od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Srpen v roce 2006
  • Zobrazuji 183 zaznamu.
  • 1.8.2006 09:06Hagrid
    Ahoj, to s tím kamarádem je asi pravda ale pokud se Sisince věnuješ na plno tak jí chybět nebude ,budeš jí ho nahrazovat ty.To je jen má doměnka.Ale fakt je ,že dnes je Dandík nějaký zaražený a kouká kde je Rudla.Určitě mu bude nějakou chvíli chybět a mě taky.
    1.8.2006 09:31Kožót
    Hagrid: Danda se z toho otřepe. To víš ve dvou se to lépe táhne a specielně, když jsou oba takoví aktivní. Musíš Dandovi hezky podržet, aby neměl po Rudíkovi smutek :-D
    1.8.2006 13:04Radka
    Ahoj, tak jsem zpět z dovolené.Moc jsem se bála, jak na mě bude Fíďátko reagovat po deseti dnech odloučení (poprve) a hlavně když byl s Lilinkou (jeho segra), ale hned ke mě přišel a mazlil se.Večer vydržel vzhůru až do jedenácti a pak mi vlezl do postele a spinkal - spadl mi kámen ze srdce :-))) Je teď mnohem mazlivější, když jsem celý den doma, ale jak jdu do práce a přijdu až večer, tak se mnou nemluví.Určitě je mu doma smutno (nám pořád taky :-((((.)
    Prosím, prosím kdybyste někdo vědět o nějaké třeba i starší psounce dejte mi vědět (jsem na jaro domluvena s Jolly, ale to je dost daleko :-((( .Sítě do oken budou za 14 dní, bohužel už pozdě.

    Tabi - moc krásný albíčka, moc jsem se pobavila a hned jsem se chopila foťáku a posílám ti na mail taky pár zničenejch kousků.

    Petinka - Sisinka je krásná, uplně mě dostal ten polštářek se jménem :-)))

    Vinny - moc krásný fotečky - závidím a moc (myslim dva psounky).
    1.8.2006 15:22iwik
    ahojiik lidicky mela jsem 2 psouny jeden mi umrel bylo mu 8 let a druhej mi vyskocil z balkonu byla v kleci a prokousl to a vyskocil a je mi to mooc lito je to sice rok ale psouna uz mit nemuzu tak mam morcaka 2
    - - - - -
    jo a muzu sse zeptat kolik stala ta dobra klec priblizne.!!?
    - - - - -
    ta tabi dobre typi.??
    1.8.2006 17:52Hagrid
    Kožotku dneska držím celej den,jsme smutní oba.Je dobře že teď budu zase nějakej čas doma,nehnem se od sebe.
    - - - - -
    iwik, co to bylo za klec co byla na tom balkoně jaké pletivo atd. Je to celkem podstané aby jsme si ostaní mohli dát na určité věci pozor.Je mi líto co se ti stalo ,taky jsem přišla o syslíka ,ale dosti záhadně.
    2.8.2006 20:56Saninka
    Ahojik mam jeden problem je malej ale je chickitce jsou 4 a je priserne hyperaktivni pupovi jen 1,5 a je strasne klidnej vecer mi spinka ale ona???vubec i kdyz s ni blbnem odpol a vecer nemuzu spat furt hrabe jak blbec a i jkyz ji nadavam:-))))neprestane jen kdyz vstanu a rosvitim zalehne ale jakmile lehnu zas jsem z ni nanervy:-/ ale nevadi mi:-))teda v mezi vadi en vecer co s mam delat??oba sem dostala pred zhruba2 mesici nechapu proc pupa je suprovej a ona taky jen ty vecery nebo spis rana no proste od12-4:-))))
    3.8.2006 08:02Kožót
    Saninka: To víš, to máš jako u lidí, každý psounek má trochu nebo více jinou přirozenost než ostatní. Moje Kačka je klidná, rozvážná, ale taky dokáže dělat bordel, jak brnká na mříže. Bubo je zase pekelně rychlý a bordel v kleci dělá ještě větší. Zkus jí v kleci podrbat, pohladit, třeba jí to zklidní. Ti moji, když takhle zlobí, tak na ně promluvím, pohladím je v kleci, oni si uvědomí, že nejsou sami a většinou zalehnou. Jinak by Ti ten problém mohlo vyřešit terárium.
    3.8.2006 10:05Tabi
    Radka
    super, určitě pošli .o)
    koukni občas na
    http://www.psoun.com/inzerce.htm a http://www.ifauna.cz/inzerce/?rubrika=11 (tam nedávno tuším inzerát byl), držím palce .o)

    iwik
    Tvůj kód jsem bohužel nerozluštila :-D
    4.8.2006 09:34Radka
    Tabíííí - mám jí :-))), z Českých Bojejovic ze zverexu - holčička dva roky stará, tak jsem na ní moc zvědavá.Děkuju moc za odkaz a brzo pošlu i fotečky.Jsem šťastná jak blecha :-))))
    4.8.2006 14:54Tabi
    Radka
    super! tak pošli, držím moc palce .o)))
    4.8.2006 15:27Vinny
    Radka: gratuluju :)
    4.8.2006 21:13Saninka
    Radka:drziiiiiiim palecky at to vyjde!!!
    5.8.2006 20:12Mettler
    Tak teď jsem měla málem smrt a Čip se asi podruhé narodil.
    Pustila jsem je po pokoji a začala jsem zalévat kytky, Čip se samozřejmě musel kouknout co to dělám a začal se sápat na parapet. Já si šla pro vodu a najednou koukám, mám na okně takovej velkej kaktus, kterej má dost krutý trny, on se sápe po kamínkách co mám v květináči s tím kaktusem a najednou se ten kaktus začal hýbat, a pak padat a Čip stál přímo pod ním a koukal jak na něj padát, tak rychle jsem snad vživotě nebežela a rychle jsem strčila ruce pod ten kaktus nad Čipa, kaktus se mi uplně zapíchnul do dlaní a Čip nic čuměl na mě jak na blázna co to tady vyvádím za šaškárný a šel mi raději okusovat bonsaje.
    Lidičky, nikdy bych to neřekla, ale dávejte si pozor na kaktusy, je to taky docela dost nebezpečné :)
    - - - - -
    Radka: Jo Ráďo, taky držím pěstičky!
    6.8.2006 14:00Jolly
    Tak už jsem se vrátila z dovči! Bylo tam moc hezky, ale bez psouníků to nikdy není ono. Všechny vás zdravím a Blance děkuji za hlídání Jollinky a Matýska!!!!!
    6.8.2006 21:41Vinny
    ahoj teď mě napadá nevíte někdo jak je to s dovozem psounů ze států, které jsou členy evropské unie? co jsem pochopila z toho dokumentu z r. 2003 tak je zákaz dovozu omezen směrem do evropské unie, ale ne mezi státy eu, netušíte jak je to s populací v holandsku, francii apod.? bohužel z netu sem se toho moc nedozvěděla, občas do holandska a spol. jezdíme, tak by mě docela zajímalo to s tím dovozem
    - - - - -
    docela mě mrzí že u nás se se psounama nikdo moc nezabývá (asi moc malá populace), v jiných státech mají dokonce žrádlo, knížky a i klece přímo dělané pro psouny
    - - - - -
    jinak při hledání inspirace na klec jsem narazila na tohleto :) je tam plno filmečků se psounama kdyby měl někdo zájem
    http://youtube.com/watch?v=aYHFoeJW_eQ&search=prairie%20dogs
    7.8.2006 09:37Radka
    Ahoj, tak už mám od pátku doma Betynku :-))) Je to moc sladká a hodná holčička, s Fíďákem jsou od sebe skoro k nerozeznání a hned byli kámoši, už první noc spolu spinkali (byli jmse cely vidend v Jizerkach u babicky i psounama).Teď se jen modlím, aby mě už nepotkalo žádné psouní neštěstí.

    Mettler - to je vážně hrůza co všechno ty prcky může ohrozit, jsem ráda, že to dobře dopadlo :-)))

    Vinny - myslím, že kdyby byl dovoz mezi státy eu možný, tak už by toho nějaký zverimex dávno využil, ale nevím...

    Jolly - ahoj, chci ti moc poděkovat, že jsi mi chtěla dát ještě jednu šanci s malým psounětem, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem sehnala dospělou psounku a mám z toho radost, protože byla už měsíc ve zverexu a tak mám aspoň pocit, že jsem jí zachránila.Děkuju ti :-)))
    7.8.2006 09:40Hagrid
    Radko moc ti ji přeji a mám z toho radost, pusu oběmu kulíškům.
    7.8.2006 09:59vegous
    hoj... také po dovolené... dovolená super.. psouni půjdou do salámu... neb nás ty lišky ryšavý budili každej den v 6:00... teda hlavně Kukýš... vydržel to zhruba 2 hodiny.. drtil klec co to šlo... no a cca v 10:00 se vzbudila Bobina... a začla ona... až bude čas... budou fotky
    7.8.2006 15:53Tabi
    vegous
    klíííííííííííd .o)) ale zasmála jsem se :-D pozdravuj salámy ryšavý :-D

    Radka
    to je skvělé :)) , Betynce i Fíďákovi pusu na čumáček a Vám všem jen klidné a pohodové dny :)
    a fotečky určitě ukaž .o)

    Vinny
    ta videa jsou úžasná! .o)

    Jolly
    Blanička Tvoje zlatíčka jen chválila .o)

    Mettler
    hlavně, že to dobře dopadlo :o)
    7.8.2006 16:11Radka
    vegous - tak to znám, já jsem se nevyspala od té doby co máme Fíďáka a to už je rok a půl, naučil se mi každé ráno lézt do postele přesně v šest ráno.Já už pak nespím, protože ten malej syčák chce škrabkat ....trošku rozmazlenej chlapeček.. :-)))
    Tabi - foto určitě pošlu, ještě jsem se nedostala k těm demoličním fotkám, minule se mi to nestahlo celý a od té doby jsem se k tomu nedostala, ale brzy napravím
    7.8.2006 21:58Mettler
    Tabi,Radka: Asi bych to nepřežila kdyby to dopadlo jinak.

    Radka: Naprostá gratulace, to je úžasné !!! :)
    8.8.2006 11:18Tabi
    Nudíte se? Kupte si medvídka psounala .o))
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=237
    8.8.2006 15:23Kožót
    Tabi: Hned jdu koupit Kačce a Buboušovi kočičí škrabadlo. I když myslím, že nad dveře, nábytek a omítku stran psouního škrabání a kousání prostě není. Opět hezké fotky :-D
    8.8.2006 16:20Tabi
    Kožót
    díky :o), myslím, že by šplhadlo ve Vaší výbavě nemělo chybět :-D
    8.8.2006 16:25Tabi
    http://inzerat.hyperinzerce.cz/377300-psoun-samecek--velice-hodny/
    26.7. Prodám 2 roky starého psouna z důvodu stěhování do zahraničí. Velice hodný a vychovaný psoun. Prodám vše co zná - klec, přenoska, vanička. Cena: 4 500 Kč Hlavní město Praha @Éva Krpelán 777135614
    8.8.2006 18:01Vinny
    Tabi: škoda že tak brzo :(, doufám že se pak později nějaký inzerát ještě objeví, snad tenhle psounek najde dobrý domov
    8.8.2006 20:47Jolly
    Radka- gratuluji a škrtám Tě....
    - - - - -
    Tabi- to víš, já mám mazlítka ;-)...
    10.8.2006 08:51Dana
    Ahoj všichni,
    po delším odmlčení zdravím Vás i Vaše psouníky.Měla jsem dovču a pak jsem marodila.Holčičky rostou jako z vody a jsou čím dál víc mazlivé jednak v kleci nebo na klíně, ale jakmile je vypustím po bytě, tak to je divá zvěř.Dostaly krásnou novou klec, kterou nemají šanci zlikvidovat, vložím foto.

    Kožót
    mám spoustu nových fotek holčiček, ale byl mi zrušen přístup.

    Tabi
    supr fotečky

    Radka
    moc gratuluju

    Jolly
    ahojky, nevím si rady s Barunkou.Když ji chovám a mazlíme se, tak to nedělá, ale jakmile ji dám třeba na sedačku, do postele nebo na zem, tak začne pouštět bobky a hlavně učůrává, máš nějakou radu? Během příštího týdne ti pošlu vypálené CD, je tam i výběh a ta nová klec.
    - - - - -
    Kožót
    omlouvám se, už to funguje, při odeslání zprávy to po mně chtělo heslo a po zadání je vše O.K.
    10.8.2006 09:22Kožót
    Dana: Ba ne, máš všechna práva přidělena. Alba by Ti měla jít vytvářet. Kdyby ne, napiš mi na mail, mrkneme se na to.
    - - - - -
    Aha, už jsem to dočetl až do konce :-)
    10.8.2006 20:45LuckaBD
    Ahojte lidi ja som tu nova a som rada ze mozem byt tu s vami
    10.8.2006 21:15Hagrid
    Ahojky Lucko tak tě vítám .
    - - - - -
    Ahojky Všem,No Dani, tak co ty tvoje malé uličnice? s těmi bobečky si nic nedělej,Daneček to má na přeskáčku někdy to pustí kde chce a z toho si zajde do klece na papání a vykoná to tam.Je to super když koukám jak začíná být ,, samostatnej ",prostě si celej den chodí a hraje po bytě a do klece si vleze sám na baštu a dokonce i jen tak aby se neřeklo tam zajde a posedí a to už se směji,jako by si to šel zkontrolovat ten svůj příbytek,večer jak se stmívá tak se opusinkujeme a Danda si zalehne do pelíšku sám .Ale po obědě si zdřímneme spolu pod jednou peřinou.Dneska se mi podařilo zapůjčit na chvilku foťák ,tak že sem během zítřka vložím pár nových fotek aspoň na ukázku jak rosteme,ale byla to jen chvilka tak že fotečky budou takové na honem .Mějte se všichni pěkně a dobrou noc.
    10.8.2006 22:32Mettler
    LuckaBD: Také tě vítám :)
    Hagrid: Jen dej fotečky, ať se můžu kouknout na Danečka. Nějak je mi smutno, Čip furt něco provádí ani ho nestíhám hlídat (vždycky, když ho pustím tak je to makačka ho pořádně ohlídat) a Dejlinka je furt nějaká smutná (asi ji prasák Čip moc otravuje :) :(

    Lidičky, tak mě napadlo, víte jak je na kytky taková ta mulčovací kůra? Myslíte, že je to jedovatý?
    Přemýšlela jsem, že bych to zkusila dát syslíkům ať si v tom pohrabou, protože mi poslední dobou nějak odmítají hobliny se slámou, furt mi to děsně vyhazujou.

    Pozdravujte psouníky :)
    11.8.2006 07:17Hagrid
    ahojky Mettler,to víš i syslíci mají své dny,Danda je zlatej a z toho má den enormního zlobení kdy chodí dokola okusovat co nemá a taky to ten počívka ví. Ta mulčovací kůra nesmí být jedovatá,používá se v teraristice pod hady.tak si myslím že by to mělo být v pořádku obzvlášt když ji koupíš ve zverimexu,žádná firma by si netroufla dělat substráty pro zvířata z něčeho jedovatého.
    11.8.2006 07:34Kožót
    Ahoj Lucko, nastavil jsem Ti práva na vytváření alb.
    11.8.2006 08:16Dana
    Hagrid
    ahoj, docela ti závidím, jak je Dandík samostatný a že už s Tebou spí v posteli.Holčičky jsou kouzelné, Betynka (dříve prolezla v okách dvířek přepravky) dohnala Barunku a teď jsou skoro k nerozeznání.Mazlí se, ale jakmile je pustím po bytě, tak neposlouchají, nepomazlí se a desítky minut jsou schopné hrabat na jednom místě a nereagují na zavolání, samozřejmě vše likvidují.
    Když je pustím samostatně, tak mi je líto té, která je v kleci zavřená, vyčítavě kouká,íá a puštěná stejně blbne.Snad se to časem spraví, nedala bych je za nic na světě, sluníčka, ale dvě mimina najednou, to je fuška!

    Mettler
    mulčovací kůra jedovatá není, rozhodně bych nedávala barevnou, ale jen přírodní, pozor ze začátku je vlhká a občas smrdí hnilobou a má na sobě i plíseň, tak nevím, jestli by byla vhodná
    11.8.2006 11:47Mettler
    Hm, no u nás ve zveráku to nemaj, ale v zahradnictví jo. Tak proto jsem se bála, aby to třeba nebylo napuštěný nějakýma hnojivama, nebo tak něco podobně, a proto jsem se ptala jestli to není jedovatý.
    11.8.2006 16:17Tabi
    Mettler
    my používáme
    tohle a spokojenost .o)
    11.8.2006 16:22Hagrid
    Tak se zeptej na ty hnojiva a taky jestli to není nějak chemicky ošetřeno,Jo? Já když kupuji rašelinu tak tam musí být napsáno čistá bez hnojiv a chem.přísad a míchám to pod gekony.Ale hadaři používají mulčovací kůru poměrně často do terárek .
    - - - - -
    Dani neboj určo budou holky taky klidnější ale tou fází kdo z koho si projdeme všichni a dobrej je nějakej kompromis ,jeden nebo dva rohy zdiva musíš obětovat ale pouštěj je a oni se tím právě zklidní. Daneček když je celej den venku když jsem doma, tak pak si do klece zalízá sám a nebo si zdřímne se mnou.
    11.8.2006 16:23Kožót
    Hagrid: Jak to, že se nepochlubíš, že jsi přidala nové fotky do alba? Danda je fešák.
    11.8.2006 16:28Tabi
    Hagrid
    to je sluníčko a koukám taky opravář :-D
    11.8.2006 17:12Hagrid
    Jen ty fotky jsou fakt nic moc,měla jsem na to jen chvilku,foťák byl pučenej.no co se dá dělat.Ale dík Je to moje srdíčko utápím se v něm.
    - - - - -
    Kožotku díky vyřídím to Danečkovy.
    - - - - -
    Tabi díky.
    - - - - -
    Jo ještě něco Arturek 1,2 pro vás budou mít překvápko.Snad se brzy ozvou.
    11.8.2006 19:28Kožót
    Hagrid: Nene, nebudou mít překvápko, už jsem slyšel od Jolly :-) Rudíkovi tak bude jistě mnohem lépe.
    11.8.2006 20:07Hagrid
    Rudík je slaďoučkej andíleček a přeji mu to nejlepší.Dnes se konečně asi obě dobře vyspíme .
    11.8.2006 21:05arturek2
    Hagrid: tak už jsme konečně doma, Rudík je úžasnej,asi sem se zamilovala :-)) Ode dneška se ale jmenuje Timonek!!Celou cestu se mazlil,tohle mi chybělo.I vám patří naše díky!!!!!
    - - - - -
    Jolly: já zapoměla VŠECHNO NEJLEPŠÍ KE DNEŠNÍMU SVÁTKU!!! Ještě jednou díky,pokud si vzpomeneš tak nám někdy v týdnu napiš jak tomu našemu štěstíčku je.
    11.8.2006 21:27Hagrid
    HAW,to jsem moc ráda ,je úžasnej,tak že Timonek? to je hezké ,buďte všichni šťastní, a brzy se ukažte v albech abych se na něj taky občas mrkla.
    11.8.2006 22:31Vinny
    ahoj vespolek tak jsem konečně na http://bou.abctech.info přidala zase nějaké fotky, a přibyla i sekce videa (ale prosím nekritizovat po foťáku toho víc chtít nemůžu, takže je to bez zvuku)
    - - - - -
    Hagrid: a ty si měla předtím Rudíka jen na hlídání? a teď bude u arturek2 ale zatím je u Jolly?, sice sem pročítala i archiv ale nějak sem se do toho zamotala :), pokud budete mít někdo chuť prosím o osvětlení situace
    - - - - -
    arturek2: no zatím je na přejmenování dostatečně malej :), Bouičkovi sem to udělat nemohla byl na něj zvyklej dva roky vlastně byla :)
    12.8.2006 09:36Hagrid
    Ano tohoto psounka jsem jen hlídala,bohužel původní majitel nemohl zajistit dost volného pohybu a tak hrozilo že bude nejspíš většinu života trávit v kleci,nemluvě o tom že se manželka pána co si psounka pořídil de facto bojí zvířat a moc je nemusí.Problémy by nastaly dříve či později. Dopadlo to dobře pro všechny ,teď mají veselého Burunduka kterému právě velká klec s různými prolízačkami, boudičkami, lanami atd...bude vyhovovat a budou mít na co koukat aniž by ho museli pouštět po bytě.
    12.8.2006 09:56Vinny
    Hagrid: aha díky za osvětlení měla sem v tom nějakej guláš :), no ani si nedokážu představit že by sme ty naše z klece nepouštěli, doba kterou strávěj venku záleží na tom jak moc demoliční náladu maj :),ale jsou max. den zavřený a to většinou za trest - a to jsou většinou silně navztekaný
    12.8.2006 20:05Blanka
    Ahoj psouňáci,
    s líbezným usměvem na tváři prohlížím fotečky v albech a beru si tak insipraci co a jak můžu ještě Bertíkovi provést...tedy jako čím třeba vylepšit jeho voliéru;-) Poradil byste mi prosím někdo jak vytvořit také takové album pro naši tryskomyš? Děkuju!
    V záři jde zase Berťas do školky k Zuzce, kde se má uplně božsky, protože běhá s ostatními psounky z čehož je narosto blažený. Pak zase k nám přijedou do školky Jollynka a Matýšek Zuzkčiny mazlíci. To bude zase divočina;-))
    Mějte se krásně!
    B.
    12.8.2006 22:52Tabi
    Blanka
    musíš se zaregistrovat, pak budeš mít povolená alba i chat .o)
    koukám, že jste výměnný tábor :-D, Bertíkovi hubana :o)

    Jolly
    ty přezdívky jsou matoucí .o), taky přeji všechno nej ! :o))

    arturek2
    gratuluji k Timonkovi :o) těšíme se na fotečky .o)
    13.8.2006 11:19Jolly
    Děkuji za přání k svátku!
    Mettler- mulčovací kůru po vysušení na sluníčku používám už přes 3 roky ve venkovních kojích. Napuštěná ničím není, píšou to na obalu. Musí tam být napsáno 100% přírodní. A v pohodě...
    - - - - -
    Rudík- Timonek je nyní u mě na hlídání, než se "Arturkovi" vrátí z dovolené. Je super. Je to taky taková tryskomyš a Hagrid ho skutečně za ten týden stihla zkazit! Mazlí se o sto šest! ;-)))) Byla to akce, ale máme spokojené psounaře, kterým se alespoň zkrátí smutek po Artíkovi....
    13.8.2006 11:59Vinny
    Jolly: tak teď už tomu rozumim úplně :)
    - - - - -
    jinak sem se chtěla zeptat ohledně podestýlky jelikož mi milá Bou vyhází z klece v podstatě pokaždý co může většinu hoblin a spol. (seno většinou jen to hodně rozkouskovaný nebo špinavý), chtěla sem jim tam zkoušet dávat hadry, Bou je na ně úplnej cvok jak někde viděj kus hadru už si to hrabe směr klec, ale nevím zda je to dobrý nápad, hadrů tu máme dost takže to by nebyl problém a ani jeden ze psounů mi je nežere
    13.8.2006 19:58Jolly
    Vinny- já bych hadry nedávala. I když je nežere poletují z nich mikrovlákna a psounům zanáší plíce a ti to neumí vyloučit a mohou předčasně na to zemřít....
    16.8.2006 16:06Vinny
    ahojky, všem kteří touží po psounici na ifauně je následující inzerát:
    Psoun prériový –prodáme tříletou samičku do chovu zvyklou na venkovní voliéru,úmrtí samečka,vyšší cena.je tam tel i email (nechci to kopírovat)
    16.8.2006 21:31Mettler
    Tak lidičky naši syslíci dostanou k Vánocům pořádnej dárek. Kterej bude tramtararááá: novej bejvák s rozměrama na dýlku 2metry, na šířku 90cm a na výšku 120cm. Myslíte, že budou šťastní? Myslíte, že dělám dobře?
    16.8.2006 22:39Tedítko
    Ahojky, tak jsem zpět z tábora. Zase jsem se přesvědčila, že je antikoncepce nejlepší řešení:-) Ale stýská se mi po těch mých rošťácích:-)
    Arturek1,2: Blahopřeju k novému přírustku, je to super zpráva:-)
    Mettler: Děláš nejlíp, nejradši bych tě za to sama upusinkovala a co teprve svištíci:-)
    Tabi: Čauky kočando, pozdrav všechny členy rodiny:-)
    17.8.2006 13:57Tabi
    Tedítko
    pozdravím a Ty taky .o), písnu a domluvíme se .o))
    - - - - -
    ten inzerát je od paní Keltnerové z Kolína .o)
    http://www.webpark.cz/psoun/
    17.8.2006 16:20Gump
    :-))))
    http://www.novinky.cz/koktejl/zoufalym-anglicanum-zpustosila-byt-zuriva-veverka_93364_ua0sd.html
    - - - - -
    ovšem konec :-(((((
    17.8.2006 18:33Hagrid
    Ahojky všem ,tak jsem si všimla že když sním něco sladkého tak malej Danda to ucítí na sto honů a pak si chce hrát na zubaře je z toho úplně šílenej jak se snaží se mi dostat do pusy v domění že snad něco ještě najde ,dělají Vám to taky psounci? Je to zvláštní že je to sladké tak strašně láká,máte někdo nějakou zdraví jim neškodnou alternativu pamlsku po které by taky tak šíleli ???
    17.8.2006 20:37Vinny
    Mettler: sakra si mě předběhla, já si vydupala 2m(d)x80cm(h)x100cm(v) :) ještě k tomu musej bejt ty pacičky a materiál
    - - - - -
    Tabi: počkej to chceš říct že prodá tříletou psounici, z důvodu úmrtí samečka a zároveň hledá samečka pro svojí roční psounici?
    - - - - -
    Gump: to by mě zajímalo co s těma veverkama dělaj, neni to ani tejden co psali že zuřivá veverka pokousala lidi v parku a pronásledovala je (neměla vzteklinu)
    - - - - -
    Hagrid: u nás to sou drops :)
    18.8.2006 07:43Kožót
    Hagrid: Zkus nesířené sušené meruňky, ty jsou sladké a relativně neškodné. Kačka teď drží bezsemínkovou dietu a tenhle pamlsek nám poradila Jolly. Jinak moji psouni taky dobře cítí, že si páníček dopřává a je drží o seně a vodě.
    18.8.2006 07:58Káčula
    Hagrid, sušený banán nebo čerstvý banán a meloun - po tom by se utloukli :-)
    18.8.2006 09:19Hagrid
    Dík vidím že v tom nejsme sami,meruňky ,babán,a vitamínové hvězdičky od sanalu, zajedu koupit.Meloun opravdu miluje a celkem po něm dost čůrá,ty jeho malé loužičky jsou dost cítit ,vaše taky,je to v pořádku?Ještě něco ,nějak mu vypelichal zadeček i když dostává tu pastu,čím to je? Vypadá jako by nosil kraťasy. Jinak je to umazlené kvítko pořád si vyžaduje pozornost , většinou běhá volně po kuchyni a pokoji a do klece si zajde na baštu a večer hajat.
    18.8.2006 14:10Saninka
    jio u pupika je to to samys tim sladkym!!!jinak jio ovoce je jejich:-)))
    18.8.2006 14:35Jolly
    Paní Keltnerová se zbláznila, chce za tu psounici 10000Kč!!!! Ach jo, já měla pro ní nové páníčky.
    18.8.2006 15:14Kožót
    Jolly: Souhlas, zjevně jí přeskočilo.
    18.8.2006 16:34Tabi
    Vinny
    já nevím, jen vím, že to je kontakt na paní Keltnerovou
    18.8.2006 18:12Jolly
    Já dala kontakt na psounici jedné paní a ta s ní mluvila... Já se s ní znám. Brala si letos ode mne malou psounici.
    18.8.2006 21:07Vinny
    Jolly: to upadla ne, ježiš doufám že až budu shánět v budoucnu toho samečka tak nebude za 20000,- to by měli holky asi smůlu
    - - - - -
    Jolly: tak to doufám že sis za ní řekla aspoň 15000,- :), protože je mladá
    - - - - -
    jinak musim zatím zaťukat obě holky mají srst výbornou, jen se mi už několikrát za půl roku přebarvili, ale zatím ještě nedošlo k tomu že by měli někde srst vypadanou (když nepočítám hlavu Bou, ale to měla rozdrásaný o klec),tak nevím jestli je to dobré nebo špatné znamení
    19.8.2006 23:30Mettler
    Vinny: Taky gratuluju :)
    Nevim jak u tebe, ale já jsem stále závislá na rodičích (respektivě mamce), takže to byl pořádný boj jí přemluvit.
    Akorád se bojím jestli dělám dobře. Co když mi zvlčí a už nebudou mazliví takovímto prostorem. Nevím jak je to u psounků, ale u mých syslíků, když jsem na 14 dní odjela a vrátila se, tak mi skoro přišlo, že mě nepoznali a už nejsou tak mazliví.
    Jo, taky Čip začal kousat, nevíte co s tím?
    21.8.2006 12:54Bertíček
    Ahooooj, tak už jsem se konečně registrovala a teď....jak tam mám nasekat ty fotečky Bertíčka??;-) Nemůžu tady najít žádný odkaz na alba....chjo...pomooooooooc;-))))

    no a jak se jinak máte?
    Bertíček je teď asi pětibarevný;-) na bocích má černé lisinky, nad ocáskem se mu flek již zasrstil(baští pivovarské kvasnice co nám doporučila Jolly a evidentně pomáhají) a zbytek je takovej sem tam krátkosrtý, pak dlouhosrstý;-)) no krasavec k pohledání! Čeká nás ještě koupání v Nizoralu, ale na to teď není pomyšlení, jelikož se odřel...a hádejte kdy....v pátek mi na ulici utekl z klece, když jsem ho nesla do auta. Zámek nezámek, běhal po silnici, pod autama...30 minut vytvralého sprintu...šéfová zastavovala auta, kolegyně se mnou tak vehementně lezla po 4, že si roztrhla kalhoty (její oblíbené) a Bertík...ten dopadl dobře. Pár oděrek na těle, odřený čumák a tlapičky, ale už si dáme pozor...oba! Takový zážitek bych nepřála nikomu!!
    Tak se mějte krásně a posíláme ňufání zvířatům;-)
    B.
    21.8.2006 13:14Tabi
    Bertíček
    ahoj Blani :o))), teda Vy máte zážitky!!! hlavně, že to dobře dopadlo .o)
    musíš se odhlásit, přihlásit a okýnka alba a chat se Ti už objeví .o))
    šup šup fotečky .o))
    21.8.2006 16:01Bertíček
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=242
    tak se mi to podařilo a první část fotek je vložena do alba.
    Tabi_děkuji za instruktáž;-)
    21.8.2006 16:14Tabi
    Bertíček
    krásné fotečky, Bertíček je sluníčko :)))
    kdepak já, jsi šikulka .o)
    21.8.2006 16:43Kožót
    Blanka: Bertíček je borec a fešák. Až bude zase u Jolly ve školce, skočím se na něj podívat.
    21.8.2006 20:05Jolly
    Bertíček- teda Blanko, ty mi dáváš. Když jsem to četla, tak se mi snad zastavilo srdce! Ještě, že to dobře dopadlo. Už žádný nehody nechci slyšet! Už se na něj těším. Já ti ho tady pěkně zvlčím ;-))).
    - - - - -
    Vinny- já dohazuji psouníčky zdarma. Jsem totiž nenapravitelnej psounomil. Už mám na kontě pár spokojených lidí, kteří se díky mě dostali ke starším psounkům a jsou šťastní. mě to pak těší dvojnásob. Pravda, manžel to nechápe. Stojí mi to totiž nejen peníze za telefony, ale také čas, který s miminkem a psounama je opravdu nabitý, ale ta radost ostatních za to stojí! Nyní mám zase páníčky pro staršího psounka i psounici, chce to jen čas, doufám, že se zadaří.
    21.8.2006 20:16Hagrid
    Ahojky všem, Blanko moc krásné fotečky a Bertík je obdoba Dandy,ten má teď stejný problém,vystrkuje na mě nahulatej zadeček nestyda jeden,no snad to bude brzo zase ok,vykoupala jsem ho v Johnsons baby,pokud se to nezlepší a bude se drbat na těch svých šunčičkách tak skusím ten Nizoral taky.
    - - - - -
    Jolly a jak se vede (našemu Rudíčkovy) ? Dej mu za mě pusinku pod krček jo?
    - - - - -
    Mettler myslí že ta klec bude super a tvá mamka je určitě skvělá . Já jsem doma nesměla mít nic když jsem byla u rodičů, dávno tomu uf.A že jsem jim toho domů tahala,jednou i Racka co jsem našla na přehradě byl nějakej nemocnej .
    21.8.2006 21:12Mettler
    zkouška :(
    - - - - -
    Hurááááááááááááááááá ! Už mi to tu konečně funguje :)
    21.8.2006 21:17Vinny
    Jolly: tak to se pak s prosítkem taky na tebe obrátím, až si toho třetího vydupu :)(nechci si zase místo kluka přinést holku,a určitě bych nechtěla mládě),ale zatím nestíhám opravovat škody po těch dvou bestiích a navíc se silně pracuje na návrhu tý velký kleci :),dneska sem od obou psounic dostala "vynadáno" co že jim to tady přestavuju a kde maj svoje bordel rohy,ale místo pro klec už je skoro připraveno a většina návštěv včetně rodičů si myslí že sem se zbláznila :), dvoumetrovou klec pro takový myši :) a ještě je pouštět ven
    21.8.2006 21:35Mettler
    Vinny: Z toho si nic nedělej, u nás si taky všichni myslí, že jsem blázen :)

    Hagrid a všichni:
    Nevíte jak se připravují syslíci na zimní spánek? A potom jak se do něj uloží? Co všechno musím udělat před spaním, během spaní a potom jak a kdy je mám probudit? Přemýšlím, jestli nevyzkouším dát syslíky do zimního spánku. Zatim se jen ptám.
    22.8.2006 09:12Hagrid
    Metller ten zimní spánek v bytě vlastně nejde ,k tomu pravému by museli žít celoročně venku.Oni ti budou v zimně pospávat takovým polospánkem,utlumí aktivitu a a zhruba každý druhý až třetí den budou vzhůru,nechávej jim jídlo a pití v misce oni budou jíst a pít jen o něco méně než přes léto.Aspoň Bibišek to tak dělal a taky mi to potvrdil chovatel který sysly chová.Kdyby žily venku tak se zanorují a budou opravdu hybernovat,ale tvoji syslíci už žijí od malička v domácích podmínkách takže si myslím že i kdyby jsi je měla kam dát ven přes zimu tak by to bylo riskantní protože to mají popletené a asi se na mráz a spánek nepřipravili jak by to udělali kdyby byli celý rok ve venkovní volieře.
    22.8.2006 11:13arturek2
    Ahoj všem! Tak mám Timonka konečně doma.je to šílený třeštiprdlo,akorát mám trošku problém z kousáním,kouše do všeho co jde,takže mu začala těžká drezura.Je úžasnej,pořád lítá po pokoji sem a tam a občas se zastaví u mě,trochu mě kousne do ruky a utíká pryč-fakt sranda.Příští týden dám do alb jeho fotky.
    22.8.2006 11:20Tedítko
    Ahojky, jak tak zjišťuju, nejsem bláznivá sama:-) Můj otec si myslí, že jsem úplně praštěná a mamka o psounovi ví jen to, že kouše a je škaredý. Jen já a přítel jsme do toho rošťáka zamilovaní a to, že mi prokousal už asi 5 různých kabelů a kabílků mi nevadí, hlavně, že v nich nebyl proud:-) Kdyby to zjistili naši, tak se stěhuju i se zvěřincem:-)

    Bertíček: Je nádherný a když jsem si četla tu vaši příhodu, tak mi ztuhla krev v žilách, to je teda rošťák.
    Ještě jsem se chtěla zeptat, nejsou vaši psounci teď nějak klidní? Já mívám budíček o půl šesté, protože Tedík dělá nehorázný kravál, ale teď pořád jen spinká, sem tam se na mě podívá a jde zase chrapkat, připadá mi smutný.
    - - - - -
    Arturek2: Tak to blahopřeju, tak foť, foť a foť. PS: Až kousne pořádně, tak to taková sranda nebude:-)
    22.8.2006 15:32Vinny
    tak to ty naše se většinou buděj kolem 8-9 ráno (ale když k nám Bou přišla měla "nastavenej" budíček na šest, postupně sme prodlužovali), ale zase choděj spát až kolem 11večer, a že by byly teď klidnější ani omylem
    22.8.2006 16:32Kožót
    Těm mým, Kačce a Buboušovi, se ranní vstávání posouvá tak nějak plynule s opožďujícím se rozedníváním. V červnu jsem je slyšel v kleci hrabošit už třeba v půl šesté a dnes, když lezu z postele okolo čtvrt na sedm, jsou sotva ochotni otevřít jedno oko. Ale co je nejlepší - po desáté večer o nich nevím. Holt vychovaní psouni, kteří vědí kdy se má jít spát :-D
    22.8.2006 18:38Mettler
    No moji syslíci vstávají a začínají dělat rambál kolem 10 hodiny a spát chodí kolem 20 hodiny. Občas kolem 22 hodiny vylezou, mžouraj očičkama a zívaj (asi mi tím chtěj říct, že už bych tu televizi a to stvětlo mohla vypnout) a pak jdou zase spát. Taky vychovaní syslici, jako u Kožota :)
    23.8.2006 10:55Bertíček
    ahoj lidičky, tak dalších pár fotek z hlídání Matýska a Jollinky...
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=244
    mějte se krásně!
    B.
    - - - - -
    jo tak spát Bertík rozhodně nechce....smrádě malý. Museli jsme ho odstěhovat z ložnice,jelikož půl pátá, seštá a když býl lidumil tak v sedm. Takže se celá voliéra šoupla do kuchyně, zavřeli se mezi tím dvoje dveře a milej zlatej si tam rumpluje. Je to ranní ptáče. Spát chodí kolem osmé. Většinou se pak stává agentem, protože chce sptá všude jinde jenom ne ve své voliéře. Takže jak pitomci lezeme po bytě a hledáme ho. Většinou je to agent koupelna, kde si v poslední přihráce ustýlá za starým tričkem, kusem toaletního papíru a kousky krabice co kde ukousal;-)
    Takže náš mazlíček teď spavec není, mazel zase jo, ale to je tak nějak pořád;-)
    - - - - -
    Jolly: ahoj velká psounice;-) Tak ty mi ho zvlčíš, jo? tak o tom nepochybuji;-)))) Myslím, že i Bertíkse na vás těší, koukala jsem na fotky jak jste byli u nás a byl celej blaženej;-) Měj se krásně, poňufej za mě Jollynku, Matýska a Juldu papa
    23.8.2006 14:27Radka
    Ahoj, tak jsem vložila pár foteček Betynky, ale je opravdu těžké jí vyfotit, buď lítá jak šílenec, nebo
    jak uvidíte sedí pořád na koši (asi si myslí, že je ptáček).
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=245

    Jinak moji psouni nespí v kleci, takže to vstávání nějak zvlášť řešit nemusím - Fído vyleze okolo šesté a šup ke mě pod peřinu a Betka ta vydrží v tom svém koši třeba celý den.
    Mám teď velkou radost, protože Fído začal být extrémě mazlivý,tak se po nás pořád válí a ani nechce nic kousat :-) Betka se zatím vždycky přiběhne pomazlit a už letí na koš... :-)))

    Bertíček - moc hezké fotečky, Bertíček je moc roztomilej :-)

    arturek2 - moc gratuluji k Timonkovi..:-)

    Jo o mě si taky všichni myslí, že jsem poťapaná, když trávím veškerý volný čas zalezlá doma s myšma :-)) Ale já bych je za nic na světě nedala, vždyť to znáte :-)))
    23.8.2006 18:00Midži
    Ahoj všichni psouní potapanci,jsem ráda,že sem našla stránku stejných psouních pacošů,kteří si nechají zdevastovat byt roztomilou myšičkou asi tak jako já.Našeho psounka používáme místo budíku v 7 ráno rumpluje s klecí a musím si ho vzít do postele na mazlení at´chci nebo ne. Zrovna včera byl u nás málem rozvod,nechala jsem zas jednou Midžiho volně s manželem a když jsem se vrátila,manžel stál na stole,na plotně se pálila polívka a rozzuřená triskomyš lítala po bytě a chřestila jak chřestýš naježený ocas,asi to znáte. Páníček chtěl myšičku zavřít ,protože ho otravovala při vaření a ono se mu to nelíbylo a vystřelil z klece proti němu. Jinak je to moje zlatíčko,miloučké. Myslím tím myšičku!Až se trochu naučím s pičítačem tak určitě přidám fota
    23.8.2006 19:29Vinny
    Midži: jsem ráda že nejsem jediná kdo má kombinaci psouni a koně :), akorát já už spíš chodím jen na návštěvu do stáje nějak nestíhám, taky už radši psounice pouštím a zavírám já, naposled když sem šla do stáje a nechala je puštěný tak dopadlo chytání psounů ostatními členy rodiny ne zrovna nejlíp
    23.8.2006 19:51Kožót
    Ahoj Midži, vítej mezi námi. Povolil jsem Ti tvorbu alb a přístup na chat.
    23.8.2006 20:03Midži
    Ahoj všichni dík za vřelé přivítání!!!Byla jsem zareg. týden,ale nějak sem se nemohla odhodlat začít,jen sem četla a prohlížela Vaše fota . Mám počítač jen měsíc tak ještě ani nevím co a jak. Ale psouny jsem si našla hned !
    23.8.2006 22:29Saninka
    Midži: vitejte novi prirustci:-)))jestli budete potrebovat pomoc tyhle stranky jsou jna to jak delany:-))) mejte se mooooc pekne:-)!!
    24.8.2006 09:25Bertíček
    Radka - teda Fido ve skrini je super;-))) a Betka hlídající si svůj ratan je boží;-))!!
    Midži - vítáme tě mezi námi;-) Další usurpující tryskomyš mezi námi;)) těším se na fotky!!

    Bertik je mazel a veřejně přiznávám za celou naši smečku, že jsme jedna velká šťastn rodina;-)) Kdybyste se někdo chtěl přidat do maratonu drbání, mazlení a pošťuchování, bete nás za soupeře.;-))

    Hezký den,

    Blanka
    24.8.2006 10:12Midži
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=247 Hurá povedlo se sice foto nic moc,ale ty pěkné mi to nevzalo. Vinny:ta naše kombinace,psoun koně má alespon´´výhodu,při mé spotřebě sena 3 metráky denně pro koně,ani nepocítím tu hrstku pro Midžiho!
    - - - - -
    Jak jsem pročítala Vaše příspěvky,tak máte koupené psounky z chovů doma,nebo ze zooprodejen,já jsem si pro Midžiho byla u jednoho pána z inzerátu z Fauny a nevěřila jsem: normální domek u hlavní silnice a plná zahrada psounů,asi 20,samičky sušily seno,měly ho v řádkách a pilně přehazovaly,každá měla svůj záhonek.Všude pobíhali psouni a psounata a zvědavě si nás prohlíželi,mezi nimi se procházely želvy a ve voliérách byli papoušci a burunduci,fakt krása!Bohužel jsme odjeli tenkrát bez myšičky,poněvadž byli v norách,ale v noci je majitel vykopal a ochotně mi Midžiho druhý den dovezl,Midži na nás asi týden hystericky štěkal brala jsem ho jen v pořádných rukavicích a chočila,mazlila až přestal být Criters a stal se závislákem a miláškem.Jinak chodíme na procházky v košíčku na houby,všichni na nás koukají jak na blázny,když Midži uzná za vhodné,tak vyskočí z košíku má postrojek na fretky a venčíme se,domů trefí odevšad a doma to vítá íáním asi půl hodiny.
    24.8.2006 11:15Tabi
    Midži
    vítej :), koukám, že máš taky slušný zvěřinec :-D
    fotky jsou super :), jen víc .o)

    Radka
    Fído mi moc připomíná Julču .o), Betka doptovala koš, tak to má být :-D, jsou to sluníčka a spící Fído ve skříni je pro mě nepochopitelný :-D

    Bertíček
    fotky jsou boží :), Matýsek za skříní mě rozesmál :-D , jde vidět, že se u Vás měli bájo .o)
    24.8.2006 11:31Caca
    Midži - dorazila jsem k tomu až dnes, tak Ti gratuluju, že jsi to zvládla. Mě PC funguje stále hůř a ty fotky přišli docela ve špatné kvalitě, jednu jsem neotevřela vůbec -to byla ta hezká?
    24.8.2006 11:33Bertíček
    dostala jsem vyčiněno od Tabi, že jedno album zůstalo nepředvedené, takže ...simsala bim;-))
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=243
    B.
    24.8.2006 11:38Tabi
    Bertíček
    :-D tak je to správné, fotky jsou moc hezké .o)
    24.8.2006 12:26vegous
    hele nepřijde vám... že ty psouní kluci maj špičatější čumáčky,než holky...
    24.8.2006 12:35Bertíček
    Vegous: to bych neřekla, když srovnám Matýska s Bertíkem a Jollynkou a tak prostě vůbec tak mi to nepřijde. I když Bertík je spíš jezevec než psoun;-)
    24.8.2006 12:56Gump
    Bertíček
    Počkej, počkej, teď jezevec, ale brzy psoun, po taťkovi. Stoprocentní psoun :-)
    24.8.2006 13:00vegous
    samozřejmě jsem myslela dospělé psouny...
    24.8.2006 13:04Bertíček
    Gump: no jasně, dávám mu čas, jen se mu teď prostě neskrytě směju;-))
    jak se vede, Vítku? jak to zvládáš s novou prací a se zvířatama?
    24.8.2006 13:37Kožót
    Kačka má trochu jiný tvar hlavy než Bubo. Bubo jí má skutečně takovou špičatější.
    24.8.2006 13:48Bertíček
    tak a pro tuto chvilku poslední fotky co mám u sebe a můžu vám je ukázat, zbytek přinesu zase přístě.
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=248

    mějte se famfárově,
    B.
    24.8.2006 13:57Gump
    Bertíček: Rád bych napsal něco jiného, ale v práci to nějak nedávám, moc rychlá a velká změna, mám raději svůj klid a klidné psouny :-)
    Rodiče Bertíka jsou doma a protože s bytem pořád nic nedělám, když jsem v té Praze, protože není kdy dělat, tak jsou prostě navolno a mají absolutní svobodu, jako už ostatně dlouho. Jen doufám, že nikomu neotvírají a nehrajou si se sirkama, že Bekyna kouše lino, místo kterého někdy, snad, přijde plovoucí podlaha, to mě vůbec netrápí :-)
    Ale zase aby nekousala pořád na jednom místě, protože by pak třeba mohla skončit o patro níž, tak občas volám domů na pevnou linku, to Beky spolehlivě vyplaší, je to vyzkoušené :-)
    24.8.2006 14:34Tabi
    Gump
    drž se, bude líp :) a sem tam zkontroluj doma linku, jestli „nezvoníš na prázdno :-D „ to víš, káblíky .o)

    Bertíček
    :-D super, je to sluník a hezky jsi mu to popsala .o))

    vegous
    tak já nevím, u nás má špičatější čumák Rozálie, asi ji doma prohlídnu, kde schovává pindíka .o)
    24.8.2006 15:48Vinny
    Midži: tak ti nevim jestli sis z nás dělala srandu nebo ne :), pokud ne docela by se šiknul odkaz na toho pána :), já zatím beru seno od babičky takže koním neužírám :) (ve stáji už je to spíš jak zologická, už tam chyběj jen ty psouni)
    24.8.2006 17:36Midži
    Vinny:srandu jsem si opravdu nedělala,byla jsem tam jak v Jiříkově vidění ! Dám Vám klidně adresu,i tel ,ale raději soukromě , je to od nás kousek tak až pojedu kolem,pořídím nějaké foto ,aby jste viděli ! Zatím přidávám foto z dnešní procházky s košíčkem.
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=249
    24.8.2006 18:59Vinny
    Midži: když si podržíš nad mojí přezdívkou myš ukáže se tam e-mail, icq a spol. :), pošli ten kontakt hlavně Jolly to je taková "psouní máma" :), a určitě si budu raději v budoucnu toho psouního kluka pořizovat asi přes ní pokud mě nevykope :), protože 3 psoun bude určitě už maximum a nerada bych si přinesla 3holku, jinak pokud se budeš chtít podívat na ty naše dvě bestie http://bou.abctech.info až bude čas dám tam i fotky z nedobrovolný koupele v belíku :) (už musím schovávat kýble před obouma)
    - - - - -
    jinak mám obavy že budu muset Luně brzo pořídit nový kšírky z těch růžovejch nějak skoro vyrostla, holkám sem musela zkrouhnout opět zrní
    - - - - -
    Midži: kontakt na ostatní najdeš v obsazenejch přezdívkách pokud si přihlášená měli by se ti tam ukázat snad všechny údaje co kdo poskytl
    24.8.2006 22:05Mettler
    Midži: Vítám tě, to je super, už se to tu rozrůstá.
    - - - - -
    Nevím jestli už to tady bylo, ale teď jsem narazila na stránky té paní jak prodávala toho psouna za 10 000 Kč. (Teda si myslím, že jsou její)
    http://psoun.wz.cz
    - - - - -
    aha, tak pardon ona je tam uvedená jenom jako chovatel, ale její web stránky, tam jsou taky
    25.8.2006 11:30Bertíček
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=253

    slíbená další várka fotek;-)
    25.8.2006 11:37Dana
    Ahoj všichni,
    po delší odmlce Vás i psouníky zdravím /dovolená už definitivně skončila/.Vložila jsem nové fotky holčiček, kterým se dařilo dobře.Vyměnily miminkovskou srst za novou a teď Barunka ztrácí i tu nou a má pěkné lysiny, ale už jsme nasadili osvědčené kapičky.

    Jolly
    ahojky, slíbené CD je už konečně na cestě
    25.8.2006 11:41Midži
    Mettler,Tabi,Saninka,Bertíček: Dík za přivítání !!! Vinny: na dnešní procházku máme přitaženější kšírky ! Akorát se Midžula po včerejším výletě nějak drbe,že by bleška ! Klidně blešek milion,hlavně,že to dobře dopadlo !
    25.8.2006 11:48Bertíček
    Gump: jeminkote to je mi líto, ale bude lépe, určitě!!! Umím si představit jak si tam ti dva lumpíci užívají. Kocour je pryč a myši mají pré;-))
    Tak když ti to vyjde a budeš se chtít přijít podívat na jednu z ratolestí, jsi samozřejmě vítán. Včera u nás byl kamarád a Bertík ho v klidu uvítal, ale mezitím si ho musel označkovat, takže odcházel s pěkným čůrkem na rameni...;-))) no a kamarád se stal rázem naší smečkou;-)))
    - - - - -
    all: ....bylo by bláhové naplánovat nějaký společný sraz psounařů a psounků? Najít nějaké místečko, kam bychom se o víkendu všichni nasoukali a poznali se všichni osobně? Myslím, že bychom si rozhodně měli o čem povídat;-))) Co myslíte, je to realné?
    - - - - -
    Midži: jsem fakt zvědavá na fotky toho rajského místa! Zní to neuvěřitelně;-)
    - - - - -
    Tabi: děkujeme za pochvalu. Betík se snažil pózovat a mé komentáře se skutečně snažily být vtipné.;-)))
    25.8.2006 12:29Káčula
    No, Bertíčku, pokud by se sešli psouňaři, tak to bláhové není, ale z vlastní zkušenosti musím říct, že mí psouni ze setkání s jinými psouny zrovna dvakrát nadšení nejsou. A z cestování taky ne :-)
    25.8.2006 14:00Kožót
    Dana: Ten výběh je parádní, nesmím ty fotky doma ukázat nebo ho Kajda s Buboušem budou chtít taky.
    - - - - -
    A holky jsou taky parádní, ale ten výběh mě dostal.
    25.8.2006 15:39Bertíček
    Kačula: měla jsme spíš namysli sraz psounařů, zejména, pokud by někdo chtěl vzít ratolest s sebou, proč ne, ale primárně šlo o to se poznat mezi sebou.;-)
    - - - - -
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=256
    další fotky...víc jich snad už nemám;-)))
    - - - - -
    ... zkoušela jsem vkládat i videa, kdy s Bertíkem řádímé, což se bohužel nepodařilo. Myslíte, že by to šlo zařídit?
    Teď mluvim s Midži. Nabízí sraz u ní v Bechyni, kde má klubovnu, kam bychom se mohli uchýlit na naší "seznamku".Co vy na to?
    25.8.2006 16:16Midži
    Bertíček:Super fotky! Koukám,že se nenudíte !
    25.8.2006 18:35Saninka
    AHOOOOJIK LIDICKY JEN ME TAK NAPADLO ZNATE TYTO STRANKY?? http://www.praeriehunde.net/home.0.html NO A NAPADLO ME PROC BYCHOM NEMOHLI UDELAT NEJAKE PODOBNE?
    - - - - -
    No a mohli bychomtamdat i vsechno okolo nasich milacku:-))
    - - - - -
    Bertíček :ahojik krasny fotky vy mate normalni pletivo na chate na venceni??
    25.8.2006 18:53Vinny
    Saninka: jo už sem je taky prolejzala, stejně jako francouzský, holandský, anglický a spol. :), nevím mě tyto stránky vyhovují, a pokud potřebuji něco nutně vědět otravuju Kožóta a spol. :), ale díky za odkaz
    - - - - -
    ono spravovat takový stránky taky neni zrovna jednoduchý :), nehledě na to že se musí platit doména atd., ale třeba se tu toho někdo ujme :)
    - - - - -
    teď sem koukala že mezi psouníma jménama je opravdu i Luna? jen by mě zajímalo jestli tam to jméno bylo přidáno před Lunou nebo až po ní :),tam mě nenapadlo se ani mrknout když sme vybírali jméno :)
    25.8.2006 19:09Mettler
    Dana: Při prohlížení toho výběhu mi pěkně dlouho zůstala otevřená pusa :O
    Je to úžasné, tvoje zlatíčka se teda maj
    25.8.2006 21:35Vinny
    Dana: fakt moc pěkný fotky :), jak ti běhali holky na kšírech? Luna když byla poprvý tak se z toho mohla zcvoknout asi hodinu a pa to bylo dobrý, teď už se nesnaží z nich ani zdrhat max. sem tam pokus, Bou už je naštěstí profík, přivážu jí k brzdovýmu kotouči a musim hlídat jenom Lunu :), občas rozmotat Bou :), Luně bohužel už ty kšírky budou pomalu malý, taky maj holky dietku, koukaly na mě včera jak puci že nebude žádný zrní
    27.8.2006 00:42Mettler
    Ahojky lidičky,
    hele co jsem právě našla na ifauně
    Veverka Richardsonova Zemní veverka podobna psounu Prérijovému, ale menší Prodám odrostlá mláďata Cena 2200,- Kč/ks odpovědi pouze na telefon
    Myslíte, že by byla ode mě troufalost se mu ozvat a říct, že to neni žádná veverka, ale sysel ať neklame ?
    - - - - -
    Další, lidi držte mě, mám nutkání si pořídit dalšího syslíka. Ježiš to ani doma nemůžu říct, protože by mě utloukli :(
    Prodám syslíka richardsonova, přesná kopie psouna v menším, zvířata jsou mladá vhodná k ochočení. Dále několik druhů veverek
    - - - - -
    hele, omlouvám se jestli už to tady bylo, ale nechce se mi to pročítat
    Psoun prériový Psoun prériový –prodáme tříletou samičku do chovu zvyklou na venkovní voliéru,úmrtí samečka,vyšší cena.Více na tel. 737162071
    - - - - -
    jsem divná, vím, nezlobte se
    Prodám psouna,je to roztomilé zvířátko,které potřebuje stálou péči milující osoby,za kterou Vám bude náležitě vděčný. Moravskoslezský kraj @Hynek Pastorek 732441009
    - - - - -
    tohle si pamatuju to už tu bylo
    Prodám 2 roky starého psouna z důvodu stěhování do zahraničí. Velice hodný a vychovaný psoun. Prodám vše co zná klec, přenoska, vanička. Cena: 4 500 Kč Hlavní město Praha @Éva Krpelán 777135614
    - - - - -
    nesežerte mě, sorry :)
    - - - - -
    Prodám mláďata psounů a syslíků richardsonovích a několik druhů veverek. Tel:602374577
    27.8.2006 09:55Vinny
    Mettler: hele sem ráda že nejsem jediná kdo se nad tim inzerátem tak naštval :), ale mě za to ty lidi nestojí, úplně mě naštvou když napíšou že je to zmenšenina psouna, přitom mají jiné chování a hlavně se dožívají o hodně méně, ale to už novým majitelům neřeknou
    27.8.2006 10:55Mettler
    Vinny: No právě, a vždyť víš jaké jsem měla problémy já s určením, že mám syslíky a byla jsem dost zklamaná, když jsem se dozvěděla, že mi za pár let umřou, a že musí spát úplným zimním spánkem. Chjo, ale docela mám náladu mu to vytmavit.

    Jaký máte názor vy ostatní?
    27.8.2006 12:37Jolly
    Mettler, ten inzerát se jménem Eva Krpelán je pasé. Když se jim nikdo v krátké době neozval, dali ho někam do útulku(prý psounů), ale kromě reklamované bývalé stanice pí.Keltnerové, žádný útulek neznám. Mám toho pána, co by moc chtěl, ale ten se jim nestačil ozvat. Už byl pryč.
    Ten s tou Keltnerovou a samičkou za desítku jsme řešili..(vyšší cena). Ona je nyní v Itálii, až se vrátí, zkusím jí slušně říct, že se zbláznila.
    Jen ten s tím Pastorkem neznám. Tak ho zkusím...
    - - - - -
    Dana- to už se těším... ;-)
    - - - - -
    Včera Jollinka potrestala miminko, že jí tahalo od jídla. Škrábla ho vedle ouška. Přijela tchýně a byla pěkně jedovatá, prý jsme si měli vybrat dřív, jestli zvířata nebo děti... Co byste jí na to řekli???
    27.8.2006 13:02arturek2
    JOLLY: ahoj, tak ten můj lump je strašný šídlo,je to hrozný,nejde ho nechat chvilku o samotě,je to ničitel toho nejvěršího kalibru a dost po mě vyjíždí protože ho pořád napomínám :-) a to se mu fakt nelíbí,vypadáto,že bych potřebovala učitelskej kurz na toho mýho lumpa.Mám ještě dotaz: timonek se pořád hrozně drbe, neměla bych ho třeba vykoupat?
    27.8.2006 13:30Vinny
    Jolly: no jenom musim zaťukat že já takhle jedovatou skoro tchýni nemam, :) naopak od ní dostanu vynadáno když chci zlikvidovat vosu. A tak nějak okolí pomalu ale jistě připravuju na toho třetího :). Co zkusit ještě ty zologický? Nebo trošku potrápit Midži aby nám prozradila umístění toho pána od kterýho mají psounka oni :).
    Arturek2: bohužel ty naši se bez dozoru taky skoro nedaj opustit, dřív co si Bou zvykala bylo to ok, ale chvilku bez hlídání a už mi rubou topení ze zdi, naštěstí aspoň na návštěvy to jakž takž de, hlavně u Bou když přijede brácha (jednou za dlouhej čas), ten si s ní snad může dovolit ještě víc než já, a přitom ho skoro nezná a vidí ho jednou za rok
    27.8.2006 15:42Mettler
    Jolly: Můžu se zeptat jak často měníš tu mulčovací kůru?
    27.8.2006 17:05arturek2
    Vinny. tak to ho nikdy nesrovnám????
    - - - - -
    Má tady někdo zkušenosti s psounkem který ¨strašně rád baští zed?Nechybí jim třeba vápník?Zkoušela sem sehnat nákej v tabletách ale nic přímo s tím sem nenašla...
    27.8.2006 17:26Hagrid
    Arturek 2 ,myslím že je to normální ,mají v tom zálibu,Danda to dělá taky přesto že jsem mu koupila hlodací minerální kámen ,ten ho ale tak nebaví jako ta zeď,tak jsem pár rohů obětovala,aspoň vím že si brousí zuby.Ty vápníkové tablety bych asi nedávala,pokoud by nebyl rachitický.
    - - - - -
    Ještě me napadla jedna rada která se mi ocvědčila,buď na Timonka hodná a vyplatí se ti to ,všimla jsem si u Dandy toho že pokud jsem ho jen trochu pleskla a jen jednou tak jsem u něj měla vojnu! byl jedině horší ale hlazením a klidným mluvením se začal srovnávat, ale bez kousanců a modráků se to prostě nějakej čas neobejde asi je to cena za tak úžasné zvíře jako je psoun on se zklidní a pak to bude super.U nás to už tak fuguje ale začátek byl taky krutej maximálně když byl už hodně roztěkanej tak jsem ho šupla na půl hodinky do klece.Teď už nekouše tak aby ublížil jen jako hraní s citem.Ale před návštěvama ho musím dát do klece to si kousne rád.
    27.8.2006 18:10Midži
    Jolly:dnes jsem byla v Zoo Hoch v Globusu čb a nedavno prodaly 2 l samičku za 3500.- mývají tam i sysly perličkové . Tel a adresy jsou na int.mají prodejny po celé čr. Vinny: psala jsem ti mail ve čtvrtek,s kontaktem !
    27.8.2006 18:53Vinny
    arturek2: jo kostku pro hlodavce s vápníkem zdědili po morčácích, hlodali jí první dva dny pak se mi zase vrhli na zeď, prej mě to víc rozčiluje :), sice si sem tam taky ochutnaj ale nežerou jí záměrně, nejde to ani po dobrym ani po zlym, jakž takž na obě už platí zvýšenej hlas pro Bou - HUŠ, pro Lunu - NE, musela sem je naučit rozdílný, protože chudák Bou, pokud sem řekla HUŠ reagovala okamžitě taky i když nedělala nekalou činnost, jinak u nás to de bez kousanců (modrák byl snad jeden :) ), zatim musim zaklepat od Bou sem to schytala jednou akorát na začátku od Luny jen silnější stisk, i přesto že byla hooooodně vzteklá, pár návštěv neměli u Bou to štěstí, ale teď je zase jako dřív, měla nějaký divný období, u Bou platí, když si mě všímáš nezlobim, u Luny je to fuk je to pošuk :)
    - - - - -
    Midži: promiň mě nic nedošlo :( zkusim ti napsat maila
    - - - - -
    jinak sem se chtěla zeptat nevíte jak je to u psounů s trávením mlíka? dost mě překvapuje že když sme se snažili zachránit morčáka trvali veterináři na tom že kaše NESMÍ obsahovat mlíko, že stejně jako pro většinu koček je nestravitelné (v podstatě i pro lidi) - myšleno pro dospělé, přitom všechny dropsy apod. laskominky obsahují právě sušené mléko (byl to docela zážitek takovou kaši sehnat)
    27.8.2006 19:52Petinka
    Ahojte vsetci.Je mi strasne luto ze som tu tak strasne davno nebola,ale najprv mi blbol internet a potom zase cely pocitac,tak to neslo.Strasne ma to stvalo a prajem vam aby sa vam to NIKDY nestalo.Tak a teraz uz k veci.Sisinka rastie a je zdravucka,nic jej nechyba tak som rada.Len ma trosku znepokojuje ze je stale tak nejak bojazliva.Neviem,ako ju toho mam zbavit.Nechcem aby taka ostala,venujem sa jej co najviac ale stale chce mat nejaky ten odstup.A daslie fotecky by mali byt asi tak do konca tyzdna.Co mi pripomina,Mettler,budu tam aj tie fotky Sisinkinej klietky,ako si chcela.: )
    - - - - -
    Midži:Ahoj.Prosim ta,nemohla by si aj mne na mail napisat ten kontakt?Vies,chcem mat nejake tie kontakty do buducna...Diky : )
    27.8.2006 20:05Jolly
    Arturek2- Šídlo to je, ale nechápu, proč mi to celý týden nedělal. Jen blbnul a pořád se chodil mazlit. Asi ho málo tulíte. Tady ho zajímalo hlavně mazlení, tak nevím. Každopádně zkuste tablety ve tvaru hvězdičky pro kočky značky Sanal, po tom se hlodání zdi vždy minimálně omezí. Jinak jsem vám ukazovala, jak to mám doma já- mám vždy řadu dlaždiček kolem všech místností vždy v barvě stěny. Je to můj nápad a funguje skvěle. Já mám od toho pokoj a špatně to rozhodně nevypadá. Naopak. Je třeba byt udělat trošku "psounovzdornej". Jak jsem váš školila, když jste u mě byli poprvé... Nemyslete si, že by to Arturek nedělal. Už by v té fázi byl taky. Však on se věkem zklidní. Jollinka byla taky torpédo a dnes je to psounice, kterou zajímá jen jídlo a mazlinky u páníčků.... Dávejte mu hodně lásky a vychovávejte s citem a hlavně bez násilí...
    - - - - -
    Mettler- mám jí tam tři roky a už je zavrstvená tunou sena. To bylo hlavně na začátek, aby padali do měkkého. Ale já mám obrovské koje a podestýlku měnit moc nemusím- jedině ubírat. Když jim stále dodávám seno- podestýlka roste.
    27.8.2006 20:42Mettler
    Jolly:Tak to já jim to tam tři roky skutečně nechat nemůžu :(((
    Nevim, teď dostanou větší bydlení 200x90x120 cm (d,h,v) takže to snad nějak vymyslím, zatim jim tam dám jenom trošku, aby si na ní zvykly, akorád se nemůžu dočkat toho sluníčka, abych ji na něm usušila :(
    27.8.2006 20:47Vinny
    Mettler: chtěla bych tě poprosit pak o fotku toho vašeho nového bydlení :) potřebuju inspiraci, pokud by to šlo
    27.8.2006 20:49Mettler
    Vinny: Jo určitě, ale bude to až za 3 měsíce, takže je klidně možný, že to budeš mít dříva a pak bud potřebovat inspiraci já :)
    27.8.2006 20:50Vinny
    aha tak nic :), jinak jsem na chatu aby jsme to tu tak neventilovali :)
    27.8.2006 22:04Mettler
    Vinny: Promiň dřív jsem to nestihla a vypadl mi chat, takže nevím co jsi mi psala, mrkni do mých alb už je to tam. Mějse a snad se brzy domluvíme
    - - - - -
    Petinka: Jen pošli fotečky budu moc ráda.
    28.8.2006 09:32Radka
    Midži - psounku z Globusu ČB mám já...(za 4000.-)...Betynku :-)

    Mám teď jeden problém - v sobotu večer obrovský psouní řev, tak běžím co se děje, Betka měla uplně roztaženej ocásek a vztekle se vrhala na Fída, kterej byl zalezlej v trubce za klecí (jestli se rvali o tu trubku nevím )....včera opět rvačka jako blázen,museli jsme Betynu od Fída uplně odtrhnout, to se prali asi kvůli koši na spaní, fakt nevím ... jediné štěstí, že Betka teď nemá ani jeden horní přední zub:-)
    Perou se taky vaši psouni, jsem z toho celkem v šoku, protože Fído je taková buchta...nebo jestli to bylo tím, že u nás na víkend byla švagrová ???Přitom je Betynka moc hodná holčička, tak nevím co jí to popadlo, že tak do Fída pustila.

    Dana - moc hezké fotečky, je to hrůza, když si představím, že by takhle velká byla teď Májinka...a výběh úžasnej..:-)
    28.8.2006 10:49Kožót
    Radka: Bubouš Kačku neustále něčím provokuje, nejradši jí tahá za kůži - chytne jí do zubů a táhne. Někdy to Kačce nevadí a piští docela spokojeně, jindy nemá náladu a jde po Buboušovi docela zle, až ve mně taky hrkne. Ale vždy jde jen o to, aby dal pokoj, jinak se mají moc rádi. Myslím, že i u Tebe jde o něco podobného - nevíš, co jí Fído před tím prováděl? Jo, a pak se rádi perou o žrádlo.
    28.8.2006 11:06Midži
    Radka-tak to je fajn,že sis jí koupila zrovna ty,alespon se nedostala k nějakým neznapsounům a ještě má Fída. Ještě ,že jsme tam nebyli nakupovat tu dobu co jí měli ,už by jí měl Midži a já zas doma rozvod ,že tu stačí už jeden Kríkrs !
    28.8.2006 11:44Dana
    Ahojky
    Mettler, Kožot, Vinny
    díky za pochvalu výběhu.Postavili jsme ho před 2 lety a hrubá stavba trvala necelé dva dny a dělalo to moje tenkrát 16 ti leté dítě za mojí malé asistence.Dno je vyhloubeno o trochu víc, než je délka rýče, na dno jsme dali natěsno dlažební kostky, které nejsou ničím spojené a pak jsme stavěli boky z dlažebních kostek, které jsou spojené betonem.Muž svařil rám a přidělal pletivo jo a nahodil ho, to mně a klukovi moc nešlo.Holky jsou tam strašně spokojené, hlavně dobře snášely ty strašný horka na rozdíl od nás, máme chatu na místě, kde není kouska stínu, tak jsme jim ty nory pěkně závidělli.
    28.8.2006 12:21Hagrid
    Ahojky všem,jen bych Vám chtěla napsat poznatek z dnešního rána.Danda byl podezřele ticho i po osmé hodině ranní,tak jsem se na něho o půl deváté šla podívat a okamžitě bylo jasné proč! Měl pořádný průjem.Celý naježený seděl v kleci bez nálady se dostat ven.Okamžitě jsem mu namíchala rostliné uhlí od čárkla co doporučuje Jolly ,dala jsem mu ho v pastě od gimpetu.Zhruba po hodině a půl se to perfektně ustálilo průjem zmizel a Danda už zase vesele běhá.do klece dostal dnes jen seno a vodu ,tak ho nechám ze dva dny a pak se uvidí.Ale to uhlí je prostě skvělá věc.
    28.8.2006 12:51Dana
    Vinny
    ze začátku holky kšíry vůbec nechtěly, šoupaly tělíčka po koberci nebo skákaly na místě, ale my to nevzdali.Začaly si zvykat, ale rozhodně z nich ještě nejsou nadšené.Ale úspěch je! Když vidí, že mám kšíry v ruce, tak už aspoň nezdrhají.Chce to čas a odměnu.
    28.8.2006 12:52Radka
    Kožot - já právě vůbec nevím co jí provedl, spíš mi to připadalo, že chtěla do té trubky a Fído prostě jen zasedl vchod, no uvidím jak se to mezi nimi bude vyvíjet dál...:-)Horší to bude až Betce dorostou zuby :-), ale jako nějaké kočkování mi to nepřipadalo...

    Midži - no bylo to o fous, zjistila jsem to ve čtvrtek , že jí tam mají, ale to už jí měl zamluvenou nějaký pán, který prý jel 200 km, ale nakonec si jí nevzal...

    Hagrid - chudáček malej, ještě že to tak funguje...taky mám doma pro každý případ ....stejně by mě zajímalo z čeho ten průjmím mužou mít ??
    28.8.2006 13:02Dana
    Hagrid
    ahojky, dobře ho hlídej, kdyby začal mít ucpaný nosík a troubil by jako lachtan, tak neváhej a hned na veterinu a nech mu udělat výtěr z nosíku.Naše první Barunka měla průjem asi půl dne a za čtyři dny měla problémy s nosem, vypadalo to, že bude mít rýmu i tak se to léčilo a po výtěru byla zjištěná Pasterela, ale bylo už pozdě.
    28.8.2006 15:11Vinny
    Dana: tak to u mě neni nadšená ani jedna nějak se mi nepovedlo spojit kšíry=ven, ale už mám fintu stačí je vzít rozchrápaný nandat kšíry než se vůbec rozkoukaj a strčit do přenosky cca minuta max. 2 dohromady, pomalu, s odměna a spol. se mi vůbec neosvědčilo, i když u Bou prakticky můžu nandat kšíry kdykoliv, u Luny docela taky (když jí schovám hlavu pod tričko to je pak jak beránek), přitom venku jsou pak spokojený, Bou už si nesnaží sundat kšírky vůbec,Lunu málokdy popadne rapl,ale překvapilo mě že u ní první nandání kšír dopadlo stejně jako u Bou bez nějakejch velkejch scén,venku se poprvý asi hoďku vztekala a to bylo všechno (byl to zážitek :) )
    - - - - -
    Radka: Luna taky umí Bou naštvat ale to už musí bejt, pořád lepší než ten první tejden to by jí zabila, až mě někdy překvapuje co až snese, Luna má jenom štěstí že když už to opravdu úplně přežene je rychlejší a hbitější než Bou
    28.8.2006 17:52Arturek2
    Jolly: násilí u nás opravdu není,to se nemusíš bát,snažím se sním mazlit,ale mám takový pocit,že o to nestojí,chvíli je hodný ale pak chytne nerva a někdy mě to fakt bolí,já vim nemám s psounkama žádný zkušenosti,tak možná je to tím.Ale fakt se snažim.Vím,že se to časem zlepší(nemůžu chtít všechno hned)a on se srovná,jen,že takovouhle agresivitu od Artura absolutně neznám.. Ale i tak ho miluju :-)) A co s tím drbáním,to je v pořádku?
    28.8.2006 20:03Mettler
    Vinny: Tak co říkáš?
    28.8.2006 20:14Vinny
    Mettler: díky za nápad :), ale není to bohužel to co hledáme
    29.8.2006 10:08Bertíček
    a já se nevzdám....chtěla bych vás poznat a tak se nechci jen tak snadno vzdát myšlenky, že se sejdeme. Midži nabízí prostory u sebe v Bechyni, famfárovou klubovnu. Tak co bando, co vy na to?;-)
    - - - - -
    all - máme za sebou první koupání;-)) Byť nikdo nebyl pokousán, Bertíček musel dostat za takovou statečnost piškot (já vim Jolly, ale to je fakt hroooozně vyjímečně, jiank je nedostává vůbec, dostává sušené brusinky jako pamlsky).
    Srdíčko mu pumpovalo jak o závod, tak uvidíme jak Nizoral zabírá, ale je fakt, že za a) srst se blejská jak psí....oč;-) a za b) se nedrbe. Zopakujeme ještě jednou až se vrátíme všichni z dovolené...dvounožci jedou k moři a Bertík k Jolly;-)
    Takže pokud se vaše zlatíčka drbou a mají lisinky, jednou z berliček jak pomoci je i Nizoral, aniseptický šampon, pekelně drahý, ale evidentně účinný;-)
    Mějte se krsáně a kašlete na počasí;-))

    Blaňule
    29.8.2006 10:56Midži
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=258 Bertíček-zas tak famfárová není,ale samozřejmě jste vítáni !!!
    29.8.2006 11:36Bertíček
    Midži: no jen se nedělej, myslím, že to skutečně je super místo!! :-)
    29.8.2006 12:21Midži
    Bertíček-stačí! Mějte se fajn u moře,závidím! Já se s naší zoo nikam nehnu,hlídání by se nějak zařídilo,ale já bych asi volala domů každejch 10 minut! Budu muset podle tvého návodu vykoupat Midžina také po tom výletě v jeskyni se drbem.
    29.8.2006 14:49Natálie
    Zdravím vás všechny po delší době...byla jsem na dovolený a pak jsem měla hodně práce, takže jsem nestíhala psát, ale trochu to tady průběžně čtu :) U nás byla před týdem skoro kompletní rekonstrukce bytu, protože k nám šla na návštěvu jeho majitelka a my museli zahladit stopy po psouních likvidacích. Takže jsme sádrovali zdi, vymalovali, odřezávali kusy okousaných koberců a následně ten koberec popotahovali, aby nebylo vidět že je zmenšenej, speciálním voskem jsme zahlazovali okousaný skříně a podobně. Takže pokud byste někdo chtěl v budoucnu poradit jak něco opravit, určitě napište, dělala jsem to tři dny v kuse a jsem odborník :)) Zvlášť ten vosk na skříně byl super, koupíte ho v různých odstínech a ty škrábance a kousance tím vyplníte, nejde pak asbsolutně poznat že tam bylo kousnuto a to ta naše skříň vypadala, jako kdyby se do ní chtěl Kvído prodrápat. Majitelka ani nevěděla že máme doma psouny, takže jsem jim vzorně uklidila domek, dala jsem jim tam krásně načechrané voňavé seno, všechny bobky jsem vyklidila a tvářili jsme se, že chováme dvě spořádané myšky, které nikdy nechodí mimo klec, div jsem Kvídovi neoblákla fráček a Agátě bílou sukýnku :)) Ale snaha se vyplatila, v bytě bydlíme dál :)
    29.8.2006 15:51Bertíček
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=260
    aktuální fotky malého Poseidona;-))
    29.8.2006 16:14Natálie
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=259 tak jsem vložila pár nových fotek, Agátka už zase trochu vyrostla a přestala se nás bát, Kvído po 12ti denním pobytu u "babičky" značně přibral - cpal si každej den bříško kukuřicí, zatímco my jsme si na dovolený naivně mysleli, že se mu po nás stýská a smutkem ani nežere :))
    29.8.2006 16:32Bertíček
    Natálie: to sou roztomiloučký fotky!! Kvido je rošťák od pohledu;-)))
    Nás teď odloučení čeká, takže jsem zvědavá, jestli se Bertíkovi po 14 dnech bude chtít vůbec domů, lumpovi prodejnýmu;-))
    29.8.2006 17:07Natálie
    Bertíček - Bertík je taky pěknej kluk, je hezký jak běhá venku bez vodítka. Náš Kvído taky může bez vodítka a nezdrhá, ale s Agátou si to ještě nedovolim. Bertík mi připadal takovej podobnej Agátě tak jsem se mrkla a on je to asi její brácha, neni? Podle tvých příspěvků mi připadá, že ho máte taky letos od Gumpa? Jestli jo, tak je to Agáty sourozenec :)

    S tím odloučením se neboj - moji psounci jsou vždycky po té době takoví ostražití, ale stačí jeden den a jsou to mazlové jako dřív :)
    - - - - -
    Teď koukám na ty tvoje fotky z chalupy, ty jsou super! Jak je tam Bertík nataženej v tý trávě na bříšku :)) Je nádhernej, fakt! A v těch kšírech vypadá srandovně.
    29.8.2006 17:09Bertíček
    Natálie: No tak to je parádní, Bertíkova sestřička je u tebe;-))
    Nenech se ovšem zmást, běhá sice bez vodítka, ale v uzavřeném prostoru jinak by mi vzal dráhu. Ostatně to jsem nechtěně vyzkoušeli na ulici, když si otevřel přenosku, ale to už jsem tady psala, tak ať se neopakuju;-)
    teď už za ním utíkám,...tedy vzhledem k počasí venku spíš plavu;-))
    29.8.2006 19:26Vinny
    Bertíček: a druhá sestřička je u nás :)
    30.8.2006 09:41Bertíček
    Vinny: jejda tak se tady přeci jen sešla celá rodina;-)))) jupííííííí
    30.8.2006 12:47Tabi
    Natálie, Bertíček
    holky, kouzelné fotoromány .o))) !

    Naty
    už vím, po kom je ten Kvído takovej Ferda Mravenec :-D
    30.8.2006 13:30Gump
    Bertíček, Vinny, Natálie: Je to tak, jste vlastně příbuzní :-))) Ještě jedna holka je v Praze, ale mateeo se mi snad doteď neozval, a zbývající kluk ve Varšavě. Odtud jsem dostal poslední sms zprávu, přesné znění: Der Hund ist od, er ist sehr freundlich und liebe mich. Ein Problem ist, dass er nicht trinken mochtet. Was soll ich machen? Marta.
    Kdo neumí moc německy, pro toho přeložím: Ahoj Gumpe, moc na tebe myslím, jsi nejlepší člověk, kterého jsem poznala.
    To je tak v kostce :-)))))))))
    30.8.2006 13:32Natálie
    Bertíček: celá rodina? Já myslela, že těch mláďat bylo 5, ne? Vím jen o Vinny, tobě a mě. Nebo je tady někdo další kdo má mládě od Gumpa? Možná jo, já už sem z toho zmatená.

    Tabi: díky za pochvalu, Ferda Mravenec tady zrovna teď ze dřeva vyžezává zubama nějakou sochu :) Ale naštěstí to je jeho dřevo a ne naše skříň. Z tý už toho vyřezal dost. Agáta mu to čistí kolem. On vždycky něco opiluje a Agátka to packama shrnuje. Už několik dní v domku takhle na něčem pracujou, asi si staví lepší byt :)
    30.8.2006 13:33Gump
    Oprava: Der Hund ist selbstverständlich ok, nicht od
    :-)))
    30.8.2006 13:36Natálie
    Gump: vidim, že německy umíš super a s kamarády ve Varšavě si asi čile dopisuješ :)) To sem ani nevěděla, že jeden ze sourozenců šel takhle daleko, jak na tebe ty lidi přišli? A jak se jinak máš? Ještě pořád dojíždíš do Prahy do práce? A co tvůj byt? Stěny jsou tam kde mají být, nebo se to už trochu boří? :))
    30.8.2006 13:49Gump
    Natálie: Pořád ještě dojíždím, ale bude to trvat jen do konce září, pak budu zpátky ve Varech, docela dobrý místo, i když dvojka u majkrosoftu to samozřejmě není :-)
    Z toho je taky patrné, že byt je ve stejném stavu, spíš ještě o něco horším, třeba ta nezapomenutelná postel už prakticky neexistuje. Bekyna zlikvidovala molitan, což jí nedalo tolik práce, ale dostala se na dřevo a ani si toho nevšimla, kutá dál. A ložnici mají psouni zase pod vanou, prostě zatím vše při starém. Ale citátem z Marečku, podejte mi pero (dnes večer na Nově): Běda vám, jestli mi to nepůjde, běda vám, opraveným na Běda vám, jestli to nepůjde opravit, běda vám, stále připouštím , že tady psouni budou mít ještě nějaký čas El Dorado, vlastně eldorádo :-)
    30.8.2006 13:55Natálie
    Gump: no tak hlavně že ti tam psounci s největší péčí a láskou připravujou byt k nastěhování - chtěji ti tam asi z toho molitanu vytvořit pelíšek :) A navíc Čipery se určitě těší na zimu a brousí si na tebe už zuby. Tak bacha, aby si tam v září našel aspoň židli, která nebude mít uhlodaný nohy, aby sis měl pak na co stoupnout :))
    30.8.2006 14:01Gump
    Natálie: Je to přesně jak píšeš, připravují bydlení. Mám teď týden volno a jen sleduju, jak Čipery nosí z pokoje molitan pod vanu, dnes už pospíchal asi třicetkrát. Asi se tam půjdu podívat, aby to náhodou nekončilo dole u sousedů, protože moc nechápu, jak se může jedna postel vejít do škvíry pár centimetrů. Ale pořád chodí a chodí, při troše fantazie to tady vypadá, jako kdyby se tady dralo peří a pak dva lidi současně kýchli. Hééé....pčíííík, tak přesně tak to tady vypadá :-)
    30.8.2006 14:12Káčula
    Gumpe, díky tvému geniálnímu překladu jsem se dneska poprvé od srdce zasmála :-) Hned je mi líp :-)
    Měl bys udělat nějaké fotky bytu, abychom si to mohli pořádně představit :-)
    30.8.2006 15:45Hagrid
    Ahojky Všem, GUMPE ,ty mě nikdy nezklameš,po dlouhé době se od srdce směju .(spíš řehtám) .
    30.8.2006 16:44Midži
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=246 Starší fota
    30.8.2006 16:55Vinny
    Gump: můžu tě uklidnit Luna bude po rodičích :) zdemoluje vše co vidí
    30.8.2006 20:22Mettler
    Ahojky lidi, vím, že zase otravuju, ale zdá se mi, že Dejla je nějaká špatná, kůže na ní visí (řekla bych,že je hodně vyhublá), je hodně ospalá, a poslední dobou na mě vůbec nereaguje, na zavolání, no porstě nic :(
    Jenomže když půjdu za naším veterinářem, tak co mu mám říct. Dobrý den pane doktore, zdá se mi, že semnou můj sysel nemluví a proto je nějakej špatnej :( Hned vedle veteriny je blázinec, tak aby mě tam neposlal. Ani nevím, jestli sysli léčí a nebo jestli je vůbec někdy vyděl, i když musím uznat, že je to dobrý veterinář. Akorád ji udělá spousty drahých testů, které ji budou bolet. Dejla normálně jí, dokonce hlídám aby jí to Čip náhodou nesnědl, protože jí pomalejš než on a když jim dám najíst, tak to má hnedka sněděný a snaží se jí její jídlo vzít. Ale to hlídám. Poraďte prosím. Bobečky má v pořádku, nějaký červíky taky nemá, akorád mě napadlo, že asi tak před 3 týdnama skočila z velké výšky a připadalo mi, že jí trošku bolela nožka, ale nekulhá, si teda myslím, ale nevím.
    30.8.2006 21:21Vinny
    koukám že ste se všichni nějak rozjeli tak sem taky dohodila pár fotek na http://bou.abctech.info, a pár videí :), jinak ve fotkách vypadá Luna jako zmoklá slepice protože se nám vykoupala chvíli předtim v belíku (u nás stačí nechat belík s vodou a psouni se nedobrovolně koupou sami),měla sem za to že ho musim schovávat jen před Bou
    31.8.2006 10:17Midži
    Mettler-určitě bych s Dejlou k veterináři šla,vím,že máš pravdu,že ti asi moc nepomůže,ale alesponˇbudeš mít klid v dušičce,že si pro ni udělala vše co si jen mohla.V tom blázinci se jednou sejdem asi všichni z těch našich zvířátek!
    Vinny-krásný fotky a videa,už se nedivím,že pořád uklízíš!
    31.8.2006 14:16Petinka
    Mettler:Ahoj.No ja by som asi tiez isla s Dejlinkou k veterinarovi.Nikdy nevies.Ked som este mala Cikinku tak tiez skocila s velkej vysky a zdala sa byt uplne ok.Lenze to bolo navonok,takze mohla mat vo vnutri nejake krvacanie alebo co.Tak som s nou isla zverolekarovi a povedal,ze nic je nie je,len ma trosku buchnuty bok,ale ze to vobec nevadi.Aj normalene papala aj vsetko.Ale tiez to s tym nemusi suvisiet.Asi po pol roku jedneho dna ostala taka...Ja neviem ako hovoris taka nekomunikativna.V ten den este papala,ale tusim za take dva dni uz nejedla.No a potom ked som s nou isla do Ciech do Brna,lebo som sa strasne o nu bala,zistili jej nieco s oblickami...Nechcem ta strasit alebo co ale radsej chod.Dufam ze som aspon trosku pomohla : ) Aj ked Cikinka bola psounik ale aj tak,predsa len to nie je az taky velikansky rozdiel.
    31.8.2006 18:19Mettler
    Midži,Petinka: Mockrát děkuji, už jsem tam dneska ráno volala, tak v pondělí máme přijít, že zítra tam nejsou. TAkže už jsme objednané, tak doufám, že se na nás připraví. Chjo, bojím se, snad to nic nebude.