od přezdívky:     pouze důležité
s obrázkem
s www odkazem
 obsahuje slova:
za poslední  týden měsíc půl rok rok všechny
Hledání v archivu diskuze 
Zpět na seznam měsíců 
 
  • Obsah diskuze pro měsíc Září v roce 2007
  • Zobrazuji 82 zaznamu.
  • 1.9.2007 13:11Saninka
    Jolly: copak je s Miou??? u me Pupici:-) radej:-)) ted prestavujem tak jsou trosku nervozni ale Pupi hrozne iiiiiaaaaa a Chicky se taky pridava:-)))) tak snad se letos zadari:-) a budou najare pumprdlici
    2.9.2007 12:41Jolly
    Saninka-měla zánět slinné žlázy. Nyní už jen to, že ji rostou spodní zuby jako z bláta, takže nemůže jíst. Asi po těch dvou letech, co měla mladé. Dostává vápník, ale je otázka, zda je to jeho nedostatkem... Takže stále krmím ručně. Jinak Ti nechci brát naděje, ale doma neodchováš. To by museli přezimovat venku. Doma mají psouni říji každý v jiný čas. Dlouholetá zkušenost.
    3.9.2007 10:41Bertíček
    Ahoj bando, tak jsme zdravotne nezavadni a mame to pisemne;-)) Zprava od lekare zni az vtipne....psoun v okr. Nymburk, ktery pokousal pani XY nema vzteklinu;-))))) Vysetreni zadny drama. Sestricka zmerila teplotu (podpazdi Bertik nenastavoval), koukla do oka a je to;-)

    Jolly: Držíme palce mamince!!!! Lumpove posilaj hudlana.

    papa, my tri
    3.9.2007 12:09monika
    Ahoj všichni.
    Cestovali jste někdo s psouny někdy do zahraničí? 15.9. se chystáme autem do Chorvatska, pojedeme na noc, takže cesty v horku se nebojim. Jen nevím, jestli stres u veterináře za to Ferdovi stojí, jestli nebude lepší nechat ho někým hlídat...
    Víte někdo, co přesně obnáší papírování a doktorování aby jsme mohli vycestovat s hlodavcem?
    - - - - -
    Bertíček má uplně stejné lysiny u těch zadních nohou na první fotce jako naše myš
    3.9.2007 13:25Bianka
    Ahoj, ahoj, ja som tu špionážny článok z králičkoidnej diskusie, ale náhodou som natrafila na posledné Bertíčkovo psouní albíčko a musím (!) ho strašne pochváliť, lebo som sa na ňom neskutočne dobre pobavila! :)))) Super fotky, vtipné komentáre, nádherní psouníci! :)
    3.9.2007 14:07Alena
    monika - já myslím, že pro hlodavce žádný formulář k výjezdu do zahraničí neexistuje, nicméně potvrzení o zdravotním stavu bych si u veta nechal vystavit, pro jistotu :-))
    3.9.2007 18:30Jolly
    Monika- já ano do Rakouska do Alp a do Německa k moři. S Jollinkou a Matýskem. Potvrzení od veterináře mít musíš. Jen si místo Psoun prériový nechej napsat zemní veverka. Musíš si to nechat přeložit do Angličtiny a mít to v obou jazycích. Já jsem jim vystavila zdravotní průkaz a ten jsem si nechala potvrdit. Když se přeloží do AJ je to prérijní pes a v NJ taky- na to pozor- chtěli by po tobě všemožná očkování. Oni to lidé moc neznají, proto si nech napsat jen zemní veverka a jsi v pohodě.
    3.9.2007 19:52Bertíček
    Bianka: hluboká poklana a vřelý dík;-) Hned je doma podrbu, aby věděli že jsou pašáci;-))

    Monika: s vycestováním mám zkušnost jen napůl, jelikož jsem se na cestu chystali, ale nakonec neodjeli;-)) Nicméně vím, že Dr. Král nám vystavoval "pas" s potvrzením o bezinfekčnosti zvířete. Jolly má pravdu s překladem, který je určitě důležitý. (pokud pojedete v noci, tak si Ferdika ani nikdo nevšimne, ale spoléhat se na to nedá;-))

    Jolly: jak je mamině? nepotřebujete nějak pomoc??
    4.9.2007 07:32monika
    Díky Blanko i Jolly za užitečné rady akorát mám ještě dotaz k tomu překladu. Kdo udělá něco jako takovýto ,,oficiální" překlad? Anglicky mluvící i píšící lidi znám, dokonce i pracují jako brigádníci překladatelé - ale nějak se mi nezdá, že tohle by stačilo. Stačí jen přeložit překlad toho potvrzení o bezinfekčnosti zvířete, které vystaví veterinář?
    Pamatujete si, kolik se za vydání pasu a potvrzení pro zemní veverku platí?
    4.9.2007 10:36Bertíček
    Monika: myslim, ze staci normalni preklad, neni potreba shanet zadneho prekladatele s razitkem. Jde jen o to, aby na hranicich pochopili o co se jedna.
    Myslim, ze jsem neplatila nic...ale uz je to dlouho, takze bych ocekavala nejakou castku v radu stovek korun.
    Hodne stesti a stastnou cestu!!
    B.
    7.9.2007 08:19Jolly
    Monika- to nemusíš mít potvrzené. Stačí, když to přeloží někdo, kdo dobře umí. Jinak si užij dovču..
    - - - - -
    Bertíček- no, můžeš přijet na brigádu ;-))))). Děkuji. Teď léčím Sárinku a Miu a jsem ráda, že to jakž takž zvládám. Pozdravuj sviště, myslíme na vás.
    7.9.2007 19:58arturek2
    Jolly- držíme palečky at je se psouníkama brzo všechno v pořádku!
    8.9.2007 16:43Mettler
    Ahoj Všem,
    omlouvám se, že jsem tu dlouho nebyla, pokud někdo něco chtěl tak to písněte prosím znovu, diskusi číst nebudu.
    Jenom jsem se s Vámi chtěla podělit o náš smutek.
    Umřel nám Čipíček. Tento rok mu byly 3 roky a život mu nejspíš zkrátila něšťastná nehoda z léta, jak se nám přiškrtil.
    Moc je mi po něm smutno a hlavně Dejlince také, je smutná, nešťastná a strádá,,, moc se o ní bojím.
    Doufám, že se mi neustýská :-((((((((((((

    Měj te se krásně a posílám všem syslíčkům a psounkům pohlazení
    9.9.2007 18:20Kožót
    Mettler: To mě mrzí.... :-(
    10.9.2007 06:26monika
    Metler: držíme palce, nějak to zvládni, hlavně se co nejvíc věnujte Dejlince
    10.9.2007 10:42Bertíček
    Mettler: Připojumejem se ke sdílenému smutku a držíme palce ať to s Dejlinkou zvládnete!!! Držte se!!!
    my tři
    11.9.2007 10:12Komi
    Zdravím,sháním psouna a tak mě napadlo že se tady zeptám zda nevíte o někom kdo by psouníka prodával.
    Je povahově sysel r. stejný jako psoun?je přece jen lépe k sehnání,ale nemůžu nikde najít žádné konkrétnější info o chovu.
    11.9.2007 13:31Kožót
    Komi: Syslík je povahově jiný než psounci. Už se to tu řešilo, projdi si archiv příspěvků, myslím, že o povaze syslíků psala Mettler nebo Hagrid.
    11.9.2007 15:27Mettler
    Všem: Ahojky,, děkujeme všem za projevený smutek, Dejlince je smutno, snažím se jí věnovat co nejvíce to jde, ale vzhledem k tomu, že se za 14 stěhuji do Brna na kolej, kde budu studovat tak nemám tak velkou šanci se jí věnovat :-(((( Napadlo mě, myslíte, že by jí pomohla společnost jiného zvířátka? Třeba králíka či morčete? Jaký nato máte názor?

    Komi: Nerada bych Tě nějak napadla, ale mám dojem, že zrovna Tobě jsem již několikrát odpovídala jaký je syslík a dokonce jsem Ti dávala kontakty, že Ti obzory ohledně syslíků velmi ráda zodpovím.
    Jak již bylo tolikrát řečeno,,, musíte se drobet snažit a najít si to v archivu diskuse.
    - - - - -
    Komi: tam mělo být obzory rozšířím a dotazy zodpovím *pardon*
    12.9.2007 08:58Komi
    Mettler:
    Jo už jsi mi odpověděla,ale mě by zajímalo něco konkrétnějšího,ale bohužel kontakt žádný nemám,chtěla bych vedět něco víc o tom jak syslíka ochočit a vůbec o jeho domácím chovu.A v archivu jsem našla jen něco málo,spíše nic podstatného.Díky
    12.9.2007 12:55Mettler
    Komi:Hm,,, nic podstatného, nevím. Vždy jsem psala to nejpodstatnější. K tomu příspěvku kde jsem Ti odpověděla jsem Ti na sebe dala email i ICQ!!!
    Takže email:
    Mettler@seznam.cz
    ICQ: 450-850-753
    Nerada bych zde zahlcovala diskusi a opět psala to, co jsem psala minimálně již 10x
    12.9.2007 14:31Komi
    Možná že jsem tedy hledala špatně,ale opravdu jsem žádné zásadní informace o chovu,způsobu života a ochočavání,potravy,zimního spánku atd nenašla.
    Poslala jsem ti mail,tak děkuji za odpověď.
    13.9.2007 11:13Komi
    prosím,prosím,mohu poprosit kontakty na chovatele u kterých bych si mohla zamluvit psouňátko na příští rok,není totiž asi jiná šance jak psouna pořídit než si na něj počkat.moc děkuju
    13.9.2007 13:18Kožót
    Komi: Mladé psouny mívá Jolly, kontakt najdeš zde mezi obsazenými přezdívkami.
    13.9.2007 14:45Komi
    Kožót
    Jj,mockrát děkuji,letos už mám stejně smůlu,tak zkusím zamluvit na příští rok a snad budu mít štěstí.
    15.9.2007 15:27kitycta
    ahojte lidi, neprodavate nekdo psounky...??
    15.9.2007 16:08Ucho 007
    Ahoj všichni,

    zprovoznili jsme novou funkci pro registrované uživatele - soukromé zprávy

    Naleznete ji pod tlačítkem 'Zprávy' zde na diskuzi, vedle Vaší přezdívky. Není na tom nic složitého a všichni asi víte, k čemu je to dobré, proto nebudu zdlouhavě nic vysvětlovat ;-)

    Zde je příslušný odstavec z nápovědy:

    Soukromé zprávy slouží k tomu, abyste se s někým mohli domluvit, zeptat se na něco, nebo si prostě nechat vzkaz takového typu, který nepatří do diskuze, a jiné uživatele by pravděpodobně nezajímal, nebo přímo obtěžoval. Pro souvislejší rozhovor budete mít výhodnější použít chat a funkci šeptání.

    Výhoda soukromých zpráv je v tom, že zanecháte jinému registrovanému uživateli příspěvek, a jakmile přijde na diskuzi, uvidí červenou blikající obálku s upozorněním na novou zprávu. Pokud si zprávy zobrazí, zaznamená se datum přečtení, a vy zase uvidíte, kdy si Vaši zprávu vyzvedl.

    V seznamu zpráv jsou vidět obě přezdívky ve formátu "odesílatel » příjemce". Na přezdívky jiných uživatelů mužete rovnou kliknout a psát jim zprávu - to platí nově i v diskuzi. Nejen, že se u registrovaných zobrazí bublina s informacemi, ale rovnou lze prokliknout na psaní zprávy.

    Soukromé zprávy nesmí být zneužívány k hromadnému rozesílání jakýchkoliv nevyžádaných nabídek - tzv. spamu.
    16.9.2007 12:52Jolly
    Komi a Kitycta- do seznamu čekatelů vás zanesu po poslání emailu a tel.cisla. Jestli budeme požehnáni i v následujícím roce- je v rukách Božích...
    - - - - -
    Mladé se rodí v průběhu dubna.
    17.9.2007 13:43komi
    Jolly
    Mockrát děkuji,poslala jsem tedy email s tel číslem.
    Teď budu čekat a doufat,ještě jednou moc díky :-)
    17.9.2007 15:15Aleš
    Jolly
    zdarvím, jak se vede? Já se snažím kléčit Jimovi plešku a zatím se po dvou potíracích kůrách nic moc nestalo. četl jsem si chytrý leták a tam se myslím moc nepíše, po jaké době by se měly projevit výsledky...tak budeme dneska s papajovou pastou v hubě zase potírat:)...už jsem si minulý týden myslel, že na mrňouse zase leze zimní protivnost, ale teď je zase v klidu.a si se na mě naštval, že jsem přišel pozdě domů:)...co vaše všechna miminka? zdravím A
    17.9.2007 17:45arturek2
    Aleš-
    sice nejsem Jolly ale měla jsem stejný problém a taky jsme potírali. Doktor nám řekl, že léčení je záležitost několika týdnů, takže jsme potírali a začalo se to rovnat zhruba po měsíci a půl.... Je to běh na dlouhou trat :o)
    17.9.2007 19:31Komi
    Tak se možná na mě usmálo štěstí a když vše dobře dopadně o víkendu si pojedu pro psouní holčičku.Jsou jí 2roky a je to prý strašná všetečka,tak doufám že jí trochu zkrotím a bude spíš mazel.Byla pořízena dětěm,které ale už nemají zájem a tak hledají někoho kdo se holčině bude věnovat.Zbývá to oznámit doma,spíš jsme počítali s novým přírůstkem až příští rok,tak doufám že přítel nebude nic namítat.Držte nám palce :-)
    18.9.2007 11:16Aleš
    arturek2

    děkuji za reakci, aspoň mám představu, jak dlouho to může trvat. nečekal jsem, žs to zmizí po třetím pomazání, ale čekal jsme alespoň nějakou reakci, že se kůže třeba trochu srovná (má tam takové vrásky:)...tak budeme potírat a potírat a uvídíme. jen to bude spotřeba dobrot, které do něj přitom musím cpát, aby klidně seděl na stole, když mu dělám doktora:)
    18.9.2007 11:21Komi
    Ahoj,tak v sobotu si jedu pro psouní slečnu Sáru do Liberce,mam radost že to vyšlo.Je to prý taková všetečka a moc jí chutnají kabely,takže začne úprava bytu pro život s psounem :-)
    Chtěla bych se poradit v čem chováte své psouny?V kleci,akvarku,plastovém boxu a nebo v dřevěném kotci.Sára totiž v kleci dělá prý velký randál,tak hledám nějakou jinou možnost do čeho ji ubytovat.Poraďte

    Jolly:
    Můj zájem o mládě samozřejmně trvá dál :-)
    18.9.2007 11:41Kožót
    Komi: Ideální je co největší prostor. Já mám svůj páreček v kleci s plastovým dnem. Ale to jen proto, že ty mé brnkání na mříže neláká a taky je nemám v ložnici. Někteří psouni jsou ale hudebníci a na mříže jsou schopni rozehrát hotovou symfonii, zpravidla nekonečnou. Pro ně je řešení terárium nebo něco ze dřeva. Mrkni do albíček, tam najdeš inspiraci.
    18.9.2007 13:19arturek2
    Aleš
    vrásky dobře znám...ale ty nám začali mizet opravdu až tak po tom měsíci a půl. Celá léčba myslím trvala 10týdnů, možná o trochu víc. Nám ale teda dobroty moc nepomáhají. Vždy když jsme potírali, tak jsem u toho byli 2 a jeden držel a modlil se aby mu na konci zbyl alespon jeden prst :o) a druhý makal aby to bylo rychle. Myslim, že to byla docela velká komedie, protože jsme se s přítelem báli víc než Timon... Ale samozřejmě odměna přišla hned, jak se nám povedlo vrátit ho zpět do klece-pastičkou jsme si ho vždycky usmířili :o))
    18.9.2007 13:26Komi
    No všichni mají moc hezké bydlení,ale zdá se,že jsou dělaná na zakázku a já nevím kde sehnat nějakou firmu nebo kutila,který by mi nějaký kotec vyrobil.Z klece mám strach,protože v našem bytě je absolutně všechno slyšet a kdyby třeba chtěla rumplovat celou noc tak myslím že by to přítel nepřežil.Takže potřabuju vymyslet něco,kde jí bude dobře a nebude moci dělat kravál.Ale zas se bojím,aby dřevěný kotec neokousala a neutekla.Akvárko zas prý není tak úplně vhodné kvůli prašnosti.Tak mě napadla taková ta velká plastová přepravka,ale nevim jesi i to by třeba nerozkousala.Doufám.že si rychle zvykne a půjde třeba i více ochočit.Byla koupena před dvěma lety jako mládě v Pražském zverimexu,prý se občas nechá pomazlit,ale raději někde šmějdí.No uvidíme snad to bude hodná holka :-)
    18.9.2007 15:07Jolly
    Komi- plast přepravka je velmi malá a stejně jim neodolá. Já mám velké terárium, ale to jsou tisíce za pořízení. Žádný malý prostor!!! Oni potřebují výběh i když nejste doma a když jste, tak pustit na volno. Nejlepší je udělat v bytě malé proti psouní opatření, aby neničili byt. A hodně mazlit. Psoun není samotář a když nemá psouní kamarády ze své rodiny, potřebuje lidskou rodinu, jinak se mu nedaří a chátrá, až pojde. Člověk také nedokáže být dlouho sám. Jestli chceš, tak mi zavolej a můžeme prodiskutovat tvé možnosti po tel. a najít ideální řešení pro vás.
    - - - - -
    Aleš- ten přípravek trvá opravdu déle, ale je to podle druhu plísně. Mě ten druhý přípravek zabral prakticky hned. To se uvidí, dejte tomu čas.
    18.9.2007 16:48Komi
    Jolly-asi to taky vypadá na to terárko,tak snad to vyjde,šlo mi jen o to že jsem slyšela že to není vhodné kvůli prašnosti,ale když s tím máte dobré zkušenosti tak si nechám poradit.
    18.9.2007 18:02arturek2
    Komi
    pár lidí tady odsud ze psounů mají klec od pana Rodera:
    http://www.uh.brod.cz/voliery/ To jsou hodně kvalitní klece ale bohužel taky trochu drahé...
    18.9.2007 19:16Komi
    arturek2
    Moc děkuju za kontakt,ale asi je teda zatím favoritem terárko,jelikož tam nebude moc rumplovat s mřížkama,ale uvidíme třeba se jednou rozhodneme pro klec.
    .......................
    Co dáváte jako podestýlku?Jen seno?
    Zrovna jsem kokala na reportáže v Loskutákovi,a v té starší je psouník pěkný čipera a chvilku nepostojí,tak snad Sárinka brzo přijde na to že drbání pod bradičkou je fajn a bude mazel.Pročítala jsem starší příspěvky,tak doufám že i mě se povede ji více ochočit.Mám trochu strach z okusování kabelů,snad vše půjde dobře zabezpečit.
    - - - - -
    Ani jsem nevěděla,že psouni mohou mít tolik nemocí jako jsem našla tady,setkali jste se někdo s nějakou?
    http://www.cymedica.com/herriot/clanek.aspx?id=93
    19.9.2007 08:07Káčula
    Tak tohle mě pobavilo: ... Mnoho ochočených psounů je chováno v bytě mimo klec....
    Známe někoho jiného než Gumpa? :-)
    19.9.2007 10:42Aleš
    Káčula
    taky mě to trochu překvapilo...když jsme doma, tak jsou naši psouni samozřejmě chováni mimo klec a to i občas v posteli:). ale sami doma raději neeee:). parkrát si už broučci otevřeli klec nebo vytrhali dráty a dostali se ven a musím říct, že mě celkem mile překvapilo, že si jen vlezli do postele a tam jsem je našel spící, případně odstěhovali z postele peřinu do kouta pokoje a tam si z ní udělali pelíšek a ani vlastně nic nezdevastovali:)
    19.9.2007 11:31Káčula
    No, když zdrhla z klece Bedina, tak si natahala za sporák utěrku a chňapky a vybíhala si z nové skrýše kousat do věcí, nábytku a záclon. I když jsme doma, tak běhají, jen když je máme na očích - Karlos a Arňa jsou takoví ňoumové, jen pobíhají a diví se, ale Bedina jde do všeho nejdřív zubama, ta je nebezpečná :-)
    - - - - -
    Jinak s námi taky dospávají ráno v pelechu, aby nedělali bugr :-) Ale tam se kupodivu taky chovají vzorně :-)
    20.9.2007 17:38Aleš
    Káčula

    Kolik těch potvor máte? jen ty tři?:)...v posteli se ty dvě naše ráno kupodivu taky chovají vzroně, přitulí se a ještě chrní, ale tak maximálně půl hodiny a pak to začne, takže i já musím vstát...no jsem rád, že nejen já jsem tak úchylný, jak to doma slýchávám:)
    21.9.2007 07:55Káčula
    Aleš: Jen ty tři, řekla bych, že na jeden byt a dva dospělé je to až až :-) Kdepak úchylný, my se o ně ráno doma kolikrát přeme, krásně hřejou a je s nima legrace :-) A spát u nás vydrží i dvě hoďky :-)
    21.9.2007 13:53Komi
    Poradíte někdo jak vytvořit album?Zítra už si jedu pro Sárinku,tak bych ji ráda taky ukázala světu :-)
    21.9.2007 14:21Kožót
    Komi: Do registrace jsi o sobě dopsala pár informací, tak jsem Ti povolil tvorbu alb a přístup na chat. Odkazy najdeš vedle své přezdívky po přihlášení. Na Sáru se moc těšíme.
    21.9.2007 14:40Komi
    Kožót
    jo,jo moc děkuju už se taky nemůžem dočkat :-)
    zítra dám určitě vědět jak se seznamujem :-) mám strašně velkou radost,psouna jsem sháněla docela dlouho a pak jsem takovou náhodu narazila právě na Sáru,bylo to fakt štěstí :-)
    23.9.2007 09:13Aleš
    Kožót

    můžu taky poprosit o přístup na tvorbu alba? informace jsem poctivě doplnil:)...děkuji A
    23.9.2007 11:25Kožót
    Aleš: Máš to povolené. Už se těším na fotky.
    23.9.2007 13:02Aleš
    kožót

    děkuji, zítra tam něco naláduji:)
    23.9.2007 16:23Komi
    Tak už máme Sárinku doma,je zo moc hodná holka,hned se zkomarádila.Chce se pořát mazlit.Jediné co ještě musíme zvládnout je zkomarádit se s pejskama.
    23.9.2007 16:52Misicka
    Kolk stojí psoun a kde se dá koupit?
    23.9.2007 16:56Kožót
    Misicka: https://www.kralici.cz/psouni/pages.asp?f=chcete
    23.9.2007 20:52Komi
    Tak první foto naší holčičky,tyto jsou ještě od předchozí paničky.
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=302
    23.9.2007 23:02Aleš
    komi

    ta je krááááásnáááá:)
    24.9.2007 08:10Kožót
    Komi: Sára je moc hezká.
    24.9.2007 08:52Komi
    Aleš:
    Kožót:
    díky,dělá mi velikou radost,je to sluníčko.
    24.9.2007 09:40Žanda
    Tyjo, to je krásná psouní slečna :-) Gratuluji k novému členu rodiny ;-)
    - - - - -
    Komi: Teť jsem si všimla, že jsme jmenovkyně :-)
    24.9.2007 10:51Komi
    Žanda:
    Jo,jo už jsem taky koukala,hezká náhoda jsi první jmenovkyně kterou znám a ještě obě máme psouníky :-)
    Děkuju,tady mají všichni krasavce,když jsem prohlížela všechna alba,obdivovala jsem je :-)
    Pani od které Sára je,říkala že je tak trochu divoška,ale zatím se zdá že krom mazlení ji nic nezajímá,občas se proběhne a pak zas honem ke mě na klín.No ale třeba se za čas otrká :-)
    Nejprve byla v kleci,kde ale byla uvolněná žbrdlinka a na to Sára velice rychle přišla.Najednou koukám a ona si sedí na kleci o pokukuje kam se vydat,takže jsme vyrazili do Kladna pro terárko,za kterého snad neuteče.No uvidím až přijdu domu z práce :-)
    25.9.2007 09:33Komi
    Chtěla bych Sáru vykoupat,poradíte jesi mám použít šampon,popřípadě jaký?
    25.9.2007 10:35Aleš
    komi

    smrdí?:) já je koupu jen velmi zřídka a to už musí být pádný důvod...koupil jsem v jednou z obchodních center, kde jsou zvířecí obchody, šampom určený přímo pro hlodavce a zatím jsem ho tedy použil jen jednou a bez problémů...nevím, jestli s tím má někdo jiný ještě nějakou další zkušenost...
    25.9.2007 12:14arturek2
    Komi
    koupat by se nemělo často, spíš ne, než jo... Ale někdy je to dost potřeba a to pak používám na radu Jolly Nizoral z lékárny.
    25.9.2007 13:19Komi
    No,bohužel smrdí,jinak bych ji netrápila :-)
    25.9.2007 13:27Kožót
    Komi: Páchla už když sis jí přivezla? Jakou používáš podestýlku? Kačku mám přes dva roky a Bobíka přes rok a nekoupal jsem je ani jednou (Bobík jen jednou na zahradě omylem skočil do vaničky s vodou, ale to se nepočítá:-) ), nebylo potřeba. Stačí pravidelně měnit podestýlku.
    25.9.2007 13:42Komi
    Jo už páchla,řekla bych že byla jen na senu,i srst má takovou urousanou,ale nevim jesi je dobrý hned ji takhle mordovat.Jinak já ji mám na kukuřičné podestýlce smýchané s hoblinama,pak mam seno a na spaní má vatelín nebo jak se to jmenuje.
    25.9.2007 14:58Kožót
    Podestýlku máš v pohodě, zkus jí dát tak týden, ono by se to mělo v čistém prostředí spravit samo. A taky aby si na Tebe trochu zvykla, asi by to nebylo nejlepší jí hned po třech dnech mordovat koupáním. Fakt to nemají moc rádi. Můj první psoun, Kožótek, dělal to, že podestýlku v jednom rohu odhrabal až na plast a teprve pak se vyčůral. Samozřejmě, že si v té louži orousal kožich. Řeším to tak, že dám do klece vrstvu podestýlky, na tu dám takový rošt vyrobený z králičího pletiva a na to další vrstvu podestýlky - vyhrabou to maximálně na rošt a stále čůrají do podestýlky.
    25.9.2007 15:14Komi
    Ten rošt je dobrý nápad,přemýšlela jsem že by nemusela být špatná mulčovací kůra,ale nevím zda by byla pro psouna vhodná.
    - - - - -
    Tady už je Sára v novém domově,u nás :-)
    https://www.kralici.cz/psouni/alba.asp?a=304
    25.9.2007 15:20Aleš
    rošt se mi taky líbí. mně dělají přesně to samé, co dělal Kožótek...vyhrabou to v rohu na plast a pak tam čůrají...zkusím to taky
    25.9.2007 15:41Žanda
    Pro zasmání: http://www.super.cz/vtipky/8782-ptaci-zlodeji.html
    25.9.2007 16:06Kožót
    Žanda: Nene, ten psoun to nepustí, já je znám.
    Komi: Ta kůra se mi moc nepozdává.
    25.9.2007 16:11Aleš
    nepustí...se těm ptákům divím, že jsou tak blízko. náš Jim by se jim už zakousl do krku, kdyby mu chtěli něco vzít z pacek:)
    26.9.2007 06:52monika
    Ahoj,
    Tak se hlásíme po dovolené s psounem v Chorvatsku. Cestu Ferda přežil, na hranicích si ho ani nevšímali. Bohužel nesměl na hotel, tak bydlel celý týden v kleci v autě, teploty nic extra a a auto bylo ve stínu, takže byl OK, každý den jsme ho venčili a mazlili. Byli jsme celkem rádi, že je s náma, akorát že to tam neznal. Doma většinou venčíme na jedné louce, kde to zná a je klidný. Tady jsme museli dva lidi vynaložit velké úsilí, aby nikam nezdrhnul nebo se mu něco nestalo.
    Ale ničeho nelitujem, zvládli jsme to a jsme doma.

    Ale včera ta krysa proradná:
    Přišla jsem z práce domů, otevřela klec, chvíli se mazlil a pak se do mě pěkně zakousnul. Krve moc neteklo, tak jsem to ani nefotila, ale bolí to pořádně. Od modřiny mě bolí celý zápěstní a záprstní kůstky.
    Ach jo, bylo mi do breku :((( Takhle se do mě ještě nikdy nepustil. Když měl své období, vždycky se pustil do přítele
    26.9.2007 11:31Aleš
    monika

    mě začíná Jim taky nějak okusovat. ale není to nic pravidelného. jeden den mi naddává, když ho chci chovat a pak je zase několik ndí hodný. tak nevím, jeslti už to může být začínající změna nálady nebo se jen pán špatně vyspal...
    26.9.2007 12:29kika
    ahojte mam doma sibirskeho huskiho fenu 7 rocnu chcem sa len opitat ci aj s nou sa da robit agilita?kto vie nech mi odpise
    26.9.2007 13:45Komi
    tady je to o psounech,ale zkus se zeptat na www.mujpes.cz,tam ti určitě poradí.
    26.9.2007 17:05Natálie
    Komi: Sára je moc hezká. S tím koupáním bych zkusila to co říká Kožót - počkat tak týden, oni když mají čisto, tak se často "umyjou" sami. Taky jsem si jednoho ze svých psounků přivezla trochu smradlavého, ale za pár dnů to bylo ok. Koupala jsem jenom Kvída a jen jednou, když se v něčem vyválel a bylo to hrozný, protože se bál, kousal a pak mě dlouho neměl rád :)

    monika: kdybych měla nechat svého psounka celý týden v autě, tak bych se z toho asi zbláznila. Vy jste asi byli rádi, že je s váma, ale nejsem si jistá, jestli i on byl tak rád. Mě to připadá dost děsivý. Nebyl ve svém prostředí, navíc v autě kolem kterého chodí lidi. Neni přece takovej problém si zjistit, jestli se do hotelu dá zvíře vzít, ne?
    26.9.2007 18:25Komi
    Natálie:Jo taky jsem se toho koupání bála,nechjtěla jsem hned sáru nějak děsit a mučit,aby mě nepřestala mít ráda.Hodně rychle si zvykla,už od prvního dne jsme velké kamarádky,takže z ní mám radost.Koupání jsem odložila a budu čekat :-)
    26.9.2007 19:24Kožót
    Ahoj Natálko. Co myšky?
    27.9.2007 06:32monika
    Natálie: My věděli že do hotelu psouni nesměj, ale byli jsme rozhodnutý s nim klidně strávit klidně celej den někde v přírodě. Ferda je člen rodiny, tak jel prostě s náma. A sice ,,bydlel v autě" ale zhruba tak 10 x denně jsme ho alespoň na chvíli vypouštěli venčili v parčíku kolem auta a 1-2 deně měl delší venčení na nedaleké lesní cestičce. Takže si ani nepřipouštim, že jsme ho trápili. Celkově strávil mimo klec možná víc čas, než když jsme doma a chodíme do práce. POřád se tulil a přišlo mi dokonce, že se mu v tom autě líbilo víc, než když je v kleci doma. Byl o hodně klidnější. Občas jsme k němu přišli, chtěli ho vyndat a on ani nechtěl a jen se převaloval v pelíšku a chtěl podrbat. Asi ti to přijde děsivý, ale já z toho špatný svědomí nemam. Připadalo mi to daleko míň k zbláznění, než ho dávat na hlídání k lidem, které nezná.
    28.9.2007 09:06Natálie
    Kožót: ahoj :) No myšky se maji myslim báječně, teď se stěhujeme do novýho bytu a budeme mít zahrádku, tak jsme jim to tam připravili aby na ní mohli volně běhat a už se těšim, až je budu moct během dne vypuštět i ve dnech, kdy s nima nejedeme někam na výlet, což je většinou jen o víkendu, v týdnu na to není čas.

    Jinak Agátka je už ochočená, ale dalo nám to, trvalo to rok, než přestala smykem zdrhat jen nás viděla. Teď se mazlí jako Kvído, jen je víc splašená, takže když někde něco cvakne, tak vyskočí jak na drátě metr vysoko a hází šipky do terárka :) Akorát mám pocit, že má trošku delší zoubky než by měla mít a nevim co s ní - do dřeva nekouše když jí ho tam dám a nerada bych jí ty zuby nechala přerůst moc, abych s ní pak nemusela na zkracování k veterináři. Nemáte někdo nějakej tip co by tak chtěli hlodat? Kvído je přerostlý nemá, ona je spíš líná si je pilovat, nebo nevim.

    monika: pokud jste ho venčili opravdu 10x denně, tak asi jo, mohlo se mu to líbit. Na to auto možná každej psoun reaguje jinak - moji psouni to tam nesnáší, protože buď jsou na sedačce v kleci a nic nevidí, to je rozčiluje a tak jsou schopní klidně 4 hodiny mlátit do klece a chtít vylízt a když auto stojí a my je dáme nahoru aby viděli, tak jsou zase splašený, protože kolem nich chodí lidi a oni se bojí. Takže já bych svoje psouny v autě asi nechat nemohla taky kvůli tomuhle. Ale věřim, že to každej psoun určitě nedělá.