|
|
Špatná zkušenost s přepravou zvířátek od Markéty, diskuze 22.6.2012 http://www.preprava-zviratek.cz/ http://zootransport.webnode.cz/ ------------------------------- Pár rad k reklamaci zvířat (pro případ, že jste si pořídili nějaké zvíře a museli jste ho léčit):
Reklamaci na zvíře můžete uplatnit do 6 týdnů od pořízení a je jedno, jestli si zvíře pořídíte od soukromého chovatele, nebo ve zverimexu. Máte v podstatě dvě možnosti: zvíře neléčit a vrátit (riskujete, že oni zvíře léčit nebudou vůbec a nechají zvíře pojít). Nebo zvíře léčit a s potvrzením o léčbě od vašeho veterináře zkusit uplatnit nárok na reklamaci a proplacení léčebných výloh. Musíte však zvíře takto reklamovat nejpozději 6 týdnů od zakoupení. Více se můžete dočíst třeba zde: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/spotrebitel/49856-kupujete-zvire-mate-stejna-prava-jako-u-jineho-zbozi/ Nicméně v článku píšou o slevě na zvíře, či proplacení výloh...Nikoliv o tom, že zvíře musíte vrátit...tudíž pokud už máte se zvířetem vztah a léčit ho chcete, nemůžou vám nabídnout ,,vrácení peněz nebo nic". Máte nárok na proplacení nákladů nutných k uplatnění reklamace. Obrňte se velkou dávkou síly, možná vás protistrana bude zkoušet poslat do háje, ale nenechte si to líbit. Pokud zvíře mělo vadu už při koupi (a vada nevznikla úrazem, nebo vaší špatnou péčí, což vám doloží lékař), měli by jste být schopni reklamaci uplatnit a náklady na léčbu z prodávajícího dostat. Vyřízení reklamace nesmí přesáhnout 30 dní. Nicméně pokud vám reklamaci zamítnou, vyžádejte si písemné vyjádření a vysvětlený důvod neuznání reklamace a pak se zkuste poradit s právníkem, co dál. Více se dočtete třeba zde: http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/reklamace/8340-odstoupeni-od-kupni-smlouvy-na-zvire.html Hodně štěstí vám všem i vašim miláčkům! |