od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Leden v roce 2007
  • Zobrazuji 86 zaznamu.
  • 2.1.2007 20:18Mettler
    Ahojky lidičky, bude překvápko. V Loskutákovi bude reportáž o psounech. (né, aby jste mě všichni kamenovali, když v hned prvním Loskutákovi nebude psoun, ale nevím přesně kdy to tam bude, protože ve čtvrtek se to bude teprve natáčet.)
    2.1.2007 22:44Vinny
    Mettler: no jenom aby to nedopadlo jak ta minulá, mám pocit že tam psouna vychválili do aleluja a doporučili jako vhodného mazlíčka pro děti
    - - - - -
    ale třeba se pletu a bylo to v jinym pořadu, ale vzhledem k tomu co tam dokážou řikat o koních :)....tak se asi zasmějem a připravíme se na nával sháněčů psounů :)
    - - - - -
    Jinak sem dneska dohodila alespoň pár foteček z prosince na
    http://bou.abctech.info, sice jich mám hafo ale všechny na jedno brdo :), Luník se nám uklidňuje, Bou je pro změnu venku stále hyperaktivní, ale o žrádlo se dokážou poštěkat jedna radost
    3.1.2007 09:18Mettler
    Vinny: myslím si, že žádné fámy tam nebudou, protože se to bude natáčet u jedné slečny, která psounka má, takže ví co to obnáší,,,,,, takže to snad bude v pohodě
    3.1.2007 09:30Kožót
    Mettler: a známe tu slečnu tady z králíků? Nebo spíš, známe toho psounka tady z králíků?
    3.1.2007 16:13Bertíček
    Kožót: vzpomněla si vzpomněla ;-))))) uuuuuuuuuuf;-)))
    Kožót a Jolly: 21.1. vezu Bertíčka na týden k Jolly do školky, tak bychom mohli udělat nějakou válečnou poradu a uspořádat nějakej minisrazík, co vy na to?

    Slavnostně všem slibuji, že uspořádám hon na svou neschopnost a fotky Bertíčka skutečně pošlu ;-))
    mějte se krásně,
    b + b (to je jak Bob a Bobek;-)))))
    3.1.2007 16:57Vinny
    Mettler: no ale znáš televizi stejně si vybere jenom buď to nejlepší nebo to nejvíc drastický :), takže to stejně překroutěj, no uvidíme třeba mile překvapí
    3.1.2007 20:00Mettler
    Kožót: No, slečna se sem na králíky chodí koukat a je zde dokonce zaregistrovaná,,,,,, její psouní holčička se jmenuje Cucinka-Kukí.
    - - - - -
    Vinny: Jo jo, máš pravdu,,,, chci je skusit ukecat, aby tam dali i sysla Richardsonového, protože jestli jste si všimli na ifauně,,,, tak je tam někdo už zase prodává jako veverka Richardson. Myslím si, že o syslíčkách koluje mnohem více nepravd, hlavně to, že je to mini psou, veverka a já nevím co všechno.
    3.1.2007 22:54Vinny
    Mettler: počkej a neni to ta pani u který byla párkrát na návštěvě Bou? jak je v albu napsáno Kukinka a její kamarád Bou :), to je snad pokud vím právě naše Bou a z tý se vyklubala Bouinka :), takže zdravíme Kukí jestli si na Bou ještě pamatuje (a pokud to je teda ta stejná Bou)
    - - - - -
    Mettler: jinak s těma syslíkama mě točej všechny zverimexy a chovatelé, prostě u nás aby se všechno prodalo tak se o tom nakecaj i nesmysly, a nový majitelé se pak diví, sice sem psala nějaký protestní e-maily na zvěrokruh aby alespoň přidali sekci sysel richardsonův a necpali ho pořád jako psouna ale reakce žádná
    - - - - -
    Mettler: jo je to ta samá Kukí :)
    4.1.2007 07:43Kožót
    Vinny: Taky myslím, že Kukinka je kamarádka teď už Tvé Bou. Doufám, že mi ten Loskuták se psouny neuteče.
    4.1.2007 10:40Liza
    Ahojky!ano je to tak, Bou(teď už ta Bou) byla kamarádka mojí Kukí, občas jsme si jí(ještě jako samečka) půjčovala, holky se měly hrozně rády:).
    Jinak datum Loskutáka se psony určitě napíšu sem na diskuzi:)tak snad tam moje slova nějak nepřekroutí a nebudu se muset tolik držet jejich scénáře.
    4.1.2007 11:45Kožót
    Ahoj Lizo, ten termín Loskutáka dej určitě vědět :-)
    4.1.2007 14:25Natálie
    Já myslim, že do Loskutáka by měl jít GUMP :) To by pak bylo jistý, že žádnej nával nových zájemců o psounky nebude, protože by jim bylo jasně a názorně vysvětleno, jak velký má psoun zuby, do jakých míst na lidském těle se nejraději zahryzává a jaké nástroje lze použít k jeho odehnání (židle, stoly, zvýšené ležení) :)
    4.1.2007 15:19Kožót
    Natálie: I takový pokojíček Julči a Rozky v Ostravě by byl do Loskutáka přínosný... :-) Ale máš pravdu, Gump by byl ten pravý příklad psouní lásky v zimě.
    4.1.2007 16:03Vinny
    souhlasím hlasuju pro gumpa :) mohli by ho dát jako ten odstrašující příklad
    - - - - -
    teď koukám na inzerát tu, neni tam nějaká blbost trošku psouní samec starý max. 6 měsíců? nějak mi to moc nevychází, ale třeba se narodil až v létě.....
    4.1.2007 16:28Natálie
    Kožót: to je pravda, pokojík Rozky a Julči by byl asi posledním hřebíčkem do rakve. Možná by se po té reportáži začali dokonce lidi psounů zbavovat ze strachu aby jim něco takovýho neudělali a Kačka s Bubem by měli pět novejch kámošů u tebe doma :))
    4.1.2007 20:12Mettler
    Liza: Ahojky,,,, doufám, že se na mě nezlobíš, že jsem to práskla?

    Vinny: Tak odpověď kdo to je už znáš,,,, jinak to s těma syslíkama mě také naprosto vytáčí,,, také píši odstrašující a kolikrát i výhružné emaily, ale nic se neděje, syslík se vesele prodává dál jako psoun a veverka,,, z čehož je mi hrozně smutno.

    Také hlasuji pro Gumpa,,,, věřím, že u každého zvířátka by se názorně mělo ukázat pro a proti!
    4.1.2007 21:53Myšák
    Myslím si, že by naopak Gump svou bezbřehou láskou ke svým psounům strhnul davy do psouního nadšení :-)
    4.1.2007 22:19Liza
    Mettler:ne ok:)jasně,neva..jen jsme z nich trochu šílela dnes:-(no jo,televize
    4.1.2007 22:26Gump
    Taky hlasuju pro Gumpa! Klidně je pozvu na reportáž, ať si vezmou Žižkovo drátěnou košili a obrázky budou, není problém :)
    Představte si, že já psouny od pondělí neviděl, protože nikdy nevím, jestli náhodou nedorazí brácha, že by si jako na něj Čipery posvítil, takže jsem je zavřel do jejich místnosti a večer, když dorazím z práce, už chrní. Navíc kdybych je vzbudil a nechal se přestěhovat pod vanu, což oni by chtěli, ohánějí se nějakým dekretem, tak bych je ráno zpod té vany nedostal, protože zatímco já odcházím kolem osmé, oni chrní do deseti i déle.
    Zítra večer je ale pustím, víkend máme naplánovaný společný po celém bytě. Legrace je, když je po delší době z té místnosti pustím, tak Čipery vyleze z bedny a radostí íá třeba minutu a pak běží pod vanu. Tam mu to celý docvakne a žene zpátky a to už pak neíá, ale dělá rrrrrrrrrr, rrrrrrrrrrrrrrr, rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, tak pět minut, vlastně dokud mě vidí :)
    A má celou zimu lehký spaní, takže když ve tři v noci někdo na chodbě přijede k nám na patro výtahem, on okamžitě startuje a za vchodovejma dveřma vrčí a prská, hrůza. Ten člověk z výtahu má veliký štěstí, že to není zloděj a že nejde k nám :)
    5.1.2007 13:03Bertíček
    http://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=275
    ahoj bando, tak jsem se konečně ododlala a učinila všechny potřebné kroky k tomu, abych vám zprostředkovala fotečky toho mého zveřátka;-))

    jo a jinak pro Gumpa taky hlasuju;-))))
    5.1.2007 13:52Liza
    No jo, tak tam nebyl Gump, ale moje Kukí a kamarád teo, ale i oni dobře pozovali:)),Kukina chtěla skočit na kameramana, Teo je hvězda, ten hrál o život a Kukí chtěla raději utéct ze záběru:)no sranda to byla,ale ne taková, jako když Kukí účinkovala v Kouzelné školce na ČT1 a rovnou mi utekla v maskérně:))hrozně moc jí zajímalo topení budovy a ventilace, tak jsme čekala až se uráčí a vylez a pak se teprve mohlo natáčet. A já celou dobu trnula, aby Kukí nevysela zakouslá na prstě Jitce Molavcové:))nebyla zrovna v dobré náladě (jako Kukuina:)), no dopadlo to dobře, něco se natočilo a Kukí jela spokojeně domů.Ona nemusí moc osvětlení a bdnu lidí. Tak to byly jen humorné historky z nátáčení:))
    5.1.2007 16:50Vinny
    Liza: u nás by si kameramani taky přišli na svý :), Bou by lovila návštěvu o stošest a Luna by jim znemožnila natáčet tim že by jim poopravila zařízení :)
    - - - - -
    Gump: no Luna je teď už celkem skvělá už stačí houknout a poslechne :),do klece se dá zahnat kdykoliv, včera si spíš se mnou zalaškovala Bou, tu sem tam nemohla dostat, udělala chřestýše a dělala výpady, ale zdálo se že si spíš hraje než že by chtěla ublížit, stačilo podrbat a zase se uklidnila :), to nám funguje s Kožotem na rozlobenýho psouna asi nejlíp :), ale u toho tvýho by to bylo spíš o prsty ba o život
    8.1.2007 14:22Liza
    Vinny:no jo,to Kukinka také docela lovila přes klec:))asi se jí nelíbila ta kamera:)
    8.1.2007 17:12Bertíček
    ahoj lidicky, jen vam chci oznamit, ze nebude dlouho trvat a nebudu mit domaciho mazlicka, ale samolepku psouna, protoze to ranni ptace vstaval dnes opet v pet. zaslapnu, zakousnu, budou litat chloupky;-))))
    8.1.2007 21:52Liza
    Betíček:tedy to máš raní ptáče:))
    9.1.2007 07:57Kožót
    Bertíček: Jestli on náhodou nechce ta rána dospávat u paničky...
    - - - - -
    Jinak u nás válečná sekera opět vykopána, tentokrát se ale nemůžu k Bobanově kleci ani přiblížit, když ano, tak je štětění následované ihned chřestěním. A když Bobík začne chřestit, až sklovina odletuje, tak se Kačka přidá štěkotem - a to je nějaký rachot.
    9.1.2007 11:36Bertíček
    dneska jsme spinkali az do pul seste (jak roztomiloucke;-)). pak ten zmetek vyskocil z voliery, kterou jsem mu zkusmo nechala otevrenou, aby me nevzbudilo rumplovani klece. pako blaznivy mi skakal po hlave, radosti si pokvikaval, sem tam si radosti ucvrnknul do kozichu a pak se snazil narvat mi cumak do meho rypacku;-))) jelikoz mam vecne rymu tak me takto pridusi dokud se nevzbudim a nezacnu drbat;-) no neni to zvire sladoucke......
    10.1.2007 08:37monika
    V patek me Ferda rafnul (to není moc běžný). Zmetek. Přišla jsem z práce, vypustila ho, hrozně se mazlil. Pak sem si chtěla udělat smažený vajíčka, dala na pánev máslo. On to máslo ucítil a začal splhat po kleci a chtel se vydrápat ke sporáku (mě ale nedošlo, že ti je kvůli máslu, my máme nad klecí zrní a on tam občas šplhá za zrním, tak jsem ho chytla (aby při tom šplhání nespadl, dala ho do klece, a chtěla mu dát zrní. On ale nechtěl a hryznul mě a chtěl zalézt za klec, tak sem ho včas chytla za ocas a přitáhla a uraženě ho šoupla do klece.
    Krve bylo málo, tak jsem to ani nefotila, ale docela mě to rozhodilo. Až po chvíli mi došlo, že asi chtěl to máslo, co v kuchyni vonělo. Po másle jde jako divej. Když jsem se najedla a zase ho vyndala, byl už zase tulimyš.
    Jo, občas má nevyzpytatelný zkraty. Ale pokud má zkraty na mě, už mám ověřené, že to není tím, že je zlej nebo mě nemá rád, ale prostě špatně pochopim, co mi zrovna naznačuje, tak holt pro výstrahu zareaguje :-)
    10.1.2007 10:03Bertíček
    ahoj Moniko, nebud z toho smutna, jak jde o zradlo, tak tyhle krvelacne veverky neznaji pritele. Ostatne jak jinak nam maji dat najevo, ze jim fakt uz lezeme na nervicky a delame neco co jim vadi ;-)
    Berticek dnes vstaval v 6 rano;-) Tahle mys nema soudnost;-))
    krasnz den vsem, b.
    10.1.2007 10:07Natálie
    Monika: no ale když ti psoun naznačuje že by si chtěl dát máslo a ty ho dáš do klece tak by tě ani tak neměl kousnout :) Já si taky nemyslim že psouni co tě kousnou jsou zlý nebo tě nemaji rádi (to by byl Kvído asi už sám ďábel) - ale prostě po tobě vyjedou protože se jim nelíbí co děláš a dovolujou si. Já mám teď větší kousance asi čtyři. Jeden od Agátky (ta si se mnou trochu víc hrála) a tři od Kvída (něco chtěl žrát a já ho dala do klece - kousne mě pro jistotu vždycky až v kleci, aby se mohl rychle schovat :)
    10.1.2007 20:02arturek2
    Tak doma mám opět veselo, Timon se asi zbláznil, když za ním příjdu a vyndám ho tak se mazlíme ale jen chvilku a najednou mu rupne a začne skákat salta a utočit na mě jak smyslu zbavený.To není normální,snad se to brzy srovná...
    10.1.2007 21:01Gump
    arturek2: Neboj, nejpozději do března se to srovná :)))
    monika: to nebude máslem :)))
    Kamarádni, věřte mi, že vím, o čem píšu :) S kousacím obdobím zkrátka nic neuděláte, pořád si gratulujte, že máte psouny zavřené v kleci. Jejich zimní depka, když jsou navolno, to je teprve rodeo :(
    Za tři a půl roku, co mám své psouny, ale pořád nevím na 100%, co a jaký podíl na jejich zimu má největší vliv. Jestli jsou agresivnější, když má psoun vedle sebe psounici - je to možný, první rok byl Čipery bez Bekyny přes zimu v pohodě. Jestli jsou agresivní s přibývajícím věkem - možné, platí to stejné. Jestli je to zimou, teď skutečně myslím teplotu - taky možné, protože i když má Čipery v zimě největší depku a útočil by na všechno v okolí, když bude svítit slunce, rozplácne se na koberec, na tu část, kam svítí, a je o něco přátelštější. Vypozorováno.
    Letos Čipery chytil depku s příchodem prvního sněhu, už v listopadu, zatímco minulé dva roky se zbláznil těsně před silvestrem, plus mínus pár dní. Vždycky mu vydržela do března, což jsem teď zvědavej, jestli zase vydrží, protože začal o měsíc dříve.
    Jinými slovy - docela by mě zajímalo, kdyby ho člověk choval někde, kde je permanentně zimní počasí, já si myslím, že by tu depku měl určitě delší.
    Jedno už za ty roky vím - depku Čiperyho nevyřeším, prostě na něho padne a všichni to musíme vydržet.
    Dávejte si vážně pozor a nikdy jim nevěřte na 100%. Dvojnásobná zkušenost z chirurgie, a to jsem mohl dopadnout i hůř.
    11.1.2007 09:50arturek2
    Do března?? Ale proč? Jsem holka a on kluk,myslela jsem,že se tímhle problemum vyhnu,že na na mě nebude tak utočit jako na mužský pohlaví... On je fakt blázen,je namě uplně nepříčetnej z ničeho nic.
    11.1.2007 11:46Bertíček
    Verčo, je to daný jeho fyziologickou základnou, která holt v tomto období zvedá jejich hormonální hladinu. Dej mu čas a on se uklidní.
    Musím zaklepat, že bertík je ještě relativně v klidu, i když z ničeho nic mu občast taky rupne v bedýnce a pere se mi s rukou jako by to byl nepřítel (to bych nikdy nevěřila, ja můžem být kůže natakovací). Zábavné toto hraní bylo, když byl malinej, teď je to skoro dospělý psoun (bude mu rok) a proporce už má dospěláka. Ale to k tomu zvířátku patří a počítala jsem s tím už když jsem si ho pořizovala. Musím řícti tedy, že mám spíš kliku, než že bych věřila tomu, že bertíček bude takovýhle sluníčko pořád;-)
    hlavu vzhůru a vydrž;-))
    b.
    (pro pravidelné čtenáře a posluchače hlásím, že jsem zkusila dedukci Kožóta a skutečně, Bertík vstával takhle brzy, aby se dostal ke mě do pelechu;-) pro jistotu už mi okupoval postel, když jsem šla spát;-))
    11.1.2007 12:05Myšák
    arturek2: tak nevím - i mně - laikovi bez psouna - je z těchle stránek jasný, že dospělý sameček psouna je v době zimního klidu (krátkých dnů) prostě občas (nebo převážně) nevrlý, nevypočitatelný a kouše :-) Není nepříčetnej a není plyšovej - je to rozladěný psoun, který má správně touhle dobou tvrdě spát!
    11.1.2007 16:39Kožót
    No, když Timonek není dospělý psounek. Kožótek, můj první psounek, když byl mladý, tak si se mnou takto hrál, útočil mi na ruku, skákal jak na pérkách, metal kozelce a to vše jen ze hry, zjevně ho to bavilo a měl radost. Když kousl, tak jen trochu štípl, nemyslel to vážně. Akorát jsem měl dost podrápanou ruku, ale co bych pro něj nevytrpěl. Zákazníkům jsem říkal, že máme doma kočku, nechtěl jsem jim vysvětlovat, že psouna a co to je za zvíže atd, atp. Ale přejde ho to asi zcela jistě s věkem, je dítě a hraje si. Moje současné psouny jsem oba dostal jako dospěláky a ti se mnou takhle neblbli nikdy.
    11.1.2007 17:07Vinny
    no my jsme se už předtím než sme si pořídili psouna připravili na to, že budeme mít doma pravděpodobně plus mínus 3 měsíce v roce kousavou potvoru, klec bude nejmíň železo komplet :), a návštěvy bude vynášet v zubech :), takže když to tak vemu tak sme tak špatně nedopadli :)
    12.1.2007 09:20Radka
    Tak to já musím zaklepat, protože Fíďátko je moc hodnej chlapeček a zatím nekouše.Nadrženě honí Betku a když ho to přestane bavit, tak běží za mnou a chce se mazlit a mazlit.Já je nechávám přes noc volně, takže když se ráno probudí Betka si jde do obýváku hrát a Fído přijde za mnou do postele a spinkáme spolu.Jsou to zlatíčka :-)
    12.1.2007 09:48arturek2
    I já jsem samozřejmě věděla do čeho jdu, přečetla jsem toho o nich dost jem mě zarazilo jak byl na mě agresivní, když po mě se prakticky neohnal od tý doby co ho mám.Spíš mu ale asi něco vadilo protože to byla záležitost jen NAŠTĚSTÍ na pár dní.A ted už je to muj malý mazlík :-)
    12.1.2007 12:21monika
    arturek:jak píšeš níž, že más kluka a že ty si holka - jste sice hezký párek, ale ne že bych byla škodolibá, ale jeho prozatímní neagresivnost je určitě také díky věku (my přežili prvníí dvě zimy bez kousanců, návštěvy přežilz jen první zimu bez kousanců. Dovoluje si čim je starší, tim víc. I když je fakt hodnej a kousne jen zřídka (třeba když mu upíram máslo :), v takovou rušnou chvíli se mu zatemní a je mu fakt jedno, jestli ho zrovna zlobí páník nebo panička. On si pak hned uvědomí že to nesmí a taky se pak přede mnou schová :)
    Jsou to prostě bestie.

    A k tomu vstávání - s náma spává F. dost často v posteli a tam si klidně libuje až do 10 hodin dopoledne :) Je ale zajímavý, že když vstanem občas o víkendu dřív a myš necháme v posteli, dost často se sebere a jde pryč a bez nás už tam být nechce.
    Takže pokud vás psouni brzo budí, předejdete tomu, když si je vezmete už večer do postele a jistě vám s nimi bude dobře:) Občas mají teda sny a z ničeho nic vám vedle hlavy začnou kníkat, tak je pak podrbete na bříšku a můžete zase společně spinkat :)
    Samozřejmě vy všichni, co nemáte tak agresivní útoky jako Gump.
    12.1.2007 15:03vegous
    ahoj.... tak se také po dlouhé době ozývám....
    hele u nás je to asi taky úplně normální.... Bobča je v klidu.... hlaď mě hlaď mě hlaď mě
    Kukýš v tom nemá jasno.... nažrat nebo mazlit a když včas neuhneš tak tě prostě kousnu.... záleží na tobě... loni byl taky jak hodný mimi... a letos je to velkej dospělák... a kousák... ale jsem fakt opatrná.... někdy před ním prchám... :))
    14.1.2007 00:30Hafík
    Kdo mi vysvětlí co je to psoun a kdo mi napíše nějake informace?
    14.1.2007 10:52Vinny
    Hafík: ne že bychom ti to neuměli napsat, ale co takhle si pročíst tyto stránky? myslím že těch informací je tu celkem dost na tvou otázku
    14.1.2007 14:38Hanka
    Ahoj, nemáte někdo na prodej psouna, nejlepe holcicku???
    Kdyztak se mi prosim ozvete na
    J.Krato@seznam.cz
    Dekuji:)
    14.1.2007 21:29Hafík
    To maš pravdu,ale rad bych slyšel vysvětlení od někoho skušenýho!
    14.1.2007 22:05Myšák
    Hafik: http://www.psoun.com/informace.htm
    14.1.2007 22:31Hafík
    Dík,konečně někdo rozumnej!!!
    15.1.2007 16:43Vinny
    Hafík: no pokud vím tak to neni nic dalšího než odkaz na psouny :), na podobné stránky jako jsou tyto, spíš se tedy ptej co tě zajímá a co si se na stránkách právě nedočetla
    - - - - -
    a když pročteš archiv této diskuze myslím že se také mnoho zajímavého dovíš :)
    15.1.2007 20:26Kožót
    Hafík: Souhlasím s Vinny, je to jen odkaz. Ten samý jsi mohl najít úplně sám tady v sekci Odkazy. Navíc Tě obdivuji, že chceš rovnou páreček.
    16.1.2007 18:22arturek2
    Tak jsem si chtěla ulehčit cestu až za panem Králem do Troji a zavolala jsem na veterinu k nám na Černý Most,chci nechat Timona očkovat proti tý nemoci(to jméno neustále zapomínám:) co mužou chytit od králiku ale když jsem tam zavolala,tak si pan doktor nejdřív nemoh vzpomenout co to je psoun a ,když jsem mu ho popsala tak si vzpoměl,takže ani nemuže být řeč,že by jsme tam s Timonem šli.chápu,že ten pan doktor nemusí mít specializaci na hlodavce ale to je psoun tak neznámý pojem?Každopádně pojedeme do Troji nebo do Čelákovic,tam je taky moc dobrý pan doktor.
    16.1.2007 18:55Vinny
    arturek2: když už psouna znaj tak jako vzteklý zvíře, který se bere jen v rukavicích u nás byly mile překvapeni že maj kšíry a celkem to s nima šlo (bez kousanců):), já sem se nakonec rozhodla vůbec neočkovat ale je to na každém oboje má své pro a proti, nějak sem nedokázala rozhodnout co je to "menší" zlo
    16.1.2007 19:16arturek2
    Vinny- tak tenhle pan doktor ani nevěděl co vlastně psoun je,takže asi vyhrávám :-) To očkování je pro nás bohužel nutné zlo,vzhledem k tomu,že Timík bude víkend co víkend na chatě na zahradě kde je i králík,tak je pro nás to očkování nevyhnutelné.Ted je zima,tak tam samozřejmě není ale i tak od března už tam bude, takže si myslím,že ty nervy v tý ordinaci za to stojí,než aby jsme pak chytly tu nemoc.
    16.1.2007 22:35Vinny
    arturek2: ono nejde o nervy v ordinaci, ale očkování může pro psouny znamenat určité nebezpečí, jak řikám, nedokázala sem rozhodnou co je to menší zlo, ale ono je diskutabilní i u lidí takže si nevybereš :), já beru psouny akorát u nás na zahradu kde určité riziko samozřejmě také je, ale zase sem zvážila pro a proti a prostě sem se rozhodla jen doufám že ne špatně..........a hlavně co veterinář to jinej názor viz. trápení s kuličkama, bou jich pořád má plus mínus málo, u Luny už sem si teď poslední dobou žádnejch nevšimla, nad doporučenou léčbou od Krále se tady u nás veterináři zhrozili že takovou léčbu u hlodavců doporučují jen v případě ohrožení života (měli docela pádné důvody, nemůžu jim zazlívat že odmítli léčit dle veterináře,kterého neznají a je pravda že vitamíny co dali zabraly).........stejné je to s názorama co se týče očkování, takže nezbývá než se rozhodnout sami za sebe a doufat že je to rozhodnutí správné, bohužel i veterináři jsou jenom lidé, ale pokud by byl u psounic nějaký větší problém (kuličky sem samozřejmě hlídala jak se vyvíjí), určitě bych volila pokud by to šlo p. Krále podle toho co jsem slyšela od ostatních
    - - - - -
    arturek2: já jsem se taky nejdřív u nás ptala jestli jsou veterináři vůbec ochotni psouna ošetřit (přes známou veterinářku), a klobouk dolu ta veterinářka se s bou nepárala, a bou byla hodná, ale strašně pomohlo to že měli obě kšíry, takže je bylo za co přidržet a hlavně přece jenom ruka na zádech se kouše špatně když tě držej za kšíry :) takže to psounice ani nezkoušeli
    - - - - -
    Gump: a když sme u toho očkování, na co se vlastně u lidských doktorů vymlouváš:), aby nechtěli očkování proti vzteklině? :)
    17.1.2007 10:23arturek2
    Vinny- ano máš pravdu dělejme co uznáme pro naše miláčky za vhodný :-) Jenže pokud králík a psoun budou na jedný zahradě víkend co víkend,tak mám 3 možnosti.Za 1: očkovat ho a doufat,že na to nebude nějaká větší reakce nebo za 2: nedávat Timona na zahradu a nebo neočkovat a doufat,že nic nechytne.. Já nad tím přemýšlím od podzimu,takže myslím,že ho opravdu nechám očkovat a budu mít klid v duši, cose týče těch veterinářu, Král je jasnej ale pak je ještě pan doktor Mecera v Čelákovicích, on byl dřív u nás na Černáku a já tam chodila s králíkem,on má specializaci na hlodavce a psounum opravdu rozumí a vzhledem k tomu,že vím jaký je to doktor,tak pujdem asi k němu.K doktorovi musím mít duvěru.
    A kuličky? Nevím nestli mi hrabe a všímám si něčeho co ani není :-) já nevím,přijde mi,že se mu v pusince rozlejzaj čím dál tím víc,takže chci aby se na to doktor aspon kouknul a ujistil mě,že je má v normálu.
    17.1.2007 21:06Natálie
    Arturek2: tak pak napiš, co ti na ty kuličky doktor řekl. Kvído už je nemá vůbec po těch antibiotikách a Agátka je neměla, ale teď jich zase pár má, tak mě to zajímá. Zatím s tím nedělám nic, má jich maličko. Kdyby jich měla zase plnou tlamičku, tak bych viděla co dál.

    A jestli ti to nevadí, dala bys mi prosím kontakt na toho doktora Meceru v Čelákovicích? Teď když jsme volali veterináři kvůli Kvídovi tak nám to Král dlouho nebral, tak bych byla ráda kdybych měla v případu nouze ještě jeden telefon na veterináře, který psoukům rozumí. Díky.
    18.1.2007 00:28Gump
    Před hodinou další pořádnej rafanec od Čiperyho, ukládal jsem k spánku Bekynu, poté, co jsem jí na piškot vylákal zpod vany, a sotva jsem jí pustil, ten blázen se mi zakousl do levý nohy. Řeknu vám, že to světlo na konci tunelu, který jsem viděl, bylo hodně malý, jauvajs :( Už aby to skončilo, snad měsíc a bude zase normální, když tentokrát začal o měsíc dřív.
    To Beky je teď zlatíčko, je sice pořád především opatrná a nedůvěřivá, ale stačí nehtem přejet po piškotu nebo zašustit listem salátu a mám jí v náručí :)
    18.1.2007 09:46arturek2
    Natálie- taky jsem zvědavá co mi na ty kuličky řekne.Ted jsem v práci a číslo na doktora je doma v šuplíku v notesu :-) ,tak sem to číslo napíšu zítra.Určitě je dobrý mít alespon 2 čísla na doktory,zvlášt když je známo,že Královi se jen tak nedovoláš. A s panem Mecerou mám jen ty nejlepší zkušenosti ale zrada je v tom,že se u něj návštěva vždycky prodraží :-( Ale tak často k němu nechodím aby mi to vadilo.
    - - - - -
    Gump- je vidět,že jsi správný chlap co ví na co tu svojí holku dostane :-)
    18.1.2007 16:50Vinny
    arturek2: lepší když se to prodraží ale vyplatí než si vyčítat....., určitě napiš co řekli o kuličkách tobě myslim že to tu zajímá celý kolektiv :)
    18.1.2007 17:38Marsoun
    Ahoj,muze mi nekdo trosku poradit a hlavne zasvetit do vychovy sysla?Mam letni mlade syslici,ale at se snazim jak se snazim je porad placha a pripada mi,ze cim dal vic.Prosim,kdyby se vam chtelo,tak mi dejte info,diky
    18.1.2007 18:58Hagrid
    Ahoj ,na syslíky se spoj s Mettler uspěšně vymazlila párek, kontakt tu je a nebo se spojte zde na diskusi.Jinak všeobecná rada je nevzdávat to a trpělivost.
    - - - - -
    Ahoj psounaři,tak dnes se konečně Dandovi podařilo vylámat šprušli u celkem pevné klece jen co jsem byla asi hodinku na nákupu. Je to hoooodně rozmazlenej chlapeček, má celkem dost volnosti a když musí do klece proto že někam musím já, tak jí dává pořádně zabrat.aA už nevydržela.O víkendu to musím zkusit sletovat mám jen pájku tak nevím.Ale něco vymyslím.
    18.1.2007 21:18Mettler
    Marsoun: Ahojky,,, gratuluji k syslí slečně,,, pokud máš ICQ, tak se ozvi mé ICQ:450-850-753 a nebo klidně tady na diskusi.
    - - - - -
    Hagrid: Děkuji za doporučení na mne,,, jinak gratuluji Dandovi, je to šikula
    19.1.2007 08:29monika
    Hagrid: přeju hodně šikovnosti při pájení, ale my pájili a pájili, on to stejně pořád vylamoval.
    Pak jsme si nechali udělat klec na zakázku od pana Rodena (někdo nám ho tu doporučil) a myš nemá šanci, už tu klec máme rok a půl a ještě ji vůbec nevylomil. P. Roden poskytuje záruku 20 let
    19.1.2007 08:59Tabi
    Hagrid
    od pana Rodera máme klec my :),máme ji přes dva roky a jsme maximálně spokojeni, snad i holky :)
    tady je na něj kontakt:
    http://www.uh.brod.cz/voliery/
    a tady je naše klec : http://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=74
    19.1.2007 14:49Vinny
    Tabi,Monika: taky sem tenkrát přemýšlela nechat si udělat tu klec od Rodera (kdyby nám to nevyšlo od toho známého za zlomek ceny :)), o těch 20 letech záruky jsem ani nevěděla, ale strašně se mi od pohledu ty jeho klece líbily a vypadají opravdu dobře
    19.1.2007 20:52Mettler
    Tabi, Vinny, Monika: Já mám sice syslíčky, ale také jsou to pořádní raubíři, nemám vůbec problém s vylamováním šprusliček, ale s dvířkama, boční dvířka umění sami otevřít, dokonce i když tam byl zámek, takže ty sem musela zadrátovat, takže zbívá už jenom vrchní vchod, který už pomalu také začínájí otevírat,,,, vůbec nevím co na ně. Jsou to prostě zlatíčka.

    Marsoun: Ahojky Hani, už jsem si Tě přidala do kontaktu, omlouvám se, že jsem Tě hned nepoznala.

    Jinak pokud máte náladu tak mkrněte jen tak pro zajímavost na
    http://mouseworld.estranky.cz a máme myší miminka takže mrkněte také sem http://www.mouseworld.estranky.cz/clanky/moje-mysky/vrhy
    20.1.2007 20:18Hagrid
    Ahojky holky,tak ty klece od p.Rodera vypadají skvěle,popravdě jen co se mi podaří něco uškudlit tak se s ním spojím.díky a pa pa.
    22.1.2007 07:48Kožót
    Bobík na víkend zakopal válečnou sekeru, tak si po třech týdnech arestu z důvodu nebezpečnosti užil víkend plný probíhání, koukání z okna a drbání. Kačka není nebezpečná, ale má teď hysterické období, kdy se na ní stačí jen trochu křivě podívat a dostane štěkací záchvat. Loni jsem z toho byl nervózní, že jí něco je, ale není, prostě zima. Ještě tak tři neděle...
    22.1.2007 11:45vegous
    ahoj... na Kukýška přišel rozmnožovací pud... Bobča zase nechce
    22.1.2007 14:58arturek2
    Natálie: Tak to číslo na Meceru je :326991099. On má tu ordinaci přímo v baráku kde bydlí,takže se mu dovoláš každý den od 8:00 - 20.00. A podotýkám,že se dovoláš pokaždý. Jinak už jsme objednaný na očkování a odčervení,jedeme tam ve středu v 19h.Tak ve čtvrtek podám info o tom co jsme se dověděli o kuličkách. Chvilku jsem se bavila s tím doktorem o ruzných nemocech a bylo slyšet,že o nich ví hodně.Tak to snad pro Timíka nebude tak drastický... A já mu pak za to koupím něco mooooc dobrýho :-)
    22.1.2007 15:45Kožót
    Mrkněte na tohle. Objevila to Tabi, ale nechtěla slíznout smetanu sama, tak mi dovolila to zveřejnit :-D
    22.1.2007 19:07Midži
    Kožót -Tak to je síla! Kupuju ! Konečně nebudu mít samý přívěšky s koňma !
    22.1.2007 22:11Myšák
    Tabi, Kožót: super odkaz - zvlášť když dělají i originály podle fotky - hned vybírám nějakou králičí, aby si rozšířili nabídku :-) A poznáte, podle čího psouna přívěsek je? :)
    23.1.2007 10:45Liza
    no to je super přívěsek:))
    23.1.2007 13:10Natálie
    aturek2: díky moc za to číslo. Dej pak teda prosím vědět co doktor říkal o kuličkách a jak jste dopadli, jsem zvědavá. Ať Timonka moc netrápí ;)
    23.1.2007 19:51Anonym
    Nevíte o někom, kdo by se dobře postaral o SYSLA RICHARDSONOVÉHO?

    Prodám SYSLA RICHARDSONOVÉHO, mladý ochočený a zvyklý na lidi. Cena i s terárkem na které je zvyklý a nedělá nepořádek je Kč 5.000,-, T:605572845
    23.1.2007 20:42Mettler
    Anonym: A pročpak syslíka prodáváš, když je tak ochočený??? Je to sameček či samička. Kdyžtak napiš klidně i na ICQ: 450-750-853
    24.1.2007 14:35tabi
    http://www.psoun.com/
    kdyby měl někdo nápad nebo radu
    25.1.2007 18:36Anonym
    haló, redaktorka ABC naléhavě shání osobu 8-15 let, která má nějaké zvíře, bydlí v Praze a chtěla by se podělit o několik fotek, případně nechat sebe a zvířata blejsknout redakčním fotografem a zodpovědět pár otázek do rubriky Máme doma zvíře. Pište na svejdova@ringier.cz, spěcháááá!!!
    - - - - -
    Mettler- nevím co naznačuješ těma otazníkama, ale budiž....zjistila jsem,že na něho nemám tolik času...kolik by si zasloužila...:-( Chci aby se dostala do dobrých rukou, proto píšu sem!!!
    25.1.2007 21:28Mettler
    Anonym: Jejda, takhle jsem to nemyslela,,, jenom jsem chtěla větší info,,, nic víc. Takže je to syslí slečna, pokud jsem to z tvého příspěvku dobře postřehla? Doma mám párek syslů Richardsonových, tak jsem zvědavá. Kdyžtak se přihlaš a vyplň si info,,,
    26.1.2007 19:52arturek2
    Zdravím všechny! Tak vlivem toho nádherného sněžení,jsme se bohužel neodhodlaly sednout do auta a jet k tomu vetrináři,takže tam pojedeme příští týden a teprv pak podám info :-)
    Jinak my máme na stálo vykopanou válečnou sekeru,pokud chci Timona vypustit z klece,tak musim opustit pokoj a nebo bejt v botech a mít všechny části těla pořádně zakrytý aby se mladej nemoh zakousnout.Je to legrační,když příjdu domu,zak ho vyndám a on se mazlí a nechává se drbat ale po nějakým čase mu dojde,že by měl bejt vlastně na mě hnusnej a to pak začne skákat salta a já před tím šíleným zvířákem utíkám ......
    - - - - -
    Jo a nevíte náhodou co jsou ty divný slova od Adriel a Westley??????
    26.1.2007 20:26Mettler
    arturek2: Nejsem si jistá, ale řekla bych, že to od Adriel a Westley je komerční zdělení, prostě nějaká reklama,,, mě to na můj web také stále chodí
    27.1.2007 14:01Anonym
    Ok Mettler,promiň.....víš o někom kdo by chtěl syslíka? Docela to spěchá je mi jí líto...:-(. Chci aby se s ní někdo denně tulil a hrál si....já to teď dělám fakt málo a jen chviličku....Dám ji klidně i bez terárka za 3.000 to je jedno...605 57 28 45. jen do dobrých rukou
    28.1.2007 23:40Gump
    Přátelé, nechci to zakřiknout, ale Čipery dostává rozum, myslím, že bych mohl upravit třetí stupeň ochrany reagující na jeho šílení z ohrožení na dvojku pohotovost či dokonce jedničku bdělost! Hurá! Snad se předpověď potvrdí :)
    29.1.2007 15:29Bertíček
    Ahoj parto;-)
    jsem zpet z dovolene, kde jsem si sice odpocinula, ale pochopitelne bylo smutno bez mysaka. Byl ve skolce u Jolly, kde se jako vzdy mel paradne. Jeho uvitani bylo prijemne a vehnalo mi slzku do oci;-)) Rano uz pro jistotu vstaval v 5, aby si me uzil, coz se u me nesetkalo pochopitelne s pozitivnim ohlasem. Mel nastesti pochopeni a zalezl si jeste do baracku.
    za 14 dni bychom se dle vsech planu meli stehovat do noveho bytecku, tak se moc tesime a bertik je pripraven vse oznackovat. Jiz nyni trenuje v propujcenem pokojicku od nasich;-))
    mejte se zatim krasne,
    b.
    30.1.2007 10:09tabi
    Gump
    no sláva, už jsem si říkala, jestli Tě Čipery nezakousl .o))

    Bertíček
    já myslím, že nejvíc se na nový nábytek a neoznačkované stěny těší Bertík .o)
    30.1.2007 12:16Midži
    Gump- u nás je právě vykopaná válečná sekera ! Mám prokouslou achilovku ,jen tak,asi mě nemá lád! Celé ráno se to mazlí,běhá okolo jako by nic a pak z ničeho nic naježená koule se mi zahryzla do nohy !