeptat,jak snáší psounek(samec)2roky,nový přírustek do rodiny.Tím myslím nové mládátko psouna??Díky za odpověd.
    7.7.2006 09:19Saninka
    arturek2 ahojik ja jsem k sobe dala rocniho a pul a ctyrletou a taky to jde myslim ze dobre jestli to bude samicka tak jio!!:-))
    7.7.2006 10:17arturek2
    Saninka: Ahoj.samička to nebude určitě.Nebudou agresivní?Aby ten starší toho mladšího nějak neporanil...
    7.7.2006 10:33Vinny
    arturek2: přesně takový problém sme řešili :), Bou si na Lunu po tejdnu zvyknul, s tim že ze začátku jí kousnul do tlamičky i přes klec(dvakrát),poprvý kdy sem to zkoušel (nejdřív bez klece) na ní vystartoval i když se tvářil jako mírumilovný tvor až do chvíle kdy byl 5cm od ní, pak venku (s jištěním na kšírkách a v pohotovosti se smetákem) sme je seznamovali, prcek se chtěl furt přátelit ale nedovolili sme mu ze začátku se mu přiblížit k tlamě, po tejdnu když už na sebe iáli sem je dala zkusmo k sobě a druhej den už i na noc a bylo to v pohodě, Bou si teď od prcka nechá líbit úplně všechno i ve chvíli kdy bych i já Lunu už zakousla, jinak sme nejdřív mysleli že naježení ocásku je ukazatel jenže ty prevíti si takhle hrajou :), a zkusmo se naježujou takže sem ráda že sem to riskla, ale Kožót i Jolly doporučují seznamovat v prostředí kde není zvyklý ani jeden z nich jelikož toto byl u nás trošku problém bylo to až krajní řešení, opravdu sou lepší jeden než dva, stačí se na ně podívat jak si hrajou na medvědi (občas si tak malá hraje i se mnou), jinak např. Natálie myslím neměla problém žádný, každý psoun je jiný (Boua máme od března, Lunu od června),předtím sme nikdy žádného neměli takže se taky učíme, ale doporučuji opravdu opatrnost aby se prckovi nic nestalo, já vyměnila normální klec za klec dělanou ze svařovaný sítí (menší rozteč špruclí), tam si to vyřikali (prcek umí neskutečně nadávat, zvládala to i 20 minut v kuse za to kousnutí do tlamičky - spíš škrábnutí) - navíc v ní předtím Bou tejden bydlel, pak sem jim celej tejden prohazovala klece a různě byl puštěnej jeden nebo druhej, pak sem to riskla se smetákem v ruce dohromady :) a vyšlo to, pokud můžu posoudit je Bou teď opravdu o dost štastnější
    - - - - -
    Bou je také dvouletý a Luna letošní prcek od Gumpa
    - - - - -
    venku sem myslela venku z klece :) a na území Boua mimo jeho území by to bylo určitě snazší ale prostě nebylo pořádně kde (aniž bych riskovala že budu jednoho nebo druhýho lovit pár dní po místnosti)
    - - - - -
    ale určitě by se dala Luna ochočovat lépe bez Boua je dosti plachá, ale co sem slyšela tak to maj se sestřičkou v rodině, ale o dost se to lepší občas jí můžu vzít i beztrestně do rukou, v kleci už je to úplná pohoda to si užívá i drbání ale venku jak kdy spíš si tam ze mě dělá srandu a hraje si se mnou dobrovolně na medvědy :)
    - - - - -
    můžeš se mrknout na Bouiho stránky aby ste viděli jak vypadá dvouletý psoun a malý prcek dohromady :)
    - - - - -
    ale nevím jak je to se dvěma samci dohromady, my máme samce a samici, mláďata by byla spíše zázrak takže z toho strach nemam a i kdyby čistě náhodou, tak narozdíl od morčat bych neměla strach že by skončili u hada (proto mám doma v kleci dva morčáky :) - a to nás lidi odrazovali že je to blbost, je to ok, důležitá je velikost klece v malé se prali)
    7.7.2006 11:39arturek2
    winny: Takže to zas takový problém nebude.Asi... Stejnak asi je nejlepší kupovat ty malý roštáky dohromady aby na sebe byly zvyknuty od malička...
    7.7.2006 12:13Vinny
    arturek2 - no jo ale zkus to :), byly sme přešťastný že sme po víc jak roce sehnali Boua, Luna byla neplánovaně, ale povedlo se :)
    7.7.2006 12:47anonym
    Dobrý den všem chovatelům,ráda bych se zeptala,zda náhodou někdo tady nemá zkušenost s chovem psouna s činčilou.Myslíte,že bych je mohla chovat v jedné kleci?Snesou se?Mám velice hodného psouna z jeho strany by snad neměl být problém.
    7.7.2006 13:03Gump
    Myslím že psoun s činčilou ani náhodou, kamarádi by nebyli rozhodně kvůli tomu, že psoun je denní, zatímco činčila noční zvíře, jestli se teda nepletu. Takže by se nevyspali...
    7.7.2006 14:47Kožót
    Tedítko: Irčo, však jsem nebyl v Ostravě naposledy, příležitost se jistě někdy najde. Věřím, že Tedík již spokojeně chrupká u Tebe v posteli.

    Vinny: Moc hezké fotky z venčení. Překvapilo mne, jak je už Luna veliká. A Bouí není tlustý, tak by měl správný psoun vypadat - spokojeně najedeně.

    Hagrid: Nemysli hned na nejhorší. Kačka i Bubo se drbou častěji než já a ani jeden z nás blechy nemáme. Myslím, že se Daneček snaží zbavit miminkovské srsti. Nepřijde-li do styku s jiným zablešeným zvířetem nebo nechodíš-li s ním ven, tak bych ho preventivně ničím nestříkal.

    arturek2: Ten "domácí" psounek z toho nového, přibyvšího do teritoria z počátku rozhodně mít radost nebude. Bude to chtít trpělivost a hlavně oči na stopkách, aby netekla krev. Osvědčilo se mi dát Kačku s Bubem dohromady v pro oba cizím prostředí. Mnohem více zkušeností má v tomto směru Jolly.
    7.7.2006 15:48Hagrid
    Kožotku ty máš asi pravdu ! on poslední dobou taky hodně pouští chlupy ,to bude asi ono.
    7.7.2006 21:32Jolly
    Hagrid: Žádný chemický cajky na něj nestříkej. Když ti to přijde moc- vykoupej ho v šamponu Nizoral(proti lůpům)- to mám od mé veterinářky a perfektně to funguje. Je to pro zvířata neškodný a mají po tom nádhernou srst. Jen to koupání v umyvadle bude asi švanda ;-))). Jinak prťata teď mění srst- hlídám Blance psouníka- je na dovolené. To je tedy péro z gauče ;-)).
    - - - - -
    Arturek2- Spolu jsme sice moc nemluvily- vybreč to- musí to ven.... Hele můžeš dát staršího s mladším dohromady, jak psal Kožót - v jiném teritoriu, kde to neznají. Pak už je jen přeneseš. Mám to mnohokrát ozkoušený. Jen jsem proti, aby měli mezi sebou psouni více jak 2 roky, protože si na sebe tak zvyknou, že když ten starší odejde, tak ten mladší většinou jde stezkem za ním. Takže tomu mladšímu ubíráš roky života. Ale když to jinak nejde, tak...
    - - - - -
    anonym- přesně jak píše Gump- každé zvíře má úplně jiné biorytmy a akorát by z nich byli vystresovaný zvířátka. Leda každého v jiné místnosti.
    7.7.2006 23:17Vinny
    Gump: no my sme naše noční morčata fikaně převedli na denní morčata :) dostávaj hlavní žrádlo (myslim tim zrní, ovoce a zeleninu) i se psounama večer takže se všichni naperou a spokojeně chrněj a je většinou do rána klid, až do chvíle kdy se panička vyhrabe z postele a morčáci si dělaj nárok na svojí trávu, vzápětí na to se ozve Luna (už sem se dokonce naučila iát tak aby mi odpověděla takže je tu docela sranda - zvlášť když na to ona nemá občas náladu a panička vypadá jako iájící blb), poslední dobou i Bou
    anonym - ale jinak s Jolly souhlasim není to dobrá kombinace
    8.7.2006 09:22arturek2
    Jolly: moc sme spolu nemluvily,to maš pravdu a mozna to byla taky ta moje chyba.Stejnak stále nechápu jak se tohle může stát po jednom dni průjmu,opravdu mi to nejde do hlavy,zvlášt když vím co všechno jsem pro něj dělala,byl jako moje miminko...
    8.7.2006 09:31Tedítko
    Anonym: Ahojky, já mám chovný páreček činčil a psouna, mimo to i morče a psa. Dohromady bych je nedala ani omylem, jak psal Gump, každý spinká jindy a ještě k tomu jsou činčily velice náchylné ke stresu a každý pokus o něco nového je odměněn průjmem a můžou i umřít. Takže v žádném případě!
    - - - - -
    Jinak, jak psala Jolly, v jiné místnosti být nemusí, mám je všechny v pokojíčku a je to v pohodě, činčily jsou zvyklé na hlasitější hudbu i randál od psouna a normálně spinkají, ale v kleci jim to bude vadit, protože jsou teritoriální a byli by pořád ve střehu.
    - - - - -
    Vinny, morčata jsou denní zvířátka:-)
    8.7.2006 13:36Hagrid
    Jolly asi mění tu srst ale kdyby se to neuklidnilo tak ho vemu tím nizoralem,jednou jsem ho už koupala a byl celkem hodný ,jen po akci samotné se na mě urazil jak jsem mu mohla něco tak ošklivého udělat.Danda je skvělej je pořád semnou po bytě se mi lepí na nohy a strašně rád se nechá mazlit a hraje si jak o život.Metá kotrmelce a dělá psí kusy.Je to malej zloděj pokouší se ukrást vitamínové sanal hvězdičky miluje je.Je schopnej si pro ně vyšplhat téměř kamkoli.přiběhne na zavolání a když mu řeknu aby mi dal pusinku tak jich dostanu stovku.
    8.7.2006 16:43Vinny
    arturek2: a nemohlo se stát že se něčim přiotrávil? probírala sem to i s Kožótem v životě se mi nestalo že by mi nějaký zvířátko umřelo po jednom dni s průjmem (včetně Luny), spíš to vypadá že to byla reakce na něco jiného, určitě do toho nechci vrtat to ne, jen se zamyslet i nad touto možností aby se to nepřihodilo popřípadě znovu
    Tedítko: no to je právě to naši byli "noční" dokud sem jim nepřehodila režim :), dělali v noci pěknej bordel
    8.7.2006 17:00Tedítko
    Vinny, no, je fakt, že moje morče nespí ani v noci ani ve dne, jen tak odpočíívá a leží, ale když se v noci vzbudím a jdu se třeba napít, tak mě pozoruje:-)
    arturek2: A nedávali jste mu třeba čerstvou trávu, kde mohlo být třeba něco jedovatého? Takhle se mi otrávila želva, selhaly jí ledviny a umřela.
    8.7.2006 17:00arturek2
    vinny: Já samozřejmě chápu,že tohle každýho napadne,že jsme mu dali něco špatnýho nebo že jsme ho nechali dělat co chtěl ale tak to neni,kdybych jen malinko ve skrytu duše věděla,že jsme mu něco takového dali,tak bych sem opravdu nepsala.Dostával jen zeleninu a zrní,nic jinýho jsme se neodvážili mu dát, proto tomu nemůžu uvěřit... Co jsem mluvila s veterinářem (nad tím samým i uvažovala i Jolly)tak mi říkal,že to mohla být bakterie... Stačilo dát jen ten čárkl a možná by se to zlepšilo,jenže to nás po 1 dni nenapadlo...
    8.7.2006 17:40Vinny
    arturek2: opravdu Vás nechceme nijak urazit, spíše pomoct, myslela jsem např. jedovaté pokojové květiny, čistící prostředky atd., něco k čemu se mohl dostat když byl venku
    - - - - -
    předpokládám že dostatek sena a vodu měl
    8.7.2006 18:57arturek2
    kytky nemáme v pokoji vůbec, a čistící prostředky ty v pokoji nemáme,takže je naprosto nemožný aby se k nim dostal, a z pokoje jsme nepouštěli.Já chápu,že to nemyslíte špatně.Sena a pití měl opravdu dost, až mi to seno vyhazoval z bedny...
    - - - - -
    Tedítko: na čerstvý trávě byl, ale to bylo na zahradě chaty,je dost možný že od tam tad něco chytil??
    - - - - -
    Tedítko: ted celou dobu nad tím přemýšlím a nejde mi to hlavy, přece z čerstvý trávy nemůže nikdo dostat nějakou nemoc,zvlást když je to zahrada,kde jen tak nikdo nechodí...
    8.7.2006 20:41Vinny
    arturek2: myslím že Tedítko to myslela tak jestli tam neroste něco jedovatého v té trávě
    8.7.2006 20:55arturek2
    Vinny: já to chápu, jenže tam je jen obyčejná tráva a pampelišky,byl na kšírách,takže jsem viděla co dělá a co jí.
    8.7.2006 21:05Vinny
    arturek2: koukám že by se ti vyplatilo icq na komunikaci :), pak už mě nic nenapadá, jinak mohu se zeptat proč jste se ptali na toho dvouletého psounka versus mládě? (jen čistá moje zvědavost)
    8.7.2006 22:40Mettler
    arturek2: A můžu se zeptat v jaké kleci a nebo ubykaci jste ho měli?
    8.7.2006 23:55Luciperka
    AHOJ! Jsem tu po dlouhé době a sjela jsem alba a neumíte si představit jak jsem se pobavila. Někdy to je jako komiks. Jsem ráda, že se maji vaši psounci výborně a že si vás pěkně vychovali. Mějte krásný léto!
    9.7.2006 10:30arturek2
    Mettler: Postavili jsme mu dřevěnou bednu která byla fakt veliká(posílali jsme fotky Jolly a ta řikala,že je super) Ta bedna měla metr na metr a půl metru široká byla určitě.
    - - - - -
    Vinny: doufám,že ta první věta nebyla urážka... :-) četla jsem o psounech na netu a tam psali,že starší psouni by se neměli dávat dohromady s mladšími.Zajímalo mě jen jak je to doopravdy,protože mi přišlo že to je hloupost,že se můžou skamarádit vždycky.To je celý.
    9.7.2006 10:37Vinny
    arturek2: ne to ICQ je komunikační program :) už mi to tu připadalo jak story, možná to tam na mysleli právě jako Jolly je pak problém když jeden z nich umře
    9.7.2006 10:59arturek2
    Vinny: já vim už je to zbytečný to řešit, ale někdy to holt člověku nedá a řeší to pořád dokola jak nějaký blbec.Tam právě psali,že nemůžou jít k sobě protiže ten silnější by moh toho slabšího zabít,že by ho nepřijal.To mi přišlo jako blbost,tak proto jsem se ptala tady.Tady je vidět,že o tom něco víte.
    9.7.2006 11:42Mettler
    arturek2: A čím jste tu bednu měli natřenou. Určité preparáty na dřevo uvolňují škodlivé výpary, které mu mohly ubližovat dlouhou dobu a potom už ten průjem ho mohl jenom natolik vyčerpat, že ... Nezlobte se nechtěla bych do toho nějak šťourat, není to vůbec myšlené na Vás, že byste něco zanedbali, ale říkám si, že by se to mohlo stát komukoliv tady z nás.
    9.7.2006 12:00arturek2
    Mettler: já se nezlobím,jsem ráda,že nad tím někdo přemýšlí se mnou.I když už to nemá smysl a je to story jak říká Vinny.Ta bedna byla natřená jen z venku obyčejným myslím, lazurem aby to dřevo vydrželo, ze zevnitř bylo pletivo aby se Arturek se nedostal k tomu dřevu a tu bednu neohlodal.
    9.7.2006 12:45Vinny
    arturek2 - no měli tak trochu pravdu, Bou by bejval první 3-4 dny opravdu malou zabil kdyby mohl, jinak jsem ráda že to co se stalo "řešíš", může to pomoci více psounkům. Ale podle toho co jsem si přečetla si myslím že jste určitě nic nezanedbali a doufám že vás to neodradí, psouni za to opravdu stojí (i když někdy bych je nejradši vystěhovala :) ).
    Jolly: co výsledky nepřišli ještě? Jinak Bou to má prostě pořád stejně a malá taky. Někdy jich tam maj míň ale jinak je to pořád plus mínus stejný. Ale musim se fakt snažit abych je v tý tlamičce našla, když se na mě Bou roztlamí vidět to neni.
    9.7.2006 13:07arturek2
    Vinny: asi neodradí, jen budu mít mnohem větší strach.A asi do něj v noci budu chodit štouchat(arturek zemřel v noci), za to mě asi bude miliovat :-) Za ty těch pár týdnů co jsme ho měli doma , jsme opravdu zjistili , že jiné zvíře by jsme nechtěli,když tě psounek přijme za svého,tak je úžasnej,jak se chce mazlit.Je hodně inteligentní a to se mi líbí.Koukala jsem na fotky těch tvých lumpů,jsou krásní!
    9.7.2006 13:13Myšák
    arturek2: nemáte na zahradě starček? Je pampelišce podobný - zvlášť přízemní růžice, do výšky vytahuje až při začátku kvetení (v Praze letos začátkem července) a je hodně jedovatý, i po usušení. Už jsem o něm psala na králíkách, protože se teď nějak přemnožil a přinesla jsem ho až domů (a naštěstí včas vyhodila). Tak jen pro jistotu...
    http://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%BDil%C4%97
    9.7.2006 13:57arturek2
    Myšák: podívala jsem se na ty stránky(protože samozřejmě jsem nevěděla jak to vypadá:) , a myslím, že takováhle u věc u nás na zahradě neroste.Ale díky za tip...
    9.7.2006 15:13Tedítko
    Arturek: Nazdárek, ono to mohlo být cokoliv, mohl to být přízemní plevel, který nejde vidět jen tak, člověk musí přímo hledat, aby si ho všiml. Moje želva sežrala plyskyřník nebo jak se to jmenuje. Od té doby nosím pouze pampeliškové listy a květy a ten zbytek vyhodím, je to jistější. Bylo by dobré na to přijít, aby jste se pak vyvarovali dalším problémům. Ale klidně to mohla být i nějaká bakterie nebo vir. I nás lidi dokáže zabít zrychlená leukémie za 3 dny:-( Škoda, že jste nenechali udělat pitvu, je to sice hnusné to napsat, ale třeba by se zjistilo, co to bylo. Teď mě napadlo, že to mohli být zauzlená střeva, je u toho průjem a prý to dost bolí. Ach jo, já už nevím.

    Před chvílí jsem Tedíkovi dala tak na prdel, že to ještě nezažil, prokousl dráty od mojí lampičky, naštěstí nebyla zapojená, ale kdybych si toho nevšimla, tak vyhoříme:-( Tedík se urazil a ještě nevylezl z budky, kterou mu darovala Tabi s holkama:-(
    9.7.2006 15:50arturek2
    Pitvu bych v životě nedovolila,stračí,že jsme ho museli pochovat tak brzo a ještě ho pohřbít rozřezanýho,to ne.
    - - - - -
    Tu trávu projedu a podívám se co tam vše roste.Mohlo to být z čehokoliv..
    9.7.2006 16:34Tedítko
    Právě, že pitva by mohla pomoct, abys nemusela pochovat dalšího psounka a nebo my. Kdyby lidstvo nezačalo pitvat, tak bychom umírali ve 30-ti na úpně obyčejné věci, které se třeba dají operovat a tak. Ale to je jedno, 100 lidí, 100 názorů.
    9.7.2006 16:44Myšák
    Tedítko: no, ale pitvat lidi začali právě ty, o které po jejich smrti neměl nikdo zájem.. Taky si neumím představit, že bych svého králíka poslala na cestu s rozřezaným tělem i kožíškem - co kdyby už tak zůstal na věky :-(
    9.7.2006 17:05arturek2
    Tedítko: i když by to pomohlo-možná,tak bych to neudělala,každý jsme jiný a někdo by to třeba udělal jinak ale na to já neměla žaludek.Přijde mi to strašně nedůstojný.

    Myšák: přesně tak, s tím plně souhlasím.
    9.7.2006 20:24Hagrid
    Ahojky všem,chci se zeptat daneček dostal tak před 14dny novou velkou klec,hlavně je vzdušná a prostorná až vyroste v chlapáka.Ale jak si tam tak šmejdí a šplhá tak si ošmirgloval to trdlo malé na čelíčku chloupky,mají to i Vaši nezbedové?
    - - - - -
    Mettler ,opožděná gratulace k nunumiminkům! ,,to je slovo co?" Jak si se ptala na ty kolečka na běhání,tak já si myslím že by to asi syslíci nevyužili,a mohli by si v tom zlámat nožku,ale to je jen můj dojem ,ale stejně, zdaj se mi dost chytří na to aby lítali do zblbnutí v kole?
    10.7.2006 14:23Vinny
    Hagrid: mrkni se na stránky jak vypadal Bou měl úplně holou hlavu (ještě mě veterináři nevěřili že to má o klec), no a hle když mrkneš na nové fotky hlava je úplně zarostlá :) dostal jinou klec, svařovaná síť neni na to odbrbování tak dobrá
    10.7.2006 14:50Kožót
    Hagrid: Lysý čumák a čelo, to je téměř nevyléčitelná nemoc psounků z běžných klecí. Naštěstí je to závada pouze estetická.

    arturek2: Mě napadlo, jestli nemohl chytit tu pasterelu. Ta by s mládětem mohla zatočit takhle rychle. Ale nejsem si jist, jestli by při pasterele neměl mít kromě průjmu i dýchací potíže.
    10.7.2006 15:35Tabi
    Luciperka
    ahoooooj :o)))Tebe jsem už dlouho neviděla .o)) taky Ti s holkama přejem hezké léto :o)

    Tedítko
    moc ho nemlať .o) doufám, že ho holky moc nezkazily .o) mám fotky, ale v tom horku se mi nic nechce .o(
    10.7.2006 19:28Mettler
    Hagrid: moji syslíci to maj taky na hlavičce, já řikám, že to vypadá, jako když mají přeseknutý čelíčko. Ale ono jim to vždycky za čas zaroste, a tak maj příležitost si to udělat znova.
    Děkuji ti ke gratulaci, ale teď spíš smutním. Z pěti nunumiminek (to je fakt hezké slovo) nám už zbylo jenom jedno. A ví bůh jestli vůbec zbyde. Novopečení rodiče jsou ňáký hodně nevrlí. Nevím co se jim nelíbí. Každy den zabijou jedno mladé a né, že by ho sežrali, ale vyhodí ho před vchod domečku. Nemyslím si, že to malé to vydrží. Je mu teprve 6 dní, a do 3 týdnů je ještě hodně dlouhá doba. Nevíš co s tím? Nemyslím si, že by jim chyběli živočišné bílkoviny, ty dostávaj v hojném počtu a taky kdyby jim chyběli, tak by ta mláďata sežrala, nebo ne? A zase kdyby neměli klid, že by se zdáli ohrožení, tak by ta mláďata sežrala hnedka všechna najednou. Mě to příjde jako kdby mě za něco trestali.
    10.7.2006 21:13Jolly
    Mettler- to ne, některé myši takhle kanibalí. Nějaký důvod to má, jen si už nepamatuji jaký. Zkus zahledat na netu..
    - - - - -
    Arturek2- teď už je to stejně jedno. Nyní už to nikdo z nás nevyřeší- vše budou jen dohady. Jinak jak jsem říkala vašemu příteli- v bibli je v proroctví psáno, že na konci věků Bůh stvoří novou zemi a podle mého osobního studia vzkřísí nejen svoje věrné lidi, ale i zvířátka. Takže já si myslím, že to na věky není ani náhodou. A jak znám Boha- vše se dozvíš- i jak to doopravdy bylo. Jen si musíme počkat...
    - - - - -
    Myšák- Bůh bude tvořit nová tělíčka- jak lidem, tak zvířátkům. .. ;-)
    - - - - -
    Všem- výsledky už došly už před 14 dny, ale omylem MvDr., takže čekala až se ozvu- neboť byly negativní. Našli tam jen nějakého "stafilokoka", který prý normálně žije v srsti všech hlodavců a je zcela nepatogenní. Takže nic jiného tam nebylo...
    10.7.2006 22:38Gumidci
    Ahoj všem,

    už dlouho sem nahlížíme, ale až dneska nás napadlo se registrovat:o)) Máme jednoho psounka Čipa, je u nás asi 1,5 roku. Dříve bydlel u MMMoni..Je to čipera, ale ten nejhodnější ze všech:o))))Snad se nám brzy podaří přidat nějaké fotky..
    11.7.2006 07:52Hagrid
    Ahojky Mettler ,já jsem o tom tady před časem psala,vždy mi požrali rodiče malé,ale pak jsem nad tím vyzrála,po každém dalším porodu jsem maminkám nechala jen tři mrňata a najednou to šlo v pohodě a myšek byl za chvíli plný domek.Nevím proč to tak je ale dělají to více než která koli jiná zvířata.Proto jich asi není tolik jako bílých myšek a jsou dražší.Dávej jim taky psí nebo kočičí granule ale i tak ,nakonec pomáhalo jim nechávat jen po třech mimi a pak se o ně krásně starali.
    11.7.2006 07:52Kožót
    Gumidci: Vítám Gumídky mezi námi. A Čipánka taky. Přidal jsem vám práva na tvorbu alb a na přístup na chat.
    11.7.2006 07:55Hagrid
    Ahoj Jolly,tak jsem ráda že ty rozbory dopadly dobře,Danda to má totiž taky ale potíže s tím žádné nemá tak snad je to ok,asi to prostě psounci v tlamičkách mají všichni.Myslím že když to nemokvá nebo nehnisá tak snad ho nemusím tahat na veterinu.Ani si nedovedu představit jak by ho doktor prohlížel,Danda když se naštve tak to stojí zato,je krásně svůj.
    11.7.2006 11:54Tedítko
    Myšák: No, v tom přídadě by většina lidí po havárkách atd. zůstala v tom stavu navěky, no to je jedno. Jen jsem napsala svůj názor. Já nevěřím v Boha, ale ve vědu, Bůh mi ani mým známým nikdy nepomohl, vždycky jsem si musela pomoct sama. A také nevěřím na žádnou cestu atd.Jolly, nic proti tobě a tvému vyznání:-)
    Ale věřte, že pokud by se něco stalo a nevěděla bych, co to bylo, chtěla bych to zjistit a pomoct ostatním. Ale je to věc každého a chápu, pokud se mu to hnusí, mě to taky není příjemné o tom psát.
    - - - - -
    Jolly, taky mě těší, že jsou rozbory v pořádku:-)

    Tabi, no, řekla bych, že ho holky trochu změnily, chová se jinak než normálně, ale začal se ještě víc tulit a z postele nevyleze ani omylem:-) PS: Už máme koupený koberec:-)
    11.7.2006 15:01Kožót
    Navrhuji nechat otázky víry a nevíry, bytí a nebytí a podobné na jinou diskusi. Každý z nás by zde jistě dokázal odprezentovat svůj náhled, jistě zajímavý a jistě pro ostatní přínosný. Není to však předmětem této diskuse. Dík.
    11.7.2006 18:32Mettler
    Jolly: No jo jenomže oni je nesnědli, jenom je zabili, a pak vyhodili z úkrytu.

    Hagrid: Ježiš to bych asi nezvládla, mě by jich bylo hrozně líto. Tak dneska je jim TÝDEN, a mám dobrou zprávu, prďolínci (nunumiminka) jsou tam DVA! Snad už to bude v pohodě. Akorád pro ně ještě stále nemám zajištěný odběr.
    - - - - -
    Gumídci: Vítám Vás tady a taky pozdravuju vašeho Čipouška od mého Čipouška.
    11.7.2006 20:17Hagrid
    Jolly znamená to tedy že se s tím nemusí nic dělat?

    - - - - -
    Mettler já vím ,je to těžká volba,ale buď 3 nebo žádné tak to dělali u mě.Možná by je odkojila normální bíla myš co má zrovna svoje,nevím u nunu potkanů se to dělá.
    11.7.2006 21:22Jolly
    Kožót- Omlouvám se- já to myslela jako povzbuzení pro toho, kdo ztratil "milovaného".
    - - - - -
    Hagrid- zítra jdu k Aleně, tak mi snad řekne více. Zatím to vypadá, že je to normální. Zajímal by mě docela názor MvDr.Krále kdyby měl ten rozbor k dispozici....
    - - - - -
    Mám další "jobovku"- další mrtvé mláďe ode mne.... ;-(((((((((((((. Vyskočilo z okna. Ach jo... Však vám to panička určitě napíše- taky ji znáte. Je to vážně smutný!!! Já fakt už mláďata nechci- pak to docela bolí. Škoda, že jim to nemůžu zakázat.
    - - - - -
    Mettler- já myslela, že je okousali. Tak to jo.
    - - - - -
    Tedítko- Kožót má pravdu, reakcí na tvou odpověď bych spustila vlnu diskuze, která sem nepatří. Takže promiň. Odpovědi na tvé otázky jsou, ale leda tak do emailu pokud máš zájem.
    11.7.2006 22:20Mettler
    Jolly: To je skutečná smůla.

    Já jsem dneska měla taky málem namále. Měla sem zlatíčka pustěný a Čip se protáhl škvírkou u dveří a bežel do obyváku, kde byl otevřenej balkon. Ještě, že mám pohotového psa, který mi ho nahnal zpátky do pokoje :)
    11.7.2006 22:29Natálie
    Jolly: to je mi líto. Asi to musí být smutný, když se mláďátkům od tebe něco stane - a stejně tak pro jeho majitele. ach jo :( Tak snad už to bylo na dlouhou dobu poslední špatný překvapení.

    Co se týče toho výsledku - je to zajímavý, taky by mě teda zajímalo jak to je. Rozhodně není pravda, že to psounci mají v tlamě normálně, jak tady psala myslím Hagrid - protože Kvído to rok a něco v tlamě určitě neměl, to vím jistě, furt jí na mě otevírá. Od doby kdy máme Agátku to má. A po antibiotikách mu to zmizelo. Teď je otázka, jestli je to škodlivý - a to mě právě zajímá. Jestli totiž jeden doktor tvrdí, že to nic není a druhý na to dává depotní penicilín, tak je to dost velký rozpor v názorech, ale jak zjistit co je pravda teda nevim :)
    12.7.2006 00:29Mettler
    Hagrid: Prosím tě mohla by jsi mi poradit. Tak přemýšlím, že nunumiminkám je už týden a já bych potřebovala vyčistit akvárko. Je už horzně moc cítit, ale bojím se. Poradíš mi prosím jak nato? Myslíš, že můžu rodiče normálně dát pryč, šetrně (kromě hnízda) vše vyměnit, a pak je vráti zpátky? Nebudou rozlobení a nezabijou je?
    12.7.2006 08:49Radka
    Moje Májinka malinká, ta včera vypadla z okna.Včera jsem přišla domu, pustila psouníky a pootevřela jsem okno.Manžel seděl na sedačce, Mája k němu vyskočila a začala okusovat kytku, tak jí okřikl a ona se vymrštila skočila skoro dva metry, jakoby podskočila okno dopadla na parapet a vypadla 4 patra.Umřela dole manželovy v náručí.Je mi tak hrozně, že se to ani nedá napsat.Nejvíc je mi líto Fíďátka, strašně moc se bojím, aby mi steskem neumřel.Jsem uplně bezradná a vůbec nevím co mám dělat.Navíc v pátek ráno mám odjet na dovolenou, naši měli hlídat oba prcky, tak nevím jestli mám nechat Fíďátka samotnýho.....fak vůbec nevím....
    Navíc se mi podobný případ stal před třemi lety, to jsem měla chlapečka Bártíčka, mazlili jsme se spolu na sedačce až z toho usnul a já taky, když jsem se probudila, tak na moje zavolání nikdo nepřišel - prolezl skrz topení ... :-((( - málem jsem zešílela ... a včera znova...
    Nechci nechat Fíďátka samotného, teď když si zvyknul nebýt sám, teď když jsem viděla jak byli spolu šťastný.Májinka nám strašně chybí, už není žádné ňufůůů, už po nás nikdo neleze a nikdo nerošťačí a nezlobí....Fído je spíš takovej tichej psounek co si někam zaleze, to Mája byla uragán co nás všechny dokázal prohnat.
    Je mi strašně, strašně moc smutno a vůbec nevím co dál.....jednu mimutu je člověk šťastnej a hned tu druhou se mu zhroutí svět....
    12.7.2006 09:04Hagrid
    Pane bože,Radko je mi to moc líto a moc s tebou cítí ,úplně se mi sevřelo srdce po přečtení Tvé zprávy.Je to strašné, o to víc teď budu kontrolovat Danečka na každém kroku.Je tolik nástrah na ty naše andělíčky, kabely ,okna,průjmy ,kvasinky v tlamkách,ledviny...... Je to strašné a nevím co napsat ,jak ti pomoct.
    12.7.2006 09:10arturek2
    Radka: Ahoj, vím jaké to je, mě Arturek zemřel před týdnem.Tobě alespon zbyl 1.I když to v žádném případě není útěcha.Každopádně je mi to líto.Snad na to za chvíli přestaneš myset!!!
    12.7.2006 09:19Hagrid
    Mettler neboj se ,udělej to normálně jak si popsala,já to taky tak dělala a nic se nestalo.
    12.7.2006 10:14Radka
    arturek2 - já jsem to četla, že vám umřel psouník, taky jsem vás litovala, ale člověk se stím musí srovnat sám v sobě.Vím, že na to myslet nepřestanu, Bártíček mi umřel před třemi lety a i přesto, že jsem měla dva nové psounky,tak na něj myslím skoro každý den, tak to bude i s Májinkou, byli si povahově hodně podobní a stejně i dopadli.Je to fakt nepopsatelný, taky si připadám, jak ten nejnemožnější idiot.Já to okno zavírala i když jsem šla na chodbu a nikdy jsem ho nenechala otevřené, když jsem nebyla doma, kdyby náhodou utekli :-((((

    Hagrid - dávej velký pozor, hlavně na ty kabely...já je mám zajištěný a přesto se mi stala nehoda...v kuchyni mám prodlužovačku za košem pod velkým těžkým kamenem, jdu do ložnice najednou obrovská rána, vyrazilo to pojistky a chudáček Fído měl opálenej celej čumáček a vyrazilo mu to jeden přední zub....nevím jak se k tomu dostal .....brečela jsem štěstím, že to přežil..
    Tak teď když jsem vám popsala ještě tuto příhodu si připadám, jako ten opravdu největší i..t , i když věnuju psounkům asi 90% svého volného času a mám je jak svoje děti (protože s vlastníma to nějak furt nejde), i přesto se mi tyhle trágedie stávají a já tomu nedokázala zabránit.
    Jenže nic mi moje psouní prdelky nevrátí....dávejte opravdu pozor, protože někdy stáčí opravdu jedna jediná vteřinka.....

    Jolly - myslím, že je dobře, že máš mláďátka,protože děláš lídi šťastný, protože je spousta psounků, co prožijí šťastný a spokojený život se svými páníčky, ne každému se stane něco tak hrozného.Vím, že to hodně špatně neseš, doufám, že už ti nikdo nikdy nenapíše to co já včera.
    - - - - -
    Ještě jsem se chtěla zeptat, jestli máte někdo zkušenost s cestováním se psounkem.Ta dovolená je totiž Transalpský závod přes Německo,Rakousko,Švýcarsko a Itálii a já přemýšlím jesli bych neměla vzít Fíďátka sobou, protože jedu , jako dopravod, tak bych se mu mohla věnovat.Jenže nevím jestli existuje nějaké veterinární osvědčení, ale to bych zjistila...spíš abych se mu to cestování líbilo....jsem naprosto bezradná.....díky předem za vaše názory a zkušenosti
    12.7.2006 13:15Tabi
    Radka
    to je mi moc líto ***, víš, myslím, že někdy je to prostě souhra náhod ...
    mi se 2x stalo, že se mi dostaly Tina a pak Rozárka na parapet (cca3cm) za mříže od balkónu, to co jsem v tu chvíli prožívala za hrůzu, se nedá popsat, naštěstí ani jedna holčička nespadla, ale od té doby 10x kontroluju klec, jestli je zajištěná, když mám otevřený balkon, tak se nejdřív pečlivě zavřu v pokoji, i když tam jen házím jablíčko (ty veverky jsou neuvěřitelně rychlé) a když jsou puštěné, tak nemám ani ventilačku a když je tak horko, že musím aspoň horní okna mít otevřené, tak je furt kontroluju, páč těm malým lumpům nevěřím ani íjá, natož tak, že se nevyškrábou po holé zdi nebo nevyskočí dobře přes metr. Přeji, aby srdíčko brzy přebolelo a zůstaly jen krásné vzpomínky.

    k té dovolené, možná se zkus domluvit s někým, kdo psounka má, že by Vám Fíďátko pohlídal, s tím cestováním a v těch vedrech, já nevím

    arturek2
    i Vám, ať smutek přebolí a srdíčko zahřeje nějaká chlupatá kulička ***
    12.7.2006 16:48Vinny
    teda co se to děje já se nejdřív nechtěla "chlubit" ale před dvěma dněma sem taky málem dostala infarkt, zavřela sem Bouiho do klece a malou do přenosky se žrádlem(s tim že jí rovnou pak šoupnu do klece) a otevřela i dolní okna, jenže můj kluk se rozhod že si pude s Lunou hrát tak si chvíli hráli a najednou ticho já se otočila a Luna na parapetu, kdyby mě nezarazil začala sem hysterčit, ale jelikož sem Lunu prozřetelně naučila přijít na zachrastění jedný určitý misky se žrádlem (Bou je naučenej na belík se žrádlem), prostě jí nalákal zpátky z parapetu na žrádlo
    Radka: je mi to moc líto, mě stačila jenom ta představa že by mohla..., nedokážu si představit že by opravdu spadla
    Jolly: udělala si hodně lidí štastnými, bohužel tyhle věci se stávají ať se snaží být člověk jakkoliv opatrný, nebejt tebe plno lidí by nepoznalo jaké to je mít doma psounka
    Radka: první otázka pojedeš v autě které má klimatizaci? to je myslím skoro nutností v těchto vedrech, bohužel mám obavy že s veterinárním osvědčením to bude horší
    12.7.2006 17:53Saninka
    Gumidci: za prvy skvela prezdivka:-))chvalim a za druhy mocinky zdravim a jsem rada ze ste se sem prihlasili jako novy clenove:-)))
    - - - - -
    Radka: neco podobnyho jsem mela s kreckama taky mi umreli v naruci moji vlastni vinou ale dale to nechci rozebirat proste se to stalo bylo to pro me hrozny a uz bych si to nechtela zazit clovek se o tyhle prdoli musi starat jak o mima
    - - - - -
    PRO VSECHNY:asi si rikate co vam to tu vykladam, deti sice jeste nemam ale proste kazdy zvire je jak 3 lety mimco musi se na nej davat pozor jak na opravdovy mimino i kdyz s vama bydli X let tak stejne nemuze rict nahlas co se mu v ty jeho kebuli vyrojilo a s odstupem casu na to clovek zapomina ze to je jako to 3 lety dite a proto si na ty vase prdisky davejte mociky pozor!!! pac je to bolestivy pro vsechny!!
    - - - - -
    Hagrid:jen sem se chtela vratit k ty zoo ty si to zkousel se jich zeptat a oni ti proste rekli bla bla bla i kdyz si jim rekl ze mas sam doma nejakyho??
    - - - - -
    Jolly:jse moc rada za ok vysledky a pupik s chicky se maj docela fajn jim se dari!!me ne:-D:-Dlikvidatori!!!:-)))hlavne ona!!a on se strasne rad od ni uci tech lumparen:-))a upravuje kvuli nim muj pokoj:-D:-Dja z nich nekdy nemuzu:-)))kdyby si to videla servavam chickitku kde je at ji nenapadne sezrat mi to novy povleceni a ona kouka jak puk na rohu postele a cumi:-))))))tak ji rikam je promin a kde je pupik a z povleceni se ozve íííííááááááááá:-)))))))no ja nemohla denne neco!!:-)Co ty jak se dari?
    - - - - -
    arturek+arturek2: nekde sem slysela o prodeji psounku malejch tak se jeste kouknete na net at vam neni smutno ne?
    12.7.2006 18:50Hagrid
    Ahojky všem co jsem si pozjišťovala tak se prodávají syslíci R.Ale prodejci je nazývjí psouni malý a všelijako jinak atd. Ty zoo mě všechny nekompromisně odmítly až snad na tu Brněnskou ,tam mě aspoň ze slušnosti napsali že když by plánovali odprodej tak mě berou v potaz.Asi tak nějak.
    12.7.2006 20:15arturek2
    Saninka: ahoj, já myslim,že v tomhle období se psounci nerodí,ne?Víš která to byla stránka?
    - - - - -
    Tabi: díky moc... Snad brzo...
    12.7.2006 21:12Jolly
    Arturek2- těď jsou opravdu mláďata nereálná. A jak píše Hagrid- obchodníci používají triky a sysly nazývají "zakrslýma psounama". Kdo měl už dávno zadal. Myslím, že budete muset být trpěliví a vyčkat na jaro.
    - - - - -
    Natálie- výsledky jsou zcela jednoznačně nepatogenní. Tak jestli se může časem něco z toho rozvinout? Každopádně já to mám úplně u všech a podstatně dobře prospívají. Řeknu MvDr. ať si s Králem zavolá(znají se a dobře) a zjistí jak k tomu došel on...
    - - - - -
    Radka- Trpím s vámi. Doufala jsem, že to měla za sebou ihned. Teď vím, že trpěla- a je mi ještě hůř.
    Prosím Tě kupte si do oken ty kovové sítě do rámu a už se Ti to nikdy nestane. My je máme a nemusíš vůbec myslet na okno... Každý psounař by si je měl nechat udělat! Do jednoho okna to vyjde asi na 1000Kč. To zvířátko má oproti tomu nevyčíslitelnou hodnotu, když ho člověk miluje..
    - - - - -
    Saninka- už je z Tebe zkušená psounice ;-). Psouni před miminkem jsou výhodou. S manželem neustále opakujeme, že dělá to co oni... ;-)
    12.7.2006 21:39Saninka
    arturek2+arturek: promin uz nee ale kdyz zadas na atlasu,googlu centru psoun inzerce tak neco najdes urco:-) no nerodi se ale jsou sice starsi je s nima vic prace ale jde to taky mam 2 pupika 1,5 a chickitku4 a to sem zacka s psounama letos pred prazkama:-))))jinak mam fotecky:-))v albech:-))
    - - - - -
    Hagrid :to jsou jelita!uz vim proc me to do zoo netahne:-)))))
    13.7.2006 09:02Radka
    Vinny - nakonec mi bude Fíďátka hlídat švagrová, má Lilinku - to je Fída ségra, tak aspoň nebude sám :-((.
    Jolly - tu síť si určitě pořídím, říkala jsem si, že se mi nic takového už nikdy nemůže stát, protože z nich nespustím oči.Jenže jsem se nechala za ten rok ukolébat tím, že Fído je takovej kliďas a ztratila jsem ostražitost - to si asi nikdy neodpustím.
    Včera jsem začala balit a Fído mi pomáhal až z toho usnul ve skříni mezi tričkama.Je nám všem moc smutno.
    Tabi - jsou to moc rychlé mršky, bohužel.
    13.7.2006 10:25arturek2
    Jolly: já vím,že ted nejsou,jen jsem se ujištovala.Myslíš,že na podzim nebudou?
    13.7.2006 12:30Tedítko
    Radka: Tak to je strašné, asi ti žádné slova útěchy nepomůžou. Teď jsem to přečetla a brečím jak želva. Chudáček malý. Bouhužel se to stává, kamarádce vypadl z okna pejsek. Nejspíš to neuhlídáš, asi si pořídím taky tu síť. Tedík sice na okno neleze, ale co kdyby.
    Je mi to moc líto, ale určitě jí bylo u Vás krásně. Držte se.

    Jolly: Klidně bych si o tom pokecala přes maila, ale nemělo by to žádný smysl, v tomhle jsem tvrdohlavá, ale opravdu jsem to nemyslela špatně, to určitě víš:-)
    - - - - -
    Jo, Jolly, opravdu dáváš lidem a psounkům štěstí, nezanevři na miminka, čekám na jaro na mimi:-)
    13.7.2006 13:09Radka
    Našla jsem pár posledních fotek Májinky
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=223
    13.7.2006 15:59Vinny
    arturek2: pokud vím tak se psouni jen vyjimečně rodí jindy než na začátku jara
    - - - - -
    Jolly: mohla by si mi poslat jak to na těch oknech vypadá? bohužel stejně mám obavy že by to neprošlo, jelikož ty okna nepoužíváme jen na větrání (navíc netypické rozměry a členění), jedině že by to bylo nějakým stylem sundavací
    - - - - -
    Radka: mohu se zeptat ze kdy ty fotky sou? mě připadá že Luna je oproti všem těm ostatním mláďatům nějaká veliká a navíc už má skoro stejnou srst jako Bou, ne tu miminkovskou
    - - - - -
    jinak s těma zverimexama a syslama, taky mě dost nakrkli, proč to vydávají za psouna když to psoun není a to i na internetu - a odpověď že nemaj na to kolonku bez komentáře, jo holt vsázej na to že to lidi koupí protože si myslí že je to ono, a pro laika jsou si hodně podobní (taky sme měli velký strach že nás někdo napálí a místo psouna si přivezeme sysla)
    13.7.2006 16:02Radka
    Vinny - ty jsou přes měsíc staré, bohužel jsem posklední dobou nefotila (máme napůl foťák s tchýňkou), myslela jsem, že mám času dost :-(
    Jdu domu dobalit a odvézt Fíďátka, tak se tady mějte pěkně...ahoj..
    13.7.2006 21:28Jolly
    Vinny- však je to sundavací, to je jasné... Kdybych to neměla, tak bych si to dokázala udělat ze dřeva. Dop dřevěného rámu ze dřeva nastřílíš kovovou protihmyzovou síť a upevníš takovýma kličkama, které znáte od babiček z kredence. Než já to nafotím a manžel stáhne do počítače a pověsí, tak už ti bude 60let ;-)))
    - - - - -
    Arturek2- řeknu vám upřímně, že bych byla velmi nerada, kdyby byli mláďata na podzim. Psounice, která měla mladé ještě není úplně zotavená. Mění srst až teď, ještě nenabrala zpět svoji hmotnost atd... Chvíli to trvá a nemusí se mi stihnout připravit na zimu. Jenže já to stejně neovlivním. Musíte být trpěliví. Přece jen potenciál psounic je u nás slušný a mají se dobře.
    - - - - -
    Sanninka- ty už jsi zapomněla, jak těžko a dlouho jsem ti sháněla Pupíka co? Ta psounice byl zázrak...
    14.7.2006 13:32Tabi
    Tak se nám rozpršelo a já se konečně ochladila na provozní teplotu, po roce řečí došlo k činu a na světě je Demoliční https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=225 a Úrazové https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=226 album .o).
    Tímto opět všechny vyzývám k zaslání tématických fotek, ať se albíčka pořádně zaplní .o)
    14.7.2006 15:14Vinny
    Tabi: tak koukám že sme oproti tobě hadr, my máme jenom sem tam kousanec tak různě po nábytku, zdemolovaný křeslo, sem tam překousanej kabel a takovou menší díru ve zdi :), zrovna včera sem uklízela ale uvidíme jak Bou bude řádit tak ti možná pošlu to křeslo :)
    14.7.2006 17:35Hagrid
    Uf... Tabi to je snad výbuch atomovky?
    14.7.2006 19:33Natálie
    Tabi: na tohle tvoje demoliční album nesmí nikdy přijít můj přítel - tu černou skříň před nim maskuju černym fixem aby neviděl, jak rozsáhlé ty moderní vzory jsou :) Kdyby to viděl na fotce před zabarvením, tak omdlí :-D
    14.7.2006 20:23Jolly
    Tabi- nádhera!!! Taky začnu fotit. Takhle jsem se už dlouho nenasmála!!!
    14.7.2006 20:55Tedítko
    Čauky Tabi, tak to je super, teda, jak to Zdenda viděl, tak řekl, že tohle by nestpěl. A po pravdě, já taky ne:-) Jinak se ozvi, kdy máš čas a můžem někam zajít sednout, ju?
    15.7.2006 12:57Mettler
    Hagrid: Ahojky, jak se máš a jak se má Danda? U nás to docela jde akorád si před 3 dny Čip roztrhnul tlamičku, takže má teď pořádně velkej úsměv. Ale je v pohodě, zlobí, jí, pije, spí, takže to snad nebude tak hrozné.
    Teď mi spíš dělaj větší starosti myšáci. Normálně když jsem ji čistila, tak jsem přišla na to, že tam maj 3 nunumiminka, jenomže teď jsem z toho hrozně smutná, protože to jedno je tak ukrutně malinký o proti těm svým sourozencům a vyhublý a zesláblý. A i to vypadá, že ho bráchové (nebo ségry) docela terorizujou. Radší bych o něm nevěděla a nebo ho našla mrtvého.
    15.7.2006 15:14Saninka
    Jolly:nezapomnela a vim jaky si s tim mela starosti a casu ztravenyho tim mi pomoci:-)))a jsem ti za to moooc vdecna!!:-)))to jio taky mi ji byl cert dluzen!:-)))))kousanec a dordel!!:-)))ale pupik se strasne zklidnil:-))narozdil od ni ale taky slisi na ne!!:-)coz je bomba a nevipada to u me jak po vybuchu atomovky:-))))
    - - - - -
    Tabi:skvely alba:-)))jio jen se modlim at to u me nevypada stejne:-))nemyslim to vuuubec spatne ale videt neco podobnyho v mim pokoji mama tak bydliim na zahrade:-)))!!ale ty kourance jsou taky dobry mela sem taky dobry:-)jinak album dobry!!!
    16.7.2006 09:27Hagrid
    Ahojky Mettler je mi smutno když čtu že se tak trápíš kvůli těm nunýnkům,ale ty jejich rodiče nepřemluvíš aby se k nim chovaly jinak ,jsou to pudy nějaké sebezáchovy,ta samička si jich nechá jen tolik kolik si myslí že nakojí.Zkusila bych při dalším vrhu nechat po porodu jen tři,fakt se mi to osvědčilo a jak si ty tři hýčkala a krmila je ,rozstli jako z vody.Čipánkovi posílám pusinku na bolístku hlavně že se nestalo nic horšího a hojí se to.Danda je prostě miláček je v něm tolik kouzla že by bylo až trapné se rozepisovat o jeho povaze je to moje srdíčko a už dost neboť nevím kdy přestat když začnu o něm.Příští týden budu mít na hlídání Danečkova brášku a zároveň dovolenou, tak to bude u nás veselo.Už se těším ,jen zbytek rodiny má trochu obavy. a já se bojím spíš toho že se zamiluji do pohledu dvou skotačivých psounků a budu chtít pro Dandu společnici nebo společníka.
    16.7.2006 13:18Mettler
    Hagrid: To by bylo super kdyby jsi Danečkovi pořídila kámošku. Dva jsou lepší než jeden. Čip je naprosto v pohodě. Nevypadá, že by ho ten úsměv nějak trápil. Poslední dobou dost zlobí, asi mu to léto leze na mozek :) Moje nejlepší řešení by bylo si pořídit normální páreček myšek a vždycky ta nunumiminka podstrčit těm chlupatejm rodičům, jenomže to by mě máma zabila, kdyby domů jak ona říká: ,, Přitáhla další havěť ." U nás doma jsem totiž jedinej člen rodiny, kterej tíhne ke zvířatům. Jinak zbytek rodiny je defakto skoro nesnáší. Takže to mám doma docela težký.
    18.7.2006 12:16Tabi
    Naty
    mám to smazat?.o)
    to je jak naše okna, ale mamina se naštěstí do albíček nedostane :-D

    Vinny, Hagrid, Jolly, Saninka
    no nekupte to :-D

    Tedítko
    ozvu se :)
    18.7.2006 16:52Saninka
    Tabi::-))))
    18.7.2006 17:39Natálie
    Tabi: ne, mazat to nemusíš, on to jen tak nenajde :) A když jo tak dostane infarkt a nebude se dlouho trápit :)
    18.7.2006 19:07Hagrid
    Ahojky Všem, Tabi nic nemaž je to ok,aspoň člověk ví na co se eventuelně připravit.Ale psounek stojí za všechny okousané almary. do hrobu si sebou nic nevezmu , a tolik lásky stojí za všechny movité statky,že jo?
    19.7.2006 11:25Natálie
    Hagrid: ale ona to Tabi nechtěla mazat proto, jestli to je nebo není ok, ale proto, aby můj přítel neviděl, jak vypadá náš nábytek, když neni zamaskovanej :)
    19.7.2006 11:56Tabi
    Naty
    .o)

    Hagrid
    kdepak mazat album, jen ať se noví majitelé psounku pokochají a dobře rozmyslí :-D

    Zprávy od nás: Julinka nám asi stárne a vyrůstá z psouní puberty :) a začíná se konečně trochu mazlit, občas už laškuje i se Sankou a Rozárka je pořád sluníčko - ta včerejší díra do sedačky, zatímco jsem si skočila na wc, mě vážně celou rozehřála :-D
    19.7.2006 13:01Vinny
    miska: tak koukám že mě tu někdo předběh se zologickou z Brna :), jedu tam asi v pátek tak snad na foťák taky něco ulovim
    19.7.2006 13:23Natálie
    Tabi: to se stárnutím Julčy ti ze srdce závidím :) Agátka se na tu pubertu pečlivě chystá, každej den si trénuje nový skoky 5m do výšky, neustále skáče na Kvída a chce aby si s ní hrál, nechce se nechat chytit, mazlit se vydrží několik sekund a pak 2 hodiny chodí kolem mě obloukem...až teď si uvědomuju, jakej se stal z Kvída hroznej mazel, protože byl takovej dřív taky. Teď se nechá muchlat třeba půl hodiny, klidně u mě usne a přijde když ho zavolám. Doufám, že za rok napíšu to samý o tý malý skákavý myši :)
    19.7.2006 13:31Vinny
    Natálie: no tak Luna ani sama na mazlení nepřide, max. si hrát na mědvědi to jo a nebo k večeru když ví že dostane nažrat se v kleci tulí o stošest a nechá se i drbat (a vypadá u toho slastně takže asi jí to až tak nevadí), po vejškách leze furt ale naštěstí už nedělá ty svoje skoky, Bou by vydržel tulení furt, už je z něj zase ten starej hodnej Bou, a pokud můžu soudit je ohodně přítulnější než před Lunou
    19.7.2006 16:01Tabi
    Mettler
    tak se mi to konečně povedlo .o))) koukej .o)
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=228

    Naty
    vydrž, bude líp .o) a skákavá myška bude mazlicí myška .o)
    včera jsem taky koukala, jak Rozka skočila dlouhý skok z gauče na křeslo :-D mají pérka v nohách .o)
    19.7.2006 21:04Mettler
    Tabi: Super, moc dík! :) Vypadá chudák smutně, asi je tam už dlouho.
    Hagrid: Tak nunumiminka dneska otevřela očka a konečně jsem si je vyfotila, ale nějak se mrskali, a tak ty fotky nejsou nic moc.
    - - - - -
    Jo konečně jsem se dokopala a udělala tohle album. Mrkněte
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=227
    19.7.2006 21:42Hagrid
    Syslíčci jsou k zulíbání . Dej jim za mě pusu. Můj Bibišek se na mě dívá v kuchyni z rámečku na zdi ,mám tam jeho fotku andílka prdelatýho. Jinak Daneček je čím dál mazlivější a obstojně začal poslouchat,dnes si taky pochutnával na melounu a pak mi počůral břicho a snad se u toho i culil. zítra večer dorazí Dandův bráška,už se na něj těším.
    19.7.2006 21:49Saninka
    Tabi:ahoojik jak se dari jen v kolika maj ty nase zlaticka tu pubertu??:-))
    19.7.2006 22:13Hagrid
    No,Daneček je letošní mláďátko a jsem z něho mrtvá smíchy,To je milovník Casanova hadra.
    20.7.2006 09:28Vinny
    Hagrid: tak to Luna takovej milovník neni :) hlavně si z Boua snaží dělat autobus, čeká až Bou někam vyběhne dožene ho a skočí na něj občas se jí povede nějakej ten metr ujet, ale zdá se že jemu se to líbí stejně když si hrajou na medvědi, když k němu dlouho nejde rozplácne se na zem a ještě do ní žďuchá, ta mu dá pusinku a pro jistotu ho zmlátí a oba sou spokojení, je fakt že na ně někdy koukám a dostávám záchvaty smíchu, jinak Luna už docela slyší na jméno, v kleci jí mazlení nevadí ale venku na toho mazla ještě čekáme, však my se dočkáme :), za to je to takovej malej průzkumník, naštěstí aspoň Bou se umoudřil většinou stačí jen ošklivý pohled a ví kde sou hranice, to pak vyběhne s pusou dokořán se udobřovat
    20.7.2006 09:44Tabi
    Mettler
    houba je super a "mrtví" syslíci boží :-D
    no, je tam už nějakou dobu, ale tím, že je furt zahrabaný, tak se ta jeho cedulka blbě prodává .o)

    Saninka
    no, já bych řekla, že je to tak +/- první rok :), druhý se pomalu klidní a pak už to vypadá nadějně :-D
    20.7.2006 10:09Natálie
    Vinny: a jak u vás probíhá ta hra na medvědy? Už sem se tě chtěla zeptat několikrát a vždycky na to zapomenu. U nás si hrajou na medvědy psouni tak, že stojí proti sobě a zvedaji packy a šťouchaji se. Ale nevim, jak se do toho zapojuješ ty (mě do tý hry moc nechtěji :). Jinak s Agátkou jsme na tom stejně jako s Lunou - v kleci jí můžeme drbat kdykoliv. To se okamžitě rozplácne a natahuje tlapky, strká mi hlavu do ruky a vydrží se mazlit pořád. Ale jakmile jí vyndám, tak jí to přejde a začne skákat na pérkách, zezadu napadá Kvída a chytá ho furt za krk, je to hrozná sranda pozorovat, fakt se vždycky musim smát. Ona se chce pořád ze srandy prát, ale jeho to taky furt nebaví, tak jí někdy obrátí na záda a drží jí pod krkem dokud nezačne pískat a pak jí pustí a uteče :)

    Tabi: já vim...kdo si počká, ten se dočká ;) Mě to ani nevadí, spíš se tomu směju. Agáta za mnou občas přijde a vidim, že se to lepší. Ale přítel je z toho chudák špatnej a myslí si, že jí nikdy neochočíme :)
    20.7.2006 10:15Vinny
    Natálie: úplně stejně s tim že občas si malá hraje i se mnou, (já dělám mědvěda rukou), Bou už měl párkrát tendenci si taky sem hrát jenže u něj zatím nevím většinou to se silou stisku přepískne, malá sice kouše fest ale ne tak aby prokousla, pak si mě většinou uloví za prst a začne do mě kopat, někdy příde jen tak sama od sebe, někdy si takhle začne hrát když drbu Boua takže to znamená jednou rukou drbat Boua a druhou si hrát s Lunou
    20.7.2006 10:42Natálie
    To je zvláštní, takhe si se mnou vůbec nehrajou. Se mnou si Agáta hraje tak, že ji vždycky začnu šťouchat a pak jakoby utíkám (tou rukou) a ona mě honí a skáče na mě. Pak třeba tu ruku schovám pod peřinu a jen trochu vylízám a ona je nepříčetná a chce se do tý nory dostat a píská :) Ale u nás teda víc hryže Agátka než Kvído - Kvído už je z her zvyklej, že nesmí stisknout, tak je docela jemnej, ale Agáta těma svejma špičkáma šíleně hryže :)
    20.7.2006 10:47Vinny
    Natálie: masti na chat :) ať zjistim jaký číslo je ta její ségra
    20.7.2006 21:54Hagrid
    Ahojky holky,tak už mám doma na čas psounky dva.Dandův bráška jse jmenuje Rudolf,ale já mu říkám Rudík.Je menší než daneček protože je po Sárince mamince ale má krásné kulaté bříško a je to ťutínek umazlinkanej .Je doma asi hodinu a pořád se chce se mnou mazlit a pusinkovat.Vůbec nekouše a ani nestiskne .Kluci se už opusinkovali přes klec .Danda sice ježil a smradil ale pusinky a přivítání proběhly v pohodě.pak si oba zalezli do svých klecí a šli spát jako by se nic nového nedělo.
    21.7.2006 07:42Kožót
    Hagrid: Potřebujeme také nějakou fotodokumentaci :-)
    21.7.2006 10:12Ali
    Ahojte všichni! Už jsem tady dlouho ničím nepřispěla, protože mi nějak nezbývá čas, za což může nový přírůstek v lidské rodince :o). Tak aspoň nějaké nové fotečky mých mazlíků https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=167 :o)
    21.7.2006 10:46vegous
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=229 nové fotky...
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=230
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=231
    - - - - -
    sorry... některé jsou takové spidermenovské
    21.7.2006 10:54Tabi
    Ali
    jestli jsem to dobře pochopila, tak gratuluji k miminku :o) hlavně zdravíčko :o))
    fotečky jsou super .o) jsou jak andílci :o)

    vegous
    taky super fotečky, koukám, že jsi se rozšoupla .o)) no jsou to sluníčka .o)
    21.7.2006 11:54Vinny
    No lidi tak se zdá že budu muset Boua přejmenovat na Bouinku, dneska sem ulovila Lunu a přitom nafotila i Boua https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=232. Kožót byl tak hodný a mé déle trvající podezření mi potvrdil. Uvítám i názory ostatních.
    21.7.2006 12:09vegous
    jo jo... je to holka jak vyšitá
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=233
    - - - - -
    tak takhle vypadá pořádnej samec
    21.7.2006 12:50Ali
    TABI
    pochopila jsi dobře :o) a děkujeme :o)
    21.7.2006 17:10Natálie
    Vinny: ty myslíš, že Bou je ve skutečnosti samička? Já to podle těch fotek moc nepoznám, ale mohlo by to tak být. No zase lepší, než aby byla Luna Luňák, co bys pak se dvouma klukama dělala - ti by se dohromady asi moc chovat nedali, ale dvě holky v pohodě.
    21.7.2006 17:23Vinny
    Natálie: já si myslím že i dva samci by se snesli o morčatech mi tvrdila většina lidí že je to kravina, a jak se morčáci snášej v pohodě, no uvidíme, teď mi psala jeho původní majitelka že když tenkrát byly u tý samice vypadal zezdola úplně jinak než ona, a u ní řekli že je to ona v zologický odkud pocházela, no nevim mě taky připadá jak ona tak uvidíme, třeba sem to jenom blbě vyfotila i když si to nemyslim :) sem se do toho skoro až zamotala
    - - - - -
    důležitý je že se Bou i Luna snášej :), pro mě to pořád bude ten Bou
    22.7.2006 08:36Hagrid
    Kožotku nějak se pořád nemůžu nahamonit na foťák ale pracuje se na tom ,samotnou mě to štve protože některé momentky by byly prostě super.Kluci už spolu běhali po pokoji asi třikrát a hráli na medvědy ale Danda je jiná váhová kategorie ,tak že to po deseti minutách vždycky utnu,Rudík by se asi utahal až moc a to nechci on právě potřebuje ukládat je to drobek ale strašně šikovnej.Včera když jsem došla z práce tak mě vítali oba stejně radostně, hned jsem je pustila a byla ráda že mám dvě ruce abych je drbala oba stejně, u pusinek se střídaly jako by tu Rudla byl pořád, prostě jako náš .Jsou zlatí.Náznak opravdové agrese nebyl ani jeden jen kočkování.Myslím že dva samci co jsou spolu od mala se snesou v pohodě dokud k nim nedáš samici pak mohou nastat boje.
    22.7.2006 17:59Kožót
    Hagrid: Ále, foťák není důležitý. Hlavně, že Ti Danda, teď i s Rudíkem, dělá radost.
    23.7.2006 20:26Jolly
    Vinny- podle té fotky to vypadá jasně, že máš dvě ženský ;-). Chlapi mají "pindíčky" dál od zadečku a pyšní se i malinkatýma kouličkama, který v říji nepřehlédne absolutně nikdo...
    Dvě psounice jsou úplně v pohodě. Myslím, že si psala, že ji Bou nechtěla ze začátku přijmout, viď? (To by odpovídalo, že ji přišla do revíru psounice. To trvá déle.) Já mám takhle z Alberta -Albi(páníček si myslel, že je to psoun) a z Ivíska- taky psounici ;-))).
    23.7.2006 22:35Vinny
    Jolly: no jo no :), tak sem chtěla páreček a nakonec sou to dvě holky jak to tak vypadá, už sem měla podezření dávno ale tim že sme měli psouna chvilku tak sem si řikala že na to asi blbě koukám a že předešlá panička přece jenom chovala kde co tak to musí vědět lépe, ale jak řikám hlavně že se k sobě maj a vypadaj spokojeně, pořád plánuju tu větší klec a ještě sem se vůbec nerozhodla z čeho bude a jak velká bude :), ale už budu muset, Luna úspěšně rozebírá i tu svařovanou síť, prej v takovym camrlíku nebude. Na Boua stejně pořád mluvim jako na kluka, jinak už si asi nezvyknu. Ještě že z Fénixe (morčáka) se mi nevyklube holka (tam sem chtěla pro změnu dva kluky) - už to de na něm naštěstí vidět.
    vegous: díky za názornou ukázku :) tak až to na něj zase příde pučim ti holky na stáž
    - - - - -
    jinak nevím jestli to někdo zmínil ale 7.7. je na ifauně inzerát že někdo prodá mláďata psounů, syslů a jiných veverek
    - - - - -
    Jolly: jinak mám obavy že budeme do budoucna takový pošuci že v případě že to jsou opravdu obě holky pořídíme mládence, ale to bych se asi nejdřív sebrala a nechala si je od tebe zkouknout jestli sou to opravdu holky :) (přece jenom si osoba co těch psounů už viděla...),zatim tu úplně stačej dvě demoliční čety - i když Bou se teď úplně zklidnil a stačí se jenom zle podívat, za to Luna už je oprsklá jak dlaždič a nestačim jí sledovat (navíc rozbila i nerozbitnou svařovanou síť).
    24.7.2006 07:37Káčula
    Vinny, vítej do klubu :-) Taky jsme chtěli psouního kluka a vyšlo to až na třetí pokus :-) Ale první dvě holky bych nevyměnila za nic na světě :-)
    24.7.2006 08:53Hagrid
    Ahojky všem, tak si jen říkám jestli ti psounci přeci jen nedospívají dříve jak ve dvou letech.Daneček je na mládě hodně velkej ale i tak má tři měsíce a už to s ním nějak mlátí. Neustále se mi snaží chytat předloktí a dělat ,, psouňata" . A teď co je doma Rudla tak to zkouší na něm.Co vy na to?
    24.7.2006 10:50Kožót
    Hagrid: To víš, Daneček se na Tobě cvičí, aby se psounicí pak nezklamal. Já nevím, asi je to z toho horka, protože Bubo na Kačce teď taky stále loudí. Ta na to nemá ani pomyšlení, tak to Buboušovi vždy náležitě "vysvětlí".
    24.7.2006 13:53Natálie
    Ty jo, tak jestli on neni Kvído taky holka - protože ten v životě neloudil ani na mě ani na Agátě, nikdy mě takhle nechytal, jak píše Hagrid. Navíc mám oba psouny nějaký malý, tak já už nevim co s nima :) Furt jim dávám žrádlo, ale oni se ofrňujou a chtěji žrát jen mrkev, avokádo nebo slunečnicový semínka a nebo taky tu pastu pro hlodavce. Minule jsem jim dala misku s okurkou, paprikou, rajčaty a zelím a oba to packama demonstrativně převrhli, že to žrát nebudou :)
    24.7.2006 16:41Vinny
    Natálie: ještě ty straš :) pak budeme dvě co budou shánět staršího kluka do party
    24.7.2006 21:11Mettler
    Ahojky llidičky,
    Tak nunumiminkám jsou už 3 týdny. Bohužel mi zbyli jenom 2 samečci. Byli 3 miminka, ale to jedno předevčírem umřelo (vůbec to nechápu, dokrmovala jsem ho a vypadalo to velmi slibně a nakonec ho rodiče sežrali).
    25.7.2006 11:38Tabi
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=225
    aktuálně vložená poslední fotečka :o) myslím, že taky zaslouží potlesk .o)
    25.7.2006 13:07Gump
    Tabi
    :-)))
    musím doma taky zdokumentovat škody, než s nima něco udělám
    myslím, že v nějaké soutěži bych s těma fotkama mohl i vyhrát, Vinny, Natálie, Mateeo a Káčula by určitě souhlasili :-)))
    25.7.2006 13:40Tabi
    Gump
    na Tebe myslím už dávno :o)) zrekognoskuj úlovky a něco přihoď .o)
    pokaždé si vzpomenu na ty kameny přede dveřmi :-D mi je teda máme taky, ale naštěstí schované v rohu :-D
    jen nevím, jak to ostatní mysleli, že něco takového by nestrpěli :-D jako bych to JÁ mohla nějak ovlivnit :-D
    25.7.2006 14:59Hagrid
    Ahoj,jen se chci zeptat jestli někdo kontaktoval inzerenta z fauny co nabízí ,,cituji" psouny .Jestli jsou to na beton psouni a nebo sysly?
    25.7.2006 16:32Vinny
    Hagrid: já ne ale jelikož prodává psouny, sysly a veverky předpokládám že to tak bude a bude vědět jakej je mezi nimi rozdíl,sice sem měla záchvěv toho že bych snad eventuelně zavolala a zeptala se na psouního kluka (strašně se bojim že za chvíli už psouny nikde neseženu), ale rozhodla sem se že to nebude mládě ale v podobném věku jako Bou, max. o rok mladší.Mám obavu že by mu Bou dala co proto, stačilo jedno prťe a zase na druhou stranu nevím jestli by nebylo lepší pořídit třetího dokud je Luna malá (nebezpečí zakousnutí hrozí jen od Bou), nedokážu si představit že by pak byly dvě útočící jednotky versus jedna ustrašená, ach jo asi sme cvoci ale úplně sme se do nich zamilovali i přes jejich demolice :) a občasné kousnutí, jen budeme muset asi přistavit :)
    25.7.2006 18:47Hagrid
    To zamilování moooc chápu u mě to bylo jasné ještě než byl Daneček doma ,ale dostal i mého přítele který má ohledně zvířat řeči typu ,,toto je už poslední nebo půjdu" atd. Teď ho vidím neustále se motat kolem Dandy a kolem Rudolfka přesto že není náš,toho skoro zbožňuje a pro změnu zase brble jestli ho ten jeho páníček dostatečně krmí a pouští z klece. Myslím že by si ho nejraději nechal doma a už mu vůbec nevadí že kluci okusují všechny rohy atd.Jsou to miláčci. No já jen přemýšlela jestli opět nějaký filuta nevydává něco jiného za psouny.To se uvidí ,myslím že určitě někdo podá reference.Mě se nějak nechce rozčilovat.
    26.7.2006 14:10Tabi
    Tedítko
    trochu nestihám, tak zatím aspoň fotečky, pak se domluvíme .o)
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=234

    a všehochuť z tohoto měsíce :o) jen ta váha, ta nám dává .o))
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=235
    26.7.2006 14:15Kožót
    Tabi: Super, vrátil jsem se do dětství - fotky mi připomínají fotoromány z Bravíčka. Jen příběh je u Tvých fotorománů mnohem kvalitnější, než ten Bravíčkovský :-D
    26.7.2006 15:02Tabi
    Kožót
    :-D díky .o)
    26.7.2006 15:24Vinny
    Tabi: skvělý fotky :) a ještě lepší komentář
    26.7.2006 16:09Hagrid
    Tabi dík moc jsem se pobavila ,prostě super.
    - - - - -
    Jo, Tabi teď mě napadlo co máš s tou váhou? myslela jsem že dospělý psoun může mít do 1,5 kg.
    26.7.2006 20:34Jolly
    Hagrid- prosím Tě na ten dech mu podej ten Čárkl( na špičku lžičky s pšeničnýma klíčkama. Po dobu tří dnů a po tom tu pastu pro hlodavce. Badikovi taky táhlo z pusinky a už je to pryč. já ti to zapomněla říct.
    27.7.2006 09:19Hagrid
    Joly namíchala jsem mu uhlí do zrní a dnes mu ho dám s tou pastou,jinak je ok a rozte před očima, taky mu huňatí kožíšek on byl taková zmoklá myška .neboj už teď je z něho kus chlapa ,a když se z Dandem kočkují tak se vůbec nenechá a občas ho položí i na lopatky i když je lehčí.Po těch jejich hrách ho šoupnu do klece a máš vydět jak se cpe,tak to střídám pravidelně .Posilovačka a pak papaní.Moc mu to prospívá.
    27.7.2006 11:51Tabi
    Jolly
    ahoj :o))) mám na Tebe dotaz, koupila jsem ESB (teprv budu dávat) a Pangamin - jak často jim ho dáváš?

    Vinny, Hagrid
    :o) díky :o)

    Hagrid
    to nic, to je u nás taková hubeňourská úchylka :-D
    27.7.2006 19:39arturek2
    Jolly: Dobrý den, díky moc za zavolání.Tím,že jste si nás v tomhle případě vzpomněla,jste nám fakt udělala radost.Pokud to vyjde,samozřejmě budeme rádi.Až něco budete vědět,ozvěte se,prosím at víme na čem jsme.Díky moc.
    28.7.2006 10:35Saninka
    jolly:ahooojik jak se dari???ty jio ta ch. je uplne .... ale pupa je zlato uz cura a ... do kvetinace ale ta?ta to dela vsude kde muze:-D
    28.7.2006 11:29Tabi
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=235
    přihodila jsem pár foteček z rána, jak se milé holčičky baví .o)
    28.7.2006 13:19Jolly
    Tabi- ESB jedna kůra za půl roku. Tak jak je to tam napsaný. 1g na litr vody po tři dny. Každý den musí být čerstvý roztok!!!! Ne déle než 24hod.udělaný... pak 2 dny pauza a pak zase tři dny. Během té doby žádné šťavnaté věci, jen seno... Pangamin dávám jednou za 3 dny tabletu. Oni ho rozkousají sami- chutná jim...
    - - - - -
    Hagrid- to jsi holka šikovná! A jsme domluvený... ;-)
    - - - - -
    Saninka- ale jo dobrý. Teď si pojedu odpočinou na týden k moři ;-) Až se vrátím, tak ti zavolám a poradím ti, co stím čůráním ;-)) Za tím vytírej - bude se ti to jednou hodit. ;-)))))
    - - - - -
    arturek2- ale já na vás (oba)myslím stále ;-).
    28.7.2006 13:32Tabi
    Jolly
    díky moc, já to špatně napsala, myslela jsem ten pangamin :)
    jo, ve chvíli největší nouze to ty bestie sežraly :-D jinak to vypadalo, že to budu jíst jen já a Sanka .o)
    užij si dovolenou :))
    28.7.2006 14:16Tedítko
    ahojky Tabi, je to moc hezké, ty tvoje komentáře jsou super, jak to děláš? Omlouvám se, že jsem se dlouho neozvala, pracuju od nevidim do nevidim, mám brigádku v hospodě. Jak se všichni máte?
    28.7.2006 18:38Mettler
    Ahojky lidičky, jak pak se máte.
    Zajímalo by mě, jestli syslíci a psouni vidí barevně. Ví to někdo?
    29.7.2006 14:29Hagrid
    Ahojky Mettler já si myslím že ano,ale nemám to nějak podložené.
    29.7.2006 15:13Mettler
    Mě to už napadlo dříve, tak jsem hledala informace na netu, ale nic jsem nenašla. A musím přiznat, že by mě to dost zajímalo.

    Hagrid: Taky si myslím, že barevně vidí. A co dělá Danda s Rudíkem?

    Tabi: Naprosto skvělý fotečky a ještě lepší komentáře. Máš talent! :)

    Neslyšel jste někdo o Petince? Jen tak by mě zajímalo jak se vede její syslí slečně a jestli jí pořídila nějakého toho přítele.

    Dneska jsme měly s Dejlinkou menší kolizi. Když jsem jí pouštěla, tak jsme se nějak nedohodli, a když skákala ze stolu na postel, tak nějak narazila na můj obličej, žakže jsem u oka a na tváři poškrábaná. Vypadám jako kdyby mě někdo přejel struhadlem :)
    Už jste někdo poškrábaný od psounka a nebo syslíka? Nevíte jestli zůstávají jizvy?
    Třeba po králičím škrábnutí zůstávají pořádný, to už mám vyzkoušené :)

    Tak se zatim mějte, posílám pozdrav všem psounkařům a pohlazení vašim psounkům! :)
    30.7.2006 09:12Hagrid
    Mettler já jsem pořád jak trhací kalendář,modřiny mám všude po rukách z toho jak se Danda do mě zakusuje aby si trénoval páření a škrábance po celém těle jak se snaží po mě šplhat.Dospělo to k tomu že se po mě nějak přemýšlivě na koupališti koukaj lidi.,,ha ha " bůh ví co si myslí. Jo aby toho nebylo málo tak už začal trénovat a i malej Rudla,je to strašná prča jak se ten trpaslíček snaží.
    30.7.2006 11:52Mettler
    Hagrid: Aby to někdo nenahlásil a tvýmu manželovi nepřišla obsílka od policie :)
    Dneska se Čip rozhodl, že je jim napáječka úplně k ničemu, a tak ji dokonale zničil. Má jediné štěstí, že už byla prasklá, a že jsem chtěla koupit novou. Asi už na to spěchal :)
    30.7.2006 14:26Vinny
    tak jsem konečně z větší části zprovoznila Bouičkovi stránky a přihodila i nějaký ty fotky na http://bou.abctech.info k nahlédnutí, omlouvám se že jsou zatím bez komentářů ale jaksi mi to hapalo a záloha selhala, takže jsem většinu dělala odznova
    jinak taková ta bílozlatá čmouha na posledních červencových fotkách je náš milý morčák Fénix těžko polapitelný na foťák, jelikož se venku chová jako pošuk, na jedné fotce dělá čest svému jménu do zlatova a ještě létající
    Tabi: jinak pro tebe jsou na konci alba červenec2006 :) malé ukázky jedné naší demolice, pokud by si měla zájem můžu poslat fotku v původní podobě (bez proužku stránky) nebo si jí můžeš tam odsud stáhnout
    30.7.2006 20:33Hagrid
    Vinny ,opravdu moc pěkné fotečky a všimla jsem si že na křesle Ti zapracovala také demoliční četa. Ti naši miláčci jsou prostě k zulíbání.
    30.7.2006 21:05Petinka
    Ahoj,zdravim vas vsetkych.Je mi luto,ze som tu dlhsi cas nabola,ale bola som si oddychnut na dovolenke.Ako som si tak precitala vsetky tie odkazy,tak mate doma skoro vsetci pekne veselo : )
    - - - - -
    Mettler:Ahoj.Sisinka sa ma dobre,len mi straaaaanse chybala na dovolenke...: ( Aj vyrastla,teraz akurat kuse do klietky.Len ma trosku prekvapilo,ze za ten cas,co som bola prec,jej vznikla na hlave lysinka z toho,jak sa strasne snazi otvorit klietku.Cakala som kedy sa jej to spravi na hlavicke alebo pri papulke,no a tak som sa dockala.Rozhodla som sa,ze si nebudem uz kupovat ziadneho ineho syslika alebo psounika,lebo sa musim teraz plne venovat Sisinke.Je este malicka a keby som to teraz nedaj boze nejak zanedbala,tak by z nej vyrastol maly nevychovany spratek : )Co urcite nechcem.Teraz jej musim vynahradit ten cas,co som s nou nebola.A inak aj syslikovia maju taketo harasenie teraz????Alebo nie???
    31.7.2006 16:08Tabi
    Vinny
    kouzelné fotečky :)))) jsou to sluníčka .o)
    ok, zkusím to stáhnout, kdyby to nebylo ončo, tak písknu .o)

    Mettler, Tedítko
    díky :)
    Tedíto, máš maila .o)
    31.7.2006 20:30Hagrid
    Ahoj všem,tak dneska večer už jsem bez Rudolfka je to se mnou strašné ,už teď je mi po něm smutno.víc psát nemůžu byl by to samej citovej blábol.
    31.7.2006 21:15Mettler
    Petinka: Tak to ti tvoje rozhodnutí chválím, že se chceš Sisince naplno věnovat! Ale myslím si, že kdyby jsi jí koupila syslího přítele, tak by si tím nic nezkazila.
    Moji syslíci taky pořádně řádí a hryžou klec, a pak mají bohužel holou lisinku na hlavě, ale brzy jim to zaroste. Z toho si vůbec nic nedělej, alespoň jim v těhlech hycech není vedro na mozeček :)

    Hagrid: Nebuď smutná! Zazpívám ti chceš? Ale radší si zapci uši moc to neumím! La la la lalala la la la lalalala-la!!!!
    31.7.2006 21:21Petinka
    Mettler:Noooo.To mas pravdu.Ved do zimy jej to zarastie.A ak nie,tak bude uvazovat s chladnou hlavou: )A ozaj,uz ma aj albumcek,tak sa pozrite na to moje sidlo. https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=236
    31.7.2006 22:08Vinny
    Mettler: tak u nás to zarostlo až potom co sem vyměnila tu klec, stačí se podívat na Bou teď už nemá holou hlavu, no zase to maj odřený těsně nad čumákem asi si nevyberu :), jinak kousání klece neni omezeno jen na dobu kdy tam odtud nemůžou ale je to jejich oblíbená činnost
    - - - - -
    Petinka: souhlasím s Mettler pokud to jde určitě kamaráda, sice je Bou psoun, ale od té doby co máme doma Lunu je ještě mazlivější (po nějakejch 3tejdnech přechodného období), Luna už začíná být taky ale tím že má od mala kolem sebe psouny tak na nás lidově řečeno prdí :) a sem jí dobrá hlavně na hraní
    31.7.2006 22:22Mettler
    Petinka: Tak to je naprosté zlatíčko. Koukám, že je taky schopné usnout přimo kdekoliv. Jen se hrozně divím jak je tmavá a hnědá. To čip je do černa a tmavě stříbrna. A Dejlinka je úplně stříbrná. Máš zajímavou klec, mohla by jsi mi ji vyfotit z profilu, aby bylo vidět jak přesně vypadá?

    Vinny: To mi radší ani neříkej, teď šetřím na nové mříže, právě ty čtvercové, aby neměli tu hlavu tak děravou.